Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:08:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: GPS-Navigáció  (Megtekintve 3336004 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2006.11.28 kedd, 09:50:00 »

Itt találsz egy párat.
Dánke.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2006.11.28 kedd, 09:53:00 »

Azt mond meg nekem, ha van egy CPU órajel, amin megy, az egyiknek kevesebb, a másiknak több, akkor a kevesebb miért felel meg a többnek? Smiley
Ez most olyan, mintha én azt modanám egy Opel-esnek, hogy a Ford 2.0-ás motorja az Opel 2.5-ösnek felel meg. Smiley
Mint, ahogy mondhatjuk is...:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2006.11.28 kedd, 09:54:00 »

Ugye nem maradok le semmiről, ha ezeket az enciklikákat nem olvasom végig?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2006.11.28 kedd, 10:05:00 »

Ugye nem maradok le semmiről, ha ezeket az enciklikákat nem olvasom végig?
Már késő... az esztergomi berkekben már suttogják: A Dzsó lemaradt proci ügyben... asse tuggya, mijaz. Mindig csak a kapujával foglalkozik... merthogy:
Megmondta az anyukám,
Csukjam be a kapukám!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2006.11.28 kedd, 10:08:00 »

Már késő... az esztergomi berkekben már suttogják: A Dzsó lemaradt proci ügyben... asse tuggya, mijaz. Mindig csak a kapujával foglalkozik... merthogy:
Megmondta az anyukám,
Csukjam be a kapukám!
Mosmá nem, van bérelt garázsom, Canon multi nyomtatom, AMD procim, és ne legyek boldog?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2006.11.28 kedd, 10:16:00 »

Angel,
 
Teny, hogy regen az AMD nem volt a toppon proci gyartas teren. Asszem a duron procik meg ugy melegedtek, hogyha elszalt a huto, akkor kb. 2-3sec alatt felfort a proci. Ebbol is latszik, hogy a gyartastechnologia nem minden. Hiaba a sok piiiz, meg a kafa gyartastechnologia, ha nincs mogotte tudas. Ezt a tudas hianyt az intel eleg mocsok modon probalta kompenzalni. Vesztegetesek, lasd. MediaMarkt, ahol lefizettek a vezetoseget, hogy AMD procis gepeket ne aruljanak stb. Tehat az intel eleg tisztessegtelen modon tartotta meg maganak a piaci reszesedeset. Nyilvan, ha jobbak lennenek mint az AMD, akkor nem lett volna szukseguk ilyen megoldasokra. Persze ertem, ez uzlet, es az uzletben nincs haversag stb. AZ ilyen core2 featurek nem mai talalmany. Ez pontosan olyan, mint az SLI. Csak azert vettek elo, mert ecceruen nincs tudasuk nagyobb teljesitmenyu procikat gyartani. Es igen, az AMD az elmult par evben igenis minoseget gyartott, mig az Intel mennyiseget, marmint a Mhz/teljesitmeny tekinteteben. Ebbe azintel bele is bukott. AZ AMD tudatosan, vagy kevesbe tudatosan tisztaban volt azzal, hogy a Mhz nem minden es nem lehet a vegtelensegig novelni egy proci orajelet, mert az nagyobb teljesitmeny felvetelt, es szinten oriasi hotermelest jelent. Ezt az Intel a sok penzevel meg a kafa gyartastechnologiajaval nem volt kepest felismerni, es csak ontotta magabol a minnel nagyobb Mhz szamu procikat, aztan a user meg kapkodta a levegot, hogy most mekkora eromuvet toljon a gep ala, ami ki tudja szolgalni a procit es irdatlan hutoket kell betomni a gepbe, hogy a hatalmas holeadast fel tudjak dolgozni.
A nevvel valo varialas nyilvanvaloan a konkurencia es a fogyasztok megtevesztesere iranyult. Lasd. a mostani Intel procik tipusjeloleseit. Volt errol egy erdekes cikk, amiben nagyon jol ramutattak arra, hogy az ujabb tipusjelolesu proci gyakorlatilag lasabb, mint az azonos P4 jelolesu elodje. Tehat nevet valtottak es kozben vissza leptek 1et teljesitmenyben. A usernek meg mar fogalma sincs arrol, hogy az uj tipusjelolesu proci valojaban minek felel meg.
 
