Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:10:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Autó Hi-Fi
Oldalak:
1
...
228
229
230
231
232
233
234
[
235
]
236
237
238
239
240
241
242
...
366
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Autó Hi-Fi (Megtekintve 5201134 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11700 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 09:49:05 »
Idézetet írta: wofer - 2012.03.15 csütörtök, 08:45:21
A Hifire visszatérve..... Hát finomanszólva nem hiném hogy az emlitet fejegységel bármiféle minőségről
bszélhetnénk.A pionál az egyetlen normális fejegység a DEH MP77es....igazi jó hangú fejegység.
A mély mindig késni fog,most nem részletezném miért.
Ha egy picit is adsz mások szavára,legalább elgondolkodás szintjén....inkább
Uj szériás Kenwoodot,vagy akár JVC BT921-et vegyél...de az Alpine-nak is egyedülállóan neutrális hangja van.
..a legjobb megfogalmazás: hosszú távon is halgatható.
üdv.peti
Hasonlókat szoktam én is javasolni: Alpine 9812, 9833, 9835, 9853, 9855, 9886, 9887, 117, de a Mondeósok nagy részének nem tetszik a dizájn meg a szín
A hang az mindig csak másodlagos szokott lenni azután hogy "hogy néz ki a középkonzolban".
Na akkor más. Februárban akksit cseréltettem az autóban, azóta sztem a komplett szett ellenfázisban szól. Töltöttem le egy tesztlemezt, meghallgattam rózsazajjal és tényleg szét van esve a tér. Reseteltem a fejet, leválasztottam az erősítőket pár percre a 12V-ról de az sem segített. Előtte hibátlan volt, tehát nem akarok hangszórókábelt forrasztgatni.
Arra gondoltam behajítom a polcon álló Alpine 9812-őt és meghallgatom az mit művel, nem-e véletlen a Pioneer (88RSII) adta be a kulcsot.
A beépített cucc leírását itt megtalálod:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7390.0
Esetleg van-e ötleted mit lehetne még tenni?
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
kotta_cs
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11701 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 09:55:45 »
Én is had osszam meg a hifi témában a gondolataimat (nem bántok senkit és nem véleményezek senkit, csak a sajátomat mondom el).
Sokszor szerettem volna nagyon jó hangzást az autóban, mélynyomóval, meg mindennel. Aztán beszéltem sok-sok hifissel és apuka lettem. Rájöttem, hogy az igazán jó hifi kialakítása úgy kezdődik, hogy fejegység kb 350-500eFt, erősítők és minden más kb 250-300eFt. Ez alatt kompromisszum hegyek vannak.
Aztán jött, hogy a gyerekek és magam miatt is több mindent kéne tudnia a fejegységnek (2 zóna, film, SD, navi...). Ezekből két fajta fejegység van. Az egyik elfogadható, szép hangzású, de nem beszarásan jó, a másik ami hihetetlenül jó hangzású, de megfizethetetlen.
Emellett még jött a gondolat, hogy vajon az út zajával mi a helyzet. Menet közben a tuti hifi annyira nem kihasználható, mintha az autó állna. Beszűrődik a motor zaj, menet zajok... Odáig jutottam, hogy maradtam a mondeo gyári hangszóróinál, egy multi navi fejegység az alacsonyabb árból és majd egyszer, egy olyan oldalt, szépen megbújó mélynyomó, mert az hiányzik.
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11702 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 11:06:25 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.03.15 csütörtök, 09:55:45
Én is had osszam meg a hifi témában a gondolataimat (nem bántok senkit és nem véleményezek senkit, csak a sajátomat mondom el).
Sokszor szerettem volna nagyon jó hangzást az autóban, mélynyomóval, meg mindennel. Aztán beszéltem sok-sok hifissel és apuka lettem. Rájöttem, hogy az igazán jó hifi kialakítása úgy kezdődik, hogy fejegység kb 350-500eFt, erősítők és minden más kb 250-300eFt. Ez alatt kompromisszum hegyek vannak.
Aztán jött, hogy a gyerekek és magam miatt is több mindent kéne tudnia a fejegységnek (2 zóna, film, SD, navi...). Ezekből két fajta fejegység van. Az egyik elfogadható, szép hangzású, de nem beszarásan jó, a másik ami hihetetlenül jó hangzású, de megfizethetetlen.
Emellett még jött a gondolat, hogy vajon az út zajával mi a helyzet. Menet közben a tuti hifi annyira nem kihasználható, mintha az autó állna. Beszűrődik a motor zaj, menet zajok... Odáig jutottam, hogy maradtam a mondeo gyári hangszóróinál, egy multi navi fejegység az alacsonyabb árból és majd egyszer, egy olyan oldalt, szépen megbújó mélynyomó, mert az hiányzik.
Nyilván a felhasználási terület és az igény jelentősen befolyásolja az árat.
