Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 23:35:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Balesetek Mondeóval  (Megtekintve 581605 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2015.02.04 szerda, 19:44:52 »

Lesz. Tapasztalatból tudom.

Neked már számoltak ERRE az autóra roncsértéket?
Hogy mondhatsz olyat, hogy tapasztalatból mondod?  uglystupid2
Nem lesz annyi, látszik az autón, hogy az összes érték odalett.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2015.02.04 szerda, 19:51:50 »

Neked már számoltak ERRE az autóra roncsértéket?
Hogy mondhatsz olyat, hogy tapasztalatból mondod?  uglystupid2
Nem lesz annyi, látszik az autón, hogy az összes érték odalett.  Cool
Akkor elmondom a gyengébbek kedvéért neked mégegyszer.
A roncsportálon megfuttatják, ott pedig a nepper majd annyit igér, hogy utána még piaci értéken el is tudja majd adni. Ez fogja adni a roncsértéket. 200 pedig még bontva is kijön ebből a kocsiból.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2015.02.04 szerda, 19:52:22 »

De amúgy fogadhatunk is Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2015.02.04 szerda, 19:54:57 »

Akkor elmondom a gyengébbek kedvéért neked mégegyszer.
A roncsportálon megfuttatják, ott pedig a nepper majd annyit igér, hogy utána még piaci értéken el is tudja majd adni. Ez fogja adni a roncsértéket. 200 pedig még bontva is kijön ebből a kocsiból.

Most tényleg nekem mondod "pestinek, hogy merre folyik a lánchíd"?  laugh   taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2015.02.04 szerda, 19:58:07 »

Most tényleg nekem mondod "pestinek, hogy merre folyik a lánchíd"?  laugh   taps
Akkor meg nekötekedjgecó mer széjjelhajigállak mf1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2015.02.04 szerda, 19:58:53 »

Akkor elmondom a gyengébbek kedvéért neked mégegyszer.
A roncsportálon megfuttatják, ott pedig a nepper majd annyit igér, hogy utána még piaci értéken el is tudja majd adni. Ez fogja adni a roncsértéket. 200 pedig még bontva is kijön ebből a kocsiból.

Zolikám, össze vissza beszélsz.....  Cool

Te olvastad, hogy mit írtál?
Ez így nem ér 300-350-et, ahogy írtad. Sokkal kevesebbet. A nepper ígér ennyit SZERINTED, hogy utána még a piaci értéken el tudja adni? Szerinted ennek a roncsnak mennyi a piaci értéke? 600e?  uglystupid2  2funny   ....annyiért nem sérültet is találhatsz.
Ne csinálj már a viccből tréfát!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:01:31 »

Kérdés, hogy a biztosítás díja fedezi-e a javítást...
Többet ér a roncs?


Sajnálom.  szomoru1
A roncs sajnos nem sokat ér.... szomoru1 
Várd meg mit mond/ajánl a biztosító.  Egyébként javítható....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:04:03 »

Zolikám, össze vissza beszélsz.....  Cool

Te olvastad, hogy mit írtál?
Ez így nem ér 300-350-et, ahogy írtad. Sokkal kevesebbet. A nepper ígér ennyit SZERINTED, hogy utána még a piaci értéken el tudja adni? Szerinted ennek a roncsnak mennyi a piaci értéke? 600e?  uglystupid2  2funny   ....annyiért nem sérültet is találhatsz.
Ne csinálj már a viccből tréfát!

Opp, kimaradt egy sor, hülye telefon.
Annyit fog ígérni, hogy ha helyyreállítja, és megint első,garázsbantartott vidékihölgy orvos tulaja lesz, még haszonnal el lehessen adni. Max 400ba kerülhet okosba összerakni, 200 a roncs, 50 a biztosítós haveré, 8ba meg mehet a piacra.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:07:12 »

Szóval ne számítsak arra, hogy lesz 1 millióm ebből...
A gázrendszert 230-ért rakattam bele, meg a stb...

Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:08:40 »

Szóval ne számítsak arra, hogy lesz 1 millióm ebből...
A gázrendszert 230-ért rakattam bele, meg a stb...


Ja 1 milióra ne számíts. Örülj, ha a végén mindennel együtt lesz 7század. Szvsz.
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:09:51 »

Ja 1 milióra ne számíts. Örülj, ha a végén mindennel együtt lesz 7század. Szvsz.

Akkor nagyon ne nézegessek autókat, inkább azon pörögjek, hogy tudjam megcsináltatni...?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:11:05 »

Szóval ne számítsak arra, hogy lesz 1 millióm ebből...
A gázrendszert 230-ért rakattam bele, meg a stb...



Millió? El kell keserítselek....de írtam pü-t is neked.
A gázrendszered sajnos "senkit nem érdekel". Az külön történet, ha olyat is akarsz téríttetni (ha sérült a balesetben), ami nem eredetileg az autó tartozéka.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:11:45 »

Ja 1 milióra ne számíts. Örülj, ha a végén mindennel együtt lesz 7század. Szvsz.

Nagyon elrugaszkodtál....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:12:04 »

Akkor nagyon ne nézegessek autókat, inkább azon pörögjek, hogy tudjam megcsináltatni...?

Én megcsináltatnám. Mi ment el az elejében? A nyúlvány is elhúzódott, vagy csak a bölcső mozdult el, és engedett a lengőkar?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:12:26 »

Szóval ne számítsak arra, hogy lesz 1 millióm ebből...
A gázrendszert 230-ért rakattam bele, meg a stb...




Áááá...annyit biztos nem kapsz.  szomoru1  
Ha megcsináltatod akkor örülhetsz, ha kijön 0-ra és nem kell beletenned pénzt.  Persze össze is lehet "gányolni" és akkor marad egy kis pénzed is.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:12:35 »

Akkor nagyon ne nézegessek autókat, inkább azon pörögjek, hogy tudjam megcsináltatni...?


Írtam pü-t. Türelem, aztán esetleg amit írtam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:13:23 »

Nagyon elrugaszkodtál....
Lehet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:14:13 »



Áááá...annyit biztos nem kapsz.  szomoru1  
Ha megcsináltatod akkor örülhetsz, ha kijön 0-ra és nem kell beletenned pénzt.  Persze össze is lehet "gányolni" és akkor marad egy kis pénzed is.  

Itt nem marad. Már a 0 is öröm lesz/lenne. Az értékek mind sérültek..... azokat meg kell venni.
Meg ingyen senki nem csinálja meg.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:19:00 »

Itt nem marad. Már a 0 is öröm lesz/lenne. Az értékek mind sérültek..... azokat meg kell venni.
Meg ingyen senki nem csinálja meg.

Nem azt írtam?  Wink  Sajnos láttam én már olcsón (majdnem) "szakszerűen" javított autókat.  falbav szomoru1   
Meg kell várni a biztosítót....és futni pár kört. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:25:57 »

Nem azt írtam?  Wink  Sajnos láttam én már olcsón (majdnem) "szakszerűen" javított autókat.  falbav szomoru1   
Meg kell várni a biztosítót....és futni pár kört. 

Te azt írtad, hogy marad egy kis pénz. Ezt már régóta el lehet felejteni..... Maradni biztosan nem marad és akkor már engedett a javító is. A legnagyobb öröm -és kompromisszumokkal is jár- ha nem kell pénzt tenni bele.

