Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:11:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1830842 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5250 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:07:01 »

A futásteljesítmény alapján 60-70%-ban városban használt 2.0 esetében 9 Euro a 100 km-enkénti GO-pénz, a 95%-ban autópályán használt 2.2 esetében 8,5, azaz kb. 2600-2800 Ft, 26-28 Ft/km. Alig van különbség.

Egy V6 mennyit fogyaszt többnyire városi ill. többnyire autópályás hosszú távokon (valós, gyakorlati adat érdekel, nem gyári)?

AndyA

vezetek minden km-t és litert tehát pontos, én teljesen vegyes üzemben használom, (amikor nem volt mellette dízel) a legjobb 7.68, a legrosszabb 10.49 az átlag 8.68 ez egy 10000 km-es minta alapján. Arra nem emlékszem, hogy mennyire vezettem a liter-árat pontosan, de a progi 33.05Ft/km-t ad.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 12:09:25 írta vzoli » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5251 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:26:42 »

Idefele jövet .... 3x volt igazam, kérem!    Cheesy
Ez meg erre....4 !

Megmondom én az igazat!  (6)

Az mondja a dízelre, hogy mennyit spórol.... akinek még nem kellett üa rendszer felújítani vagy turbót venni. Így van? Így!  (7)
Ugyanúgy nagy költség, mert nincs félretéve a benzin/gázolaj tankolásból eredő különbség. (hozzám viszonyítva nem nagyon gyarapodna a malacpersely vigyor3)
(Cool

Vannak azok a szerencsések, akik még eladják a dízel azelőtt, hogy belelapátolnák a pénzt. Ez nem lehet tudni előre! (Miért adjál el, ha annyira jó?  Mert fhosnak!  eplus2 )

Ők valóban spóroltak, ha közben nem kellett súlyos tízezreket erra-arra rákölteni. Na de kérem, ezt nem lehet tudni előreeeeee! (9)

Megint igazam van! (10)

Mindenki menjen a dolgára! (11)

Most!  hehe    (12)
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 12:29:13 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5252 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:41:58 »

a matek bonyolultabb. én aki vegyesben használgatom a v6ot, 40ekm-re vetítve 84ből jövök ki. De amikor vettem 400e volt a v6 és a tdci legalapabb közt az árkülönbözet. Tehát ha évi 100e ft, akkor a 4. év után kezdődik a bukó a történetben.

Szia.Ez a 84 neked hogy jött ki? Tükör gömbből?  eplus2 nyes
Ha 6.5-el számolom meg 410-el akkor is 4ekm-re 106.600et tankolok  smile..nemhogy negyvenre...
Szal nem értem ezt a matekot.nemtudom én mit számoltam el szomoru1
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5253 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:44:49 »

Szia.Ez a 84 neked hogy jött ki? Tükör gömbből?  eplus2 nyes
Ha 6.5-el számolom meg 410-el akkor is 4ekm-re 106.600et tankolok  smile..nemhogy negyvenre...
Szal nem értem ezt a matekot.nemtudom én mit számoltam el szomoru1

Lehet 40 km-re gondolt.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5254 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:47:15 »

Idefele jövet .... 3x volt igazam, kérem!    Cheesy
Ez meg erre....4 !

Ez mind a sok melléduma. (19) nyes

Ha vmi gazdaságos, akkor az gazdaságos. Ha ettől tudsz venni jobb (mondjuk) hűtőt, ami kevesebbet fogyaszt, akkor ott már az áram számládon is spórolás mutatkozik... Nem hiába: akinek több van, az többet is tud megspórolni...Stb-stb...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5255 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:48:32 »

Nem hiába: akinek több van, az többet is tud megspórolni...Stb-stb...

