Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:11:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
55
56
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1504344 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2400 Dátum:
2015.05.19 kedd, 20:07:55 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.05.19 kedd, 19:59:23
Sziasztok!
Édesanyám részéré én is használtautó vásárlása előtt állok. (2011-2013 C-MAX)
Eddig 2-3 után érdeklődtem egyenlőre még csak telefonon, természetesen mindegyik külföldi. Ami nem tetszik nekem elsőre (de kérlek cáfoljatok meg), hogy ezek közül mindegyik autó bizományos, általában magánszemély hozta be, és külföldi adásvételivel lehet megvenni. (magyarul félig kitöltött adásvételi van hozzá)
Az hogy magánszemély nem iratja a nevére azt megértem, de hogy kereskedés miért nem veszi a nevére?!, a kereskedések mentesek az átírási illetékektől...
Lehet ebben valami rizikó?
Ami elsőre aggaszt az a Garancia. Ha mondjuk egy magyar kereskedésből (netán magánszemélytől) veszem, akkor tudok élni a garanciával, visszavásárlással...stb... de így külföldi magánszemély esetén esélytelen. Km óra csalással szint úgy...
Ezt nagyon jol latod. Ezek miatt is csinaljak a huncutsagot. Igy nem lehet oket felelossegre vonni. Nincs valami hazai szalonos bemutatoauto? Nehany hete nezegettem, akkor egesz jo aron volt par. 1-2 evesek.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2401 Dátum:
2015.05.20 szerda, 08:45:01 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.19 kedd, 20:07:55
Ezt nagyon jol latod. Ezek miatt is csinaljak a huncutsagot. Igy nem lehet oket felelossegre vonni. Nincs valami hazai szalonos bemutatoauto? Nehany hete nezegettem, akkor egesz jo aron volt par. 1-2 evesek.
Engem zavar, hogy nem tudom ki az eladó, sőt akár az autó lehet nemzetközileg körözött is...bármi... Magyar eredetiségvizsgán nem tudom ez kiderülne-e? Tisztább dolog egy magyar tulajdonostól vásárolni, még ha kereskedő akkor is. A garancia érvényesítése miatt egy kereskedő még szerencsésebb is, őt több kötelezettség köti, úgy mint műszaki állapotfelmérést készíteni.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2402 Dátum:
2015.05.20 szerda, 08:51:01 »
Idézetet írta: mondeofan - 2015.05.20 szerda, 08:45:01
Engem zavar, hogy nem tudom ki az eladó, sőt akár az autó lehet nemzetközileg körözött is...bármi... Magyar eredetiségvizsgán nem tudom ez kiderülne-e? Tisztább dolog egy magyar tulajdonostól vásárolni, még ha kereskedő akkor is. A garancia érvényesítése miatt egy kereskedő még szerencsésebb is, őt több kötelezettség köti, úgy mint műszaki állapotfelmérést készíteni.
Meg két havonta úgy céget csinálni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2403 Dátum:
2015.05.20 szerda, 11:07:47 »
Idézetet írta: BT - 2015.05.20 szerda, 08:51:01
Meg két havonta úgy céget csinálni...
Jah, igen...
De gondolom nem csak én találkozom ezzel a problémával, hanem alapjában így működik a magyar használtautó piac. Állapotra fogok vásárolni amúgy is, nem a hirdetésben megadott adatok alapján....
Szóval akkor az egyoldalúan kitöltött külföldi adásvételivel van valami különösebb rizikó?
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
sbalazs1
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2404 Dátum:
2015.05.22 péntek, 15:13:48 »
Sziasztok,
újabb köpködni való
Ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071
Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2405 Dátum:
2015.05.22 péntek, 15:28:16 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.22 péntek, 15:13:48
Sziasztok,
újabb köpködni való
Ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071
Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is
2,5 éve néztem náluk autót... Csak óvatosan....
PS: ha már tekert, legalább olcsó legyen!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sbalazs1
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2406 Dátum:
2015.05.22 péntek, 15:48:11 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.05.22 péntek, 15:28:16
2,5 éve néztem náluk autót... Csak óvatosan....
