Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.31 péntek, 10:12:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
MK1 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
307
308
309
310
311
312
313
[
314
]
315
316
317
318
319
320
321
...
390
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK1 Általános kérdések (Megtekintve 4848091 alkalommal)
Hege80
és 17 vendég van a témában
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15650 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 16:52:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.30 hétfő, 16:24:35
fűtőboxot? 1 óra alatt kiszedhető a radiátor, szinte semmi bontással
Hiába kb. tényleg egy óra a kiszerelése, de azért valami miatt mégse szeretem...
Autó alatt kuporogni, leereszteni a fagyállót, a bölcső mögött elérni vízpumpa fogóval a fűtéscsövek bilincseit, nagy nehezen előreszenvedni őket, lehúzni a vízcsövet a radiátorról... hiába lett leeresztve a fagyálló, ott mindig marad egy kevés - beteríteni az ember arcát. Kiszenvedni a középboxot. Ha valaki szereti a csirivirit, és "fabetétes" a belső, akkor külön művészet úgy kiszedni, hogy semmi se sérüljön/repedjen/törjön. Persze a hagyományos műszerfalúak se örülhetnek: nekik sincs törhetetlen műanyagból semmi...
Szét kell két részre bontani a radiátor tálcáját. Egy bontós haver már 2 éve próbálja ráhangolni erre az idegeit - eddig sikertelenül. Ha megvan, a következő mutatványhoz is jó magunkból előhívni a mélyen elveszett idegsebészt. A fűtésdoboz tálcáját két oldalt 6 fül tartja (bár lehet, hogy emlékeim szépítik meg az egészet, és valójából 8 van). Ha még melegítés mellett is valaki leszedi épségben az összeset, akkor bár a SOTE-ra még nem, de valamelyik kórházas sorozatba egész biztosan felvételt nyer.
Egy óra... +20 év.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15651 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 17:10:34 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.04.30 hétfő, 16:52:40
Hiába kb. tényleg egy óra a kiszerelése, de azért valami miatt mégse szeretem...
Autó alatt kuporogni, leereszteni a fagyállót, a bölcső mögött elérni vízpumpa fogóval a fűtéscsövek bilincseit, nagy nehezen előreszenvedni őket, lehúzni a vízcsövet a radiátorról... hiába lett leeresztve a fagyálló, ott mindig marad egy kevés - beteríteni az ember arcát. Kiszenvedni a középboxot. Ha valaki szereti a csirivirit, és "fabetétes" a belső, akkor külön művészet úgy kiszedni, hogy semmi se sérüljön/repedjen/törjön. Persze a hagyományos műszerfalúak se örülhetnek: nekik sincs törhetetlen műanyagból semmi...
Szét kell két részre bontani a radiátor tálcáját. Egy bontós haver már 2 éve próbálja ráhangolni erre az idegeit - eddig sikertelenül. Ha megvan, a következő mutatványhoz is jó magunkból előhívni a mélyen elveszett idegsebészt. A fűtésdoboz tálcáját két oldalt 6 fül tartja (bár lehet, hogy emlékeim szépítik meg az egészet, és valójából 8 van). Ha még melegítés mellett is valaki leszedi épségben az összeset, akkor bár a SOTE-ra még nem, de valamelyik kórházas sorozatba egész biztosan felvételt nyer.
Egy óra... +20 év.
hát ennek a fele kb tök felesleges munka, nélküle is meg lehet csinálni.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15652 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 18:55:44 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.04.30 hétfő, 15:52:41
Igen, ahogy fentebb olvashattad vagy az lesz megoldás, de ahhoz le kell bontani a műszerfalat és kiszedni a fűtőboxot, amiben benne van a fűtőradiátor. Ez nem kis meló. Először próbáld cserélni a termosztátot ahogy yoocoo is javasolta (pár ezer forintos tétel), majd utána ha még mindig rossz, akkor mosd át és légtelenítsd a hűtőrendszert, ha ez sem oldja meg a gondot, akkor marad a belső radiátor lecsekkolása.
(mikor tekered a hőmérséklet szabályzót hallatszik rendesen, hogy a légterelő lapát mozog? pl. melegről hirtelen letekered hidegre akkor amolyan gumis puffanás szerű hangot kéne hallatnia
)
Idézetet írta: DANJO - 2012.04.30 hétfő, 16:52:40
Hiába kb. tényleg egy óra a kiszerelése, de azért valami miatt mégse szeretem...
