Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:03:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 366   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autó Hi-Fi  (Megtekintve 5211103 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11700 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 09:49:05 »


A Hifire visszatérve..... Hát finomanszólva nem hiném hogy az emlitet fejegységel bármiféle minőségről
bszélhetnénk.A pionál az egyetlen normális fejegység a DEH MP77es....igazi jó hangú fejegység.
A mély mindig késni fog,most nem részletezném miért.
Ha egy picit is adsz mások szavára,legalább elgondolkodás szintjén....inkább
Uj szériás Kenwoodot,vagy akár JVC  BT921-et vegyél...de az Alpine-nak  is egyedülállóan neutrális hangja van.
..a legjobb megfogalmazás: hosszú távon is halgatható.

üdv.peti
Hasonlókat szoktam én is javasolni: Alpine 9812, 9833, 9835, 9853, 9855, 9886, 9887, 117, de a Mondeósok nagy részének nem tetszik a dizájn meg a szín  falbav A hang az mindig csak másodlagos szokott lenni azután hogy "hogy néz ki a középkonzolban".

Na akkor más. Februárban akksit cseréltettem az autóban, azóta sztem a komplett szett ellenfázisban szól. Töltöttem le egy tesztlemezt, meghallgattam rózsazajjal és tényleg szét van esve a tér. Reseteltem a fejet, leválasztottam az erősítőket pár percre a 12V-ról de az sem segített. Előtte hibátlan volt, tehát nem akarok hangszórókábelt forrasztgatni.
Arra gondoltam behajítom a polcon álló Alpine 9812-őt és meghallgatom az mit művel, nem-e véletlen a Pioneer (88RSII) adta be a kulcsot.
A beépített cucc leírását itt megtalálod: http://mondeo.hu/index.php?topic=7390.0
Esetleg van-e ötleted mit lehetne még tenni?
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #11701 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 09:55:45 »

Én is had osszam meg a hifi témában a gondolataimat (nem bántok senkit és nem véleményezek senkit, csak a sajátomat mondom el).

Sokszor szerettem volna nagyon jó hangzást az autóban, mélynyomóval, meg mindennel. Aztán beszéltem sok-sok hifissel és apuka lettem. Rájöttem, hogy az igazán jó hifi kialakítása úgy kezdődik, hogy fejegység kb 350-500eFt, erősítők és minden más kb 250-300eFt. Ez alatt kompromisszum hegyek vannak.
Aztán jött, hogy a gyerekek és magam miatt is több mindent kéne tudnia a fejegységnek (2 zóna, film, SD, navi...). Ezekből két fajta fejegység van. Az egyik elfogadható, szép hangzású, de nem beszarásan jó, a másik ami hihetetlenül jó hangzású, de megfizethetetlen.
Emellett még jött a gondolat, hogy vajon az út zajával mi a helyzet. Menet közben a tuti hifi annyira nem kihasználható, mintha az autó állna. Beszűrődik a motor zaj, menet zajok... Odáig jutottam, hogy maradtam a mondeo gyári hangszóróinál, egy multi navi fejegység az alacsonyabb árból és majd egyszer, egy olyan oldalt, szépen megbújó mélynyomó, mert az hiányzik.
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11702 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 11:06:25 »

Én is had osszam meg a hifi témában a gondolataimat (nem bántok senkit és nem véleményezek senkit, csak a sajátomat mondom el).

Sokszor szerettem volna nagyon jó hangzást az autóban, mélynyomóval, meg mindennel. Aztán beszéltem sok-sok hifissel és apuka lettem. Rájöttem, hogy az igazán jó hifi kialakítása úgy kezdődik, hogy fejegység kb 350-500eFt, erősítők és minden más kb 250-300eFt. Ez alatt kompromisszum hegyek vannak.
Aztán jött, hogy a gyerekek és magam miatt is több mindent kéne tudnia a fejegységnek (2 zóna, film, SD, navi...). Ezekből két fajta fejegység van. Az egyik elfogadható, szép hangzású, de nem beszarásan jó, a másik ami hihetetlenül jó hangzású, de megfizethetetlen.
Emellett még jött a gondolat, hogy vajon az út zajával mi a helyzet. Menet közben a tuti hifi annyira nem kihasználható, mintha az autó állna. Beszűrődik a motor zaj, menet zajok... Odáig jutottam, hogy maradtam a mondeo gyári hangszóróinál, egy multi navi fejegység az alacsonyabb árból és majd egyszer, egy olyan oldalt, szépen megbújó mélynyomó, mert az hiányzik.
Nyilván a felhasználási terület és az igény jelentősen befolyásolja az árat.
Az átlag user hallgatja a rádiót/cd-t a gyári cuccon, ha gyári multimédiás feje van akkor a hátul ülők néznek vmi filmet és közben megy az általában igen gyenge Mo-i térképpel rendelkező navi.

