Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:09:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1501531 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1700 Dátum:
2014.08.19 kedd, 09:10:30 »
Hú de felpörgött a topic! Hetekig semmi, most meg.... Így összességében röfögök ide valamit, majd kiválogatja mindenki. Gratula az új autó vásárlónak. Igen, ha beröffented az autót, akkor egy picit hagyd járni, amíg eljut az olaj mindenhová. Akinek garázsban áll, annak könnyű, mert kiáll vele, s amíg bezárja a garázst, az pont jó. Hidegen ne pörgesd 2000 fölé, megrepedhet a hengerfej a hirtelen hőterheléstől. A lekormolódás ellen úgy védekezhetsz, hogy időnként meghajtod országúton vagy pályán. Nekem nincs messze az M5, amelynek Szeged körüli szakasza ingyenes, néha csapatok ott egyet. Főleg amikor meghajtod, akkor várjál a leállítással, a hiedelmekkel ellentétben nem a turbó visszahűlését kell megvárni, üldögélhetnél az autódban egy darabig
, hanem hogy a turbó fordulatszáma lecsökkenjen. A turbólapátok ugyanis nagyon könnyűek, ha megdolgoztatod a turbót, és utána rögtön leállítod, akkor a turbó közepe, mivel könnyű, a tehetetlenségénél fogva tovább pörög, viszont a leállítással a kenését is megszüntetted, tehát kenés nélkül forogna több ezres fordulatszámmal. A 2011-es faceliftes modelltől vannak az Euro 5-ös motorok. Egyébként nem tudom, mi ez a füstölés mizéria, az enyém igaz Euro5-ös, 140.000 km van benne, de nem látni egyáltalán semmilyen kipufogógázt, és nincs semmi ledugózva.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1701 Dátum:
2014.08.19 kedd, 09:14:44 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.08.19 kedd, 09:10:30
Egyébként nem tudom, mi ez a füstölés mizéria, az enyém igaz Euro5-ös, 140.000 km van benne, de nem látni egyáltalán semmilyen kipufogógázt, és nincs semmi ledugózva.
Mert dpf-es... 2007-es euro4-es mk4-emen nekem sem volt füst...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1702 Dátum:
2014.08.19 kedd, 10:42:29 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.19 kedd, 09:14:44
Mert dpf-es... 2007-es euro4-es mk4-emen nekem sem volt füst...
Azért füstöl, mert széttapostad.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
stealt
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1703 Dátum:
2014.08.19 kedd, 10:43:16 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.08.19 kedd, 09:10:30
A 2011-es faceliftes modelltől vannak az Euro 5-ös motorok. Egyébként nem tudom, mi ez a füstölés mizéria, az enyém igaz Euro5-ös, 140.000 km van benne, de nem látni egyáltalán semmilyen kipufogógázt, és nincs semmi ledugózva.
Ha egyszer pont akkor nyomsz egy kövér gázt amikor éppen regenerálsz akkor fog neked is egy jókora füstpamacsot kidobni. Szerencsére ritkán van ilyen. Szerintem lehetne valami visszajelzés, hogy éppen mikor regenerál mert a facelifteseknél már elég nehéz észrevenni, hogy mikor csinálja.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1704 Dátum:
2014.08.19 kedd, 10:43:27 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.19 kedd, 10:42:29
Azért füstöl, mert széttapostad.
Mióta egr dugesz van, meg csappantyú is rendben van, nekem sem kormol...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1705 Dátum:
2014.08.19 kedd, 10:44:01 »
Idézetet írta: stealt - 2014.08.19 kedd, 10:43:16
Ha egyszer pont akkor nyomsz egy kövér gázt amikor éppen regenerálsz akkor fog neked is egy jókora füstpamacsot kidobni. Szerencsére ritkán van ilyen. Szerintem lehetne valami visszajelzés, hogy éppen mikor regenerál mert a facelifteseknél már elég nehéz észrevenni, hogy mikor csinálja.
Facelifteseknél nem tökmindegy mikor csinálja?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1706 Dátum:
2014.08.19 kedd, 10:48:32 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.19 kedd, 10:44:01
Facelifteseknél nem tökmindegy mikor csinálja?