Autó alatt kuporogni, leereszteni a fagyállót, a bölcső mögött elérni vízpumpa fogóval a fűtéscsövek bilincseit, nagy nehezen előreszenvedni őket, lehúzni a vízcsövet a radiátorról... hiába lett leeresztve a fagyálló, ott mindig marad egy kevés - beteríteni az ember arcát. Kiszenvedni a középboxot. Ha valaki szereti a csirivirit, és "fabetétes" a belső, akkor külön művészet úgy kiszedni, hogy semmi se sérüljön/repedjen/törjön. Persze a hagyományos műszerfalúak se örülhetnek: nekik sincs törhetetlen műanyagból semmi...
Szét kell két részre bontani a radiátor tálcáját. Egy bontós haver már 2 éve próbálja ráhangolni erre az idegeit - eddig sikertelenül. Ha megvan, a következő mutatványhoz is jó magunkból előhívni a mélyen elveszett idegsebészt. A fűtésdoboz tálcáját két oldalt 6 fül tartja (bár lehet, hogy emlékeim szépítik meg az egészet, és valójából 8 van). Ha még melegítés mellett is valaki leszedi épségben az összeset, akkor bár a SOTE-ra még nem, de valamelyik kórházas sorozatba egész biztosan felvételt nyer.
Egy óra... +20 év.
Már bocsi de ez BAROMSÁG....
Annakidején nekem is azt mondta mindenki ,hogy a radiátor kiszedéséhez ki kell bontani a műszerfalat...
De ez nem igaz sőt semmit sem kell kibontani csak a 2 db pici takaróműanyagot kelll levenni a lábtérben és voálá hozzáférhető a tálca ami a radiátort tartja....
Amúgy itt van róla a WIKI cikk....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Bels%C5%91_f%C5%B1t%C5%91_radi%C3%A1tor_csere
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.30 hétfő, 18:58:18 írta voto
»
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Istvan000
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15653 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 19:18:12 »
Már kérdeztem,illetve volt már téma,de újra felvetném...
Utólagos klímásítás !!!
Valaki csinál ilyet vagy csinált ilyet nagy munka?? 1.8TD -nél??...mert már most izzadok ,mint egy ló... :S ... és mi rosszabb a gyerek is..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15654 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 19:19:18 »
Idézetet írta: voto - 2012.04.30 hétfő, 18:55:44
Már bocsi de ez BAROMSÁG....
Annakidején nekem is azt mondta mindenki ,hogy a radiátor kiszedéséhez ki kell bontani a műszerfalat...
De ez nem igaz sőt semmit sem kell kibontani csak a 2 db pici takaróműanyagot kelll levenni a lábtérben és voálá hozzáférhető a tálca ami a radiátort tartja....
Amúgy itt van róla a WIKI cikk....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Bels%C5%91_f%C5%B1t%C5%91_radi%C3%A1tor_csere
így igaz, bár én pl a vizet sem engedem le, és akna sem kell, mindössze 2 db 5w-os gömbégő. igaz ez dízel, de: cooler le, hengerfejről, és olajhűtőről jövő gumiknál szét lehet szedni a bilincseket. a motor oldalit fel lehet hajtani, és nem folyik ki semmi, a radiátor felőli részekbe bedugtam üvegrésszel befelé az égőket, és már le is volt blindelve. így a gumicsővel együtt befelé kihúztam a radiátor, és a végén max egy deci vizet kellett utántölteni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15655 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 19:20:28 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.30 hétfő, 19:18:12
Már kérdeztem,illetve volt már téma,de újra felvetném...
Utólagos klímásítás !!!
Valaki csinál ilyet vagy csinált ilyet nagy munka?? 1.8TD -nél??...mert már most izzadok ,mint egy ló... :S ... és mi rosszabb a gyerek is..
Citromhélya szopott vele, de egy év alatt megcsinálta. de a részleteket nem tudom, csak azt, hogy többe került, mint a kocsi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15656 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 19:25:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.30 hétfő, 19:20:28
Citromhélya szopott vele, de egy év alatt megcsinálta. de a részleteket nem tudom, csak azt, hogy többe került, mint a kocsi
Komolyan.. :O
Mi az isten került benne annyiba??
Mi az ami más 1 klímásban ,mint a simában??Zárhíd? tűzfal?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15657 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 19:29:58 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.30 hétfő, 19:25:32
Komolyan.. :O
Mi az isten került benne annyiba??
