Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:05:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1830811 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5250 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:07:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.07 kedd, 11:54:02
A futásteljesítmény alapján 60-70%-ban városban használt 2.0 esetében 9 Euro a 100 km-enkénti GO-pénz, a 95%-ban autópályán használt 2.2 esetében 8,5, azaz kb. 2600-2800 Ft, 26-28 Ft/km. Alig van különbség.
Egy V6 mennyit fogyaszt többnyire városi ill. többnyire autópályás hosszú távokon (valós, gyakorlati adat érdekel, nem gyári)?
AndyA
vezetek minden km-t és litert tehát pontos, én teljesen vegyes üzemben használom, (amikor nem volt mellette dízel) a legjobb 7.68, a legrosszabb 10.49 az átlag 8.68 ez egy 10000 km-es minta alapján. Arra nem emlékszem, hogy mennyire vezettem a liter-árat pontosan, de a progi 33.05Ft/km-t ad.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 12:09:25 írta vzoli
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5251 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:26:42 »
Idefele jövet .... 3x volt igazam, kérem!
Ez meg erre....4 !
Megmondom én az igazat! (6)
Az mondja a dízelre, hogy mennyit spórol.... akinek még nem kellett üa rendszer felújítani vagy turbót venni. Így van? Így! (7)
Ugyanúgy nagy költség, mert nincs félretéve a benzin/gázolaj tankolásból eredő különbség. (hozzám viszonyítva nem nagyon gyarapodna a malacpersely
)
(
Vannak azok a szerencsések, akik még eladják a dízel azelőtt, hogy belelapátolnák a pénzt. Ez nem lehet tudni előre! (Miért adjál el, ha annyira jó? Mert fhosnak!
)
Ők valóban spóroltak, ha közben nem kellett súlyos tízezreket erra-arra rákölteni. Na de kérem, ezt nem lehet tudni előreeeeee! (9)
Megint igazam van! (10)
Mindenki menjen a dolgára! (11)
Most!
(12)
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 12:29:13 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5252 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:41:58 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 11:49:24
a matek bonyolultabb. én aki vegyesben használgatom a v6ot, 40ekm-re vetítve 84ből jövök ki. De amikor vettem 400e volt a v6 és a tdci legalapabb közt az árkülönbözet. Tehát ha évi 100e ft, akkor a 4. év után kezdődik a bukó a történetben.
Szia.Ez a 84 neked hogy jött ki? Tükör gömbből?
Ha 6.5-el számolom meg 410-el akkor is 4ekm-re 106.600et tankolok
..nemhogy negyvenre...
Szal nem értem ezt a matekot.nemtudom én mit számoltam el
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5253 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:44:49 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.07 kedd, 12:41:58
Szia.Ez a 84 neked hogy jött ki? Tükör gömbből?
Ha 6.5-el számolom meg 410-el akkor is 4ekm-re 106.600et tankolok
..nemhogy negyvenre...
Szal nem értem ezt a matekot.nemtudom én mit számoltam el
Lehet 40 km-re gondolt.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5254 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:47:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.07 kedd, 12:26:42
Idefele jövet .... 3x volt igazam, kérem!
Ez meg erre....4 !
Ez mind a sok melléduma. (19)
Ha vmi gazdaságos, akkor az gazdaságos. Ha ettől tudsz venni jobb (mondjuk) hűtőt, ami kevesebbet fogyaszt, akkor ott már az áram számládon is spórolás mutatkozik... Nem hiába: akinek több van, az többet is tud megspórolni...Stb-stb...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5255 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:48:32 »
Idézetet írta: Joe - 2014.10.07 kedd, 12:47:15
Nem hiába: akinek több van, az többet is tud megspórolni...Stb-stb...
Akkor Tipcsinek qumma sok igaza van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5256 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:52:37 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.07 kedd, 12:41:58
Szia.Ez a 84 neked hogy jött ki? Tükör gömbből?
Ha 6.5-el számolom meg 410-el akkor is 4ekm-re 106.600et tankolok
..nemhogy negyvenre...
Szal nem értem ezt a matekot.nemtudom én mit számoltam el
8.4 és LITER (!!) csak lemaradt a pont
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 12:54:48 írta vzoli
»
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5257 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:53:40 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.07 kedd, 12:26:42
Idefele jövet .... 3x volt igazam, kérem!
Ez meg erre....4 !