A hangminőség meg a multimédia két külön történet, ha egyben akarja vki a kettőt akkor sem olyan nagy az eltérés hiszen lényegében fejegységből kell más, erősítőből több + kijelzők, + egyéb biszbaszok.
Egy csúcskategóriás multimédia fej sem drágább mint egy csúcs fejegység:
http://www.paradoxautohifi.hu/autoradio_fejegyseg/alpine-iva-d800r.html
http://www.paradoxautohifi.hu/autoradio_fejegyseg/pioneer-dex-p99rs.html
Tudom hogy sokan nem osztják a véleményem de vettem 80USD-ért egy 7" navit, ráhajítottam a legújabb Primo-t és kérdés megoldva.
Ha minőségi zenét akarok hallgatni mp3 nem igazán jöhet szóba, tehát usb, sd, ipod kilőve.
Mint az otthoni hifi-ben az autóban is igaz: a fő alkotóelemek kiválasztása után ha igazán jót akarsz akkor tudománnyá, művészetté és bizonyos szinten ezoterikussá is válik (kábelek, kábelek elvezetése, bandázs, erősítők elhelyezése, hangszóró kiemelő gyűrűk, mély elhelyezése, csatlakozók, szigetelés, csillapítás stb.) és akkor még nem beszéltem a beállításról, hangolásról (kersztfrekik, vágás stb.) Az ördög a részletekben rejlik.
Hiába egy csilli-villi fej ha a gyári nem hozzá méretezett kábelen kapja a tápot, a gyári 0.5mm2-es kábelek továbbítják a jelet a gyári hangszórókhoz... jelentős javulás nem várható a leggyengébb láncszem határozza meg a rendszer minőségét.
Zaj: jó szigetelésnél nincs jobb. Javít a hangminőségen és jelentősen csökkenti az alacsony frekvenciás zajokat (út, gumi, szél egy része)
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #11703 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 11:40:03 »

Nyilván a felhasználási terület és az igény jelentősen befolyásolja az árat.
Az átlag user hallgatja a rádiót/cd-t a gyári cuccon, ha gyári multimédiás feje van akkor a hátul ülők néznek vmi filmet és közben megy az általában igen gyenge Mo-i térképpel rendelkező navi.

A hangminőség meg a multimédia két külön történet, ha egyben akarja vki a kettőt akkor sem olyan nagy az eltérés hiszen lényegében fejegységből kell más, erősítőből több + kijelzők, + egyéb biszbaszok.
Egy csúcskategóriás multimédia fej sem drágább mint egy csúcs fejegység:
http://www.paradoxautohifi.hu/autoradio_fejegyseg/alpine-iva-d800r.html
http://www.paradoxautohifi.hu/autoradio_fejegyseg/pioneer-dex-p99rs.html
Tudom hogy sokan nem osztják a véleményem de vettem 80USD-ért egy 7" navit, ráhajítottam a legújabb Primo-t és kérdés megoldva.
Ha minőségi zenét akarok hallgatni mp3 nem igazán jöhet szóba, tehát usb, sd, ipod kilőve.
Mint az otthoni hifi-ben az autóban is igaz: a fő alkotóelemek kiválasztása után ha igazán jót akarsz akkor tudománnyá, művészetté és bizonyos szinten ezoterikussá is válik (kábelek, kábelek elvezetése, bandázs, erősítők elhelyezése, hangszóró kiemelő gyűrűk, mély elhelyezése, csatlakozók, szigetelés, csillapítás stb.) és akkor még nem beszéltem a beállításról, hangolásról (kersztfrekik, vágás stb.) Az ördög a részletekben rejlik.
Hiába egy csilli-villi fej ha a gyári nem hozzá méretezett kábelen kapja a tápot, a gyári 0.5mm2-es kábelek továbbítják a jelet a gyári hangszórókhoz... jelentős javulás nem várható a leggyengébb láncszem határozza meg a rendszer minőségét.
Zaj: jó szigetelésnél nincs jobb. Javít a hangminőségen és jelentősen csökkenti az alacsony frekvenciás zajokat (út, gumi, szél egy része)

Nos pont ezért nem áldoznék többet a mondeo zenejavítására, mint max az új hangszórók, hogy legalább a mostani, feltehetőleg mechanikai zörgés/torzítás megszűnjön.
Nem vagyok hajlandó egy komolyabb otthoni hifi árát az autóba locsolni. Ha jó zenére vágyom, otthon, bort kortyolgatva, fotelben ülve, vagy esetleg a Zeneakadémián, vagy vmi hasonló koncertteremben.
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11704 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 12:25:30 »

Kössz a trespa ismertetőt. Wink
Neten megnéztem,de az még az jelenti hogy ismerném.

