Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:42:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789650 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1600 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 21:47:02 »
Idézetet írta: zsolesz2.0 - 2014.01.13 hétfő, 21:39:02
http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interf%C3%A9sz.html
Pl ez szerint nem alkalmas 2004 előtti mondeohoz.
dízelhez!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1601 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 21:48:08 »
Idézetet írta: zsolesz2.0 - 2014.01.13 hétfő, 21:39:02
http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interf%C3%A9sz.html
Pl ez szerint nem alkalmas 2004 előtti mondeohoz.
Ugyan ez a Vaterán 3500Ft kínából ~2000 Ft. Ennyiért nem szabad megvenni ez sem tud többet.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
vzoli
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1602 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 21:53:05 »
Idézetet írta: zsolesz2.0 - 2014.01.13 hétfő, 21:39:02
http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interf%C3%A9sz.html
Pl ez szerint nem alkalmas 2004 előtti mondeohoz.
http://www.aliexpress.com/item/2014-Hottest-Works-On-Android-Torque-Elm327-Bluetooth-ELM-327-V1-5-Interface-OBD2-OBD-II/511196209.html
7.5$ -> 11000Huf szép haszonkulcs
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1603 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 21:53:21 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.13 hétfő, 21:48:08
Ugyan ez a Vaterán 3500Ft kínából ~2000 Ft. Ennyiért nem szabad megvenni ez sem tud többet.
Ja,neeem. 1800.ebay :-)
Naplózva
1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
zsolesz2.0
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1604 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 21:56:43 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.01.13 hétfő, 21:53:05
http://www.aliexpress.com/item/2014-Hottest-Works-On-Android-Torque-Elm327-Bluetooth-ELM-327-V1-5-Interface-OBD2-OBD-II/511196209.html
7.5$ -> 11000Huf szép haszonkulcs
Az üzlet az üzlet... ;-)
Naplózva
1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
vzoli
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1605 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 21:57:22 »
Idézetet írta: zsolesz2.0 - 2014.01.13 hétfő, 21:56:43
Az üzlet az üzlet... ;-)
ok, akkor nekem van egy fehérváron átvehető 5000ért
Naplózva
zsolesz2.0
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1606 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 22:11:51 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.01.13 hétfő, 21:57:22
ok, akkor nekem van egy fehérváron átvehető 5000ért
Lehet hogy nekem meg lesz Pétfürdőn átvehető . :-D
Naplózva
1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1607 Dátum:
2014.01.14 kedd, 16:50:20 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.01.13 hétfő, 21:53:05
http://www.aliexpress.com/item/2014-Hottest-Works-On-Android-Torque-Elm327-Bluetooth-ELM-327-V1-5-Interface-OBD2-OBD-II/511196209.html
7.5$ -> 11000Huf szép haszonkulcs
Minden annyit ér, amennyiért megveszik
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1608 Dátum:
2014.01.21 kedd, 21:18:17 »
Megjött az USB-s ELM-em.
Csak bedugtam, telepitettem a drivert és Win 8.1 gyönyörűen kezeli.
Forscan pillanatok alatt csatlakozott az autóhoz.
Viszont irt egy B1242-es hibakódot a klima vezérlő modul. Erre itt találtam egy bejegyzést:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg658604#msg658604
Most töröltem, meglátom, hogy visszajon-e. Amúgy a fűtéssel nincs gondom. Auto üzemmódban használom 22,5 fokon, kikapcsolt klimával. Teszi a dolgát szépen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1609 Dátum:
2014.01.21 kedd, 21:20:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.01.21 kedd, 21:18:17
Megjött az USB-s ELM-em.
Csak bedugtam, telepitettem a drivert és Win 8.1 gyönyörűen kezeli.
Forscan pillanatok alatt csatlakozott az autóhoz.
Viszont irt egy B1242-es hibakódot a klima vezérlő modul. Erre itt találtam egy bejegyzést:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg658604#msg658604
Most töröltem, meglátom, hogy visszajon-e. Amúgy a fűtéssel nincs gondom. Auto üzemmódban használom 22,5 fokon, kikapcsolt klimával. Teszi a dolgát szépen.
korábban nem ment végállásba.semmi.torlod oszt jóság van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1610 Dátum:
2014.01.21 kedd, 22:29:15 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.21 kedd, 21:20:28
korábban nem ment végállásba.semmi.torlod oszt jóság van.
Megtörtént
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1611 Dátum:
2014.01.21 kedd, 23:35:04 »
Sziasztok!
Egyáltalán nem értek a diagnosztikához (sajnos, pedig szeretnék, és érdekelne is). Jó lenne látni a kocsimat is egy diagnoszta "kezei közt"
.
