Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:47:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1827879 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2700 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:14:47 »
én is voltam katona a műszakiaknál Kalocsán
ott azt mondták azért járatták télen a szovjetek az uralokat mert a kompresszió hiányában nem indultak volna be
hasonló legendákat a tűz rakást az autó alatt én is hallottam de szerintem élet veszélyes
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2701 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:25:22 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.23 vasárnap, 19:14:47
hasonló legendákat a tűz rakást az autó alatt én is hallottam de szerintem élet veszélyes
pedig használják a mai napig. persze nem műanyag karter-es autóknál.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2702 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:29:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 19:25:22
pedig használják a mai napig. persze nem műanyag karter-es autóknál.
az elektromos kábelek mit szólnak hozzá
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2703 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:30:31 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.23 vasárnap, 19:14:47
én is voltam katona a műszakiaknál Kalocsán
ott azt mondták azért járatták télen a szovjetek az uralokat mert a kompresszió hiányában nem indultak volna be
Az Uralok?
Kismotor indítású gépek voltak. Amíg volt benzin az indítómotorban addig lehetett pörgetni! Ha hideg volt, akkor jobban pörgették az indítót......hogy ne indult volna be, azt erősen kétlem.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2704 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:38:26 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.23 vasárnap, 19:30:31
Az Uralok?
Kismotor indítású gépek voltak. Amíg volt benzin az indítómotorban addig lehetett pörgetni! Ha hideg volt, akkor jobban pörgették az indítót......hogy ne indult volna be, azt erősen kétlem.
hát erre a kérdésre egy igazi грузовик шофер tudna hiteles választ adni,vagy aki kinn szolgált Szovjetunio hidegebb részein
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 vasárnap, 19:43:56 írta Ragasits
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2705 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:52:14 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.23 vasárnap, 19:29:56
az elektromos kábelek mit szólnak hozzá
a tiedben hány kábel fut az olajteknő alatt?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2706 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:54:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 19:52:14
a tiedben hány kábel fut az olajteknő alatt?
könnyen át tud terjedin a tűz meg elég egy kis szívárgás
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2707 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 19:59:59 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.23 vasárnap, 19:54:13
könnyen át tud terjedin a tűz meg elég egy kis szívárgás
nem tábortüzet raknak alatta, csak egy edénybel meggyujtanak egy go-s rongyot. persze és nem hagyják ott fél napra. ma már sokszor helyettesítik a fűtő berendezéssel. nem véletlen vannak a beépített vízfűtők. azoknak a motoroknak már nagyjából ganyéztak, amibe kell
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2708 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 20:03:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 19:59:59
nem tábortüzet raknak alatta, csak egy edénybel meggyujtanak egy go-s rongyot. persze és nem hagyják ott fél napra. ma már sokszor helyettesítik a fűtő berendezéssel. nem véletlen vannak a beépített vízfűtők. azoknak a motoroknak már nagyjából ganyéztak, amibe kell
hát igen az álló fűtés úgy mond europaibb megoldás
amilyen dolgokat hall az ember az oroszokról én egyből olyan nagy tűzre gondoltam
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2709 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 20:14:40 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.23 vasárnap, 20:03:23
hát igen az álló fűtés úgy mond europaibb megoldás
amilyen dolgokat hall az ember az oroszokról én egyből olyan nagy tűzre gondoltam
az állófűtés, meg a motor víz melegítése nem ugyanaz. az állófűtés az fülkefűtés
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Sved1K
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2710 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 20:17:13 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2012.12.23 vasárnap, 19:30:31
Az Uralok?
Kismotor indítású gépek voltak. Amíg volt benzin az indítómotorban addig lehetett pörgetni! Ha hideg volt, akkor jobban pörgették az indítót......hogy ne indult volna be, azt erősen kétlem.
A harckocsikban pedig zaporozsec motor szolgal inditomotor gyanant..
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2711 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 20:20:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 20:14:40
az állófűtés, meg a motor víz melegítése nem ugyanaz. az állófűtés az fülkefűtés
en azt hittem, hogy allofutes a hutovizet is melegiti, ezert is ajanlott a hasznalata, mert igy nem jar hidegen a motor. De lehet, hogy rosszul tudtam..??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2712 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 20:24:19 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.23 vasárnap, 20:20:01
en azt hittem, hogy allofutes a hutovizet is melegiti, ezert is ajanlott a hasznalata, mert igy nem jar hidegen a motor. De lehet, hogy rosszul tudtam..??
van olyan is, de a motor vizének fűtése csak snassz vízfűtés, az állófűtés összetettebb. keringetni kell a vizet, befújni az utastérbe
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2713 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 21:15:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 19:52:14
a tiedben hány kábel fut az olajteknő alatt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2714 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 23:22:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.12.23 vasárnap, 18:08:02
nem egészen,de mind1.
mesélek egy katonás történetet.lesz aki átélte már maga is.
