Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:59:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 103731 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Robesz
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2012.06.16 szombat, 13:30:03 »

vélhetően nem sok az olaj benne, hanem dugulás van valahol a rendszerben és emiatt látszik úgy, mintha sok lenne az olaj
DANJO kolléga a szakértője a kérdésnek  eljen

Köszi a tippet  Smiley
Remélem nem lessz komoly baj vele még fizetem  Grin
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2012.06.23 szombat, 15:06:49 »


Köszi  Smiley
Igen ez volt a sorrend de azért majd megnézem mégegyszer  Grin
Szerinted okozhatja a túl sok olaj ezt a problémát? Huh?

Ahogy a kollégák írták, járó motornál kell nézni, üzemmeleg állapotban (a mutató a normálban kell, hogy járjon), lassan végigkapcsolgatva minden fokozatba 3X. Vigyázni kell azzal is, hogy mivel kanyargós a nívópálca, ezért a cső faláról felkeni a pálcára az olajat, ezért nézd mindkét oldalt. Magas olajszinttel nem nagyon szabad járni, mivel rövid úton kinyírja a váltót. Nézd az olaj színét, esetleg figyeld, hogy nincsenek-e benne porszemnyi darabkák, esetleg a szagra nincs égésre utaló jel. Ha buborékok - hab - van a pálcán, akkor a haláltánc el is kezdődött, mivel normál feletti olajszintnél behabosodik az olaj, és oda a kenés. Magas olaj 3 dologtól lehet (bár nem tudom az autó előéletét): vagy túltöltés (aki nem ismeri az olajszint ellenőrzésének a módját, könnyen fut bele), vagy a szűrő elkezdett eltömődni (valamit megevett már a váltó, vagy sokáig állt a gép, és az olajba kopott anyag belekötött), vagy szivattyú/valamelyik tömítés már szétkopott, és nem szívja fel rendesen az olajat. Ha csak túltöltésből van a baj, akkor az alsó leeresztő csavarnál le kell ereszteni 1-2 decit. Ha viszont a dugulás/eleresztés miatt van gond, az sajnos azt is jelentheti, hogy megáll az autó (onnantól szűrő csere/tömítés csere). Az OD + 4. fokozat vagy a váltó belső sebességszenzorának a hibája (kontakthiba a kábelen, illetve ha megdarált valami fémet a váltó, akkor felszedi a mágnes a vasat, és attól döglik meg), vagy az autó sebességszenzoráról nem kap jelet (vezetékszakadás/kontakthiba elég gyakori azon a környéken a 93-as vasaknál). Mivel valószínűleg még nem elektromos az óraegységben a kilométerórád, ezért így nem fogod látni, hogy gond van vele. Ha van fedcomp, tempomat az autóban, akkor hamar lebukhat a hiba. A váltószenzorról hibakódot dob, ha gond van vele. Remélem, valamit segítettem!  smile
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Robesz
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 20:32:03 »

Ahogy a kollégák írták, járó motornál kell nézni, üzemmeleg állapotban (a mutató a normálban kell, hogy járjon), lassan végigkapcsolgatva minden fokozatba 3X. Vigyázni kell azzal is, hogy mivel kanyargós a nívópálca, ezért a cső faláról felkeni a pálcára az olajat, ezért nézd mindkét oldalt. Magas olajszinttel nem nagyon szabad járni, mivel rövid úton kinyírja a váltót. Nézd az olaj színét, esetleg figyeld, hogy nincsenek-e benne porszemnyi darabkák, esetleg a szagra nincs égésre utaló jel. Ha buborékok - hab - van a pálcán, akkor a haláltánc el is kezdődött, mivel normál feletti olajszintnél behabosodik az olaj, és oda a kenés. Magas olaj 3 dologtól lehet (bár nem tudom az autó előéletét): vagy túltöltés (aki nem ismeri az olajszint ellenőrzésének a módját, könnyen fut bele), vagy a szűrő elkezdett eltömődni (valamit megevett már a váltó, vagy sokáig állt a gép, és az olajba kopott anyag belekötött), vagy szivattyú/valamelyik tömítés már szétkopott, és nem szívja fel rendesen az olajat. Ha csak túltöltésből van a baj, akkor az alsó leeresztő csavarnál le kell ereszteni 1-2 decit. Ha viszont a dugulás/eleresztés miatt van gond, az sajnos azt is jelentheti, hogy megáll az autó (onnantól szűrő csere/tömítés csere). Az OD + 4. fokozat vagy a váltó belső sebességszenzorának a hibája (kontakthiba a kábelen, illetve ha megdarált valami fémet a váltó, akkor felszedi a mágnes a vasat, és attól döglik meg), vagy az autó sebességszenzoráról nem kap jelet (vezetékszakadás/kontakthiba elég gyakori azon a környéken a 93-as vasaknál). Mivel valószínűleg még nem elektromos az óraegységben a kilométerórád, ezért így nem fogod látni, hogy gond van vele. Ha van fedcomp, tempomat az autóban, akkor hamar lebukhat a hiba. A váltószenzorról hibakódot dob, ha gond van vele. Remélem, valamit segítettem!  smile


