Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:12:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 366   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autó Hi-Fi  (Megtekintve 5210924 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11400 Dátum: 2012.01.18 szerda, 19:28:03 »

Sztem lehet jobban járnál ha befaragnál - pl. kiemelő gyűrűvel - egy pár 6x9"-os koax hangszórót a hátsó ajtókba. Sokkal öblösebb a hangja mint a 165-nek, több mélyhang lenne az autóban.
mi az a 6x9" meg 165 ? vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #11401 Dátum: 2012.01.18 szerda, 19:31:54 »

mi az a 6x9" meg 165 ? vigyor3

Az ovál hangszoró méretei collban, illetve cm-ben Wink
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11402 Dátum: 2012.01.18 szerda, 19:34:34 »

Az ovál hangszoró méretei collban, illetve cm-ben Wink

worship
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11403 Dátum: 2012.01.18 szerda, 20:12:33 »

Az ovál hangszoró méretei collban, illetve cm-ben Wink

mm Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11404 Dátum: 2012.01.18 szerda, 20:13:34 »

Én a fejet nem cseréltem, mert nem tudtam. Ugyanis nekem a fej az = rádió - CD - ventillátor - klíma - navigáció. Tehát ezt nem tudom kivenni.
akkor én kérek elnézést... szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11405 Dátum: 2012.01.18 szerda, 20:15:02 »

Rontani az fog hogy elől nem lesz semmi De tényleg Szinte semmi) mélyhang ha hátul nem cserélsz nagyobbra Smiley mivel nem akarsz mélynyomót, ahogyan én sem mert kell a hely stb..A kábelezéssel nekem az a tapasztalatom hogy nem sok értelme van ha a fejegységre van kötve a rendszer teszteltem több kábelel is azóta mióta beszereltem.. igaz a kábelnek is be kell járatódni de azért annyira nem izgatott hogy órákat üldögéljek kint  vigyor3
menyire olcsóra gondolsz a harmadiknál? 15k ért már jók vannak, 9k 10k hangszorók esetén  gyenge dinamika jóval kisebb teljesítmény hozható ki erősítő nélkül.
a nagyobb alatt mit értesz?
nekem eddig ugye 4 egyforma hangszósó szólt. fader-rel tudtam szabályozni a terhelést és ezt meg is tettem, mert 50-50-ben nem volt jó...
viszont az tény, hogy a hátsókból szinte semmi magasat, sőt közepet sem lehet érzékelni elől. hogy miért nem tudom, pedig egyforma jelet kapnak egyforma hangszórók...persze ez már akusztikai kérdés is lehet...
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.18 szerda, 20:16:54 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11406 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:54:45 »

a nagyobb alatt mit értesz?
nekem eddig ugye 4 egyforma hangszósó szólt. fader-rel tudtam szabályozni a terhelést és ezt meg is tettem, mert 50-50-ben nem volt jó...
viszont az tény, hogy a hátsókból szinte semmi magasat, sőt közepet sem lehet érzékelni elől. hogy miért nem tudom, pedig egyforma jelet kapnak egyforma hangszórók...persze ez már akusztikai kérdés is lehet...


Neked most 5x7 ovál van hátul, mint nekem csak nekem nem gyári és még ebből sem tör ki szinte semmi magas hang se közép. EZ  legfőbb kép a kárpít hibája világíts rá egy zseblámpával és látni fogod hogy szinte alig látszik a hangszóró és a közép pont kicsit sem ott van ahol lenni-e kellene  rinya én megoldottam azzal hogy plusz egy magassugárzó szettet tettem a hátsó ajtó elülső sarkába ha érdekel csináok képet.  vagy azzal lehetne ki küszöbölni ha vagy egy 165mm teszel be egy erős kétutast! vagy egy 6x9 ovált úgy befaragva hogy a hangszóró középontja oda essen mint az ajtókárpiton lévő hangszóró rács középpontja.. De ha faragsz akkor nem árt körültekintően mindent leméregetni nehogy  ne jöjjön le az ablak vagy ne tudd feltenni a kárpitot  eplus2 vigyor3
Én is cserélem a hátsókat pedig jó kis hangszórók de ebben az autóban csak elől tud szépen élvezhetően szólni hátra valami komolyabb kell!
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11407 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:04:37 »

