Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:17:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1830887 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3200 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 23:05:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.25 csütörtök, 22:58:22
Ja értem. Azt hittem Big_Qba számítását írtad felül / ill azzal nem értettél egyet, mert arra reagáltál.
Neem, csak a szörnyű sok fogyasztásra :-)
Szegény dízel tulajok itt sírnak, pedig nem is tudják mi az igazi fogyasztás
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.25 csütörtök, 23:08:37 írta vzoli
»
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3201 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 23:15:28 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.07.25 csütörtök, 23:05:52
Neem, csak a szörnyű sok fogyasztásra :-)
Szegény dízel tulajok itt sírnak, pedig nem is tudják mi az igazi fogyasztás
Ezért írom én mindig, hogy elégedett vagyok. Nekem volt benzines is.
Városban és országúton 3l a fogyasztás különbség 100 km-enként.
Éves 15000 km átlagos autózásnál, közel 200e forinttal kevesebbet hagyok a kúton. Úgy hogy a duma, hogy csak az vegyen dízelt aki legalább 30000 km/év autózik, az marhaság.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3202 Dátum:
2013.07.25 csütörtök, 23:32:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.25 csütörtök, 23:15:28
Ezért írom én mindig, hogy elégedett vagyok. Nekem volt benzines is.
Városban és országúton 3l a fogyasztás különbség 100 km-enként.
Éves 15000 km átlagos autózásnál, közel 200e forinttal kevesebbet hagyok a kúton. Úgy hogy a duma, hogy csak az vegyen dízelt aki legalább 30000 km/év autózik, az marhaság.
Én benzines párti vagyok, de a meló miatt évi 30e felett autózom, amikor még volt céges autó nem izgatott, de amióta nincs, letoltam 1 évet a v6 tal, (kifizetik, szóval nem emiatt) de nemrég vettem mellé egy mk2 td-t, hogy kíméljem a v6 ot. Az igazi biznisz azóta van
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3203 Dátum:
2013.07.26 péntek, 00:17:49 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.07.25 csütörtök, 23:32:13
Az igazi biznisz azóta van
Értem én.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3204 Dátum:
2013.07.26 péntek, 07:15:32 »
Szerdán a topgearben három pickupot hasollítottak össze: Chevy Silverado, Ram4500, Ford SuperDuty... Na azok voltak a benzintemetők.... Igaz, nem azt nézték, hogy lehet velük a városban parkolni
.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3205 Dátum:
2013.07.26 péntek, 08:41:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.25 csütörtök, 23:15:28
Városban és országúton 3l a fogyasztás különbség 100 km-enként.
Budapest 13. kerület - Agárd át a városon, autópályák ingyenes szakaszain, majd országúton légkondi nélkül 2 felnőtt + egy gyerek + kevés csomag 6-6.5 között bármikor kijön. Ezek szerint ezt egy dízel Mondeoval 3-3.5 között hoznám ki? Létezik?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3206 Dátum:
2013.07.26 péntek, 09:01:22 »
Idézetet írta: ultio - 2013.07.26 péntek, 08:41:31
Budapest 13. kerület - Agárd át a városon, autópályák ingyenes szakaszain, majd országúton légkondi nélkül 2 felnőtt + egy gyerek + kevés csomag 6-6.5 között bármikor kijön. Ezek szerint ezt egy dízel Mondeoval 3-3.5 között hoznám ki? Létezik?
Ha benzinessel ennyire jössz ki, akkor dízellel
szerintem
4,5-5 l között lenne Neked! Itt lehet nem lenne meg a 3 liter difi.
Csak ezen a szakaszon jársz az autóval?
Én városban megyek legtöbbet, és ott simán megvan a 3 liter külömbség a korábbi MKII 1.8 benzines kombimhoz képest.
Országúton is. Én benzinessel nem tudtam ilyen fogyit csinálni mint te.
Pontosítom korábbi hsz-emet. A 3 literes különbség RÁM igaz!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 09:06:33 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3207 Dátum:
2013.07.26 péntek, 12:13:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.26 péntek, 09:01:22
Ha benzinessel ennyire jössz ki, akkor dízellel
szerintem
4,5-5 l között lenne Neked! Itt lehet nem lenne meg a 3 liter difi.
Csak ezen a szakaszon jársz az autóval?