Öreg autónál hiába vétlen az ember. szomoru1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:28:53 »

Itt nem marad. Már a 0 is öröm lesz/lenne. Az értékek mind sérültek..... azokat meg kell venni.
Meg ingyen senki nem csinálja meg.
Igaz.
De .de-ből motor/váltóhibás kocsi 400 körül már idehaza van, abból meg lehet javítani, a maradék cuccor meg eladni. Aműgy közel sem biztos, hogy a tartó elemek sérültek, kell 2 lámpa, zárhíd, lökhárító, motortető, sárvédő, 2 hűtő, 2 gumi, övfeszítők, műszerfal, kormánylégzsák, gólyaláb, lengőkar, pár stb.
Nem látunk a lemezek alá.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:33:58 »

Te azt írtad, hogy marad egy kis pénz. Ezt már régóta el lehet felejteni..... Maradni biztosan nem marad és akkor már engedett a javító is. A legnagyobb öröm -és kompromisszumokkal is jár- ha nem kell pénzt tenni bele.

Öreg autónál hiába vétlen az ember. szomoru1


Ezzel kezdtem:  "Ha megcsináltatod akkor örülhetsz, ha kijön 0-ra és nem kell beletenned pénzt"
 Maradni abban az esetben marad(hat), ha talál egy "ezermestert" aki összegányolja.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:37:13 »



Ezzel kezdtem:  "Ha megcsináltatod akkor örülhetsz, ha kijön 0-ra és nem kell beletenned pénzt"
 Maradni abban az esetben marad(hat), ha talál egy "ezermestert" aki összegányolja.  
Nem feltétlen gányolás az. Ha nem mentek el a nyúlványok, akkor nincs mit gányolni, be kell vásárolni a fórumbontósoknál.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:42:59 »

Nem feltétlen gányolás az. Ha nem mentek el a nyúlványok, akkor nincs mit gányolni, be kell vásárolni a fórumbontósoknál.

90% hogy húzni kell.....kapott a jobb oldalon a nyúlvány.  Ettől függetlenül simán rendbe lehet hozni.
 
 
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:47:24 »


90% hogy húzni kell.....kapott a jobb oldalon a nyúlvány.  Ettől függetlenül simán rendbe lehet hozni.
 
 
 
Én inkább 30% ot adnék arra, hogy elérte a nyúlványt is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:52:55 »

Én inkább 30% ot adnék arra, hogy elérte a nyúlványt is.

Biztos húzni kell, még így képről is keresztben van az eleje.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:57:16 »

Biztos húzni kell, még így képről is keresztben van az eleje.

Így csak a lemezek látszanak. a fal szerintem max elérte a nyúlványt, de talán meg nem nyomta. A kiskocsi kocsi amúgy hova ment neki?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2015.02.04 szerda, 21:02:18 »

Így csak a lemezek látszanak. a fal szerintem max elérte a nyúlványt, de talán meg nem nyomta. A kiskocsi kocsi amúgy hova ment neki?

Nem a fal ütötte keresztbe, hanem a dodzsem.
A jobb első sárvédő és ajtó hézag nyílt. Keresztben az eleje. A bal hátra tolta volna, tehát eltűnik a hézag.

A kiskocsinak is jócskán keresztben van az eleje. Tempónál hamar alakulnak a dolgok....
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.04 szerda, 21:03:56 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2015.02.04 szerda, 23:26:11 »

Így csak a lemezek látszanak. a fal szerintem max elérte a nyúlványt, de talán meg nem nyomta. A kiskocsi kocsi amúgy hova ment neki?

Én durrantam bele a kis kocsi oldalába. Az ajtói beszorultak anyós oldalon az ablak berobbant. Ott szedték ki a lánglovagok egyébként.

Az enyémen amit láttam, hogy folyt az olaj, a lökhárító merevítő benyomta a hűtőt. Mást nagyon nem tudtam kideríteni,mert nem nyílt az eleje.
A kormányt tudtam tekerni, a motort én állítottam le. Viazont később,már nem indult. Az összes ajtó nyílik, beltér sértetlen, kivéve a légzsákok helye...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 00:57:24 »

Én durrantam bele a kis kocsi oldalába. Az ajtói beszorultak anyós oldalon az ablak berobbant. Ott szedték ki a lánglovagok egyébként.