Az átlag user hallgatja a rádiót/cd-t a gyári cuccon, ha gyári multimédiás feje van akkor a hátul ülők néznek vmi filmet és közben megy az általában igen gyenge Mo-i térképpel rendelkező navi.
A hangminőség meg a multimédia két külön történet, ha egyben akarja vki a kettőt akkor sem olyan nagy az eltérés hiszen lényegében fejegységből kell más, erősítőből több + kijelzők, + egyéb biszbaszok.
Egy csúcskategóriás multimédia fej sem drágább mint egy csúcs fejegység:
http://www.paradoxautohifi.hu/autoradio_fejegyseg/alpine-iva-d800r.html
http://www.paradoxautohifi.hu/autoradio_fejegyseg/pioneer-dex-p99rs.html
Tudom hogy sokan nem osztják a véleményem de vettem 80USD-ért egy 7" navit, ráhajítottam a legújabb Primo-t és kérdés megoldva.
Ha minőségi zenét akarok hallgatni mp3 nem igazán jöhet szóba, tehát usb, sd, ipod kilőve.
Mint az otthoni hifi-ben az autóban is igaz: a fő alkotóelemek kiválasztása után ha igazán jót akarsz akkor tudománnyá, művészetté és bizonyos szinten ezoterikussá is válik (kábelek, kábelek elvezetése, bandázs, erősítők elhelyezése, hangszóró kiemelő gyűrűk, mély elhelyezése, csatlakozók, szigetelés, csillapítás stb.) és akkor még nem beszéltem a beállításról, hangolásról (kersztfrekik, vágás stb.) Az ördög a részletekben rejlik.
Hiába egy csilli-villi fej ha a gyári nem hozzá méretezett kábelen kapja a tápot, a gyári 0.5mm2-es kábelek továbbítják a jelet a gyári hangszórókhoz... jelentős javulás nem várható a leggyengébb láncszem határozza meg a rendszer minőségét.
Zaj: jó szigetelésnél nincs jobb. Javít a hangminőségen és jelentősen csökkenti az alacsony frekvenciás zajokat (út, gumi, szél egy része)
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11703 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 11:40:03 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.03.15 csütörtök, 11:06:25
Nyilván a felhasználási terület és az igény jelentősen befolyásolja az árat.
Az átlag user hallgatja a rádiót/cd-t a gyári cuccon, ha gyári multimédiás feje van akkor a hátul ülők néznek vmi filmet és közben megy az általában igen gyenge Mo-i térképpel rendelkező navi.
A hangminőség meg a multimédia két külön történet, ha egyben akarja vki a kettőt akkor sem olyan nagy az eltérés hiszen lényegében fejegységből kell más, erősítőből több + kijelzők, + egyéb biszbaszok.
Egy csúcskategóriás multimédia fej sem drágább mint egy csúcs fejegység:
http://www.paradoxautohifi.hu/autoradio_fejegyseg/alpine-iva-d800r.html
http://www.paradoxautohifi.hu/autoradio_fejegyseg/pioneer-dex-p99rs.html
Tudom hogy sokan nem osztják a véleményem de vettem 80USD-ért egy 7" navit, ráhajítottam a legújabb Primo-t és kérdés megoldva.
Ha minőségi zenét akarok hallgatni mp3 nem igazán jöhet szóba, tehát usb, sd, ipod kilőve.
Mint az otthoni hifi-ben az autóban is igaz: a fő alkotóelemek kiválasztása után ha igazán jót akarsz akkor tudománnyá, művészetté és bizonyos szinten ezoterikussá is válik (kábelek, kábelek elvezetése, bandázs, erősítők elhelyezése, hangszóró kiemelő gyűrűk, mély elhelyezése, csatlakozók, szigetelés, csillapítás stb.) és akkor még nem beszéltem a beállításról, hangolásról (kersztfrekik, vágás stb.) Az ördög a részletekben rejlik.
Hiába egy csilli-villi fej ha a gyári nem hozzá méretezett kábelen kapja a tápot, a gyári 0.5mm2-es kábelek továbbítják a jelet a gyári hangszórókhoz... jelentős javulás nem várható a leggyengébb láncszem határozza meg a rendszer minőségét.
Zaj: jó szigetelésnél nincs jobb. Javít a hangminőségen és jelentősen csökkenti az alacsony frekvenciás zajokat (út, gumi, szél egy része)
Nos pont ezért nem áldoznék többet a mondeo zenejavítására, mint max az új hangszórók, hogy legalább a mostani, feltehetőleg mechanikai zörgés/torzítás megszűnjön.
Nem vagyok hajlandó egy komolyabb otthoni hifi árát az autóba locsolni. Ha jó zenére vágyom, otthon, bort kortyolgatva, fotelben ülve, vagy esetleg a Zeneakadémián, vagy vmi hasonló koncertteremben.