Én városban megyek legtöbbet, és ott simán megvan a 3 liter külömbség a korábbi MKII 1.8 benzines kombimhoz képest.
Országúton is. Én benzinessel nem tudtam ilyen fogyit csinálni mint te.
Pontosítom korábbi hsz-emet. A 3 literes különbség RÁM igaz!
Nem csak ezen a szakaszon járok, de én is meglepődöm sokszor, hogy ezen az útvonalon ilyen jó fogyi jön ki. Ezért kérdeztem rá, hogy akkor reális lenne-e 3-3.5-os fogyasztás, mert az hihetetlen számomra (ettől persze lehet), de a 4.5-5 teljesen hihető. Természetesen városban majd a dupláját meg tudom etetni az autóval.
Az én tapasztalatom az, hogy a 2 literes benzines Mondeoval nem lehetetlen 6 liter közeli fogyasztást csinálni. Nyilván sok jó körülmény kell hozzá, de nem lehetetlen és nem tartja fel a forgalmat az ember közben.
Többször is volt, hogy a Budapest 13. kerület - Salgótarján útvonalat autópálya kihagyásával 6.1-6.2 fogyasztással jártuk meg és nem rekordra hajtottam, mert a megengedett sebesség + 10% elv alapján mentünk és ahol kellett/lehetett, volt előzés is.
Természetesen ez nincs mindig így nálam se, de ilyen is lehet.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
FokaDriver
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3208 Dátum:
2013.07.26 péntek, 15:04:27 »
Idézetet írta: ultio - 2013.07.26 péntek, 12:13:34
Az én tapasztalatom az, hogy a 2 literes benzines Mondeoval nem lehetetlen 6 liter közeli fogyasztást csinálni. Nyilván sok jó körülmény kell hozzá, de nem lehetetlen és nem tartja fel a forgalmat az ember közben.
Hát nem tudom...A kísérleti fizika is csodákra képes. Megfelelő inercia rendszerben az elefánt sem zuhan a szakadékba ha a farkát a sziklaszirten lévő pipacshoz kötöd...
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3209 Dátum:
2013.07.26 péntek, 18:49:07 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.07.26 péntek, 15:04:27
Hát nem tudom...A kísérleti fizika is csodákra képes. Megfelelő inercia rendszerben az elefánt sem zuhan a szakadékba ha a farkát a sziklaszirten lévő pipacshoz kötöd...
Mit nem tudsz v. nem hiszel el?
Ahogy írtam, már többször is volt 6 (6.1; 6.2; 6.5) körüli a fogyasztás. Nem rekordra hajtottam, de 80-as tempó körüli országutas menettel 5.9 volt a rekordom eddig.
De írtam azt is, hogy ezekben az esetekben valszeg optimálisak voltak a körülmények és csak az adott szakaszon néztem a fogyit, tehát pl. az Agárd - Budapest távon ha a városban dugó volt, nyilván nem 6.2 volt.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3210 Dátum:
2013.07.26 péntek, 19:56:22 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.07.26 péntek, 15:04:27
Hát nem tudom...A kísérleti fizika is csodákra képes. Megfelelő inercia rendszerben az elefánt sem zuhan a szakadékba ha a farkát a sziklaszirten lévő pipacshoz kötöd...
Nem hit kérdése, takarékos vezetéssel sikerülhetett. Nekem mk3 1.8 benzinessel 5.3 volt a rekord. A v6 tal pedig 7.1. Természetesen nem ez a jellemző átlag.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3211 Dátum:
2013.07.26 péntek, 21:00:47 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.07.26 péntek, 19:56:22
Nem hit kérdése, takarékos vezetéssel sikerülhetett. Nekem mk3 1.8 benzinessel 5.3 volt a rekord. A v6 tal pedig 7.1. Természetesen nem ez a jellemző átlag.
Egy tele tankot elfogyasztva jött ki az 5,3 benzinessel? Az nem semmi 1.0-ás suzukik felségterületére tévedtél..
Ha rövid távot néz az ember mondjuk egy fél kilométeres lejtőt tolóüzemben tesz meg akkor ott 0 a fogyasztás és be lehet írni rekordnak...
ezért szoktam én is inkább megnézni hogy egy tele tankkal mennyit megyek, az úgy hitelesebb....több ezer km-re vetítve fogyasztott üza pedig méginkább
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3212 Dátum:
2013.07.26 péntek, 21:14:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.07.26 péntek, 21:00:47
Egy tele tankot elfogyasztva jött ki az 5,3 benzinessel? Az nem semmi 1.0-ás suzukik felségterületére tévedtél..
