Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.18 csütörtök, 21:16:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1646888 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6750 Dátum: 2019.04.18 csütörtök, 07:41:42 »

Kivéve, ha a nyári kánikulában járatni kell a klímát, vagy ha a téli hidegben fűteni kell. Smiley

AndyA

Még akkor is, hiszen legfeljebb csökken a hatótáv.
Ha pedig még így is elég a napi ingázáshoz, akkor meg nincs is jelentősége.

Főleg ha raksz egy nagy mágnest az inverterre, mint a villanyórára!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6751 Dátum: 2019.04.18 csütörtök, 07:58:16 »

Még akkor is, hiszen legfeljebb csökken a hatótáv.
Ha pedig még így is elég a napi ingázáshoz, akkor meg nincs is jelentősége.

Főleg ha raksz egy nagy mágnest az inverterre, mint a villanyórára!  eplus2
Ha csökken a hatótáv, akkor vagy sűrűbben kell tölteni, vagy ugyanolyan időközönként, de többet töltesz bele vissza. Tehát több áramot használsz, azaz nő a költséged. Azaz van jelentősége.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6752 Dátum: 2019.04.18 csütörtök, 08:05:10 »

Ha csökken a hatótáv, akkor vagy sűrűbben kell tölteni, vagy ugyanolyan időközönként, de többet töltesz bele vissza. Tehát több áramot használsz, azaz nő a költséged. Azaz van jelentősége.

De nem akkora, mint pl. 8-12 liter/100 km.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #6753 Dátum: 2019.04.18 csütörtök, 08:11:27 »

De nem akkora, mint pl. 8-12 liter/100 km.....

Ahhoz képest, hogy állsz a dugóban (=0 fogyasztás), vagy ugyanott jár a fűtés/klíma (4-5 kW fogyasztás), elég soknak tűnik a különbség...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6754 Dátum: 2019.04.18 csütörtök, 08:30:55 »

Ahhoz képest, hogy állsz a dugóban (=0 fogyasztás), vagy ugyanott jár a fűtés/klíma (4-5 kW fogyasztás), elég soknak tűnik a különbség...

AndyA

Igen, persze.....nyilván van különbség.
De nem kerül annyival többe, mint ~4 liter gázolaj/100 km.

Amúgy nem eszik 4-5 kw-t a klíma vagy a fűtés.


Amúgy ismét elkanyarodtunk attól, amit elsőként írtam.
Nem azt írtam, hogy (többlet)költségmentes a villanykocsi városban, hanem az jobb/hatékonyabb bármelyik belsőégésűnél. Pont.

 Tongue
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #6755 Dátum: 2019.04.18 csütörtök, 09:30:31 »

Igen, persze.....nyilván van különbség.
De nem kerül annyival többe, mint ~4 liter gázolaj/100 km.

Amúgy nem eszik 4-5 kw-t a klíma vagy a fűtés.


Amúgy ismét elkanyarodtunk attól, amit elsőként írtam.
Nem azt írtam, hogy (többlet)költségmentes a villanykocsi városban, hanem az jobb/hatékonyabb bármelyik belsőégésűnél. Pont.

 Tongue

Dehogynem...

A belsőégésűnél a fűtés hulladékhő, így észre sem veszed. De ha ki kell fűteni az autót, ami egyfelől nagyon rosszul hőszigetelt, másfelől igen erősen hűti a menetszél, akkor oda kell kakaó.

Nyáron a hidegítés detto. Az autóklímák esetében nincs 4:1-es COP és hasonlók, azt felejtsd el. Egy nagyobb autónál simán elkap 4-5 kW-ot is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6756 Dátum: 2019.04.18 csütörtök, 09:43:08 »

Dehogynem...

A belsőégésűnél a fűtés hulladékhő, így észre sem veszed. De ha ki kell fűteni az autót, ami egyfelől nagyon rosszul hőszigetelt, másfelől igen erősen hűti a menetszél, akkor oda kell kakaó.

Nyáron a hidegítés detto. Az autóklímák esetében nincs 4:1-es COP és hasonlók, azt felejtsd el. Egy nagyobb autónál simán elkap 4-5 kW-ot is.

