Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:01:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 366   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autó Hi-Fi  (Megtekintve 5210826 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12000 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 00:28:08 »

Tény hogy nincs egységesítve a teljesítmény leadás jelölése,boldog boldogtalan azt ír amit nem szégyel.
Hifiben 30-50 tényleges watt elég komoly tud lenni  wow1
eljen
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12001 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 01:10:13 »

Nem igazán kell a világon mindent megérteni,csak elfogadni.
Én nem értem azokat az embereket akik fél-egy napot képesek a tó parton ülni és várni, hogy fogjanak 1 halat,mikor bemész a boltba és meg tudod venni.
Továbbá,nem értem azokat
-akik havi 15-20 ezret elbagóznak és inkább a cigit veszik meg mint a kaját
-akiknek az a legnagyobb örömük, hogy jobb esetben péntek szombat (vagy a héten minden)este bebasznak mint az állat vagy széjjel drogozzák magukat.
-akik casinóznak/kártyáznak és vagyonokat buknak el
-akik bungee jumpoznak vagy ejtőernyőznek.Minek amikor az ember nem arra van kitalálva, hogy repüljön.A levegő nem az ember természetes közege.
De még sorolhatnám.Nekem nincs semmilyen káros szenvedélyem,egyedül a hangzás ami érdekel,szeretem a jó kis ütemes-ritmusos zenét a kocsiba hallgatni,vagy a számítógépen(ott se a saját hangszórón,hanem stúdió monitor hangsugárzók vannak és azon)nameg amikor időm engedni akkor mozifilmeket nézni a házimozi rendszeremen(az se éppen alap verzió és nem 2 fillérbe került)
Ezeket is csak 1x veszem meg és nem havi kiadások mint más káros szenvedély.
Mint látható monitor nincs az autóban filmeket nem nézek (pedig a 7"-os gps-emen megtehetném) nameg mint írtam hétköznapi ember vagyok és azért bevásárlásra is használom az autót nem csak zenét demózni ezért kellett kisebb dobozba rakni a hangszórót, hogy legyen hely másnak...
Szóval csak el kell fogadni ezeket a dolgokat,simán át kell ugrani a témán vagy figyelmen kívül hagyni.
Szerintem.
Béke.

így van. sok mindennel egyetértek amit leírtál.
mindenkinek szíve joga arra költenie a pénzét amire akarja. én se sajnálom senkitől, hogy kiépítse a saját hangcuccát, bár én sose tenném.
DE!
főleg a tipikus suzukiskasztnirázatóslazabéla egyénekre vonatkozik, hogy nyugodtan erőszakoljon bele mittudomén hány száz wattot, de húzza fel az ablakot, hangszigetelje le a kocsit és hallgassa úgy, mert a többi embert rohadtul nem érdekli, hogy milyen zenét szeret. Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12002 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 07:04:30 »

főleg a tipikus suzukiskasztnirázatóslazabéla egyénekre vonatkozik, hogy nyugodtan erőszakoljon bele mittudomén hány száz wattot, de húzza fel az ablakot, hangszigetelje le a kocsit és hallgassa úgy, mert a többi embert rohadtul nem érdekli, hogy milyen zenét szeret. Wink
Sajnos nem csak suzukis van ilyenből, naponta találkozik az ember nyitott ablakkal zenélővel, ami cucctól és hangszóró elhelyezéstől függően vagy cincogás, vagy pufogás  falbav
A szigetelés kifele és befele is jótékony hatással van a hangra, no de akkor az utca népe mit hallgasson?  Wink
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12003 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 10:09:06 »

Sajnos nem csak suzukis van ilyenből, naponta találkozik az ember nyitott ablakkal zenélővel, ami cucctól és hangszóró elhelyezéstől függően vagy cincogás, vagy pufogás  falbav
A szigetelés kifele és befele is jótékony hatással van a hangra, no de akkor az utca népe mit hallgasson?  Wink
a madarak csicsergését xD  nyes
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #12004 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:37:43 »

... de húzza fel az ablakot, hangszigetelje le a kocsit és hallgassa úgy, mert a többi embert rohadtul nem érdekli, hogy milyen zenét szeret. Wink
Az úgy nem jó, mert akkor nem hallja mindenki, hogy jön "A Jani!"  Grin.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12005 Dátum: 2012.06.15 péntek, 07:33:24 »

Nem a hazugság/nem hazugság kérdésről beszéltem, hanem arról hogy 1kW-t nem lehet az autóban ülve elviselni sztem. Ja igen és mennyi bemeneti feszültség mellett tudja 2V-4V-5V?
De alkalomadtán találkozhatunk nálam Szegeden, összerakunk a garázsban 1-2kW-nyi hangtechnikát, megküldjük, aztán beülünk az autóba és meghallgatjuk hogy töredéke térben halljuk-e ugyanazt vagy csak a vesénket verik le a dübörgő basszusok mert az első hangszórók max teljesítménye csak 150W  nyes

A bemeneti fesz-nek ehhez semmi köze.Állandó értéken tartja a gain poti/állitással/.
Itt max egy optimális  jelszint-érték  lehetne beszélni,ahol az erősítő a "legjobban" müxik./dinamika,kohm ellenállás fügvénye/
Ami igaz nagyobb jelszinthez kisebb zaj tartozik 99%ban.

mért jól belőtt 200watt bőségesen elégséges szokott lenni általában....
de vannak kivételek  eplus2.

ha valaki akarja tarthatunk egyszer egy mérési napot....megmérünk mindenkit wattra és decibelre egyaránt!