Ha rövid távot néz az ember mondjuk egy fél kilométeres lejtőt tolóüzemben tesz meg akkor ott 0 a fogyasztás és be lehet írni rekordnak...
ezért szoktam én is inkább megnézni hogy egy tele tankkal mennyit megyek, az úgy hitelesebb....több ezer km-re vetítve fogyasztott üza pedig méginkább
mindig teletankot nézek, 1.kattanásig. Eléggé extrém volt azért
hosszú kigurítások, üresben gurulások szigorú 50,90.
A műszer az hülyeségeket ír, sohasem az jön ki amit mutat, hiába nullázza az ember. Sokat spórolni a pillanatnyi fogymérő figyelésével lehet, de elég pihentnek kell lenni hozzá
. A torque appletjei sokat segíthetnek a fogyasztási rekordok döntögetésében
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3213 Dátum:
2013.07.26 péntek, 21:16:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.07.26 péntek, 21:00:47
Egy tele tankot elfogyasztva jött ki az 5,3 benzinessel? Az nem semmi 1.0-ás suzukik felségterületére tévedtél..
Ha rövid távot néz az ember mondjuk egy fél kilométeres lejtőt tolóüzemben tesz meg akkor ott 0 a fogyasztás és be lehet írni rekordnak...
ezért szoktam én is inkább megnézni hogy egy tele tankkal mennyit megyek, az úgy hitelesebb....több ezer km-re vetítve fogyasztott üza pedig méginkább
Off
Nem ide való...csak úgy neked, mint turbó "kedvelő"-nek
Egy finom darab.... DV6-on
On
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3214 Dátum:
2013.07.26 péntek, 21:49:05 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.07.26 péntek, 21:14:21
mindig teletankot nézek, 1.kattanásig. Eléggé extrém volt azért
hosszú kigurítások, üresben gurulások szigorú 50,90.
A műszer az hülyeségeket ír, sohasem az jön ki amit mutat, hiába nullázza az ember. Sokat spórolni a pillanatnyi fogymérő figyelésével lehet, de elég pihentnek kell lenni hozzá
. A torque appletjei sokat segíthetnek a fogyasztási rekordok döntögetésében
Még sosem bírtam ki, hogy egy teljes tankot finoman használva fogyasszak el, de így sem rossz a fogyi általában nyáron 1250+-30 at elmegyek egy tankkal, teljesen normálisan használva, tudom nem egy rekord írtak itt 1400 at is már...
Télen úgy 1100-at tudok, nálam emelkedik akkor a fogyi.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3215 Dátum:
2013.07.26 péntek, 21:50:38 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.26 péntek, 21:16:16
Off
Nem ide való...csak úgy neked, mint turbó "kedvelő"-nek
Egy finom darab.... DV6-on
On
Szép!
Gondolom csillag garázsos és kíméletlen tulajos céges 1.6 HDI....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3216 Dátum:
2013.07.26 péntek, 22:24:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.07.26 péntek, 21:50:38
Szép!
Gondolom csillag garázsos és kíméletlen tulajos céges 1.6 HDI....
Női vezetős, süket-néma brigád....
Valódi süketnémák, de attól még nem kellene ilyennek lennie...ha szétforgatják vagy ölik
Mit csinálhattak vele?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3217 Dátum:
2013.07.26 péntek, 22:58:23 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.26 péntek, 22:24:35
Női vezetős, süket-néma brigád....
Valódi süketnémák, de attól még nem kellene ilyennek lennie...ha szétforgatják vagy ölik
Mit csinálhattak vele?
Nem várták meg 2 perc alapjárattal míg elolvadnak a jéggolyók...(kartergázból lecsapódó, szívócsőben megfagyó)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3218 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 00:35:51 »
Horváth ország 140-150-es tempó, tetőbox+súly hátul tele pakolva nyaraláshoz 680 km-re tankoltam 41.5 litert..
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3219 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 00:37:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.11 vasárnap, 00:35:51
Horváth ország 140-150-es tempó, tetőbox+súly hátul tele pakolva nyaraláshoz 680 km-re tankoltam 41.5 litert..
