Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:15:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 655050 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #850 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:25:33 »

Nem úgy kell.

Akkor az a baj? Egyébként miért nem? Nekem úgy logikus...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #851 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:31:12 »

De most nem az a kérdés, hogy mit lehet, meg más márka hogyan csinálja.

Hanem az, hogy mk5 /smxai mk2 hogyan csinálja, ha már az biztos, hogy van benne tpms szenzor kerekenként.
Jogász úr, ha valamit előírnak, akkor minden autógyártóra vonatkozik.
A defekt jelzés meg azonos módon van mindegyikben. Csak egy szoftver rész az ABS/ESP modulban és kész.
Ehhez más nem kell.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.19 csütörtök, 11:33:30 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #852 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 11:33:02 »

Akkor az a baj? Egyébként miért nem? Nekem úgy logikus...

A reset igazából egy tanulási folyamat elkezdése.
Utána javasolt 30 km/h felett haladni vele egyenletesen egy darabig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 14:49:35 »

Jogász úr, ha valamit előírnak, akkor minden autógyártóra vonatkozik.
A defekt jelzés meg azonos módon van mindegyikben. Csak egy szoftver rész az ABS/ESP modulban és kész.
Ehhez más nem kell.
Azt is előírják, hogy a defekt jelzést az ABS/ESP modullal kell magvalósítani?
Vajon a TPMS nélküli MK4 adott-e defekt jelzést vagy csak a TPMS szenzorokkal szerelt?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #854 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 14:57:01 »

Azt is előírják, hogy a defekt jelzést az ABS/ESP modullal kell magvalósítani?
Vajon a TPMS nélküli MK4 adott-e defekt jelzést vagy csak a TPMS szenzorokkal szerelt?

Nem írják elő, mert nem ez a lényeg.
Viszont megvalósítani a leggyorsabban, plusz alkatrész nélkül, gyártó részéről nulla költséggel és a leggyorsabban észleléssel így lehet.

Az előírás bevezetése után gyártott (nem sok van/lehet) MK4 biztosan jelezte a defektet.
Sőt előtte is lehetett, mert ezt a funkciót a kötelező időszak előtt extraként kínálták a gyártók.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.19 csütörtök, 15:02:09 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 15:45:39 »

Nem írják elő, mert nem ez a lényeg.
Viszont megvalósítani a leggyorsabban, plusz alkatrész nélkül, gyártó részéről nulla költséggel és a leggyorsabban észleléssel így lehet.

Az előírás bevezetése után gyártott (nem sok van/lehet) MK4 biztosan jelezte a defektet.
Sőt előtte is lehetett, mert ezt a funkciót a kötelező időszak előtt extraként kínálták a gyártók.

Skoda az olcsó  (ingyenes) megoldást választotta, viszont az nem is alkalmas a keréknyomás kijelzésére álló helyzetben, csak mozgás közben egy kalkulált/becsült értéket tud.
Fordnál nem hallottam arról, hogy TPMS helyett más megoldást alkalmaznának. A TPMS azért jó, mert kb 5 évente lehet újat venni és kerékcseréknél szórakozni a taníttatásával  nyes worship taps
Naplózva

Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #856 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 15:59:41 »

Skoda az olcsó  (ingyenes) megoldást választotta, viszont az nem is alkalmas a keréknyomás kijelzésére álló helyzetben, csak mozgás közben egy kalkulált/becsült értéket tud.
Fordnál nem hallottam arról, hogy TPMS helyett más megoldást alkalmaznának. A TPMS azért jó, mert kb 5 évente lehet újat venni és kerékcseréknél szórakozni a taníttatásával  nyes worship taps

Nem csak a skoda, mindenki.
Azonnal érzi a rendszer, jelez. Ehhez képest a tpms lassú.
Nincs kalkulát érték a csak defekt jelzésnél. Érték sincs, csak keréksebesség változás.
Ezért kell hidegen a megadott értékre fújni az abroncsokat, majd "tároltatni" az abból eredő értékeket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 16:31:28 »

Nem csak a skoda, mindenki.
Azonnal érzi a rendszer, jelez. Ehhez képest a tpms lassú.
Nincs kalkulát érték a csak defekt jelzésnél. Érték sincs, csak keréksebesség változás.
Ezért kell hidegen a megadott értékre fújni az abroncsokat, majd "tároltatni" az abból eredő értékeket.
Nálam 0,1bar eltérésre azonnal jelzett az autópályán.(!)

