Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:59:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
80
81
...
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1828162 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3650 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:04:19 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.22 vasárnap, 14:02:20
Nekem eddig egy dízelem volt, amit szükségből vettem.....
Mondjuk nem üa rendszeri hiba, de ez lett a vége. Esőben szépen haladtunk Jósvafő felé kb. 80/h-val.
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121230/Fiat_motor_019_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121230/Fiat_motor_022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
de ennek sem az volt alapvetően a baja, hogy dízel
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.22 vasárnap, 18:06:11 írta AndyA
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3651 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:04:43 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.22 vasárnap, 13:47:34
Nem vetted a lényeget......
A céges kocsi nem a te költséged! (hacsak nem a tied a cég)
jaaa. hogy ami nem a tied az nem számit szarjuk le...ez is egy nézőpont..
De ha mondjuk jutalékos rendszerben vagy teljesitmény arányos bérezésed van....akkor már annyira nemis költséghatékony a dolog, mert a saját zsebedből veszed ki a lóvét.
Nem véletlen diesel autókkal mennek a komolyabb és nagyobb cégek flotta autói...költséghatékonyabb.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3652 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:13:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.12.22 vasárnap, 14:04:43
jaaa. hogy ami nem a tied az nem számit szarjuk le...ez is egy nézőpont..
De ha mondjuk jutalékos rendszerben vagy teljesitmény arányos bérezésed van....akkor már annyira nemis költséghatékony a dolog, mert a saját zsebedből veszed ki a lóvét.
Nem véletlen diesel autókkal mennek a komolyabb és nagyobb cégek flotta autói...költséghatékonyabb.
Ferdíted......
Az egészben annyi a lényeg, hogy a gk. üzemeltetése nem saját zsebből megy. A cégé ős fizeti a költségeit.
Érted te ezt, de mégsem akarod.
Rengeteg, nevezzük komoly cégeknek....... rakás benzines autójuk van. Flották, lizing cégek nagy futásteljesítményű autók. miért nem vállalják a dízelt? Pedig újként veszik az autókat.
Skodák, passat cc-k.....
Persze más a szgk és a haszongépjármű.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3653 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:13:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.12.22 vasárnap, 14:04:19
de ennek sem az volt alapvetően a baja, hogy dízel
nem.az hogy többek között vezetni sem tud.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3654 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:16:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.22 vasárnap, 14:02:20
Nekem eddig egy dízelem volt, amit szükségből vettem.....
Mondjuk nem üa rendszeri hiba, de ez lett a vége. Esőben szépen haladtunk Jósvafő felé kb. 80/h-val.
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121230/Fiat_motor_019_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121230/Fiat_motor_022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ne viccelj?ilyet csinált veled ez a autó?
olyan vagy mint Scratch.bénázik,nem ért a dízelhez,copatják,és onnantól kezdve mondhat bármit az ember ,a dízel xar.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3655 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:22:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.12.22 vasárnap, 14:04:43
jaaa. hogy ami nem a tied az nem számit szarjuk le...ez is egy nézőpont..
De ha mondjuk jutalékos rendszerben vagy teljesitmény arányos bérezésed van....akkor már annyira nemis költséghatékony a dolog, mert a saját zsebedből veszed ki a lóvét.
Nem véletlen diesel autókkal mennek a komolyabb és nagyobb cégek flotta autói...költséghatékonyabb.
Neked tényleg nem ment át a szempont, ami alapján írta.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3656 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:22:31 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.22 vasárnap, 14:16:15
ne viccelj?ilyet csinált veled ez a autó?
olyan vagy mint Scratch.bénázik,nem ért a dízelhez,copatják,és onnantól kezdve mondhat bármit az ember ,a dízel xar.....
Én voltam a hibás......... el mertem indítani
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3657 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:41:08 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.22 vasárnap, 12:38:25
Előre?
Én inkább kifizetek havonta 10-15 ezerrel többet, mintsem ha beüt a crack akkor pár nap alatt 500k-t. Persze akinek van, annak semmi gond.
A dízelesek közül hányan rakják félre a tankolásból "nyert" különbözetet, hogy ha majd kell akkor egybe legyen a pénz?
Ha pedig előbb kell kivenni a perselyből az összeget, mint ahogy apránként belekerült volna...........na akkor nem őszinte a mosoly.
Én félre teszema. Különbözetet, mert annyival több marad...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3658 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:43:36 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.22 vasárnap, 14:13:01
Ferdíted......