/jelenleg 1600rms-t kap(mérve) a két db 25cm-es subom,1percig kell birniia./
folyamatos zenélésnél a gyártó által megadott hszóró rms értékét ajánlott betartani.
Leginkább a tekercs anyag és átmérő valamint a hűtés a fő szempont.

ui. ja ezért akartam válaszolni,a szobai hifi azért más mert a levegő nem fejt ki akkora ellenállást a szabadtérben
mint az autóban.Ezért használnak nagy érzk. subot kis mágnessel és vékony papirral,kis mozgó tömeggel jó hatásfokkal.Ez az autós körülmények között nem működne.

üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.15 péntek, 07:35:03 írta wofer » Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12006 Dátum: 2012.06.15 péntek, 07:45:46 »

Tény hogy nincs egységesítve a teljesítmény leadás jelölése,boldog boldogtalan azt ír amit nem szégyel.
Hifiben 30-50 tényleges watt elég komoly tud lenni  wow1

Üdv...igen előre főleg.Erre van a sok kamu szabvány szerinti wattozás.
És más kimeneti feszen megadott értékek.pl 14.4volthoz tartozók.az 1khz -es mérésről meg is beszélve.
Egy kétcsatis erőnél amit subra szeretnénk használni,semmit nem tudtunk meg. szomoru1

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12007 Dátum: 2012.06.15 péntek, 09:12:35 »

A bemeneti fesz-nek ehhez semmi köze.Állandó értéken tartja a gain poti/állitással/.
Itt max egy optimális  jelszint-érték  lehetne beszélni,ahol az erősítő a "legjobban" müxik./dinamika,kohm ellenállás fügvénye/
Ami igaz nagyobb jelszinthez kisebb zaj tartozik 99%ban.

mért jól belőtt 200watt bőségesen elégséges szokott lenni általában....
de vannak kivételek  eplus2.

ha valaki akarja tarthatunk egyszer egy mérési napot....megmérünk mindenkit wattra és decibelre egyaránt!

/jelenleg 1600rms-t kap(mérve) a két db 25cm-es subom,1percig kell birniia./
folyamatos zenélésnél a gyártó által megadott hszóró rms értékét ajánlott betartani.
Leginkább a tekercs anyag és átmérő valamint a hűtés a fő szempont.

ui. ja ezért akartam válaszolni,a szobai hifi azért más mert a levegő nem fejt ki akkora ellenállást a szabadtérben
mint az autóban.Ezért használnak nagy érzk. subot kis mágnessel és vékony papirral,kis mozgó tömeggel jó hatásfokkal.Ez az autós körülmények között nem működne.

üdv.
Maximálisan egyetértek veled, de a userek egy része az 1kW-t nem 1 percig akarja élvezni hanem folyamatosan és az erősítőkön megadott teljesítményadatokat sem 1mp-es csúcsra értik az emberek, hanem úgy mintha az folyamatos teljesítmény lenne. Erre mondtam én hogy kíváncsi lennék arra a cuccra meg emberre, aki ezt az állítólagos 1kW-t bírja az autó zárt terében (nyitott ablak, ajtó nyilván nem játszik) hosszú távon.
A mérésre szívesen beneveznék, hogy tudnánk összehozni? Nálam nincs több ezer W az autóba meg nem is lesz, csak kíváncsi lennék átlag hangerőn kb. mennyi szól és egy tapasztalt versenyző fül szerint hogy szól, esetleg mit lehetne fejleszteni (SQ)?
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12008 Dátum: 2012.06.15 péntek, 09:56:24 »

Maximálisan egyetértek veled, de a userek egy része az 1kW-t nem 1 percig akarja élvezni hanem folyamatosan és az erősítőkön megadott teljesítményadatokat sem 1mp-es csúcsra értik az emberek, hanem úgy mintha az folyamatos teljesítmény lenne. Erre mondtam én hogy kíváncsi lennék arra a cuccra meg emberre, aki ezt az állítólagos 1kW-t bírja az autó zárt terében (nyitott ablak, ajtó nyilván nem játszik) hosszú távon.
A mérésre szívesen beneveznék, hogy tudnánk összehozni? Nálam nincs több ezer W az autóba meg nem is lesz, csak kíváncsi lennék átlag hangerőn kb. mennyi szól és egy tapasztalt versenyző fül szerint hogy szól, esetleg mit lehetne fejleszteni (SQ)?

Hello.

Nem akartam nagyon részletezni,de a rms teljesítmény az egy dolog...de hány hz-en kapja ezt a sub?
Na ez a nagyon nem mindegy.Jelenleg az enyémek 42re vannak hangolva, "zenei átlagmérés-re".

Ha sq-t is szeretnél....akkor pár barátomat el kéne hívni,akik tényleg értenek is hozzá valamelyest ;-)
A legnehezebb időpontot találni rá, ami mindenkinek akit érdekel jó lenne...de nem lehetetlen. integet2


Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12009 Dátum: 2012.06.15 péntek, 09:59:57 »

ui.
A nagytali  előtt nemtudtam beirni,valami miatt nem vette a gép a kommentet.
A reg még müködött,de a beirt komment után egyből kidobott a fóRUM ... szomoru1
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12010 Dátum: 2012.06.15 péntek, 10:02:09 »

Hello.