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11704 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 12:25:30 »
Idézetet írta: wofer - 2012.03.15 csütörtök, 08:45:21
Kössz a trespa ismertetőt.
Neten megnéztem,de az még az jelenti hogy ismerném.
A Hifire visszatérve..... Hát finomanszólva nem hiném hogy az emlitet fejegységel bármiféle minőségről
bszélhetnénk.A pionál az egyetlen normális fejegység a DEH MP77es....igazi jó hangú fejegység.
A mély mindig késni fog,most nem részletezném miért.
Ha egy picit is adsz mások szavára,legalább elgondolkodás szintjén....inkább
Uj szériás Kenwoodot,vagy akár JVC BT921-et vegyél...de az Alpine-nak is egyedülállóan neutrális hangja van.
..a legjobb megfogalmazás: hosszú távon is halgatható.
üdv.peti
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Köszi a tanácsot! deh mp77 láttam és hallottam is szólni kb 2éve egy demó autóba, akkor valószínű az lesz hogy keresek egy jó állapotút
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11705 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 12:33:11 »
Sziasztok!
Az el. ablakemelő vezetékét tartó bilincseknek van valami egyszerű kiszedési módja, hogy lecsupaszítsam az ajtót? Nem akarom eltörni vagy ilyesmi.
Naplózva
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11706 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 12:37:25 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.12 hétfő, 22:18:49
Ha hangerőt akarsz elől akkor ezt vedd!!
http://bolthely.hu/mikroshop/id/04105_Audio-System_Helon-165_2
Ezt a linket skubizd:
http://www.audiosystem.mobildata.hu/index.php?option=com_remository&Itemid=66&func=fileinfo&id=94
Helont nem akarok venni, arra már nincs keretem.
De ez a Dragster kb. fele annyiba fáj.
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11707 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 14:05:10 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2012.03.15 csütörtök, 09:49:05
Hasonlókat szoktam én is javasolni: Alpine 9812, 9833, 9835, 9853, 9855, 9886, 9887, 117, de a Mondeósok nagy részének nem tetszik a dizájn meg a szín
A hang az mindig csak másodlagos szokott lenni azután hogy "hogy néz ki a középkonzolban".
Na akkor más. Februárban akksit cseréltettem az autóban, azóta sztem a komplett szett ellenfázisban szól. Töltöttem le egy tesztlemezt, meghallgattam rózsazajjal és tényleg szét van esve a tér. Reseteltem a fejet, leválasztottam az erősítőket pár percre a 12V-ról de az sem segített. Előtte hibátlan volt, tehát nem akarok hangszórókábelt forrasztgatni.
Arra gondoltam behajítom a polcon álló Alpine 9812-őt és meghallgatom az mit művel, nem-e véletlen a Pioneer (88RSII) adta be a kulcsot.
A beépített cucc leírását itt megtalálod:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7390.0
Esetleg van-e ötleted mit lehetne még tenni?
Hello.
Ha akku csere után lett gond,akkor valószinüleg a jól beállitott időkorrekcíó-hoz képest most óriási
káosz van az autóban.
Ha nincs erősitőd akkor nem valószinü hogy a gyári hszórókábel lenne felcserélve.Viszont ha van,akkor bármi lehetséges./vagy az erősitőnél,akár a hangszórónál is lehet forditva a + és - /
viszont ha már nem gyári a hszóród,akkor ez a sima fejegységes meghajtásra is igaz lehet.
Ekkor azonban /ha csak a fej szól/akkor balance középen halkan és rosszul szólna.Oldalanként pedig jól.
Ilyen hiba mellett ezek a tünetek.
Az rs ll, nagyon jó hangú fej,igazi tudását erősitős + szett rendszerben mutatja meg igazán.
Viszont az is igaz sokan megtuningolják a gyári rca-t...alapból +egyebek.
Valahogy hosszútávon kevés helyen marad meg.nem mindegy ki milyen erősitőt társit hozzá.
amit tanulta hangminőségesektől "rendszerben " kell gondolkozni a pioval.Ehhez viszont sok hallgatózás szükséges,mi
passzolna a saját izlésünkhöz.
Nemtudom tudtam-e valamit lenditeni a dolgon.
Alpine fejek: 9855 a legjobb kimerem jelenteni...egy egy adott rendszerből mindig a legjobbat hozza ki./a felsoroltak közül/
a 983Xsorozat borzasztóan rendszerfüggő,alig van valami amivel minden szempontból hibátlanul szólna.
üdv..peti.
ui: Pioból most jön a legújabb sorozat,mindent tud..kb 100-120lesz az ára.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11708 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 14:25:49 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.03.15 csütörtök, 09:55:45
Én is had osszam meg a hifi témában a gondolataimat (nem bántok senkit és nem véleményezek senkit, csak a sajátomat mondom el).