Megmondom én az igazat! (6)
Az mondja a dízelre, hogy mennyit spórol.... akinek még nem kellett üa rendszer felújítani vagy turbót venni. Így van? Így! (7)
Ugyanúgy nagy költség, mert nincs félretéve a benzin/gázolaj tankolásból eredő különbség. (hozzám viszonyítva nem nagyon gyarapodna a malacpersely
)
(
Vannak azok a szerencsések, akik még eladják a dízel azelőtt, hogy belelapátolnák a pénzt. Ez nem lehet tudni előre! (Miért adjál el, ha annyira jó? Mert fhosnak!
)
Ők valóban spóroltak, ha közben nem kellett súlyos tízezreket erra-arra rákölteni. Na de kérem, ezt nem lehet tudni előreeeeee! (9)
Megint igazam van! (10)
Mindenki menjen a dolgára! (11)
Most!
(12)
Azért van valami amiben nincs igazad. Elvonatkoztatsz attól hogy a benzinesek is meghibásodhatnak. Ha nem így lenne és a dízlik mind szarok lennének akkor a kutya se venné őket, pláne nem használtan. Mondjuk gyújtótrafó több tízezerért mondjuk mert típushibás? Vagy motorvezérlő szintén nem két forintért? Az elterjedő benzines turbókról meg ne is beszéljünk. Szóval mindkettőben van buktató, értelmetlen ez az állandó benzines-dízli vita. Mindenki azt vesz ami neki tetszik. És ha jól választott, akkor szerencséje van. De meggyőzni másokat hogy csak az ő igaza érvényes?
Butaság.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5258 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:55:15 »
Idézetet írta: Joe - 2014.10.07 kedd, 12:47:15
Ez mind a sok melléduma. (19)
Ha vmi gazdaságos, akkor az gazdaságos. Ha ettől
tudsz venni jobb (mondjuk) hűtőt, ami kevesebbet fogyaszt, akkor ott már az áram számládon is spórolás mutatkozik.
.. Nem hiába: akinek több van, az többet is tud megspórolni...Stb-stb...
Tévedés....
Azért vegyek (költsek) valamit, hogy spóroljak vele? Maaaarggggiiiiit!!!!! Nóóóórrrrmáááális?
??!!!!
Ha nem veszek hűtőt, akkor mennyit spórolok, wazze!
(20)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5259 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:55:39 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.07 kedd, 12:53:40
Azért van valami amiben nincs igazad. Elvonatkoztatsz attól hogy a benzinesek is meghibásodhatnak. Ha nem így lenne és a dízlik mind szarok lennének akkor a kutya se venné őket, pláne nem használtan. Mondjuk gyújtótrafó több tízezerért mondjuk mert típushibás? Vagy motorvezérlő szintén nem két forintért? Az elterjedő benzines turbókról meg ne is beszéljünk. Szóval mindkettőben van buktató, értelmetlen ez az állandó benzines-dízli vita. Mindenki azt vesz ami neki tetszik. És ha jól választott, akkor szerencséje van. De meggyőzni másokat hogy csak az ő igaza érvényes?
Butaság.
motorvezérlő?? az tényleg nincs egy dízelben
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5260 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:57:22 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 12:55:39
motorvezérlő?? az tényleg nincs egy dízelben
Van, csak több benzinesnél láttam/hallottam a meghibásodást, mint dízelnél. De ez csak saját tapasztalat.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5261 Dátum:
2014.10.07 kedd, 12:58:26 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.07 kedd, 12:57:22
Van, csak több benzinesnél láttam/hallottam a meghibásodást, mint dízelnél. De ez csak saját tapasztalat.
csak az
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5262 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:00:06 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 12:52:37
8.4 és LITER (!!) csak lemaradt a pont
egy kicsi pont mit számit
.igy minden a helyére került.
Mondjuk irigyellek ezért az átlagért,anno nekem 2.0sem volt kevesebb.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5263 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:00:58 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.07 kedd, 12:53:40
Azért van valami amiben nincs igazad. Elvonatkoztatsz attól hogy a benzinesek is meghibásodhatnak. Ha nem így lenne és a dízlik mind szarok lennének akkor a kutya se venné őket, pláne nem használtan. Mondjuk gyújtótrafó több tízezerért mondjuk mert típushibás? Vagy motorvezérlő szintén nem két forintért? Az elterjedő benzines turbókról meg ne is beszéljünk. Szóval mindkettőben van buktató, értelmetlen ez az állandó benzines-dízli vita. Mindenki azt vesz ami neki tetszik. És ha jól választott, akkor szerencséje van. De meggyőzni másokat hogy csak az ő igaza érvényes?
