Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:52:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1827382 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2650 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:07:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.20 csütörtök, 15:50:26
nekem most kerek 6 liter volt az átlagfogyi.nincs is benne város.
Város nélkül nekem is.. vagy 5.9-re megy le max!
Várossal 6.2 körül...
Én semmi változást nem vettem észre fogyasztásban téli gumival és téli klímával... max 0.1, 0.2-es plussz fogyasztást eredményez ez az idő...
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2651 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:23:48 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2012.12.20 csütörtök, 20:07:50
Város nélkül nekem is.. vagy 5.9-re megy le max!
Várossal 6.2 körül...
Én semmi változást nem vettem észre fogyasztásban téli gumival és téli klímával... max 0.1, 0.2-es plussz fogyasztást eredményez ez az idő...
nekem jobban fogyaszt télen.na nem ahideg miatt,hanem mert nem taposom annyira!
bár a hidegebb levegőben több a zoxigén!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Victore
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2652 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:30:25 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.20 csütörtök, 20:23:48
nekem jobban fogyaszt télen.na nem ahideg miatt,hanem mert nem taposom annyira!
bár a hidegebb levegőben több a zoxigén!
Elég sok várossal (dugó nélkül, de sok piros lámpával) meg hideggel 5,7 lett, ebben volt spuri.
Mától már spuri és 2T együtt , remélem nem vesznek össze. Cípősz-szavanyú mártász.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.20 csütörtök, 20:32:56 írta Victore
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2653 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:57:14 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.20 csütörtök, 20:30:25
Elég sok várossal (dugó nélkül, de sok piros lámpával) meg hideggel 5,7 lett, ebben volt spuri.
Mától már spuri és 2T együtt , remélem nem vesznek össze. Cípősz-szavanyú mártász.
én minden reggel 6-8percet járatom.nekem ennyivel több talán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2654 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 20:59:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.20 csütörtök, 20:57:14
én minden reggel 6-8percet járatom.nekem ennyivel több talán.
úgy tudom a tdci motorokat se szabad egy helyben álló helyzetben járatni,terhelés alatt kell bemelegíteni mint az összes korszerű dízelt
már az mk1 td-t se szabad álló helyzetben melegíteni
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2655 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:13:40 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.20 csütörtök, 20:59:29
úgy tudom a tdci motorokat se szabad egy helyben álló helyzetben járatni,terhelés alatt kell bemelegíteni mint az összes korszerű dízelt
már az mk1 td-t se szabad álló helyzetben melegíteni
én szeretem az olajat felmelegiteni,hogy a turbo ne porogjon hidegen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2656 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:13:59 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.20 csütörtök, 20:30:25
Elég sok várossal (dugó nélkül, de sok piros lámpával) meg hideggel 5,7 lett, ebben volt spuri.
Mától már spuri és 2T együtt , remélem nem vesznek össze. Cípősz-szavanyú mártász.
Ezeket a fogyikat hogyan csináljátok? Nekünk a Mondeo sokat városban,állóhelyben melegítéssel lazán 7 liter körül fogyaszt. És normál időben,nyáron is max 6,2-6,4ig megy le,de akkor már nagyon óvatosan kell vezetni
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2657 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:17:18 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.20 csütörtök, 21:13:40
én szeretem az olajat felmelegiteni,hogy a turbo ne porogjon hidegen.
te tudod de nem tesz jót a rendszernek.
finoman terhelés alatt bemelegíteni majd ha már üzemi hőfokon van utánna mehet a száguldozás
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2658 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:21:29 »
Szerintem a környezetvédelem miatt nem erőltetik a bemelegítést.
Ahogy Alf írja, a turbó meg a hideg olaj... az biz nem jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2659 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:25:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.12.20 csütörtök, 21:21:29
Szerintem a környezetvédelem miatt nem erőltetik a bemelegítést.
Ahogy Alf írja, a turbó meg a hideg olaj... az biz nem jó.
de a turbo egy beállított fordulatnál pörög
annyi az egész,hogy amíg nincs meg az üzemi hőfok kerülni kell azt a fordulatszámot
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
DJK111
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 325
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2660 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:40:52 »
Az enyém is most télen 7.5-8 körül fogyaszt a computer szerint. Hozzáteszem azért ez az érték közel sem biztos, hogy hiteles. Jelenleg a városban mászkálok vele, meg dolgozni a 12 km-re levő melóhelyre.
