Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:00:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
98
99
100
101
102
103
104
[
105
]
106
107
108
109
110
111
112
...
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1830969 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5200 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:27:11 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.10.06 hétfő, 21:23:22
Most komolyan nyomaték szegény a V6?
Egy traktorhoz képest sajnos igen, de egyébként van benne annyi, hogy mindig bőven elég legyen
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Mike31
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5201 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:32:33 »
Idézetet írta: D - 2014.10.06 hétfő, 21:27:11
Egy traktorhoz képest sajnos igen, de egyébként van benne annyi, hogy mindig bőven elég legyen
Igen - ez a mihez képest dolog nem mind1.
Szerintem bőven van ott tartalék, 6 henger az 6 henger...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5202 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:34:19 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.06 hétfő, 21:21:01
He? Csak nem te is a tejútrendszeren kívülröl érkeztél?
A 2.5-ösre 220-224 Nm-t írnak, az ST220 tud 280 Nm-t.
A 2.2 TDCi 400 Nm, de még a 2.0 is 321 Nm.
Miről is tetszik beszélni itten a maga billentyűzetével?! Ráadásul a nyomaték 90%-a egy elég széles fordulatszám-tartományban megvan, ami igencsak kényelmessé tudja tenni a vezetést, nem kell állandóan kevergetni a benzint, mint a V6-nál, elég csak a gázra lépni, és kérdés nélkül megindul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5203 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:34:58 »
Idézetet írta: Mikee - 2014.10.06 hétfő, 21:23:22
Most komolyan nyomaték szegény a V6?
Á, ezek bolondok. A v6ban pont az a jó, hogy az pont olyan jól húz az elejétől a végéig, mint a tdci abban az 1500as tartományban.
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5204 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:37:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.06 hétfő, 21:34:19
A 2.5-ösre 220-224 Nm-t írnak, az ST220 tud 280 Nm-t.
A 2.2 TDCi 400 Nm, de még a 2.0 is 321 Nm.
Miről is tetszik beszélni itten a maga billentyűzetével?! Ráadásul a nyomaték 90%-a egy elég széles fordulatszám-tartományban megvan, ami igencsak kényelmessé tudja tenni a vezetést, nem kell állandóan kevergetni a benzint, mint a V6-nál, elég csak a gázra lépni, és kérdés nélkül megindul.
AndyA
Azért a legtöbb 2.0-ás nem nagyon tud 321-et, a nagyrésze 240-280-at tud
Ami azért nem olyan "húdehúde" a v6-ok 220-280-ához képest
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 21:41:16 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5205 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:40:27 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.06 hétfő, 21:34:58
Á, ezek bolondok. A v6ban pont az a jó, hogy az pont olyan jól húz az elejétől a végéig, mint a tdci abban az 1500as tartományban.
2.2 tdci 210 le és 500Nm nyomi.ehhez a v6 mint makó jeruzsálemtől.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5206 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:42:35 »
Idézetet írta: D - 2014.10.06 hétfő, 21:37:57
Azért a legtöbb 2.0-ás nem nagyon tud 321-et, a nagyrésze 240-280-at tud
Ami azért nem olyan "húdehúde" a v6-ok 220-280-ához képest
...másfélszer akkora köbcentiből, ugyebár.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5207 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:43:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.06 hétfő, 21:40:27
2.2 tdci 210 le és 500Nm nyomi.ehhez a v6 mint makó jeruzsálemtől.
Makó, nagy "M"-mel, mivel személynév.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5208 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:44:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.06 hétfő, 21:43:12
Makó, nagy "M"-mel, mivel személynév.
AndyA
én is szeretlek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5209 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:49:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.06 hétfő, 21:42:35
...másfélszer akkora köbcentiből, ugyebár.
AndyA
A v6 egy feeling, halk, húz mintha ott sem volna, nincs rezgés, csak csend
Naplózva
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5210 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:51:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.06 hétfő, 21:42:35
...másfélszer akkora köbcentiből, ugyebár.