Sokszor szerettem volna nagyon jó hangzást az autóban, mélynyomóval, meg mindennel. Aztán beszéltem sok-sok hifissel és apuka lettem. Rájöttem, hogy az igazán jó hifi kialakítása úgy kezdődik, hogy fejegység kb 350-500eFt, erősítők és minden más kb 250-300eFt. Ez alatt kompromisszum hegyek vannak.
Aztán jött, hogy a gyerekek és magam miatt is több mindent kéne tudnia a fejegységnek (2 zóna, film, SD, navi...). Ezekből két fajta fejegység van. Az egyik elfogadható, szép hangzású, de nem beszarásan jó, a másik ami hihetetlenül jó hangzású, de megfizethetetlen.
Emellett még jött a gondolat, hogy vajon az út zajával mi a helyzet. Menet közben a tuti hifi annyira nem kihasználható, mintha az autó állna. Beszűrődik a motor zaj, menet zajok... Odáig jutottam, hogy maradtam a mondeo gyári hangszóróinál, egy multi navi fejegység az alacsonyabb árból és majd egyszer, egy olyan oldalt, szépen megbújó mélynyomó, mert az hiányzik.
üdv!
Nagyon jól átjött amit tapasztaltál,nagyvonalakban valahogy igy.
Viszont ha szóbakerül a szobai rendszer is,akkor ne feledjük el ott is a hasonló rendszer,nem 100eft.
Valóban mi is azt állapitottuk meg hogy vannak nagyon jó hifik amik a toppot képviselik
széles körben./kb feje.70-150ig./....és aztán jönnek a igazi hifi rendszerek.A cd-házban csak a lejátszó,
az elektronikák meg külön házban.+erősitő,hszóró stbi..
Viszont az is igaz hogy egy nagyon jól eltalált "megválogatott" hifirendszer, képes kielégitő hangzást varázsolni az autóba.Természetesen az alapját szigetelés és kábelezés nem lehet kispórolni.És a legfontosabb az emberi tényező
mint installáció.Ezzel,mármint a beépítés,hangolás,beállitással messze a rendszer képességei fölé lehet
tenni a lécet.
Több olyan autót ismerek amelyek költségvetése 300-500eft alatti és tényleg mosolyt csalnak a hallgató
arcára./viszont az igaz,hogy ezek sok próba,meghallgatás csere előzi ezt meg/.
1994ben olvastam egy autós magazinban,hogy egy autó sohasem készül el....irta ezt egy felújitás után egy
igazi rajongó.Mindig talál valamit rajta amin változtatni szeretne...sztem ez a hifi-re is igaz.
üdv...szóban jobban el tudnám mondani....
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11709 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 15:12:36 »
Na meg az is jó kérdés, hogy a szivacsborítást az ajtóról hogyan lehetne leszedni? Mert ahogy szedném le, a szivacs előbb szakad, mint hogy lejöjjön onnan. Valami durva fekete ragasztó tartja... a hangszóró nyíláson keresztül eléggé lehetetlen dolog bitulapozni a komplett ajtót... XD azt a szivacsréteget pedig egyben meg kéne őrizni.
Ötlet?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11710 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 15:34:02 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.15 csütörtök, 15:12:36
Na meg az is jó kérdés, hogy a szivacsborítást az ajtóról hogyan lehetne leszedni? Mert ahogy szedném le, a szivacs előbb szakad, mint hogy lejöjjön onnan. Valami durva fekete ragasztó tartja... a hangszóró nyíláson keresztül eléggé lehetetlen dolog bitulapozni a komplett ajtót... XD azt a szivacsréteget pedig egyben meg kéne őrizni.
Ötlet?
Tapétavágóval (snitzer) kell azt a fekete ragacsot elvágni. Aztán mikor végeztél, akkor csak össze kell nyomni a szivacson, és az ajtón maradt fekete trutymót, azok meg szépen összeragadnak.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11711 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 15:46:51 »
Idézetet írta: Domi - 2012.03.15 csütörtök, 15:34:02
Tapétavágóval (snitzer) kell azt a fekete ragacsot elvágni. Aztán mikor végeztél, akkor csak össze kell nyomni a szivacson, és az ajtón maradt fekete trutymót, azok meg szépen összeragadnak.
köszi!
De jó hogy itthon nem találok...
na holnap ez lesz az első dolgom, remélem akkor is jó idő lesz.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11712 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 15:47:11 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.15 csütörtök, 15:12:36
Na meg az is jó kérdés, hogy a szivacsborítást az ajtóról hogyan lehetne leszedni? Mert ahogy szedném le, a szivacs előbb szakad, mint hogy lejöjjön onnan. Valami durva fekete ragasztó tartja... a hangszóró nyíláson keresztül eléggé lehetetlen dolog bitulapozni a komplett ajtót... XD azt a szivacsréteget pedig egyben meg kéne őrizni.
Ötlet?
