Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:11:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1504344 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2015.05.19 kedd, 20:07:55 »

Sziasztok!

Édesanyám részéré én is használtautó vásárlása előtt állok. (2011-2013 C-MAX)
Eddig 2-3 után érdeklődtem egyenlőre még csak telefonon, természetesen mindegyik külföldi. Ami nem tetszik nekem elsőre (de kérlek cáfoljatok meg), hogy ezek közül mindegyik autó bizományos, általában magánszemély hozta be, és külföldi adásvételivel lehet megvenni. (magyarul félig kitöltött adásvételi van hozzá)

Az hogy magánszemély nem iratja a nevére azt megértem, de hogy kereskedés miért nem veszi a nevére?!, a kereskedések mentesek az átírási illetékektől...

Lehet ebben valami rizikó?

Ami elsőre aggaszt az a Garancia. Ha mondjuk egy magyar kereskedésből (netán magánszemélytől) veszem, akkor tudok élni a garanciával, visszavásárlással...stb... de így külföldi magánszemély esetén esélytelen. Km óra csalással szint úgy...

Ezt nagyon jol latod. Ezek miatt is csinaljak a huncutsagot. Igy nem lehet oket felelossegre vonni. Nincs valami hazai szalonos bemutatoauto? Nehany hete nezegettem, akkor egesz jo aron volt par. 1-2 evesek.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2015.05.20 szerda, 08:45:01 »

Ezt nagyon jol latod. Ezek miatt is csinaljak a huncutsagot. Igy nem lehet oket felelossegre vonni. Nincs valami hazai szalonos bemutatoauto? Nehany hete nezegettem, akkor egesz jo aron volt par. 1-2 evesek.

Engem zavar, hogy nem tudom ki az eladó, sőt akár az autó lehet nemzetközileg körözött is...bármi... Magyar eredetiségvizsgán nem tudom ez kiderülne-e? Tisztább dolog egy magyar tulajdonostól vásárolni, még ha kereskedő akkor is. A garancia érvényesítése miatt egy kereskedő még szerencsésebb is, őt több kötelezettség köti, úgy mint műszaki állapotfelmérést készíteni.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2015.05.20 szerda, 08:51:01 »

Engem zavar, hogy nem tudom ki az eladó, sőt akár az autó lehet nemzetközileg körözött is...bármi... Magyar eredetiségvizsgán nem tudom ez kiderülne-e? Tisztább dolog egy magyar tulajdonostól vásárolni, még ha kereskedő akkor is. A garancia érvényesítése miatt egy kereskedő még szerencsésebb is, őt több kötelezettség köti, úgy mint műszaki állapotfelmérést készíteni.

Meg két havonta úgy céget csinálni...  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2015.05.20 szerda, 11:07:47 »

Meg két havonta úgy céget csinálni...  szomoru1


Jah, igen... 
De gondolom nem csak én találkozom ezzel a problémával, hanem alapjában így működik a magyar használtautó piac. Állapotra fogok vásárolni amúgy is, nem a hirdetésben megadott adatok alapján....
Szóval akkor az egyoldalúan kitöltött külföldi adásvételivel van valami különösebb rizikó?
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:13:48 »

Sziasztok,

újabb köpködni való Smiley

Ehhez mit szóltok?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071

Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is Smiley
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:28:16 »

Sziasztok,

újabb köpködni való Smiley

Ehhez mit szóltok?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071

Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is Smiley

2,5 éve néztem náluk autót... Csak óvatosan....
PS: ha már tekert, legalább olcsó legyen! hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2015.05.22 péntek, 15:48:11 »

2,5 éve néztem náluk autót... Csak óvatosan....
PS: ha már tekert, legalább olcsó legyen! hehe


a visszatekerés vonatkozzon az árra is Smiley

amúgy tényleg azt nem értem, hogy ha lehet hinni a szervízkönyvnek (amúgy bármit lehet hamasítani, tehát nem lehet hinni) akkor 2011-ben már a Szeleczky szervizelte, de az Etis-ben az látszik, hogy 2014-ben lett itthon forgalomba helyezve...
Lehet ez is németből gyütt...
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2015.05.22 péntek, 17:20:16 »

Sziasztok,

újabb köpködni való Smiley

Ehhez mit szóltok?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071

Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is Smiley


Tipikus "trükk", hogy úgy tekerik az órát, akkor nagy szerviz elé. 119.000 vagy 89.000... Lényeg, hogy vidd el gyorsan szervizbe, csináltassál rajt meg ezt-azt, s utána már az eladó helytállási kötelessége lényegesen csökken. Azt fogja mondani, hogy a szervizben miért nem vették észre, meg hogy ott nyúltak hozzá...stb Friss olaj, új szűrők, apró hibák kijavítása után lényegesen csökken a meghibásodás esélye.