Viszont most nézték a szakszervízben olajnyomás lámpa világítás miatt, azt mondták, minden rendben. Csak egy papírt kaptam, amin a "B2477" hibakód szerepel. Mit jelent? Gondolom, nagy baj nincs, de érdekelne. Szívesen venném, ha valaki felvilágosítana.
Kösz:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1612 Dátum:
2014.01.21 kedd, 23:45:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.01.21 kedd, 21:18:17
Megjött az USB-s ELM-em.
Csak bedugtam, telepitettem a drivert és Win 8.1 gyönyörűen kezeli.
Forscan pillanatok alatt csatlakozott az autóhoz.
Viszont irt egy B1242-es hibakódot a klima vezérlő modul. Erre itt találtam egy bejegyzést:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg658604#msg658604
Most töröltem, meglátom, hogy visszajon-e. Amúgy a fűtéssel nincs gondom. Auto üzemmódban használom 22,5 fokon, kikapcsolt klimával. Teszi a dolgát szépen.
nekem is megy gyönyörűen...win 8.1-el....forscan...
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1613 Dátum:
2014.01.22 szerda, 10:37:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.21 kedd, 23:45:15
nekem is megy gyönyörűen...win 8.1-el....forscan...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
raven
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1614 Dátum:
2014.01.22 szerda, 16:18:59 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.21 kedd, 23:35:04
Sziasztok!
Egyáltalán nem értek a diagnosztikához (sajnos, pedig szeretnék, és érdekelne is). Jó lenne látni a kocsimat is egy diagnoszta "kezei közt"
.
Viszont most nézték a szakszervízben olajnyomás lámpa világítás miatt, azt mondták, minden rendben. Csak egy papírt kaptam, amin a "B2477" hibakód szerepel. Mit jelent? Gondolom, nagy baj nincs, de érdekelne. Szívesen venném, ha valaki felvilágosítana.
Kösz:
Gyuri
B2477 - Vezérlőegység - konfigurációs hiba
Most már csak azt kéne megtudd, melyik vezérlőegység(ECU) dobta ezt a hibakódot(PCM, ABS, RCM, GEM,...).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1615 Dátum:
2014.01.22 szerda, 16:30:01 »
Idézetet írta: raven - 2014.01.22 szerda, 16:18:59
B2477 - Vezérlőegység - konfigurációs hiba
Most már csak azt kéne megtudd, melyik vezérlőegység(ECU) dobta ezt a hibakódot(PCM, ABS, RCM, GEM,...).
valszeg az RCM .......az légzsák......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1616 Dátum:
2014.01.22 szerda, 18:57:37 »
raven!
Vettem másik kékfogas elm-et...forscan-el megy tökéletesen.
FoDTC felismeri a kocsit remekül...de nem kommunikál semelyik vezérlővel, csak kapcsolatot akar létesiteni...
4.3.1 droid
ötlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.23 csütörtök, 10:52:45 írta Bunyek
»
Naplózva
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1617 Dátum:
2014.01.22 szerda, 22:49:10 »
Idézetet írta: raven - 2014.01.22 szerda, 16:18:59
B2477 - Vezérlőegység - konfigurációs hiba
Most már csak azt kéne megtudd, melyik vezérlőegység(ECU) dobta ezt a hibakódot(PCM, ABS, RCM, GEM,...).
Helló!
Ezt írták még: "Programozza újra a ACM-et a modul programozás segítségével a Szerszámosládából kiválasztva, majd ellenőrizze újra a DTC-t."
Mi ez?
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1618 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 07:25:21 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.22 szerda, 22:49:10
Helló!
Ezt írták még: "Programozza újra a ACM-et a modul programozás segítségével a Szerszámosládából kiválasztva, majd ellenőrizze újra a DTC-t."
Mi ez?
Légzsák.
töröld a hibát,és csekkold,hogy vissza jön-e.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1619 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 08:38:13 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.23 csütörtök, 07:25:21
Légzsák.
töröld a hibát,és csekkold,hogy vissza jön-e.
Oké, köszi a választ, de ez az, ami nekem nem megy...
Se eszközöm, se tudásom nincs hozzá.
Üdv!
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1620 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 09:23:50 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.23 csütörtök, 08:38:13
Oké, köszi a választ, de ez az, ami nekem nem megy...
Se eszközöm, se tudásom nincs hozzá.
Üdv!
Hol laksz? Lehet van a közeledben olyan fórumtárs akinek van....