AndyA

Jól van.....akkor sokkal gazdaságosabb egy belsőégésű mozorral hajtott autó a városi ~12 literes használattal, mint egy elektromos autó, aminek csökken valamelyest a hatótávja a klíma/fűtés miatt. De ez a napi ingázásban nem észrevehető, mivel odaér és vissza. Egyébként meg minden esetben (fűtés/hűtés nélkül is) a végcélokon töltőre kerül a kocsi.
Bizonyára sokkal több lesz a villanyszámla, mint a kb. + 4 literes többletfogyasztással működő belsőégésű üzemanyag költsége!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6757 Dátum: 2019.04.20 szombat, 19:11:46 »

Most volt egy olyan időszak, amikor csak várost jártam két tankolás között (na jó egyszer kimerészkedtem BP-ről Tökölre meg vissza). Km-ben nem sok, ~190, számolt fogyasztás 11,9. Ebben kb nulla óvatoskodás volt. Amikor lehetett haladni, akkor haladtam. Vagy dugóban araszoltam.
Új tapasznyalat:

196km városban, 16l tankolás -> 8l átlag. Oké.
Bp-Bécs-Bp: odafele végig 130. Átlagfogyi mutató 7,7l-en áll stabilan. Bécsben kis mászkálás, hazafele meg a vendégmunkások miatti nagy forgalomban 40 és 150 között volt minden, de javarészt 100-110 közötti tempót lehetett tartósan menni max. Így Bp-re leesett a mutató 7,3-ra. A bécsi karika számolt értéke meg 6,6l lett.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #6758 Dátum: 2019.04.20 szombat, 19:20:11 »

Új tapasznyalat:

196km városban, 16l tankolás -> 8l átlag. Oké.
Bp-Bécs-Bp: odafele végig 130. Átlagfogyi mutató 7,7l-en áll stabilan. Bécsben kis mászkálás, hazafele meg a vendégmunkások miatti nagy forgalomban 40 és 150 között volt minden, de javarészt 100-110 közötti tempót lehetett tartósan menni max. Így Bp-re leesett a mutató 7,3-ra. A bécsi karika számolt értéke meg 6,6l lett.
Ha nem tiprod a lovakat, kevesebbet esznek... vagy kb. annyit, a 2.0
Amúgy szokod már vasat vagy még mindig a képével alszol?   Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6759 Dátum: 2019.04.20 szombat, 19:38:47 »

Ha nem tiprod a lovakat, kevesebbet esznek... vagy kb. annyit, a 2.0
Amúgy szokod már vasat vagy még mindig a képével alszol?   Cheesy Cheesy
Nem volt nehéz átszokni.  Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6760 Dátum: 2019.04.20 szombat, 20:35:32 »

Nem volt nehéz átszokni.  Wink

Mire hazaértünk, már olyan volt mintha mindig ez lett volna.....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6761 Dátum: 2019.04.23 kedd, 10:59:55 »

Új tapasznyalat:

196km városban, 16l tankolás -> 8l átlag. Oké.
Bp-Bécs-Bp: odafele végig 130. Átlagfogyi mutató 7,7l-en áll stabilan. Bécsben kis mászkálás, hazafele meg a vendégmunkások miatti nagy forgalomban 40 és 150 között volt minden, de javarészt 100-110 közötti tempót lehetett tartósan menni max. Így Bp-re leesett a mutató 7,3-ra. A bécsi karika számolt értéke meg 6,6l lett.
Továbbá:

Bp - Miskolc - Bp, teszt üzemben végig 120-al. Eredmény 7l, ami a motor/LE/automata váltó kombinációt figyelembe véve, elfogadható. Most már csak azt nem értem, hogy az első, 130-as autópályás kör miért lett 8,1l. Nem tartom valószínűnek, hogy a 120 és a 130 között 1l lenne a difi. De majd még próbálgatom.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #6762 Dátum: 2019.04.23 kedd, 11:55:47 »

Továbbá:

Bp - Miskolc - Bp, teszt üzemben végig 120-al. Eredmény 7l, ami a motor/LE/automata váltó kombinációt figyelembe véve, elfogadható. Most már csak azt nem értem, hogy az első, 130-as autópályás kör miért lett 8,1l. Nem tartom valószínűnek, hogy a 120 és a 130 között 1l lenne a difi. De majd még próbálgatom.