Továbbra is azt tartom, hogy állapotra kell venni, s abba is bele kell törődni, hogy a km számláló az csak tájékoztatásra való. Mobile.de-n szoktam nézelődni, aligha találni magánszemélytől hirdetést. Viszont azok lényegesen drágább, inkább belpiacon kelnek el, magyar nepperek nem ezeket hozzák. Jah és a legfontosabb nem tudja a magyar nepper netto áron elhozni, itthon az áfát meg elsumákolni. Ilyen dolgok miatt olcsóbb a hazai használtautó...



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2015.05.22 péntek, 18:50:07 »

Sziasztok,

újabb köpködni való Smiley

Ehhez mit szóltok?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071

Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is Smiley


Ne aggodj, tudtommal a benzinesben is van kettomegu. Viszont a hasznalati mododhoz jobban illene egy benzines. Egy megnezest meger. Amugy nem ismerem az arakat, de nem draga kicsit?
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.22 péntek, 18:52:39 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2015.05.23 szombat, 00:08:11 »

Sziasztok,

újabb köpködni való Smiley

Ehhez mit szóltok?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071

Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is Smiley

Uhh, ez már Mondeoban sem eszik 9 alatt...
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2015.05.23 szombat, 10:24:27 »

K:
Az hogy magánszemély nem iratja a nevére azt megértem, de hogy kereskedés miért nem veszi a nevére?!, a kereskedések mentesek az átírási illetékektől...

V: Mert így nem vállal rá kötelező fél éves szavatosságot, mint fogyasztói szerződésre, sőt, a hibás teljesítés kapcsán eredő szavatossági igényeid sem tudod vele szemben érvényesíteni. Maxiumum kártérítési igényt terjeszthetsz elő vele szemben, ha kiderül, hogy a 101e km-es autódban 301e km van, de a bizonyítási teher nálad van (szakértői bizonyítás az eltérő óraállásra és az, hogy ő tudott a tekert óráról, kérdés, hogy neki, mint kereskedőnek és egyben az autót áruló szereplőnek meg kell-e bizonyosodnia a km állásról). Nem csak a km. tekergetéssel van a gond, hanem azzal is, hogy azt az árat fizeted ki, amit hirdetnek, s nem azt, amit kapsz.

Aranyszabály:

1.) Sokat megnézni, állapotot és nem km állás/kor alapján megvenni;
2.) Kiszemelt autót géppel is átnézni
3.) Hirdetést lementeni a hahu-ról, mert a dílerek meg tudják csinálni, hogy a hahu se tudja kiadni egy végzés ellenére a hirdetést...
4.) Szervizkönyvet lefényképezni, ha eladáskor volt, mert előfordul, hogy birtokba adáskor már nem lesz meg azzal a dumával, hogy a papírokat intéző srác elvitte, majd elküldjük Neked. Aha...
5.) Előéletét szemtelen módon kideríteni (sajnos erre rá vagy kényszerítve, de itt a fórumon is tudnak segíteni).

Ezt nagyon jol latod. Ezek miatt is csinaljak a huncutsagot. Igy nem lehet oket felelossegre vonni. Nincs valami hazai szalonos bemutatoauto? Nehany hete nezegettem, akkor egesz jo aron volt par. 1-2 evesek.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.23 szombat, 10:27:21 írta danidoki » Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2015.05.23 szombat, 10:40:14 »

Meg strómanokat a cégek élére betenni...Jellemzően más a cég, aki behozza, más cég aki árulja. Megint harmadik, aki eladja (akár külföldi), meg egy negyedik, aki akár magánszemély is lehet, aki pld. eljár az ügyintézések során.