Szóval a ruszkik,akik elleptek bennünket (bosszóból) a teherautóikkal MHSZ,ők már akkor tudták,hogy mi a csízió!
Annak idején tüzet raktak a kartel alatt,hogy bemelegedjen a motor olaj.Aztán a későbbiekben olyan benzinkályha vagy olajkályha volt,ami hősugárzóként üzemelt,és ugyan így lánggal melegítette a kartel-benne az olajat.Az indítás is csak ez után történt.Nem a motort kell melegíteni,hanem,hogy az olaj ne -10fokos legyen.ehhez elég pár perc álló helyzetben.Aztán a motor és a víz,meg a hf úgy is csak menet közben fog felmelegedni.
de tök ugyanezt mondom énis...
nekem apám mindig ezt mondta ahogy Te is mondod...pedig itt a családban nagyobb ruszki gépjármű fanatikus nincs nagyobb és még a környéken sem mint ő
Ezért énis ugyanezt írtam le csak más szavakkal...most ha én állva melegítem a 9.000ccm-s MTZ-t (ha hiszitek ha nem van akkora és még nagyobb is) annak semmi értelme...azt az olajat ha a motorban nem is de a váltóban meg kell törni és azt ahhoz meg kell járatni egy kicsit! Jó nem kell nekiállni mélyszántásnak, de legalább járni vele egy kört a földművelő eszközig!
Az autóink pedig ugyanezek! csak kicsiben!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gradilaci
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2715 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 20:24:34 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.23 vasárnap, 20:17:13
A harckocsikban pedig zaporozsec motor szolgal inditomotor gyanant..
Nos: A harckocsikat elektromos önindító+sűrített levegő kombinációjával indították, a Zapi motor csak legenda volt. Az URAL-ok pedig super benzint kértek, 100-on százat, ahogy akkoriban mondtuk, és simán önindítóval indultak. Amik kismotorral indultak, azok pl. a MAZ-ok voltak, harckocsi szállító trélereket húztunk vele. Az előmelegítéses módszert pedig, amiről írtak itt, pl. a Csepel D-344-eken is alkalmazták, egy lángterelő lemez segítségével a kartert melegítette a cucc sima nyílt lánggal alulról. Tudom miről beszélek, hivatásos voltam jó pár évig Zalaegerszegen, T-55-öket meg BMP-ket javítottam...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2716 Dátum:
2012.12.24 hétfő, 20:52:25 »
Idézetet írta: gradilaci - 2012.12.24 hétfő, 20:24:34
Nos: A harckocsikat elektromos önindító+sűrített levegő kombinációjával indították, a Zapi motor csak legenda volt. Az URAL-ok pedig super benzint kértek, 100-on százat, ahogy akkoriban mondtuk, és simán önindítóval indultak. Amik kismotorral indultak, azok pl. a MAZ-ok voltak, harckocsi szállító trélereket húztunk vele. Az előmelegítéses módszert pedig, amiről írtak itt, pl. a Csepel D-344-eken is alkalmazták, egy lángterelő lemez segítségével a kartert melegítette a cucc sima nyílt lánggal alulról. Tudom miről beszélek, hivatásos voltam jó pár évig Zalaegerszegen, T-55-öket meg BMP-ket javítottam...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2717 Dátum:
2012.12.25 kedd, 09:39:04 »
OFF: Az még hagyján... 1984 telén leégettek egy "csepsont" Szabadszálláson az "M-zárolt" részen egy téli riadó alkalmával... Bár az is lehet, hogy a zöldsapkás-kígyóevő-kapitalista-terrorista-desszantos-csapat kívánt így csapást mérni a szocializmusra (az a "poltiszt" is megmondta!)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2718 Dátum:
2012.12.25 kedd, 11:59:32 »
Idézetet írta: gradilaci - 2012.12.24 hétfő, 20:24:34
Nos: A harckocsikat elektromos önindító+sűrített levegő kombinációjával indították, a Zapi motor csak legenda volt. Az URAL-ok pedig super benzint kértek, 100-on százat, ahogy akkoriban mondtuk, és simán önindítóval indultak. Amik kismotorral indultak, azok pl. a MAZ-ok voltak, harckocsi szállító trélereket húztunk vele. Az előmelegítéses módszert pedig, amiről írtak itt, pl. a Csepel D-344-eken is alkalmazták, egy lángterelő lemez segítségével a kartert melegítette a cucc sima nyílt lánggal alulról. Tudom miről beszélek, hivatásos voltam jó pár évig Zalaegerszegen, T-55-öket meg BMP-ket javítottam...