a nagyobb alatt mit értesz?
nekem eddig ugye 4 egyforma hangszósó szólt. fader-rel tudtam szabályozni a terhelést és ezt meg is tettem, mert 50-50-ben nem volt jó...
viszont az tény, hogy a hátsókból szinte semmi magasat, sőt közepet sem lehet érzékelni elől. hogy miért nem tudom, pedig egyforma jelet kapnak egyforma hangszórók...persze ez már akusztikai kérdés is lehet...
A magas hangok egyenes irányban terjednek, míg a mélyek szétszóródnak a térben. Ezért van az hogy sokkal jobb eredményt lehet elérni egy jól beállított magassugárzójú komponens szettel, mint egy sima koax 2 utas hangszóróval. Hátulra hiába teszel 165-ös mélysugárzót  vigyor3 mondjuk ekkora felülettel max. középmély, ha a frekvenciavágást nem tudod megoldani. Alsó és középkategóriás fejegységekben nincs frekivágási lehetőség, így nem csak a mélyhangok jutnak a hangszórókra hanem a teljes spektrum. Mélyláda nélkül nem lehet csodát várni, sem dübörgő mélyeket, de normális hangképet ki lehet alakítani, ahhoz meg akár az első ajtóba épített komponens szett is megteszi legalább hátulról semmi nem barmol bele a hangképbe.

Nekem az első ajtóban 125Hz-re van az alsó vágási frekvencia beállítva, tehát a szett igazi mélyhangot nem is sugároz (nem is az a dolga). Hátul a mélyláda 350Hz-ig dolgozik, így nagyjából folyamatos a frekvenciamenet, habár van hogy sokallom a mélyeket pedig zárt ládám van, nem reflex.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11408 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:19:13 »

na akkor asszem első körben maradnak hátul az mk3 oválok.
elöl meg majd meglátjuk mit produkál az alpine...
kíváncsi vagyok rá, mert az adatlap szerint 35hz-től dolgozik
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11409 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:25:04 »

A magas hangok egyenes irányban terjednek, míg a mélyek szétszóródnak a térben. Ezért van az hogy sokkal jobb eredményt lehet elérni egy jól beállított magassugárzójú komponens szettel, mint egy sima koax 2 utas hangszóróval. Hátulra hiába teszel 165-ös mélysugárzót  vigyor3 mondjuk ekkora felülettel max. középmély, ha a frekvenciavágást nem tudod megoldani. Alsó és középkategóriás fejegységekben nincs frekivágási lehetőség, így nem csak a mélyhangok jutnak a hangszórókra hanem a teljes spektrum. Mélyláda nélkül nem lehet csodát várni, sem dübörgő mélyeket, de normális hangképet ki lehet alakítani, ahhoz meg akár az első ajtóba épített komponens szett is megteszi legalább hátulról semmi nem barmol bele a hangképbe.

Nekem az első ajtóban 125Hz-re van az alsó vágási frekvencia beállítva, tehát a szett igazi mélyhangot nem is sugároz (nem is az a dolga). Hátul a mélyláda 350Hz-ig dolgozik, így nagyjából folyamatos a frekvenciamenet, habár van hogy sokallom a mélyeket pedig zárt ládám van, nem reflex.