Nem akartam nagyon részletezni,de a rms teljesítmény az egy dolog...de hány hz-en kapja ezt a sub?
Na ez a nagyon nem mindegy.Jelenleg az enyémek 42re vannak hangolva, "zenei átlagmérés-re".

Ha sq-t is szeretnél....akkor pár barátomat el kéne hívni,akik tényleg értenek is hozzá valamelyest ;-)
A legnehezebb időpontot találni rá, ami mindenkinek akit érdekel jó lenne...de nem lehetetlen. integet2
Nem lesz mostanában SQ, vagy hangnyomás verseny ahol leszel? Mert akkor elmennék oda és lenne egy kis idő dumálni, meg fülelni.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12011 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:00:27 »

Nem lesz mostanában SQ, vagy hangnyomás verseny ahol leszel? Mert akkor elmennék oda és lenne egy kis idő dumálni, meg fülelni.
Idén Szeged,Szarvas már lement....  szomoru1
sq-t megnézem neked.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #12012 Dátum: 2012.06.16 szombat, 16:07:10 »

ha már az ezer wattoknál járunk, akkor hadd említsem meg, hogy mindenki azt hajszolja, holott semmi jelentősége. a hangerőt decibelben mérik! van közöm a villamos pályához, mégsem értem, minek írják rá. vagyis egy dolog miatt logikus, hozzá tudjam méretezni a kábelt. más jelentősége nincs... a világ legnagyobb zenészei is max 100w-os erősítőket használnak, bár az is igaz, hogy nem fosfetes, hanem csöves. de a kis *** 100w-ával nagyobb hangerőt csinál, mint ezek a nagyon trendi 1kw-os újkeletű szarok.
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12013 Dátum: 2012.06.16 szombat, 16:37:21 »

ha már az ezer wattoknál járunk, akkor hadd említsem meg, hogy mindenki azt hajszolja, holott semmi jelentősége. a hangerőt decibelben mérik! van közöm a villamos pályához, mégsem értem, minek írják rá. vagyis egy dolog miatt logikus, hozzá tudjam méretezni a kábelt. más jelentősége nincs... a világ legnagyobb zenészei is max 100w-os erősítőket használnak, bár az is igaz, hogy nem fosfetes, hanem csöves. de a kis *** 100w-ával nagyobb hangerőt csinál, mint ezek a nagyon trendi 1kw-os újkeletű szarok.

hol itt a probléma?

/most nem akarnék okos dolgokat összeirni,de egy 500le-s motor lehet éppen traktorban is....mire megy vele....
mindennek megvan a saját létjogosultsága.van aki bélyeget,van aki hangszórót gyűjt/.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12014 Dátum: 2012.06.16 szombat, 17:03:21 »

hol itt a probléma?

/most nem akarnék okos dolgokat összeirni,de egy 500le-s motor lehet éppen traktorban is....mire megy vele....
mindennek megvan a saját létjogosultsága.van aki bélyeget,van aki hangszórót gyűjt/.

mire megy vele?
mondjuk szánt  hehe
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #12015 Dátum: 2012.06.16 szombat, 17:35:02 »

mire megy vele?
mondjuk szánt  hehe
Te se vagy elég paraszt... Grin szánthat, boronálhat, permetezhet, magot vethet, stb...  nyes vigyor3
(bár oda se kell lóerő, inkább nyomaték)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12016 Dátum: 2012.06.16 szombat, 18:36:37 »

Te se vagy elég paraszt... Grin szánthat, boronálhat, permetezhet, magot vethet, stb...  nyes vigyor3
(bár oda se kell lóerő, inkább nyomaték)
nem én kezdtem a hülyeséget  hehe
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12017 Dátum: 2012.06.16 szombat, 18:53:07 »

Idén Szeged,Szarvas már lement....  szomoru1
sq-t megnézem neked.
worship
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12018 Dátum: 2012.06.16 szombat, 19:23:25 »

mire megy vele?
mondjuk szánt  hehe

Azért láthatnátok a sorok között.... eplus2
amit irtam,arra irtam hogy az erő a teljesítmény önmagában semmit nem jelent,a cél határozza meg a felhasználást wave

még jó hogy 4 aktiv versenyzői év után megtudhattam hogy dB-ben mérik a hangnyomást  nyes

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12019 Dátum: 2012.06.16 szombat, 19:31:13 »

ha már az ezer wattoknál járunk, akkor hadd említsem meg, hogy mindenki azt hajszolja, holott semmi jelentősége. a hangerőt decibelben mérik! van közöm a villamos pályához, mégsem értem, minek írják rá. vagyis egy dolog miatt logikus, hozzá tudjam méretezni a kábelt. más jelentősége nincs... a világ legnagyobb zenészei is max 100w-os erősítőket használnak, bár az is igaz, hogy nem fosfetes, hanem csöves. de a kis *** 100w-ával nagyobb hangerőt csinál, mint ezek a nagyon trendi 1kw-os újkeletű szarok.