A Hifire visszatérve..... Hát finomanszólva nem hiném hogy az emlitet fejegységel bármiféle minőségről
bszélhetnénk.A pionál az egyetlen normális fejegység a DEH MP77es....igazi jó hangú fejegység.
A mély mindig késni fog,most nem részletezném miért.
Ha egy picit is adsz mások szavára,legalább elgondolkodás szintjén....inkább
Uj szériás Kenwoodot,vagy akár JVC  BT921-et vegyél...de az Alpine-nak  is egyedülállóan neutrális hangja van.
..a legjobb megfogalmazás: hosszú távon is halgatható.

üdv.peti


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Köszi a tanácsot! deh mp77 láttam és hallottam is szólni kb 2éve egy demó autóba, akkor valószínű az lesz hogy keresek egy jó állapotút  worship
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11705 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 12:33:11 »

Sziasztok!

Az el. ablakemelő vezetékét tartó bilincseknek van valami egyszerű kiszedési módja, hogy lecsupaszítsam az ajtót? Nem akarom eltörni vagy ilyesmi.
Naplózva
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11706 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 12:37:25 »


Helont nem akarok venni, arra már nincs keretem.  Roll Eyes De ez a Dragster kb. fele annyiba fáj.  nyes
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #11707 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 14:05:10 »

Hasonlókat szoktam én is javasolni: Alpine 9812, 9833, 9835, 9853, 9855, 9886, 9887, 117, de a Mondeósok nagy részének nem tetszik a dizájn meg a szín  falbav A hang az mindig csak másodlagos szokott lenni azután hogy "hogy néz ki a középkonzolban".

Na akkor más. Februárban akksit cseréltettem az autóban, azóta sztem a komplett szett ellenfázisban szól. Töltöttem le egy tesztlemezt, meghallgattam rózsazajjal és tényleg szét van esve a tér. Reseteltem a fejet, leválasztottam az erősítőket pár percre a 12V-ról de az sem segített. Előtte hibátlan volt, tehát nem akarok hangszórókábelt forrasztgatni.
Arra gondoltam behajítom a polcon álló Alpine 9812-őt és meghallgatom az mit művel, nem-e véletlen a Pioneer (88RSII) adta be a kulcsot.
A beépített cucc leírását itt megtalálod: http://mondeo.hu/index.php?topic=7390.0
Esetleg van-e ötleted mit lehetne még tenni?

Hello.
Ha akku csere után lett gond,akkor valószinüleg a jól beállitott időkorrekcíó-hoz képest most óriási
káosz van az autóban.
Ha nincs erősitőd akkor nem valószinü hogy a gyári hszórókábel lenne felcserélve.Viszont ha van,akkor bármi lehetséges./vagy az erősitőnél,akár a hangszórónál is lehet forditva a + és - /
viszont ha már nem gyári a hszóród,akkor ez a sima fejegységes meghajtásra is igaz lehet.
Ekkor azonban /ha csak a fej szól/akkor balance középen halkan és rosszul szólna.Oldalanként pedig jól.
Ilyen hiba mellett ezek a tünetek.

Az rs ll, nagyon jó hangú fej,igazi tudását erősitős + szett rendszerben mutatja meg igazán.
Viszont az is igaz sokan megtuningolják a gyári rca-t...alapból +egyebek.
Valahogy hosszútávon kevés helyen marad meg.nem mindegy ki milyen erősitőt társit hozzá.
amit tanulta hangminőségesektől "rendszerben " kell gondolkozni a pioval.Ehhez viszont sok hallgatózás szükséges,mi
passzolna a saját izlésünkhöz.

Nemtudom tudtam-e valamit lenditeni a dolgon.

Alpine fejek: 9855 a legjobb kimerem jelenteni...egy egy adott rendszerből mindig a legjobbat hozza ki./a felsoroltak közül/
a 983Xsorozat borzasztóan rendszerfüggő,alig van valami amivel minden szempontból hibátlanul szólna.

üdv..peti.

ui: Pioból most jön a legújabb sorozat,mindent tud..kb 100-120lesz az ára.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #11708 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 14:25:49 »

Én is had osszam meg a hifi témában a gondolataimat (nem bántok senkit és nem véleményezek senkit, csak a sajátomat mondom el).