Biza nagy igazakat írsz! csak ugye ő nem akar mélyládát...  és neked a szettek is külön erősítőn vannak... itt nem lesz. nem tudsz frekit se állítani és nem is lenne sok értelme ha egy kis mélyhangot  is akarsz majd hallani. én tapasztalatból mondom olyan a 2mondi akusztikája ha hátul nincs egy normálisabb hangszóró akkor az elől ülök semmi mély hangot nem fognak észlelni  vigyor3 hangerőd lesz rendesen meg dinamikád is de mély az nuku Smiley "RELATÍVE MÉLY" Én nem régen csináltam a hifimet és nem vagyok a hátsó hangszórok miatt megelégedve vele.. Hátúl jobb zenét hallgatni mint elől mert elölről a nagy oválokból hátul halhatók "szép mélyhangok is"
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11410 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:25:18 »

na akkor asszem első körben maradnak hátul az mk3 oválok.
elöl meg majd meglátjuk mit produkál az alpine...
kíváncsi vagyok rá, mert az adatlap szerint 35hz-től dolgozik
Aztán nagy hangerőn meg egyszerűen elszáll a 35Hz-től, mert nem hallod meg (más se nagyon) mikor kezd el torzítani. Sztem szépen fog szólni, a gyári Ford után hatalmas ugrás lesz  nyes
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11411 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:30:07 »

Aztán nagy hangerőn meg egyszerűen elszáll a 35Hz-től, mert nem hallod meg (más se nagyon) mikor kezd el torzítani. Sztem szépen fog szólni, a gyári Ford után hatalmas ugrás lesz  nyes
ebben bízom én is. kinőttem már rég a tucc-tucc-ból. inkább a jó hangzás lenne a lényeg, mint a hangerő.
azt szeretném, ha lehetne beszélgetni is, miközben a zenét is tudom élvezni. a járdán meg nem akarok zavarni senkit a huppogással vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11412 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:32:19 »

Biza nagy igazakat írsz! csak ugye ő nem akar mélyládát...  és neked a szettek is külön erősítőn vannak... itt nem lesz. nem tudsz frekit se állítani és nem is lenne sok értelme ha egy kis mélyhangot  is akarsz majd hallani. én tapasztalatból mondom olyan a 2mondi akusztikája ha hátul nincs egy normálisabb hangszóró akkor az elől ülök semmi mély hangot nem fognak észlelni  vigyor3 hangerőd lesz rendesen meg dinamikád is de mély az nuku Smiley "RELATÍVE MÉLY" Én nem régen csináltam a hifimet és nem vagyok a hátsó hangszórok miatt megelégedve vele.. Hátúl jobb zenét hallgatni mint elől mert elölről a nagy oválokból hátul halhatók "szép mélyhangok is"
mondjuk a kombik akusztikája totál más ám...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11413 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:43:47 »

mondjuk a kombik akusztikája totál más ám...

Na az igaz  vigyor3 de azért ha megvagy a beszereléssel ülj be csak hátra próba kép  eplus2
de igazad van előbb próbld ki a gyáriakkal hátul aztán ha nem jó még akkor tudsz rajta igazítani Smiley
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11414 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:48:54 »