"Egy órajel alatt több utasítás: ezt már a 386 is tudja, és tegyük hozzá, hogy meredeken függ a dolog hatékonysága a rajta futó szoftvertől:"
 
Ez nem valami feature, amit az egyik proci tud, a masik meg nem. Ez egy jellemzoje egy procinak, hogy egy adott utasitast mennyi orajel ciklus alatt hajt vegre. Ennek koze nincs a szoftwarekhez. Ez a proci belso utasitasainak vegrehajtasi sebesseget mutatja meg es csak es kizarolag a processzor fejleszto ceg tudasatol, a mag kialakitasatol fugg, hogy egy utasitast az O processzoruk mennyi orajel ciklus alatt kepes feldolgozni. Persze a tenyleges rendszer teljesitmeny vegeredmenyben a software-tol fugg, mert ha mondjuk a programozo nincs tisztaban a processzor kepessegeivel, akkor kepes olyan lassu waret irni, hogy az mar faj. Egy temara tobb fele megoldas is letezhet. Ha a programozo megtalalja a processzor szamara legmegfelelobbet, akkor gyors lesz a programja. Es alapvetoen itt a baj a mai programokkal. *** pascalban meg javaban irjak oket, amik koztudottan lassu megoldasok, ellenben konnyen es gyorsan lehet vele eredmenyt elerni a porci majd ugyis letolja alapon. Csak hat lassan az osszes program ilyen eroforras igenyes nyelven irodik, optimalizalasrol meg veletlenul sem hallott igy a vegeredmeny az, hogy hiaba a gyors gep, a rendszer, a programok megis docognek rajta.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2006.11.28 kedd, 10:35:00 »

Hogy egy kicsit on is legyek. Van valakinek valami jó játékja PDA-ra? Most a két gyári játékot nyúzzák, de valszeg ezt hamar megunják. De nem ilyen b.szós/kardozós, hanem amit a gyerek is játszhatna.
Én Worms-el játszottam PDA-n, amedig nem volt WLAN-om, most inkább csak Net azon is. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2006.11.28 kedd, 10:36:00 »

Kitaláltam a pda beépítést MKIII-ba. A középkonzol tetején van két üres kapcsolóhelyem, bárcsak ne lenne, de nincs annyi extrám, ami kitöltené.  
A hátsó szélvédő fűtés melletti helyre lesz fixen elvezetve a töltőnek az áram. A műanyagba lesz beépítve egy kis dugalj, amiben mindig lesz áram. A hozzá tartozó pár cm-es vezetéket csak be kell majd dugni oda, a másik végét pedig a pda-ra és megy a töltés. A másik oldalon az elakadásjelző mellé beépítek egy 3,5 mm-es jack aljzatot, ami a cd aux bemenetére lesz kötve. Oda értelemszerűen egy jack-et kell dugni, a másik végét pedig pda - mp3 lejátszó -laptop meg csomó mindenbe lehet dugni és akkor a cd-m kierősíti majd a hangot.
Úgy érzem így nem rondítom el majd a műszerfalamat kábelekkel, és bármikor ki lehet kötni és új műanyag takarót ( vagy mit tudom én mi a neve) venni az új gazdának, ha őt zavarja a csatlakozó. De az aux bemenetet biztos más is ki tudja használni majd. Ez csak január környékén lesz megvalósítva, mert a cd-t is meg kell hozni a Jézuskának Smiley.
A jobb oldali szélső a légzságvisszajelző!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2006.11.28 kedd, 10:51:00 »