PS: ha már tekert, legalább olcsó legyen!
a visszatekerés vonatkozzon az árra is
amúgy tényleg azt nem értem, hogy ha lehet hinni a szervízkönyvnek (amúgy bármit lehet hamasítani, tehát nem lehet hinni) akkor 2011-ben már a Szeleczky szervizelte, de az Etis-ben az látszik, hogy 2014-ben lett itthon forgalomba helyezve...
Lehet ez is németből gyütt...
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2407 Dátum:
2015.05.22 péntek, 17:20:16 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.22 péntek, 15:13:48
Sziasztok,
újabb köpködni való
Ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071
Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is
Tipikus "trükk", hogy úgy tekerik az órát, akkor nagy szerviz elé. 119.000 vagy 89.000... Lényeg, hogy vidd el gyorsan szervizbe, csináltassál rajt meg ezt-azt, s utána már az eladó helytállási kötelessége lényegesen csökken. Azt fogja mondani, hogy a szervizben miért nem vették észre, meg hogy ott nyúltak hozzá...stb Friss olaj, új szűrők, apró hibák kijavítása után lényegesen csökken a meghibásodás esélye.
Továbbra is azt tartom, hogy állapotra kell venni, s abba is bele kell törődni, hogy a km számláló az csak tájékoztatásra való. Mobile.de-n szoktam nézelődni, aligha találni magánszemélytől hirdetést. Viszont azok lényegesen drágább, inkább belpiacon kelnek el, magyar nepperek nem ezeket hozzák. Jah és a legfontosabb nem tudja a magyar nepper netto áron elhozni, itthon az áfát meg elsumákolni. Ilyen dolgok miatt olcsóbb a hazai használtautó...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2408 Dátum:
2015.05.22 péntek, 18:50:07 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.22 péntek, 15:13:48
Sziasztok,
újabb köpködni való
Ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071
Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is
Ne aggodj, tudtommal a benzinesben is van kettomegu. Viszont a hasznalati mododhoz jobban illene egy benzines. Egy megnezest meger. Amugy nem ismerem az arakat, de nem draga kicsit?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.22 péntek, 18:52:39 írta titta
»
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2409 Dátum:
2015.05.23 szombat, 00:08:11 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.22 péntek, 15:13:48
Sziasztok,
újabb köpködni való
Ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_titanium_magyarszervizkonyves119ekm-8982071
Etis-ben azt látom, hogy 2010 11. 29-én gyártották de viszont csak 2014-ben helyezték forgalomba Mo-n.
Szelecky-nél járt majd Ford Petrányinál.
Mivel ma letértdelt a kettőstömegű a kocsimban így belenézek a benzines kínálatba is
Uhh, ez már Mondeoban sem eszik 9 alatt...
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2410 Dátum:
2015.05.23 szombat, 10:24:27 »
K:
Az hogy magánszemély nem iratja a nevére azt megértem, de hogy kereskedés miért nem veszi a nevére?!, a kereskedések mentesek az átírási illetékektől...
V: Mert így nem vállal rá kötelező fél éves szavatosságot, mint fogyasztói szerződésre, sőt, a hibás teljesítés kapcsán eredő szavatossági igényeid sem tudod vele szemben érvényesíteni. Maxiumum kártérítési igényt terjeszthetsz elő vele szemben, ha kiderül, hogy a 101e km-es autódban 301e km van, de a bizonyítási teher nálad van (szakértői bizonyítás az eltérő óraállásra és az, hogy ő tudott a tekert óráról, kérdés, hogy neki, mint kereskedőnek és egyben az autót áruló szereplőnek meg kell-e bizonyosodnia a km állásról). Nem csak a km. tekergetéssel van a gond, hanem azzal is, hogy azt az árat fizeted ki, amit hirdetnek, s nem azt, amit kapsz.
Aranyszabály:
1.) Sokat megnézni, állapotot és nem km állás/kor alapján megvenni;
2.) Kiszemelt autót géppel is átnézni
3.) Hirdetést lementeni a hahu-ról, mert a dílerek meg tudják csinálni, hogy a hahu se tudja kiadni egy végzés ellenére a hirdetést...
4.) Szervizkönyvet lefényképezni, ha eladáskor volt, mert előfordul, hogy birtokba adáskor már nem lesz meg azzal a dumával, hogy a papírokat intéző srác elvitte, majd elküldjük Neked. Aha...