Semmi csoda nincs benne. Elemi fizika, amit gyakorlati úton bizonyítottál. A légellenállás a 120 és a 130 között 17,1%-kal több, mivel a sebességgel négyzetes arányban változik. Ha a 7 literes fogyira rászámolod a 17%-ot, 8,2 jön ki.

A mai, modern, CW értékre erősen optimalizált autóknál kb. 70-80-as tempó körül kezd komolyabban számítani a légellenállás, innentől felfelé a haladáshoz szükséges energia legnagyobb részét egyértelműen ennek legyőzésére fordítja az autó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6763 Dátum: 2019.04.23 kedd, 12:34:28 »

Semmi csoda nincs benne. Elemi fizika, amit gyakorlati úton bizonyítottál. A légellenállás a 120 és a 130 között 17,1%-kal több, mivel a sebességgel négyzetes arányban változik. Ha a 7 literes fogyira rászámolod a 17%-ot, 8,2 jön ki.

A mai, modern, CW értékre erősen optimalizált autóknál kb. 70-80-as tempó körül kezd komolyabban számítani a légellenállás, innentől felfelé a haladáshoz szükséges energia legnagyobb részét egyértelműen ennek legyőzésére fordítja az autó.

AndyA


Hiába, a fizikát nem lehet megbacni Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #6764 Dátum: 2019.04.23 kedd, 13:12:08 »

Hiába, a fizikát nem lehet megbacni Cheesy

Igen. Az összes ABS-ESR-DSC-ács stb. is mind csak azt tudják, hogy az embernél sokkal gyorsabban és finomabban szabályozva avatkoznak be. De amikor vége a dalnak, akkor azokkal együtt is repül az autó, és ki tudja, hol áll meg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6765 Dátum: 2019.04.23 kedd, 14:27:21 »

Igen. Az összes ABS-ESR-DSC-ács stb. is mind csak azt tudják, hogy az embernél sokkal gyorsabban és finomabban szabályozva avatkoznak be. De amikor vége a dalnak, akkor azokkal együtt is repül az autó, és ki tudja, hol áll meg.

AndyA

Természetesen a kukoricásban...  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #6766 Dátum: 2019.04.23 kedd, 14:40:52 »

Természetesen a kukoricásban...  eplus2

A legújabb dszondír "CTS-V" márkájú aratógépre gondolsz? eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6767 Dátum: 2019.05.15 szerda, 19:26:15 »

Na ezt übereljétek..
egy utazási fórumon olvastam :
"renault,
a 86 lovas dci megeszik 37 liter dizelt pesttöl nei poriig"

csak jelzem az : 3.2L/100km 
Jó, legyen csak a határig : az kb 930km igy 3.97L/100km   

..ne már, klima csomagok 4-5fő stbi...........

Lehet Megan-t kellene venni  nyes nyes nyes
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6768 Dátum: 2019.05.15 szerda, 19:42:17 »

Na ezt übereljétek..
egy utazási fórumon olvastam :
"renault,
a 86 lovas dci megeszik 37 liter dizelt pesttöl nei poriig"

csak jelzem az : 3.2L/100km 
Jó, legyen csak a határig : az kb 930km igy 3.97L/100km   

..ne már, klima csomagok 4-5fő stbi...........

Lehet Megan-t kellene venni  nyes nyes nyes
Lehet 80-al mentek, klíma nélkül. Ha nem előzgetsz, és főleg sík terepen mész, akkor autópályán olyan nagyon sokat ben befolyásol az, hogy 4-en ülnek a kocsiban, meg a csomagok. Egyszer ha meglódul a tömeg, akkor gululásban tartani már könnyebb. Ha sok az elindulás-megállás (város), az előzgetés, a hegyi utak, na ott hátrány a plusz súly. Ettől függetlenül ez a szűk 4l-es átlag mindenképp viccesen alacsony.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6769 Dátum: 2019.05.15 szerda, 19:50:08 »

Lehet 80-al mentek, klíma nélkül. Ha nem előzgetsz, és főleg sík terepen mész, akkor autópályán olyan nagyon sokat ben befolyásol az, hogy 4-en ülnek a kocsiban, meg a csomagok. Egyszer ha meglódul a tömeg, akkor gululásban tartani már könnyebb. Ha sok az elindulás-megállás (város), az előzgetés, a hegyi utak, na ott hátrány a plusz súly. Ettől függetlenül ez a szűk 4l-es átlag mindenképp viccesen alacsony.