Ha bitulapozod az ajtót, akkor azt a szivacsot nyugodtan kivághatod a picsáb@, és bituzd le belül is. Jobban fog szigetelni, mint az a szivacsakármi.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11713 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 17:38:44 »
Viszont az ablakemelő kapcsolónak a vezetékét tartó kis bilincset még mindig nem tudom kiszedni az ajtóból és nem akarom eltörni. Van valami könnyű mód erre?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11714 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 17:55:26 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.15 csütörtök, 17:38:44
Viszont az ablakemelő kapcsolónak a vezetékét tartó kis bilincset még mindig nem tudom kiszedni az ajtóból és nem akarom eltörni. Van valami könnyű mód erre?
http://mondeo.hu/index.php?topic=7.11450
Zolibácsinak így van megoldva hátha ez segít.....
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11715 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 17:56:09 »
görgesd lefelé
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
oritomi
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11716 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 18:47:55 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.03.15 csütörtök, 09:55:45
Én is had osszam meg a hifi témában a gondolataimat (nem bántok senkit és nem véleményezek senkit, csak a sajátomat mondom el).
Sokszor szerettem volna nagyon jó hangzást az autóban, mélynyomóval, meg mindennel. Aztán beszéltem sok-sok hifissel és apuka lettem. Rájöttem, hogy az igazán jó hifi kialakítása úgy kezdődik, hogy fejegység kb 350-500eFt, erősítők és minden más kb 250-300eFt. Ez alatt kompromisszum hegyek vannak.
Aztán jött, hogy a gyerekek és magam miatt is több mindent kéne tudnia a fejegységnek (2 zóna, film, SD, navi...). Ezekből két fajta fejegység van. Az egyik elfogadható, szép hangzású, de nem beszarásan jó, a másik ami hihetetlenül jó hangzású, de megfizethetetlen.
Emellett még jött a gondolat, hogy vajon az út zajával mi a helyzet. Menet közben a tuti hifi annyira nem kihasználható, mintha az autó állna. Beszűrődik a motor zaj, menet zajok... Odáig jutottam, hogy maradtam a mondeo gyári hangszóróinál, egy multi navi fejegység az alacsonyabb árból és majd egyszer, egy olyan oldalt, szépen megbújó mélynyomó, mert az hiányzik.
Ezzel nem értek teljesen 1et.
Néha túl lihegik ezt a hifis dolgot.Hifi hangzás autóban eleve halva született 5let,és ezen egy fél millás fej sem segít.Max javíthat de tökéletes akkor se lesz.
Aki hifizni akar az otthon megteheti a megfelelő rendszeren.
Én azt mondanám annak aki javítani akar a komplett rendszeren, hogy mindenből 50-100 ezres kategóriát nézzen-vegyen.Pénztárcától függően.Többet felesleges.Inkább fektesse a pénzét full szigetelésbe illetve minőségi kábelekbe (nem csengő zsinór
)
Mindig annyira jó egy rendszer amilyen a leg gyengébb eleme.Ha tehát van fél millás fejegység csengő zsinóron akkor nem kell megvenni a millás fejet mert az tuti jobb.Körbe kell nézni, hogy ki a leggyengébb...
Az mp3-nál jobb zene hallgatásának sincs sok értelme.Külső-belső zajforrások úgyis elveszik amennyivel többet tudna adni a cd vagy flac.
Lehet bele ölni a pénzt,ez csak az egyénen múlik na meg attól, hogy mikor fogy ki a keret és fásul bele az ember, hogy hiába a pénz de nem tud javítani már a hangminőségen.
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11717 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 20:52:29 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.03.15 csütörtök, 18:47:55
Ezzel nem értek teljesen 1et.
Néha túl lihegik ezt a hifis dolgot.Hifi hangzás autóban eleve halva született 5let,és ezen egy fél millás fej sem segít.Max javíthat de tökéletes akkor se lesz.
Aki hifizni akar az otthon megteheti a megfelelő rendszeren.
Én azt mondanám annak aki javítani akar a komplett rendszeren, hogy mindenből 50-100 ezres kategóriát nézzen-vegyen.Pénztárcától függően.Többet felesleges.Inkább fektesse a pénzét full szigetelésbe illetve minőségi kábelekbe (nem csengő zsinór
)
Mindig annyira jó egy rendszer amilyen a leg gyengébb eleme.Ha tehát van fél millás fejegység csengő zsinóron akkor nem kell megvenni a millás fejet mert az tuti jobb.Körbe kell nézni, hogy ki a leggyengébb...
Az mp3-nál jobb zene hallgatásának sincs sok értelme.Külső-belső zajforrások úgyis elveszik amennyivel többet tudna adni a cd vagy flac.
Lehet bele ölni a pénzt,ez csak az egyénen múlik na meg attól, hogy mikor fogy ki a keret és fásul bele az ember, hogy hiába a pénz de nem tud javítani már a hangminőségen.