Kipróbálnám a greenfuelt, vagy spurit is. Esetleg a MOL Evo dielseljét is, mert hozzáértők szerint tulajdonképpen tök mindegy, hogy adalékot teszek bele, vagy a kúton egyből a jobb fajtát tankolom. A végeredmény nagyjából azonos (szerintük).
Csak egy dologtól tartok. A ilyen "takarításra" vajon hogyan reagálnak a porlasztócsúcsok? Érdemes inkább úgy csinálni, hogy először nagyobb mennyiségú sima gázolajhoz tankoljak picit a jobb minőségűből, majd fokozatosan változtassam az arányt, míg végül csak a drágább gázolajat használjam?
Vagy maradjon a sima diesel tankolás és hozzá az adalékok (greenfuel vagy spuri)?
Naplózva
2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2661 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:50:35 »
Idézetet írta: DJK111 - 2012.12.20 csütörtök, 21:40:52
a lényeg az üzemanyagszűrő csere
sima dízelt fel adalékozod majd ha kihajtottad belőle egyből üzemanyagszűrő csere, én annak a híve vagyok hogy a légszűrőt is cseréld gyakran.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Nika91127
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2662 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 21:50:41 »
Idézetet írta: DJK111 - 2012.12.20 csütörtök, 21:40:52
Az enyém is most télen 7.5-8 körül fogyaszt a computer szerint. Hozzáteszem azért ez az érték közel sem biztos, hogy hiteles. Jelenleg a városban mászkálok vele, meg dolgozni a 12 km-re levő melóhelyre.
Kipróbálnám a greenfuelt, vagy spurit is. Esetleg a MOL Evo dielseljét is, mert hozzáértők szerint tulajdonképpen tök mindegy, hogy adalékot teszek bele, vagy a kúton egyből a jobb fajtát tankolom. A végeredmény nagyjából azonos (szerintük).
Csak egy dologtól tartok. A ilyen "takarításra" vajon hogyan reagálnak a porlasztócsúcsok? Érdemes inkább úgy csinálni, hogy először nagyobb mennyiségú sima gázolajhoz tankoljak picit a jobb minőségűből, majd fokozatosan változtassam az arányt, míg végül csak a drágább gázolajat használjam?
Vagy maradjon a sima diesel tankolás és hozzá az adalékok (greenfuel vagy spuri)?
Nekünk nem a computer mutat annyit,hanem mi számoljuk tankolás után
Greenfuelről kérdezd meg AndyA kollegát
Szerintem nyugodtan tankolhatsz premium cuccot,bár sok változást ne várj tőle,vagy ha szeretnél erről hallani,kérdezd meg Tisler19-et
Naplózva
DJK111
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 325
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2663 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 22:07:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.20 csütörtök, 21:50:41
Szerintem nyugodtan tankolhatsz premium cuccot,bár sok változást ne várj tőle,vagy ha szeretnél erről hallani,kérdezd meg Tisler19-et
Köszi!
Elkezdek kalandozni a témában.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 01:17:24 írta DJK111
»
Naplózva
2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Victore
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2664 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 22:17:31 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.20 csütörtök, 21:13:59
Ezeket a fogyikat hogyan csináljátok? Nekünk a Mondeo sokat városban,állóhelyben melegítéssel lazán 7 liter körül fogyaszt. És normál időben,nyáron is max 6,2-6,4ig megy le,de akkor már nagyon óvatosan kell vezetni
Dugókat tudatosan elkerülöm idôpont szerint, ránézek a google maps trafficra indulás elôtt.
Ahol nem kell, ott nem nyomom, lámpâk váltására próbálok odaérni, de nemrég a BKK variált valamit, ezért nem jött össze mindig.
Gumik 2.4-en.
A spuri lehet hogy javított a dolgon.
Az elsô két évben mindenhova kocsival mentem városban, autópályán is toltam 160-nal, és 800-nál többet nem mentem egy tankkal. A szabályokat betartva, néha +10, és csak akkor használva, amikor tényleg jobb alternatíva pl. a bicajnál , elmegyek vele 1000 felett. Autópályán 130 és 140 között kb 15% a fogyikülönbség, de max 7%-ot nyersz idôben.
Szóval ilyen kockafejjel összejön :-)
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2665 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 22:20:01 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.20 csütörtök, 22:17:31
Dugókat tudatosan elkerülöm idôpont szerint, ránézek a google maps trafficra indulás elôtt.
Ahol nem kell, ott nem nyomom, lámpâk váltására próbálok odaérni, de nemrég a BKK variált valamit, ezért nem jött össze mindig.