Ezt mondom én is  integet2 taps taps Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6770 Dátum: 2019.05.15 szerda, 21:02:38 »

Na ezt übereljétek..
egy utazási fórumon olvastam :
"renault,
a 86 lovas dci megeszik 37 liter dizelt pesttöl nei poriig"

csak jelzem az : 3.2L/100km 
Jó, legyen csak a határig : az kb 930km igy 3.97L/100km   

..ne már, klima csomagok 4-5fő stbi...........

Lehet Megan-t kellene venni  nyes nyes nyes

Figyu, írd már be oda, hogy a TDCI 4 személlyel, 3 macskával, 2 ékszerteknőssel1, 1 éti csigával, lakókocsit vontatva, tetőboxal szerelve, 400-as no frost hűtővel eszik 5 litert. Nem 100-on, egész úton.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6771 Dátum: 2019.05.15 szerda, 21:41:18 »

Figyu, írd már be oda, hogy a TDCI 4 személlyel, 3 macskával, 2 ékszerteknőssel1, 1 éti csigával, lakókocsit vontatva, tetőboxal szerelve, 400-as no frost hűtővel eszik 5 litert. Nem 100-on, egész úton.

Angel, te vagy az?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #6772 Dátum: 2019.05.15 szerda, 22:05:56 »

Figyu, írd már be oda, hogy a TDCI 4 személlyel, 3 macskával, 2 ékszerteknőssel1, 1 éti csigával, lakókocsit vontatva, tetőboxal szerelve, 400-as no frost hűtővel eszik 5 litert. Nem 100-on, egész úton.

Ez mind jó amit leírtál..de azt kimaradt hogy a határokon 1-1 óra araszolás is belefér  nyes taps
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6773 Dátum: 2019.05.15 szerda, 22:27:40 »

Lehet 80-al mentek, klíma nélkül. Ha nem előzgetsz, és főleg sík terepen mész, akkor autópályán olyan nagyon sokat ben befolyásol az, hogy 4-en ülnek a kocsiban, meg a csomagok. Egyszer ha meglódul a tömeg, akkor gululásban tartani már könnyebb. Ha sok az elindulás-megállás (város), az előzgetés, a hegyi utak, na ott hátrány a plusz súly. Ettől függetlenül ez a szűk 4l-es átlag mindenképp viccesen alacsony.

Ahogy írtad, úgy simán mehet. 1,5Dci Dália Dokkerrel mentem 1 hétig minden nap hüvösvölgybe Esztergomból. Volt oda vissza hegy, meg gurulás, és 4,2 lett a vége...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6774 Dátum: 2019.05.15 szerda, 23:09:55 »

Ahogy írtad, úgy simán mehet. 1,5Dci Dália Dokkerrel mentem 1 hétig minden nap hüvösvölgybe Esztergomból. Volt oda vissza hegy, meg gurulás, és 4,2 lett a vége...


1 hétig jártál vele és 4.2 litert fogyasztott.....  Shocked 
Ez egyelőre überel mindent!   :taps hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6775 Dátum: 2019.05.16 csütörtök, 08:25:55 »


1 hétig jártál vele és 4.2 litert fogyasztott.....  Shocked 
Ez egyelőre überel mindent!   :taps hehe

Írtam, hogy liter?

4,2 millára duzzadt a kár! vigyor3
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6776 Dátum: 2019.05.16 csütörtök, 08:34:38 »

Angel, te vagy az?  hehe

 angel, 5l?  Huh? taperouleaupatisserie
Nála max 3.  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6777 Dátum: 2019.05.16 csütörtök, 09:00:34 »

Írtam, hogy liter?