Sokszor szerettem volna nagyon jó hangzást az autóban, mélynyomóval, meg mindennel. Aztán beszéltem sok-sok hifissel és apuka lettem. Rájöttem, hogy az igazán jó hifi kialakítása úgy kezdődik, hogy fejegység kb 350-500eFt, erősítők és minden más kb 250-300eFt. Ez alatt kompromisszum hegyek vannak.
Aztán jött, hogy a gyerekek és magam miatt is több mindent kéne tudnia a fejegységnek (2 zóna, film, SD, navi...). Ezekből két fajta fejegység van. Az egyik elfogadható, szép hangzású, de nem beszarásan jó, a másik ami hihetetlenül jó hangzású, de megfizethetetlen.
Emellett még jött a gondolat, hogy vajon az út zajával mi a helyzet. Menet közben a tuti hifi annyira nem kihasználható, mintha az autó állna. Beszűrődik a motor zaj, menet zajok... Odáig jutottam, hogy maradtam a mondeo gyári hangszóróinál, egy multi navi fejegység az alacsonyabb árból és majd egyszer, egy olyan oldalt, szépen megbújó mélynyomó, mert az hiányzik.

üdv!

Nagyon jól átjött amit tapasztaltál,nagyvonalakban valahogy igy.
Viszont ha szóbakerül a szobai rendszer is,akkor ne feledjük el ott is a hasonló rendszer,nem 100eft.

Valóban mi is azt állapitottuk meg hogy vannak nagyon jó hifik amik a toppot képviselik
széles körben./kb feje.70-150ig./....és aztán jönnek a igazi hifi rendszerek.A cd-házban csak a lejátszó,
az elektronikák meg külön házban.+erősitő,hszóró stbi..
Viszont az is igaz hogy egy nagyon jól eltalált "megválogatott" hifirendszer, képes kielégitő hangzást varázsolni az autóba.Természetesen az alapját szigetelés és kábelezés nem lehet kispórolni.És a legfontosabb az emberi tényező
mint installáció.Ezzel,mármint a beépítés,hangolás,beállitással messze a rendszer képességei fölé lehet
tenni a lécet.
Több olyan autót ismerek amelyek költségvetése 300-500eft alatti és tényleg mosolyt csalnak a hallgató
arcára./viszont az igaz,hogy ezek sok próba,meghallgatás csere előzi ezt meg/.

1994ben olvastam egy autós magazinban,hogy egy autó sohasem készül el....irta ezt egy felújitás után egy
igazi rajongó.Mindig talál valamit rajta amin változtatni szeretne...sztem ez a hifi-re is igaz.

üdv...szóban jobban el tudnám mondani....
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11709 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 15:12:36 »

Na meg az is jó kérdés, hogy a szivacsborítást az ajtóról hogyan lehetne leszedni? Mert ahogy szedném le, a szivacs előbb szakad, mint hogy lejöjjön onnan. Valami durva fekete ragasztó tartja... a hangszóró nyíláson keresztül eléggé lehetetlen dolog bitulapozni a komplett ajtót... XD azt a szivacsréteget pedig egyben meg kéne őrizni.

Ötlet? finom
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #11710 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 15:34:02 »

Na meg az is jó kérdés, hogy a szivacsborítást az ajtóról hogyan lehetne leszedni? Mert ahogy szedném le, a szivacs előbb szakad, mint hogy lejöjjön onnan. Valami durva fekete ragasztó tartja... a hangszóró nyíláson keresztül eléggé lehetetlen dolog bitulapozni a komplett ajtót... XD azt a szivacsréteget pedig egyben meg kéne őrizni.

Ötlet? finom
Tapétavágóval (snitzer) kell azt a fekete ragacsot elvágni. Aztán mikor végeztél, akkor csak össze kell nyomni a szivacson, és az ajtón maradt fekete trutymót, azok meg szépen összeragadnak.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11711 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 15:46:51 »

Tapétavágóval (snitzer) kell azt a fekete ragacsot elvágni. Aztán mikor végeztél, akkor csak össze kell nyomni a szivacson, és az ajtón maradt fekete trutymót, azok meg szépen összeragadnak.

köszi!  worship

De jó hogy itthon nem találok... falbav na holnap ez lesz az első dolgom, remélem akkor is jó idő lesz.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11712 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 15:47:11 »

Na meg az is jó kérdés, hogy a szivacsborítást az ajtóról hogyan lehetne leszedni? Mert ahogy szedném le, a szivacs előbb szakad, mint hogy lejöjjön onnan. Valami durva fekete ragasztó tartja... a hangszóró nyíláson keresztül eléggé lehetetlen dolog bitulapozni a komplett ajtót... XD azt a szivacsréteget pedig egyben meg kéne őrizni.