AndyA
...2,5 is tud 220-at.
Szerintem a legtöbb dízeles észre sem venné évekig ha a motorja holnaptól nem 240-280-at tudna hanem "csak" 220-at.
Az igaz, hogy nagyobb, de hát mindenki "hozott anyagból" szájkaratézik.
És akinek "csak" 240 nm van, az nem jöjjön azzal, hogy a "*** benzinesnek mennyire nincs nyomatéka..."
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5211 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:52:22 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.06 hétfő, 21:49:19
A v6 egy feeling, halk, húz mintha ott sem volna, nincs rezgés, csak csend
Nagy, nagy csend, így van. A benzinkútnál főleg!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5212 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:55:36 »
Idézetet írta: D - 2014.10.06 hétfő, 21:51:44
Szerintem a legtöbb dízeles észre sem venné évekig ha a motorja holnaptól nem
240-280
-at tudna hanem "csak" 220-at.
400-at akartál írni, ugye?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5213 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:57:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.06 hétfő, 21:52:22
Nagy, nagy csend, így van. A benzinkútnál főleg!
AndyA
Csak városban. Hosszútávon nem eszik sokat.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5214 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 21:57:29 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.06 hétfő, 21:49:19
A v6 egy feeling, halk, húz mintha ott sem volna, nincs rezgés, csak csend
Néha be is indíthatod....bár akkor elszáll a fogyasztás.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5215 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:00:58 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.06 hétfő, 21:55:36
400-at akartál írni, ugye?
nem akartam, mk3 dízel 2.0 nem tud 400-at
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5216 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:01:40 »
Mi van?.....Mi van?.....Mi van?
Hééé...... mi van itt kérem? Lerohanták a kormosok a benzines kollégát? Sok lúd disznót győz alapon?
Az autó benzinnel megy!
Tojok a Nm szájkaratéra!
Mérgező büdös traktorok!
A csend.....az nektek ismeretlen, mi? Csendháborítók!
Nem győzöm mindig mondani, hogy egyenlő dolgokat hasonlítsunk! 2.0 turbós dízel vs. 2.0 turbós benzines
Különben is az összes dízel autó monnyon le!
Kihagytam valamit?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 22:03:19 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5217 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:03:24 »
Idézetet írta: D - 2014.10.06 hétfő, 22:00:58
nem akartam, mk3 dízel 2.0 nem tud 400-at
Van amelyik tudja.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5218 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:05:43 »
Idézetet írta: D - 2014.10.06 hétfő, 21:37:57
Azért a legtöbb 2.0-ás nem nagyon tud 321-et, a nagyrésze 240-280-at tud
Ami azért nem olyan "húdehúde" a v6-ok 220-280-ához képest
A 2.0 (MK3) 330 Nm, padlógázon 350 Nm. Hogy a többség miért tudna csak 240-et, azt kifejthetnéd bővebben.
Szó nincs arról, hogy ne tudnák a gyári adatot, a turbóban van bőven tartalék, a szenzor meg addig hajszolja, amíg kell.
Turbólyuk... mihez képest. A v6-ban is van egy nagy lyuk 3000 körül (lásd nyomatékgörbe).
Aztán a tdci kb 1500-4000-ig tudja a 220 Nm-ert... amit a v6 egy igen szók tartományban tud, kb 2500-3000-ig.
A 210 Nm-ert tudja 3000-5000-ig... nudli.
Még hogy sima a v6-os nyomatékgörbéje... meg hogy húz... majd egyszer fussunk össze egy komolyabb emelkedőnél, nézzük 200-nál hogy ugrik.
Volt szerencsém tesztelni párszor (a német ótópályán a dombos részen), amikor a halkan, rezgés nélkül húzó 3 literes oly szépen, csendben állt ki, mint a parantsolat.
Akkor még nem tankolni... az csak később jött.
A D-B vitát sikerült párszor lefolytatni... jó néhány júzerrel. Hogy győzködtek, meg licitáltak. A v6-os fíling, meg a simaság, meg nem a fogyi a lényeg...
