Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:06:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 féltengely-megoldva  (Megtekintve 5180 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
legyozo
Vendég
« Dátum: 2011.11.01 kedd, 09:21:59 »

Sziasztok!

2.0-ás, manuális váltós, benzineshez keresek féltengelyeket.

Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.04 péntek, 14:53:17 írta legyozo » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2011.11.01 kedd, 09:36:27 »

Sziasztok!

2.0-ás, manuális váltós, benzineshez keresek féltengelyeket.

Üdv
manuális váltós benzineseké egyforma, kivéve a v6...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2011.11.01 kedd, 10:02:25 »

manuális váltós benzineseké egyforma, kivéve a v6...
Jól értem, hogy ugyanaz a féltengely kell az MK1- hez és MK2-höz, vagy a motor térfogatára vonatkozott a kiegészítésed?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2011.11.01 kedd, 10:14:51 »

Jól értem, hogy ugyanaz a féltengely kell az MK1- hez és MK2-höz, vagy a motor térfogatára vonatkozott a kiegészítésed?
térfogatra.
de nem kizárt az 1-2 egyezés sem, de erre ne vegyél mérget...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
sickdog
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2011.11.01 kedd, 11:58:29 »

nem elég csak külső csukló? kanyarba kattog?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2011.11.01 kedd, 12:14:08 »

nem elég csak külső csukló? kanyarba kattog?
Kanyarban  nem kattog, csak rázza a kocsit gyorsításkor. Nem tudom, hogy melyik része rossz.
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2011.11.01 kedd, 12:40:25 »

Kanyarban  nem kattog, csak rázza a kocsit gyorsításkor. Nem tudom, hogy melyik része rossz.
Üdv!
Mk2 klubtársnak van hozzá csuklója. Kérdezd meg tőle és azt hiszem ő megmondja neked hogy miért ráz.
 wave
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2011.11.01 kedd, 12:48:00 »

Üdv!
Mk2 klubtársnak van hozzá csuklója. Kérdezd meg tőle és azt hiszem ő megmondja neked hogy miért ráz.
 wave
MK2 nem csak MK2-t bont? Az MK2 féltengely jó az Mk1-be?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2011.11.01 kedd, 13:25:35 »

MK2 nem csak MK2-t bont? Az MK2 féltengely jó az Mk1-be?
Azért mondtam hogy kérdezd őt de a legjobb tudásom szerint jó bele.
Naplózva
sickdog
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2011.11.02 szerda, 12:00:25 »

ha gyorsításkor ráz akkor belső csukló kell bele...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 00:50:05 »

ha gyorsításkor ráz akkor belső csukló kell bele...

Kösz az infót.

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 07:42:34 »

ha gyorsításkor ráz akkor belső csukló kell bele...

Vagy új rugó a törött helyére. Vagy új féktárcsa a hullámos helyére, vagy új kerékcsapágy a kotyogó helyére.

Ezer+1 dolog miatt rázhat gyorsításkor, biztos a féltengely hiba?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 09:32:45 »

Vagy új rugó a törött helyére. Vagy új féktárcsa a hullámos helyére, vagy új kerékcsapágy a kotyogó helyére.

Ezer+1 dolog miatt rázhat gyorsításkor, biztos a féltengely hiba?

Biztos akkor lesz, amikor ma  a féltengelyes szaki rámondja az áment.
Köszi a javaslatokat, ha van újabb szívesen veszem. A rugók nem töröttek, kerékcsapágy nem kotyog, féktárcsa évek óta benn van, a rázás nem rég kezdődött.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 09:40:39 »

Biztos akkor lesz, amikor ma  a féltengelyes szaki rámondja az áment.
Köszi a javaslatokat, ha van újabb szívesen veszem. A rugók nem töröttek, kerékcsapágy nem kotyog, féktárcsa évek óta benn van, a rázás nem rég kezdődött.

A rugótörést csak akkor veszed észre, ha kiveszed a rugót. A felső részből szokott letörni 1/2-ed menet, benézve alulról nem látszik. Tipikus jelensége a kigyorsításnál rázás és a kormányremegtetés 80km/h körül.

A csapágy akkor nem kotyog, ha felemelt keréknél, kézzel megmozgatva nem mozog. Így is megnézted?

A tárcsa üzemideje itt lényegtelen, elég egy nagyobb, hosszú fékezés és hullámosodhat+vetemedhet. Sőt, ha évek óta bent van, akkor nagyobb erre az esély, mivel a  vékonyabb tárcsa hamarabb túl tud hevülni.

Ezeket is nézesd mega szakival, hogy kizárhatóak legyenek ezek a hibák. Könnyne járhatsz úgy, hogy féltengely csere után nem változik semmi és ahhoz nem elég olcsó a tengely meg z óradíj, hogy csak úgy cserélgesd. integet2
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 09:55:31 »

A rugótörést csak akkor veszed észre, ha kiveszed a rugót. A felső részből szokott letörni 1/2-ed menet, benézve alulról nem látszik. Tipikus jelensége a kigyorsításnál rázás és a kormányremegtetés 80km/h körül.

A csapágy akkor nem kotyog, ha felemelt keréknél, kézzel megmozgatva nem mozog. Így is megnézted?

A tárcsa üzemideje itt lényegtelen, elég egy nagyobb, hosszú fékezés és hullámosodhat+vetemedhet. Sőt, ha évek óta bent van, akkor nagyobb erre az esély, mivel a  vékonyabb tárcsa hamarabb túl tud hevülni.

Ezeket is nézesd mega szakival, hogy kizárhatóak legyenek ezek a hibák. Könnyne járhatsz úgy, hogy féltengely csere után nem változik semmi és ahhoz nem elég olcsó a tengely meg z óradíj, hogy csak úgy cserélgesd. integet2
Köszönöm a tanácsokat, megnézetem, ellenőriztetem.
A rugót másképpen nem lehet ellenőrizni, csak úgy ha kiveszem? A tárcsát házilag lehet ellenőrizni? A csapács a levegőbe emelve sem kotyog.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 11:17:12 »

Köszönöm a tanácsokat, megnézetem, ellenőriztetem.
A rugót másképpen nem lehet ellenőrizni, csak úgy ha kiveszem? A tárcsát házilag lehet ellenőrizni? A csapács a levegőbe emelve sem kotyog.

A rugót úgy is lehet, hogy kerék le és kézzel felnyúlsz neki. Ha törött, azt érezni fogod az ujjaiddal.

A tárcsához kell műszer.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 13:01:09 »

A rugót úgy is lehet, hogy kerék le és kézzel felnyúlsz neki. Ha törött, azt érezni fogod az ujjaiddal.

A tárcsához kell műszer.
Szerelők: féltengely belső csukló feladta a harcot. Ez okoz gyorsításkor rázást.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2011.11.04 péntek, 14:55:01 »

Szerelők: féltengely belső csukló feladta a harcot. Ez okoz gyorsításkor rázást.
Szundi fórumtársunktól sikerült vételezni egy párat.
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.