Angel,
 
Teny, hogy regen az AMD nem volt a toppon proci gyartas teren. Asszem a duron procik meg ugy melegedtek, hogyha elszalt a huto, akkor kb. 2-3sec alatt felfort a proci. Ebbol is latszik, hogy a gyartastechnologia nem minden. Hiaba a sok piiiz, meg a kafa gyartastechnologia, ha nincs mogotte tudas. Ezt a tudas hianyt az intel eleg mocsok modon probalta kompenzalni. Vesztegetesek, lasd. MediaMarkt, ahol lefizettek a vezetoseget, hogy AMD procis gepeket ne aruljanak stb. Tehat az intel eleg tisztessegtelen modon tartotta meg maganak a piaci reszesedeset. Nyilvan, ha jobbak lennenek mint az AMD, akkor nem lett volna szukseguk ilyen megoldasokra. Persze ertem, ez uzlet, es az uzletben nincs haversag stb. AZ ilyen core2 featurek nem mai talalmany. Ez pontosan olyan, mint az SLI. Csak azert vettek elo, mert ecceruen nincs tudasuk nagyobb teljesitmenyu procikat gyartani. Es igen, az AMD az elmult par evben igenis minoseget gyartott, mig az Intel mennyiseget, marmint a Mhz/teljesitmeny tekinteteben. Ebbe azintel bele is bukott. AZ AMD tudatosan, vagy kevesbe tudatosan tisztaban volt azzal, hogy a Mhz nem minden es nem lehet a vegtelensegig novelni egy proci orajelet, mert az nagyobb teljesitmeny felvetelt, es szinten oriasi hotermelest jelent. Ezt az Intel a sok penzevel meg a kafa gyartastechnologiajaval nem volt kepest felismerni, es csak ontotta magabol a minnel nagyobb Mhz szamu procikat, aztan a user meg kapkodta a levegot, hogy most mekkora eromuvet toljon a gep ala, ami ki tudja szolgalni a procit es irdatlan hutoket kell betomni a gepbe, hogy a hatalmas holeadast fel tudjak dolgozni.
A nevvel valo varialas nyilvanvaloan a konkurencia es a fogyasztok megtevesztesere iranyult. Lasd. a mostani Intel procik tipusjeloleseit. Volt errol egy erdekes cikk, amiben nagyon jol ramutattak arra, hogy az ujabb tipusjelolesu proci gyakorlatilag lasabb, mint az azonos P4 jelolesu elodje. Tehat nevet valtottak es kozben vissza leptek 1et teljesitmenyben. A usernek meg mar fogalma sincs arrol, hogy az uj tipusjelolesu proci valojaban minek felel meg.
 
"Egy órajel alatt több utasítás: ezt már a 386 is tudja, és tegyük hozzá, hogy meredeken függ a dolog hatékonysága a rajta futó szoftvertől:"
 
Ez nem valami feature, amit az egyik proci tud, a masik meg nem. Ez egy jellemzoje egy procinak, hogy egy adott utasitast mennyi orajel ciklus alatt hajt vegre. Ennek koze nincs a szoftwarekhez. Ez a proci belso utasitasainak vegrehajtasi sebesseget mutatja meg es csak es kizarolag a processzor fejleszto ceg tudasatol, a mag kialakitasatol fugg, hogy egy utasitast az O processzoruk mennyi orajel ciklus alatt kepes feldolgozni. Persze a tenyleges rendszer teljesitmeny vegeredmenyben a software-tol fugg, mert ha mondjuk a programozo nincs tisztaban a processzor kepessegeivel, akkor kepes olyan lassu waret irni, hogy az mar faj. Egy temara tobb fele megoldas is letezhet. Ha a programozo megtalalja a processzor szamara legmegfelelobbet, akkor gyors lesz a programja. Es alapvetoen itt a baj a mai programokkal. *** pascalban meg javaban irjak oket, amik koztudottan lassu megoldasok, ellenben konnyen es gyorsan lehet vele eredmenyt elerni a porci majd ugyis letolja alapon. Csak hat lassan az osszes program ilyen eroforras igenyes nyelven irodik, optimalizalasrol meg veletlenul sem hallott igy a vegeredmeny az, hogy hiaba a gyors gep, a rendszer, a programok megis docognek rajta.
A 386-osnál arra gondolok, hogy ott kezdődött el, hogy egyszerre több utasítás hajtódhat végre (a csőben). Itt hiába fut előre, ha van egy elágazás, és másfelé megyünk. A cache is ilyen: ha rossz a találati arány, hiába a cache. A több mag: a kettő még elmegy, de afölött a mostani oprendszerekkel sok értelme nincs. Nálam a 2 mag 110-150%-on fut. Azért ez nem a párhuzamosítás csimborasszója... És jellemzőbb a 100-110%... talán a rendszer válaszideje csökkent elég jelentősen nagyobb terhelésnél, talán nincs akkora versengés prociidőt illetőleg, de a winyó úgyis megfogja...
 