Azok közül 1 kivételével (azaz, őt pár éve nem láttam, nem tudom milyen autója van) a többi mind dízelben ül azóta. Hirtelen 4 ilyen ember jutott az eszembe...
Hát így.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5219 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:06:40 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.06 hétfő, 22:01:40
Mi van?.....Mi van?.....Mi van?
Hééé...... mi van itt kérem? Lerohanták a kormosok a benzines kollégát? Sok lúd disznót győz alapon?
Az autó benzinnel megy!
Tojok a Nm szájkaratéra!
Mérgező büdös traktorok!
A csend.....az nektek ismeretlen, mi? Csendháborítók!
Nem győzöm mindig mondani, hogy egyenlő dolgokat hasonlítsunk! 2.0 turbós dízel vs. 2.0 turbós benzines
Különben is az összes dízel autó monnyon le!
Kihagytam valamit?
Igen Tipcsi, a gyevi bírót....
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5220 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:07:52 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.06 hétfő, 22:06:40
Igen Tipcsi, a gyevi bírót....
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5221 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:12:16 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.06 hétfő, 22:01:40
Nem győzöm mindig mondani, hogy egyenlő dolgokat hasonlítsunk! 2.0 turbós dízel vs. 2.0 turbós benzines
Különben is az összes dízel autó monnyon le!
Hasonlítsunk... linkeld már be a 2.0-ás turbó benzines mk3 adatlapját... ja, hogy nincs? Az baj.
De akár a 4-esnél nézd meg a fogyikat. Egyforma a benzinesé és a dízelé...? Nem? Akkor itt is baj van.
Ja, még valami... a benzinesek lemondtak. Kukkantsd meg az eladási statisztikákat, és nézd meg, mennyit adnak el egyikből-másikból.
Hát ez az.
A dízelnek jobba hatásfoka, ennyi. Akár van turbó, akár nincs.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5222 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:22:07 »
Melósautó-dízel, családi-benzines. Ennyi.
Mondhattok bármit, évi 10-20e km környékén parttalan a vita. Havi 1-2e ön mellett aki nem bírja a v6 többletfogyiját, az vegyen 1.0 swiftet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5223 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:31:30 »
Idézetet írta: Angel - 2014.10.06 hétfő, 22:12:16
Hasonlítsunk... linkeld már be a 2.0-ás turbó benzines mk3 adatlapját... ja, hogy nincs? Az baj.
De akár a 4-esnél nézd meg a fogyikat. Egyforma a benzinesé és a dízelé...? Nem? Akkor itt is baj van.
Ja, még valami... a benzinesek lemondtak. Kukkantsd meg az eladási statisztikákat, és nézd meg, mennyit adnak el egyikből-másikból.
Hát ez az.
A dízelnek jobba hatásfoka, ennyi. Akár van turbó, akár nincs.
Az összehasonlítás nálad csak mindig a mondeo-ra korlátozódik?
Az, hogy a gyár miért nem csinált 2.0 benzines turbós motort én nem tudom és nem is tehetek a hiányáról. Ráadásul biztos egyéb okai is vannak.
Viszont a benzin motorok tudnak menni turbó nélkül is, de az összes dízelre kellett turbót akasztani, mert anélkül botrányosak lennének.....
Az tény, hogy a dízel motor hatásfoka jobb.
Azért van sok benzines, mert erre van kereslet, mivel sokakat megfertőzött már a korom és a csípős dízel szag....
Ráadásul abban nagyob az after sales üzlet a drágább alkatrészek miatt is.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 22:40:41 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5224 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:31:54 »
Idézetet írta: Angel - 2014.10.06 hétfő, 22:05:43
A 2.0 (MK3) 330 Nm, padlógázon 350 Nm. Hogy a többség miért tudna csak 240-et, azt kifejthetnéd bővebben.
Szó nincs arról, hogy ne tudnák a gyári adatot, a turbóban van bőven tartalék, a szenzor meg addig hajszolja, amíg kell.