Biza nagy igazakat írsz! csak ugye ő nem akar mélyládát...  és neked a szettek is külön erősítőn vannak... itt nem lesz. nem tudsz frekit se állítani és nem is lenne sok értelme ha egy kis mélyhangot  is akarsz majd hallani. én tapasztalatból mondom olyan a 2mondi akusztikája ha hátul nincs egy normálisabb hangszóró akkor az elől ülök semmi mély hangot nem fognak észlelni  vigyor3 hangerőd lesz rendesen meg dinamikád is de mély az nuku Smiley "RELATÍVE MÉLY" Én nem régen csináltam a hifimet és nem vagyok a hátsó hangszórok miatt megelégedve vele.. Hátúl jobb zenét hallgatni mint elől mert elölről a nagy oválokból hátul halhatók "szép mélyhangok is"
Kellő felület nélküli kis méretű hangsugárzókkal igazi mélyhangot csak akusztikai labirintussal vagy lásd pl. Bose spéci hangszórókkal és hangprocesszorral lehet varázsolni. Hiába raksz bármekkora hangszórókat az ajtókba, ha nincs meg a megfelelő leosztás nem lesz az eredmény tökéletes mindenképp kompromisszumot kell kötni. Ha igazi mélyeket akarsz akkor bizony kell a mélyláda erősítővel, vagy legalább egy ülés alá rejthető aktív mélysugárzó (kompromisszum és drága) Sem a 165-ről sem az oválokról nem fogsz soha elég mélyet hallani, mert az autó menet közben keltett alacsony frekvenciás zajai nagy részüket elnyomják (pl. szélzaj, gumizaj). Próbáld ki álló helyzetben meghallgatni a cuccot és menet közben. Azt fogod tapasztalni hogy álló helyben hallgatva rendesen szól menet közben meg eltűnnek a mélyek.
Ahhoz hogy elöl normális hangképet kapj gyakorlatilag nincs is szükség hátsó hangszórókra. Ezért használnak a hangminőség autókban is csak első aktív szett + mélyláda párosítást időkorrekcióval és precíz vágási freki beállításokkal.
Ha én mélyláda nélküli cuccot raknék össze előre vmelyik gyártó power szériás hangszóróiból szettet, hátra 2 utas koaxot tennék. Így elöl megvan a normális hangkép, hátulról meg a hangterjedés miatt csak a mélyhangok hallatszanak elöl. Ha beül vki hátra élvezheti a zenét mert ő hallja a magasakat is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.18 szerda, 22:51:49 írta kokaikoko » Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11415 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:49:20 »

ebben bízom én is. kinőttem már rég a tucc-tucc-ból. inkább a jó hangzás lenne a lényeg, mint a hangerő.
azt szeretném, ha lehetne beszélgetni is, miközben a zenét is tudom élvezni. a járdán meg nem akarok zavarni senkit a huppogással vigyor3

Bár a  minőségi zene hallgatáshoz szerintem akk is szügség lenne mélynyomóhoz egy jó mélynyomó nem egyenlő a tucc tucc-al a jó mély nyomót észre se veszed hogy van vagy honnan jön a mély csak élvezed ahogyan össze simul a szettel... kicsit langyi duma  eplus2 de így van ez  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11416 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:55:10 »

Kellő felület nélküli kis méretű hangsugárzókkal igazi mélyhangot csak akusztikai labirintussal vagy lásd pl. Bose spéci hangszórókkal és hangprocesszorral lehet varázsolni. Hiába raksz bármekkora hangszórókat az ajtókba, ha nincs meg a megfelelő leosztás nem lesz az eredmény tökéletes mindenképp kompromisszumot kell kötni. Ha igazi mélyeket akarsz akkor bizony kell a mélyláda erősítővel, vagy legalább egy ülés alá rejthető aktív mélysugárzó (kompromisszum és drága) Sem a 165-ről sem az oválokról nem fogsz soha elég mélyet hallani, mert az autó menet közben keltett alacsony frekvenciás zajai nagy részüket elnyomják (pl. szélzaj, gumizaj). Próbáld ki álló helyzetben meghallgatni a cuccot és menet közben. Azt fogod tapasztalni hogy álló helyben hallgatva rendesen szól menet közben meg eltűnnek a mélyek.
Ahhoz hogy elöl normális hangképet kapj gyakorlatilag nincs is szükség hátsó hangszórókra. Ezért használnak a hangminőség autókban is csak első aktív szett + mélyláda párosítást időkorrekcióval és precíz vágási freki beállításokkal.
Ha én mélyláda nélküli cuccot raknék össze előre vmelyik gyártó power szériás hangszóróiból szettet, hátra 2 utas koaxot tennék. Így elöl megvan a normális hangkép, hátulról meg a hangterjedés miatt csak a mélyhangok hallatszanak elöl. Ha beül vki hátra élvezheti a zenét mert ő hallja a magasakat is.
na ez megszívlelendő javaslat worship worship worship
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11417 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:00:01 »