5.) Előéletét szemtelen módon kideríteni (sajnos erre rá vagy kényszerítve, de itt a fórumon is tudnak segíteni).
Idézetet írta: titta - 2015.05.19 kedd, 20:07:55
Ezt nagyon jol latod. Ezek miatt is csinaljak a huncutsagot. Igy nem lehet oket felelossegre vonni. Nincs valami hazai szalonos bemutatoauto? Nehany hete nezegettem, akkor egesz jo aron volt par. 1-2 evesek.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.23 szombat, 10:27:21 írta danidoki
»
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2411 Dátum:
2015.05.23 szombat, 10:40:14 »
Meg strómanokat a cégek élére betenni...Jellemzően más a cég, aki behozza, más cég aki árulja. Megint harmadik, aki eladja (akár külföldi), meg egy negyedik, aki akár magánszemély is lehet, aki pld. eljár az ügyintézések során.
Vannak ám, akik nem is tudják miket nyilatoznak egy hirdetésben. Pld.: "Autóinkra garanciát vállalunk". Van, aki nem bontja ezt tovább, de jellemzően, mikor aláírsz egy adásvételi szerződést, akkor hirtelen megjelenik az a kitétel, hogy a fő egységre, úgymint
váltó, motor meghibásodására
. Vagyis máris leszűkíti a kört, hogy milyen főegységekre és azon belül is nem a futásteljesítményre, hanem a hibára. Sajnos, Tőled, mint Vevőtől elvárható az, hogy egy egy oldalas szerződést elolvass.
Aki meg nem bontja meg, mire vonatkozik a garanciája (pld. szerződésben), azt meg lehet fogni, (ha tényleg ő az eladó persze) mert Tőled, mint fogyasztótól az várható el, hogy ismerd a garancia tartalmát, ha így hirdetik, akkor arra vonatkoztatsz, hogy az autó garanciával van eladva. Ebbe pedig beletartozik a futásteljesítmény, meghibásodás is, persze kor és futásteljesítményhez igazodóan.
Idézetet írta: BT - 2015.05.20 szerda, 08:51:01
Meg két havonta úgy céget csinálni...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2412 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 22:40:02 »
Idézetet írta: Contilaci - 2015.05.17 vasárnap, 21:41:48
Szia
Én azért igy, ebben a formában nem írnék le egy autót sem.
1. S-Max sehol nem flotta autó, főleg nem M.országon, de még németben sem láttam sehol.
(azért megnézném a 80.000km-t egy évben... még egy taxinak is elég, extrém esetek azért vannak)
Nem illik semmi, én max 20.000-et megyek egy évben, normál használat mellett.
2. A Ford S-Max pont nem arról híres, hogy a belseje nagyon bírja a gyűrődést. Az ülései magasak, nagyon magasak, igy a beszállásnál rögtön gyűrödik, kikopik, nagyon rövid idő alatt. A kormányon lévő krómozott gombokról is gyorsan pörög le a dísz, és általában minden króm díszről. Az ajtó belső fogantyúja is elég sérülékeny, látni rajta a kopást, ha sok a kilométer, kormány szintén, gombokról a jelek, váltógomb, szoknya szintén.
3. DRL csak Titaniumban van, sem Trend-ben sem Ambient-ben nincs. Ez nem jelent semmit.
4. Ha mindig másra hallgatsz, soha nem veszel autót, mert ez a széria pont a gazdasági válság idején lett kiadva, ergo M.országon szinte eladhatatlanná vált. (csak kinti autó jöhet szóba, bár a kivétel erősíti a szabályt)
5. Ha az autót a nyugati országok egyikében adták el, és ott használták eddig is, akkor biztos lehetsz benne, hogy JÓ minőségű gázolajjal jártak vele, nem pedig a "jó" kis magyarral. Érdekes módon kint (nyugaton) még hallomásból sem tudnak az általunk rettegett üzemanyagellátó rendszerrel kapcsolatos problémákról. (400-500.000km-es autók futkároznak belőle.
Egy szó, mint száz, mindig állapotot (felszereltséget) vesz az ember, nem pedig évjáratot.