Az enyémen amit láttam, hogy folyt az olaj, a lökhárító merevítő benyomta a hűtőt. Mást nagyon nem tudtam kideríteni,mert nem nyílt az eleje.
A kormányt tudtam tekerni, a motort én állítottam le. Viazont később,már nem indult. Az összes ajtó nyílik, beltér sértetlen, kivéve a légzsákok helye...
furcsa véletlenek... engem ma hívott az egykori astrám új tulaja, mióta összerakták, vígan szolgál, nagyon szeretik. de ami ide tartozik.
bár nekem nem jött össze a gsr vonal, de egyet értek a többiekkel.
ugyanakkor: azt azért próbáld meg, hogy peren kívül kérj valamennyit a nyuggerektől a javításra. mindegy mennyi kapsz, az is belemegy a kocsiba. kérj mondjuk 200-at, és akkor talán tényleg 0-ra jössz ki. egyébként meg ennyit simán buksz és perelheted a különbözetet ha minden számlás...
szóval szerintem lóbálj be egy peren kívüli egyezséget, menj el hozzájuk ügyvéddel, próbáld meg, veszteni nem vesztesz semmit. max kevesebbet buksz.
a magyar kgfb szabályok arra jók hogy annyit térítenek hogy perelni már nem mennek el a legtöbben, mert inkább beleteszik vagy elbukják azt a 2-300ezret. az meg hogy a biztosítóval alkudozz... esély nulla. helyből perelni kell őket. ne is gondolkodj hogy miért..., meg majd megpróbálod, azonnal perelni ha *** a kárérték. (kiesett idő, bérautó ha meg tudod oldani, orvosi költségek, ruházat sérülése, nekem ezekre jött részleges térítés, de írtó sok macera és khurvaanyázás) nekem az egész autó eleje gyári fordból lett összerakva és fizette a biztosító, de az más tészta.

az is igaz, hogy az okozónak megmondtam a baleset helyszínén hogy a szart is kiperelem belőle ha nem fizeti ki a különbözetet.

sajnos ehhez "tapasztalat" kell, ami itt nem erény, meg nem is túl vidám, de gondolj arra hogy vesztes poziból indulsz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 07:56:11 »

furcsa véletlenek... engem ma hívott az egykori astrám új tulaja, mióta összerakták, vígan szolgál, nagyon szeretik. de ami ide tartozik.
bár nekem nem jött össze a gsr vonal, de egyet értek a többiekkel.
ugyanakkor: azt azért próbáld meg, hogy peren kívül kérj valamennyit a nyuggerektől a javításra. mindegy mennyi kapsz, az is belemegy a kocsiba. kérj mondjuk 200-at, és akkor talán tényleg 0-ra jössz ki. egyébként meg ennyit simán buksz és perelheted a különbözetet ha minden számlás...
szóval szerintem lóbálj be egy peren kívüli egyezséget, menj el hozzájuk ügyvéddel, próbáld meg, veszteni nem vesztesz semmit. max kevesebbet buksz.
a magyar kgfb szabályok arra jók hogy annyit térítenek hogy perelni már nem mennek el a legtöbben, mert inkább beleteszik vagy elbukják azt a 2-300ezret. az meg hogy a biztosítóval alkudozz... esély nulla. helyből perelni kell őket. ne is gondolkodj hogy miért..., meg majd megpróbálod, azonnal perelni ha *** a kárérték. (kiesett idő, bérautó ha meg tudod oldani, orvosi költségek, ruházat sérülése, nekem ezekre jött részleges térítés, de írtó sok macera és khurvaanyázás) nekem az egész autó eleje gyári fordból lett összerakva és fizette a biztosító, de az más tészta.

az is igaz, hogy az okozónak megmondtam a baleset helyszínén hogy a szart is kiperelem belőle ha nem fizeti ki a különbözetet.

sajnos ehhez "tapasztalat" kell, ami itt nem erény, meg nem is túl vidám, de gondolj arra hogy vesztes poziból indulsz.