Mi az ami más 1 klímásban ,mint a simában??Zárhíd? tűzfal?
új komplett fűtésbox, a hűtő, a csövek, a kompresszor, a szűrő. némelyikből nem vesz az ember bontottat. kicsit eltúloztam az árát, de 150 be volt kb (10éve) olcsóbb, ha eladod, és veszel egy klímást. akkor csak az átírás költségei vannak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15658 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 19:59:59 »
Idézetet írta: voto - 2012.04.30 hétfő, 18:55:44
Már bocsi de ez BAROMSÁG....
Annakidején nekem is azt mondta mindenki ,hogy a radiátor kiszedéséhez ki kell bontani a műszerfalat...
De ez nem igaz sőt semmit sem kell kibontani csak a 2 db pici takaróműanyagot kelll levenni a lábtérben és voálá hozzáférhető a tálca ami a radiátort tartja....
Amúgy itt van róla a WIKI cikk....
Megbocsáss, de melyik része a baromság? Kb. a középkonzolon kívül ugyanazt csináltad. Azt is inkább azért érdemes kikapni, mert jobban hozzáfér az ember, mint a két tenyérnyi lábtérburkolaton. A műszerfal kibontása tényleg hülyeség. Max akkor kell kibontani, ha tovább mélyed az ember a fűtésdoboz rejtelmeibe (pl klímát szerel bele). Lehet, hogy írtál róla egy cikket, csak arra merészeltem megjegyzést tenni, hogy a leírásból azért nem tűnik ki, hogy még rutinosan is egy jókora szívás, nem egy termosztátcsere kategóriája (pedig még bármiféle WIKI cikk előtt már volt bőven időm begyakorolni)...
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15659 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 20:28:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.30 hétfő, 19:29:58
új komplett fűtésbox, a hűtő, a csövek, a kompresszor, a szűrő. némelyikből nem vesz az ember bontottat. kicsit eltúloztam az árát, de 150 be volt kb (10éve) olcsóbb, ha eladod, és veszel egy klímást. akkor csak az átírás költségei vannak
"Új" bontott fűtésdoboz (egyébként a régi is átalakítható, csak kell bele a hőcserélő radiátor + az oldalára a hőmérsékletszabályzó motor) ~ 3000 - 5000 HUF; Klímakompresszor ~ 8000 - 25 000 HUF; 3 db motortéri klímacső ~ 5000-15 000 HUF/db (de talán múltkor Krisztiánnál volt 25 000-ért az egész csőrendszer, szárító tartállyal); szárító tartály ~ 1000 - 5000 HUF; klímahűtő ~ 8000-15 000 HUF; hűtőventillátor kábelköteg (ha a motortéri körbefutó kábelen ott van a 4 tüskés csatlakozó, különben kell kicsit "drótozni") ~ 1000-2000 HUF; Műszerfali kábelköteg ~ 5000; Klímakapcsoló ~ 3-5000 HUF; klímarelé ~ 500-1000 HUF; hosszbordás szíj - új ~3000 HUF. Attól függ az egész, milyen bontóban szerzi be az ember a cuccokat. Ha egyéni bontásnál odatesz az ember 50-60 000 forintot, simán megkaphatja az egész szettet.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15660 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 20:41:12 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.04.30 hétfő, 20:28:14
"Új" bontott fűtésdoboz (egyébként a régi is átalakítható, csak kell bele a hőcserélő radiátor + az oldalára a hőmérsékletszabályzó motor) ~ 3000 - 5000 HUF; Klímakompresszor ~ 8000 - 25 000 HUF; 3 db motortéri klímacső ~ 5000-15 000 HUF/db (de talán múltkor Krisztiánnál volt 25 000-ért az egész csőrendszer, szárító tartállyal); szárító tartály ~ 1000 - 5000 HUF; klímahűtő ~ 8000-15 000 HUF; hűtőventillátor kábelköteg (ha a motortéri körbefutó kábelen ott van a 4 tüskés csatlakozó, különben kell kicsit "drótozni") ~ 1000-2000 HUF; Műszerfali kábelköteg ~ 5000; Klímakapcsoló ~ 3-5000 HUF; klímarelé ~ 500-1000 HUF; hosszbordás szíj - új ~3000 HUF. Attól függ az egész, milyen bontóban szerzi be az ember a cuccokat. Ha egyéni bontásnál odatesz az ember 50-60 000 forintot, simán megkaphatja az egész szettet.