Bár a  minőségi zene hallgatáshoz szerintem akk is szügség lenne mélynyomóhoz egy jó mélynyomó nem egyenlő a tucc tucc-al a jó mély nyomót észre se veszed hogy van vagy honnan jön a mély csak élvezed ahogyan össze simul a szettel... kicsit langyi duma  eplus2 de így van ez  vigyor3
ezt tudom. meg azt is, hogy az autó hifi, meg egyáltalán a hifi, nem itt kezdődik...
persze nem is a nyomáspróbásokkal...
de azért éleztem ki a dolgot, mert nem a hangerő meg a tüdőlebeny lebegtetés a célom, ezzel a rendszerrel pláne, de ami alacsony költségvetéssel kihozható, abból legalább a kielégítőt ki szeretném hozni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11418 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:06:36 »

ezt tudom. meg azt is, hogy az autó hifi, meg egyáltalán a hifi, nem itt kezdődik...
persze nem is a nyomáspróbásokkal...
de azért éleztem ki a dolgot, mert nem a hangerő meg a tüdőlebeny lebegtetés a célom, ezzel a rendszerrel pláne, de ami alacsony költségvetéssel kihozható, abból legalább a kielégítőt ki szeretném hozni...
Na ezzel én is így voltam nem drága cuccok de azért szépen szól az én fülemnek.. egyértelmű hogy kokaikoko hifiét meg-se közelítheti
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11419 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:10:02 »

na ez megszívlelendő javaslat worship worship worship
Domi kedvencei a Mac-ek itt van két példa arra hogy mire is gondoltam:
http://www.paradoxautohifi.hu/hangszoro/mac-audio-revolution-x-2.16.html
http://www.paradoxautohifi.hu/hangszoro/mac-audio-revolution-x-16.2.html
Hertz:
http://www.paradoxautohifi.hu/hangszoro/hertz-dsk-165.2.html
http://www.paradoxautohifi.hu/hangszoro/hertz-ecx-165.4.html
Aránylag nagy teljesítményű és jó érzékenységű hangszórók egy szériából tehát gondolom egymáshoz viszonylag közeli hangzásvilággal és az embernek nem kell érte vagyont fizetni.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11420 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:10:35 »

Na ezzel én is így voltam nem drága cuccok de azért szépen szól az én fülemnek.. egyértelmű hogy kokaikoko hifiét meg-se közelítheti

ez egyértelmű...
egy 200-ért vett autóba nem építek hifit vigyor3
majd ha már ér a kocsi egy millát, akkor igen taps
bár addigra tata leszek hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11421 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:12:03 »

ez egyértelmű...
egy 200-ért vett autóba nem építek hifit vigyor3
majd ha már ér a kocsi egy millát, akkor igen taps
bár addigra tata leszek hehe
A 150e-s Passatomban annó 150e zene volt  idiota
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #11422 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:13:52 »

A 150e-s Passatomban annó 150e zene volt  idiota
Lassan ott tartunk, hogy ha teletankoljuk a kocsit, az is megduplázza az értékét... vigyor3  falbav
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11423 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:14:01 »

ezt tudom. meg azt is, hogy az autó hifi, meg egyáltalán a hifi, nem itt kezdődik...
persze nem is a nyomáspróbásokkal...
de azért éleztem ki a dolgot, mert nem a hangerő meg a tüdőlebeny lebegtetés a célom, ezzel a rendszerrel pláne, de ami alacsony költségvetéssel kihozható, abból legalább a kielégítőt ki szeretném hozni...
eljen

Na ezzel én is így voltam nem drága cuccok de azért szépen szól az én fülemnek.. egyértelmű hogy kokaikoko hifiét meg-se közelítheti

worship
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11424 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:14:54 »