Benzinkut, fujtam bele, 3 nap múlva megint ue.
Elvittem a gumishoz, mondja h volt egy pici  defektem, azota ok.

By tpms.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #858 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 17:31:17 »

Nálam 0,1bar eltérésre azonnal jelzett az autópályán.(!)

Benzinkut, fujtam bele, 3 nap múlva megint ue.
Elvittem a gumishoz, mondja h volt egy pici  defektem, azota ok.

By tpms.
A 3 nap alatt 0.1 bar csökkenés az nem hirtelen defekt.
Ami nálad történt azt tudja a tpms.

A defekt jelzés azonnali.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 17:47:26 »

A 3 nap alatt 0.1 bar csökkenés az nem hirtelen defekt.
Ami nálad történt azt tudja a tpms.

A defekt jelzés azonnali.
A hirtelen defektnél basz6od a figyelmeztető jelzést. A guminyomás ellenőrző rendszernek pont a lassú defekt észlelés a célja.
MK4 esetén nincs defekt riasztás, csak a guminyomás ellenőrző rendszernek vannak riasztásai. Ez a rendszer pedig a TPMS szenzorokon alapul.
http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/catalog/owner_guides/HUHUN_CG3536_MND_og_201110.pdf
Tök jó lenne, hogy ha tényként próbálsz valamit beállítani azt valami forrással is alátámasztanád.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #860 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 18:51:00 »

A hirtelen defektnél basz6od a figyelmeztető jelzést. A guminyomás ellenőrző rendszernek pont a lassú defekt észlelés a célja.
MK4 esetén nincs defekt riasztás, csak a guminyomás ellenőrző rendszernek vannak riasztásai. Ez a rendszer pedig a TPMS szenzorokon alapul.
http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/catalog/owner_guides/HUHUN_CG3536_MND_og_201110.pdf
Tök jó lenne, hogy ha tényként próbálsz valamit beállítani azt valami forrással is alátámasztanád.

Nem rakok ide be forrást, mert nem rakhatok.
Amúgy nem a TPMS-ről beszélünk, hogy minek mi a célja, hanem a reset az a gumiabroncs nyomás figyelő rendszer része és nem a tpms-é.  Cool
Miért lehetne bhaszni a defektnél? A hirtelen defekt az nem 3 nap alatt csökken 0.1 tizedet és nem durr defekt! Mivel a tömlő nélküliek pont ezért lettek. A hirtelen defejt az az, hogy belemész egy szögbe és lassan, de rövid idő alatt leereszt.

A user könyv ...hát mit is mondjak..... az nem műszaki leírás.  wave



A TPMS-érzékelő körülbelül 60 másodpercenként küld rádiójeleket, ha a gépjármű-sebesség meghaladja a 32,2 km/h (20 mph) értéket.



De nekem tökmindegy, legyen úgy ahogy nektek jobban tetszik vagy ahogy akarjátok!  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.19 csütörtök, 21:03:01 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 19:48:21 »

Nem rakok ide be forrást, mert nem rakhatok.
Amúgy nem a TPMS-ről beszélünk, hogy minek mi a célja, hanem a reset az a gumiabroncs nyomás figyelő rendszer része és nem a tpms-é.  Cool
Miért lehetne bhaszni a defektnél? A hirtelen defekt az nem 3 nap alatt csökken 0.1 tizedet és nem durr defekt! Mivel a tömlő nélküliek pont ezért lettek. A hirtelen defejt az az, hogy belemész egy szögbe és lassan, de rövid idő alatt leereszt.