(hozzáteszem, én is néztem ezt az autót, és nekem nem tetszett valahogy)
Amit itt leírtam nem csak az adott autóról írtam, hanem általában az autó vételről!
További szép estét!
A flottát úgy értsd, hogy sok cégnél vehet a dolgozó úgy autót, hogy annyi van meghatározva, hogy x márka és y összeg a keret, s opciósan ezen felül amit akar, azt saját zsebből teheti be.
Sok dolgozó van, hogy ilyenkor ahelyett, hogy venne egy fullosan felszerelt Focust, vagy közepesen felszerelt Mondeo-t, inkább vesz egy kevésbé felszerelt Smaxot. Ilyenkor van az, hogy egy normális színre már nem akarnak költeni...
A többiben igazad van.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
sbalazs1
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2413 Dátum:
2015.05.25 hétfő, 19:51:15 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.22 péntek, 18:50:07
Ne aggodj, tudtommal a benzinesben is van kettomegu. Viszont a hasznalati mododhoz jobban illene egy benzines. Egy megnezest meger. Amugy nem ismerem az arakat, de nem draga kicsit?
Azt hittem a benzines egyszerubb szerkezet.
Fordos haver lekerdezte,valos km futas.Mo-i ceges auto volt,flottakezelo vitte szervizbe.
Torve nem volt.
Draga de legalabb ismert az eloelete.Manapsag ez nagy kincs,azt veszem eszre ;-)
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2414 Dátum:
2015.05.25 hétfő, 21:12:52 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.25 hétfő, 19:51:15
Azt hittem a benzines egyszerubb szerkezet.
Fordos haver lekerdezte,valos km futas.Mo-i ceges auto volt,flottakezelo vitte szervizbe.
Torve nem volt.
Draga de legalabb ismert az eloelete.Manapsag ez nagy kincs,azt veszem eszre ;-)
Hat alkudj belole kicsit, aztan hajra. Ha gondolod elmegyek megvizslatni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sbalazs1
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2415 Dátum:
2015.05.25 hétfő, 21:58:25 »
Idézetet írta: titta - 2015.05.25 hétfő, 21:12:52
Hat alkudj belole kicsit, aztan hajra. Ha gondolod elmegyek megvizslatni.
[/qjo lennuote]
Jo lenne a 120 kmes nagyszerviz arat lealkudni.
Osszerakom az anyagiakat es ha megyek megnezni,akkor elotte szolok ;-)
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2416 Dátum:
2015.05.25 hétfő, 21:59:50 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.05.25 hétfő, 21:58:25
Idézetet írta: titta - 2015.05.25 hétfő, 21:12:52
Hat alkudj belole kicsit, aztan hajra. Ha gondolod elmegyek megvizslatni.
[/qjo lennuote]
Jo lenne a 120 kmes nagyszerviz arat lealkudni.
Osszerakom az anyagiakat es ha megyek megnezni,akkor elotte szolok ;-)
Rendben. Majd szolj idoben.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2417 Dátum:
2015.05.26 kedd, 16:03:15 »
Ugyan nem testvermodell, de a segitsegeteket kernem aposom Ford Focus 2007 1.6 TDCi-jel kapcsolatban. DPF folyadekot kene cserelni benne, az erosebb Euro 4-es motorrol van szo. Szervizestol vett 10L Adblue folyadekot, ami elvileg kell hozza. Szakszervizben viszont Eolys-t tesznek minden esetben. Mindenki mast mond, nem tudjuk eldonteni hogy bele merjuk e tetetni a kocsiba. Tudtok mondani valami okosat? 6 szerelot kerdeztem, 3-3 az allas igen-nemben.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2418 Dátum:
2015.05.26 kedd, 16:08:40 »
Idézetet írta: ABR - 2015.05.26 kedd, 16:03:15
Ugyan nem testvermodell, de a segitsegeteket kernem aposom Ford Focus 2007 1.6 TDCi-jel kapcsolatban. DPF folyadekot kene cserelni benne, az erosebb Euro 4-es motorrol van szo. Szervizestol vett 10L Adblue folyadekot, ami elvileg kell hozza. Szakszervizben viszont Eolys-t tesznek minden esetben. Mindenki mast mond, nem tudjuk eldonteni hogy bele merjuk e tetetni a kocsiba. Tudtok mondani valami okosat? 6 szerelot kerdeztem, 3-3 az allas igen-nemben.