Régen azért gyújtottak alá mert "margarin kockaként" állt az olaj a teknőben és azt meg kellett olvasztani, a mai olajoknál ilyen nincs, tehát nagyon melegítésre sincs szükség alapjáraton. Szerintem fél percnél többet felesleges...sőt pazarlás.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2719 Dátum:
2012.12.27 csütörtök, 09:28:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.23 vasárnap, 20:14:40
az állófűtés, meg a motor víz melegítése nem ugyanaz. az állófűtés az fülkefűtés
tudom
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Nika91127
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2720 Dátum:
2012.12.29 szombat, 19:49:47 »
A 2T olajtól nőhet a fogyi? Mióta beleöntöttük,drasztikusan nőtt a fogyi...alig 600km-t mentünk el,és már az utolsó negyednél van a mutató...
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2721 Dátum:
2012.12.29 szombat, 20:20:37 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.27 csütörtök, 09:28:47
tudom
Ez nem teljesen így van. Van olyan állófűtés ami nem a fülkét melegíti, hanem a motor hűtővizét.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2722 Dátum:
2012.12.29 szombat, 20:22:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.29 szombat, 19:49:47
A 2T olajtól nőhet a fogyi? Mióta beleöntöttük,drasztikusan nőtt a fogyi...alig 600km-t mentünk el,és már az utolsó negyednél van a mutató...
Szerintem inkább a hidegebb idő szólt bele, mint a 2T, vagy valami más. Én legalábbis nem tapasztaltam drasztikus fogyasztásnövekedést.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2723 Dátum:
2012.12.29 szombat, 20:32:16 »
980km / tank. 2.0 benzin, mk2. Holnap fogok tankolni, a sárga már kigyulladt. Remélem még a kútig elmegy
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2724 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:17:37 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.12.29 szombat, 20:20:37
Ez nem teljesen így van. Van olyan állófűtés ami nem a fülkét melegíti, hanem a motor hűtővizét.
csak azt nem úgy hívják
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Nika91127
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2725 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:19:07 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.12.29 szombat, 20:32:16
980km / tank. 2.0 benzin, mk2. Holnap fogok tankolni, a sárga már kigyulladt. Remélem még a kútig elmegy
Az derék
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2726 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:20:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.29 szombat, 19:49:47
A 2T olajtól nőhet a fogyi? Mióta beleöntöttük,drasztikusan nőtt a fogyi...alig 600km-t mentünk el,és már az utolsó negyednél van a mutató...
pedig csodaszer, nem tudtad?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2727 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:25:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.29 szombat, 21:17:37
csak azt nem úgy hívják
Oké, de akkor annak mi a becsületes neve? Csak, hogy én se maradjak tudatlan.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Nika91127
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2728 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:34:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.29 szombat, 21:20:28
pedig csodaszer, nem tudtad?
De tudtam...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2729 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:46:59 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.29 szombat, 21:34:01
De tudtam...
figyi papám
a TDCI-be nem raknám
a 2T a sima adagolóshoz jó mert fokozza az üzemanyag kenő képességét.
a TDCI motornak a tisztaság a lényeg ha adagolni szeretnéd akkor olyat tegyél bele ami a tisztító képességet fokozza
a cromax-ba lehet kapni,de máshol is olyan adalékot amit direkt a comman rail motorokhoz fejlesztettek ki
2T ne rakd bele
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Nika91127
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2730 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:52:03 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.29 szombat, 21:46:59
figyi papám
a TDCI-be nem raknám
a 2T a sima adagolóshoz jó mert fokozza az üzemanyag kenő képességét.
a TDCI motornak a tisztaság a lényeg ha adagolni szeretnéd akkor olyat tegyél bele ami a tisztító képességet fokozza
a cromax-ba lehet kapni,de máshol is olyan adalékot amit direkt a comman rail motorokhoz fejlesztettek ki
2T ne rakd bele
Csak itt ahogy néztem sok CI-s is használja a 2T-t...vagy tévedek?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2731 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:53:51 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.29 szombat, 21:52:03
Csak itt ahogy néztem sok CI-s is használja a 2T-t...vagy tévedek?
passz
a DI-be jó de a CI-be nem jó felesleges mert haszna nincs
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2732 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:57:02 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.29 szombat, 21:52:03
Csak itt ahogy néztem sok CI-s is használja a 2T-t...vagy tévedek?