hát mondjuk szárítószűrőt nem nagyon kéne bontottat venni, meg hűtőt sem, ha hosszú távra tervez az ember. fűtőboxot, ha 5000-ért kapsz, akkor már gynúsan olcsó, de inkább nem kapsz
50-60-hoz nagy mák kell, és akkor is ***ás összerakosgatni. ha meg szerelőhöz viszi, akkor.... ne is beszéljünk róla.
akkor már inkább 100000-ért egy donort, és mindent átrakni, de abból sem lesz túl hamar hideg
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.30 hétfő, 20:46:58 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15661 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 20:59:18 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.30 hétfő, 20:41:12
hát mondjuk szárítószűrőt nem nagyon kéne bontottat venni, meg hűtőt sem, ha hosszú távra tervez az ember. fűtőboxot, ha 5000-ért kapsz, akkor már gynúsan olcsó, de inkább nem kapsz
50-60-hoz nagy mák kell, és akkor is ***ás összerakosgatni. ha meg szerelőhöz viszi, akkor.... ne is beszéljünk róla.
akkor már inkább 100000-ért egy donort, és mindent átrakni, de abból sem lesz túl hamar hideg
Karosszériás munka van vele??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15662 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 21:07:18 »
Idézetet írta: Istvan000 - 2012.04.30 hétfő, 20:59:18
Karosszériás munka van vele??
nincs, csak sokat kell bontani, meg neked kell egy másik motorvezérlő, meg talán hűtőventillátor is
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.30 hétfő, 21:08:53 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15663 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 22:30:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.30 hétfő, 20:41:12
hát mondjuk szárítószűrőt nem nagyon kéne bontottat venni, meg hűtőt sem, ha hosszú távra tervez az ember. fűtőboxot, ha 5000-ért kapsz, akkor már gynúsan olcsó, de inkább nem kapsz
50-60-hoz nagy mák kell, és akkor is ***ás összerakosgatni. ha meg szerelőhöz viszi, akkor.... ne is beszéljünk róla.
akkor már inkább 100000-ért egy donort, és mindent átrakni, de abból sem lesz túl hamar hideg
Szundinál ugyebár gyanúsak a fűtőboxok... Aki szervizben akarja összerakatni, az inkább tényleg ne vágjon bele. Mellesleg az enyémben se volt klíma, amikor hozzám került a vas - se fizikálisan, se papíron (mai napig mindenhol az alvázszámmal csesztetnek, miközben egyre kevesebb köze van az autóhoz). Most digitklíma van benne. Akkora szopás, mint bármelyik, itt gyakran propagált átalakítás (pl egérmozi beépítése). Nem volt százezrekben, és sose volt hozzá donorautóm. Hm... Mellesleg én úgy kaptam bele a szárítót, hogy szóltam a bontósnak, hogy ahogy lehúzza a csövet róla, rögtön fóliázza le. Így is tett. Bontott hűtővel nem tudom mi a bajod. Bontott kompresszorral lehet inkább a baj: ha sokat áll olaj nélkül, kiszárad, kireped benne a tömbszelence. Én szerencsére csak céges autónál találkoztam ilyennel. Apropó, egy haveromnak valamikor a közeljövőben rakjuk össze a 94-es MK1-esébe a klímát. Cuccok megvannak hozzá, csak sose érünk rá egyszerre. Majd fotózok akkor.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
drof
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15664 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 22:45:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.04.30 hétfő, 20:41:12
hát mondjuk szárítószűrőt nem nagyon kéne bontottat venni, meg hűtőt sem, ha hosszú távra tervez az ember.
Mit nevezünk a hűtő esetén hosszútávnak?
A gyári 10 évig bírta, kapott egy követ és likas lett. Bontott ment bele, 2 éve van bent és 12 éves. Múkodik, 12 éve.
Csak, hogy ilyenről is essen szó.
Naplózva
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15665 Dátum:
2012.04.30 hétfő, 23:46:28 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.04.30 hétfő, 19:59:59
Megbocsáss, de melyik része a baromság? Kb. a középkonzolon kívül ugyanazt csináltad. Azt is inkább azért érdemes kikapni, mert jobban hozzáfér az ember, mint a két tenyérnyi lábtérburkolaton. A műszerfal kibontása tényleg hülyeség. Max akkor kell kibontani, ha tovább mélyed az ember a fűtésdoboz rejtelmeibe (pl klímát szerel bele). Lehet, hogy írtál róla egy cikket, csak arra merészeltem megjegyzést tenni, hogy a leírásból azért nem tűnik ki, hogy még rutinosan is egy jókora szívás, nem egy termosztátcsere kategóriája (pedig még bármiféle WIKI cikk előtt már volt bőven időm begyakorolni)...