Te is ma jöttél haza?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3220 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 00:41:49 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.08.11 vasárnap, 00:37:48
Te is ma jöttél haza?
Kb 3 órája.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3221 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 00:45:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.11 vasárnap, 00:41:49
Kb 3 órája.
detto 11kor értünk haza.
Odafelé is beszhoptuk a pályán Zágrábnál, visszafelé meg ... inkább ne is beszéljünk róla.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3222 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 01:02:18 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.08.11 vasárnap, 00:45:45
detto 11kor értünk haza.
Odafelé is beszhoptuk a pályán Zágrábnál, visszafelé meg ... inkább ne is beszéljünk róla.
Mi csak vissza de az 1és 3/4-ed óra 24km degó lépésbebn K.O!!!!!!!!!!!!!!!!!Megis látszik nőtt is a fogyi a szokásoshoz képest,de a lényeg a nyaralás+az út hibátlan volt
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3223 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 01:21:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.11 vasárnap, 01:02:18
Mi csak vissza de az 1és 3/4-ed óra 24km degó lépésbebn K.O!!!!!!!!!!!!!!!!!Megis látszik nőtt is a fogyi a szokásoshoz képest,de a lényeg a nyaralás+az út hibátlan volt
Múlt hét szombaton indultunk, délelőtt 9kor voltunk Zagráb előtt 26km-re, délután 2óra utnán hagytuk el a Zágráb utáni csomópontot... Azt hittem befonom a hajam.
2 év alatt nem koptatom el úgy a kuplungom, mint tettem azt ebben a pár órában.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3224 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 09:39:59 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.08.11 vasárnap, 01:21:11
Múlt hét szombaton indultunk, délelőtt 9kor voltunk Zagráb előtt 26km-re, délután 2óra utnán hagytuk el a Zágráb utáni csomópontot... Azt hittem befonom a hajam.
2 év alatt nem koptatom el úgy a kuplungom, mint tettem azt ebben a pár órában.
Mi 2 éve, mikor mentünk HRO-ba, akkor péntek este 10-kor indultunk Pestről. A határon kerek 0 percet vártunk, és dugónak még csak nyomát sem láttuk a pályán. Egy hosszabb Rijekai pihenővel is reggelre Pula-ban voltunk. Onnan haza meg szintén így indultunk. Szombat este 9-kor rajt Pula-ból, és az autópályán sehol senki. Zágrábnál álltunk meg egyszer pihenni, és onnan Bp. egy menetben.
Ha legközelebb mennék, úgyaígy mennék. Nincs meleg, nincs forgalom, nem nagyon kell másokra figyelni, és az autópálya fizető kapuknál is max. 1-2 autó volt előttünk.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3225 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 10:35:30 »
Idézetet írta: Domi - 2013.08.11 vasárnap, 09:39:59
Mi 2 éve, mikor mentünk HRO-ba, akkor péntek este 10-kor indultunk Pestről. A határon kerek 0 percet vártunk, és dugónak még csak nyomát sem láttuk a pályán. Egy hosszabb Rijekai pihenővel is reggelre Pula-ban voltunk. Onnan haza meg szintén így indultunk. Szombat este 9-kor rajt Pula-ból, és az autópályán sehol senki. Zágrábnál álltunk meg egyszer pihenni, és onnan Bp. egy menetben.
Ha legközelebb mennék, úgyaígy mennék. Nincs meleg, nincs forgalom, nem nagyon kell másokra figyelni, és az autópálya fizető kapuknál is max. 1-2 autó volt előttünk.
Oda éjjel mentem semmi gond nem volt sehol.Pécs-Vodice 620km 7 óra alatt megállás nélkül.Csakl annyi amennyi a fizető kapuknál,meg a határon kell.Éjfélkor innen Pécsről reghgel Vodice Lidl parkoló 7óra 5 perc-kor.Haza fele ahogy írtam K.o.Mi is gondolkodtunk rajta az esti induláson amit osztok veled Domi,de nem voltunk benne biztossak a gyerekek,hogy bírják.Így elindultunk.HZát ezt a dugót ők jobban átvészelték mint mi.Azért jó volt.,
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3226 Dátum:
2013.08.11 vasárnap, 13:36:35 »
Idézetet írta: Domi - 2013.08.11 vasárnap, 09:39:59
Mi 2 éve, mikor mentünk HRO-ba, akkor péntek este 10-kor indultunk Pestről. A határon kerek 0 percet vártunk, és dugónak még csak nyomát sem láttuk a pályán. Egy hosszabb Rijekai pihenővel is reggelre Pula-ban voltunk. Onnan haza meg szintén így indultunk. Szombat este 9-kor rajt Pula-ból, és az autópályán sehol senki. Zágrábnál álltunk meg egyszer pihenni, és onnan Bp. egy menetben.