Lassan ott tartunk, hogy ha teletankoljuk a kocsit, az is megduplázza az értékét... vigyor3  falbav
Igen de nem is biztos hogy olyan lassan... folyamatosan gyorsul  gun
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11425 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:15:45 »

Lassan ott tartunk, hogy ha teletankoljuk a kocsit, az is megduplázza az értékét... vigyor3  falbav
nálam ez fokozottan valóságtartalmúbb eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #11426 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:20:23 »

Na ezzel én is így voltam nem drága cuccok de azért szépen szól az én fülemnek.. egyértelmű hogy kokaikoko hifiét meg-se közelítheti

Én ugyanígy vagyok a saját rendszeremmel. Bár tervben van még 1-2 finomhangolás, de ahhoz jó idő kéne, vagy legalább egy meleg hely, ahol lehet állítgatni, és nem fagyok meg az utcán. Szerintem ebből tavasz lesz.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11427 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:43:31 »

nálam ez fokozottan valóságtartalmúbb eplus2
2funny 2funny nálam is  taps
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #11428 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 19:57:12 »

Mélynyomóra, olyan membrán védő "rácsot" hol lehet keríteni, amiből 2-t szoktak a mélynyomó elejére tenni, hogy a csomagok ne b@szkurálják a membránt? Ma nagyon kevés hiányzott, hogy ne b@sszak tarkón egy munkatársamat. Tatáról kérte meg hogy hozzam haza, és a táskáját bevágta a csomitartóba. Látta hogy ott a mélynyomó, de egy jól irányzott dobással telibetalálta a membránt, ami ennek hatására egy kellemeset huppant. Miután vörös lett a fejem, megkérdezte, hogy mi a gond? Elmagyaráztam, mire a reakció kb. annyi volt, hogy "Nincs ennek semmi baja. Ugyanúgy néz ki mint eddig". További atrocitások elkerülése végett felfurnék valami védő izét.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #11429 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 20:02:11 »

Mélynyomóra, olyan membrán védő "rácsot" hol lehet keríteni, amiből 2-t szoktak a mélynyomó elejére tenni, hogy a csomagok ne b@szkurálják a membránt? Ma nagyon kevés hiányzott, hogy ne b@sszak tarkón egy munkatársamat. Tatáról kérte meg hogy hozzam haza, és a táskáját bevágta a csomitartóba. Látta hogy ott a mélynyomó, de egy jól irányzott dobással telibetalálta a membránt, ami ennek hatására egy kellemeset huppant. Miután vörös lett a fejem, megkérdezte, hogy mi a gond? Elmagyaráztam, mire a reakció kb. annyi volt, hogy "Nincs ennek semmi baja. Ugyanúgy néz ki mint eddig". További atrocitások elkerülése végett felfurnék valami védő izét.
https://www.sal.hu/termeklista.aspx?tcsop_id=73
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #11430 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 20:04:52 »

Tehát hangszóró rácsnak hívják. Köszi.  worship Ezt se tudtam.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #11431 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 20:21:12 »

 
Tehát hangszóró rácsnak hívják. Köszi.  worship Ezt se tudtam.
wave
Naplózva
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #11432 Dátum: 2012.01.20 péntek, 19:07:22 »

Hali! Érdeklődni szeretnék,hogy van nekem egy Ford 6000 cd-s rádióm és arra lennék kiváncsi a csatlakozó melyik lábán lehet aktiválni a rádiónémítás funkciót?
Találtam egy oldalt ahol a Ford rádiók lábkiosztása van de ezt nem találtam benne.
http://elektrotanya.com/Elektro/autohifi/bekotesek_full/ford/ford-5000c.gif
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11433 Dátum: 2012.01.20 péntek, 20:05:44 »