Vannak ám, akik nem is tudják miket nyilatoznak egy hirdetésben. Pld.: "Autóinkra garanciát vállalunk". Van, aki nem bontja ezt tovább, de jellemzően, mikor aláírsz egy adásvételi szerződést, akkor hirtelen megjelenik az a kitétel, hogy a fő egységre, úgymint váltó, motor meghibásodására. Vagyis máris leszűkíti a kört,  hogy milyen főegységekre és azon belül is nem a futásteljesítményre, hanem a hibára. Sajnos, Tőled, mint Vevőtől elvárható az, hogy egy egy oldalas szerződést elolvass.
Aki meg nem bontja meg, mire vonatkozik a garanciája (pld. szerződésben), azt meg lehet fogni, (ha tényleg ő az eladó persze) mert Tőled, mint fogyasztótól az várható el, hogy ismerd a garancia tartalmát, ha így hirdetik, akkor arra vonatkoztatsz, hogy az autó garanciával van eladva. Ebbe pedig beletartozik a futásteljesítmény, meghibásodás is, persze kor és futásteljesítményhez igazodóan.

Meg két havonta úgy céget csinálni...  szomoru1

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 22:40:02 »

Szia

Én azért igy, ebben a formában nem írnék le egy autót sem.
1. S-Max sehol nem flotta autó, főleg nem M.országon, de még németben sem láttam sehol.
    (azért megnézném a 80.000km-t egy évben... még egy taxinak is elég, extrém esetek azért vannak)
    Nem illik semmi, én max 20.000-et megyek egy évben, normál használat mellett.
2. A Ford S-Max pont nem arról híres, hogy a belseje nagyon bírja a gyűrődést. Az ülései magasak, nagyon  magasak, igy a beszállásnál rögtön gyűrödik, kikopik, nagyon rövid idő alatt. A kormányon lévő krómozott gombokról is gyorsan pörög le a dísz, és általában minden króm díszről. Az ajtó belső fogantyúja is elég sérülékeny, látni rajta a kopást, ha sok a kilométer, kormány szintén, gombokról a jelek, váltógomb, szoknya szintén.
3. DRL csak Titaniumban van, sem Trend-ben sem Ambient-ben nincs. Ez nem jelent semmit.
4. Ha mindig másra hallgatsz, soha nem veszel autót, mert ez a széria pont a gazdasági válság idején lett kiadva, ergo M.országon szinte eladhatatlanná vált. (csak kinti autó jöhet szóba, bár a kivétel erősíti a szabályt)
5. Ha az autót a nyugati országok egyikében adták el, és ott használták eddig is, akkor biztos lehetsz benne, hogy JÓ minőségű gázolajjal jártak vele, nem pedig a "jó" kis magyarral. Érdekes módon kint (nyugaton) még hallomásból sem tudnak az általunk rettegett üzemanyagellátó rendszerrel kapcsolatos problémákról. (400-500.000km-es autók futkároznak belőle.
Egy szó, mint száz, mindig állapotot (felszereltséget) vesz az ember, nem pedig évjáratot.
(hozzáteszem, én is néztem ezt az autót, és nekem nem tetszett valahogy)
Amit itt leírtam nem csak az adott autóról írtam, hanem általában az autó vételről!
További szép estét!

A flottát úgy értsd, hogy sok cégnél vehet a dolgozó úgy autót, hogy annyi van meghatározva, hogy x márka és y összeg a keret, s opciósan ezen felül amit akar, azt saját zsebből teheti be.
Sok dolgozó van, hogy ilyenkor ahelyett, hogy venne egy fullosan felszerelt Focust, vagy közepesen felszerelt Mondeo-t, inkább vesz egy kevésbé felszerelt Smaxot. Ilyenkor van az, hogy egy normális színre már nem akarnak költeni...
A többiben igazad van.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 19:51:15 »

Ne aggodj, tudtommal a benzinesben is van kettomegu. Viszont a hasznalati mododhoz jobban illene egy benzines. Egy megnezest meger. Amugy nem ismerem az arakat, de nem draga kicsit?

Azt hittem a benzines egyszerubb szerkezet.

Fordos haver lekerdezte,valos km futas.Mo-i ceges auto volt,flottakezelo vitte szervizbe.
Torve nem volt.

Draga de legalabb ismert az eloelete.Manapsag ez nagy kincs,azt veszem eszre ;-)
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 21:12:52 »

Azt hittem a benzines egyszerubb szerkezet.

Fordos haver lekerdezte,valos km futas.Mo-i ceges auto volt,flottakezelo vitte szervizbe.
Torve nem volt.