Butaság.
Nem mondtam, hogy a benzines nem hibásodhat meg!
De nagyságrendekkel nem kerül annyiba az általánosságban meghibásodó alkatrész, mint a dízelnél! (21)
~ 10e-ért tudnék venni trafót.....azért te mint kapsz dízelhez? Legfeljebb megmutatják.....
Nem típushiba a gyújtótrafó egyébként (most titkot árulok el), hanem elbaxott tervezés áldozata. Nem kellett volna rászerelni a meleg motorra!
Ez viszont nagyon sok más márka/típusnál is ugyanígy előfordul.
(most ki kell nyírnom mindenkit.....
)
A turbós benzines azért egy fokkal jobb, mert ott nem kormolja a kipufogó a turbót. A turbó egyébként ritkán romlik el "magától" ......nagyrészt user hiba miatt megy idő előtt tönkre.
(már nem is számoltam.....20++++++
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5264 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:02:50 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.07 kedd, 13:00:06
egy kicsi pont mit számit
.igy minden a helyére került.
Mondjuk irigyellek ezért az átlagért,anno nekem 2.0sem volt kevesebb.
Neki is sokkal több, csak kamuzik.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5265 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:09:46 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.07 kedd, 12:26:42
Vannak azok a szerencsések, akik még eladják a dízel azelőtt, hogy belelapátolnák a pénzt. Ez nem lehet tudni előre! (Miért adjál el, ha annyira jó? Mert fhosnak!
)
Az elmélet ott hibás, hogy a használtautó piacon vannak benzines autók is. Ha a benzines annyira jó, akkor miért adja el a tulaja?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5266 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:11:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.10.07 kedd, 13:00:58
Nem mondtam, hogy a benzines nem hibásodhat meg!
De nagyságrendekkel nem kerül annyiba az általánosságban meghibásodó alkatrész, mint a dízelnél! (21)
~ 10e-ért tudnék venni trafót.....azért te mint kapsz dízelhez? Legfeljebb megmutatják.....
Nem típushiba a gyújtótrafó egyébként (most titkot árulok el), hanem elbaxott tervezés áldozata. Nem kellett volna rászerelni a meleg motorra!
Ez viszont nagyon sok más márka/típusnál is ugyanígy előfordul.
(most ki kell nyírnom mindenkit.....
)
A turbós benzines azért egy fokkal jobb, mert ott nem kormolja a kipufogó a turbót. A turbó egyébként ritkán romlik el "magától" ......nagyrészt user hiba miatt megy idő előtt tönkre.
(már nem is számoltam.....20++++++
)
Nos, van egy 267ezer km megtett MKIII dízelem. 3 éves korában vettem 2005-ben, azóta én használom. A vásárláskor igazoltan 88ezer volt benne. Nem lett ledugózva az egr szelep, nem csináltam vele semmit. Az eredeti turbóval megy és nincs hibája. Igaz a nagynyomású rész elfáradt, ezt meg is javíttattam, a négy izzító gyertya cseréjével és a kisnyomású rész felújításával volt a javítás 237ezer. Cseréltettem 210ezer km-nél kettőstömegűt is. Az kb 80ezer Ft volt.
Megtettem az autóval kb 179ezer km-t. Ha csak 2 liter/100km fogyasztás különbséggel számolok és átlagban 350 Ft-os üzemanyaggal, akkor is ami kijön: 1790*2*350=1.253.000 Ha ebből levonjuk a csak dízel volta miatt ráköltött pénzt, akkor is több marad, mint amennyi az árkülönbség volt 2005-ben egy benzines meg egy dízel között. Maradjunk annyiban ha egy autót megfelelően használunk, nem várjuk meg míg egy meghibásodás sokkal nagyobb kárt okoz, hanem megfelelően karbantartjuk, és a valódi futásteljesítménye szerint elvégezzük a kötelező cseréket, akkor nem fog nagy meglepetés érni, lehet kalkulálni. A baj meg a *** a dízli mizéria a sok tekergetett bontószökevény miatt van, illetve mert sok user nem tudja normálisan használni.
Szerintem.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5267 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:20:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.07 kedd, 08:22:21
Nem fog.
A lényeg, hogy mindenki elégedett legyen a saját sz@rával.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5268 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:22:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.10.07 kedd, 11:31:55
nem kell ehhez nagyon nagyvonalúnak lenni, ez símán megvan. Én még 6 fölé nem mentem a dízellel, hogy is néz ki ez a v6-al?