Turbólyuk... mihez képest. A v6-ban is van egy nagy lyuk 3000 körül (lásd nyomatékgörbe).
Aztán a tdci kb 1500-4000-ig tudja a 220 Nm-ert... amit a v6 egy igen szók tartományban tud, kb 2500-3000-ig.
A 210 Nm-ert tudja 3000-5000-ig... nudli.
Még hogy sima a v6-os nyomatékgörbéje... meg hogy húz... majd egyszer fussunk össze egy komolyabb emelkedőnél, nézzük 200-nál hogy ugrik.
Volt szerencsém tesztelni párszor (a német ótópályán a dombos részen), amikor a halkan, rezgés nélkül húzó 3 literes oly szépen, csendben állt ki, mint a parantsolat.
Akkor még nem tankolni... az csak később jött.
A D-B vitát sikerült párszor lefolytatni... jó néhány júzerrel. Hogy győzködtek, meg licitáltak. A v6-os fíling, meg a simaság, meg nem a fogyi a lényeg...
Azok közül 1 kivételével (azaz, őt pár éve nem láttam, nem tudom milyen autója van) a többi mind dízelben ül azóta. Hirtelen 4 ilyen ember jutott az eszembe...
Hát így.
Mk3 2.0 dízelből többféle van és nem mindegyiknek egyforma a nyomatéka, én arra világítottam rá, hogy ne a legerősebb 2.0-ás adataival dobálózzunk. Valamint arra, hogy a saját autóink adataival dobálózzunk. Mert vicces ha fikázom a másik autóját, mikor a sajátom sem tud többet. Na meg lassan arra is felhívnám a figyelmet hogy érdemes lenne felmászni a netre és csekkolni azokat a "nyútonmétereket" mert elég nagy marhaságok (is) repkednek a levegőben. A mai csúcstartó eddig 80nm nyomott be többet
Ha ez így megy akkor a v6-om 300-at tud
Másrészt, lehet a dízel motor hatékonyabb, de akkor is egy szükségmegoldás. Attól, hogy ismersz pár embert, akik gyanítom szükségből dízelre váltottak, még nem jelenti azt, hogy a benzineseket temetni kellene. Főleg, hogy javarészt csak olyan paraméterekkel dobálózunk, amiben
a dízel a jobb. Több a nyomatéka? Lehet, az esetek nagy részében számít ez? - Nem. Kevesebbet fogyaszt? Remek, de mi van ha én pont országúton megyek, ahol nem annyira jön ki a különbség?
Viszont akkor beszéljünk olyan egyszerű dolgokról, mint alkatrészek... turbó, lendkerék... ha besz@rik valamelyik a dízelen, már pedig nem ritka, akkor megy a levesbe a dízelen spórolt pénz...
Vagy arról a nagyon egyszerű tényről hogy valakinek számít az is, hogy az aútója halk, hogy az emberek időnként rácsódálkoznak, hogy "váóó" egy v6... Ezek nem igazán mérhető dolgok, de azért ezeket se felejtsük...
Na meg azt, hogy kinek mire kell, évente 10-12-ezret megyek, javarészt országúton, mi a jó életnek vegyek dízelt?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 22:37:34 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5225 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 22:43:46 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.06 hétfő, 22:06:40
Igen Tipcsi, a gyevi bírót....
Aki pár napja már 60 LE-vel 95 Nm-el jár.
Mindenhova elvisz, csendes, környezetbarát......és kevesebbet fogyaszt benzinből, mint a többiek gázolajból.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5226 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 23:01:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.06 hétfő, 22:43:46
Aki pár napja már 60 LE-vel 95 Nm-el jár.
Mindenhova elvisz, csendes, környezetbarát......és kevesebbet fogyaszt benzinből, mint a többiek gázolajból.
Az lehet, csak ha esik az eső k-ra megázol hazáig
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5227 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 23:03:16 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.06 hétfő, 23:01:10
Az lehet, csak ha esik az eső k-ra megázol hazáig
Tévedsz...... Ennek 4 kereke van és teteje is.