A barátnőmnek 2 óra volt pici telefonos segítséggel....... /MKI/
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15666 Dátum:
2012.05.01 kedd, 09:16:54 »
Idézetet írta: voto - 2012.04.30 hétfő, 23:46:28
A barátnőmnek 2 óra volt pici telefonos segítséggel....... /MKI/
Csak az autó alatt el lehet cseszni egy fél órát, mivel, ha nincs félévente mozgatva a bilincs (pláne rossz pozícióban is van ott), akkor a benzinesnél elég cudar világ van a helyszűke miatt. Most már legalább értem, mi a gond a Ford szervizekben... több nőt kellene alkalmazni szerelőnek.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15667 Dátum:
2012.05.01 kedd, 10:28:32 »
Idézetet írta: voto - 2012.04.30 hétfő, 18:55:44
Már bocsi de ez BAROMSÁG....
Annakidején nekem is azt mondta mindenki ,hogy a radiátor kiszedéséhez ki kell bontani a műszerfalat...
De ez nem igaz sőt semmit sem kell kibontani csak a 2 db pici takaróműanyagot kelll levenni a lábtérben és voálá hozzáférhető a tálca ami a radiátort tartja....
Amúgy itt van róla a WIKI cikk....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Bels%C5%91_f%C5%B1t%C5%91_radi%C3%A1tor_csere
Nézd, ha nekem problémám van valamelyik alkatrésszel nem vagyok rest szétkapni több dolgot is. Még ha "fölösleges" is. Inkább szétszedem és alaposan megnézek, kitakarítok mindent, vagy ha találok plusz hibát javítom. Nekem nem kellett még soha radiátort cserélnem, mivel komplett fűtőboxokat cserélgettem és azoknál sosem volt probléma sem a hidraulikával, sem az elektronikával, sem a hűtő-fűtő testekkel, ezért nem tudtam, hogy ki lehet úgy is cserélni... Ki így, ki úgy...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15668 Dátum:
2012.05.01 kedd, 10:30:42 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.01 kedd, 09:16:54
Csak az autó alatt el lehet cseszni egy fél órát, mivel, ha nincs félévente mozgatva a bilincs (pláne rossz pozícióban is van ott), akkor a benzinesnél elég cudar világ van a helyszűke miatt. Most már legalább értem, mi a gond a Ford szervizekben... több nőt kellene alkalmazni szerelőnek.
egyébként szvsz még a nők is értenek annyira a kocsikhoz, mint a márkaszervizekben dolgozó férfiak...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15669 Dátum:
2012.05.01 kedd, 10:32:51 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.30 hétfő, 22:45:06
Mit nevezünk a hűtő esetén hosszútávnak?
A gyári 10 évig bírta, kapott egy követ és likas lett. Bontott ment bele, 2 éve van bent és 12 éves. Múkodik, 12 éve.
Csak, hogy ilyenről is essen szó.
Meg kell venni a gyári újat!
Az egész autóm egy optikai csalódás, hisz bontott cuccokból lett összeollózva (MK1-MK4). Nem is működik.
Úgy megy hetente 1000-2000 km-t, hogy patás jószágokat fogok be elé, és ha klíma kell, akkor kiszedem a szélvédőt, hogy jobb legyen a légáramlás...
Olyan smucig voltam, hogy csak egy használt facelift-es MK3-as árát költöttem rá, miközben gyári újban megkaptam volna mindent egy 66-os sorozatos új Mondeo áráért (vagy talán kettőért). Bontósok is csak azért árulják a bontott klímát, mert tudják, hogy nem fog működni, és szegény, átvert emberek vesznek majd másikat. Most pár napja nem értettem, hogy hova lett az oldalról a régi, innovatív húzónevek nagy része. Hát ennyi "kézifék" láttán még bennem is mocorog a menekülhetnék...
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15670 Dátum:
2012.05.01 kedd, 10:41:39 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.30 hétfő, 22:45:06
Mit nevezünk a hűtő esetén hosszútávnak?
A gyári 10 évig bírta, kapott egy követ és likas lett. Bontott ment bele, 2 éve van bent és 12 éves. Múkodik, 12 éve.