Draga de legalabb ismert az eloelete.Manapsag ez nagy kincs,azt veszem eszre ;-)

Hat alkudj belole kicsit, aztan hajra. Ha gondolod elmegyek megvizslatni.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 21:58:25 »

Hat alkudj belole kicsit, aztan hajra. Ha gondolod elmegyek megvizslatni.  smile
[/qjo lennuote]


Jo lenne a 120 kmes nagyszerviz arat lealkudni.
Osszerakom az anyagiakat es ha megyek megnezni,akkor elotte szolok ;-)
 worship
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 21:59:50 »

Hat alkudj belole kicsit, aztan hajra. Ha gondolod elmegyek megvizslatni.  smile
[/qjo lennuote]


Jo lenne a 120 kmes nagyszerviz arat lealkudni.
Osszerakom az anyagiakat es ha megyek megnezni,akkor elotte szolok ;-)
 worship

Rendben. Majd szolj idoben.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2015.05.26 kedd, 16:03:15 »

Ugyan nem testvermodell, de a segitsegeteket kernem aposom Ford Focus 2007 1.6 TDCi-jel kapcsolatban. DPF folyadekot kene cserelni benne, az erosebb Euro 4-es motorrol van szo. Szervizestol vett 10L Adblue folyadekot, ami elvileg kell hozza. Szakszervizben viszont Eolys-t tesznek minden esetben. Mindenki mast mond, nem tudjuk eldonteni hogy bele merjuk e tetetni a kocsiba. Tudtok mondani valami okosat? 6 szerelot kerdeztem, 3-3 az allas igen-nemben.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2015.05.26 kedd, 16:08:40 »

Ugyan nem testvermodell, de a segitsegeteket kernem aposom Ford Focus 2007 1.6 TDCi-jel kapcsolatban. DPF folyadekot kene cserelni benne, az erosebb Euro 4-es motorrol van szo. Szervizestol vett 10L Adblue folyadekot, ami elvileg kell hozza. Szakszervizben viszont Eolys-t tesznek minden esetben. Mindenki mast mond, nem tudjuk eldonteni hogy bele merjuk e tetetni a kocsiba. Tudtok mondani valami okosat? 6 szerelot kerdeztem, 3-3 az allas igen-nemben.

Az ad-blue nem a dpf-be való... Az a dpf melletti plusz egy adalék, ami 2007-ben még bőven nem volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2015.05.26 kedd, 16:46:45 »

Az ad-blue nem a dpf-be való... Az a dpf melletti plusz egy adalék, ami 2007-ben még bőven nem volt...

Ahogy mondod. Egyszeruen akartam megfogalmazni. Pedig kell bele (magyar Ford markaszervizben DPF miatt volt a kocsi, ott mondtak neki hogy onteni kell majd bele 10.000km mulva ami most lett meg). Kulfoldi Ford kereskedotol kapta a 10L Adblue-t, az itthoniak szerint meg Eolys kell. Ez a kerdes ....
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.26 kedd, 16:49:23 írta ABR » Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2015.05.26 kedd, 20:49:42 »

Ahogy mondod. Egyszeruen akartam megfogalmazni. Pedig kell bele (magyar Ford markaszervizben DPF miatt volt a kocsi, ott mondtak neki hogy onteni kell majd bele 10.000km mulva ami most lett meg). Kulfoldi Ford kereskedotol kapta a 10L Adblue-t, az itthoniak szerint meg Eolys kell. Ez a kerdes ....
ez mutatvány mire való? mi a cél vele? Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:14:05 »

Az Ad blue a Nox-ot hivatott csökkenteni. A teherautóknál mát kb 10 éve van, a személyautóknál az euro5-ös motorhoz szokott kelleni.
De 2007-ben még biztosan nem kellett a fókába...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:42:06 »

2006tól jött az adalékos sztori a 110 lovas fókáknál-cmaxoknál. De nem adblue, hanem EOLYS176
http://essmotor.hu/node/32
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:43:14 »

Ugyan nem testvermodell, de a segitsegeteket kernem aposom Ford Focus 2007 1.6 TDCi-jel kapcsolatban. DPF folyadekot kene cserelni benne, az erosebb Euro 4-es motorrol van szo. Szervizestol vett 10L Adblue folyadekot, ami elvileg kell hozza. Szakszervizben viszont Eolys-t tesznek minden esetben. Mindenki mast mond, nem tudjuk eldonteni hogy bele merjuk e tetetni a kocsiba. Tudtok mondani valami okosat? 6 szerelot kerdeztem, 3-3 az allas igen-nemben.