modjuk ezt a villamos ismereteiddel megmagyarázhatnád hogy a 100watt mitől lesz több az 1kw-nál.
valahogy ezen nem tudok átugorni rinya

a másik, szted miért csak olya xar fosfetes erősítők vannak az autósiparban nagyytöbbségben?
 smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #12020 Dátum: 2012.06.16 szombat, 21:34:16 »

modjuk ezt a villamos ismereteiddel megmagyarázhatnád hogy a 100watt mitől lesz több az 1kw-nál.
valahogy ezen nem tudok átugorni rinya

a másik, szted miért csak olya xar fosfetes erősítők vannak az autósiparban nagyytöbbségben?
 smile

ezekre én is kíváncsi lennék... a PMPO és az RMS közötti különbséget tudom, de azért számít a watt-szám is. Ugyebár Volt x Amper. Smiley persze javíts ki nyugodtan, csak kíváncsi vagyok magam is, hogy hogy érted. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
tomkac
Vendég
« Új hozzászólás #12021 Dátum: 2012.06.19 kedd, 17:43:26 »

Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki hogy a 6cd-s sonynak melyik a mute kimeneti csatlakozója?

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12022 Dátum: 2012.06.19 kedd, 17:52:26 »

Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki hogy a 6cd-s sonynak melyik a mute kimeneti csatlakozója?


http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Quadlock_Stereo_Connector_-_Facelift
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomkac
Vendég
« Új hozzászólás #12023 Dátum: 2012.06.19 kedd, 18:21:22 »

Hálás köszönet
Naplózva
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #12024 Dátum: 2012.06.20 szerda, 21:22:01 »

Háj, lehet vhogy szerezni az enyémbe azt a nagy, színes, érintőkijelzős konzolt? Kb mennyibe kerülhet? Be lehet azt tenni más Mk3ba is? A navi nem gond?
Köszi mindent  nyes  worship
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #12025 Dátum: 2012.06.20 szerda, 21:50:50 »

Háj, lehet vhogy szerezni az enyémbe azt a nagy, színes, érintőkijelzős konzolt? Kb mennyibe kerülhet? Be lehet azt tenni más Mk3ba is? A navi nem gond?
Köszi mindent  nyes  worship

Simán :-)  Keresd a bontós arcokat ;-)
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #12026 Dátum: 2012.06.23 szombat, 15:29:53 »

modjuk ezt a villamos ismereteiddel megmagyarázhatnád hogy a 100watt mitől lesz több az 1kw-nál.
valahogy ezen nem tudok átugorni rinya

a másik, szted miért csak olya xar fosfetes erősítők vannak az autósiparban nagyytöbbségben?
 smile

mer olcsóbb gyártani és nagyobb haszonnal el lehet adni. egyébként a csövest évente vagy két évente szervizelni kéne akár 20-30 ft értékben. ezt szted melyik autótulajdonos vállalná a mostani 25eft-os autóserősítője helyett? csöves erősítő mérete sokkal nagyobb, illetve a súlya minimum 20kg. hangszererősítőt is lehet venni fetest, meg csöves, csak a csöves márkán belül is kb 200e-el drágább... illetve a furcsa az, hogy a hangszererősítőknél ha már ezzel példálóztam a csövesek 50, 60 max 100w-os erősítők, a fetesekből meg 150, 200 meg mégnagyobbat csinálnak. a tapasztalat viszont azt mutatja, hogy azért, mert a 200w-os fetes fej nem szól közel sem akkorát, mint az 50w-os csöves. meg más a hangja is... de mindenki olyat, meg akkorát tesz be az autóba, ami neki jól esik. velem is szereltettek már be agyatlan nagy cuccot. gazdinak tetszik, az más kérdés hogy a hi-fi hangereje 50ig van skálázva, de 30 felett még sosem volt, mert repednének az üvegek. ja és mégegy érdekes észrevétel, azért nem veszek csöves autóserősítőt, mert nem lehet kapni! rinya
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #12027 Dátum: 2012.06.23 szombat, 15:36:45 »

pontosítok egy darab előfokcsövest találtam eddig a piacon, ami még csak fél siker, és konkrétan 559.000ft az új ára! nem írtam el, ennyibe kerül!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12028 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 07:34:43 »

mer olcsóbb gyártani és nagyobb haszonnal el lehet adni. egyébként a csövest évente vagy két évente szervizelni kéne akár 20-30 ft értékben. ezt szted melyik autótulajdonos vállalná a mostani 25eft-os autóserősítője helyett? csöves erősítő mérete sokkal nagyobb, illetve a súlya minimum 20kg. hangszererősítőt is lehet venni fetest, meg csöves, csak a csöves márkán belül is kb 200e-el drágább... illetve a furcsa az, hogy a hangszererősítőknél ha már ezzel példálóztam a csövesek 50, 60 max 100w-os erősítők, a fetesekből meg 150, 200 meg mégnagyobbat csinálnak. a tapasztalat viszont azt mutatja, hogy azért, mert a 200w-os fetes fej nem szól közel sem akkorát, mint az 50w-os csöves. meg más a hangja is... de mindenki olyat, meg akkorát tesz be az autóba, ami neki jól esik. velem is szereltettek már be agyatlan nagy cuccot. gazdinak tetszik, az más kérdés hogy a hi-fi hangereje 50ig van skálázva, de 30 felett még sosem volt, mert repednének az üvegek. ja és mégegy érdekes észrevétel, azért nem veszek csöves autóserősítőt, mert nem lehet kapni! rinya
Sztem fetes erősítők is tudnak olyan szépen szólni mint a csövesek, persze vannak akik kifejezetten a csöves meleg, lágy hangját szeretik (otthon). Én autóba nem tenném be és egy csöves hangját nem is hasonlítanám össze a 25e Ft-os kategóriával mert egy csöves sem 25e-be kerül, viszont abban az árkategóriában ami az ára már van versenyképes fetes (meg még olcsóbban is csak jól kell válogatni)
Sajnos a csöves technológiából nem lehet többet kihozni az általad említett teljesítménynél ezért kényszerült a világ fejlődni, no meg azért mert a csöves saját tapasztalatom alapján kifejezetten hatékony fűtőtest (tojást faxán lehet rajta sütni) viszont ez azt jelenti, hogy a felvett áram nagy része nem a leadott zenei teljesítményre fordítódik  falbav Ami annó nekem volt úgy pörgette a villanyórát hogy rossz volt nézni, a zenei teljesítménye meg kb. 2x20-40W lehetett... szó se róla gyönyörűen szólt, de gazdasági megfontolásból (villanyszámla) mennie kellett.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12029 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 09:08:08 »