Csak, hogy ilyenről is essen szó.
Ott a pont. Mi itt a Mondeokkal azt hisszük, hogy eltelt 10 év és már rossz!? Banyek, nézzétek meg a Nissanokat, BMW-ket, akármit. Pl. a Nissan ennyi idő alatt már nem létezik, mert szétrohadt, egy ismerős meg a régi 7 BMW-jére költött cirka 800 ezer - 1 milliót, de még most is sz*r, ezért próbálja eladni...
Higgyétek el, tapasztalatból (is) beszélek, lévén, hogy folyamatos kapcsolatban vagyok az autókkal, szerelőkkel, márkaképviseletekkel, kereskedőkkel, stb-vel és hallom.
Persze a régi autóknál 99%-ot számít a tulaj agya is, de az újaknál már mindegy, pocsék az összes.
A Mondeo jó. A Fordok úgy általában jók, csak a sok sötét szerelő miatt húzzák le őket jobban, mint pl. az Opelt, vagy a VW-t.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15671 Dátum:
2012.05.01 kedd, 10:45:04 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.01 kedd, 10:32:51
Meg kell venni a gyári újat!
Az egész autóm egy optikai csalódás, hisz bontott cuccokból lett összeollózva (MK1-MK4). Nem is működik.
Úgy megy hetente 1000-2000 km-t, hogy patás jószágokat fogok be elé, és ha klíma kell, akkor kiszedem a szélvédőt, hogy jobb legyen a légáramlás...
Olyan smucig voltam, hogy csak egy használt facelift-es MK3-as árát költöttem rá, miközben gyári újban megkaptam volna mindent egy 66-os sorozatos új Mondeo áráért (vagy talán kettőért). Bontósok is csak azért árulják a bontott klímát, mert tudják, hogy nem fog működni, és szegény, átvert emberek vesznek majd másikat. Most pár napja nem értettem, hogy hova lett az oldalról a régi, innovatív húzónevek nagy része. Hát ennyi "kézifék" láttán még bennem is mocorog a menekülhetnék...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15672 Dátum:
2012.05.01 kedd, 11:05:46 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.30 hétfő, 22:45:06
Mit nevezünk a hűtő esetén hosszútávnak?
A gyári 10 évig bírta, kapott egy követ és likas lett. Bontott ment bele, 2 éve van bent és 12 éves. Múkodik, 12 éve.
Csak, hogy ilyenről is essen szó.
neked szerencséd van. nem ez a gyakoribb sajnos. én is veszek bontott cuccokat, de pl a klímahűtőt nem. sajnos meg kell nézni, hogy néz ki az átlag. kavicsos, a lamellák már szinte elzárják a levegő útját, stb. Plusz mivel neki mk1-hez kéne, valószínű nem 10 éves lenne a bontott sem. én nem vennék az biztos. Tádé amit vett hűtőt, fél évig sem bírta pl. De mindenki azt nem akar mégegyszer bontottat veni, amivel beszívott már.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 11:21:41 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15673 Dátum:
2012.05.01 kedd, 11:09:46 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.01 kedd, 10:32:51
Most pár napja nem értettem, hogy hova lett az oldalról a régi, innovatív húzónevek nagy része. Hát ennyi "kézifék" láttán még bennem is mocorog a menekülhetnék...
Még szerencse, hogy itt vagy te, és mindent tudsz(még azt is, mért nincsenek a régi nevek, akiknek a fele mondjuk most is van, csak más néven)
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15674 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:17:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.01 kedd, 11:09:46
Még szerencse, hogy itt vagy te, és mindent tudsz(még azt is, mért nincsenek a régi nevek, akiknek a fele mondjuk most is van, csak más néven)
Igen, adódott egy hosszú hétvége, amikor szellősebben volt munka, így tudtam lenni. Mindent én se tudhatok, de azért szégyenkeznem se kell, ha már az 5 év alatt volt részem legalább 20 autó szétbontásában, 2-3X ennyi szerelésében (sajátomban például a nyers kasznit és a motor hengerfejét + blokkját leszámítva minden cserélt) és legalább 10 hibátlanul működő automata váltó összerakásában. Átnevezésekről sajnos nem tudhatok, csak annyit látok, hogy a régi húzónevek már csak "vendégként" vannak jelen a fórum régebbi lapjain, hozzászólások egy részében pedig vagy valami elképesztő baromság van (jó, hogy az nincs bebizonyítva, hogy MK1-es szélvédőtörlő motorból 15 fajta létezett gyárilag, és nem kompatibilisek egymással, mert valaki, valahol azt hallotta), vagy az a "hagyd a francba, úgyis régi, úgyis ***, úgyse megy a dolog" szelleme lengi át.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15675 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:27:47 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.01 kedd, 11:09:46
Még szerencse, hogy itt vagy te, és mindent tudsz(még azt is, mért nincsenek a régi nevek, akiknek a fele mondjuk most is van, csak más néven)
azért Tádé hiányzik
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15676 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:28:36 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.01 kedd, 12:17:47
.....vagy az a "hagyd a francba, úgyis régi, úgyis ***, úgyse megy a dolog" szelleme lengi át.