Az AMD-Intel vita: mindketten csináltak mocskos húzásokat, nilván az Intel a többet. Az AMD még most sincs a toppon a gyártástechnológiát illetőleg, majd talán 2-3 év múlva. Ők még most is 90nm-ben gondolkodnak... az intel meg már az új csíkon dolgozik (45?). Meg pl a mobil-procik fogyiját nézd meg: az amd sehol sincs. De ugyanez a helyzet az asztali processzorokkal is: az Intel kisebb fogyi, nagyobb sebesség. És nem drágább... Az új core2 most jól az AMD seggére vert... és azt is vegyük figyelembe, hogy elég komoly tartalékok vannak benne: akár 100%-kal is fel lehet húzni! Az intel gondol egyet, és gyárilag emel mondjuk 20%-ot... az amd ismét bajban van. És mindezt úgy, hogy a gyári hűtő bírja, és még mindig kisebb a hőtermelés, mint az AMD-nél... na mind1, én maradok inteles, HP-s, asusos, mondeós, dízeles, hetero, eizós, matroxos, plextor hívő és így tovább.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2006.11.28 kedd, 10:52:00 »

Én Worms-el játszottam PDA-n, amedig nem volt WLAN-om, most inkább csak Net azon is. Smiley
Lökd már át a worms-öt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2006.11.28 kedd, 11:00:00 »

Lökd már át a worms-öt.
Nem 'Snails' lesz az? Wink
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2006.11.28 kedd, 11:02:00 »

Lökd már át a worms-öt.
Angel, ha nincs problémád a warez dolgokkal, akkor mutathatok neked olyan oldalt, ahol szinte minden PDA-ra megjelent programot megtalálsz... ha gondolod dobj egy mailt, mert itt nem szeressük a warezt, ugye?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2006.11.28 kedd, 11:04:00 »

Nem 'Snails' lesz az? Wink
hmm... tévedtem, tényleg van worms is Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2006.11.28 kedd, 12:17:00 »

Lökd már át a worms-öt.
Rendben, amint hazaértem, küldöm.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2006.11.28 kedd, 16:40:00 »

A jobb oldali szélső a légzságvisszajelző!
Nekem ott nincs semmi sem, gondolom az Ambient felszereltség miatt. Mindkét oldalon a szélső üres, csak műanyag takaróelem van a helyén.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2006.11.28 kedd, 19:15:00 »

Nekem ott nincs semmi sem, gondolom az Ambient felszereltség miatt. Mindkét oldalon a szélső üres, csak műanyag takaróelem van a helyén.
Gyújtáskor nem világít benne egy sárga ember? Szerintem ez mindbe van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2006.11.28 kedd, 19:20:00 »

Nekem ott nincs semmi sem, gondolom az Ambient felszereltség miatt. Mindkét oldalon a szélső üres, csak műanyag takaróelem van a helyén.
Scratch-nek igaza van, az enyémben is világít, amig a műszerfalon is világít a légzsák kontroll-lámpája.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2006.11.28 kedd, 20:14:00 »

Gyújtáskor nem világít benne egy sárga ember? Szerintem ez mindbe van.
Nem világit. Ugyanaz a műanyag elem van ott, mint a többi kapcsoló helyén.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2006.11.28 kedd, 21:20:00 »

Gyújtáskor nem világít benne egy sárga ember? Szerintem ez mindbe van.
A 8 légzsákos (de lehet a 6 is) verzióban már nem lehet kikapcsolni anyóspajtás lufiját, így nincs is visszajelző az elakadásjelző mellett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2006.11.28 kedd, 21:34:00 »

Nekem csak két lufi van benne.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2006.11.29 szerda, 08:29:00 »

A 8 légzsákos (de lehet a 6 is) verzióban már nem lehet kikapcsolni anyóspajtás lufiját, így nincs is visszajelző az elakadásjelző mellett.
Facelift elöttinél még igen! Abban tényleg van mindegyikben...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2006.11.29 szerda, 09:13:00 »

Facelift elöttinél még igen! Abban tényleg van mindegyikben...
Vazze, hányszor mondjam (írjam), hogy nincs.
Az enyém nem face-liftes, de 8 lufis és nincs benne légzsákvisszajelző.
 
Bírom ezeket a tök határozott kijelentéseket.
Megnézted mindegyik Mondeot már, hogy ilyen tutti biztos vagy benne?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2006.11.29 szerda, 09:40:00 »

Vazze, hányszor mondjam (írjam), hogy nincs.
Az enyém nem face-liftes, de 8 lufis és nincs benne légzsákvisszajelző.
 