Az ad-blue nem a dpf-be való... Az a dpf melletti plusz egy adalék, ami 2007-ben még bőven nem volt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2419 Dátum:
2015.05.26 kedd, 16:46:45 »
Idézetet írta: BT - 2015.05.26 kedd, 16:08:40
Az ad-blue nem a dpf-be való... Az a dpf melletti plusz egy adalék, ami 2007-ben még bőven nem volt...
Ahogy mondod. Egyszeruen akartam megfogalmazni. Pedig kell bele (magyar Ford markaszervizben DPF miatt volt a kocsi, ott mondtak neki hogy onteni kell majd bele 10.000km mulva ami most lett meg). Kulfoldi Ford kereskedotol kapta a 10L Adblue-t, az itthoniak szerint meg Eolys kell. Ez a kerdes ....
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.26 kedd, 16:49:23 írta ABR
»
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2420 Dátum:
2015.05.26 kedd, 20:49:42 »
Idézetet írta: ABR - 2015.05.26 kedd, 16:46:45
Ahogy mondod. Egyszeruen akartam megfogalmazni. Pedig kell bele (magyar Ford markaszervizben DPF miatt volt a kocsi, ott mondtak neki hogy onteni kell majd bele 10.000km mulva ami most lett meg). Kulfoldi Ford kereskedotol kapta a 10L Adblue-t, az itthoniak szerint meg Eolys kell. Ez a kerdes ....
ez mutatvány mire való? mi a cél vele?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2421 Dátum:
2015.05.26 kedd, 22:14:05 »
Az Ad blue a Nox-ot hivatott csökkenteni. A teherautóknál mát kb 10 éve van, a személyautóknál az euro5-ös motorhoz szokott kelleni.
De 2007-ben még biztosan nem kellett a fókába...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2422 Dátum:
2015.05.26 kedd, 22:42:06 »
2006tól jött az adalékos sztori a 110 lovas fókáknál-cmaxoknál. De nem adblue, hanem EOLYS176
http://essmotor.hu/node/32
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2423 Dátum:
2015.05.26 kedd, 22:43:14 »
Idézetet írta: ABR - 2015.05.26 kedd, 16:03:15
Ugyan nem testvermodell, de a segitsegeteket kernem aposom Ford Focus 2007 1.6 TDCi-jel kapcsolatban. DPF folyadekot kene cserelni benne, az erosebb Euro 4-es motorrol van szo. Szervizestol vett 10L Adblue folyadekot, ami elvileg kell hozza. Szakszervizben viszont Eolys-t tesznek minden esetben. Mindenki mast mond, nem tudjuk eldonteni hogy bele merjuk e tetetni a kocsiba. Tudtok mondani valami okosat? 6 szerelot kerdeztem, 3-3 az allas igen-nemben.
Szóval szomorú ez az állás...
Nem öntheted bele az adblue-t Eolys kell bele.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ABR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 109
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2424 Dátum:
2015.05.26 kedd, 23:15:13 »
Ez a baj hogy magukat elismert profi szerelonek gondolo szervizesek is siman ramondtak nekem telefonon, hogy nem is kell bele semmi folyadek, akkoriban meg nem szereltek ilyennel a kocsit. Volt aki egyenesen kizarta hogy egyaltalan DPF lenne egy 2007-es Focusban(!). Ilyen helyekre vigye az ember az autojat ...
SzJani koszi, akkor megy a szemetesbe. A cseh Fordos emberke nem tudom honnan kukazta elo az Adblue-t, de mar mindegy is. Apost hulyere vettek, Eolysra meg 60-70-et mondtak 2 helyen is (5L). Vicc. Inkabb beszerzem a bevalt forumos lelohelyekrol.
Koszi a segitseget mindenkinek!
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2425 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 07:02:02 »
Vasárnap de. elmentünk valahova, 2 óra múlva, amikor elindultunk haza látom, hogy világít a hiba lámpa sárga felkiáltójel vagy mi... Water in fuel.