A motorom 100 LE felett volt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5228 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 23:08:19 »
Idézetet írta: D - 2014.10.06 hétfő, 22:31:54
Mk3 2.0 dízelből többféle van és nem mindegyiknek egyforma a nyomatéka, én arra világítottam rá, hogy ne a legerősebb 2.0-ás adataival dobálózzunk. Valamint arra, hogy a saját autóink adataival dobálózzunk. Mert vicces ha fikázom a másik autóját, mikor a sajátom sem tud többet. Na meg lassan arra is felhívnám a figyelmet hogy érdemes lenne felmászni a netre és csekkolni azokat a "nyútonmétereket" mert elég nagy marhaságok (is) repkednek a levegőben. A mai csúcstartó eddig 80nm nyomott be többet
Miért ne az erősebb 2.0 dízelt említsük? Te sem 1.8 vagy a 2.0 benzinnel jöttél. Saját autóm adatával dobálóztam, nem fikáztam senkiét, csak korrigáltalak. És nem nyomtam be többet, mint amennyit tud.
Nekem ha volna pénzem tankolni egy V6-ot, akkor lehet hogy egy kombi ST-m lenne. Csak hát nem tudok 13-15 litert 100km-enként megfizetni. És ez sem fikázás, csak tény, hogy az én szokásaim alapján nálam annyit enne.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5229 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 23:08:53 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.06 hétfő, 23:03:16
Tévedsz...... Ennek 4 kereke van és teteje is.
A motorom 100 LE felett volt.
Vettél egy Tata-t?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5230 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 23:16:38 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.06 hétfő, 23:08:53
Vettél egy Tata-t?
Az nem 60 LE és 95 Nm.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5231 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 23:18:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.06 hétfő, 23:16:38
Az nem 60 LE és 95 Nm.
Lehúztál a Mondeoról 2 gyertyapipát?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5232 Dátum:
2014.10.06 hétfő, 23:21:47 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.06 hétfő, 23:18:34
Lehúztál a Mondeoról 2 gyertyapipát?
Nem. De akkor is 73 LE-lenne, arányokat nézve. Egyébként úgy többet enne.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5233 Dátum:
2014.10.07 kedd, 00:00:28 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.06 hétfő, 23:21:47
Nem. De akkor is 73 LE-lenne, arányokat nézve. Egyébként úgy többet enne.....
Újkorában! Most már a 60-nak is örülhetsz.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5234 Dátum:
2014.10.07 kedd, 06:24:08 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.06 hétfő, 22:43:46
Aki pár napja már 60 LE-vel 95 Nm-el jár.
Mindenhova elvisz, csendes, környezetbarát......és kevesebbet fogyaszt benzinből, mint a többiek gázolajból.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5235 Dátum:
2014.10.07 kedd, 06:27:35 »
Idézetet írta: D - 2014.10.06 hétfő, 22:31:54
figyi.nem baj az,ha neked van felesleges 2-300e ft od évente a benzinre.ettől még nem tudod meghazuttolni a valóságot.
5év alatt akár mésfél millával kevesebbet fizet ki az ember.már fele annyit sem érnek a benzines xarjaitok.bár az mk3 már elég régi cucc mind...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5236 Dátum:
2014.10.07 kedd, 06:56:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.06 hétfő, 23:03:16
Tévedsz...... Ennek 4 kereke van és teteje is.
A motorom 100 LE felett volt.
Jaj, Te Titoktipcsi!
Háá, megvan! smartfortwo sport wrc!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5237 Dátum:
2014.10.07 kedd, 07:16:03 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.07 kedd, 06:56:33
Jaj, Te Titoktipcsi!
Háá, megvan! smartfortwo sport wrc!
A Padlógázból Güle autója?
http://pics.imcdb.org/9293/vlcsnap106911.jpg
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5238 Dátum:
2014.10.07 kedd, 07:40:58 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.07 kedd, 00:00:28
Újkorában! Most már a 60-nak is örülhetsz.