Az egészben annyi a lényeg, hogy a gk. üzemeltetése nem saját zsebből megy. A cégé ős fizeti a költségeit.
Érted te ezt, de mégsem akarod.
Rengeteg, nevezzük komoly cégeknek....... rakás benzines autójuk van. Flották, lizing cégek nagy futásteljesítményű autók. miért nem vállalják a dízelt? Pedig újként veszik az autókat.
Skodák, passat cc-k.....
Persze más a szgk és a haszongépjármű.
Azért nem dízlis autót vesznek a flottakezelőtől mert az drágább, és a nagy cégek is xarrágók!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3659 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:45:11 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.22 vasárnap, 14:41:08
Én félre teszema. Különbözetet, mert annyival több marad...
Mert te megteheted............
De sokan azért választják a dízelt, mert kevesebbet fogyaszt. Csak ugye sokan még ehhez spórolnak a karbantartáson is.
Ők biztosan nem teszik félre.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3660 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:46:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.22 vasárnap, 14:13:01
Ferdíted......
Az egészben annyi a lényeg, hogy a gk. üzemeltetése nem saját zsebből megy. A cégé ős fizeti a költségeit.
Érted te ezt, de mégsem akarod.
Rengeteg, nevezzük komoly cégeknek....... rakás benzines autójuk van. Flották, lizing cégek nagy futásteljesítményű autók. miért nem vállalják a dízelt? Pedig újként veszik az autókat.
Skodák, passat cc-k.....
Persze más a szgk és a haszongépjármű.
Ha veszik az autókat, főleg benzines flottát akkor azok nem lehetnek komoly cégek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3661 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:47:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.22 vasárnap, 14:22:11
Neked tényleg nem ment át a szempont, ami alapján írta.
Volt szempont? azt hittem a tartalom nélküli értelmetlen dolgokról van szó....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3662 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:47:40 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.22 vasárnap, 14:46:20
Ha veszik az autókat, főleg benzines flottát akkor azok nem lehetnek komoly cégek.
ezt énis igy gondolom...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3663 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:48:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.12.22 vasárnap, 14:47:11
Volt szempont? azt hittem a
tartalom nélküli értelmetlen dolgok
ról van szó....
Ahhoz mennyivel könnyebben hozzászólsz mi!?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3664 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:49:01 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.22 vasárnap, 14:46:20
Ha veszik az autókat, főleg benzines flottát akkor azok nem lehetnek komoly cégek.
Oké...........
Nem akarom kiírni a neveket.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3665 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:52:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.22 vasárnap, 14:48:17
Ahhoz mennyivel könnyebben hozzászólsz mi!?
micsodaaaaa....akár olvasás nélkül is egész napos rendezvényeket lebonyolitok igy....
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3666 Dátum:
2013.12.22 vasárnap, 14:56:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.22 vasárnap, 14:43:36
Azért nem dízlis autót vesznek a flottakezelőtől mert az drágább, és a nagy cégek is xarrágók!
Erről tudnék mesélni. Az utolsó terepjáró lehívásnál 4x4 2,4D Hiluxokat képesek voltak központi zár meg ködlámpa nélkül berendelni
Hiába dobozosan de tehergk- nak vizsgáztatva ami külön előny ha pl Ukrajnába kell kimenni pl hetente. Képesek voltak egy rakás benzines Astra classicot berendelni mert arra alig 80eFt a havi lizing díj mert Euro IV-es motorral külön KPM engedéllyel csak igy tudták elsózni vagy maradt volna a nyakukon. Szerencsére csak az astrák benzinesek, de azok km korlátosak. De az összes többi autó dizel a flottában. Mert költséghatékonynak kell lenni.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3667 Dátum:
2013.12.23 hétfő, 09:07:15 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.22 vasárnap, 14:46:20
Ha veszik az autókat, főleg benzines flottát akkor azok nem lehetnek komoly cégek.