Ezt a gagyit, egy kis pára és a jó kis csati benyeli az "1"-et.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2426 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 07:13:34 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.05.28 csütörtök, 07:02:02
Vasárnap de. elmentünk valahova, 2 óra múlva, amikor elindultunk haza látom, hogy világít a hiba lámpa sárga felkiáltójel vagy mi... Water in fuel.
Ezt a gagyit, egy kis pára és a jó kis csati benyeli az "1"-et.
ezt mire mondod? "Víz az üzemenyagban!"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2427 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 07:25:07 »
Az információs panel üzenetek ablakban a sárga felkiáltójelet magyarázta a jószág ezzel az okkal: Water in Fuel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2428 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 07:29:02 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.05.28 csütörtök, 07:25:07
Az információs panel üzenetek ablakban a sárga felkiáltójelet magyarázta a jószág ezzel az okkal: Water in Fuel.
ezt értettem.
ezt nem értettem:
"Ezt a gagyit, egy kis pára és a jó kis csati benyeli az "1"-et"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2429 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 07:45:11 »
Francia minőségű elektronikai csatlakozás - gagyi.
Szombatról vasárnapra esett sokat az eső, sokáig száraz idő volt, feltételezem a hidegebb miatt kicsapódott a pára az ominózus csatlakozón (erről már írtam régebben, ezt fújtam be kontakt spray-vel, mert hibakódok keletkeztek időnként), ami már a lámpa kijelzést is aktiválta azáltal, hogy logikai "1" szintnek érzékelte az elektronika, mintha ténylegesen víz került volna az üa-ba.
Bocs, hardveres vagyok...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2430 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 07:55:43 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.05.28 csütörtök, 07:45:11
Francia minőségű elektronikai csatlakozás - gagyi.
Szombatról vasárnapra esett sokat az eső, sokáig száraz idő volt, feltételezem a hidegebb miatt kicsapódott a pára az ominózus csatlakozón (erről már írtam régebben, ezt fújtam be kontakt spray-vel, mert hibakódok keletkeztek időnként), ami már a lámpa kijelzést is aktiválta azáltal, hogy logikai "1" szintnek érzékelte az elektronika, mintha ténylegesen víz került volna az üa-ba.
Bocs, hardveres vagyok...
ezért kérdeztem.nem a csatlakozó adja a jelet,hanem a jeladó,ami az üzemanyagot figyeli.külső pára nem okozhatja ezt a hibát.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2431 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 08:42:11 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.05.28 csütörtök, 07:45:11
Francia minőségű elektronikai csatlakozás - gagyi.
Szombatról vasárnapra esett sokat az eső, sokáig száraz idő volt, feltételezem a hidegebb miatt kicsapódott a pára az ominózus csatlakozón (erről már írtam régebben, ezt fújtam be kontakt spray-vel, mert hibakódok keletkeztek időnként), ami már a lámpa kijelzést is aktiválta azáltal, hogy logikai "1" szintnek érzékelte az elektronika, mintha ténylegesen víz került volna az üa-ba.
Bocs, hardveres vagyok...
Van egy alsó leeresztő az üzemanyagszűrőházon, azzal engedd le a vizet, persze így valószínű le fog levegősödni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2432 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 08:59:42 »
Hozzá sem lehet férni... hogyan? Nekem fent van a szűrő, nem alul.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2433 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 09:13:45 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.05.28 csütörtök, 08:59:42
Hozzá sem lehet férni... hogyan? Nekem fent van a szűrő, nem alul.
a motortérben van a jobb lámpa mögött,nem?egy páncél lemez védi,azt kell először leszedni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2434 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 09:22:10 »
Igen, és ha leszedtem? A csöveket is le kellene róla bontanom?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2435 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 09:23:15 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.05.28 csütörtök, 09:22:10
Igen, és ha leszedtem? A csöveket is le kellene róla bontanom?
alul van a leeresztő csavarja...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2436 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 09:34:32 »
Köszönöm.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2437 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 09:36:23 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.28 csütörtök, 09:23:15
alul van a leeresztő csavarja...