Akkor Tipcsinek qumma sok igaza van...  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5256 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:52:37 »

Szia.Ez a 84 neked hogy jött ki? Tükör gömbből?  eplus2 nyes
Ha 6.5-el számolom meg 410-el akkor is 4ekm-re 106.600et tankolok  smile..nemhogy negyvenre...
Szal nem értem ezt a matekot.nemtudom én mit számoltam el szomoru1

8.4 és LITER (!!) csak lemaradt a pont
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 12:54:48 írta vzoli » Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5257 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:53:40 »

Idefele jövet .... 3x volt igazam, kérem!    Cheesy
Ez meg erre....4 !

Megmondom én az igazat!  (6)

Az mondja a dízelre, hogy mennyit spórol.... akinek még nem kellett üa rendszer felújítani vagy turbót venni. Így van? Így!  (7)
Ugyanúgy nagy költség, mert nincs félretéve a benzin/gázolaj tankolásból eredő különbség. (hozzám viszonyítva nem nagyon gyarapodna a malacpersely vigyor3)
(Cool

Vannak azok a szerencsések, akik még eladják a dízel azelőtt, hogy belelapátolnák a pénzt. Ez nem lehet tudni előre! (Miért adjál el, ha annyira jó?  Mert fhosnak!  eplus2 )

Ők valóban spóroltak, ha közben nem kellett súlyos tízezreket erra-arra rákölteni. Na de kérem, ezt nem lehet tudni előreeeeee! (9)

Megint igazam van! (10)

Mindenki menjen a dolgára! (11)

Most!  hehe    (12)

Azért van valami amiben nincs igazad. Elvonatkoztatsz attól hogy a benzinesek is meghibásodhatnak. Ha nem így lenne és a dízlik mind szarok lennének akkor a kutya se venné őket, pláne nem használtan. Mondjuk gyújtótrafó több tízezerért mondjuk mert típushibás? Vagy motorvezérlő szintén nem két forintért? Az elterjedő benzines turbókról meg ne is beszéljünk. Szóval mindkettőben van buktató, értelmetlen ez az állandó benzines-dízli vita. Mindenki azt vesz ami neki tetszik. És ha jól választott, akkor szerencséje van. De meggyőzni másokat hogy csak az ő igaza érvényes?Huh? Butaság.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5258 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:55:15 »

Ez mind a sok melléduma. (19) nyes

Ha vmi gazdaságos, akkor az gazdaságos. Ha ettől tudsz venni jobb (mondjuk) hűtőt, ami kevesebbet fogyaszt, akkor ott már az áram számládon is spórolás mutatkozik... Nem hiába: akinek több van, az többet is tud megspórolni...Stb-stb...

Tévedés....  vigyor3

Azért vegyek (költsek) valamit, hogy spóroljak vele?  Maaaarggggiiiiit!!!!! Nóóóórrrrmáááális?Huh???!!!! laugh
Ha nem veszek hűtőt, akkor mennyit spórolok, wazze!
  (20)  hehe

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5259 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:55:39 »

Azért van valami amiben nincs igazad. Elvonatkoztatsz attól hogy a benzinesek is meghibásodhatnak. Ha nem így lenne és a dízlik mind szarok lennének akkor a kutya se venné őket, pláne nem használtan. Mondjuk gyújtótrafó több tízezerért mondjuk mert típushibás? Vagy motorvezérlő szintén nem két forintért? Az elterjedő benzines turbókról meg ne is beszéljünk. Szóval mindkettőben van buktató, értelmetlen ez az állandó benzines-dízli vita. Mindenki azt vesz ami neki tetszik. És ha jól választott, akkor szerencséje van. De meggyőzni másokat hogy csak az ő igaza érvényes?Huh? Butaság.

motorvezérlő?? az tényleg nincs egy dízelben  eplus2 hehe
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5260 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:57:22 »

motorvezérlő?? az tényleg nincs egy dízelben  eplus2 hehe

Van, csak több benzinesnél láttam/hallottam a meghibásodást, mint dízelnél. De ez csak saját tapasztalat.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5261 Dátum: 2014.10.07 kedd, 12:58:26 »

Van, csak több benzinesnél láttam/hallottam a meghibásodást, mint dízelnél. De ez csak saját tapasztalat.

csak az  hehe
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5262 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:00:06 »

8.4 és LITER (!!) csak lemaradt a pont
Wink egy kicsi pont mit számit integet2.igy minden a helyére került.