Nem mert ha pont beletalpalsz egy regenerálás közben akkor tud egy jokora pamacsot lökni maga után. Nekem eléggé ég a pofám ilyenkor. Szerencsére vagy összesen 4 szer volt ilyen. Ha tudnám, hogy éppen regenerál akkor ha nem muszály nem talpalnám le annyira.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1707 Dátum:
2014.08.19 kedd, 11:28:31 »
Idézetet írta: stealt - 2014.08.19 kedd, 10:48:32
Nem mert ha pont beletalpalsz egy regenerálás közben akkor tud egy jokora pamacsot lökni maga után. Nekem eléggé ég a pofám ilyenkor. Szerencsére vagy összesen 4 szer volt ilyen. Ha tudnám, hogy éppen regenerál akkor ha nem muszály nem talpalnám le annyira.
Meg azért sem mindegy, mert ugye olyankor kontraindikált leállítani. Úgy vettem észre, hogy kb. 400-500 km-enként regenerál városban, de én olyankor éppen hogy meg szokta megy kicsit húzatni, de ez akkor se füstöl.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1708 Dátum:
2014.08.19 kedd, 13:30:39 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.08.19 kedd, 11:28:31
Meg azért sem mindegy, mert ugye olyankor kontraindikált leállítani. Úgy vettem észre, hogy kb. 400-500 km-enként regenerál városban, de én olyankor éppen hogy meg szokta megy kicsit húzatni, de ez akkor se füstöl.
Akkor lehet észrevenni egy jó nagy füstpamacsot ha hirtelen beletalpalsz a regenerálásba. Normál kihuzatás során nem lök pamacsot. Ha erősen süt hátulról a nap vagy valaki jön mögötted lámpával akkor vehető észre igazából.
Naplózva
esen11
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1709 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 00:25:56 »
Sziasztok!
Keresgetek egy ideje S-max-ot...
Meg tudnátok nézni az alábbi hirdetést?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-s-max-2-2-tdci-dpf-navidvd-bi-xenon-panorama-pdc-n%C3%BCrnberg/151095599.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=100&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&maxPrice=8000&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Bárkinek észrevétele az autoval kapcsolatban? A hétvégén mennék megnézni...
A 2.2-es motor fogyasztásával kapcsolatban tud valaki tapasztalatból értéket mondani?
Mire érdemes mindenképpen odafigyelnem?
Előre is köszi a segítségeket!!!
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1710 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 09:27:18 »
Idézetet írta: esen11 - 2014.08.21 csütörtök, 00:25:56
Sziasztok!
Keresgetek egy ideje S-max-ot...
Meg tudnátok nézni az alábbi hirdetést?
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-s-max-2-2-tdci-dpf-navidvd-bi-xenon-panorama-pdc-n%C3%BCrnberg/151095599.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=47&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=100&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&maxPrice=8000&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Bárkinek észrevétele az autoval kapcsolatban? A hétvégén mennék megnézni...
A 2.2-es motor fogyasztásával kapcsolatban tud valaki tapasztalatból értéket mondani?
Mire érdemes mindenképpen odafigyelnem?
Előre is köszi a segítségeket!!!
Ott élsz kint, vagy csak ezért mennél ki? Ha csak ezért mennél ki, szerintem kár, mert ennyiért itthon is találsz ilyesmit. Km is van benne rendesen, legyen még tarcsi pénzed a javításokra. A fogyasztása városban 9 liter körül van, országúton meg a tempótól függ, nagyon nagy különbségek vannak 120 és 140 között, literek, pláne ha klímázol is.
Naplózva
esen11
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1711 Dátum:
2014.08.21 csütörtök, 20:55:01 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.08.21 csütörtök, 09:27:18
Ott élsz kint, vagy csak ezért mennél ki? Ha csak ezért mennél ki, szerintem kár, mert ennyiért itthon is találsz ilyesmit. Km is van benne rendesen, legyen még tarcsi pénzed a javításokra. A fogyasztása városban 9 liter körül van, országúton meg a tempótól függ, nagyon nagy különbségek vannak 120 és 140 között, literek, pláne ha klímázol is.
Fel tudom rendszámoztatni kint is... Az a gondom, hogy amiket itthon néztem 100-120 ezres km állásnál is olyan lepusztultak voltak, hogy csak na.... úgyhogy talán jobb egy kinti vezetett szervízkönyves mint az itthoni visszapörgetett. Persze a kezdeti javítási költségeket bekalkuláltam...