szerintem ezt nem jól látod, van itt bőven javítás, mókolás, átalakítás is.
hogy a klímánál maradjunk,én pl nem is vennék olyan autót, amiben nincs, mert pl az ára ugyanaz, és hát amilyen idők vannak...
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15677 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:29:30 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.05.01 kedd, 12:27:47
azért Tádé hiányzik
aki ismeri, tudja a számát. csak már nem nagyon foglalkozik a témával. (mindenkit elhajt hozzám, akinek dízel baja van).
Új élet, új nő, új problémák, -30kg, bringa, fitness. ez az új imidzse
(egyébként itt van ő is)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 12:31:48 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15678 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:38:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.01 kedd, 12:29:30
aki ismeri, tudja a számát. csak már nem nagyon foglalkozik a témával. (mindenkit elhajt hozzám, akinek dízel baja van).
Új élet, új nő, új problémák, -30kg, bringa, fitness. ez az új imidzse
(egyébként itt van ő is)
még régebben ha gond volt megszoktam csörögni
de 1 jó idelye nincs műszaki hibám
tényleg ledobott 30-at
el se tudom képzelni milyen lehet
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15679 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:40:19 »
Én személy szerint szívesen látnám viszont misi107-et, Citromhéja-t, Hovono-t, Kakukk-ot, Iwan-t, Zombi-t, AndrasM-et, Kori-t, Englishman-t, Droone-t, ND-t, maCSman-t, Fusim-ot, GinJoy-t
, stb, stb. Akit kihagytam nem direkt tettem.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 12:42:27 írta [ Error ]
»
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15680 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:43:21 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.05.01 kedd, 12:40:19
Én személy szerint szívesen látnám viszont misi107-et, Citromhéja-t, Hovono-t, Kakukk-ot, Iwan-t, Zombi-t, AndrasM-et, Kori-t, Englishman-t, Droone-t, ND-t, maCSman-t, Fusim-ot, stb, stb. Akit kihagytam nem direkt tettem.
jó jó igazad van 100%-ba de tudod én kevés tagal találkoztam személyesen és e kevés tag közé tartozott Tádé is aki még mindig a dízel guru
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15681 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:45:03 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.05.01 kedd, 12:38:40
tényleg ledobott 30-at
el se tudom képzelni milyen lehet
ne is tudd meg
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15682 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:48:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.01 kedd, 12:45:03
ne is tudd meg
én szépen tartom a 102-104kg
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15683 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:49:34 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.01 kedd, 09:16:54
Csak az autó alatt el lehet cseszni egy fél órát, mivel, ha nincs félévente mozgatva a bilincs (pláne rossz pozícióban is van ott), akkor a benzinesnél elég cudar világ van a helyszűke miatt. Most már legalább értem, mi a gond a Ford szervizekben... több nőt kellene alkalmazni szerelőnek.
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15684 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:49:43 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.05.01 kedd, 12:40:19
Én személy szerint szívesen látnám viszont misi107-et, Citromhéja-t, Hovono-t, Kakukk-ot, Iwan-t, Zombi-t, AndrasM-et, Kori-t, Englishman-t, Droone-t, ND-t, maCSman-t, Fusim-ot, GinJoy-t
, stb, stb. Akit kihagytam nem direkt tettem.
hát ezek közül jópáran már őrült régen nincsenek, páran meg már sehol sem aktívak
Citromhéja átigazolt a franciákhoz
ND, Kakukk, Iwan, AndrasM, tudjuk hol vannak, meg miért,
Fusim már sehol sem aktív, Zombinak is már máson jár az esze
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
voto
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 549
AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15685 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:54:22 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.05.01 kedd, 12:48:26
én szépen tartom a 102-104kg
Ügyes vagy....