Mondjuk irigyellek ezért az átlagért,anno nekem 2.0sem volt kevesebb.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5263 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:00:58 »

Azért van valami amiben nincs igazad. Elvonatkoztatsz attól hogy a benzinesek is meghibásodhatnak. Ha nem így lenne és a dízlik mind szarok lennének akkor a kutya se venné őket, pláne nem használtan. Mondjuk gyújtótrafó több tízezerért mondjuk mert típushibás? Vagy motorvezérlő szintén nem két forintért? Az elterjedő benzines turbókról meg ne is beszéljünk. Szóval mindkettőben van buktató, értelmetlen ez az állandó benzines-dízli vita. Mindenki azt vesz ami neki tetszik. És ha jól választott, akkor szerencséje van. De meggyőzni másokat hogy csak az ő igaza érvényes?Huh? Butaság.


Nem mondtam, hogy a benzines nem hibásodhat meg!
De nagyságrendekkel nem kerül annyiba az általánosságban meghibásodó alkatrész, mint a dízelnél! (21) Cool
~ 10e-ért tudnék venni trafót.....azért te mint kapsz dízelhez? Legfeljebb megmutatják.....
Nem típushiba a gyújtótrafó egyébként (most titkot árulok el), hanem elbaxott tervezés áldozata. Nem kellett volna rászerelni a meleg motorra!
Ez viszont nagyon sok más márka/típusnál is ugyanígy előfordul.  Cool
(most ki kell nyírnom mindenkit.....  laugh)

A turbós benzines azért egy fokkal jobb, mert ott nem kormolja a kipufogó a turbót. A turbó egyébként ritkán romlik el "magától"  ......nagyrészt user hiba miatt megy idő előtt tönkre.


(már nem is számoltam.....20++++++     hehe  )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5264 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:02:50 »

Wink egy kicsi pont mit számit integet2.igy minden a helyére került.

Mondjuk irigyellek ezért az átlagért,anno nekem 2.0sem volt kevesebb.

Neki is sokkal több, csak kamuzik.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5265 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:09:46 »

Vannak azok a szerencsések, akik még eladják a dízel azelőtt, hogy belelapátolnák a pénzt. Ez nem lehet tudni előre! (Miért adjál el, ha annyira jó?  Mert fhosnak!  eplus2 )
Az elmélet ott hibás, hogy a használtautó piacon vannak benzines autók is. Ha a benzines annyira jó, akkor miért adja el a tulaja?  Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5266 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:11:56 »


Nem mondtam, hogy a benzines nem hibásodhat meg!
De nagyságrendekkel nem kerül annyiba az általánosságban meghibásodó alkatrész, mint a dízelnél! (21) Cool
~ 10e-ért tudnék venni trafót.....azért te mint kapsz dízelhez? Legfeljebb megmutatják.....
Nem típushiba a gyújtótrafó egyébként (most titkot árulok el), hanem elbaxott tervezés áldozata. Nem kellett volna rászerelni a meleg motorra!
Ez viszont nagyon sok más márka/típusnál is ugyanígy előfordul.  Cool
(most ki kell nyírnom mindenkit.....  laugh)

A turbós benzines azért egy fokkal jobb, mert ott nem kormolja a kipufogó a turbót. A turbó egyébként ritkán romlik el "magától"  ......nagyrészt user hiba miatt megy idő előtt tönkre.