Ez már facelift, ott nem tudhatjuk, hogy hol van. Még az is lehet, hogy nem elöl...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2438 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 10:50:17 »
Idézetet írta: BT - 2015.05.28 csütörtök, 09:36:23
Ez már facelift, ott nem tudhatjuk, hogy hol van. Még az is lehet, hogy nem elöl...
lehet.sőt.nekem is úgy van,hogy a szűrő tetején kell meglazítani imbusz kulccsal,és alul folyik ki a víz a kis csonkból....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2439 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 11:07:30 »
És mit teszel a levegősödés ellen, illetve hogy szünteted meg?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2440 Dátum:
2015.05.28 csütörtök, 11:15:59 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.05.28 csütörtök, 11:07:30
És mit teszel a levegősödés ellen, illetve hogy szünteted meg?
Én semmit...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Generáció független Focus kérdés...
«
Új hozzászólás #2441 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 19:49:18 »
Sziasztok!
Tudtok abban segíteni hogy 2008ban gyártott focus ETis-ben olvasott leírásban milyen kivitel/felszereltésg a "32-es széria"?
Bocsi az off-ért...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sbalazs1
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2442 Dátum:
2015.06.09 kedd, 11:40:05 »
Sziasztok,
segítsetek kérlek:
milyen évjáratú SMAX-okba tették bele biztosan az MKIII dízel motorját? tehát milyen évjárattól biztos, hogy abban már nem a régi "rossz" dízel motor van?
vagy teljesítmény alapján ez eldönthető?
pl. ha 2.0 tdci és 130 LE, akkor tuti a régi, ha meg 2.0 tdci és 140 LE akkor meg már tuti az újabb verzió v. ez is hülye megközelítés?
csak a példa kedvéért (mert az AAA-ról lebeszéltek, kerüljem el őket)
ebbe a régi MKIII dízel van vajon vagy már nem?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci._mo-i._szervizkonyv-9047216
Köszi!
üdv.:
Balázs
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2443 Dátum:
2015.06.09 kedd, 12:40:18 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.06.09 kedd, 11:40:05
Sziasztok,
segítsetek kérlek:
milyen évjáratú SMAX-okba tették bele biztosan az MKIII dízel motorját? tehát milyen évjárattól biztos, hogy abban már nem a régi "rossz" dízel motor van?
vagy teljesítmény alapján ez eldönthető?
pl. ha 2.0 tdci és 130 LE, akkor tuti a régi, ha meg 2.0 tdci és 140 LE akkor meg már tuti az újabb verzió v. ez is hülye megközelítés?
csak a példa kedvéért (mert az AAA-ról lebeszéltek, kerüljem el őket)
ebbe a régi MKIII dízel van vajon vagy már nem?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci._mo-i._szervizkonyv-9047216
Köszi!
üdv.:
Balázs
Egyikbe se tették...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2444 Dátum:
2015.06.09 kedd, 12:40:35 »
Idézetet írta: BT - 2015.06.09 kedd, 12:40:18
Egyikbe se tették...
kivéve az egynyóc...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sbalazs1
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2445 Dátum:
2015.06.09 kedd, 12:56:09 »
Idézetet írta: BT - 2015.06.09 kedd, 12:40:35
kivéve az egynyóc...
köszi,
akkor a kétlityósakat ilyen szempontból nézhetem.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2446 Dátum:
2015.06.09 kedd, 13:42:51 »
Idézetet írta: sbalazs1 - 2015.06.09 kedd, 12:56:09
köszi,
akkor a kétlityósakat ilyen szempontból nézhetem.
Az aaaaaaaaaaa autót messze kerüld el. Indexen van külön fóruma érdemes beleolvasni..
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
sbalazs1
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2447 Dátum:
2015.06.09 kedd, 14:03:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.06.09 kedd, 13:42:51
Az aaaaaaaaaaa autót messze kerüld el. Indexen van külön fóruma érdemes beleolvasni..
köszi,
már olvasom a fórumot,
ez tényleg felejtős.
Naplózva
sbalazs1
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2448 Dátum:
2015.06.18 csütörtök, 21:12:18 »
Sziasztok,
tényleg volt vmi facelift a 2007-es SMAX-ban?
én akárhogy nézem nem látok semmit.
ezeket nem kb. 2006-tol gyártották?miért csináltak volna 1 évre máris facelift-et?
Köszi a válaszokat előre is.
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2449 Dátum:
2015.06.19 péntek, 06:38:02 »
2010-ben történt.
Naplózva
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
55
56
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