Én Pesten tudok segíteni ebben.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1621 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 12:21:42 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.23 csütörtök, 09:23:50
Hol laksz? Lehet van a közeledben olyan fórumtárs akinek van....
Én Pesten tudok segíteni ebben.
Szia!
Köszönöm a felajánlást, de győri vagyok. Jó lenne, ha valaki itt tudna segíteni!
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
raven
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1622 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 13:31:32 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.22 szerda, 22:49:10
Helló!
Ezt írták még: "Programozza újra a ACM-et a modul programozás segítségével a Szerszámosládából kiválasztva, majd ellenőrizze újra a DTC-t."
Mi ez?
Az ACM(Audio Control Modul) az audio fejegység lesz, nem hiszem hogy egy sima hibakódtörlés megszabadít a hibakódtól. Mint ahogy a fenti üzenet is írja, a megoldás a modul újraprogramozása.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1623 Dátum:
2014.01.23 csütörtök, 17:18:08 »
Idézetet írta: raven - 2014.01.23 csütörtök, 13:31:32
Az ACM(Audio Control Modul) az audio fejegység lesz, nem hiszem hogy egy sima hibakódtörlés megszabadít a hibakódtól. Mint ahogy a fenti üzenet is írja, a megoldás a modul újraprogramozása.
nem kell újraprogramozni-nem is lehet.resetelni lehet a modult.azt viszont bármikor valamelyik szakszervízben.De talán a forscan is tud egy tesztet lefuttatni,csak szerintem az nem állítja alaphelyzetbe a modult.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
raven
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1624 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 11:49:49 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.23 csütörtök, 17:18:08
nem kell újraprogramozni-nem is lehet.resetelni lehet a modult.azt viszont bármikor valamelyik szakszervízben.De talán a forscan is tud egy tesztet lefuttatni,csak szerintem az nem állítja alaphelyzetbe a modult.....
Nem szoftver(kalibráció) újraprogramozására gondoltam, hanem konfiguráció újraprogramozásra, nevezhetnénk konfiguráció beállításnak is. Modul cserekor kell ezt általában megtenni, a régi modul gyári beállításait(as-built data) felprogramozni az új modulba, vagy ha olyan módosítás történik az autón amely befolyásolja valamelyik modul működését, akkor a modul konfigurációjában a megfelelő paramétert be kell állítani.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1625 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 11:52:52 »
Idézetet írta: raven - 2014.01.26 vasárnap, 11:49:49
Nem szoftver(kalibráció) újraprogramozására gondoltam, hanem konfiguráció újraprogramozásra, nevezhetnénk konfiguráció beállításnak is. Modul cserekor kell ezt általában megtenni, a régi modul gyári beállításait(as-built data) felprogramozni az új modulba, vagy ha olyan módosítás történik az autón amely befolyásolja valamelyik modul működését, akkor a modul konfigurációjában a megfelelő paramétert be kell állítani.
stimm.de jelen állás szerint az olcsó piaci diagkütyük ezt mk3 nál nem tudják.Nem úgy mint mk4,smax,kuga és fókusz.
Szóval mk3-on a gyári diag tud segíteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
raven
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1626 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 12:00:06 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.26 vasárnap, 11:52:52
stimm.de jelen állás szerint az olcsó piaci diagkütyük ezt mk3 nál nem tudják.Nem úgy mint mk4,smax,kuga és fókusz.
Szóval mk3-on a gyári diag tud segíteni.
pontosan
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1627 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 12:04:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.26 vasárnap, 11:52:52
stimm.de jelen állás szerint az olcsó piaci diagkütyük ezt mk3 nál nem tudják.Nem úgy mint mk4,smax,kuga és fókusz.
Szóval mk3-on a gyári diag tud segíteni.
Akkor most a hardware (ELM) nem tudja az MK3-at olyan szinten programozni, mint MK4, Focus II-t......vagy csak a software miatt?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1628 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 12:07:36 »
Az mk3 nem használ olyan általános protokoll-okat, mint a fiatalabb társai. Ezáltal is nehezebb "szót" érteni vele programozás téren.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
raven
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1629 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 12:12:17 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 12:04:42
Akkor most a hardware (ELM) nem tudja az MK3-at olyan szinten programozni, mint MK4, Focus II-t......vagy csak a software miatt?
Szoftver miatt. Pl. a GEM modul konfigurációját nekem sikerült megváltoztani ELM327-el saját szoftveremmel( focus1-esen, de a ugyanaz a GEM modul van Mk3-as Mondeo-n ).