Gumik 2.4-en.
A spuri lehet hogy javított a dolgon.
Az elsô két évben mindenhova kocsival mentem városban, autópályán is toltam 160-nal, és 800-nál többet nem mentem egy tankkal. A szabályokat betartva, néha +10, és csak akkor használva, amikor tényleg jobb alternatíva pl. a bicajnál , elmegyek vele 1000 felett. Autópályán 130 és 140 között kb 15% a fogyikülönbség, de max 7%-ot nyersz idôben.
Szóval ilyen kockafejjel összejön :-)
Hát nálunk sajnos a bicaj meg az akkor megyek,amikor nincs forgalom nem játszik
Ha kocsival városban rohangálunk,akkor tesókért(2 "kicsi"),bevásárlás,stb. Plusz fater üzletkötő,így neki olykor időre kell odaérnie egy adott helyre,sokat kell előznie,stb...De hát ilyen az élet
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2666 Dátum:
2012.12.21 péntek, 01:11:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.18 kedd, 23:26:25
Mind a négy GreenFuel menet osztrák BP Ultimate Diesel mellé ment. Mind a négyszer kritikán aluli lett az eredmény.
Szerinted...?
AndyA
na listázzuk:
top osztrák üzi:
...
...
...
top magyar üzi:
...
...
...
nekem kint Agip és Omv, itthon meg mindegy, talán omv
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás csökkentés technikaja, Dízel
«
Új hozzászólás #2667 Dátum:
2012.12.21 péntek, 08:52:28 »
-gumi nyomás én a 2,5 bar-ra nyomom
-üzemanyagszűrő időben cserélve
-levegőszűrő időben cserélve, én minden olaj cserénél cserélem MAN márkájura
-olaj csere időben én az elő írtnál korábban cserélem elő írt 10ezer csere 8ezernél
-jó minőségű gázolaj, már 1000-szer írtam mindenki tapasztalja ki ,a körzetében legjobb minőségű az én körzetem 9700 Csaba u. OMV
-dízelt terhelés alatt melegítsétek ,ne álló helyzetbe
-előre felmérni a közlekedés helyzetét,pl: ha látom ,hogy meg kell állni leveszem a gázpedálról a lábamat és motor fékel gurulok, ne csak 1 autót nézzetek előre hanem 2-3-at, akkor csináljátok jól ha minnél kevessebbszer léptek a fékre és ha minnél kisebb erővel nyomjátok a féket és biztonságosan megáll az autó.
-a dízel az nem benzines NEM kell pörgetni,sokkal kevesebb gáz adásal el lehet közlekedni ,haszáljátok ki a nyomatékot időben kapcsoljatok feljebb nem baj ha nem gyorsul úgy
-induláskor sima kuplungal induljatok nem kell gázt adni, ha már gurul az autó mehet a 2-es,finomabb kifinomult kuplung használat
főleg dugoban sima kuplungolásal el lehet gurigázni gáz adás nélkül ez csak gyakorlás kérdése
ajánlom azoknak a Dízeles kollégáknak akik nem elégedettek a fogyijukal meg fognak lepődni mennyivel kevesebb.
DE akinek a sportos élmény autózás a célja annak nem ajánlom.
nem minden féle csoda szert kell kutatni hanem a vezetéstechnikat kell a tökélyre fejleszteni
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 08:54:44 írta Ragasits
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2668 Dátum:
2012.12.21 péntek, 11:07:47 »
Idézetet írta: Arabic - 2012.12.21 péntek, 01:11:32
na listázzuk:
top osztrák üzi:
...
...
...
top magyar üzi:
...
...
...
nekem kint Agip és Omv, itthon meg mindegy, talán omv
Én egy ideje már csak BP premium dizelt tankolok. Nem lesz alacsonyabb a fogyasztás, de érezhetően, hallhatóan jobban szereti, mint az akárhonnan tankolt normál gázolajat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2669 Dátum:
2012.12.21 péntek, 14:13:52 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.20 csütörtök, 21:25:15
de a turbo egy beállított fordulatnál pörög
annyi az egész,hogy amíg nincs meg az üzemi hőfok kerülni kell azt a fordulatszámot
NO.
Rosszul tudod,vagy sejted.