Szia Danjo. Köszönöm a tippeket és a felvilágosítást Smiley
Sajnos a válasszal még nem tudok szolgálni . De amint lessz rá alkalmam kicsit az autóval foglalkozni és kiderül a hiba megírom ide  . Lehet hogy még kérdezni fogok párat Smiley Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a segítséget . Ha lessz találkozó és odatalálok mindenképp vendégeim vagytok egy jó házira Smiley
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2012.06.26 kedd, 07:49:23 »

Ha lessz találkozó és odatalálok mindenképp vendégeim vagytok egy jó házira Smiley
Gondolom házi málnaszörpre gondoltál, mert ott csak ilyesmit iszunk  nyes
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2012.06.26 kedd, 08:33:08 »

Gondolom házi málnaszörpre gondoltál, mert ott csak ilyesmit iszunk  nyes

A bodzát jobban szeretem...  nyes
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 10:03:23 »

A váltóolaj szűrő cseréje egyszerű dolog, ha már le van szedve a váltó? Mennyi olajat kell utána beletölteni? (elvileg 9,5l, de ugyebár nem lehet az egészet leengedni)
Naplózva
kade
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:43:55 »

Sziasztok!

1993 évi 2000cm3 benzines mondeom van. A következő probléma jött elő. 4 sebesség váltóm 2 után felpörög, csak magas fordulatszámon hajlandó fel váltani 3.-ba. Ha vissza esik a fordulatszám azonnal visszakapcsol 2.-ba. Minden más váltás tökéletesen működik. Tud valaki valamit mondani. Szeretem nagyon a kocsim de sokat nem költenék már rá.

Köszi
Naplózva
kade
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2013.01.20 vasárnap, 11:52:10 »

Sziasztok!

1993 évi 2000cm3 benzines mondeom van. A következő probléma jött elő. 4 sebesség váltóm 2 után felpörög, csak magas fordulatszámon hajlandó fel váltani 3.-ba. Ha vissza esik a fordulatszám azonnal visszakapcsol 2.-ba. Minden más váltás tökéletesen működik. Tud valaki valamit mondani. Szeretem nagyon a kocsim de sokat nem költenék már rá.

Köszi
Naplózva
Atti77
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:01:44 »

Hello Mindenkinek!

94.-es 2000cm3 mondeo kombim automata váltója nem vált föl csak 3. fokozatig, illetve a tempomat sem kapcsol be. Tudja valaki mi lehet a baj?