4,2 millára duzzadt a kár! vigyor3

Max. az okozott..... vigyor3
Amúgy mivel fogyasztás topikban vagyunk....adódik. Bár az még lehet motorolaj, hűtőfolyadék, félfolyadék..... is.   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #6778 Dátum: 2019.05.16 csütörtök, 09:01:48 »

Na ezt übereljétek..
egy utazási fórumon olvastam :
"renault,
a 86 lovas dci megeszik 37 liter dizelt pesttöl nei poriig"

csak jelzem az : 3.2L/100km 
Jó, legyen csak a határig : az kb 930km igy 3.97L/100km   

..ne már, klima csomagok 4-5fő stbi...........

Lehet Megan-t kellene venni  nyes nyes nyes
clio is létezik, túlfújt gumival és nagy türelemmel és lefelé kerekítéssel akár lehet is  Smiley
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #6779 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 07:29:25 »

Ha valakit érdekel az alulírott autó fogyasztása az első 2000km után:

Szolnok-Bécset járok, a 4-es,405-ös kb 90-110(ahogy a forgalom engedi),M0-110-120, M5-M1 130-140 tempóval. Nem száguldozva,de nem is vagyok forgalmi akadály(kivéve a románoknak,a 4-es úton Smiley). A komputer 6.9 vs kiszámolva 7.02.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6780 Dátum: 2019.12.21 szombat, 21:04:07 »

Most volt egy olyan időszak, amikor két tankolás között csak városoztam az autóval. BP, átlagos forgalom, 220 km.
Számolt átlagfogyasztás: 10,68 l/100 km.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



« Új hozzászólás #6781 Dátum: 2020.01.07 kedd, 18:32:26 »

A fogyasztáshoz:

Mögöttem van egy kerek éves Mondi MkV használat (2.0 TDCi, 180Le, M6, kombi). Mindig is precízen írtam a fogyasztást az előző kb. 25 évben is, ez most sem volt másképp. Az MkV kellemesen meglepett. Éves 40.111km futásteljesítmény és teljesen normál használat (amikor szükséges odalépek, ha nem szükséges akkó nem...) autópálya, BP+M0 dugókat is nemegyszer kiélvezve a számított átlagfogyasztásom az egész évre vetítve: 5,78 l/100km.

A legrosszabb (ha ezt lehet annak nevezni): 6,45 l/100km, a legjobb pedig: 5,1 l/100km (ezt márciusban egy 742,3km úton Dunaszerdahely-Gyula, egy Békéscsabai ÖMV tankolással)

A BC szerinti fogyasztás (szintén 1 éves átlag): 5,5 l/100km. A BC átlagban 0,33 literrel mutat kevesebbet, mint a tényleges fogyasztás.

Mind az 55 tankolásomat (mikor már állok be a kútra úgy érzem, mintha a hajam húznák.... ajajajajaj) ÖMV kúton "követtem el" és a MaxxMotion pisztolyt nyomtam a kocsiba.
Naplózva
Juice13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #6782 Dátum: 2020.04.19 vasárnap, 19:13:26 »

Sziasztok!
Új vagyok itt.
Minden tapasztalatot megköszönök.
Mondeo MK5 vásárlás elött vagyok 2015/Titanium fogyasztásban tapasztalatokat megköszönök.Vegyes használat lesz a rövidebbek is nem pesti dugós többségben inkább vidéki forgalom lesz. Átlaglábbal vezetve.
Köszi előre is mindenkinek!
     
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6783 Dátum: 2020.04.19 vasárnap, 19:32:41 »

Sziasztok!
Új vagyok itt.
Minden tapasztalatot megköszönök.
Mondeo MK5 vásárlás elött vagyok 2015/Titanium fogyasztásban tapasztalatokat megköszönök.Vegyes használat lesz a rövidebbek is nem pesti dugós többségben inkább vidéki forgalom lesz. Átlaglábbal vezetve.
Köszi előre is mindenkinek!
     

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?constyear_s=2015&powerunit=2
Bal oldalt bekattingatod a paramétereket, amilyen motorral, váltóval te keresel és kidobja a nagy átlagot. Persze ettől 1-2 literrel simán el lehet térni plusz mínuszban a használati mód és a cipő nagysága szerint.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6784 Dátum: 2020.04.20 hétfő, 09:06:36 »

Sziasztok!
Új vagyok itt.
Minden tapasztalatot megköszönök.
Mondeo MK5 vásárlás elött vagyok 2015/Titanium fogyasztásban tapasztalatokat megköszönök.Vegyes használat lesz a rövidebbek is nem pesti dugós többségben inkább vidéki forgalom lesz. Átlaglábbal vezetve.
Köszi előre is mindenkinek!
     