A turbó mindig pörög,még alapjáarton is.tölteni már sokkal korábban kezd,mint ahogy azt te megérzed.Normál helyzetben 1700-1800as fordulaton "érzed" a húzást,de az már szinte a maximum nyomaték.Előtte is tölt a turbó.Csippes autóknál ez még alacsonyabb fordulat ahol már érzed hogy húz.Amúgy én mértem diaggal is,alapjáraton 0,9bar a nyomás,1200as fordulaton már 1,2bar, és így tovább.
tehát jót tesz az ha alapjáraton melegszik kicsit az olaj mondjuk -10fokról +20-30 is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Victore
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2670 Dátum:
2012.12.21 péntek, 16:01:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.21 péntek, 14:13:52
NO.
Rosszul tudod,vagy sejted.
A turbó mindig pörög,még alapjáarton is.tölteni már sokkal korábban kezd,mint ahogy azt te megérzed.Normál helyzetben 1700-1800as fordulaton "érzed" a húzást,de az már szinte a maximum nyomaték.Előtte is tölt a turbó.Csippes autóknál ez még alacsonyabb fordulat ahol már érzed hogy húz.Amúgy én mértem diaggal is,alapjáraton 0,9bar a nyomás,1200as fordulaton már 1,2bar, és így tovább.
tehát jót tesz az ha alapjáraton melegszik kicsit az olaj mondjuk -10fokról +20-30 is!
Biztos az az 1,2 bar 1200-on? Nálam 1600-nál jön elő ekkora érték.
Ettől függetlenül pörög az már előtte is rendesen, szóval kell a kenés, csak nem tapasztaltam akkora lökést 1200 környékén.
Bár az is igaz, hogy nem szoktam lepadlózni 1200-nál, szóval lehet hogy ezért nem jött elő.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 16:03:34 írta Victore
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2671 Dátum:
2012.12.21 péntek, 16:55:42 »
Idézetet írta: Victore - 2012.12.21 péntek, 16:01:01
Biztos az az 1,2 bar 1200-on? Nálam 1600-nál jön elő ekkora érték.
Ettől függetlenül pörög az már előtte is rendesen, szóval kell a kenés, csak nem tapasztaltam akkora lökést 1200 környékén.
[img]http://i.minus.com/ibbkCNRjLAFCW5.jpg
Bár az is igaz, hogy nem szoktam lepadlózni 1200-nál, szóval lehet hogy ezért nem jött elő.
nem az értékkel van a gond,hanem azzal,hogy én nem veszem figyelembe a légköri nyomást,pontosabban beleszámolom,mintahogy a scan xl is beleszámolja.tehát amikor én 1,2bart írtam az valójában 0,2bar.éted?
a te maximálisod a scanxl-ben 2,5bar,nálad csak 1,5.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Victore
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2672 Dátum:
2012.12.21 péntek, 17:17:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.21 péntek, 16:55:42
nem az értékkel van a gond,hanem azzal,hogy én nem veszem figyelembe a légköri nyomást,pontosabban beleszámolom,mintahogy a scan xl is beleszámolja.tehát amikor én 1,2bart írtam az valójában 0,2bar.éted?
a te maximálisod a scanxl-ben 2,5bar,nálad csak 1,5.
Értem, csak amikor turbónyomásról beszélünk, akkor általában a turbó többlet teljesítményét említjük (pl. "1,2 barral tölt"), ezért zavart meg.
De így tiszta.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2673 Dátum:
2012.12.21 péntek, 21:59:45 »
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/061124c/
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2674 Dátum:
2012.12.21 péntek, 22:16:47 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.21 péntek, 21:59:45
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/061124c/
ez már nem jó 2006-os, írja is
a 2500-ig szerintem baromság, max 1500-ig szoktam hidegen
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2675 Dátum:
2012.12.21 péntek, 22:27:59 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.21 péntek, 22:16:47
ez már nem jó 2006-os, írja is
a 2500-ig szerintem baromság, max 1500-ig szoktam hidegen
azt én se tartom jónak. de e lényeg nem szabad állóhelyzetben melegíteni
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2676 Dátum:
2012.12.21 péntek, 22:32:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.21 péntek, 22:16:47
ez már nem jó 2006-os, írja is
a 2500-ig szerintem baromság, max 1500-ig szoktam hidegen
2500pont ideális neki üzemmelegen, de az 5000még ideálisabb
csak vicceltem...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2677 Dátum:
2012.12.21 péntek, 22:39:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.21 péntek, 22:32:07
2500pont ideális neki üzemmelegen, de az 5000még ideálisabb
csak vicceltem...