Jó neked, hogy nem számít évi 100e
Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.
Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének
Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5269 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:22:48 »
Idézetet írta: Domi - 2014.10.07 kedd, 13:09:46
Az elmélet ott hibás, hogy a használtautó piacon vannak benzines autók is. Ha a benzines annyira jó, akkor miért adja el a tulaja?
ha elmondaná,megkellene öljön.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5270 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:24:21 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 13:22:13
Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.
Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének
Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?
5
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5271 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:25:45 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.07 kedd, 13:00:06
egy kicsi pont mit számit
.igy minden a helyére került.
Mondjuk irigyellek ezért az átlagért,anno nekem 2.0sem volt kevesebb.
Sokat megyek, pályán, főutakon, városban csak ha keresztül kell menni akkor megyek be. A v6 ezt tudja, halk, finoman egyenletesen húz és ha hosszú utakra használod, nem zabál ki a gatyádból.
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5272 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:26:35 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 13:22:13
Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.
Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének
Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?
Nekem 6,1 ez ma reggeli adat. Rendszeresen Pécel-M0-M3-Zugló-Kőbánya. Aki jár erre, tudja milyen dugók vannak. És az M0-on nem országúti tempóban tötymörgök, hanem óra szerint 130-140.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5273 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:26:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.10.07 kedd, 13:24:21
5
nem azt kérdeztem, hogy a tréleren mennyi
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5274 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:26:58 »
Idézetet írta: BT - 2014.10.07 kedd, 13:02:50
Neki is sokkal több, csak kamuzik.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5275 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:27:44 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 13:25:45
Sokat megyek, pályán, főutakon, városban csak ha keresztül kell menni akkor megyek be. A v6 ezt tudja, halk, finoman egyenletesen húz és ha hosszú utakra használod, nem zabál ki a gatyádból.
Érdekes, Joe nem ír semmit. Neki 2.8b, ráadásul Esztergom, márpedig qrva világ van arrafelé
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5276 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:27:55 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 13:22:13
Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.
Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének
Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?
nekem eddig 5.9-6.7
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5277 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:28:22 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 13:26:45
nem azt kérdeztem, hogy a tréleren mennyi
kérdeztél valamit amire megkaptad a választ,ellenben nem akarod elfogadni.nem tudok mit kezdeni az értetlenekkel....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5278 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:28:43 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 13:26:45
nem azt kérdeztem, hogy a tréleren mennyi
tudod, a kormosoknak 5.99999 az még 4.5-5
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5279 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:30:18 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 13:28:43
tudod, a kormosoknak 5.99999 az még 4.5-5
innen indult a vita,te kamugép!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5280 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:33:08 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 12:07:01
vezetek minden km-t és litert tehát pontos, én teljesen vegyes üzemben használom, (amikor nem volt mellette dízel) a legjobb 7.68, a legrosszabb 10.49 az átlag 8.68 ez egy 10000 km-es minta alapján. Arra nem emlékszem, hogy mennyire vezettem a liter-árat pontosan, de a progi 33.05Ft/km-t ad.
7.68 l/100 km Ausztriában gyenge 10,5 Euro/100 km, mondjuk 3200 Ft, 32 Ft/km. A 8,68-as átlag 36 Ft/km, a 10,49 meg majdnem 44 Ft/km. Mennyibe kerül .hu a benzin, hogy az átlagra neked 33 jött ki?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5281 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:33:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.07 kedd, 13:33:08
7.68 l/100 km Ausztriában gyenge 10,5 Euro/100 km, mondjuk 3200 Ft, 32 Ft/km. A 8,68-as átlag 36 Ft/km, a 10,49 meg majdnem 44 Ft/km. Mennyibe kerül .hu a benzin, hogy az átlagra neked 33 jött ki?
AndyA
kamuzik a sánta kutyája!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5282 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:36:06 »
Idézetet írta: titta - 2014.10.07 kedd, 13:11:56
Nos, van egy 267ezer km megtett MKIII dízelem. 3 éves korában vettem 2005-ben, azóta én használom. A vásárláskor igazoltan 88ezer volt benne. Nem lett ledugózva az egr szelep, nem csináltam vele semmit. Az eredeti turbóval megy és nincs hibája. Igaz a nagynyomású rész elfáradt, ezt meg is javíttattam, a négy izzító gyertya cseréjével és a kisnyomású rész felújításával volt a javítás 237ezer. Cseréltettem 210ezer km-nél kettőstömegűt is. Az kb 80ezer Ft volt.