A diesel bekerülési értéke többre jön ki, plusz a vállalatok alkalmazottai -15 fokban is beülnek, indítóznak,majd azonnal tapossák hogy melegedjen gyorsabban,,, meg egy előzés után pályán kiállnak kávézni, a turbóról az ismereteik kimerülnek abban hogy az egy ízesített rágó amit a törökök már nem gyártanak.. Ergó leszarják a leendő kiadásokat, amik 200ekm feltételezett életcikluson vizsgálva tetemesek tudnak lenni. A szívó benzines ilyen tekintetben igénytelen, az jobban bírja az idiótákat, és statisztikailag műszaki dilettánsok ülnek a céges volánok mögött, ezt kár kétségbe vonni. Tisztelet a kivételnek. Én sem raknék az alkalmazottaim alá dizelt. Szívó 1.4, 1.6, az pont arra alkamas amire kell, Gipsz Jakab elközlekedik vele Ából Bébe.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3668 Dátum:
2013.12.24 kedd, 11:53:31 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.12.23 hétfő, 09:07:15
A diesel bekerülési értéke többre jön ki, plusz a vállalatok alkalmazottai -15 fokban is beülnek, indítóznak,majd azonnal tapossák hogy melegedjen gyorsabban,,, meg egy előzés után pályán kiállnak kávézni, a turbóról az ismereteik kimerülnek abban hogy az egy ízesített rágó amit a törökök már nem gyártanak.. Ergó leszarják a leendő kiadásokat, amik 200ekm feltételezett életcikluson vizsgálva tetemesek tudnak lenni. A szívó benzines ilyen tekintetben igénytelen, az jobban bírja az idiótákat, és statisztikailag műszaki dilettánsok ülnek a céges volánok mögött, ezt kár kétségbe vonni. Tisztelet a kivételnek. Én sem raknék az alkalmazottaim alá dizelt. Szívó 1.4, 1.6, az pont arra alkamas amire kell, Gipsz Jakab elközlekedik vele Ából Bébe.
na a műszaki dilettáns nalkalmazottadról el tudod képzelni, hogy egy szaros 1.4, vagy 1,6 benzint nem taposnak szét? ez a benzines motorok legalja. amúgy meg senkit nem érdekel mi lesz 2-3 év múlva, mert mire költeni kell rá lecserélik. addig meg csak a tankolások ára számít
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3669 Dátum:
2013.12.24 kedd, 11:56:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2013.12.24 kedd, 11:53:31
na a műszaki dilettáns nalkalmazottadról el tudod képzelni, hogy egy szaros 1.4, vagy 1,6 benzint nem taposnak szét? ez a benzines motorok legalja. amúgy meg senkit nem érdekel mi lesz 2-3 év múlva, mert mire költeni kell rá lecserélik. addig meg csak a tankolások ára számít
Azért az a pici probléma még ott van a 2-3 év után, hogy el is kell adni. Ott viszont nem mindegy mennyit kapnak érte.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3670 Dátum:
2013.12.24 kedd, 12:31:25 »
Ez a dolog persze nem így van. A management (egy közgázos, egy jogász, na meg egy pénzügyes) eldönti a jelenlegi gazdasági és adó törvények figyelembevételével (no és a car polity vagy mi), hogy mi a legjobb a cégnek.
K...ra nem érdekli őket a benzin-diesel vita.
Az "egyik multinál" az emberkék be voltak sorolva management I, II, és III. kategóriába. Így lehetett autót választani. Az autókat a Benz-bank finanszírozta, így egy c190-es kombi havi lízing díja kevesebb volt, mint egy passat-é. De függetlenül ettől c190-et csak a managerII kategóriától lehetett választani. Hozta ezeket a döntéseket egy olyan man.III. kategóriás seggfej, aminek egy A6 volt Düsseldorfban, egy A4 Münchenben és általában mindenhová repült vagy taxizott...
Még1: volt egy alapvető szabály: no suvs, no funcars!
Történt a 90-es évek vége felé, hogy a cég Románia felé nyitott (bécsi felügyelettel). A hölgy manager szólt, hogy ő a fél éves csili passatját most itthon hagyna, szeretne egy terepjáró kölcsönözni. Lehúzták, menjen a szét új passattal.
Hát 1x sikerül. Vhol a magyar határ után belement "egy kis kátyúba", az autó totálkár, a nő 3 hónapig nyomta a kórházat.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3671 Dátum:
2013.12.24 kedd, 12:31:56 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.24 kedd, 11:56:40
Azért az a pici probléma még ott van a 2-3 év után, hogy el is kell adni. Ott viszont nem mindegy mennyit kapnak érte.
Komoly méretű cégek nem vesznek autót. Az eladás így nem az Ő gondjuk. Ez a flottakezelőre szárad. Ahol persze nem csak szentek dolgoznak.....