A fogyasztásra a 9 városi nem túl sok? Saját tapasztalat? Nekem mondjuk főleg autópálya 130-as tempóra kell.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1712 Dátum:
2014.08.22 péntek, 10:25:08 »
Idézetet írta: esen11 - 2014.08.21 csütörtök, 20:55:01
Fel tudom rendszámoztatni kint is... Az a gondom, hogy amiket itthon néztem 100-120 ezres km állásnál is olyan lepusztultak voltak, hogy csak na.... úgyhogy talán jobb egy kinti vezetett szervízkönyves mint az itthoni visszapörgetett. Persze a kezdeti javítási költségeket bekalkuláltam...
A fogyasztásra a 9 városi nem túl sok? Saját tapasztalat? Nekem mondjuk főleg autópálya 130-as tempóra kell.
9 liter az Budapesten dugoban rovid utakra igaz, de meg tobb is lehet akar.
Nekunk 7-7,5 lityot eszik varosban a 2,2-es igaz az mondi, ha a parom vezeti, ha nagy ritkan en akkor 1 literrel kevesebbet eszik tehat meg lab fuggo is. Persze ez egy kisvaros es negyed akkora a forgalom, mint Budapesten.
Javaslom a spritmonitor.de-t ott ranezhetsz az s-maxikra fogyasztasilag.
Az altalad leellenorzott (vezetett nem eleg mar) szervizkonyv az mindenhol jo termeszetesen! Mindenhol probalnak varialni, csalni mar szvsz, de sajna ez kishazankban a leggyakoribb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
esen11
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1713 Dátum:
2014.08.22 péntek, 20:42:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.08.22 péntek, 10:25:08
9 liter az Budapesten dugoban rovid utakra igaz, de meg tobb is lehet akar.
Nekunk 7-7,5 lityot eszik varosban a 2,2-es igaz az mondi, ha a parom vezeti, ha nagy ritkan en akkor 1 literrel kevesebbet eszik tehat meg lab fuggo is. Persze ez egy kisvaros es negyed akkora a forgalom, mint Budapesten.
Javaslom a spritmonitor.de-t ott ranezhetsz az s-maxikra fogyasztasilag.
Az altalad leellenorzott (vezetett nem eleg mar) szervizkonyv az mindenhol jo termeszetesen! Mindenhol probalnak varialni, csalni mar szvsz, de sajna ez kishazankban a leggyakoribb
Köszi a segítséget!
Na ja, az aláírásodban szereplő 5.4l/100km akkor mire vonatkozik???
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1714 Dátum:
2014.08.22 péntek, 20:47:07 »
Idézetet írta: esen11 - 2014.08.22 péntek, 20:42:14
Köszi a segítséget!
Na ja, az aláírásodban szereplő 5.4l/100km akkor mire vonatkozik???
Az meg a galaxy-m fogyija valamiert nem irja at, de a link el.
Jok ezek a 2,2-esek majd meglatod
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
esen11
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1715 Dátum:
2014.08.22 péntek, 21:40:51 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.08.22 péntek, 20:47:07
Az meg a galaxy-m fogyija valamiert nem irja at, de a link el.
Jok ezek a 2,2-esek majd meglatod
ok, ok, ok
amúgz autópályán néztél már fogyasztást?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1716 Dátum:
2014.08.22 péntek, 21:56:08 »
Idézetet írta: esen11 - 2014.08.22 péntek, 21:40:51
ok, ok, ok
amúgz autópályán néztél már fogyasztást?
Ua mint Janinak: 120/20=6 liter
130/20= 6,5 liter
Tudott mar 5,2 is
persze akkor csak 110 el mentem itt svedben ez az autopalya norma nehol 120.
Smaxinal plusz 0,3-0,5 liter a nagyobb felulet miatt szvsz.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
esen11
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1717 Dátum:
2014.08.22 péntek, 22:41:11 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.08.22 péntek, 21:56:08
Ua mint Janinak: 120/20=6 liter
130/20= 6,5 liter
Tudott mar 5,2 is
persze akkor csak 110 el mentem itt svedben ez az autopalya norma nehol 120.
Smaxinal plusz 0,3-0,5 liter a nagyobb felulet miatt szvsz.
az szuper, köszi az infókat...
nekem most egy 2.0-es 85kW-os mondeom van, ez autópályán 130 tempomat 5,5 liter
Teletank kb. 1290 km
Nekem tetszik....
Az S-max már csak a méretei miatt is biztos, hogy picivel többet kér, + 2.2 motor...