mer olcsóbb gyártani és nagyobb haszonnal el lehet adni. egyébként a csövest évente vagy két évente szervizelni kéne akár 20-30 ft értékben. ezt szted melyik autótulajdonos vállalná a mostani 25eft-os autóserősítője helyett? csöves erősítő mérete sokkal nagyobb, illetve a súlya minimum 20kg. hangszererősítőt is lehet venni fetest, meg csöves, csak a csöves márkán belül is kb 200e-el drágább... illetve a furcsa az, hogy a hangszererősítőknél ha már ezzel példálóztam a csövesek 50, 60 max 100w-os erősítők, a fetesekből meg 150, 200 meg mégnagyobbat csinálnak. a tapasztalat viszont azt mutatja, hogy azért, mert a 200w-os fetes fej nem szól közel sem akkorát, mint az 50w-os csöves. meg más a hangja is... de mindenki olyat, meg akkorát tesz be az autóba, ami neki jól esik. velem is szereltettek már be agyatlan nagy cuccot. gazdinak tetszik, az más kérdés hogy a hi-fi hangereje 50ig van skálázva, de 30 felett még sosem volt, mert repednének az üvegek. ja és mégegy érdekes észrevétel, azért nem veszek csöves autóserősítőt, mert nem lehet kapni! rinya

reGGelt!
A u.dimension-on/Forte / kivül ezt is lehet kapni,még ha talán a szobai highteket nem is közeliti meg.
http://hardverapro.hu/apro/elado_2db_helix_e40_esprit_csoves_erosito/friss.html
megfizethető áron.Ennek már itthon is van komolyabb tuningolt változata.
/egyébként Sinfoni és sok egyébb márkának is vannak erősítői/

Gondoltam kitérsz az autóban nemkivánatos rezgések "jótékony" hatására.....ami kanalas orvosság
az ilyen erősítőknek. eplus2

Az üveg freki függő, és kb mikor törik be..de kb 160dB prognosztizálhatunk...jelenleg itthon 2db autó tud ennyit
mindkettő 10kw feletti erősítővel bir/100méter 50mm2 tápkábel,7akku meg ilyenek/


most egy ilyennel be kell érjem ideig:
http://www.extremeaudio.co.uk/products/digital-designs---ddm3a/2796/ Wink eljen
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12030 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 09:16:20 »

Itt egy kisebb beépités,valamint a kiszolgáló fej is látható.Annyira mégsem piskóta ha ilyen fej
melé beteszik...install:
http://www.audiocar.pl/forum/viewtopic.php?t=1703
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #12031 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 16:20:34 »

Sztem fetes erősítők is tudnak olyan szépen szólni mint a csövesek, persze vannak akik kifejezetten a csöves meleg, lágy hangját szeretik (otthon). Én autóba nem tenném be és egy csöves hangját nem is hasonlítanám össze a 25e Ft-os kategóriával mert egy csöves sem 25e-be kerül, viszont abban az árkategóriában ami az ára már van versenyképes fetes (meg még olcsóbban is csak jól kell válogatni)
Sajnos a csöves technológiából nem lehet többet kihozni az általad említett teljesítménynél ezért kényszerült a világ fejlődni, no meg azért mert a csöves saját tapasztalatom alapján kifejezetten hatékony fűtőtest (tojást faxán lehet rajta sütni) viszont ez azt jelenti, hogy a felvett áram nagy része nem a leadott zenei teljesítményre fordítódik  falbav Ami annó nekem volt úgy pörgette a villanyórát hogy rossz volt nézni, a zenei teljesítménye meg kb. 2x20-40W lehetett... szó se róla gyönyörűen szólt, de gazdasági megfontolásból (villanyszámla) mennie kellett.