Köszi!
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2013.01.29 kedd, 21:17:25 »

Meg tudná nézni nekem valaki, hogy erről a csatlakozóról hová megy a kábel? A váltócsere után elfelejtettük visszadugni a csatit, és most nem találom  falbav

Naplózva
Cseles
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 13:14:12 »

A kábel a motorvezérlő kábelkorbácsból lép ki. A motortérben az automata tetjén fut a köteg és egy különálló vékonyabb korbács megy arra a csatira.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2013.03.05 kedd, 10:42:07 »

A kábel a motorvezérlő kábelkorbácsból lép ki. A motortérben az automata tetjén fut a köteg és egy különálló vékonyabb korbács megy arra a csatira.
Köszi, azóta már meglett. Azért nme találtam, mert egy olyan csatira dugtuk rá, ami az előző váltón nem volt  falbav
Naplózva
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2013.03.09 szombat, 21:10:52 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy valaki járt-e már így mégpedig,hogy cserélve lett a váltó az autómban (mk1 2.0 benzines 95) és minden ok csak mikor inditottam volna nem indult teker az önindító viszont nincs szikra.Cseréltem főtengely jeladót is mert azt mondták biztos az a ludas de semmi ha esetleg valaki tudna segíteni megkösznném!
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2013.03.09 szombat, 22:04:21 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy valaki járt-e már így mégpedig,hogy cserélve lett a váltó az autómban (mk1 2.0 benzines 95) és minden ok csak mikor inditottam volna nem indult teker az önindító viszont nincs szikra.Cseréltem főtengely jeladót is mert azt mondták biztos az a ludas de semmi ha esetleg valaki tudna segíteni megkösznném!
Immobiliser ledje kialszik? Szerintem az lesz a ludas, vagy valamit nem dugtatok vissza...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2013.03.09 szombat, 22:04:32 »

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy valaki járt-e már így mégpedig,hogy cserélve lett a váltó az autómban (mk1 2.0 benzines 95) és minden ok csak mikor inditottam volna nem indult teker az önindító viszont nincs szikra.Cseréltem főtengely jeladót is mert azt mondták biztos az a ludas de semmi ha esetleg valaki tudna segíteni megkösznném!
váltó csere után ez érdekes tünet...
hogy cseréltétek? motor ki és váltó leszed, vagy bölcső le, motor megdönt és váltó le?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2013.03.09 szombat, 22:05:50 »

Immobiliser ledje kialszik? Szerintem az lesz a ludas, vagy valamit nem dugtatok vissza...
az utóbbira gyanakszom én is, ezért kérdeztem, melyik módon cseréltek váltót.
az immonak elvileg nem kellett megbolygatva lenni váltócserénél...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 09:35:33 »

Bölcső le motor megdönt és úgy ki a váltó,de az immo ledje kialszik, mi is gyanakodtunk erre de az kialszik annak rendje és módja szerint.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 09:40:52 »

Bölcső le motor megdönt és úgy ki a váltó,de az immo ledje kialszik, mi is gyanakodtunk erre de az kialszik annak rendje és módja szerint.

minden kábel vissza lett rakva?
önindító kábelei, testkáblek?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 10:29:45 »

Bölcső le motor megdönt és úgy ki a váltó,de az immo ledje kialszik, mi is gyanakodtunk erre de az kialszik annak rendje és módja szerint.

Nézd meg ezeket a kábeleket:
TPS szenzor
MAF szenzor
valami szenzor a légszűrőházon
(folyt köv.)
Naplózva
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 14:03:42 »

vissza minden és egyszerűen nem tudjuk mi lehet a gond a másik amit elfelejtettem hogy 1.8-as váltó került bele az gáz???mert azt mondták többen is nekem hogy ugyanaz
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 14:09:19 »

vissza minden és egyszerűen nem tudjuk mi lehet a gond a másik amit elfelejtettem hogy 1.8-as váltó került bele az gáz???mert azt mondták többen is nekem hogy ugyanaz
Én is lehúztam azokat a csatikat amiket írtam és beindult a kocsi, (erre számítottam) tehát nem az a baj. Ezt a hibát a trafó csatijának lehúzása okozhatja, de azt nem kell levenni a váltócseréhez. Elvileg ugyanaz az 1.8-as váltója is, de lehet, hogy más computer van benne, vagy egyéb változtatás is lehet, de a motor beindul váltó nélkül is, tehát ez biztos nem okozhatja a hibát. ECU-t kiolvastátok?