Örülök is, mert így tudja a új gyárit.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5239 Dátum:
2014.10.07 kedd, 07:41:29 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2014.10.07 kedd, 06:56:33
Jaj, Te Titoktipcsi!
Háá, megvan! smartfortwo sport wrc!
Nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5240 Dátum:
2014.10.07 kedd, 08:15:39 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.06 hétfő, 23:08:19
Miért ne az erősebb 2.0 dízelt említsük? Te sem 1.8 vagy a 2.0 benzinnel jöttél. Saját autóm adatával dobálóztam, nem fikáztam senkiét, csak korrigáltalak. És nem nyomtam be többet, mint amennyit tud.
Nekem ha volna pénzem tankolni egy V6-ot, akkor lehet hogy egy kombi ST-m lenne. Csak hát nem tudok 13-15 litert 100km-enként megfizetni. És ez sem fikázás, csak tény, hogy az én szokásaim alapján nálam annyit enne.
nem csak rólad írtam.
Idézetet írta: alf - 2014.10.07 kedd, 06:27:35
figyi.nem baj az,ha neked van felesleges 2-300e ft od évente a benzinre.ettől még nem tudod meghazuttolni a valóságot.
5év alatt akár mésfél millával kevesebbet fizet ki az ember.már fele annyit sem érnek a benzines xarjaitok.bár az mk3 már elég régi cucc mind...
Ez max azoknak a valósága akik évente legalább 30ezer km-et megtesznek és folyamatosan olyan körülmények között autóznak ami kedvezőtlen a benzinesnek.
Amennyit én megyek, max egy 100ast bukok évente, ha nagyvonalúan egész évre 33%-al több fogyit számolok, mintha dízellel járnék. Ami egyébként nagyon is nagyvonalú, hiszen 70% országút 30% város amit megyek.
Viszont ilyenkor belegondolok, hogy igen, mivel nagy benzinesem van, a vételár jóval kedvezőbb volt, mintha dízelt vettem volna. Tehát még egy jó pár évig anyagilag nem is bukó
Benzines xar? és régi? -Lehet fekete színben, vajbőr belsővel, v6 felirattal az oldalán, nagyobb a tekintélye mint egy családibusznak
Meg ne sértődj
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5241 Dátum:
2014.10.07 kedd, 08:22:21 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 08:15:39
nem csak rólad írtam.
Ez max azoknak a valósága akik évente legalább 30ezer km-et megtesznek és folyamatosan olyan körülmények között autóznak ami kedvezőtlen a benzinesnek.
Amennyit én megyek, max egy 100ast bukok évente, ha nagyvonalúan egész évre 33%-al több fogyit számolok, mintha dízellel járnék. Ami egyébként nagyon is nagyvonalú, hiszen 70% országút 30% város amit megyek.
Viszont ilyenkor belegondolok, hogy igen, mivel nagy benzinesem van, a vételár jóval kedvezőbb volt, mintha dízelt vettem volna. Tehát még egy jó pár évig anyagilag nem is bukó
Benzines xar? és régi? -Lehet fekete színben, vajbőr belsővel, v6 felirattal az oldalán, nagyobb a tekintélye mint egy családibusznak
Meg ne sértődj
Nem fog.
A lényeg, hogy mindenki elégedett legyen a saját sz@rával.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5242 Dátum:
2014.10.07 kedd, 08:28:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.07 kedd, 08:22:21
Nem fog.
A lényeg, hogy mindenki elégedett legyen a saját sz@rával.
Ennyi
Amúgy lehet ezt a végtelenségig nyúlytani, de végső soron bárki, bármint mond... mindenkinek egyéni szükségei vannak, amihez vagy az egyik, vagy a másik "fajta" passzol jobban.
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5243 Dátum:
2014.10.07 kedd, 10:08:00 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 08:15:39
nem csak rólad írtam.
Ez max azoknak a valósága akik évente legalább 30ezer km-et megtesznek és folyamatosan olyan körülmények között autóznak ami kedvezőtlen a benzinesnek.