De a hírdetésben van pár extra ami elég hasznosnak tűnik számomra ( memóriás ülés - feleségemmel felváltva vezetünk hosszú úton, tetőablak - a gyerekeknek, nagy képernyős navi - nekem )
Majd holnap kiderül, kiugrom megnézni!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1718 Dátum:
2014.08.23 szombat, 13:38:55 »
Idézetet írta: esen11 - 2014.08.22 péntek, 22:41:11
az szuper, köszi az infókat...
nekem most egy 2.0-es 85kW-os mondeom van, ez autópályán 130 tempomat 5,5 liter
Teletank kb. 1290 km
Nekem tetszik....
Az S-max már csak a méretei miatt is biztos, hogy picivel többet kér, + 2.2 motor...
De a hírdetésben van pár extra ami elég hasznosnak tűnik számomra ( memóriás ülés - feleségemmel felváltva vezetünk hosszú úton, tetőablak - a gyerekeknek, nagy képernyős navi - nekem )
Majd holnap kiderül, kiugrom megnézni!
Nagy kalappal hozza jonak tunik
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1719 Dátum:
2014.08.31 vasárnap, 14:35:54 »
Hétfőn megyek szervizbe, hogy mi a hiba jelenség okozója, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
2.0 TDCi-ről van szó. Bármelyik fokozatban, gyorsításkor 2500-as fordulatszám elérésekor visszaesik a fordulatszám, tovább nyomom neki ugyanezt csinálja. Ha óvatosan nyomom a gázpedált, akkor nincs gond. Nem állandó jelenségről van szó, néha-néha jut eszébe ezt megtenni. Mi lehet a gond?
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1720 Dátum:
2014.08.31 vasárnap, 14:42:27 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.31 vasárnap, 14:35:54
Hétfőn megyek szervizbe, hogy mi a hiba jelenség okozója, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
2.0 TDCi-ről van szó. Bármelyik fokozatban, gyorsításkor 2500-as fordulatszám elérésekor visszaesik a fordulatszám, tovább nyomom neki ugyanezt csinálja. Ha óvatosan nyomom a gázpedált, akkor nincs gond. Nem állandó jelenségről van szó, néha-néha jut eszébe ezt megtenni. Mi lehet a gond?
valamelyik jeladó szerintem.cmp vagy ckp. hibakód nincs?bár azokra azonnal meg is állna.
esetleg a gázpedál potija....
mindenképpen kérd el a hibakód számát!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1721 Dátum:
2014.08.31 vasárnap, 14:48:57 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.31 vasárnap, 14:42:27
valamelyik jeladó szerintem.cmp vagy ckp. hibakód nincs?bár azokra azonnal meg is állna.
esetleg a gázpedál potija....
mindenképpen kérd el a hibakód számát!!!!
Köszönöm!
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1722 Dátum:
2014.09.02 kedd, 08:54:45 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.31 vasárnap, 14:35:54
Hétfőn megyek szervizbe, hogy mi a hiba jelenség okozója, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
2.0 TDCi-ről van szó. Bármelyik fokozatban, gyorsításkor 2500-as fordulatszám elérésekor visszaesik a fordulatszám, tovább nyomom neki ugyanezt csinálja. Ha óvatosan nyomom a gázpedált, akkor nincs gond. Nem állandó jelenségről van szó, néha-néha jut eszébe ezt megtenni. Mi lehet a gond?
Többszöri próbálgatás után annyiban pontosítanám a dolgot, hogy az első 4 fokozatban abszolút nem jelentkezik a probléma, legtöbbször ötödikben és 2500-as fordulatnál: motor felpörög és pár száz fordulatot visszaesik. A szerelő is kipróbálta, utána a hibakód a turbó túltöltés hibát adta ki. Törölte a kódot, mondta, hogy ma menjek vissza, meglátjuk, hogy ugyanezt dobja-e.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.02 kedd, 11:25:32 írta velcsi80
»
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1723 Dátum:
2014.09.05 péntek, 14:18:59 »
Hello!
Az egy hónapja vásárolt S-MAX-omon csúszik a kuplung.
Jártam pár szakinál, és többségük a kuplung és kettős tömegű lendkerék együttes cseréje mellett kardoskodnak.
Érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek ilyen "akciója" és ha igen kb. mennyit fizetett?
Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Victore
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1724 Dátum:
2014.09.05 péntek, 14:51:31 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.09.05 péntek, 14:18:59
Hello!
Az egy hónapja vásárolt S-MAX-omon csúszik a kuplung.