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3672 Dátum:
2013.12.24 kedd, 12:35:25 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.24 kedd, 12:31:56
Komoly méretű cégek nem vesznek autót. Az eladás így nem az Ő gondjuk. Ez a flottakezelőre szárad. Ahol persze nem csak szentek dolgoznak.....
Volt dolgom velük, ezért helyesbítenék:
Ahol persze nem
csak
szentek dolgoznak.....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3673 Dátum:
2013.12.24 kedd, 12:41:48 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2013.12.24 kedd, 12:31:25
Ez a dolog persze nem így van. A management (egy közgázos, egy jogász, na meg egy pénzügyes) eldönti a jelenlegi gazdasági és adó törvények figyelembevételével (no és a car polity vagy mi), hogy mi a legjobb a cégnek.
K...ra nem érdekli őket a benzin-diesel vita.
Az "egyik multinál" az emberkék be voltak sorolva management I, II, és III. kategóriába. Így lehetett autót választani. Az autókat a Benz-bank finanszírozta, így egy c190-es kombi havi lízing díja kevesebb volt, mint egy passat-é. De függetlenül ettől c190-et csak a managerII kategóriától lehetett választani. Hozta ezeket a döntéseket egy olyan man.III. kategóriás seggfej, aminek egy A6 volt Düsseldorfban, egy A4 Münchenben és általában mindenhová repült vagy taxizott...
Még1: volt egy alapvető szabály: no suvs, no funcars!
Történt a 90-es évek vége felé, hogy a cég Románia felé nyitott (bécsi felügyelettel). A hölgy manager szólt, hogy ő a fél éves csili passatját most itthon hagyna, szeretne egy terepjáró kölcsönözni. Lehúzták, menjen a szét új passattal.
Hát 1x sikerül. Vhol a magyar határ után belement "egy kis kátyúba", az autó totálkár, a nő 3 hónapig nyomta a kórházat.
A legnagyobb gond a carpolicy. Nálunk pl. az anyacég meghatározta hogy 2 literesnél nem lehet nagyobb motorral szgk. senkinek, pedig magyar viszonylatban nem vagyunk kis cég (pl egy több mint 200-as flottánk van) Persze ha saját autót használsz akkor nincs semmilyen korlát csak az hogy legyen rajta CASCO, ja meg ne húzzák össze a szemüket azon ha komolyabb kocsival állnál be mint amelyek anyacég parkolójában szoktak állni. Ilyen szempontból (is) a mondoo egy ideális szürke utazó autó.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3674 Dátum:
2013.12.24 kedd, 12:46:15 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.24 kedd, 12:41:48
A legnagyobb gond a carpolicy. Nálunk pl. az anyacég meghatározta hogy 2 literesnél nem lehet nagyobb motorral szgk. senkinek, pedig magyar viszonylatban nem vagyunk kis cég (pl egy több mint 200-as flottánk van) Persze ha saját autót használsz akkor nincs semmilyen korlát csak az hogy legyen rajta CASCO, ja meg ne húzzák össze a szemüket azon ha komolyabb kocsival állnál be mint amelyek anyacég parkolójában szoktak állni. Ilyen szempontból (is) a mondoo egy ideális szürke utazó autó.
Szép is lenne, ha megszabnák, hogy a saját autóm milyen legyen!!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3675 Dátum:
2013.12.24 kedd, 14:22:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 12:46:15
Szép is lenne, ha megszabnák, hogy a saját autóm milyen legyen!!
Nem szabják meg. De nem szeretik ha nagyon kilógsz a parkolóból. Hüle érzés, hiába tudjuk, hogy fizetnek neked is annyit hogy megtehetnéd de még se érdemes megtenned.....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3676 Dátum:
2013.12.24 kedd, 14:49:05 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.24 kedd, 12:31:56
Komoly méretű cégek nem vesznek autót. Az eladás így nem az Ő gondjuk. Ez a flottakezelőre szárad. Ahol persze nem csak szentek dolgoznak.....
Hidd el tudom. Van kapcsolatunk elég nagyokkal. Érdekes emberek dolgoznak ilyen helyeken. Mondjuk akik átvették a Ranger-ek helyett az Hilux-okat....na ők is érdekesek
Ezzel kezdtem, hogy nagy cégek (a flotta adó, kezelő is cég) sok benzinest is tartanak. Még az is lehet, hogy utánanéznek, hogy hova mit érdemes kiadni....hacsak nincs külön kívánság.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3677 Dátum:
2013.12.24 kedd, 15:21:29 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.24 kedd, 14:22:08
Nem szabják meg. De nem szeretik ha nagyon kilógsz a parkolóból. Hüle érzés, hiába tudjuk, hogy fizetnek neked is annyit hogy megtehetnéd de még se érdemes megtenned.....