Belerakják sokan mert erős a hitük, ami jó dolog mármint hogy hisznek valamiben. Ja, hogy használ-e valamit? Nem de az nem számít mert a hit a lényeg.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2733 Dátum:
2012.12.29 szombat, 21:59:03 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.29 szombat, 21:46:59
figyi papám
a TDCI-be nem raknám
a 2T a sima adagolóshoz jó mert fokozza az üzemanyag kenő képességét.
a TDCI motornak a tisztaság a lényeg ha adagolni szeretnéd akkor olyat tegyél bele ami a tisztító képességet fokozza
a cromax-ba lehet kapni,de máshol is olyan adalékot amit direkt a comman rail motorokhoz fejlesztettek ki
2T ne rakd bele
mert a ci be nem kell kenőképesség?
nem kell az semmibe, max a láncfűrészembe
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2734 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:00:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.29 szombat, 21:59:03
mert a ci be nem kell kenőképesség?
nem kell az semmibe, max a láncfűrészembe
Az a kenőképesség amit hozzáraksz pár ml 2T-vel azt lazán biztosítja a biokompones vagy az az adalék ami benne van.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2735 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:01:33 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.29 szombat, 21:59:03
mert a ci be nem kell kenőképesség?
nem kell az semmibe, max a láncfűrészembe
de a tisztaság a lényeg nekik
az enyém sima TD én se használom még is jou a gépem nagyon
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2736 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:03:01 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.29 szombat, 22:00:39
Az a kenőképesség amit hozzáraksz pár ml 2T-vel azt lazán biztosítja a biokompones vagy az az adalék ami benne van.
én tudom, csak az összehasonlítás butasága miatt kérdeztem rá. Nekem elég jó a kúton kapott gázolaj, még semmi bajom nem volt vele. A csodaszerek árából meg vettem másik kocsit. Nekem nem kell se 2t, se spuri, se usgyi
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.29 szombat, 22:05:51 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2737 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:04:45 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.29 szombat, 22:01:33
de a tisztaság a lényeg nekik
és mi a probléma?
a tisztaság meg a kenőképesség hogy viszonyul egymáshoz?
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.29 szombat, 22:01:33
az enyém sima TD én se használom még is jou a gépem nagyon
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2738 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:09:07 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.29 szombat, 22:04:45
a tisztaság meg a kenőképesség hogy viszonyul egymáshoz?
sehogy nem a kenőképességet kell javítani hanem a tisztaságot
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2739 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:10:04 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.29 szombat, 22:09:07
sehogy nem a kenőképességet kell javítani hanem a tisztaságot
a kenőképességgel sem kell semmit csinálni, meg a tisztasággal sem. rendes gázolaj kell bele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2740 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:10:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.29 szombat, 22:03:01
én tudom, csak az összehasonlítás butasága miatt kérdeztem rá. Nekem elég jó a kúton kapott gázolaj, még semmi bajom nem volt vele. A csodaszerek árából meg vettem másik kocsit. Nekem nem kell se 2t, se spuri, se usgyi
Ja én is mindig a csodaszerek árát rakom be a malacperselybe és mindig abból veszek új kocsit.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2741 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:11:55 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.12.29 szombat, 22:10:04
a kenőképességgel sem kell semmit csinálni, meg a tisztasággal sem. rendes gázolaj kell bele
hát igen én is ezt mondom nem is tankolok máshol csak a 9700 Csaba u. OMV
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2742 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 16:29:31 »
Mai friss tapasztalat osztrák GO minőségről.
Jöttünk haza Bécsországból a két autóval. Az én 2.2-esemben ÖMV prémium dízel, a 2.0-sban BP prémium dízel. Nekem 7,7-ig ment fel a városi fogyasztásom kb. 50 km alatt, amit a városban mászkáltam, majd onnan a határiglement 7,2-7,3-ra, és a kb. Komáromig szembeszéllel ott is maradt. Majd Tatabánya után elmúlt a szembeszél, és hazáig 6,8-ra csökkent az átlagfogyasztás az ÖMV dizlivel. Ez hajmeresztően rossz érték még a várossal, szembeszéllel együtt is. A 2.0-s ugyanitt (pár perc különbséggel együtt gurulva) kerek 6,0-val jött el a benzinkúton nullázva, 3-4 km után az A4-re kiérve, majd egy jókora pesti kerülővel végig Budapesten.