tudnak, senki nem mondta, hogy nem szól szépen. máshogy szól, nem csúnyán. az igaz, hogy melegszenek rendesen, de attól függetlenül nekem az 50w-os nem vett fel annyi áramot, mint egy 200w-os nem csöves ha fűt, ha nem. a zenei teljesítménnyel meg azért nem vagyok képbe, mert ráírnak egy házimozi szettre is nyolc fajta watt számot, ami nekem semmit nem mond. hallottam olyan cuccot, ami volt összesen kb 200w, és szétbontotta a házat, meg volt 600w-os, ami hasonló méretű szobában nem tűnt semmivel sem hangosabbnak meg ütőképesebbnek. meg amit szintén nem étrek, hogy kellégám erősítője, ami a ládát hajtja, az állítólag valami 1500w, vagy mennyi, és összesen két 25amperes bizti van benne. józan paraszti ésszel az azt jelenti hogy 50ampert tud max elhasználni. az autó villamos hálozata ha minden jól működik legyen 14,4v, azt megszorzom az 50 amperrel, az van vagy 720w nálam. ez mér van, hogy sehogy nem jön ki? vagy olyan dolog ez is mint a fizetés? itthon az átlagkereset 210.000ft. brutto. de d.zdmeg nem ennyiért vásárol a tescoba a paraszt! csak átlag 140-ér...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12032 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 20:25:16 »

tudnak, senki nem mondta, hogy nem szól szépen. máshogy szól, nem csúnyán. az igaz, hogy melegszenek rendesen, de attól függetlenül nekem az 50w-os nem vett fel annyi áramot, mint egy 200w-os nem csöves ha fűt, ha nem. a zenei teljesítménnyel meg azért nem vagyok képbe, mert ráírnak egy házimozi szettre is nyolc fajta watt számot, ami nekem semmit nem mond. hallottam olyan cuccot, ami volt összesen kb 200w, és szétbontotta a házat, meg volt 600w-os, ami hasonló méretű szobában nem tűnt semmivel sem hangosabbnak meg ütőképesebbnek. meg amit szintén nem étrek, hogy kellégám erősítője, ami a ládát hajtja, az állítólag valami 1500w, vagy mennyi, és összesen két 25amperes bizti van benne. józan paraszti ésszel az azt jelenti hogy 50ampert tud max elhasználni. az autó villamos hálozata ha minden jól működik legyen 14,4v, azt megszorzom az 50 amperrel, az van vagy 720w nálam. ez mér van, hogy sehogy nem jön ki? vagy olyan dolog ez is mint a fizetés? itthon az átlagkereset 210.000ft. brutto. de d.zdmeg nem ennyiért vásárol a tescoba a paraszt! csak átlag 140-ér...

Ez jó..és mennyire igaz is..mind a wattra,mind a fizukra. Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #12033 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 11:05:10 »

Simán :-)  Keresd a bontós arcokat ;-)




És például kik azok? Smiley
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12034 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 11:45:14 »




És például kik azok? Smiley
mk2 http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388,
Motorcraft http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=6661
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #12035 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 18:22:52 »

Sziasztok!

Ismét hangszóró témában kérném a hozzáértők segítségét Grin.
A Mondeo ajtajában az egyik oldal feladta a harcot, és pihenésre vágyik. A két hsz helyett szeretnék másik párba beruházni.
Eddig ilyen volt az ajtóban - 16 cm-es külső átmérő, saját készítésű átalakítóval.
Azon gondolkodtam, hogy ha már csere, akkor vagy egy ilyen 160/165mm átmérőjű közép hsz és dómsugárzó szettben - kedvet kaptam, mert márkatárs írta, hogy keres kézi állítású tükörhöz való belső ablak3szög borítást, mert abba akarja beletenni a szett magas sugárzóját, és ez a megoldás nekem is megtetszett.
Vagy 2 utas 5x7"-os ovál hsz.
Előbbivel az a baj, hogy a legtöbb szettnél nem írják oda, hogy a csipogó milyen átmérőjű, így nem tudom, hogy jó lenne-e nekem - megmértem egy ilyen állítóka helyet, és azt aptam, hogy aaz egyenes felület, amire felfeküdne a csipogó a házával, az max. 30mm lehet (egyébként ki lehet venni a csipogókat a házukból, hogy beépíthetővé váljanak, és majd a rácsot rá lehessen rakni?).
Nincs rá túl sok pénzem, így a "nagyon jó márkákra" nem vagyok vevő (pl.).
Amiket találtam nekem megfelelő árfekvésben ezek - biztos némelyiken fogtok nevetni, hogy milyen tré, de csak erre fussa:
Komponens:
- Alpine
- Pioneer
- Ground Zero
- Magnat
- Clarion
- Mac APM
- Mac MP
- Hivi
- SAL

Ovál:
- SAL
- Alpine

Vagy inkább legyen az, ami eddig, egy kétutas kerek hsz?

Ha márkavitát indítanék el, akkor előre is bocsi Grin.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12036 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 19:29:51 »

Sziasztok!