Szóval szomorú ez az állás...  szomoru1
Nem öntheted bele az adblue-t Eolys kell bele.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2015.05.26 kedd, 23:15:13 »

Ez a baj hogy magukat elismert profi szerelonek gondolo szervizesek is siman ramondtak nekem telefonon, hogy nem is kell bele semmi folyadek, akkoriban meg nem szereltek ilyennel a kocsit. Volt aki egyenesen kizarta hogy egyaltalan DPF lenne egy 2007-es Focusban(!). Ilyen helyekre vigye az ember az autojat ...

SzJani koszi, akkor megy a szemetesbe. A cseh Fordos emberke nem tudom honnan kukazta elo az Adblue-t, de mar mindegy is. Apost hulyere vettek, Eolysra meg 60-70-et mondtak 2 helyen is (5L). Vicc. Inkabb beszerzem a bevalt forumos lelohelyekrol.

Koszi a segitseget mindenkinek!
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 07:02:02 »

Vasárnap de. elmentünk valahova, 2 óra múlva, amikor elindultunk haza látom, hogy világít a hiba lámpa sárga felkiáltójel vagy mi... Water in fuel.
Ezt a gagyit, egy kis pára és a jó kis csati benyeli az "1"-et.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 07:13:34 »

Vasárnap de. elmentünk valahova, 2 óra múlva, amikor elindultunk haza látom, hogy világít a hiba lámpa sárga felkiáltójel vagy mi... Water in fuel.
Ezt a gagyit, egy kis pára és a jó kis csati benyeli az "1"-et.
ezt mire mondod? "Víz az üzemenyagban!" nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 07:25:07 »

Az információs panel üzenetek ablakban a sárga felkiáltójelet magyarázta a jószág ezzel az okkal: Water in Fuel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 07:29:02 »

Az információs panel üzenetek ablakban a sárga felkiáltójelet magyarázta a jószág ezzel az okkal: Water in Fuel.
ezt értettem. Cheesy

ezt nem értettem:

"Ezt a gagyit, egy kis pára és a jó kis csati benyeli az "1"-et"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 07:45:11 »

Francia minőségű elektronikai csatlakozás - gagyi.
Szombatról vasárnapra esett sokat az eső, sokáig száraz idő volt, feltételezem a hidegebb miatt kicsapódott a pára az ominózus csatlakozón (erről már írtam régebben, ezt fújtam be kontakt spray-vel, mert hibakódok keletkeztek időnként), ami már a lámpa kijelzést is aktiválta azáltal, hogy logikai "1" szintnek érzékelte az elektronika, mintha ténylegesen víz került volna az üa-ba.
Bocs, hardveres vagyok...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 07:55:43 »

Francia minőségű elektronikai csatlakozás - gagyi.
Szombatról vasárnapra esett sokat az eső, sokáig száraz idő volt, feltételezem a hidegebb miatt kicsapódott a pára az ominózus csatlakozón (erről már írtam régebben, ezt fújtam be kontakt spray-vel, mert hibakódok keletkeztek időnként), ami már a lámpa kijelzést is aktiválta azáltal, hogy logikai "1" szintnek érzékelte az elektronika, mintha ténylegesen víz került volna az üa-ba.
Bocs, hardveres vagyok...
ezért kérdeztem.nem a csatlakozó adja a jelet,hanem a jeladó,ami az üzemanyagot figyeli.külső pára nem okozhatja ezt a hibát.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 08:42:11 »

Francia minőségű elektronikai csatlakozás - gagyi.
Szombatról vasárnapra esett sokat az eső, sokáig száraz idő volt, feltételezem a hidegebb miatt kicsapódott a pára az ominózus csatlakozón (erről már írtam régebben, ezt fújtam be kontakt spray-vel, mert hibakódok keletkeztek időnként), ami már a lámpa kijelzést is aktiválta azáltal, hogy logikai "1" szintnek érzékelte az elektronika, mintha ténylegesen víz került volna az üa-ba.
Bocs, hardveres vagyok...