Ötlet? finom

Ha bitulapozod az ajtót, akkor azt a szivacsot nyugodtan kivághatod a picsáb@, és bituzd le belül is. Jobban fog szigetelni, mint az a szivacsakármi. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11713 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 17:38:44 »

Viszont az ablakemelő kapcsolónak a vezetékét tartó kis bilincset még mindig nem tudom kiszedni az ajtóból és nem akarom eltörni. Van valami könnyű mód erre?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11714 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 17:55:26 »

Viszont az ablakemelő kapcsolónak a vezetékét tartó kis bilincset még mindig nem tudom kiszedni az ajtóból és nem akarom eltörni. Van valami könnyű mód erre?

http://mondeo.hu/index.php?topic=7.11450

Zolibácsinak így van megoldva hátha ez segít.....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11715 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 17:56:09 »

görgesd lefelé smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #11716 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 18:47:55 »

Én is had osszam meg a hifi témában a gondolataimat (nem bántok senkit és nem véleményezek senkit, csak a sajátomat mondom el).

Sokszor szerettem volna nagyon jó hangzást az autóban, mélynyomóval, meg mindennel. Aztán beszéltem sok-sok hifissel és apuka lettem. Rájöttem, hogy az igazán jó hifi kialakítása úgy kezdődik, hogy fejegység kb 350-500eFt, erősítők és minden más kb 250-300eFt. Ez alatt kompromisszum hegyek vannak.
Aztán jött, hogy a gyerekek és magam miatt is több mindent kéne tudnia a fejegységnek (2 zóna, film, SD, navi...). Ezekből két fajta fejegység van. Az egyik elfogadható, szép hangzású, de nem beszarásan jó, a másik ami hihetetlenül jó hangzású, de megfizethetetlen.
Emellett még jött a gondolat, hogy vajon az út zajával mi a helyzet. Menet közben a tuti hifi annyira nem kihasználható, mintha az autó állna. Beszűrődik a motor zaj, menet zajok... Odáig jutottam, hogy maradtam a mondeo gyári hangszóróinál, egy multi navi fejegység az alacsonyabb árból és majd egyszer, egy olyan oldalt, szépen megbújó mélynyomó, mert az hiányzik.

Ezzel nem értek teljesen 1et.
Néha túl lihegik ezt a hifis dolgot.Hifi hangzás autóban eleve halva született 5let,és ezen egy fél millás fej sem segít.Max javíthat de tökéletes akkor se lesz.
Aki hifizni akar az otthon megteheti a megfelelő rendszeren.
Én azt mondanám annak aki javítani akar a komplett rendszeren, hogy mindenből 50-100 ezres kategóriát nézzen-vegyen.Pénztárcától függően.Többet felesleges.Inkább fektesse a pénzét full szigetelésbe illetve minőségi kábelekbe (nem csengő zsinór Smiley)
Mindig annyira jó egy rendszer amilyen a leg gyengébb eleme.Ha tehát van fél millás fejegység csengő zsinóron akkor nem kell megvenni a millás fejet mert az tuti jobb.Körbe kell nézni, hogy ki a leggyengébb...
Az mp3-nál jobb zene hallgatásának sincs sok értelme.Külső-belső zajforrások úgyis elveszik amennyivel többet tudna adni a cd vagy flac.

Lehet bele ölni a pénzt,ez csak az egyénen múlik na meg attól, hogy mikor fogy ki a keret és fásul bele az ember, hogy hiába a pénz de nem tud javítani már a hangminőségen.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #11717 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 20:52:29 »

Ezzel nem értek teljesen 1et.
Néha túl lihegik ezt a hifis dolgot.Hifi hangzás autóban eleve halva született 5let,és ezen egy fél millás fej sem segít.Max javíthat de tökéletes akkor se lesz.
Aki hifizni akar az otthon megteheti a megfelelő rendszeren.
Én azt mondanám annak aki javítani akar a komplett rendszeren, hogy mindenből 50-100 ezres kategóriát nézzen-vegyen.Pénztárcától függően.Többet felesleges.Inkább fektesse a pénzét full szigetelésbe illetve minőségi kábelekbe (nem csengő zsinór Smiley)
Mindig annyira jó egy rendszer amilyen a leg gyengébb eleme.Ha tehát van fél millás fejegység csengő zsinóron akkor nem kell megvenni a millás fejet mert az tuti jobb.Körbe kell nézni, hogy ki a leggyengébb...
Az mp3-nál jobb zene hallgatásának sincs sok értelme.Külső-belső zajforrások úgyis elveszik amennyivel többet tudna adni a cd vagy flac.