Bírom ezeket a tök határozott kijelentéseket.
Megnézted mindegyik Mondeot már, hogy ilyen tutti biztos vagy benne?
Nekem szintén 8 lufis és szintén nincs légzsákvisszajelzőm.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2006.11.29 szerda, 10:50:00 »

Vazze, hányszor mondjam (írjam), hogy nincs.
Az enyém nem face-liftes, de 8 lufis és nincs benne légzsákvisszajelző.
 
Bírom ezeket a tök határozott kijelentéseket.
Megnézted mindegyik Mondeot már, hogy ilyen tutti biztos vagy benne?
Akkor dobd ki az autódat. Én eddig még nem láttam olyat, amiben nem lenne. A Tiédet még nem láttam.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2006.11.29 szerda, 10:55:00 »

Akkor dobd ki az autódat. Én eddig még nem láttam olyat, amiben nem lenne. A Tiédet még nem láttam.
Hé, hé, Joe komám, lángszám. Ne kapjatok már ezen össze.
Szerintem meg általában nincs visszajelző, azaz valszeg csak a 2002 előttiekben van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2006.11.29 szerda, 10:57:00 »

Hé, hé, Joe komám, lángszám. Ne kapjatok már ezen össze.
Szerintem meg általában nincs visszajelző, azaz valszeg csak a 2002 előttiekben van.
Igaz nálam a facelift elötti=a 2002 elöttiekkel, azaz főleg TDDI. Sztem onnan kezdve 2003-ig csak próbálkozások vannak.(bocs)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:01:00 »

Igaz nálam a facelift elötti=a 2002 elöttiekkel, azaz főleg TDDI. Sztem onnan kezdve 2003-ig csak próbálkozások vannak.(bocs)
Már miért? Speciel a sabaté félig-meddig faceliftes. Szerintem a módosítások, amelyeket 2002 és a facelift között csináltak, mind az autó előnyére vált. Szerintem ne szóljuk már le egymás verdáját. Minden tisztelet mellett...
 
És ne offoljunk. GPS, ugyi...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:06:00 »

Már miért? Speciel a sabaté félig-meddig faceliftes. Szerintem a módosítások, amelyeket 2002 és a facelift között csináltak, mind az autó előnyére vált. Szerintem ne szóljuk már le egymás verdáját. Minden tisztelet mellett...
 
És ne offoljunk. GPS, ugyi...
Mee hüjje vagyok.
OFF vége.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:49:00 »

Igaz nálam a facelift elötti=a 2002 elöttiekkel, azaz főleg TDDI. Sztem onnan kezdve 2003-ig csak próbálkozások vannak.(bocs)
Figyu, én tanultam matekot (tanítottam is).
Ott ha van egy definíció egy fogalomra (pl FaceLift az MK3-nál), és azt Te nem úgy használod, ahogyan azt a többiek értik, akkor illik odaírni, hogy a Joe féle definíció alapján. Igaz ez a qtyát se fogja érdekelni, hogy Te hogyan gondolod. Ha mindenki más a pontos definíció alapján gondolkodik.
Ez a geometriában persze Bolyai Jánosnak (Lobacsvszkij átiratában) bejött, igaz, hogy semmi gyakorlati haszna nem lett a dolognak (engem elsőre ki is rúgtak a geometria lapjai tárgyból).
Az autómat pedig (egyelőre) nem dobom ki.
 
Bocs az OFF-ért
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:54:00 »

Figyu, én tanultam matekot (tanítottam is).
Ott ha van egy definíció egy fogalomra (pl FaceLift az MK3-nál), és azt Te nem úgy használod, ahogyan azt a többiek értik, akkor illik odaírni, hogy a Joe féle definíció alapján. Igaz ez a qtyát se fogja érdekelni, hogy Te hogyan gondolod. Ha mindenki más a pontos definíció alapján gondolkodik.
Ez a geometriában persze Bolyai Jánosnak (Lobacsvszkij átiratában) bejött, igaz, hogy semmi gyakorlati haszna nem lett a dolognak (engem elsőre ki is rúgtak a geometria lapjai tárgyból).
Az autómat pedig (egyelőre) nem dobom ki.
 
Bocs az OFF-ért
De csak nem veszel már komolyan! Ne vicceljél már!
 