Megtettem az autóval kb 179ezer km-t. Ha csak 2 liter/100km fogyasztás különbséggel számolok és átlagban 350 Ft-os üzemanyaggal, akkor is ami kijön: 1790*2*350=1.253.000 Ha ebből levonjuk a csak dízel volta miatt ráköltött pénzt, akkor is több marad, mint amennyi az árkülönbség volt 2005-ben egy benzines meg egy dízel között. Maradjunk annyiban ha egy autót megfelelően használunk, nem várjuk meg míg egy meghibásodás sokkal nagyobb kárt okoz, hanem megfelelően karbantartjuk, és a valódi futásteljesítménye szerint elvégezzük a kötelező cseréket, akkor nem fog nagy meglepetés érni, lehet kalkulálni. A baj meg a *** a dízli mizéria a sok tekergetett bontószökevény miatt van, illetve mert sok user nem tudja normálisan használni.
Szerintem.
Na ja. Vittek vissza kereskedésbe is 2 napos (!!!) Citroen XM Turbo CT-t (2 literes turbo benzines) döglöttre hajtott, csapágyas turboval. Elmentek családlátogatni, mindenhol padlógáz az utolsó 200 m-en, hogy milyen facán megy az autó, azután azonnal leállították a motort. 2 napig és kb. egy tucat családlátogatásig bírta...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5283 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:36:49 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 13:22:13
Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.
Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének
Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?
6,5, és az már sok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5284 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:40:58 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 13:25:45
Sokat megyek, pályán, főutakon, városban csak ha keresztül kell menni akkor megyek be. A v6 ezt tudja, halk, finoman egyenletesen húz és ha hosszú utakra használod, nem zabál ki a gatyádból.
Mosoly....engen nem kell meggyőzni,anno 8évig volt v6-om..régebbi gazdaságtalanabb motorral./Capri/.
Csak ott a rálépés 14-16liter volt.
Nehéz elhinni hogy plusz 500kg-al is ennyi.de nem kételkedem,ujabb minden,jobb gyujtás,motor ,kipuff....
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5285 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:41:59 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.07 kedd, 13:40:58
Mosoly....engen nem kell meggyőzni,anno 8évig volt v6-om..régebbi gazdaságtalanabb motorral./Capri/.
Csak ott a rálépés 14-16liter volt.
Nehéz elhinni hogy plusz 500kg-al is ennyi.de nem kételkedem,ujabb minden,jobb gyujtás,motor ,kipuff....
óóóóó,és a Vhat után TDCI!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5286 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:42:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.07 kedd, 13:33:08
7.68 l/100 km Ausztriában gyenge 10,5 Euro/100 km, mondjuk 3200 Ft, 32 Ft/km. A 8,68-as átlag 36 Ft/km, a 10,49 meg majdnem 44 Ft/km. Mennyibe kerül .hu a benzin, hogy az átlagra neked 33 jött ki?
AndyA
2013.01.01-2013.10.31. volt a kérdéses időszak. flottakártyával
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5287 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:43:24 »
Alapvető hiba, hogy egymáshoz hasonlítgatjátok a fogyasztásokat.
Azt kell nézni, hogy mindenkinél/magánál mennyit fogyasztana 1 dízel, vagy egy benzines!
vzoli az egyetlen aki most azonos körülmények között / használat mellett tudja összevetni a két autó fogyasztását. A többiek csak vakvágányon vannak.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5288 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:45:15 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.07 kedd, 13:40:58
Mosoly....engen nem kell meggyőzni,anno 8évig volt v6-om..régebbi gazdaságtalanabb motorral./Capri/.
Csak ott a rálépés 14-16liter volt.
Nehéz elhinni hogy plusz 500kg-al is ennyi.de nem kételkedem,ujabb minden,jobb gyujtás,motor ,kipuff....
mért akarnálak meggyőzni? tény 3 éve használom az összes járművemre a fuellog alkalmazást. rögzítek minden tankolást, óraállást.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5289 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:46:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.07 kedd, 13:43:24
Alapvető hiba, hogy egymáshoz hasonlítgatjátok a fogyasztásokat.