Lehet bele ölni a pénzt,ez csak az egyénen múlik na meg attól, hogy mikor fogy ki a keret és fásul bele az ember, hogy hiába a pénz de nem tud javítani már a hangminőségen.

Sztem ő is azt irta amit te,..nagyvonalakban.
Két dolgot füznék hozzá,ha lehet.
Az egyik hogy azok akik hosszú időn keresztül használják az autót,pl munkaeszköz azoknak jó szolgálatot tesz, ha nem zajos az autó,és ami még fontosabb olyan hangrendszer legyen  amit hosszú időn keresztül is kellemes hallgatni.
A másik a csengődrót.Bármilyen meglepő annó nem voltam megelégedve a közel 800ft/méter kapható Audison sonus kábellel.Valahogy olyan zagyva összemosódott hang jött le róla.
Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!? wow1
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.


Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #11718 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 21:26:16 »

Sztem ő is azt irta amit te,..nagyvonalakban.
Két dolgot füznék hozzá,ha lehet.
Az egyik hogy azok akik hosszú időn keresztül használják az autót,pl munkaeszköz azoknak jó szolgálatot tesz, ha nem zajos az autó,és ami még fontosabb olyan hangrendszer legyen  amit hosszú időn keresztül is kellemes hallgatni.
A másik a csengődrót.Bármilyen meglepő annó nem voltam megelégedve a közel 800ft/méter kapható Audison sonus kábellel.Valahogy olyan zagyva összemosódott hang jött le róla.
Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!? wow1
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.
Én szeretem a Sonus hangszórókábel hangját, a saját erősítőivel kifejezetten jól szól, persze nyilván ízlések és pofonok, no meg rendszerfüggő is. A lakásban a cd-erősítő között is Sonus rca van és biz hangban leveri a Van Den Hul M.C.D300MKII-őt  wow1
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11719 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 23:07:03 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=7.11450

Zolibácsinak így van megoldva hátha ez segít.....

Neki úgy van megoldva, hogy a szivacs le van tépve teljesen, helyére bitulap  nyes én viszont szeretném egyben tartani a szivacsot... lehet ott a bilincsnél megvágom és azon a részen lebitulapozom.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #11720 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 23:43:42 »

Sztem ő is azt irta amit te,..nagyvonalakban.
Két dolgot füznék hozzá,ha lehet.
Az egyik hogy azok akik hosszú időn keresztül használják az autót,pl munkaeszköz azoknak jó szolgálatot tesz, ha nem zajos az autó,és ami még fontosabb olyan hangrendszer legyen  amit hosszú időn keresztül is kellemes hallgatni.
A másik a csengődrót.Bármilyen meglepő annó nem voltam megelégedve a közel 800ft/méter kapható Audison sonus kábellel.Valahogy olyan zagyva összemosódott hang jött le róla.
Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!? wow1
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.

 worship  worship

Pontosan.

Egyetértek, hogy aki sokat autózik, az minél jobb audiorendszerrel ellátva közlekedjen az ész szerűség határain belül, bár én nem szólok bele más költekezéseibe.

Pont ezért cseréltem ki én is a fejegységet, majd egyszer valami pici mélynyomót rakok és részemről kész.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #11721 Dátum: 2012.03.16 péntek, 14:03:28 »


Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!? wow1
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.

[/quote]

A tömörrézdróton nem csodálkozom, az jó vezető, főleg ha rendesen be is van égve.
Az utp-ből font  CAT - DIY kábelek szerintem kutyafülét sem érnek. Színtelen-fakó hangjuk van. Egy előny van: olcsó...
Nekem pl tömör rézérből készült ródiummal futtatott,selyem dielekrikummal bevont Arzachel féle RCA-m van. Bődület, hogy milyen hangja van  taps
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #11722 Dátum: 2012.03.16 péntek, 14:50:57 »

Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!? wow1
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.



A tömörrézdróton nem csodálkozom, az jó vezető, főleg ha rendesen be is van égve.
Az utp-ből font  CAT - DIY kábelek szerintem kutyafülét sem érnek. Színtelen-fakó hangjuk van. Egy előny van: olcsó...
Nekem pl tömör rézérből készült ródiummal futtatott,selyem dielekrikummal bevont Arzachel féle RCA-m van. Bődület, hogy milyen hangja van  taps

Természetesen nem arról van szó hogy nincs jobb ettől Cat 6-tól !