Elnézést kérek, de talán ekkora hülyeséget nem mondtam! Még mindig benne vagyok abban a tévhitben, hogyha vmi jót kitalál a Ford, akkor az késöbb esetleg benne marad, vagy legalábbis a frissítésig. De nem. Vki kitalál vmit, feltételezem, hogy még sosem ült Mondeoban, de biztos, hogy nem használt sokáig Mondeot, és azonnal törlik a jó dolgokat. Ez most nem feltétlenül ez a kategória, de ez is bele esett.
 
Elnézést kérek, hogy mindenkit félrevezettem, legközelebb ekkora baklövést igyekszem nem elkövetni.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2006.11.29 szerda, 12:14:00 »

OFF utoljára  
Tudomásul kell venni, hogy szériától függő, hogy mi van benne a Mondiban. Nekem pl 2003 Ambient-ben nem volt benne az ülésfűtés kábel csak a kapcsolótábla és az ülés között, a jam modul már nem volt benne és a középkonzolig menő kábel sem.
2002-es Ambienetben itt egy társnak pedig minden benne volt, csak a kapcsolót kellett berakni a helyére, meg a fűtőelemet a huzat alá. Szóval nem tudhatjuk pontosan mi van benne pluszban, csak ha megnézzük.
Mellesleg a légzsákvisszajelző kontroll lámpa  a műszerfalon szerintem mindenkinek megvan a sebességmérő melletti részen. A közpékonzoli visszajelző csak ott van (elvileg), ahol a megrendelő kérte az anyósülési légzsák kapcsolhatóságát a gyerekülés miatt(ez plusz extra). Az annak a légzsáknak a külön visszajelzője. Tehát akinél az nem kapcsolható, ott nincs is mit visszajelezni, ezért nincs ott.  
ON  
Így azon a takaró műanyagon a PDA csatlakozóit ki tudom alakítani majd nyugodtan.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2006.11.29 szerda, 12:25:00 »

Proki,
 
Nekem nem kapcsolhato a lufi, megis ott van a visszajelzo. Bar ennek a visszajelzonek semmi ertelmet nem latom...Egyebkent meg "kikapcsolhato" a lufi, csak nem kapcsoloval. Gepkonyv szerint biztit kell kivenni vagymi. Kicsit maszek eljaras, de a konyv szerint mukodik, izzeee akkor nem mukodik
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2006.11.29 szerda, 19:27:00 »

Sziasztok !
Új tag vagyok és szeretném megkérdezni, hogy tud-e valaki a nagy navigációhoz ( navi+) magyar térképet? Kelete Eu. az van. Hallottam hogy november vége felé megjelenik
Köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2006.11.29 szerda, 23:18:00 »

Sziasztok !
Új tag vagyok és szeretném megkérdezni, hogy tud-e valaki a nagy navigációhoz ( navi+) magyar térképet? Kelete Eu. az van. Hallottam hogy november vége felé megjelenik
Köszi
A hír igaz, novemberben megjelenik!!! Csak még azt nem tudjuk, melyik novemberben... 2007? 2010? 4096?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 08:19:00 »

Nekem szintén 8 lufis és szintén nincs légzsákvisszajelzőm.
Nekem is 8-as,és nincs visszajelző a vészvillogó mellett, de.....
A könyve írja (mivel a D2 miatt tanulmányozni voltam kénytelen a könyvet biztosítékok környéken), hogy ha ki akarja kapcsolni az ember fia az anyósülés lufit, akkor vegye ki az xy számú biztosítékot. Valszeg évek során ez a COST SAVING eredménye. Egy kapcsolót megspóroltak. 8-10ezerHUF.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 08:21:00 »

agostonb,
 
igen, enis ezt olvastam k ia szent konyvbol...De mi lesz a kovetkezo ? Ha fel akarja kapcsolni a fenyszorokat, tegye be a helyere az xy biztositekot ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 08:22:00 »