Ha legközelebb mennék, úgyaígy mennék. Nincs meleg, nincs forgalom, nem nagyon kell másokra figyelni, és az autópálya fizető kapuknál is max. 1-2 autó volt előttünk.
Jogos, és tudom is az éjszakai útnak az előnyét. Csak nekem ezzel az a bajom, h éjszaka dolgozom (hajnalban).. Nem akartunk vasárnap indulni, szóval így maradt a szombat reggel fél 8.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3227 Dátum:
2013.08.14 szerda, 20:04:09 »
új rekord
846km 54.68L 6.46L/100km
godnolom a töntő tényező az volt, h ebből kb. 500km országút, klíma nélkül (meghalt a venti)
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3228 Dátum:
2013.08.14 szerda, 20:19:50 »
Lehet h, hülyeséget kérdezek de nekem eddig csak benzines autóm volt...
Tdci-nél van toló üzemmód? Benzinesnél van azt tudom..
Másik kérdés, lejtőn legurulás sebességben (motorfék) nem okoz rosszaságot a motornak, turbónak? (Tdci)
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Lacika71
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3229 Dátum:
2013.08.14 szerda, 21:26:02 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.08.14 szerda, 20:19:50
Lehet h, hülyeséget kérdezek de nekem eddig csak benzines autóm volt...
Tdci-nél van toló üzemmód? Benzinesnél van azt tudom..
Másik kérdés, lejtőn legurulás sebességben (motorfék) nem okoz rosszaságot a motornak, turbónak? (Tdci)
Miért okozna. Motorféknél "nincs égés" a motorban, mert elveszi az üzemanyagot (vagy valami ilyesmi), tehát kipufogógáz sincs. Motorfékkel "nem is fogyaszt". Pont ezért (is) ajánlják, hogy motorfékkel és ne kinyomott kuplunggal lassítsunk.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.14 szerda, 21:27:53 írta Lacika71
»
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3230 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 19:33:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.14 szerda, 21:26:02
Miért okozna. Motorféknél "nincs égés" a motorban, mert elveszi az üzemanyagot (vagy valami ilyesmi), tehát kipufogógáz sincs. Motorfékkel "nem is fogyaszt". Pont ezért (is) ajánlják, hogy motorfékkel és ne kinyomott kuplunggal lassítsunk.
Én a turbóra gondoltam elsősorban...
Nagyobb lejtőn lefelé 3-3.5 ezret pöröghet a motor "nincs égés" de azért a turbó nyomatja befelé a bárokat.
Ez nem bántja a turbót, motort?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Lacika71
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3231 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 19:36:14 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.08.15 csütörtök, 19:33:23
Én a turbóra gondoltam elsősorban...
Nagyobb lejtőn lefelé 3-3.5 ezret pöröghet a motor "nincs égés" de azért a turbó nyomatja befelé a bárokat.
Ez nem bántja a turbót, motort?
Akkor szerintem nem pörög annyira, mert ugyen nincs kipugáz, ami meghajtsa. Erről Ervin fórumtárunkkal tudnál értelmesen értekezni. Ő a turbo szaki.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3232 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 20:45:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.15 csütörtök, 19:36:14
Akkor szerintem nem pörög annyira, mert ugyen nincs kipugáz, ami meghajtsa. Erről Ervin fórumtárunkkal tudnál értelmesen értekezni. Ő a turbo szaki.
Igazad lehet, nincs kipufcsi gáz, nincs ami meghajtja...
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
yooccoo
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3233 Dátum:
2013.08.16 péntek, 08:48:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.26 péntek, 09:01:22
Ha benzinessel ennyire jössz ki, akkor dízellel
szerintem
4,5-5 l között lenne Neked! Itt lehet nem lenne meg a 3 liter difi.
Csak ezen a szakaszon jársz az autóval?
Én városban megyek legtöbbet, és ott simán megvan a 3 liter külömbség a korábbi MKII 1.8 benzines kombimhoz képest.