Jártam pár szakinál, és többségük a kuplung és kettős tömegű lendkerék együttes cseréje mellett kardoskodnak.
Érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek ilyen "akciója" és ha igen kb. mennyit fizetett?
Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.
A vadiúj S-maxon csúszott a kuplung, mert valamilyen szimering eresztette az olajat a tárcsára. Garanciában javították, az árról nem tudok semmit.
A lényeg, hogy nem feltétlenül kell cserélni szerintem mind a kettőt, érdemes lehet az okát kivizsgálni.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1725 Dátum:
2014.09.05 péntek, 14:53:28 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.09.05 péntek, 14:18:59
Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.
En biztosan kernek arajanlatot mindket esetre (te viszed az alkatreszeket, szerelo szerzi be az alkatreszeket) sohasem lehet tudni...
Sajna nem csereltettem meg ilyet, de gondolom nem olcso, hiszen nem kis melo...minimum 30-40e szvsz...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1726 Dátum:
2014.09.05 péntek, 19:06:20 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.09.05 péntek, 14:18:59
Hello!
Az egy hónapja vásárolt S-MAX-omon csúszik a kuplung.
Jártam pár szakinál, és többségük a kuplung és kettős tömegű lendkerék együttes cseréje mellett kardoskodnak.
Érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek ilyen "akciója" és ha igen kb. mennyit fizetett?
Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.
Szüleim c-max-ánál 100 Km-en (!!) belül lefüstölt a kuplung....
Garanciában meg is csinálták.... Kértünk vigaszdíjat is...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1727 Dátum:
2014.09.05 péntek, 19:32:40 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.09.05 péntek, 14:18:59
Hello!
Az egy hónapja vásárolt S-MAX-omon csúszik a kuplung.
Jártam pár szakinál, és többségük a kuplung és kettős tömegű lendkerék együttes cseréje mellett kardoskodnak.
Érdeklődnék, hogy volt-e már valakinek ilyen "akciója" és ha igen kb. mennyit fizetett?
Kértem a fent említett szakiktól árajánlatokat...
A legjobban akkor jönnék ki ha rendelnék a Cromax-tól gyári alkatrészeket és valakivel beszereltetném, de erről a megkérdezett szerelők - talán érthető okból - hallani sem akarnak.
Legolcsobb ha te veszed meg az alkatreszt, szaki meg berakja.
Munkadijra 30-40-re szamolj, alkatresz kb 200ezer. (kuplung szett+lendkerek)
Főtengely szimmeringet is erdemes cserelni, par ezer Ft. Lehet mar folyat es ettol csuszik a kuplung.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1728 Dátum:
2014.09.05 péntek, 19:39:08 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.09.02 kedd, 08:54:45
Többszöri próbálgatás után annyiban pontosítanám a dolgot, hogy az első 4 fokozatban abszolút nem jelentkezik a probléma, legtöbbször ötödikben és 2500-as fordulatnál: motor felpörög és pár száz fordulatot visszaesik. A szerelő is kipróbálta, utána a hibakód a turbó túltöltés hibát adta ki. Törölte a kódot, mondta, hogy ma menjek vissza, meglátjuk, hogy ugyanezt dobja-e.
Csúszik a kuplung... Felpörög, majd eszleli a computer, s elveszi a gazt. Ez a kuplung csúszás miatt van. Ha aláneztek lathato a fotengely szimmering olaj folyasa...ha ez a gond. Sajnos 2.0 tdci-nel előfordul...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1729 Dátum:
2014.09.06 szombat, 07:32:08 »
Sajnos az általam megkérdezett szervizek (a garancia miatt is és az alkatrészen keresett haszon miatt is) csak az általuk hozott anyagot építik be.
Ezt figyelembe véve Gödre megyek az Essmotor-hoz, anno a Focusom is járt ott. Csütörtök reggel megyek hozzá. Beszámolok majd a javításról (miket kellett cserélni, mennyibe került) hátha valakinek a későbbiekben segítséget nyújt.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1730 Dátum:
2014.09.06 szombat, 10:26:38 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.09.06 szombat, 07:32:08
Sajnos az általam megkérdezett szervizek (a garancia miatt is és az alkatrészen keresett haszon miatt is) csak az általuk hozott anyagot építik be.