Van egy alsó leeresztő az üzemanyagszűrőházon, azzal engedd le a vizet, persze így valószínű le fog levegősödni...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 08:59:42 »

Hozzá sem lehet férni... hogyan? Nekem fent van a szűrő, nem alul.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 09:13:45 »

Hozzá sem lehet férni... hogyan? Nekem fent van a szűrő, nem alul.
a motortérben van a jobb lámpa mögött,nem?egy páncél lemez védi,azt kell először leszedni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 09:22:10 »

Igen, és ha leszedtem? A csöveket is le kellene róla bontanom?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 09:23:15 »

Igen, és ha leszedtem? A csöveket is le kellene róla bontanom?
alul van a leeresztő csavarja...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 09:34:32 »

Köszönöm.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 09:36:23 »

alul van a leeresztő csavarja...

Ez már facelift, ott nem tudhatjuk, hogy hol van. Még az is lehet, hogy nem elöl... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 10:50:17 »

Ez már facelift, ott nem tudhatjuk, hogy hol van. Még az is lehet, hogy nem elöl... vigyor3
lehet.sőt.nekem is úgy van,hogy a szűrő tetején kell meglazítani imbusz kulccsal,és alul folyik ki a víz a kis csonkból....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 11:07:30 »

És mit teszel a levegősödés ellen, illetve hogy szünteted meg?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2015.05.28 csütörtök, 11:15:59 »

És mit teszel a levegősödés ellen, illetve hogy szünteted meg?

Én semmit...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2015.05.31 vasárnap, 19:49:18 »

Sziasztok!
Tudtok abban segíteni hogy 2008ban gyártott focus ETis-ben olvasott leírásban milyen kivitel/felszereltésg a "32-es széria"?
Bocsi az off-ért... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2015.06.09 kedd, 11:40:05 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek:
milyen évjáratú SMAX-okba tették bele biztosan az MKIII dízel motorját? tehát milyen évjárattól biztos,  hogy abban már nem a régi "rossz" dízel motor van?
vagy teljesítmény alapján ez eldönthető?
pl. ha 2.0 tdci és 130 LE, akkor tuti a régi, ha meg 2.0 tdci és 140 LE akkor meg már tuti az újabb verzió v. ez is hülye megközelítés?

csak a példa kedvéért (mert az AAA-ról lebeszéltek, kerüljem el őket)
ebbe a régi MKIII  dízel van vajon vagy  már nem?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci._mo-i._szervizkonyv-9047216

Köszi!
üdv.:
Balázs
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2015.06.09 kedd, 12:40:18 »

Sziasztok,

segítsetek kérlek:
milyen évjáratú SMAX-okba tették bele biztosan az MKIII dízel motorját? tehát milyen évjárattól biztos,  hogy abban már nem a régi "rossz" dízel motor van?
vagy teljesítmény alapján ez eldönthető?
pl. ha 2.0 tdci és 130 LE, akkor tuti a régi, ha meg 2.0 tdci és 140 LE akkor meg már tuti az újabb verzió v. ez is hülye megközelítés?

csak a példa kedvéért (mert az AAA-ról lebeszéltek, kerüljem el őket)
ebbe a régi MKIII  dízel van vajon vagy  már nem?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci._mo-i._szervizkonyv-9047216

Köszi!
üdv.:
Balázs

Egyikbe se tették...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2015.06.09 kedd, 12:40:35 »

Egyikbe se tették...

kivéve az egynyóc...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2015.06.09 kedd, 12:56:09 »

kivéve az egynyóc...  laugh


köszi,

akkor a kétlityósakat ilyen szempontból nézhetem.

Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2015.06.09 kedd, 13:42:51 »


köszi,

akkor a kétlityósakat ilyen szempontból nézhetem.



Az aaaaaaaaaaa    autót messze kerüld el.  Indexen van külön fóruma érdemes beleolvasni..
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2015.06.09 kedd, 14:03:30 »

Az aaaaaaaaaaa    autót messze kerüld el.  Indexen van külön fóruma érdemes beleolvasni..

köszi,

már olvasom a fórumot,

ez tényleg felejtős.
Naplózva
sbalazs1
Vendég
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2015.06.18 csütörtök, 21:12:18 »

Sziasztok,

tényleg volt vmi facelift a 2007-es SMAX-ban?

én akárhogy nézem nem látok semmit.

ezeket nem  kb. 2006-tol gyártották?miért csináltak volna 1 évre máris facelift-et?


Köszi a válaszokat előre is.

Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2015.06.19 péntek, 06:38:02 »

2010-ben történt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.