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1630 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 12:16:05 »
Idézetet írta: raven - 2014.01.26 vasárnap, 12:12:17
Szoftver miatt. Pl. a GEM modul konfigurációját nekem sikerült megváltoztani ELM327-el saját szoftveremmel( focus1-esen, de a ugyanaz a GEM modul van Mk3-as Mondeo-n ).
Jó lenne, ha lenne, egy olyan SW ami tudna kommunikálni Elm-en keresztűl az MK3 GEM-jével:) Vagy ti tudtok ilyen létezéséről?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1631 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 12:17:27 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.26 vasárnap, 12:16:05
Jó lenne, ha lenne, egy olyan SW ami tudna kommunikálni Elm-en keresztűl az MK3 GEM-jével:) Vagy ti tudtok ilyen létezéséről?
Mit szeretnél kotorászni egy mk3 GEM-jében?
Nem sok dolog van........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1632 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 12:17:40 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.26 vasárnap, 12:16:05
Jó lenne, ha lenne, egy olyan SW ami tudna kommunikálni Elm-en keresztűl az MK3 GEM-jével:) Vagy ti tudtok ilyen létezéséről?
Sajnos nem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1633 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 12:20:19 »
Idézetet írta: raven - 2014.01.26 vasárnap, 12:12:17
Szoftver miatt. Pl. a GEM modul konfigurációját nekem sikerült megváltoztani ELM327-el saját szoftveremmel( focus1-esen, de a ugyanaz a GEM modul van Mk3-as Mondeo-n ).
Ezt a szoftvert nem akarod megosztani?
Sokan örülnénk neki...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1634 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:02:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.26 vasárnap, 12:17:27
Mit szeretnél kotorászni egy mk3 GEM-jében?
Nem sok dolog van........
Nem sok dolog van valóban, de pl. mennyi idő mulva aludjanak el a belső lámpák, ajtó zárásának a sebessége, esetleg hátső üveg fűtésének automata bekapcsolása(nem tudom, hogy az itt van-e) ilyesmik.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1635 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:06:41 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.26 vasárnap, 15:02:48
Nem sok dolog van valóban, de pl. mennyi idő mulva aludjanak el a belső lámpák, ajtó zárásának a sebessége, esetleg hátső üveg fűtésének automata bekapcsolása(nem tudom, hogy az itt van-e) ilyesmik.
Hát ja.
Belső lámpa: 25 mp, ha nem adod rá a gyújtást, mert akkor azonnal
Ajtó zárási sebessége adott. Jelet kap, bezár.
Igen a km/h-t talán lehetne állítani, de nekem nincs bajom a gyári 7 km/h-val.
Hátsó szélvédő fűtés...egy gombnyomás. Hidd el, jobb az ha te kapcsolod....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1636 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:14:08 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.26 vasárnap, 15:06:41
Hát ja.
Belső lámpa: 25 mp, ha nem adod rá a gyújtást, mert akkor azonnal
Ajtó zárási sebessége adott. Jelet kap, bezár.
Igen a km/h-t talán lehetne állítani, de nekem nincs bajom a gyári 7 km/h-val.
Hátsó szélvédő fűtés...egy gombnyomás. Hidd el, jobb az ha te kapcsolod....
A hátsó szélvédőfűtés pont nekem is jobban tetszik, hogy gombnyomásra működik. Amin viszont változtatnék és nem írtam, hogy a lámpamosó mennyi idővel később spricceljen. Mert most még ha szakaszosan nyomom meg a gombot akkor is néha spriccel a lámpára, holott az felesleges lenne, szerintem. Ha meg folyamatosan nyomnám akkor meg moshatná azt is. Elmconfiggal focuson elvileg lehet állítani, ha jól emlékszem.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1637 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:18:10 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.01.26 vasárnap, 15:14:08
A hátsó szélvédőfűtés pont nekem is jobban tetszik, hogy gombnyomásra működik. Amin viszont változtatnék és nem írtam, hogy a lámpamosó mennyi idővel később spricceljen. Mert most még ha szakaszosan nyomom meg a gombot akkor is néha spriccel a lámpára, holott az felesleges lenne, szerintem. Ha meg folyamatosan nyomnám akkor meg moshatná azt is. Elmconfiggal focuson elvileg lehet állítani, ha jól emlékszem.
A lámpamosó ugye kétszer gyorsan egymás követő spriccelő gomb nyomására ébred, ha a világítás be van kapcsolva.
Ennek kell egy kis idő amíg a víznyomás felépül és kitolja a mosófejeket.
Vagy nagyobb szünetekkel nyomd a szakaszost vagy kapcsold le a lámpát. (sötéttel eltekinthetsz ettől
)
Egyébként ezt talán érdemes lenne állítani.