én mondjuk ennyi voltam 16 évesen.....
Naplózva
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15686 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:54:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.01 kedd, 12:49:43
hát ezek közül jópáran már őrült régen nincsenek, páran meg már sehol sem aktívak
Citromhéja átigazolt a franciákhoz
ND, Kakukk, Iwan, AndrasM, tudjuk hol vannak, meg miért,
Fusim már sehol sem aktív, Zombinak is már máson jár az esze
Zombi-val Kunmadarason találkoztam 1 szer volt 1 fasza tuning mondia ami leégett utánna focust vett oszt eddig tudom Fusimal is ugyan ott váltottam pár szót,ND,Iwan,AndrásM,Kakukk velük is találkoztam már élőbe Bjudapeszten
amúgy hosszú lehetne a lista Nagypele ugye aki földim illetve még sokan mások................................................
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15687 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:55:24 »
Idézetet írta: voto - 2012.05.01 kedd, 12:54:22
Ügyes vagy....
én mondjuk ennyi voltam 16 évesen.....
de én csak 165 cm magas vagyok
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15688 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:56:10 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.05.01 kedd, 12:43:21
jó jó igazad van 100%-ba de tudod én kevés tagal találkoztam személyesen és e kevés tag közé tartozott Tádé is aki még mindig a dízel guru
én mindössze 1db taggal találkoztam kb. 5 percre eddig személyesen... ideje lenne pótólni...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15689 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:56:29 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.05.01 kedd, 12:54:31
Zombi-val Kunmadarason találkoztam 1 szer volt 1 fasza tuning mondia ami leégett ...
... aztán eladták, mint megkímélt állapotú hölgy tulajdonostól lévőt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15690 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:57:43 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.05.01 kedd, 12:55:24
de én csak 165 cm magas vagyok
és abból 60 a lábad..
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15691 Dátum:
2012.05.01 kedd, 12:59:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.01 kedd, 12:56:29
... aztán eladták, mint megkímélt állapotú hölgy tulajdonostól lévőt
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15692 Dátum:
2012.05.01 kedd, 13:00:24 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.05.01 kedd, 12:54:31
Zombi-val Kunmadarason találkoztam 1 szer volt 1 fasza tuning mondia ami leégett utánna focust vett oszt eddig tudom Fusimal is ugyan ott váltottam pár szót,ND,Iwan,AndrásM,Kakukk velük is találkoztam már élőbe Bjudapeszten
amúgy hosszú lehetne a lista Nagypele ugye aki földim illetve még sokan mások................................................
hopp, ND-vel is találkoztam, úgy, hogy 140-el mentünk egymás mellett pár kilóméteren Győr felé... integettünk, meg versenyeztünk
(azóta szmogriadó van arra...
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15693 Dátum:
2012.05.01 kedd, 13:01:26 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.05.01 kedd, 12:56:10
én mindössze 1db taggal találkoztam kb. 5 percre eddig személyesen... ideje lenne pótólni...
hát kecskemét is nagyon kiesik a Bjudapeszt vonzás körzetéből
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15694 Dátum:
2012.05.01 kedd, 16:46:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.01 kedd, 11:05:46
neked szerencséd van.
Nekem mindig.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15695 Dátum:
2012.05.01 kedd, 16:47:41 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.01 kedd, 16:46:02
Nekem mindig.
van akinek csak megszületni volt nehéz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15696 Dátum:
2012.05.01 kedd, 17:01:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.01 kedd, 16:47:41
van akinek csak megszületni volt nehéz
nála is inkább az anyjának voltak gondjai .... gyárilag nagyfejű
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15697 Dátum:
2012.05.01 kedd, 17:02:38 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.01 kedd, 17:01:03
.... gyárilag nagyfejű
vagy csak az arcával van gond?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15698 Dátum:
2012.05.01 kedd, 17:06:20 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.05.01 kedd, 17:02:38
vagy csak az arcával van gond?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: MK1 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #15699 Dátum:
2012.05.01 kedd, 18:49:45 »
Idézetet írta: Ragasits - 2012.05.01 kedd, 13:01:26
hát kecskemét is nagyon kiesik a Bjudapeszt vonzás körzetéből
Kecskemét kisbetűvel Budapest meg naggyal?! HAH ! Föl vagyok háborodva !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Oldalak:
1
...
307
308
309
310
311
312
313
[
314
]
315
316
317
318
319
320
321
...
390
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