(már nem is számoltam.....20++++++     hehe  )

Nos, van egy 267ezer km megtett MKIII dízelem. 3 éves korában vettem 2005-ben, azóta én használom. A vásárláskor igazoltan 88ezer volt benne. Nem lett ledugózva az egr szelep, nem csináltam vele semmit. Az eredeti turbóval megy és nincs hibája. Igaz a nagynyomású rész elfáradt, ezt meg is javíttattam, a négy izzító gyertya cseréjével és a kisnyomású rész felújításával volt a javítás 237ezer. Cseréltettem 210ezer km-nél kettőstömegűt is. Az kb 80ezer Ft volt.
Megtettem az autóval kb 179ezer km-t. Ha csak 2 liter/100km fogyasztás különbséggel számolok és átlagban 350 Ft-os üzemanyaggal, akkor is ami kijön: 1790*2*350=1.253.000 Ha ebből levonjuk a csak dízel volta miatt ráköltött pénzt, akkor is több marad, mint amennyi az árkülönbség volt 2005-ben egy benzines meg egy dízel között. Maradjunk annyiban ha egy autót megfelelően használunk, nem várjuk meg míg egy meghibásodás sokkal nagyobb kárt okoz, hanem megfelelően karbantartjuk, és a valódi futásteljesítménye szerint elvégezzük a kötelező cseréket, akkor nem fog nagy meglepetés érni, lehet kalkulálni. A baj meg a *** a dízli mizéria a sok tekergetett bontószökevény miatt van, illetve mert sok user nem tudja normálisan használni.
Szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #5267 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:20:51 »

Nem fog.  vigyor3

A lényeg, hogy mindenki elégedett legyen a saját sz@rával.  Cheesy
taps
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5268 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:22:13 »

nem kell ehhez nagyon nagyvonalúnak lenni, ez símán megvan. Én még 6 fölé nem mentem a dízellel, hogy is néz ki ez a v6-al?

Jó neked, hogy nem számít évi 100e

Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.

Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének vigyor3

Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5269 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:22:48 »

Az elmélet ott hibás, hogy a használtautó piacon vannak benzines autók is. Ha a benzines annyira jó, akkor miért adja el a tulaja?  Wink
ha elmondaná,megkellene öljön. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5270 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:24:21 »

Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.

Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének vigyor3

Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?
5 Wink nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5271 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:25:45 »

Wink egy kicsi pont mit számit integet2.igy minden a helyére került.

Mondjuk irigyellek ezért az átlagért,anno nekem 2.0sem volt kevesebb.

Sokat megyek, pályán, főutakon, városban csak ha keresztül kell menni akkor megyek be. A v6 ezt tudja, halk, finoman egyenletesen húz és ha hosszú utakra használod, nem zabál ki a gatyádból.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5272 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:26:35 »

Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.

Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének vigyor3

Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?

Nekem 6,1 ez ma reggeli adat. Rendszeresen Pécel-M0-M3-Zugló-Kőbánya. Aki jár erre, tudja milyen dugók vannak. És az M0-on nem országúti tempóban tötymörgök, hanem óra szerint 130-140.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5273 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:26:45 »

5 Wink nyes

nem azt kérdeztem, hogy a tréleren mennyi eplus2
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5274 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:26:58 »

Neki is sokkal több, csak kamuzik.  hehe

 mf1
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5275 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:27:44 »

Sokat megyek, pályán, főutakon, városban csak ha keresztül kell menni akkor megyek be. A v6 ezt tudja, halk, finoman egyenletesen húz és ha hosszú utakra használod, nem zabál ki a gatyádból.
Érdekes, Joe nem ír semmit. Neki 2.8b, ráadásul Esztergom, márpedig qrva világ van arrafelé  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5276 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:27:55 »

Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.

Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének vigyor3

Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?

nekem eddig 5.9-6.7 Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5277 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:28:22 »

nem azt kérdeztem, hogy a tréleren mennyi eplus2
kérdeztél valamit amire megkaptad a választ,ellenben nem akarod elfogadni.nem tudok mit kezdeni az értetlenekkel.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5278 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:28:43 »

nem azt kérdeztem, hogy a tréleren mennyi eplus2

tudod, a kormosoknak 5.99999 az még 4.5-5  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5279 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:30:18 »

tudod, a kormosoknak 5.99999 az még 4.5-5  eplus2
innen indult a vita,te kamugép! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5280 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:33:08 »

vezetek minden km-t és litert tehát pontos, én teljesen vegyes üzemben használom, (amikor nem volt mellette dízel) a legjobb 7.68, a legrosszabb 10.49 az átlag 8.68 ez egy 10000 km-es minta alapján. Arra nem emlékszem, hogy mennyire vezettem a liter-árat pontosan, de a progi 33.05Ft/km-t ad.

7.68 l/100 km Ausztriában gyenge 10,5 Euro/100 km, mondjuk 3200 Ft, 32 Ft/km. A 8,68-as átlag 36 Ft/km, a 10,49 meg majdnem 44 Ft/km. Mennyibe kerül .hu a benzin, hogy az átlagra neked 33 jött ki?

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5281 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:33:45 »

7.68 l/100 km Ausztriában gyenge 10,5 Euro/100 km, mondjuk 3200 Ft, 32 Ft/km. A 8,68-as átlag 36 Ft/km, a 10,49 meg majdnem 44 Ft/km. Mennyibe kerül .hu a benzin, hogy az átlagra neked 33 jött ki?

AndyA


kamuzik a sánta kutyája! nyes nyes nyes nyes nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5282 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:36:06 »

Nos, van egy 267ezer km megtett MKIII dízelem. 3 éves korában vettem 2005-ben, azóta én használom. A vásárláskor igazoltan 88ezer volt benne. Nem lett ledugózva az egr szelep, nem csináltam vele semmit. Az eredeti turbóval megy és nincs hibája. Igaz a nagynyomású rész elfáradt, ezt meg is javíttattam, a négy izzító gyertya cseréjével és a kisnyomású rész felújításával volt a javítás 237ezer. Cseréltettem 210ezer km-nél kettőstömegűt is. Az kb 80ezer Ft volt.
Megtettem az autóval kb 179ezer km-t. Ha csak 2 liter/100km fogyasztás különbséggel számolok és átlagban 350 Ft-os üzemanyaggal, akkor is ami kijön: 1790*2*350=1.253.000 Ha ebből levonjuk a csak dízel volta miatt ráköltött pénzt, akkor is több marad, mint amennyi az árkülönbség volt 2005-ben egy benzines meg egy dízel között. Maradjunk annyiban ha egy autót megfelelően használunk, nem várjuk meg míg egy meghibásodás sokkal nagyobb kárt okoz, hanem megfelelően karbantartjuk, és a valódi futásteljesítménye szerint elvégezzük a kötelező cseréket, akkor nem fog nagy meglepetés érni, lehet kalkulálni. A baj meg a *** a dízli mizéria a sok tekergetett bontószökevény miatt van, illetve mert sok user nem tudja normálisan használni.
Szerintem.

Na ja. Vittek vissza kereskedésbe is 2 napos (!!!) Citroen XM Turbo CT-t (2 literes turbo benzines) döglöttre hajtott, csapágyas turboval. Elmentek családlátogatni, mindenhol padlógáz az utolsó 200 m-en, hogy milyen facán megy az autó, azután azonnal leállították a motort. 2 napig és kb. egy tucat családlátogatásig bírta...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5283 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:36:49 »

Számít az, de arról beszélek, hogy éves szinten 100 ezer forint nem nagyon vág földhöz, ha kapásból spóroltam jó pár Deák Ferencet azzal, hogy nem dízelt vettem.