Ismét hangszóró témában kérném a hozzáértők segítségét Grin.
A Mondeo ajtajában az egyik oldal feladta a harcot, és pihenésre vágyik. A két hsz helyett szeretnék másik párba beruházni.
Eddig ilyen volt az ajtóban - 16 cm-es külső átmérő, saját készítésű átalakítóval.
Azon gondolkodtam, hogy ha már csere, akkor vagy egy ilyen 160/165mm átmérőjű közép hsz és dómsugárzó szettben - kedvet kaptam, mert márkatárs írta, hogy keres kézi állítású tükörhöz való belső ablak3szög borítást, mert abba akarja beletenni a szett magas sugárzóját, és ez a megoldás nekem is megtetszett.
Vagy 2 utas 5x7"-os ovál hsz.
Előbbivel az a baj, hogy a legtöbb szettnél nem írják oda, hogy a csipogó milyen átmérőjű, így nem tudom, hogy jó lenne-e nekem - megmértem egy ilyen állítóka helyet, és azt aptam, hogy aaz egyenes felület, amire felfeküdne a csipogó a házával, az max. 30mm lehet (egyébként ki lehet venni a csipogókat a házukból, hogy beépíthetővé váljanak, és majd a rácsot rá lehessen rakni?).
Nincs rá túl sok pénzem, így a "nagyon jó márkákra" nem vagyok vevő (pl.).
Amiket találtam nekem megfelelő árfekvésben ezek - biztos némelyiken fogtok nevetni, hogy milyen tré, de csak erre fussa:
Komponens:
- Alpine
- Pioneer
- Ground Zero
- Magnat
- Clarion
- Mac APM
- Mac MP
- Hivi
- SAL

Ovál:
- SAL
- Alpine

Vagy inkább legyen az, ami eddig, egy kétutas kerek hsz?

Ha márkavitát indítanék el, akkor előre is bocsi Grin.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Szia Gabi!
Surányi már vagy 2-3 éve bezárva tehát az nem játszik. A Hivi-t itt Szegeden közvetlen a forgalmazótól meg tudom venni, lehet némi árengedményt is birok belőle kicsikarni de ezt nem ígérem. A Carion sem rossz, pontosabban a gyáritól biztosan jobb.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #12037 Dátum: 2012.06.26 kedd, 09:59:06 »

Sziasztok!

Ismét hangszóró témában kérném a hozzáértők segítségét Grin.
A Mondeo ajtajában az egyik oldal feladta a harcot, és pihenésre vágyik. A két hsz helyett szeretnék másik párba beruházni.
Eddig ilyen volt az ajtóban - 16 cm-es külső átmérő, saját készítésű átalakítóval.
Azon gondolkodtam, hogy ha már csere, akkor vagy egy ilyen 160/165mm átmérőjű közép hsz és dómsugárzó szettben - kedvet kaptam, mert márkatárs írta, hogy keres kézi állítású tükörhöz való belső ablak3szög borítást, mert abba akarja beletenni a szett magas sugárzóját, és ez a megoldás nekem is megtetszett.
Vagy 2 utas 5x7"-os ovál hsz.
Előbbivel az a baj, hogy a legtöbb szettnél nem írják oda, hogy a csipogó milyen átmérőjű, így nem tudom, hogy jó lenne-e nekem - megmértem egy ilyen állítóka helyet, és azt aptam, hogy aaz egyenes felület, amire felfeküdne a csipogó a házával, az max. 30mm lehet (egyébként ki lehet venni a csipogókat a házukból, hogy beépíthetővé váljanak, és majd a rácsot rá lehessen rakni?).
Nincs rá túl sok pénzem, így a "nagyon jó márkákra" nem vagyok vevő (pl.).
Amiket találtam nekem megfelelő árfekvésben ezek - biztos némelyiken fogtok nevetni, hogy milyen tré, de csak erre fussa:
Komponens:
- Alpine
- Pioneer
- Ground Zero
- Magnat
- Clarion
- Mac APM
- Mac MP
- Hivi
- SAL

Ovál:
- SAL
- Alpine

Vagy inkább legyen az, ami eddig, egy kétutas kerek hsz?

Ha márkavitát indítanék el, akkor előre is bocsi Grin.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Nekem a Mac MP sorozata van a kocsiban, csak nem a 2.16, hanem a 16.2 (egyben van, nem komponens). Ráadásul ugyanattól az eladótól vettem, akitől te is linkelted. Ha kell, meg tudom adni az elérhetőségét.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12038 Dátum: 2012.06.30 szombat, 11:25:48 »

Szia Gabi!
Surányi már vagy 2-3 éve bezárva tehát az nem játszik. A Hivi-t itt Szegeden közvetlen a forgalmazótól meg tudom venni, lehet némi árengedményt is birok belőle kicsikarni de ezt nem ígérem. A Carion sem rossz, pontosabban a gyáritól biztosan jobb.

Igen,és elég fura is mert  marketing szakot is elvégezte. eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #12039 Dátum: 2012.07.03 kedd, 19:28:57 »

sziasztok! tudom elcsépelt a dolog, de valakinek van esetleg kész átalakított 2din-es középkonzolja mk3 facelift előttihez?
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12040 Dátum: 2012.07.03 kedd, 21:02:50 »

Igen,és elég fura is mert  marketing szakot is elvégezte. eplus2
Igen, amit olvasgattam vele kapcsolatban abból az derül ki hogy elég nagyban ment a biznisz  hehe
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
siky
Vendég
« Új hozzászólás #12041 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 10:05:53 »

meg amit szintén nem étrek, hogy kellégám erősítője, ami a ládát hajtja, az állítólag valami 1500w, vagy mennyi, és összesen két 25amperes bizti van benne. józan paraszti ésszel az azt jelenti hogy 50ampert tud max elhasználni. az autó villamos hálozata ha minden jól működik legyen 14,4v, azt megszorzom az 50 amperrel, az van vagy 720w nálam. ez mér van, hogy sehogy nem jön ki?
Én nem értek hozzá, de az nem úgy van, hogy van egyszer egy fogyasztás, amit wattban mérnek, és van egy teljesítmény amit szintén? És ez a kettő eltérhet egymástól. Pl egy 100 kW-os villanymotor nem fogyaszt 100 kW-ot óránként, vagy igen?
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12042 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 16:47:05 »

Én nem értek hozzá, de az nem úgy van, hogy van egyszer egy fogyasztás, amit wattban mérnek, és van egy teljesítmény amit szintén? És ez a kettő eltérhet egymástól. Pl egy 100 kW-os villanymotor nem fogyaszt 100 kW-ot óránként, vagy igen?