Mondjuk én nem használom a lámpamosót, de még egyszer sem jött elő úgy, hogy nem akartam volna.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1638 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:23:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.26 vasárnap, 15:18:10
A lámpamosó ugye kétszer gyorsan egymás követő spriccelő gomb nyomására ébred, ha a világítás be van kapcsolva.
Ennek kell egy kis idő amíg a víznyomás felépül és kitolja a mosófejeket.
Vagy nagyobb szünetekkel nyomd a szakaszost vagy kapcsold le a lámpát. (sötéttel eltekinthetsz ettől
)
Egyébként ezt talán érdemes lenne állítani.
Mondjuk én nem használom a lámpamosót, de még egyszer sem jött elő úgy, hogy nem akartam volna.
Elvileg 2-3s után jön ki a lámpamosó.
Tényleg jó lenne programozni, mert qva idegesítő. Ha nem akarom használni akkor is előjön a rohadék.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1639 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:24:44 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 15:23:00
Elvileg 2-3s után jön ki a lámpamosó.
Tényleg jó lenne programozni, mert qva idegesítő. Ha nem akarom használni akkor is előjön a rohadék.
Ha egyszer lenyomod a gombot, akkor is?
Én ha 2x nyomom egymás után akkor jön elő pár mp után.....
Vedd le a motorjáról a csatit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1640 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:26:47 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.26 vasárnap, 15:18:10
A lámpamosó ugye kétszer gyorsan egymás követő spriccelő gomb nyomására ébred, ha a világítás be van kapcsolva.
Ennek kell egy kis idő amíg a víznyomás felépül és kitolja a mosófejeket.
Vagy nagyobb szünetekkel nyomd a szakaszost vagy kapcsold le a lámpát. (sötéttel eltekinthetsz ettől
)
Egyébként ezt talán érdemes lenne állítani.
Mondjuk én nem használom a lámpamosót, de még egyszer sem jött elő úgy, hogy nem akartam volna.
ha hosszan nyomod, akkor is előjön, nem kell 2x nyomni. mivel azt meg nem a gem vezérli, hanem a kis kék "relé", így kicsit nehéz lesz programozni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1641 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:30:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.26 vasárnap, 15:26:47
ha hosszan nyomod, akkor is előjön, nem kell 2x nyomni. mivel azt meg nem a gem vezérli, hanem a kis kék "relé", így kicsit nehéz lesz programozni
......és tényleg!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1642 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:31:05 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.26 vasárnap, 15:24:44
Ha egyszer lenyomod a gombot, akkor is?
Én ha 2x nyomom egymás után akkor jön elő pár mp után.....
Vedd le a motorjáról a csatit.
Elég 1x nyomni (nálam) és 2-3s múlva már bújik is elő.
(lehet faceliftnél vmit okosítottak?)
A csati nagyon el van dugva.....a relét szoktam kivenni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1643 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:33:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.26 vasárnap, 15:26:47
ha hosszan nyomod, akkor is előjön, nem kell 2x nyomni. mivel azt meg nem a gem vezérli, hanem a kis kék "relé", így kicsit nehéz lesz programozni
Akkor egy időzítő relével nem lehetne pl. 5s-re eltolni a bekapcsolást?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1644 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:37:20 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 15:33:22
Akkor egy időzítő relével nem lehetne pl. 5s-re eltolni a bekapcsolást?
minden megoldható, csak akarni kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1645 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:50:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.26 vasárnap, 15:37:20
minden megoldható, csak akarni kell
akarom-akarom, de most nézegettem az időzítő relék árait és már nem is akarom annyira.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1646 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:52:45 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 15:50:33
akarom-akarom, de most nézegettem az időzítő relék árait és már nem is akarom annyira.
Akkor tegyél be egy kis kapcsolót amivel megszakítod a relénél az egyik vezetéket.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1647 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 15:54:31 »
Idézetet írta: GSR - 2014.01.26 vasárnap, 15:52:45
Akkor tegyél be egy kis kapcsolót amivel megszakítod a relénél az egyik vezetéket.
Ez sem rossz ötlet.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1648 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 17:36:56 »
Raven!
Megkaptad a log-ot?
Naplózva
raven
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1649 Dátum:
2014.01.26 vasárnap, 19:08:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.26 vasárnap, 12:20:19
Ezt a szoftvert nem akarod megosztani?
Sokan örülnénk neki...
Majd benne lesz a ForDTC-ben.
Naplózva
Oldalak:
1
...
26
27
28
29
30
31
32
[
33
]
34
35
36
37
38
39
40
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