Na meg azért a használtak között, jó eséllyel bele lehet tenyerelni egy olyan dízelbe ami párszor már megtette a Hold-Föld távolságot, amitől jó eséllyel néhány alkatrész már olyan szinten a végét járja, hogy ha az nálam plüttyed ki, akkor búcsút inthetek az dízelezésből megspórolt pénzecskének vigyor3

Végül pedig... repkednek itt a v6 fogyasztások... az előbb voltam a postán, megnéztem a jelenlegi átlagfogyimat.
Utolsó tankolás után pár nappal "áramtalanítva" volt a kocsi, így totál a nulláról kezdte számolni az átlag fogyyit. 460km van most benne. Ennek majdnem a fele Pesti tötymörgés reggeli csúcsban! A másik fele éjjeli országutazás. Így 8,6 az átlag fogyi.
Hasonló körülmények között egy dízelnek mennyi?

6,5, és az már sok. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5284 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:40:58 »

Sokat megyek, pályán, főutakon, városban csak ha keresztül kell menni akkor megyek be. A v6 ezt tudja, halk, finoman egyenletesen húz és ha hosszú utakra használod, nem zabál ki a gatyádból.
Mosoly....engen nem kell meggyőzni,anno 8évig volt v6-om..régebbi gazdaságtalanabb motorral./Capri/.
Csak ott a rálépés 14-16liter volt.
Nehéz elhinni hogy plusz 500kg-al is ennyi.de nem kételkedem,ujabb minden,jobb gyujtás,motor ,kipuff.... smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5285 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:41:59 »

Mosoly....engen nem kell meggyőzni,anno 8évig volt v6-om..régebbi gazdaságtalanabb motorral./Capri/.
Csak ott a rálépés 14-16liter volt.
Nehéz elhinni hogy plusz 500kg-al is ennyi.de nem kételkedem,ujabb minden,jobb gyujtás,motor ,kipuff.... smile
óóóóó,és a Vhat után TDCI! taps eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5286 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:42:57 »

7.68 l/100 km Ausztriában gyenge 10,5 Euro/100 km, mondjuk 3200 Ft, 32 Ft/km. A 8,68-as átlag 36 Ft/km, a 10,49 meg majdnem 44 Ft/km. Mennyibe kerül .hu a benzin, hogy az átlagra neked 33 jött ki?

AndyA



2013.01.01-2013.10.31. volt a kérdéses időszak. flottakártyával
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5287 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:43:24 »

Alapvető hiba, hogy egymáshoz hasonlítgatjátok a fogyasztásokat.
Azt kell nézni, hogy mindenkinél/magánál mennyit fogyasztana 1 dízel, vagy egy benzines!

vzoli az egyetlen aki most azonos körülmények között / használat mellett tudja összevetni a két autó fogyasztását. A többiek csak vakvágányon vannak.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5288 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:45:15 »

Mosoly....engen nem kell meggyőzni,anno 8évig volt v6-om..régebbi gazdaságtalanabb motorral./Capri/.
Csak ott a rálépés 14-16liter volt.
Nehéz elhinni hogy plusz 500kg-al is ennyi.de nem kételkedem,ujabb minden,jobb gyujtás,motor ,kipuff.... smile

mért akarnálak meggyőzni? tény 3 éve használom az összes járművemre a fuellog alkalmazást. rögzítek minden tankolást, óraállást.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5289 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:46:45 »

Alapvető hiba, hogy egymáshoz hasonlítgatjátok a fogyasztásokat.
Azt kell nézni, hogy mindenkinél/magánál mennyit fogyasztana 1 dízel, vagy egy benzines!

vzoli az egyetlen aki most azonos körülmények között / használat mellett tudja összevetni a két autó fogyasztását. A többiek csak vakvágányon vannak.  Cheesy

sőt, ma jöhet egy prémium-sima dízel összehasonlítás, ugyanis tegnap nyíregyről hazaérve tankoltam maxm dízelt, és ma megint nyíregyen vagyok. ugyanúgy reggel5kor indultam, és ugyanarra jöttem Smiley
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5290 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:47:10 »