Én ezt lexarom, ha kilógok, hát kilógok. Bekaphasssák!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3678 Dátum:
2013.12.24 kedd, 15:26:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 15:21:29
Én ezt lexarom, ha kilógok, hát kilógok. Bekaphasssák!
A versenyszférában másképpen ragoznak: nem Bekaphassák, hanem bekapatják veled ha ugrálsz
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3679 Dátum:
2013.12.24 kedd, 15:32:07 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.24 kedd, 14:49:05
.... Érdekes emberek dolgoznak ilyen helyeken. Mondjuk akik átvették a Ranger-ek helyett az Hilux-okat....na ők is érdekesek
....
Rangerek helyett Hilux kivételesen jó döntés volt. Sajnos a rangerek zabáltak mint az állat, átlagban 12-14-et nyaltak be, a Hilux meg csak kb 8-9-et átlagban pedig kb akkora motor van mindkettőben és ugyanúgy van használva. (Azt mondják, hogy a HILUX megy 170-et még sárgumival is
)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3680 Dátum:
2013.12.24 kedd, 15:46:58 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.24 kedd, 15:32:07
Rangerek helyett Hilux kivételesen jó döntés volt. Sajnos a rangerek zabáltak mint az állat, átlagban 12-14-et nyaltak be, a Hilux meg csak kb 8-9-et átlagban pedig kb akkora motor van mindkettőben és ugyanúgy van használva. (Azt mondják, hogy a HILUX megy 170-et még sárgumival is
)
Nem erre gondoltam, hanem amilyen állapotban voltak a Rangerek.....
Persze, jó döntés volt.....de oda és pár embernek túl jó kocsi.
(A Ranger is ment/jött annyit terepgumival is.
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
stealt
Vendég
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3681 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:00:35 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.24 kedd, 15:46:58
Nem erre gondoltam, hanem amilyen állapotban voltak a Rangerek.....
Persze, jó döntés volt.....de oda és pár embernek túl jó kocsi.
(A Ranger is ment/jött annyit terepgumival is.
)
Az hogy használja az a helyi vezetés hibája (mit engednek meg vagy sem). Egy biztos az én kollégáimnak kellenek a HILUX-ok mint ahogy a rangerek is kellettek, csak most jóval több terepi munkánk van jóval több 4x4 futásteljesítménnyel. Így meg nagyon nem mindegy mennyi a km költsége.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3682 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:08:58 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.24 kedd, 15:26:17
A versenyszférában másképpen ragoznak: nem Bekaphassák, hanem bekapatják veled ha ugrálsz
Versenyszférában extrán le se xarnám. Ha nem tetszik nem, hogy bekaphatják, hanem húznék máshova.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3683 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:13:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:08:58
Versenyszférában extrán le se xarnám. Ha nem tetszik nem, hogy bekaphatják, hanem húznék máshova.
....majd eltellik még pár év a kis életedből,és fogod te még azér a pénzért a talpat nyalni rendesen.
20évesen ugyan így gondoltam,mint te.30évesen még erősebb lázadó voltam.most csak örülni tudok,hogy nem az van,mint az átlagnak.
mostmár nagyon nem mindegy,mit mond az ember és mikor.Pláne,hogy a hátam mögött a 3 gyerek mindezt fel sem fogja.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3684 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:21:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:13:30
....majd eltellik még pár év a kis életedből,és fogod te még azér a pénzért a talpat nyalni rendesen.
20évesen ugyan így gondoltam,mint te.30évesen még erősebb lázadó voltam.most csak örülni tudok,hogy nem az van,mint az átlagnak.
mostmár nagyon nem mindegy,mit mond az ember és mikor.Pláne,hogy a hátam mögött a 3 gyerek mindezt fel sem fogja.....
Most még megtehetem, hogy az erős szitukban elmondom a véleményem... Sokan pont ezért becsülnek meg. Persze nem mindig szólok be, csak ha nagyon durva már.