Írd be a profilodba, hogy merre laksz, hátha van a közeledben valaki, aki rá tudna nézni  wave
Naplózva
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 15:24:49 »

Nem az ecu-t nem,de hétfőn megy a villanyoshoz hátha tudd valamit csinálni vele hát remélem sikerül mert sokban van már a dolog....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 15:28:48 »

Nem az ecu-t nem,de hétfőn megy a villanyoshoz hátha tudd valamit csinálni vele hát remélem sikerül mert sokban van már a dolog....
még mielőtt elviszitek a karambol kapcsolót nézd meg a vezető oldali a oszlop tövében.
ha az be van nyomva, akkor a trafó környékén kellene keresgélni..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 15:31:44 »

még mielőtt elviszitek a karambol kapcsolót nézd meg a vezető oldali a oszlop tövében.
ha az be van nyomva, akkor a trafó környékén kellene keresgélni..
Azt írta, hogy gyújtás nincs, a karambol kapcsoló pedig a benzint zárja el, nem?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 15:47:42 »

Azt írta, hogy gyújtás nincs, a karambol kapcsoló pedig a benzint zárja el, nem?
elvileg igen.
de vannak itt-ott furcsaságok....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gyuuka
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 17:28:29 »

Köszönöm a  segítségeteket hát remélem sikerül valamit kihozni belőle mert imádom ezt az autót!!!!
Naplózva
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2013.04.16 kedd, 14:39:15 »

 wave Üdv ! Tudna valaki segíteni automata váltó-kézi váltósra átalakításában.Mi kell hozzá majdnem az utolsó csavarig ?Ja és persze kb anyagilag mit jelentene ez az egész akció ? Szolnok Megyében lakok,esetleg egy ebben járatos szerelőt ismer-e valaki.
 help help help
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2013.04.17 szerda, 09:34:54 »

wave Üdv ! Tudna valaki segíteni automata váltó-kézi váltósra átalakításában.Mi kell hozzá majdnem az utolsó csavarig ?Ja és persze kb anyagilag mit jelentene ez az egész akció ? Szolnok Megyében lakok,esetleg egy ebben járatos szerelőt ismer-e valaki.
 help help help
Szerintem jobban jársz, ha veszel egy bontott váltót. Pláne, hogyha elolvasod az aláírásomat  hehe
Az átalakítás jóval 100e fölött van, én bontott váltót 25e-ért vettem és 15e-ért raktuk be.
Naplózva
cscsato
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2013.04.17 szerda, 16:24:06 »

Szerintem jobban jársz, ha veszel egy bontott váltót. Pláne, hogyha elolvasod az aláírásomat  hehe
Az átalakítás jóval 100e fölött van, én bontott váltót 25e-ért vettem és 15e-ért raktuk be.

Üdv.Természetesen én sem poénból vettem automatát,de sajna jelen pillanatban a 3. váltót cseréltetem a járgányon. Kicsit kezdek kételkedni az automatában,de még kitartok mert a gazda nagyon biztatott,hogy az ő váltójával nem fogok befaragni.  Háát, majd holnap eldől !
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 08:25:14 »

Üdv.Természetesen én sem poénból vettem automatát,de sajna jelen pillanatban a 3. váltót cseréltetem a járgányon. Kicsit kezdek kételkedni az automatában,de még kitartok mert a gazda nagyon biztatott,hogy az ő váltójával nem fogok befaragni.  Háát, majd holnap eldől !
Hát, ez tényleg szívás  szomoru1 Sz@rokat vettél, vagy idővel mind tönkrement? Lehet, hogy érdemes lenne egyet felújíttatni, bár az sem két fillér  fejvakaras
Naplózva
grimbusz
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2013.09.20 péntek, 22:25:10 »

Sziasztok!