Ezt figyelembe véve Gödre megyek az Essmotor-hoz, anno a Focusom is járt ott. Csütörtök reggel megyek hozzá. Beszámolok majd a javításról (miket kellett cserélni, mennyibe került) hátha valakinek a későbbiekben segítséget nyújt.
Garancia akkor is van, ha te viszed az alkatrészt....
- a szerelő a munkára vállal garit
- az alkatrész(ek)re meg a bolt ahol megvetted
Csak azért akarja a szerelő/szerviz, hogy tőle vedd meg, mert ő is keresni akar az alkatrészen (rajtad).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1731 Dátum:
2014.09.06 szombat, 10:36:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.06 szombat, 10:26:38
Garancia akkor is van, ha te viszed az alkatrészt....
- a szerelő a munkára vállal garit
- az alkatrész(ek)re meg a bolt ahol megvetted
Csak azért akarja a szerelő/szerviz, hogy tőle vedd meg, mert ő is keresni akar az alkatrészen (rajtad).
Csak probléma esetén az egymásra mutogatás sose fog véget érni. Szerintem
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1732 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 19:13:16 »
http://mondeo.hu/index.php?topic=16795.msg928388#msg928388
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1733 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:00:17 »
Hát ez van...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1734 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:02:38 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:00:17
Hát ez van...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Mennyiről tekertétek vissza?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1735 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:03:13 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:00:17
Hát ez van...
Mit kell nézni? Hogy 88 fokos a vized, vagy hogy 3/4-ig van a tankod, vagy hogy visszatekertetted az órád?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1736 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:04:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.09.07 vasárnap, 22:02:38
Mennyiről tekertétek vissza?
Mint itt az autók többségét... 400e ha jó az emlékezetem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1737 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:05:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.07 vasárnap, 22:03:13
Mit kell nézni? Hogy 88 fokos a vized, vagy hogy 3/4-ig van a tankod, vagy hogy visszatekertetted az órád?
Mindet.
2013 áprilisában vettem át 56e kmel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1738 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:06:33 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:05:26
2013 áprilisában vettem át 56e kmel...
Akkor mennyiről volt tekerve 56-ra?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1739 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:07:32 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:05:26
Mindet.
2013 áprilisában vettem át 56e kmel...
Szóval még apud tekertette vissza?!
Szép egy család!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1740 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:09:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.09.07 vasárnap, 22:06:33
Akkor mennyiről volt tekerve 56-ra?
akkor még csak 250e volt benne. Mondtam faternak, hogy 50-60e kmel akarok autót. Mikor odaadta kulcsot, adott 30e ftot, higy tekertessem vissza.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1741 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:10:19 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.07 vasárnap, 22:07:32
Szóval még apud tekertette vissza?!
Szép egy család!
Jó, de én is átbaxtam a mondeóval...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1742 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:10:50 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:09:32
akkor még csak 250e volt benne. Mondtam faternak, hogy 50-60e kmel akarok autót. Mikor odaadta kulcsot, adott 30e ftot, higy tekertessem vissza.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1743 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:11:19 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:10:19
Jó, de én is átbaxtam a mondeóval...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1744 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:11:29 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:00:17
Hát ez van...
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
130Km/h fölött...
160 Km/h... közig.birség mértéke 30e Ft....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1745 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:12:12 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.09.07 vasárnap, 22:11:29
130Km/h fölött...
160 Km/h... közig.birség mértéke 30e Ft....
München előtt volt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1746 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:15:44 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:10:19
Jó, de én is átbaxtam a mondeóval...
Mennyit csavartál neki vissza? Mit hisz apád, milyen jó csere volt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1747 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:16:11 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:12:12
München előtt volt...
jó kifogás sosem rossz... az a rész pedig tele van 100-120 as korlátozással... mostanában én is jártam arrafelé....
sőt.....
kevesen tudják, hogyha 130km/h fölött balesetet okozol akkor a biztosító(d) nem fizet, hisz a sebesség korlátozás nincs meghatározva... De... ha érdekel valakit akkor a biztosítási topicban folytatjuk...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1748 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:16:49 »
Idézetet írta: BT - 2014.09.07 vasárnap, 22:12:12
München előtt volt...
Végül is London felé haladva, az M7 is München előtt van.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1749 Dátum:
2014.09.07 vasárnap, 22:17:18 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.07 vasárnap, 22:16:49
Végül is London felé haladva, az M7 is München előtt van.
ott a pont !!!
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak:
1
...
28
29
30
31
32
33
34
[
35
]
36
37
38
39
40
41
42
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