múltkor mentem 1 325 i-vel. ott teljesen így van
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2678 Dátum:
2012.12.22 szombat, 01:04:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.21 péntek, 22:39:47
múltkor mentem 1 325 i-vel. ott teljesen így van
én még olyan durva gépben nemültem
de nem adnám ezt a koromgyárat oda érte, imádom a td-t
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2679 Dátum:
2012.12.22 szombat, 10:01:38 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.22 szombat, 01:04:33
én még olyan durva gépben nemültem
de nem adnám ezt a koromgyárat oda érte, imádom a td-t
ez a beszéd én is így gondolom
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2680 Dátum:
2012.12.22 szombat, 10:09:18 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.22 szombat, 10:01:38
ez a beszéd én is így gondolom
nem pont a tdCI-re gondolok hanem úgy a turbodízelekre
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2681 Dátum:
2012.12.22 szombat, 10:20:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.22 szombat, 10:09:18
nem pont a tdCI-re gondolok hanem úgy a turbodízelekre
az enyém sima TD
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2682 Dátum:
2012.12.22 szombat, 10:28:38 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.21 péntek, 21:59:45
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/061124c/
biztos tudja mit beszél.hidegen 2500...
én alapjaraton az olajat melegitem,nem az egész mocit,annyi már elég,hogy a turbo kímélve legyen.
amúgy ennyi erővel a pirosban állva is porgetni kellene 2500al.....őrület!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2683 Dátum:
2012.12.22 szombat, 10:30:01 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.21 péntek, 22:27:59
azt én se tartom jónak. de e lényeg nem szabad állóhelyzetben melegíteni
sőt indítani is gázzal szabad csak,hogy porogjon az a dízel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2684 Dátum:
2012.12.22 szombat, 12:49:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.22 szombat, 01:04:33
én még olyan durva gépben nemültem
de nem adnám ezt a koromgyárat oda érte, imádom a td-t
egyáltalán nem mondható durvának, benzines 218 ló. Csak a bmw 6 hengeres hangjának nincs párja, én ezzel így vagyok már tizenpár éve... Nem megy rosszul, de a dízel lealázza. Én sokmindent odaadnék 1 ilyenért, még ezt a kerregő füstölőt is
De ez már nem ide való téma
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2685 Dátum:
2012.12.22 szombat, 13:21:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.22 szombat, 12:49:35
egyáltalán nem mondható durvának, benzines 218 ló. Csak a bmw 6 hengeres hangjának nincs párja, én ezzel így vagyok már tizenpár éve... Nem megy rosszul, de a dízel lealázza. Én sokmindent odaadnék 1 ilyenért, még ezt a kerregő füstölőt is
De ez már nem ide való téma
ja...én a mondeo helyett szerettem volna 635csi-t a cápát még annak idején, csak fater sem engedte meg igazából kár lett volna utcára elbarmolni azt a szép autót!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2686 Dátum:
2012.12.22 szombat, 20:16:23 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.21 péntek, 21:59:45
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/061124c/
ez baromság. 1500-2500?
én nem pörgetem 2500 fölé szinte sosem, csak 5.-ben, hogy legyen sebesség.
Ne a tc-ről akarj tanulni autót kezelni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2687 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 11:43:52 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.22 szombat, 20:16:23
ez baromság. 1500-2500?
én nem pörgetem 2500 fölé szinte sosem, csak 5.-ben, hogy legyen sebesség.
Ne a tc-ről akarj tanulni autót kezelni
a lényeg az ,hogy terhelés alatt kell melegíteni,nem az hogy pörgeted
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2688 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 11:46:14 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.23 vasárnap, 11:43:52
a lényeg az ,hogy terhelés alatt kell melegíteni,nem az hogy pörgeted
az is hülyeség. a motornak nem jó, az emissziónak igen.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2689 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 11:47:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 11:46:14
az is hülyeség. a motornak nem jó, az emissziónak igen.
neked
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2690 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 11:50:49 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.23 vasárnap, 11:47:09
neked
ja. mert én értek hozzá, ez a szakmám. a mazsolák meg tanulnak a totalcarról
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2691 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 11:53:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 11:50:49
ja. mert én értek hozzá, ez a szakmám. a mazsolák meg tanulnak a totalcarról
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2692 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 12:40:48 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 11:46:14
az is hülyeség. a motornak nem jó, az emissziónak igen.