Biztos jó amit használsz,és főleg neked tetszen ez a legfőbb szempont.
Engem egy itthoni sq hangminőséges barátom oltott be erre/utp kábel/és külön felhívta a figyelmemet arra hogy ne tegyek rá drágább dugókat!/nem a pénz a lényeg!/Szó nélkül vettem ki a Neotech khs 321-et,persze ez sem csúcs de nekem középszintre bővel elég volt.Tehát itt nem az olcsóság a szempont,hanem ami garantáltan
jó!Bár nem elmiteted ez szobai vagy autós kábel,itt a csavar érpár a lényeg,többet ér mint bármilyen 3*árnyékolású rca!

üdv.. Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11723 Dátum: 2012.03.16 péntek, 18:19:21 »

Jobb első, jobb hátsó ajtó bituzása kész.  vigyor3


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11724 Dátum: 2012.03.16 péntek, 20:07:40 »

Jobb első, jobb hátsó ajtó bituzása kész.  vigyor3


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

 wow1 és kívülről nem feded be??
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11725 Dátum: 2012.03.16 péntek, 20:47:14 »

wow1 és kívülről nem feded be??

Hogy érted?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11726 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:03:47 »

Jobb első, jobb hátsó ajtó bituzása kész.  vigyor3


Az ajtó első részét nem bituztad ki? És a belső oldalát is kellene, pont az "tartja bent" a hangokat.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11727 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:06:40 »

Az ajtó első részét nem bituztad ki? És a belső oldalát is kellene, pont az "tartja bent" a hangokat.

Fullosan ki van bituzva a belseje. Csak arra a részre nem raktam, ahol a szivacs van. Ott csak a vezeték tartó bilincs köré raktam, mert ott kicsit kivágtam a szivacsot.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11728 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:07:02 »

Az ajtó első részét nem bituztad ki? És a belső oldalát is kellene, pont az "tartja bent" a hangokat.

így van pont a lényeges részre nem tettél bitut nem sokat ér amit csináltál  szomoru1 nem bántásból írom tényleg
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11729 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:10:03 »

Fullosan ki van bituzva a belseje. Csak arra a részre nem raktam, ahol a szivacs van. Ott csak a vezeték tartó bilincs köré raktam, mert ott kicsit kivágtam a szivacsot.

pont a szivacsot kellett volna cserélned így:
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11730 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:11:48 »

pont a szivacsot kellett volna cserélned így:


Ahh. Szóval a szivacs helyett is használjak bitulapot? xD Ok, meglátom mit tehetek.
Naplózva
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11731 Dátum: 2012.03.16 péntek, 21:23:43 »

Ott bal oldalon a résnél hogyan van megoldva? Csak úgy ki van feszítve a rés felett? Vigyázni kéne, hogy az ablakot ne zavarja a mozgásban, meg főleg hogy ne ragadjon hozzá.

Szerk.: egyébként ha valami gond van a zárral vagy az ablakemelővel, hogyan férsz hozzá? xD
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.16 péntek, 21:27:14 írta overcooler » Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #11732 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:21:23 »

Ott bal oldalon a résnél hogyan van megoldva? Csak úgy ki van feszítve a rés felett? Vigyázni kéne, hogy az ablakot ne zavarja a mozgásban, meg főleg hogy ne ragadjon hozzá.

Szerk.: egyébként ha valami gond van a zárral vagy az ablakemelővel, hogyan férsz hozzá? xD

Remélhetőleg belülre is tett vele szemben.
Az ablak ott tényleg hozzáérhet.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11733 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:36:29 »

Ott bal oldalon a résnél hogyan van megoldva? Csak úgy ki van feszítve a rés felett? Vigyázni kéne, hogy az ablakot ne zavarja a mozgásban, meg főleg hogy ne ragadjon hozzá.