Országúton is. Én benzinessel nem tudtam ilyen fogyit csinálni mint te.
Pontosítom korábbi hsz-emet. A 3 literes különbség RÁM igaz!
azért azt lássuk be, hogy az 1,8 kicsit alulméretezett ehhez a kasztnihoz
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3234 Dátum:
2013.08.16 péntek, 10:04:55 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.08.16 péntek, 08:48:45
azért azt lássuk be, hogy az 1,8 kicsit alulméretezett ehhez a kasztnihoz
Lehet. Bár én kevésnek csak Szolvén hegyekben éreztem, telepakolt állapotban. Nyilván nagyobb motor könnyebben mozgatja.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3235 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 17:43:56 »
Az utóbbi időkben főleg éjjel mentem a városban, (városi mértékkel) hosszabb távokat (kb. 35km), de volt benne pár rövidebb út is, meg egy költözésben segítség, illetve egy Agárd oda-vissza a 7-es úton. Utána Bp.-Krakkó. Valahol Krakkó felé félúton tankoltam Szlovákiában.
Így 940km-re tankoltam 51l-t, ami
5,42l
-re jön ki. Ez már megint tetszik
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3236 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 18:13:40 »
Idézetet írta: Domi - 2013.08.18 vasárnap, 17:43:56
Az utóbbi időkben főleg éjjel mentem a városban, (városi mértékkel) hosszabb távokat (kb. 35km), de volt benne pár rövidebb út is, meg egy költözésben segítség, illetve egy Agárd oda-vissza a 7-es úton. Utána Bp.-Krakkó. Valahol Krakkó felé félúton tankoltam Szlovákiában.
Így 940km-re tankoltam 51l-t, ami
5,42l
-re jön ki. Ez már megint tetszik
Nem Angel vezetett?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3237 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 18:14:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.18 vasárnap, 18:13:40
Nem Angel vezetett?
Áh, ez ahhoz képest pocsék fogyasztás
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3238 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 21:48:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.18 vasárnap, 18:13:40
Nem Angel vezetett?
Ő nem jár padlógázzal!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3239 Dátum:
2013.08.19 hétfő, 09:41:38 »
Idézetet írta: Domi - 2013.08.18 vasárnap, 17:43:56
Az utóbbi időkben főleg éjjel mentem a városban, (városi mértékkel) hosszabb távokat (kb. 35km), de volt benne pár rövidebb út is, meg egy költözésben segítség, illetve egy Agárd oda-vissza a 7-es úton. Utána Bp.-Krakkó. Valahol Krakkó felé félúton tankoltam Szlovákiában.
Így 940km-re tankoltam 51l-t, ami
5,42l
-re jön ki. Ez már megint tetszik
És mnnyivel mentel Agardra es Krakkoba?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3240 Dátum:
2013.08.19 hétfő, 09:46:00 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.18 vasárnap, 21:48:11
Ő nem jár padlógázzal!
Persze, mert már rég eldurrantotta az EGR-csövét.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3241 Dátum:
2013.08.19 hétfő, 09:49:08 »
Én egy kb. 1/3 autópálya, 2/3 országút menetet tudtam le (2 x 219 km oda-vissza) kerek 5,70-es fogyival, odafelé masszívan klímázva a 36 fokban, és folyamatosan a felső sebességhatárokat feszegetve, ha kellett, tempósan előzve.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3242 Dátum:
2013.08.19 hétfő, 09:59:56 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.19 hétfő, 09:41:38
És mnnyivel mentel Agardra es Krakkoba?
Tréler vitte.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3243 Dátum:
2013.08.19 hétfő, 17:19:01 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.19 hétfő, 09:41:38
És mnnyivel mentel Agardra es Krakkoba?
Agárd 140 pályán, Krakkóba meg 60-110 között, mert hogy egy méter autópálya sincs idefelé. Viszont van sok emelkedő, meg kell előzgetni bőven.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3244 Dátum:
2013.08.19 hétfő, 21:02:01 »
Idézetet írta: Domi - 2013.08.19 hétfő, 17:19:01
Agárd 140 pályán, Krakkóba meg 60-110 között, mert hogy egy méter autópálya sincs idefelé. Viszont van sok emelkedő, meg kell előzgetni bőven.
akkor nemértem hogy lett 5.4
enyém nemakar 6.5 alá menni. 120-130 al járok. semmi pálya. klíma és cucc viszont van.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.19 hétfő, 21:05:03 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3245 Dátum:
2013.08.19 hétfő, 22:39:32 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.19 hétfő, 21:02:01
akkor nemértem hogy lett 5.4
enyém nemakar 6.5 alá menni. 120-130 al járok. semmi pálya. klíma és cucc viszont van.