Sztem ő is azt irta amit te,..nagyvonalakban.
Két dolgot füznék hozzá,ha lehet.
Az egyik hogy azok akik hosszú időn keresztül használják az autót,pl munkaeszköz azoknak jó szolgálatot tesz, ha nem zajos az autó,és ami még fontosabb olyan hangrendszer legyen amit hosszú időn keresztül is kellemes hallgatni.
A másik a csengődrót.Bármilyen meglepő annó nem voltam megelégedve a közel 800ft/méter kapható Audison sonus kábellel.Valahogy olyan zagyva összemosódott hang jött le róla.
Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!?
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11718 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 21:26:16 »
Idézetet írta: wofer - 2012.03.15 csütörtök, 20:52:29
Sztem ő is azt irta amit te,..nagyvonalakban.
Két dolgot füznék hozzá,ha lehet.
Az egyik hogy azok akik hosszú időn keresztül használják az autót,pl munkaeszköz azoknak jó szolgálatot tesz, ha nem zajos az autó,és ami még fontosabb olyan hangrendszer legyen amit hosszú időn keresztül is kellemes hallgatni.
A másik a csengődrót.Bármilyen meglepő annó nem voltam megelégedve a közel 800ft/méter kapható Audison sonus kábellel.Valahogy olyan zagyva összemosódott hang jött le róla.
Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!?
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.
Én szeretem a Sonus hangszórókábel hangját, a saját erősítőivel kifejezetten jól szól, persze nyilván ízlések és pofonok, no meg rendszerfüggő is. A lakásban a cd-erősítő között is Sonus rca van és biz hangban leveri a Van Den Hul M.C.D300MKII-őt
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11719 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 23:07:03 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.15 csütörtök, 17:55:26
http://mondeo.hu/index.php?topic=7.11450
Zolibácsinak így van megoldva hátha ez segít.....
Neki úgy van megoldva, hogy a szivacs le van tépve teljesen, helyére bitulap
én viszont szeretném egyben tartani a szivacsot... lehet ott a bilincsnél megvágom és azon a részen lebitulapozom.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11720 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 23:43:42 »
Idézetet írta: wofer - 2012.03.15 csütörtök, 20:52:29
Sztem ő is azt irta amit te,..nagyvonalakban.
Két dolgot füznék hozzá,ha lehet.
Az egyik hogy azok akik hosszú időn keresztül használják az autót,pl munkaeszköz azoknak jó szolgálatot tesz, ha nem zajos az autó,és ami még fontosabb olyan hangrendszer legyen amit hosszú időn keresztül is kellemes hallgatni.
A másik a csengődrót.Bármilyen meglepő annó nem voltam megelégedve a közel 800ft/méter kapható Audison sonus kábellel.Valahogy olyan zagyva összemosódott hang jött le róla.
Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!?
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.
Pontosan.
Egyetértek, hogy aki sokat autózik, az minél jobb audiorendszerrel ellátva közlekedjen az ész szerűség határain belül, bár én nem szólok bele más költekezéseibe.
Pont ezért cseréltem ki én is a fejegységet, majd egyszer valami pici mélynyomót rakok és részemről kész.
Naplózva
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11721 Dátum:
2012.03.16 péntek, 14:03:28 »
Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!?
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.
[/quote]
A tömörrézdróton nem csodálkozom, az jó vezető, főleg ha rendesen be is van égve.
Az utp-ből font CAT - DIY kábelek szerintem kutyafülét sem érnek. Színtelen-fakó hangjuk van. Egy előny van: olcsó...
Nekem pl tömör rézérből készült ródiummal futtatott,selyem dielekrikummal bevont Arzachel féle RCA-m van. Bődület, hogy milyen hangja van
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11722 Dátum:
2012.03.16 péntek, 14:50:57 »
Idézetet írta: sendrew - 2012.03.16 péntek, 14:03:28
Körbe néztem itthon mi van kéznél,előkerült a sima MCU 1.5mm2 hálózati rézdrót.
Beköt..és kb 100*jobb hangzás 200ft-ért/mindkét hangfalhoz!?
Lényeg, jelenleg az autóm front rca-t cat6 fali utp látja el...100ft os müanyag dugók vannak rajta.
Ez egyébként kiválóan használható hangszórókábelként.Kb 1500ft lehet kompletten.
A tömörrézdróton nem csodálkozom, az jó vezető, főleg ha rendesen be is van égve.
Az utp-ből font CAT - DIY kábelek szerintem kutyafülét sem érnek. Színtelen-fakó hangjuk van. Egy előny van: olcsó...
Nekem pl tömör rézérből készült ródiummal futtatott,selyem dielekrikummal bevont Arzachel féle RCA-m van. Bődület, hogy milyen hangja van
Természetesen nem arról van szó hogy nincs jobb ettől Cat 6-tól !