Szia,
Pont feletted van egy elég pontos, és precíz leírás egy adott autó egy éves fogyasztásáról. Ami mellesleg kimagaslóan jó érték szerintem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #6785 Dátum: 2020.04.20 hétfő, 09:08:55 »

Szia,
Pont feletted van egy elég pontos, és precíz leírás egy adott autó egy éves fogyasztásáról. Ami mellesleg kimagaslóan jó érték szerintem.
Jah.Épp csak azt nem írta, hogy mire kíváncsi,dizilre vagy higítósra. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #6786 Dátum: 2020.12.25 péntek, 19:05:53 »

Nekem múlt héten Debrecen - Szeged - Debrecen (országúton), kis kitérőkkel 9.1L / 100km
De élveztem a vezetést és megelőzni nem emlékszem, hogy valaki megelőzött volna.  angel
Nekem ez így rendben van   Smiley
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



« Új hozzászólás #6787 Dátum: 2021.01.02 szombat, 16:25:36 »

Erőben, egészségben gazdag 2021-et minden kedves látogatónak!!!

Szokásomhoz híven: 2020 évi fogyasztásom összesítése.

Mögöttem van a második teljes éves Mondi MkV használat (2.0 TDCi, 180Le, M6, kombi).

Éves 35.903km futásteljesítmény (ez most 4.208m-vel kevesebb, mint a tavalyi - nem részletezem, hogy mi miatt, a csapból is ez folyik pardon1) és teljesen normál használat, mint az előző évben/években (amikor szükséges odalépek, ha nem szükséges nem...). Használati körülmények: klasszikus mindenes, tehát autópálya (viszonylag sok), BP+M0 dugókat is nemegyszer kiélvezve a számított átlagfogyasztásom 2020-ra vetítve: 5,86 l/100km. Ez is csak egy hajszállal tér el a tavalyitól (5,78), tehát nyugodtan lehet azt állítani, hogy ugyanannyi, mint tavaly.

A legrosszabb (ha ezt lehet annak nevezni): 6,51 l/100km (2020/04 hónapban, amikor kizárólag csak környékbeli néhány km-s utak voltak), a legjobb pedig: 5,23 l/100km (ez 2020/02-2020/03 hónapok törésén sikerült elérni)

A BC szerinti fogyasztás (szintén 1 éves átlag): 5,5 l/100km (ugyanannyi, mint tavaly). A BC átlagban 0,38 literrel mutat kevesebbet, mint a tényleges fogyasztás (ez az érték tavaly 0,38 volt).

Majdnem mind a 47 tankolásomat ÖMV kúton "követtem el" és a MaxxMotion pisztolyt nyomtam a kocsiba (egyetlenegy eseten kívül, a Sátoraljaújhelyi ÖNV-n nem volt Maxx és nem akartam átlépni a határt az északi szomszédok felé, mert a káosz miatt ki tudja, hogy kikbe botlok a határon és kevereghetek hazafele majd 500km-t vagy fél napot...).

Végeredményben: teljesen elégedett vagyok a fogyasztással és úgy érzem, valahol ez a max. (vagy fogyasztásban a min.) amit ebből a kocsiból ki lehet hozni.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6788 Dátum: 2021.01.20 szerda, 10:20:56 »

Erőben, egészségben gazdag 2021-et minden kedves látogatónak!!!

Szokásomhoz híven: 2020 évi fogyasztásom összesítése.

Mögöttem van a második teljes éves Mondi MkV használat (2.0 TDCi, 180Le, M6, kombi).

Éves 35.903km futásteljesítmény (ez most 4.208m-vel kevesebb, mint a tavalyi - nem részletezem, hogy mi miatt, a csapból is ez folyik pardon1) és teljesen normál használat, mint az előző évben/években (amikor szükséges odalépek, ha nem szükséges nem...). Használati körülmények: klasszikus mindenes, tehát autópálya (viszonylag sok), BP+M0 dugókat is nemegyszer kiélvezve a számított átlagfogyasztásom 2020-ra vetítve: 5,86 l/100km. Ez is csak egy hajszállal tér el a tavalyitól (5,78), tehát nyugodtan lehet azt állítani, hogy ugyanannyi, mint tavaly.