Hali! Érdeklődni szeretnék,hogy van nekem egy Ford 6000 cd-s rádióm és arra lennék kiváncsi a csatlakozó melyik lábán lehet aktiválni a rádiónémítás funkciót?
Találtam egy oldalt ahol a Ford rádiók lábkiosztása van de ezt nem találtam benne.
http://elektrotanya.com/Elektro/autohifi/bekotesek_full/ford/ford-5000c.gif

nem az a láb amelyikre az van írva hogy Phone Mode?! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #11434 Dátum: 2012.01.20 péntek, 20:21:52 »

nem az a láb amelyikre az van írva hogy Phone Mode?! Roll Eyes

Szia Nem tudom pontosan azért kérdeztem. Vettem én is egy lézer intelceptort és annak van egy kivezetése amit rá lehet kötni a rádiónémításra ezt szeretném valahogy kivitelezni. Olvastam a másik topikban,hogy neked is van. Hogyan szuperál? Kicsit aggódom még az első bevetésig,hogy jól szereltem-e be,de majd teszteljük.
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11435 Dátum: 2012.01.21 szombat, 16:51:12 »

Szia Nem tudom pontosan azért kérdeztem. Vettem én is egy lézer intelceptort és annak van egy kivezetése amit rá lehet kötni a rádiónémításra ezt szeretném valahogy kivitelezni. Olvastam a másik topikban,hogy neked is van. Hogyan szuperál? Kicsit aggódom még az első bevetésig,hogy jól szereltem-e be,de majd teszteljük.
én nem kötöttem be a némításra,mert így is elég hangos,sőt ilyesztő is,ha nem számítasz rá.Ha rálenne kötve a némításra,és ha hangosan zenélsz,és akkor riaszt be,akkor a csajod kiugrik a bugyijából! nyes
Szerintem felesleges!
Amúgy egy percig se aggódj!Ha mégis,ingyen bemérik neked fámával itt: http://www.traffipaxshop.hu/ceginfo   Wink
persze csak ha arra jársz vagy útba esik..... nyes  hátha van ilyen lehetőség a környékeden is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.21 szombat, 16:52:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11436 Dátum: 2012.01.21 szombat, 16:59:57 »

én nem kötöttem be a némításra,mert így is elég hangos,sőt ilyesztő is,ha nem számítasz rá.Ha rálenne kötve a némításra,és ha hangosan zenélsz,és akkor riaszt be,akkor a csajod kiugrik a bugyijából! nyes
Szerintem felesleges!
Amúgy egy percig se aggódj!Ha mégis,ingyen bemérik neked fámával itt: http://www.traffipaxshop.hu/ceginfo   Wink
persze csak ha arra jársz vagy útba esik..... nyes  hátha van ilyen lehetőség a környékeden is.
hát azért én ilyet nem szerelnék be magamnak vigyor3

nem az elektronos részével van a problémám, hanem ha tévedsz pár fokot a beállításnál, akkor csak a köv csekknél derül ki Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11437 Dátum: 2012.01.21 szombat, 17:07:47 »

hát azért én ilyet nem szerelnék be magamnak vigyor3

nem az elektronos részével van a problémám, hanem ha tévedsz pár fokot a beállításnál, akkor csak a köv csekknél derül ki Undecided
nem így van-jelentős területet fed be amúgy is,de a pontos felszerelés a hatékonyságát növeli.Ezen nincs is mit ragozni.
Ezek a fámákhoz (és egyéb más lézeres mérőkhöz)lettek illesztve,tesztelve.Nem csak úgy felhányjuk oszt jóvan-mint a borsófőzeléket!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11438 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 16:39:47 »

Helló!

Vettem egy erősítőt de az a problémám hogy a tápkábelt nem tudom hol átfűzni az utastérbe! Ma egy délutánom ment rá lyuk keresésre de semmi! Valaki nem tudja véletlen hogy hol van a tűzfalon gyári lyuk ahol áttudnám dugni a kábelt?? Nem igazán szeretnék fúrni ha nem muszáj!  help  help  help  help
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11439 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 16:44:12 »

Helló!