6,5, és az már sok. Smiley

AndyA
Nekem is annyi volt  ....most reálisan még város mellett is. 55/45város vagy ....50/50..ujabban..2hónapja beált 6.0-ra komputer....
A pályán sem kevesebb mert 130al megyek.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5291 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:48:45 »

mért akarnálak meggyőzni? tény 3 éve használom az összes járművemre a fuellog alkalmazást. rögzítek minden tankolást, óraállást.
:integet2:arról hogy ' finoman egyenletesen húz' ..stbi.  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5292 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:54:01 »

Alapvető hiba, hogy egymáshoz hasonlítgatjátok a fogyasztásokat.
Azt kell nézni, hogy mindenkinél/magánál mennyit fogyasztana 1 dízel, vagy egy benzines!

vzoli az egyetlen aki most azonos körülmények között / használat mellett tudja összevetni a két autó fogyasztását. A többiek csak vakvágányon vannak.  Cheesy
Hát nem....én is alapvetően ugyanúgy vezetek mint tavalyelőtt  nyes eplus2 Wink vigyor3
Az csak hab a tortán hogy ugyanarra is megyek-járok....mert a fránya rokonok sem költöztek máshova  eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5293 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:54:59 »

6,5, és az már sok. Smiley

AndyA

Ha a 2.0-ás dízel ennyit eszik, a 2,5 benzin meg 2 literrel többet akkor nem igazán van min vitatkozni szerintem Smiley
100km-en kb 800 forint bukó, 10ezer km-en 80.000ft.

Esetemben(vagyis 2013 novemberében mikor autót vettem) egy dízeles legalább +300ezer forint lett volna de akár +600ezer is. Tehát éves 10-12 ezres futás mellett néhány évig még abszolút nem vagyok bukóban egy dízelhez képest. És ezen a ponton szerintem ki is jön, hogy ha valaki nem megy legalább 15ezret évente akkor nem éri meg a dízel. Talán itt értelmetlenné is válik ez a dízel vs. benzin vita Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 14:00:02 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5294 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:56:37 »

Ha a 2.0-ás dízel ennyit eszik, a 2,5 benzin meg 2 literrel többet akkor nem igazán van min vitatkozni szerintem Smiley

Magadhoz hasonlítsad, ne hozzá! Nálad mennyit enne egy dízel! Teccik érteni? wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5295 Dátum: 2014.10.07 kedd, 13:57:22 »

Hát nem....én is alapvetően ugyanúgy vezetek mint tavalyelőtt  nyes eplus2 Wink vigyor3
Az csak hab a tortán hogy ugyanarra is megyek-járok....mert a fránya rokonok sem költöztek máshova  eplus2
Igen még neked is van tapasztalatod, mert használtál V6-ost hasonló/ugyanolyan körülmények között.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5296 Dátum: 2014.10.07 kedd, 14:01:01 »

Magadhoz hasonlítsad, ne hozzá! Nálad mennyit enne egy dízel! Teccik érteni? wave

Ez már eléggé fikció így Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5297 Dátum: 2014.10.07 kedd, 14:01:49 »

Ez már eléggé fikció így Cheesy
Azért mert kevesebbet, attól még nem fikció!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5298 Dátum: 2014.10.07 kedd, 14:03:50 »

Igen még neked is van tapasztalatod, mert használtál V6-ost hasonló/ugyanolyan körülmények között.
Persze hiszen volt..1.8mondi is meg 2.0is...meg 1.6focus.....

Az egy jó meglátás, hogy sajna a megtakaritás nekem sem gyülik egy külön zsebben  eplus2 ......
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5299 Dátum: 2014.10.07 kedd, 14:04:59 »

Persze hiszen volt..1.8mondi is meg 2.0is...meg 1.6focus.....

Az egy jó meglátás, hogy sajna a megtakaritás nekem sem gyülik egy külön zsebben  eplus2 ......
Jó, de kiadni sem kell. Tehát marhaság. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.