Amennyit én megyek, max egy 100ast bukok évente, ha nagyvonalúan egész évre 33%-al több fogyit számolok, mintha dízellel járnék. Ami egyébként nagyon is nagyvonalú, hiszen 70% országút 30% város amit megyek.
Viszont ilyenkor belegondolok, hogy igen, mivel nagy benzinesem van, a vételár jóval kedvezőbb volt, mintha dízelt vettem volna. Tehát még egy jó pár évig anyagilag nem is bukó
Benzines xar? és régi? -Lehet fekete színben, vajbőr belsővel, v6 felirattal az oldalán, nagyobb a tekintélye mint egy családibusznak
Meg ne sértődj
itt a sértődésnek helye NINCS!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5244 Dátum:
2014.10.07 kedd, 10:43:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.07 kedd, 10:08:00
itt a sértődésnek helye NINCS!
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5245 Dátum:
2014.10.07 kedd, 11:31:55 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 08:15:39
Amennyit én megyek, max egy 100ast bukok évente, ha nagyvonalúan egész évre 33%-al több fogyit számolok, mintha dízellel járnék.
nem kell ehhez nagyon nagyvonalúnak lenni, ez símán megvan. Én még 6 fölé nem mentem a dízellel, hogy is néz ki ez a v6-al?
Jó neked, hogy nem számít évi 100e
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5246 Dátum:
2014.10.07 kedd, 11:49:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.07 kedd, 11:31:55
nem kell ehhez nagyon nagyvonalúnak lenni, ez símán megvan. Én még 6 fölé nem mentem a dízellel, hogy is néz ki ez a v6-al?
Jó neked, hogy nem számít évi 100e
a matek bonyolultabb. én aki vegyesben használgatom a v6ot, 40ekm-re vetítve 84ből jövök ki. De amikor vettem 400e volt a v6 és a tdci legalapabb közt az árkülönbözet. Tehát ha évi 100e ft, akkor a 4. év után kezdődik a bukó a történetben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5247 Dátum:
2014.10.07 kedd, 11:49:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.07 kedd, 11:31:55
nem kell ehhez nagyon nagyvonalúnak lenni, ez símán megvan. Én még 6 fölé nem mentem a dízellel, hogy is néz ki ez a v6-al?
Jó neked, hogy nem számít évi 100e
Neked sem számít.
Kifizetted előre a dízel árában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5248 Dátum:
2014.10.07 kedd, 11:54:02 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 11:49:24
a matek bonyolultabb. én aki vegyesben használgatom a v6ot, 40ekm-re vetítve 84ből jövök ki. De amikor vettem 400e volt a v6 és a tdci legalapabb közt az árkülönbözet. Tehát ha évi 100e ft, akkor a 4. év után kezdődik a bukó a történetben.
A futásteljesítmény alapján 60-70%-ban városban használt 2.0 esetében 9 Euro a 100 km-enkénti GO-pénz, a 95%-ban autópályán használt 2.2 esetében 8,5, azaz kb. 2600-2800 Ft, 26-28 Ft/km. Alig van különbség.
Egy V6 mennyit fogyaszt többnyire városi ill. többnyire autópályás hosszú távokon (valós, gyakorlati adat érdekel, nem gyári)?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5249 Dátum:
2014.10.07 kedd, 11:57:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.07 kedd, 11:49:47
Neked sem számít.
Kifizetted előre a dízel árában.
AndyA
Nem, csak az fizeti ki, aki ezeket a baromságokat beveszi. Meg aki újat vesz. Rendesen kell autót vásárolni, nem az elsőt. 900-ban van egy 2006-os tdci. persze aki ugyanezért kiad másfél millát, annak úgy kell
Sőt, max 200000km-nél visszajön a kocsi ára egy benyáshoz képest
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 11:59:22 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak:
1
...
98
99
100
101
102
103
104
[
105
]
106
107
108
109
110
111
112
...
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