A legrosszabb (ha ezt lehet annak nevezni): 6,51 l/100km (2020/04 hónapban, amikor kizárólag csak környékbeli néhány km-s utak voltak), a legjobb pedig: 5,23 l/100km (ez 2020/02-2020/03 hónapok törésén sikerült elérni)

A BC szerinti fogyasztás (szintén 1 éves átlag): 5,5 l/100km (ugyanannyi, mint tavaly). A BC átlagban 0,38 literrel mutat kevesebbet, mint a tényleges fogyasztás (ez az érték tavaly 0,38 volt).

Majdnem mind a 47 tankolásomat ÖMV kúton "követtem el" és a MaxxMotion pisztolyt nyomtam a kocsiba (egyetlenegy eseten kívül, a Sátoraljaújhelyi ÖNV-n nem volt Maxx és nem akartam átlépni a határt az északi szomszédok felé, mert a káosz miatt ki tudja, hogy kikbe botlok a határon és kevereghetek hazafele majd 500km-t vagy fél napot...).

Végeredményben: teljesen elégedett vagyok a fogyasztással és úgy érzem, valahol ez a max. (vagy fogyasztásban a min.) amit ebből a kocsiból ki lehet hozni.

Köszönjük. Precíz, korrekt riport.
Bárcsak hybrid autóra is készítene valaki hasonló fogyasztás riportot. 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #6789 Dátum: 2021.01.20 szerda, 10:44:37 »

Köszönjük. Precíz, korrekt riport.
Bárcsak hybrid autóra is készítene valaki hasonló fogyasztás riportot. 


https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=10&constyear_s=2016&minkm=15000&powerunit=2
Naplózva
sadam1989
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #6790 Dátum: 2021.05.02 vasárnap, 09:15:46 »

Gondolom nem sok mindenkit érint Cheesy (MK5 1.5TDCI 120LE), de azért bekommentelem:

Kizárólag autópályázom (oda-vissza 400km-es táv):
- 5 ember, csomagtartó fullra pakolva, fix 140Km/h, ha kell külsőből inkább gáz, mint fék hozzáállással: 6,1L (fedélzeti comp. szerint)
- 2 ember, szinte 0 csomag, fix 120Km/h, ha kell külsőből kis gáz vagy inkább várok, pandémia miatti nincs hova sietni, nagypapás üzemmód: 5,3L (fedélzeti comp. szerint)

Elégedett vagyok, vásárlás előtt többre számítottam. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2021.05.02 vasárnap, 09:17:40 írta sadam1989 » Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6791 Dátum: 2021.05.02 vasárnap, 09:37:03 »

Gondolom nem sok mindenkit érint Cheesy (MK5 1.5TDCI 120LE), de azért bekommentelem:

Kizárólag autópályázom (oda-vissza 400km-es táv):
- 5 ember, csomagtartó fullra pakolva, fix 140Km/h, ha kell külsőből inkább gáz, mint fék hozzáállással: 6,1L (fedélzeti comp. szerint)
- 2 ember, szinte 0 csomag, fix 120Km/h, ha kell külsőből kis gáz vagy inkább várok, pandémia miatti nincs hova sietni, nagypapás üzemmód: 5,3L (fedélzeti comp. szerint)

Elégedett vagyok, vásárlás előtt többre számítottam. Smiley
Majd nézd meg számolva is. Nekem MK3 meg MK4 is mutat valamit, én meg számolok egy másik valamit Smiley Most utoljára egy 6,5-ös kijelzett értékre tankoltam egy 7,4-et. Már csak tesztnek sem rossz, hogy mennyire pontos a mérőkéje.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
sadam1989
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #6792 Dátum: 2021.05.02 vasárnap, 09:47:39 »

Majd nézd meg számolva is. Nekem MK3 meg MK4 is mutat valamit, én meg számolok egy másik valamit Smiley Most utoljára egy 6,5-ös kijelzett értékre tankoltam egy 7,4-et. Már csak tesztnek sem rossz, hogy mennyire pontos a mérőkéje.