Így van amíg hideg se nem pörgetni (túl) se nem terhelni (csak gyengén), aztán ha melegedett akkor lehet fokozni mindegyiket.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2693 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 17:15:43 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.23 vasárnap, 11:43:52
a lényeg az ,hogy terhelés alatt kell melegíteni,nem az hogy pörgeted
másként nem is melegszik fel! kell egy kicsit járatni, hogy a motorolaj ne legyen tökhideg, de ez a motor állóhelyben -10'C-ben nem fog felmelegedni üzemire 2nap alatt sem...gondolok itt a tdci-re! Mindent finoman hajtva lehet bemelegíteni, még a traktorokra se szoktunk várogatni, pedig azok nem 2literes kis motorok...
úgyhogy így van ahogy mondod
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2694 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 18:08:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.23 vasárnap, 17:15:43
másként nem is melegszik fel! kell egy kicsit járatni, hogy a motorolaj ne legyen tökhideg, de ez a motor állóhelyben -10'C-ben nem fog felmelegedni üzemire 2nap alatt sem...gondolok itt a tdci-re! Mindent finoman hajtva lehet bemelegíteni, még a traktorokra se szoktunk várogatni, pedig azok nem 2literes kis motorok...
úgyhogy így van ahogy mondod
nem egészen,de mind1.
mesélek egy katonás történetet.lesz aki átélte már maga is.
Szóval a ruszkik,akik elleptek bennünket (bosszóból) a teherautóikkal MHSZ,ők már akkor tudták,hogy mi a csízió!
Annak idején tüzet raktak a kartel alatt,hogy bemelegedjen a motor olaj.Aztán a későbbiekben olyan benzinkályha vagy olajkályha volt,ami hősugárzóként üzemelt,és ugyan így lánggal melegítette a kartel-benne az olajat.Az indítás is csak ez után történt.Nem a motort kell melegíteni,hanem,hogy az olaj ne -10fokos legyen.ehhez elég pár perc álló helyzetben.Aztán a motor és a víz,meg a hf úgy is csak menet közben fog felmelegedni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2695 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 18:14:07 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.23 vasárnap, 18:08:02
nem egészen,de mind1.
mesélek egy katonás történetet.lesz aki átélte már maga is.
Szóval a ruszkik,akik elleptek bennünket (bosszóból) a teherautóikkal MHSZ,ők már akkor tudták,hogy mi a csízió!
Annak idején tüzet raktak a kartel alatt,hogy bemelegedjen a motor olaj.Aztán a későbbiekben olyan benzinkályha vagy olajkályha volt,ami hősugárzóként üzemelt,és ugyan így lánggal melegítette a kartel-benne az olajat.Az indítás is csak ez után történt.Nem a motort kell melegíteni,hanem,hogy az olaj ne -10fokos legyen.ehhez elég pár perc álló helyzetben.Aztán a motor és a víz,meg a hf úgy is csak menet közben fog felmelegedni.
A karterben melegítették az olajat!
A kartel hígította!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2696 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 18:18:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.12.23 vasárnap, 18:14:07
A karterben melegítették az olajat!
A kartel hígította!
tudod,hogy mit írtam,de olyan vagy mint angelandya!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2697 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 18:43:25 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.23 vasárnap, 18:08:02
nem egészen,de mind1.
mesélek egy katonás történetet.lesz aki átélte már maga is.
Szóval a ruszkik,akik elleptek bennünket (bosszóból) a teherautóikkal MHSZ,ők már akkor tudták,hogy mi a csízió!
Annak idején tüzet raktak a kartel alatt,hogy bemelegedjen a motor olaj.Aztán a későbbiekben olyan benzinkályha vagy olajkályha volt,ami hősugárzóként üzemelt,és ugyan így lánggal melegítette a kartel-benne az olajat.Az indítás is csak ez után történt.Nem a motort kell melegíteni,hanem,hogy az olaj ne -10fokos legyen.ehhez elég pár perc álló helyzetben.Aztán a motor és a víz,meg a hf úgy is csak menet közben fog felmelegedni.
hagyd rájuk!
tudod: fiatalság, bolondság.
majd, ha átélik ezeket(nem fogják) akkor megtanulnak autót "tartani"
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2698 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 18:43:37 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.23 vasárnap, 18:18:26
tudod,hogy mit írtam,de olyan vagy mint angelandya!
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2699 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 18:47:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.23 vasárnap, 18:18:26
tudod,hogy mit írtam,de olyan vagy mint angelandya!
Nagyjából pont!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
47
48
49
50
51
52
53
[
54
]
55
56
57
58
59
60
61
...
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