Van ügyvéd, aki annak idején sikerrel pumpolta nekem a biztosítót egy másik fél hibás-kötelezős ügyben. Erre szakosodott már akkor, tíz éve, gondolom, azóta is vígan él belőle. A hivatalos, pert bukó fél által fizetendő ügyvédi díjakon felül 20% sikerdíjat kér a megitélt kártérítés összegéből. Megmondja, hogy mire és mennyit lehet kérni kártérítésben, milyen eséllyel lehet megnyerni stb. Azután beadja a keresetet, el kell menni egyszer a tárgyalásra (ha a biztosító szívóskodik, akkor tartanak), és utána már csak várni kell pár hónapot az itéletre ill. a jogerőre emelkedésre, meg persze a zsére.

Pl. nem mindenki tudja, hogy a kötelezős biztosító kártérítési felelőssége a baleset pillanatában keletkezik, így mindegy, hogy a rendőrség miatt vagy bírósági eljárás vagy akármi miatt húzódik a kárkifizetés, a balesettől a kifizetésig terjedő időszakra késedelmi kamat jár (ami banki alapkamat x2). Az sem két fillér pár százezer Ft és pár hónap után.

A fickó igen jó volt ebben, és ki is szedett a biztosítóból annyit, hogy bőven megérte a 20%-ot kifizetni neki.

Ha érdekes a dolog, küldök elérhetőséget.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 10:12:13 »

Van ügyvéd, aki annak idején sikerrel pumpolta nekem a biztosítót egy másik fél hibás-kötelezős ügyben. Erre szakosodott már akkor, tíz éve, gondolom, azóta is vígan él belőle. A hivatalos, pert bukó fél által fizetendő ügyvédi díjakon felül 20% sikerdíjat kér a megitélt kártérítés összegéből. Megmondja, hogy mire és mennyit lehet kérni kártérítésben, milyen eséllyel lehet megnyerni stb. Azután beadja a keresetet, el kell menni egyszer a tárgyalásra (ha a biztosító szívóskodik, akkor tartanak), és utána már csak várni kell pár hónapot az itéletre ill. a jogerőre emelkedésre, meg persze a zsére.

Pl. nem mindenki tudja, hogy a kötelezős biztosító kártérítési felelőssége a baleset pillanatában keletkezik, így mindegy, hogy a rendőrség miatt vagy bírósági eljárás vagy akármi miatt húzódik a kárkifizetés, a balesettől a kifizetésig terjedő időszakra késedelmi kamat jár (ami banki alapkamat x2). Az sem két fillér pár százezer Ft és pár hónap után.

A fickó igen jó volt ebben, és ki is szedett a biztosítóból annyit, hogy bőven megérte a 20%-ot kifizetni neki.

Ha érdekes a dolog, küldök elérhetőséget.

AndyA

igen. sajnos támadni kell hogy megvédd magad. vagy a zsebedet.  gun

ezek a nyuggerek... beszharás.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 10:58:18 »

Én durrantam bele a kis kocsi oldalába. Az ajtói beszorultak anyós oldalon az ablak berobbant. Ott szedték ki a lánglovagok egyébként.