Látom nem pörög túl a téma de szerintem ha valakinek automata váltó gondja van az úgyis beleolvas ebbe a fórumban. A lényeg váltódoktorhoz Gödöllőre biztos ne vigyétek az autót egyáltalán nem ért a Ford váltókhoz egy igazi hamisítatlan magyar kókler. Hazudik nem ért hozzá stb stb. Ha rám hallgattok messzire elkerülitek a helyet. Személyes tapasztalat nem mondvacsinált ürügy. A Bartók automata nem olcsó de legalább megcsinálják. TÉNYLEG  jobban megéri mint a gödöllői. üdv grimbusz
Naplózva
Norbe85
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 15:50:37 »

Sziasztok!

94es 16V 1.8 Ford Mondeo-hoz keresek vezérlő tömböt(automata váltóhoz). Segítségeteket előre is köszönöm. Kellemes napot.
Naplózva
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2014.08.05 kedd, 15:21:18 »

Azért azt szépˇˇˇszóval el...ták a mérnökök, hogy 150 e. Km után majdnem kuka az automata váltó. A nagy magyar használt autós oldalon, majdnem minden automata váltós Mondeó váltója :shit:, van aki beleírja - van aki nem - vagy anyit hogy nem mindig működik... eplus2 pias
Naplózva
Andris 1. fordmondeója
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2014.11.18 kedd, 11:20:47 »

Sziasztok!

Mk1-em van. 95-ös 2.0 16v glx turnier estate.

Félautómata van írva a törzskönyvben.
Parkolás,
Rükverc,
Üres,
Autómata, és
2, és 1 (2-1 csak vontatáshoz ùgy tudom) fokozata van.

Gombot benyomom aztán szépen váltok vele.

Egyetlen hiba, néha benyomom a gombot és beszorul miközben venném ki parkolóból. Kis türelemmel megoldódik. Ez mitől van?

Bandus!
Naplózva

Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
Andris 1. fordmondeója
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 09:39:36 »

Sziasztok!
Vajon mitől akad, és nehéz betenni a váltót parkolóba?
Naplózva

Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
Fecó 1.8
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2015.08.22 szombat, 17:15:04 »

Sziasztok!
Van itt valaki aki automata váltósból manuálisat csináltatott vagy épp csinált?
Ennek a részleteire és a költségeire lennék kíváncsi.
Egy 1.8-as mk1-ről lenne szó. Nem vagyok automata párti. Jobban szeretem ha abban a sebességfokozatban megy az autó amiben én szeretném. :-)
Előre is köszönöm annak aki tud segíteni!
Naplózva
dolceamico
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2015.08.24 hétfő, 11:51:30 »

Én is keresnék ilyen illetőt. csak ez 2000-es benzines mondi.
Kb.: 7 éve csináltattam meg 350 ezerért és már nem költök rá ennyit, mert maga az autó a felét éri.

« Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 11:53:20 írta dolceamico » Naplózva
Rácz Viktor
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2015.10.21 szerda, 16:40:05 »

Sziasztok!
MK1-es 2.0 benzines 1994-es évjáratú mondihoz keresek kilométeróra spirált kompletten.
Üdv: Viktor
Naplózva
jencesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2016.09.18 vasárnap, 18:27:54 »

Hali! Van egy MK1 kombi mondeóm 2.0 doch motoros autómata! imádom a vasat csak a váltója vacakol! Mégpedig hogy nem vált fel 4.-be és valamikor mikor bántanám egy kicsit akkor a 2. után rögtön teszi a 3.-at! Ha nyugodtan megyek vele akkor nincs probléma csak a 4. hiányzik! Meg tudná nekem valaki mondani mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm! Ja és a tempomatom sem működik!!!
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.25 vasárnap, 08:03:01 írta jencesz » Naplózva
Beni
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 21:33:57 »

Hello  van. Nekem egy Ford mondeo mk1 2.0 16v 96 os sajna rosszal kodik
Azal a hibával fordulnak ide hogy az auto csak 3 ig valt 4 ediket el felejtete vagy nem tudjuk már
Ma reggelre pedig az autó mar besem akart indulni ra adom a gyujtast a szivatyu nak semi hangja az onindito sem csinal semit
Ha valaki tud valamit az irjon elore is koszonom
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.20 csütörtök, 21:44:43 írta Beni » Naplózva
Oldalak: 1 2 [3]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.