Nem, hanem 120at is./jelenleg nincs olyan energia visszanyerési mód ahol ne lenne veszteség,
igy más módokon állitják elő az energiát/

Viccet félretéve,van felvett és leadott teljesítmény.
Az autóhifiben ez különösen kiemelt rész hiszen mindössze az erősítőknek csak 12.8-14.4 volt áll rendelkezésre,
/P=U*I / és ezért is kellenek jó akkumulátorok is.
Épp ezért jó ha egy mélyláda kiváló hatásfokú,és nem csak a tekrcset melegitjük.
Valamint a D class erősítők alkalmazása is enyhít ezen a téren.

Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #12043 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 19:05:12 »

Nem, hanem 120at is./jelenleg nincs olyan energia visszanyerési mód ahol ne lenne veszteség,
igy más módokon állitják elő az energiát/

Viccet félretéve,van felvett és leadott teljesítmény.
Az autóhifiben ez különösen kiemelt rész hiszen mindössze az erősítőknek csak 12.8-14.4 volt áll rendelkezésre,
/P=U*I / és ezért is kellenek jó akkumulátorok is.
Épp ezért jó ha egy mélyláda kiváló hatásfokú,és nem csak a tekrcset melegitjük.
Valamint a D class erősítők alkalmazása is enyhít ezen a téren.
Aha. Na ezzel most nem mondtál semmit  hehe
Szóval akkor törvényszerű, hogy a leadott teljesítmény<=felvett energia?
Nem jössz holnap véletlen minire?
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12044 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 19:32:24 »

Én nem értek hozzá, de az nem úgy van, hogy van egyszer egy fogyasztás, amit wattban mérnek, és van egy teljesítmény amit szintén? És ez a kettő eltérhet egymástól. Pl egy 100 kW-os villanymotor nem fogyaszt 100 kW-ot óránként, vagy igen?
Egy 100kW-s villanymotor sokkal több energiát fogyaszt el mint a teljesítménye, mert jelen állás szerint nem nagyon létezik 100%-os hatásfokkal működő eszköz. Ebben közrejátszhat pl. a légellenállás, a súrlódás stb stb.
Egy erősítőnél is hasonló a helyzet, nyilván a melegedés is vmi energiából származik és mint köztudott energia nem vész el csak átalakul, tehát a teljesítmény veszteség hő formájában jelentkezik.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
siky
Vendég
« Új hozzászólás #12045 Dátum: 2012.07.06 péntek, 10:35:24 »

Egy 100kW-s villanymotor sokkal több energiát fogyaszt el mint a teljesítménye, mert jelen állás szerint nem nagyon létezik 100%-os hatásfokkal működő eszköz. Ebben közrejátszhat pl. a légellenállás, a súrlódás stb stb.
Egy erősítőnél is hasonló a helyzet, nyilván a melegedés is vmi energiából származik és mint köztudott energia nem vész el csak átalakul, tehát a teljesítmény veszteség hő formájában jelentkezik.
Szóval nekem van egy 80 Wattos ventilátorom és az ~100 W-ot fogyaszt?
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #12046 Dátum: 2012.07.06 péntek, 12:05:29 »

Szóval nekem van egy 80 Wattos ventilátorom és az ~100 W-ot fogyaszt?
Igen pontosan így van, de ha a hatásfoka rosszabb akkor még többet. A ventilátornál inkább a szállított levegő mennyisége az érdekes nem a teljesítménye.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
siky
Vendég
« Új hozzászólás #12047 Dátum: 2012.07.06 péntek, 12:42:05 »

Igen pontosan így van, de ha a hatásfoka rosszabb akkor még többet. A ventilátornál inkább a szállított levegő mennyisége az érdekes nem a teljesítménye.
Hmm... van még mit tanulni  hehe
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #12048 Dátum: 2012.07.06 péntek, 12:50:51 »

Aha. Na ezzel most nem mondtál semmit  hehe
Szóval akkor törvényszerű, hogy a leadott teljesítmény<=felvett energia?
Nem jössz holnap véletlen minire?

Azért nem mennék bele jobban mert csak kapisgálom az alapokat.
Minden energia előállításnál ezeket az értékeket kalkulálják jobbra balra hogy lehet a legtöbbet
nyerni a legkisebb befektetett energiával./Hetesi Zsolt, érdekes dolgokat fejteget erről a témáról/
Nagyon érdekes,dolgokat lehet tanulni belőle,a körülöttünk lévő dolgokat is jobban enged láttatni.

Vissza a Hifi-re mit szeretnél,konkrétan?
 smile
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.06 péntek, 14:46:35 írta wofer » Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #12049 Dátum: 2012.07.06 péntek, 14:32:28 »

Vissza a Hifi-re mit szeretnél,konkrétan?
 smile
Ja, semmit  hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 366   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.