OFF utoljára  
Tudomásul kell venni, hogy szériától függő, hogy mi van benne a Mondiban. Nekem pl 2003 Ambient-ben nem volt benne az ülésfűtés kábel csak a kapcsolótábla és az ülés között, a jam modul már nem volt benne és a középkonzolig menő kábel sem.
2002-es Ambienetben itt egy társnak pedig minden benne volt, csak a kapcsolót kellett berakni a helyére, meg a fűtőelemet a huzat alá. Szóval nem tudhatjuk pontosan mi van benne pluszban, csak ha megnézzük.
Mellesleg a légzsákvisszajelző kontroll lámpa  a műszerfalon szerintem mindenkinek megvan a sebességmérő melletti részen. A közpékonzoli visszajelző csak ott van (elvileg), ahol a megrendelő kérte az anyósülési légzsák kapcsolhatóságát a gyerekülés miatt(ez plusz extra). Az annak a légzsáknak a külön visszajelzője. Tehát akinél az nem kapcsolható, ott nincs is mit visszajelezni, ezért nincs ott.  
ON  
Így azon a takaró műanyagon a PDA csatlakozóit ki tudom alakítani majd nyugodtan.
Minél régebbi az autó, alapban annál több kábel van benne, még ha a végén a kapcsoló hiányzik is. Mostanra már nem húzzák bele a marha drága rezet, ha már a kapcsolót nem kérte bele a vevő.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 09:10:00 »

agostonb,
 
Igen, sajna a rez vilagpiaci ara az elmult idoszakban elegge felment...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 09:17:00 »

agostonb,
 
Igen, sajna a rez vilagpiaci ara az elmult idoszakban elegge felment...
800 Ft ot ad a szinesfémfelvevő kilójáért a rézne
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 10:29:00 »

Fusim,
 
marmint nalunk a kabel gyarban.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 10:29:00 »

Fusim,
 
akko mar ertem, hogy miert loptak itt a nepek a tiszta rezet
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 10:38:00 »

Fusim,
 
marmint nalunk a kabel gyarban.
Te csak hallgass, a múltkor te kínáltál olcsón kábelt... most mát tudom, honnan van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 09:13:00 »

800 Ft ot ad a szinesfémfelvevő kilójáért a rézne
múltkor az egyik melóhelyen a brazilok este kábelgyűjtésen vettek részt. eredmény:
brazil - élő vezeték: 0-1
élő vezeték - csákány: 1-0 (elolvadt)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 09:14:00 »

múltkor az egyik melóhelyen a brazilok este kábelgyűjtésen vettek részt. eredmény:
brazil - élő vezeték: 0-1
élő vezeték - csákány: 1-0 (elolvadt)
reggel meg engem izélgattak, hogy miért piszkáltattam a vezetékeket...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2006.12.03 vasárnap, 09:15:00 »

és még valami:
visszaraktam az IGO antifresh verziót és tök jó, hogy pontosan akkor szól, hogy forduljak, mikor a kereszteződésben járok, nem pedig miután már rég kijöttem belőle...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2006.12.05 kedd, 07:44:00 »

Sziasztok!
 
Nem tudja valaki honnan lehet 2004 es Mondeoba magyarország dvd-t szerezni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2006.12.05 kedd, 07:48:00 »

és még valami:
visszaraktam az IGO antifresh verziót és tök jó, hogy pontosan akkor szól, hogy forduljak, mikor a kereszteződésben járok, nem pedig miután már rég kijöttem belőle...
Alá bírom támasztani. Tatabányán házszámra tökéletesen navigált. Ájgó rulez!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2006.12.05 kedd, 08:34:00 »

Sziasztok!
 
Nem tudja valaki honnan lehet 2004 es Mondeoba magyarország dvd-t szerezni?
Nincs magyar térkép.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2006.12.05 kedd, 11:45:00 »

Az egyik ismerősöm árul SD kártyán iGo európát (gyári), asszem 1 megás a kártya, és 20k-t kér érte.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2006.12.05 kedd, 18:03:00 »

Scratch
Ha jól tudom te elég PPC guru vagy, talán tudsz nekem segíteni. Az a probléma, hogy a GPS hardweresen a com2-n küldi az adatokat. Viszont van egy GPS setting, ahol meg com4-re van állítva. Az ájgó is a com2-n találja meg, de rohadt lassan, és ilyenkor jó egy perc kell neki, amíg megvan a pozíció. Ezt eddig tudomásul vettem, és ennyi.
Viszont a legutóbb nem ott találta meg, hanem a com4-en, és akkor sokkal jobb volt. Bekapcsolás után szinte azonnal (!) volt jel, és olyan helyen is volt pozícióm, ahol korábban esélye sem volt (pl a lakótelepen, a lakásban, a fejem felett 6 emeletnyi betonnal).
Namost, sajna resetelni kellett a PDA-t (nem hard, csak soft) és most megint a com2-n találja a GPS-t, és megint rohadt lassú. Nincs ötleted, hogy ez miért lehet?
Amúgy egy Mio A710-ről van szó...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.