Biztos jó amit használsz,és főleg neked tetszen ez a legfőbb szempont.
Engem egy itthoni sq hangminőséges barátom oltott be erre/utp kábel/és külön felhívta a figyelmemet arra hogy ne tegyek rá drágább dugókat!/nem a pénz a lényeg!/Szó nélkül vettem ki a Neotech khs 321-et,persze ez sem csúcs de nekem középszintre bővel elég volt.Tehát itt nem az olcsóság a szempont,hanem ami garantáltan
jó!Bár nem elmiteted ez szobai vagy autós kábel,itt a csavar érpár a lényeg,többet ér mint bármilyen 3*árnyékolású rca!
üdv..
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11723 Dátum:
2012.03.16 péntek, 18:19:21 »
Jobb első, jobb hátsó ajtó bituzása kész.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11724 Dátum:
2012.03.16 péntek, 20:07:40 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.16 péntek, 18:19:21
Jobb első, jobb hátsó ajtó bituzása kész.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
és kívülről nem feded be??
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11725 Dátum:
2012.03.16 péntek, 20:47:14 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.16 péntek, 20:07:40
és kívülről nem feded be??
Hogy érted?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11726 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:03:47 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.16 péntek, 18:19:21
Jobb első, jobb hátsó ajtó bituzása kész.
Az ajtó első részét nem bituztad ki? És a belső oldalát is kellene, pont az "tartja bent" a hangokat.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11727 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:06:40 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.16 péntek, 21:03:47
Az ajtó első részét nem bituztad ki? És a belső oldalát is kellene, pont az "tartja bent" a hangokat.
Fullosan ki van bituzva a belseje. Csak arra a részre nem raktam, ahol a szivacs van. Ott csak a vezeték tartó bilincs köré raktam, mert ott kicsit kivágtam a szivacsot.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11728 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:07:02 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.16 péntek, 21:03:47
Az ajtó első részét nem bituztad ki? És a belső oldalát is kellene, pont az "tartja bent" a hangokat.
így van pont a lényeges részre nem tettél bitut nem sokat ér amit csináltál
nem bántásból írom tényleg
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11729 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:10:03 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.16 péntek, 21:06:40
Fullosan ki van bituzva a belseje. Csak arra a részre nem raktam, ahol a szivacs van. Ott csak a vezeték tartó bilincs köré raktam, mert ott kicsit kivágtam a szivacsot.
pont a szivacsot kellett volna cserélned így:
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11730 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:11:48 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.16 péntek, 21:10:03
pont a szivacsot kellett volna cserélned így:
Ahh. Szóval a szivacs helyett is használjak bitulapot? xD Ok, meglátom mit tehetek.
Naplózva
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11731 Dátum:
2012.03.16 péntek, 21:23:43 »
Ott bal oldalon a résnél hogyan van megoldva? Csak úgy ki van feszítve a rés felett? Vigyázni kéne, hogy az ablakot ne zavarja a mozgásban, meg főleg hogy ne ragadjon hozzá.
Szerk.: egyébként ha valami gond van a zárral vagy az ablakemelővel, hogyan férsz hozzá? xD
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.16 péntek, 21:27:14 írta overcooler
»
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11732 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:21:23 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.16 péntek, 21:23:43
Ott bal oldalon a résnél hogyan van megoldva? Csak úgy ki van feszítve a rés felett? Vigyázni kéne, hogy az ablakot ne zavarja a mozgásban, meg főleg hogy ne ragadjon hozzá.
Szerk.: egyébként ha valami gond van a zárral vagy az ablakemelővel, hogyan férsz hozzá? xD
Remélhetőleg belülre is tett vele szemben.
Az ablak ott tényleg hozzáérhet.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11733 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:36:29 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.16 péntek, 21:23:43
Ott bal oldalon a résnél hogyan van megoldva? Csak úgy ki van feszítve a rés felett? Vigyázni kéne, hogy az ablakot ne zavarja a mozgásban, meg főleg hogy ne ragadjon hozzá.
Szerk.: egyébként ha valami gond van a zárral vagy az ablakemelővel, hogyan férsz hozzá? xD
http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KEwVR
http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KEgVR
http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KFQVR
http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KFAVR
http://imagerz.com/QEBADEtvAwMHUF9KFwVR
nem ez nem az enyém ez egy német oldalról van. nekem még csak a belső fele van készen így arról nem tudtam neked példát mutatni...