Majd ha 50-60 éves leszek, akkor meg remélem már nekem fognak inkább nyalni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3685 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:33:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:21:30
Most még megtehetem, hogy az erős szitukban elmondom a véleményem... Sokan pont ezért becsülnek meg. Persze nem mindig szólok be, csak ha nagyon durva már.
Majd ha 50-60 éves leszek, akkor meg remélem már nekem fognak inkább nyalni.
mindig jön egy nagyobb hal.pláne a te szakmádba.(nem is szakma-ilyen nincs....
)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3686 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:34:34 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:33:07
mindig jön egy nagyobb hal.pláne a te szakmádba.(nem is szakma-ilyen nincs....
)
Nálam nagyobb hal?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3687 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:36:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:34:34
Nálam nagyobb hal?
te?ha te elég nagy hal lennél,már lehetnénk hivatalos klubb is......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3688 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:41:50 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:36:57
te?ha te elég nagy hal lennél,már lehetnénk hivatalos klubb is......
2*15 perc alatt megcsinálom, fizeted?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3689 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:45:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:41:50
2*15 perc alatt megcsinálom, fizeted?
látod,hogy nem vagy elég nagy hal!Ezt a kérdést felsem szabadott volna tenned!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3690 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:46:10 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:45:34
látod,hogy nem vagy elég nagy hal!Ezt a kérdést felsem szabadott volna tenned!
És azt honnan tudod, hogy nem csináltam meg?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3691 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:47:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:46:10
És azt honnan tudod, hogy nem csináltam meg?
Bassus!ezt is megcsináltad?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3692 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:48:04 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:47:21
Bassus!ezt is megcsináltad?
Nem, nem. Az a Tibi...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3693 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:49:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:48:04
Nem, nem. Az a Tibi...
már a Tibit is?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3694 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:50:12 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:49:15
már a Tibit is?
Nem. Pont fordítva, és ordítva. A Tibi csinál meg minden(ki)t.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3695 Dátum:
2013.12.24 kedd, 17:32:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:08:58
Versenyszférában extrán le se xarnám. Ha nem tetszik nem, hogy bekaphatják, hanem húznék máshova.
Túl sok év versenyszférában eltöltött tapasztalatot azért nem érzek ki ebből a kijelentésből
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3696 Dátum:
2013.12.24 kedd, 17:37:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:34:34
Nálam nagyobb hal?
Hát a halaknak ma rossz napjuk volt felénk. Nem le hanem megfőttek
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3697 Dátum:
2013.12.24 kedd, 17:41:05 »
Idézetet írta: stealt - 2013.12.24 kedd, 17:32:24
Túl sok év versenyszférában eltöltött tapasztalatot azért nem érzek ki ebből a kijelentésből
Itthon a klasszikus versenyszféra nincs is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3698 Dátum:
2013.12.24 kedd, 17:57:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 17:41:05
Itthon a klasszikus versenyszféra nincs is...
Ebben igazad van. Ami itthon van az a legkeményebb kiszipolyozás. Csak egy példa. Elég sok a megrendelésünk van külföldre is. Pl Ausztria. A kinti munkavállalási szabályok miatt amikor itthonról küldjük ki a kollégákat akkor az osztrák ágazati szakszervezeti minimálbérre kell felhúzni a pénzét arra az időre. Ez a gyakorlatban úgy néz ki hogy mindig aláírok egy munkaszerződés módosítást arra a 8-16-x órára. Mi nem fizetünk olyan rosszul a magyar átlagban de egy olyan kollégánál is akinek az alapja is 5-össel kezdődik pl. ilyenkor egy 8 órás munkánál a bérét neki is minimum 20eFt-al kell megdobni. Vagy azt mondjam hogy a kollektiv szerződésben engedett 300 óra túlóra mindig koppra kimegy. Ez mind idő ami a munkavállalók családjától lesz elvéve. A kollégák máshogy látják, Ők örülnek hogy van munka, de akkor is ki vannak zsákmányolva.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #3699 Dátum:
2013.12.24 kedd, 18:51:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 12:46:15
Szép is lenne, ha megszabnák, hogy a saját autóm milyen legyen!!
Egyik ismerősöm most kapott új octaviát 1.6d...
Otthon egy q7-el jár... Persze ezt nem tudják, mert az ig.-nak csak egy a6-ot enged az anyacég...
PS: aranyszabály: sose legyen nagyobb autód, mint a főnöködnek....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
...
67
68
69
70
71
72
73
[
74
]
75
76
77
78
79
80
81
...
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