Eddig a BP prémiumot tankoltam, és azt hiszem, ezután is azt fogom... A legrosszabb menetem az volt, hogy hazafelé is, visszafelé is szembe fújt a szél - az lett 6,5-ös fogyasztás. Rendesen max. 6,2-6,3, de szerencsés szélcsendes-hátszeles időben volt már csata az 5,9-ért is.
Hozzá kell tenni, hogy a 2.2-ben éppen most fordult 200 ezerre a számláló, erősen esedékes lenne szervízbe vinni az autót, ahol többek között GO-szűrő csere is esedékes (minden 20 ezresnél cserélem).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DJK111
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 325
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2743 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 16:37:25 »
Tegnap nekem is sikerült először letesztelnem a fogyasztást. 600 km-t autóztam egy nap alatt. Egyenlőre a fed.comp adataira tudok hagyatkozni, ami 5.6-ot mutatott. Nagyjából 8 litert (ezt városi üzemmódban érte el, araszolás, stb) írt mikor elindultam itthonról. Ha ez csak közelítő érték is, meg vagyok vele elégedve, tiptronic váltóval.
Naplózva
2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2744 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 20:58:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.30 vasárnap, 16:29:31
Mai friss tapasztalat osztrák GO minőségről.
Jöttünk haza Bécsországból a két autóval. Az én 2.2-esemben ÖMV prémium dízel, a 2.0-sban BP prémium dízel. Nekem 7,7-ig ment fel a városi fogyasztásom kb. 50 km alatt, amit a városban mászkáltam, majd onnan a határiglement 7,2-7,3-ra, és a kb. Komáromig szembeszéllel ott is maradt. Majd Tatabánya után elmúlt a szembeszél, és hazáig 6,8-ra csökkent az átlagfogyasztás az ÖMV dizlivel. Ez hajmeresztően rossz érték még a várossal, szembeszéllel együtt is. A 2.0-s ugyanitt (pár perc különbséggel együtt gurulva) kerek 6,0-val jött el a benzinkúton nullázva, 3-4 km után az A4-re kiérve, majd egy jókora pesti kerülővel végig Budapesten.
Eddig a BP prémiumot tankoltam, és azt hiszem, ezután is azt fogom... A legrosszabb menetem az volt, hogy hazafelé is, visszafelé is szembe fújt a szél - az lett 6,5-ös fogyasztás. Rendesen max. 6,2-6,3, de szerencsés szélcsendes-hátszeles időben volt már csata az 5,9-ért is.
Hozzá kell tenni, hogy a 2.2-ben éppen most fordult 200 ezerre a számláló, erősen esedékes lenne szervízbe vinni az autót, ahol többek között GO-szűrő csere is esedékes (minden 20 ezresnél cserélem).
AndyA
A benzin sem jó kint. De ha már kint tankolok akkor a Mol-on szoktam (Oeynhausen) az ugyan olyan mint az itthoni, aztán jöhet szóba a Bp, Shel, esso, omw ebben a sorrendben. Itthon pedig ismét csak is Omw. Pár hónapig ment a Shel-es tankolás nálam, nitro95, de észre vettem rögtön, hogy csak addig volt jó, míg rákapott a nép, aztán elfeledték az adalékokat hozzá tenni
de a fogyim mostanában nagyon jó
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2745 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 22:08:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.30 vasárnap, 16:29:31
Mai friss tapasztalat osztrák GO minőségről.
AndyA
BP-n még nem tankoltam véletlenül nem tudod,hogy a bucsui határátkelő közelében van e olyan kút
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2746 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 18:17:12 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.12.30 vasárnap, 22:08:05
BP-n még nem tankoltam véletlenül nem tudod,hogy a bucsui határátkelő közelében van e olyan kút
bp.at-n van kútkereső.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2747 Dátum:
2013.01.01 kedd, 11:18:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.12.31 hétfő, 18:17:12
bp.at-n van kútkereső.
AndyA
köszi
megszakértem
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2748 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 01:19:37 »
Ahogy egy kicsit jobb az idő újra 5,8 a fogyasztásom
Igaz finoman hajtom de palyan 140nel lassabban nem jartam!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2749 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 02:02:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.01.03 csütörtök, 01:19:37
Ahogy egy kicsit jobb az idő újra 5,8 a fogyasztásom
Igaz finoman hajtom de palyan 140nel lassabban nem jartam!
Nekem konstans 7,8
Naplózva
Oldalak:
1
...
48
49
50
51
52
53
54
[
55
]
56
57
58
59
60
61
62
...
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