De egyébként ha hozzá kellene férni netán, akkor ugyan úgy pvc vágóval meglehet oldani a felszedését csak egy picit nehézkesebb
de minden kép bituzd be így ahogy a képen van, + ha megnézed a második linket látszik rajta hogy a szivacsos lemez amit te nem akartál be bituzni nem csak a külső felére van ragasztva hanem a lemez belső oldalára is
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11734 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:38:02 »
A lényeget ki hagytam a gyári szivacs mintájára van elkészítve a bituzás
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11735 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:50:46 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.16 péntek, 22:38:02
A lényeget ki hagytam a gyári szivacs mintájára van elkészítve a bituzás
Értem, köszönöm! Viszont szerintem várok még ezzel, mert még nincsenek meg az ajtóhangszórók, majd csak a jövő hétre lesznek meg és amíg nincs meg a kábelezés, nem akarom lebituzni az egészet. Viszont tetszett Zolibácsi megoldása, szóval szerintem követem majd a példáját!
http://kepfeltoltes.hu/view/120127/SN8512941_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11736 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:55:22 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.16 péntek, 22:50:46
Értem, köszönöm! Viszont szerintem várok még ezzel, mert még nincsenek meg az ajtóhangszórók, majd csak a jövő hétre lesznek meg és amíg nincs meg a kábelezés, nem akarom lebituzni az egészet. Viszont tetszett Zolibácsi megoldása, szóval szerintem követem majd a példáját!
http://kepfeltoltes.hu/view/120127/SN8512941_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez viszont nem az ajtópanelben lévő szivacs mintáját követi, szóval onnan az nálam le lett vágva. Tudod, ami az ajtókárpiton belül van, ilyen kidudorodó habszivacs.
De amit linkelt Kalap úr, úgy biztosan ki lehetne alakítani helyet neki.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11737 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:58:47 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.16 péntek, 22:55:22
Ez viszont nem az ajtópanelben lévő szivacs mintáját követi, szóval onnan az nálam le lett vágva. Tudod, ami az ajtókárpiton belül van, ilyen kidudorodó habszivacs.
De amit linkelt Kalap úr, úgy biztosan ki lehetne alakítani helyet neki.
Igen, látom. Visszaraktad egyáltalán a szivacsot?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11738 Dátum:
2012.03.16 péntek, 22:59:42 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.16 péntek, 22:58:47
Igen, látom. Visszaraktad egyáltalán a szivacsot?
Dehogy raktam, kidobtam.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11739 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:03:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.16 péntek, 22:59:42
Dehogy raktam, kidobtam.
Most már én is ezen gondolkodom, hogy repül a szivacs...
Naplózva
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11740 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:07:12 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.16 péntek, 22:55:22
Tudod, ami az ajtókárpiton belül van, ilyen kidudorodó habszivacs.
Az a habszivacs egyébként mi célt szolgál? Könnyű eltávolítani?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11741 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:08:15 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.16 péntek, 22:55:22
Ez viszont nem az ajtópanelben lévő szivacs mintáját követi, szóval onnan az nálam le lett vágva. Tudod, ami az ajtókárpiton belül van, ilyen kidudorodó habszivacs.
De amit linkelt Kalap úr, úgy biztosan ki lehetne alakítani helyet neki.
az a kidudorodó habszivacs a vezető biztonságát szolgálja döntsd el kivágode vagy sem
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11742 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:10:05 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.16 péntek, 23:08:15
az a kidudorodó habszivacs a vezető biztonságát szolgálja döntsd el kivágode vagy sem
A vezető biztonságát? Milyen formában?
Mire való?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11743 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:10:58 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.16 péntek, 23:07:12
Az a habszivacs egyébként mi célt szolgál? Könnyű eltávolítani?
Nem tudom mit, talán hangszigetelés azáltal hogy kitölti azt a lukat. Könnyű, egy éles késsel le lehet vágni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11744 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:11:29 »
ide sem árt ragasztani
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11745 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:12:38 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.16 péntek, 23:08:15
az a kidudorodó habszivacs a vezető biztonságát szolgálja döntsd el kivágode vagy sem
Szerinted az mitől tud megvédeni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11746 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:15:18 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.16 péntek, 23:12:38
Szerinted az mitől tud megvédeni?
Passzolom, de tudom hogy az azt a célt szolgálja
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
overcooler
Vendég
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11747 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:16:45 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.03.16 péntek, 23:15:18
Passzolom, de tudom hogy az azt a célt szolgálja
Ha olyan fontos, meg lehet próbálni azt is lebitulapozni a szivacsra ragasztva XD ezáltal nem interferál az ablakkal.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11748 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:17:04 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.03.16 péntek, 22:59:42
Dehogy raktam, kidobtam.
azt helyesen tetted
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Autó Hi-Fi
«
Új hozzászólás #11749 Dátum:
2012.03.16 péntek, 23:19:21 »
Idézetet írta: overcooler - 2012.03.16 péntek, 23:16:45
Ha olyan fontos, meg lehet próbálni azt is lebitulapozni a szivacsra ragasztva XD ezáltal nem interferál az ablakkal.
inkább vágd ki de bituzd le rendesen! mintha egy zárt ládát építenél...
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Oldalak:
1
...
228
229
230
231
232
233
234
[
235
]
236
237
238
239
240
241
242
...
366
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