Azt kell nézni, hogy mindenkinél/magánál mennyit fogyasztana 1 dízel, vagy egy benzines!
vzoli az egyetlen aki most azonos körülmények között / használat mellett tudja összevetni a két autó fogyasztását. A többiek csak vakvágányon vannak.
sőt, ma jöhet egy prémium-sima dízel összehasonlítás, ugyanis tegnap nyíregyről hazaérve tankoltam maxm dízelt, és ma megint nyíregyen vagyok. ugyanúgy reggel5kor indultam, és ugyanarra jöttem
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5290 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:47:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.07 kedd, 13:36:49
6,5, és az már sok.
AndyA
Nekem is annyi volt ....most reálisan még város mellett is. 55/45város vagy ....50/50..ujabban..2hónapja beált 6.0-ra komputer....
A pályán sem kevesebb mert 130al megyek.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5291 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:48:45 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.10.07 kedd, 13:45:15
mért akarnálak meggyőzni? tény 3 éve használom az összes járművemre a fuellog alkalmazást. rögzítek minden tankolást, óraállást.
:integet2:arról hogy ' finoman egyenletesen húz' ..stbi.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5292 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:54:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.07 kedd, 13:43:24
Alapvető hiba, hogy egymáshoz hasonlítgatjátok a fogyasztásokat.
Azt kell nézni, hogy mindenkinél/magánál mennyit fogyasztana 1 dízel, vagy egy benzines!
vzoli az egyetlen aki most azonos körülmények között / használat mellett tudja összevetni a két autó fogyasztását. A többiek csak vakvágányon vannak.
Hát nem....én is alapvetően ugyanúgy vezetek mint tavalyelőtt
Az csak hab a tortán hogy ugyanarra is megyek-járok....mert a fránya rokonok sem költöztek máshova
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5293 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:54:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.10.07 kedd, 13:36:49
6,5, és az már sok.
AndyA
Ha a 2.0-ás dízel ennyit eszik, a 2,5 benzin meg 2 literrel többet akkor nem igazán van min vitatkozni szerintem
100km-en kb 800 forint bukó, 10ezer km-en 80.000ft.
Esetemben(vagyis 2013 novemberében mikor autót vettem) egy dízeles legalább +300ezer forint lett volna de akár +600ezer is. Tehát éves 10-12 ezres futás mellett néhány évig még abszolút nem vagyok bukóban egy dízelhez képest. És ezen a ponton szerintem ki is jön, hogy ha valaki nem megy legalább 15ezret évente akkor nem éri meg a dízel. Talán itt értelmetlenné is válik ez a dízel vs. benzin vita
«
Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 14:00:02 írta D
»
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5294 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:56:37 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 13:54:59
Ha a 2.0-ás dízel ennyit eszik, a 2,5 benzin meg 2 literrel többet akkor nem igazán van min vitatkozni szerintem
Magadhoz hasonlítsad, ne hozzá! Nálad mennyit enne egy dízel! Teccik érteni?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5295 Dátum:
2014.10.07 kedd, 13:57:22 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.07 kedd, 13:54:01
Hát nem....én is alapvetően ugyanúgy vezetek mint tavalyelőtt
Az csak hab a tortán hogy ugyanarra is megyek-járok....mert a fránya rokonok sem költöztek máshova
Igen még neked is van tapasztalatod, mert használtál V6-ost hasonló/ugyanolyan körülmények között.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
D
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1484
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5296 Dátum:
2014.10.07 kedd, 14:01:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.07 kedd, 13:56:37
Magadhoz hasonlítsad, ne hozzá! Nálad mennyit enne egy dízel! Teccik érteni?
Ez már eléggé fikció így
Naplózva
Mk3-2002-2,5-V6
---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5297 Dátum:
2014.10.07 kedd, 14:01:49 »
Idézetet írta: D - 2014.10.07 kedd, 14:01:01
Ez már eléggé fikció így
Azért mert kevesebbet, attól még nem fikció!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5298 Dátum:
2014.10.07 kedd, 14:03:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.10.07 kedd, 13:57:22
Igen még neked is van tapasztalatod, mert használtál V6-ost hasonló/ugyanolyan körülmények között.
Persze hiszen volt..1.8mondi is meg 2.0is...meg 1.6focus.....
Az egy jó meglátás, hogy sajna a megtakaritás nekem sem gyülik egy külön zsebben
......
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5299 Dátum:
2014.10.07 kedd, 14:04:59 »
Idézetet írta: wofer - 2014.10.07 kedd, 14:03:50
Persze hiszen volt..1.8mondi is meg 2.0is...meg 1.6focus.....
Az egy jó meglátás, hogy sajna a megtakaritás nekem sem gyülik egy külön zsebben
......
Jó, de kiadni sem kell. Tehát marhaság.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