Az enyémen amit láttam, hogy folyt az olaj, a lökhárító merevítő benyomta a hűtőt. Mást nagyon nem tudtam kideríteni,mert nem nyílt az eleje.
A kormányt tudtam tekerni, a motort én állítottam le. Viazont később,már nem indult. Az összes ajtó nyílik, beltér sértetlen, kivéve a légzsákok helye...
Szia!
Most olvastam vissza mi történt a kocsiddal. Nagyon sajnálom, nagy kár érte.
Jó hogy neked semmi bajod nem lett. Az én Mondeomba is belejöttek tavaly szeptemberben. Az enyémben sem a légszákok nem nyíltak, sem nem törött össze ennyire az eleje. Mégis GTK-ra vették az autót. Eurotax kalkulátorban te is fel tud mérni az autód kárkori értékét. A gyárilag benne levő extrákat maradéktalanul pipáld be, pár eurot kér az oldal, de elég jó számítást végez. Amikor kimegy a kárszakértő meg kell említeni minden extrát neki is, valamint azokat amiket már te tettél bele. Nekem kb 30 ezer forint volt a különbség aközött amit én kalkuláltam, és amit a biztosítóm (Allianz) állapított meg. Nekem 3 hét múlva már a kezemben volt a pénz, az autót nem állt szándékomban összelegózni, így meghirdettem hahun, kb egy héten belül megvette egy srác 100-ezer forinttal többért mint amit a biztosító adott volna érte. A káresettől számított 4 hét múlva már egy másik tdci tulaja voltam. Az autó összességében jobban elment mintha  normál állapotában hirdettem volna meg. Ja és még mindig egy 2002-es évjáratú tdci ghiáról beszélünk 310ezer km-el az órájában. Sok a rémtörténet, minden eset más, de ne könyveld el, hogy bukó lesz. Ha esetleg úgy döntesz nem csináltatod meg akkor szívesen megadom a srác elérhetőségét aki az enyémet megvette. Ő ilyen törött szemeteket rak össze, és árulja utána...
Kitartás  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.05 csütörtök, 11:01:50 írta mobster » Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 11:04:48 »

Nekem a kiflibe hajtott (komplett bal oldal, küszöbbel a,b oszloppal) 99es évjáratú ghia focusra Fizettek 220ezret. Csak oldallégzsák nyílott. Okosba megvolt ennyiből....

99-es Focusban nem is volt oldallégzsák... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 11:22:33 »

99-es Focusban nem is volt oldallégzsák... laugh

de
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 11:24:56 »

Sendrew!

Jól ne akarj kijönni a kocsiból, ezt a békát nyeld le, megszívtad, sajnálom. Esetleg beszélj valami ügyvéddel, ha nagyon akarsz rugózni, de a sok energia és idegeskedés eredménye lesz +100-200e ft. Megéri?

Nézz másik autót, ha megcsináltatod is, akkor is add el ezt! (Olyat, hogy minden stimmel karosszériás/fényező egységet még nem láttam soha)

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 11:25:13 »

de

de nem
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 11:27:03 »

de

Bocs, igazad van! Lehetett rendelni hozzá!  wave worship integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 11:58:59 »

Beszéltem ma MK2-vel. Nagyjából elmondtam, hogy elsőre mi az a tuti gatya lett az ütközéstől. 300 körül van a cucc, amit összeszámoltunk.
Vannak az autómnak megfelelő színű elemei, így nem kellene fényezni.
Egyelőre nem tudok többet tenni, csak várni.
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 12:34:10 »

Beszéltem ma MK2-vel. Nagyjából elmondtam, hogy elsőre mi az a tuti gatya lett az ütközéstől. 300 körül van a cucc, amit összeszámoltunk.
Vannak az autómnak megfelelő színű elemei, így nem kellene fényezni.
Egyelőre nem tudok többet tenni, csak várni.
Jó lenne tudni, hogy a látható elemeken kívül mi ment még el. Ha mázlid van, akkor ebből a 300e körüi összegből (plusz nyilván munkadíj) kijön a javítás. Ha esetleg még elment jópár nem látható dolog is, akkor kevésbé  Embarrassed
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 13:23:47 »

Nyugodjék békében szeretett autóm.
Ma délelőtt egy 60-as öreglány fékezés nélkül ment át a stop táblánál, én telibevertem. Légzsákok nyíltak, a fal fogott meg...

 falbav
neked vmi bajod? Remélem nem lett semmi!

Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 13:57:21 »

Jó lenne tudni, hogy a látható elemeken kívül mi ment még el. Ha mázlid van, akkor ebből a 300e körüi összegből (plusz nyilván munkadíj) kijön a javítás. Ha esetleg még elment jópár nem látható dolog is, akkor kevésbé  Embarrassed

Amikor 2007 telén kijött elém stop táblánál egy 3-as kombi golf, akkor az enyémnek az eleje még így se nézett ki. Légzsák se durrant, kilökte maga elöl. Viszont sérült az összes hűtő, és a lökös alatti bazi nagy vas elnyomta a bal első hossztartót is vagy minek hívják. Úgyhogy húzni kellett. Akkor 1,7 milliót mondott rá a biztosító, úgy kellett letornázni 1,5-re hogy ne legyen gtk. Igaz nagyrészt új alkatrészeket vettem, a legtöbb utángyártott volt, de kb 1,2 millió lett a vége munkadíjjal. Ami biztos csak azért tartottam meg, mert se futómű, se motor nem sérült, amúgy eladtam volna.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 16:48:13 »

Sendrew!

Jól ne akarj kijönni a kocsiból, ezt a békát nyeld le, megszívtad, sajnálom. Esetleg beszélj valami ügyvéddel, ha nagyon akarsz rugózni, de a sok energia és idegeskedés eredménye lesz +100-200e ft. Megéri?

Nézz másik autót, ha megcsináltatod is, akkor is add el ezt! (Olyat, hogy minden stimmel karosszériás/fényező egységet még nem láttam soha)




Miért kéne eladni? Ha rendesen megcsináltatja nem mondod meg -laikus szemmel és rétegmérő nélkül-, hogy törve volt. 
Az igaz, hogy ritka az olyan javítóműhely ahol a fényező és karosszériás részleg is profi. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 17:33:27 »



Miért kéne eladni? Ha rendesen megcsináltatja nem mondod meg -laikus szemmel és rétegmérő nélkül-, hogy törve volt. 
Az igaz, hogy ritka az olyan javítóműhely ahol a fényező és karosszériás részleg is profi. 

Krisztiánnak elvileg van motorházfedele, sárvédői, sőt lököse is bontott az enyém színében...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 17:48:02 »

Krisztiánnak elvileg van motorházfedele, sárvédői, sőt lököse is bontott az enyém színében...


Az még nem 100%, hogy színben passzolni is fog......szín és szín között is előfordulnak ám különbségek.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 17:53:33 »



Az még nem 100%, hogy színben passzolni is fog......szín és szín között is előfordulnak ám különbségek.
Annyira pontosan jó lesz, hogy egybe legyen a kocsi.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 18:00:34 »

Annyira pontosan jó lesz, hogy egybe legyen a kocsi.

Persze. 
Csak azért írtam, hogy ne lepődjön meg nagyon, ha nem passzolnak a színek.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 18:10:52 »


Persze. 
Csak azért írtam, hogy ne lepődjön meg nagyon, ha nem passzolnak a színek.   
Meg karcos is lesz, végülis bontott.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 20:49:46 »

Krisztiánnak elvileg van motorházfedele, sárvédői, sőt lököse is bontott az enyém színében...



Hali!Szegény mondeodat jól helybenhagyta az a kis sz@r! szomoru1
Amit írtál árakat abban gondolom nincs benne egy balkormányos légzsákszett.
Színazonos elemeknél kalkuláld bele a karcokat/színeltérést(újrafényezték), és ha megtartod a kocsit csak akkor vedd meg hozzá!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 20:51:56 »



Hali!Szegény mondeodat jól helybenhagyta az a kis sz@r! szomoru1
Amit írtál árakat abban gondolom nincs benne egy balkormányos légzsákszett.
Színazonos elemeknél kalkuláld bele a karcokat/színeltérést(újrafényezték), és ha megtartod a kocsit csak akkor vedd meg hozzá!

Szerintem benne van. A műszerfalpárnát és az övfeszítőket leszámítva.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.