Ha folyamatosan 140-el pályázok, akkor csomagoktól, és személyektől függetlenül, klíma nélkül 6,9-7,3 között eszik. Ha 110-el megyek, akkor 5,8-6,2.
Mikor a defekt miatt 80-al jöttem kb. 650km-t, akkor 4,3-ra jött ki.
Ebben az utolsó tankban az Agárdi 140-es tempó csak kb. 100km volt. A többi a városi egyenletes kb. 70, és a Krakkó felé való út városokon át 60-110 tempóval. Így jött ki ez a fogyi.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3246 Dátum:
2013.08.20 kedd, 09:08:29 »
Idézetet írta: Domi - 2013.08.19 hétfő, 22:39:32
Ha folyamatosan 140-el pályázok, akkor csomagoktól, és személyektől függetlenül, klíma nélkül 6,9-7,3 között eszik. Ha 110-el megyek, akkor 5,8-6,2.
Mikor a defekt miatt 80-al jöttem kb. 650km-t, akkor 4,3-ra jött ki.
Ebben az utolsó tankban az Agárdi 140-es tempó csak kb. 100km volt. A többi a városi egyenletes kb. 70, és a Krakkó felé való út városokon át 60-110 tempóval. Így jött ki ez a fogyi.
Na igy mar értem
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3247 Dátum:
2013.08.20 kedd, 17:34:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.08.20 kedd, 09:08:29
Na igy mar értem
Na megjöttünk Krakkóból. Mivel oda-vissza egy méter autópálya sincs, csak néhol pár km autóút, ahol lehet 110-et menni, így igen kímélős az út. Viszont van sok hegyi szerpentin, ahol esetenként max. 4-esben lehet kapaszkodni felfelé. Így az utolsó, szlovákiai tankolás óta megtett utak: ahol tankoltam - Krakkó - Auschwitz - Krakkó - Wieliczka - Krakkó - Bp. Ennek az átlaga pedig
5,41l
lett. 3 személlyel, elég sok csomaggal.
És visszafelé nem kímélősen jöttem, jól esett adni a Michelin-eknek
Sokat előztem, és a hosszú egyenes szakaszokon 110-120 volt a tempó. A lényeg: a kapott (számolt, nem kiírt) eredménnyel tökéletesen meg vagyok elégedve!
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3248 Dátum:
2013.08.20 kedd, 18:41:06 »
Idézetet írta: Domi - 2013.08.20 kedd, 17:34:14
Na megjöttünk Krakkóból. Mivel oda-vissza egy méter autópálya sincs, csak néhol pár km autóút, ahol lehet 110-et menni, így igen kímélős az út. Viszont van sok hegyi szerpentin, ahol esetenként max. 4-esben lehet kapaszkodni felfelé. Így az utolsó, szlovákiai tankolás óta megtett utak: ahol tankoltam - Krakkó - Auschwitz - Krakkó - Wieliczka - Krakkó - Bp. Ennek az átlaga pedig
5,41l
lett. 3 személlyel, elég sok csomaggal.
És visszafelé nem kímélősen jöttem, jól esett adni a Michelin-eknek
Sokat előztem, és a hosszú egyenes szakaszokon 110-120 volt a tempó. A lényeg: a kapott (számolt, nem kiírt) eredménnyel tökéletesen meg vagyok elégedve!
szép eredmény.esetleg le irhatnad a fedélzeti mit számolt.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3249 Dátum:
2013.08.20 kedd, 19:07:49 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.20 kedd, 18:41:06
szép eredmény.esetleg le irhatnad a fedélzeti mit számolt.
Még a múltkori Velden - Bp 600km-es 80-al ballagós út közben leesett 4.8-ra a fed.comp. értéke. Azóta 4.9-re kúszott vissza, és jelenleg is azt mutatja. Sok köze nincs a valóshoz.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak:
1
...
58
59
60
61
62
63
64
[
65
]
66
67
68
69
70
71
72
...
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