Szerk.: egyébként ha valami gond van a zárral vagy az ablakemelővel, hogyan férsz hozzá? xD

http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KEwVR
http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KEgVR
http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KFQVR
http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KFAVR
http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KFwVR

nem ez nem az enyém ez egy német oldalról van. nekem még csak a belső fele van készen így arról nem tudtam neked példát mutatni...
De egyébként ha hozzá kellene férni netán, akkor ugyan úgy pvc vágóval meglehet oldani a felszedését csak egy picit nehézkesebb smile de minden kép bituzd be így ahogy a képen van, + ha megnézed a második linket látszik rajta hogy a szivacsos lemez amit te nem akartál be bituzni nem csak a külső felére van ragasztva hanem a lemez belső oldalára is  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11734 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:38:02 »

A lényeget ki hagytam a gyári szivacs mintájára van elkészítve a bituzás
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11735 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:50:46 »

A lényeget ki hagytam a gyári szivacs mintájára van elkészítve a bituzás

Értem, köszönöm! Viszont szerintem várok még ezzel, mert még nincsenek meg az ajtóhangszórók, majd csak a jövő hétre lesznek meg és amíg nincs meg a kábelezés, nem akarom lebituzni az egészet. Viszont tetszett Zolibácsi megoldása, szóval szerintem követem majd a példáját!

http://kepfeltoltes.hu/view/120127/SN8512941_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11736 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:55:22 »

Értem, köszönöm! Viszont szerintem várok még ezzel, mert még nincsenek meg az ajtóhangszórók, majd csak a jövő hétre lesznek meg és amíg nincs meg a kábelezés, nem akarom lebituzni az egészet. Viszont tetszett Zolibácsi megoldása, szóval szerintem követem majd a példáját!

http://kepfeltoltes.hu/view/120127/SN8512941_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez viszont nem az ajtópanelben lévő szivacs mintáját követi, szóval onnan az nálam le lett vágva. Tudod, ami az ajtókárpiton belül van, ilyen kidudorodó habszivacs.

De amit linkelt Kalap úr, úgy biztosan ki lehetne alakítani helyet neki.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11737 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:58:47 »

Ez viszont nem az ajtópanelben lévő szivacs mintáját követi, szóval onnan az nálam le lett vágva. Tudod, ami az ajtókárpiton belül van, ilyen kidudorodó habszivacs.

De amit linkelt Kalap úr, úgy biztosan ki lehetne alakítani helyet neki.

Igen, látom. Visszaraktad egyáltalán a szivacsot?   vigyor3
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11738 Dátum: 2012.03.16 péntek, 22:59:42 »

Igen, látom. Visszaraktad egyáltalán a szivacsot?   vigyor3

Dehogy raktam, kidobtam. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11739 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:03:08 »

Dehogy raktam, kidobtam. vigyor3

Most már én is ezen gondolkodom, hogy repül a szivacs...  nyes
Naplózva
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11740 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:07:12 »

Tudod, ami az ajtókárpiton belül van, ilyen kidudorodó habszivacs.

Az a habszivacs egyébként mi célt szolgál? Könnyű eltávolítani?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11741 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:08:15 »

Ez viszont nem az ajtópanelben lévő szivacs mintáját követi, szóval onnan az nálam le lett vágva. Tudod, ami az ajtókárpiton belül van, ilyen kidudorodó habszivacs.

De amit linkelt Kalap úr, úgy biztosan ki lehetne alakítani helyet neki.

az a kidudorodó habszivacs a vezető biztonságát szolgálja döntsd el kivágode vagy sem  beka3 Wink
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11742 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:10:05 »

az a kidudorodó habszivacs a vezető biztonságát szolgálja döntsd el kivágode vagy sem  beka3 Wink

A vezető biztonságát? Milyen formában?  vigyor3 Mire való?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11743 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:10:58 »

Az a habszivacs egyébként mi célt szolgál? Könnyű eltávolítani?

Nem tudom mit, talán hangszigetelés azáltal hogy kitölti azt a lukat. Könnyű, egy éles késsel le lehet vágni. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11744 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:11:29 »



ide sem árt ragasztani  
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #11745 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:12:38 »

az a kidudorodó habszivacs a vezető biztonságát szolgálja döntsd el kivágode vagy sem  beka3 Wink

Szerinted az mitől tud megvédeni? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11746 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:15:18 »

Szerinted az mitől tud megvédeni? vigyor3

Passzolom, de tudom hogy az azt a célt szolgálja  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
« Új hozzászólás #11747 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:16:45 »

Passzolom, de tudom hogy az azt a célt szolgálja  smile

Ha olyan fontos, meg lehet próbálni azt is lebitulapozni a szivacsra ragasztva XD ezáltal nem interferál az ablakkal.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11748 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:17:04 »

Dehogy raktam, kidobtam. vigyor3

azt helyesen tetted nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #11749 Dátum: 2012.03.16 péntek, 23:19:21 »

Ha olyan fontos, meg lehet próbálni azt is lebitulapozni a szivacsra ragasztva XD ezáltal nem interferál az ablakkal.


inkább vágd ki de bituzd le rendesen! mintha egy zárt ládát építenél...  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 366   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.