Vettem egy erősítőt de az a problémám hogy a tápkábelt nem tudom hol átfűzni az utastérbe! Ma egy délutánom ment rá lyuk keresésre de semmi! Valaki nem tudja véletlen hogy hol van a tűzfalon gyári lyuk ahol áttudnám dugni a kábelt?? Nem igazán szeretnék fúrni ha nem muszáj!  help  help  help  help
csak a gyári átvezetőn tudsz fúrás nélkül bevinni bármit is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11440 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 16:50:53 »

csak a gyári átvezetőn tudsz fúrás nélkül bevinni bármit is.

Az hol van???
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11441 Dátum: 2012.01.25 szerda, 18:43:58 »

Az hol van???
mk2-nek hol van a motorvezérlje?
mert mk3-nál ott van lehetőség átvezetésre ahol a GEM meg az ECU kábelei befutnak, talán mk2-n is, nem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


blaci
Vendég
« Új hozzászólás #11442 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:00:42 »

Üdv!
Lecseréltem a gyári Sony-t egy JVC KD-AVX40 fejegységre. Majdnem minden rendben van, csak annyi a gond, hogy ha leveszem a gyújtást, akkor valószínüleg teljesen áramtalanítom, mert elfelejt mindent. Mi lehet félrekötve vajon?
A bekötéshez  iso átalakítót használtam, amire csak a kormánytáv adaptert kötöttem pluszba, de az rendben mûködik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11443 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:02:15 »

mk2-nek hol van a motorvezérlje?
mert mk3-nál ott van lehetőség átvezetésre ahol a GEM meg az ECU kábelei befutnak, talán mk2-n is, nem?
kesztyűtartó mögött. a központizár modul mögött. fém színű doboz.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11444 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:11:56 »

kesztyűtartó mögött. a központizár modul mögött. fém színű doboz.
na hát akkor ott van az átvezető  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11445 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:14:07 »

na hát akkor ott van az átvezető  nyes
pont az ellenkező oldalon van.
az utas oldali biztosítéktábla felett lép be az utastérbe.
az ecu-nál nem tudsz befűzni semmit, mert tömített csatlakozója van az ecu-nak és a csatlakozót még csavarral is le kell biztosítani, ami már a motortérben van...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11446 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:22:26 »

pont az ellenkező oldalon van.
az utas oldali biztosítéktábla felett lép be az utastérbe.
az ecu-nál nem tudsz befűzni semmit, mert tömített csatlakozója van az ecu-nak és a csatlakozót még csavarral is le kell biztosítani, ami már a motortérben van...
hát jólvanakkor  vigyor3

én aszittem egyszerűbb  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #11447 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:23:37 »

hát jólvanakkor  vigyor3

én aszittem egyszerűbb  Roll Eyes
egyszerű az, csak jó helyen kell kurkászni nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #11448 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:46:44 »

Üdv!
Lecseréltem a gyári Sony-t egy JVC KD-AVX40 fejegységre. Majdnem minden rendben van, csak annyi a gond, hogy ha leveszem a gyújtást, akkor valószínüleg teljesen áramtalanítom, mert elfelejt mindent. Mi lehet félrekötve vajon?
A bekötéshez  iso átalakítót használtam, amire csak a kormánytáv adaptert kötöttem pluszba, de az rendben mûködik.


A citromsárga színű vezetéknek elvileg állandó pozitívnak kell lennie, mert az a memória kábel.Azzal van a probléma valószínűleg.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.25 szerda, 19:48:58 írta M.Márk » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11449 Dátum: 2012.01.27 péntek, 12:07:14 »

Ezzel lehet valamit kezdeni, vagy dobjam el a francba!?  Undecided

Hallottam, hogy zörög a hangszóró és szétszedtem az ajtót, aztán amint látható is a pirossal jelölt területen elengedte a ragasztó a papírt...pedig a hátsó hangszórók sokkal újabbak mint az elsők, ezek nemrég lettek beszerelve  Roll Eyes

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 366   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.