Biztos, hogy kevesebbet mutat így, minden autó(m)ban kevesebbet mutat(ott), legyen az benzin vagy dízel. Smiley Napjainkban már annyira nem izgat, hogy számolgassam számológéppel, tegyük fel, ha 0,5L-el több, akkor is bőven nincs bajom vele egy ekkora autónál. Smiley
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #6793 Dátum: 2021.05.06 csütörtök, 10:17:06 »

Biztos, hogy kevesebbet mutat így, minden autó(m)ban kevesebbet mutat(ott), legyen az benzin vagy dízel. Smiley Napjainkban már annyira nem izgat, hogy számolgassam számológéppel, tegyük fel, ha 0,5L-el több, akkor is bőven nincs bajom vele egy ekkora autónál. Smiley
Örülök, hogy elégedett vagy, de én még nem találkoztam olyan Forddal, ami beállítás előtt ne csalt volna 6-8 decit lefelé. Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #6794 Dátum: 2021.05.06 csütörtök, 10:43:27 »

Örülök, hogy elégedett vagy, de én még nem találkoztam olyan Forddal, ami beállítás előtt ne csalt volna 6-8 decit lefelé. Wink

Ez ugyanaz, mint a km-óra, ami többet mutat, mint amennyivel mész. Nem csak biztonsági oka van, hanem az is, hogy valaki elmondhassa magáról, hogy "200-zal mentem!" és hasonlók. A fogyasztás lefelé csalása detto. Akkor is jól esik látni a számokat, ha tudod, hogy nem igazak. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6795 Dátum: 2021.05.06 csütörtök, 11:35:47 »

Majd nézd meg számolva is. Nekem MK3 meg MK4 is mutat valamit, én meg számolok egy másik valamit Smiley Most utoljára egy 6,5-ös kijelzett értékre tankoltam egy 7,4-et. Már csak tesztnek sem rossz, hogy mennyire pontos a mérőkéje.

A C-Maxnál mióta fel lett újítva a befecskendezése, azóta decire pontosan azt mutatja, amit fogyaszt... Előtte csak azért volt értelme nézni, hogy most nehéz e a lábam, vagy sem...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6796 Dátum: 2021.05.06 csütörtök, 11:37:27 »

Biztos, hogy kevesebbet mutat így, minden autó(m)ban kevesebbet mutat(ott), legyen az benzin vagy dízel. Smiley Napjainkban már annyira nem izgat, hogy számolgassam számológéppel, tegyük fel, ha 0,5L-el több, akkor is bőven nincs bajom vele egy ekkora autónál. Smiley

Nézni azért érdemes, mert ha hasonló körülmények között látványosan emelkedik a fogyasztás, akkor valami kezdni megadni magát...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #6797 Dátum: 2021.05.07 péntek, 08:31:09 »

Biztos, hogy kevesebbet mutat így, minden autó(m)ban kevesebbet mutat(ott), legyen az benzin vagy dízel. Smiley Napjainkban már annyira nem izgat, hogy számolgassam számológéppel, tegyük fel, ha 0,5L-el több, akkor is bőven nincs bajom vele egy ekkora autónál. Smiley
de ha 0,5 literrel több, akkor már nem is annyira jó az az adat.
Örülök, hogy elégedett vagy, de én még nem találkoztam olyan Forddal, ami beállítás előtt ne csalt volna 6-8 decit lefelé. Wink
az enyém teljesen pontos
az egynyócnál előfordult az autópályás menet után, hogy 4,9-t mutatott, de tankoláskor 7,5 volt...
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #6798 Dátum: 2021.05.07 péntek, 12:55:07 »

de ha 0,5 literrel több, akkor már nem is annyira jó az az adat.az enyém teljesen pontos
az egynyócnál előfordult az autópályás menet után, hogy 4,9-t mutatott, de tankoláskor 7,5 volt...

Az nem annyira vidám. Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #6799 Dátum: 2021.05.07 péntek, 15:01:23 »

Az nem annyira vidám. Sad

AndyA
az fb s-max csoportban lehet csuda fogyasztási adatokat olvasni az 1.8 tulajoktól, de nem tudom, hogy milyen lábuk van...
nálam többet evett, mint most a 2.0d
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.