A user könyv ...hát mit is mondjak..... az nem műszaki leírás.  wave






De nekem tökmindegy, legyen úgy ahogy nektek jobban tetszik vagy ahogy akarjátok!  integet2

Nyelvészprofesszor AndyA majd mindjárt leírja, hogy miért nem ez a legoptimálisabb fogalmazás Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #862 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 20:36:03 »


Amúgy nem a TPMS-ről beszélünk, hogy minek mi a célja, hanem a reset az a gumiabroncs nyomás figyelő rendszer része és nem a tpms-é

Én ezt most nem értem. Ami a kerekekben van, az a tpms szenzor, ez jelzi ki a guminyomást, amit az abs mér, az a dds.
Tehát a reset a tpms-re vonatkozik.
Legalábbis nálam az oldotta meg kerékcsere után, hogy kijelezze.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #863 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 20:40:09 »

Én ezt most nem értem. Ami a kerekekben van, az a tpms szenzor, ez jelzi ki a guminyomást, amit az abs mér, az a dds.
Tehát a reset a tpms-re vonatkozik.
Legalábbis nálam az oldotta meg kerékcsere után, hogy kijelezze.


Nincs dds vagy mi.
Ott nincs külön szenzor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #864 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 20:42:17 »

Nincs dds vagy mi.
Ott nincs külön szenzor.

Te írtad, hogy van. Tibi, minden rendben? hehe

Most akkor az abs-ből számolva nézi a defektet és jelez, vagy a tpms-ből?
És a reset most akkor melyikre vonatkozik?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #865 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 20:45:11 »

Te írtad, hogy van. Tibi, minden rendben? hehe

Most akkor az abs-ből számolva nézi a defektet és jelez, vagy a tpms-ből?
És a reset most akkor melyikre vonatkozik?

Leírtam mindent, olvass vissza. wave

Mit, hol írtam, hogy van dds (vagy mifene?)
Tomi?
Mit nem értesz azon, amit korábban írtam?
''Csak egy szoftver rész az ABS/ESP modulban és kész.
Ehhez más nem kell. "


Minden rendben?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #866 Dátum: 2019.09.19 csütörtök, 21:11:49 »

Leírtam mindent, olvass vissza. wave

Mit, hol írtam, hogy van dds (vagy mifene?)
Tomi?
Mit nem értesz azon, amit korábban írtam?
''Csak egy szoftver rész az ABS/ESP modulban és kész.
Ehhez más nem kell. "


Minden rendben?  hehe

Deflation Detection System
Lehet leírtál mindent, de nekem nem áll össze logikailag. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #867 Dátum: 2019.09.20 péntek, 08:17:09 »

A hirtelen defektnél basz6od a figyelmeztető jelzést. A guminyomás ellenőrző rendszernek pont a lassú defekt észlelés a célja.
MK4 esetén nincs defekt riasztás, csak a guminyomás ellenőrző rendszernek vannak riasztásai. Ez a rendszer pedig a TPMS szenzorokon alapul.
http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/catalog/owner_guides/HUHUN_CG3536_MND_og_201110.pdf
Tök jó lenne, hogy ha tényként próbálsz valamit beállítani azt valami forrással is alátámasztanád.

Nyilván Tibi hozzáolvassa a gyári leírásokat. Amiről azért tudjuk, hogy olyan, amilyen. Egyrészt gondolom már angolul is xarul írták meg, utána meg Gizike lefordítja...
(Ha csak az ETIS gépkocsi leírását nézzük, hogy mekkora egy fhos)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #868 Dátum: 2019.09.20 péntek, 08:20:25 »

És hogy a mai nap se legyen üres, haladjunk szépen tematikusan.

Automata fényszóró vezérlés.

Én azt vettem észre, hogy ebben az állásban külön kapcsolja a belső világításokat és külön a fényszórót.

Tehát van olyan, hogy a fényszórót még nem kapcsolja, de a belső világítások (műszerfal, sync, stb.) már csökkenti, éjszakaira állítja.

(Következő téma majd az lesz, hogy több fokozatú-e az automata fényszóró lednél.)

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2019.09.20 péntek, 08:39:30 »

És hogy a mai nap se legyen üres, haladjunk szépen tematikusan.

Automata fényszóró vezérlés.

Én azt vettem észre, hogy ebben az állásban külön kapcsolja a belső világításokat és külön a fényszórót.

Tehát van olyan, hogy a fényszórót még nem kapcsolja, de a belső világítások (műszerfal, sync, stb.) már csökkenti, éjszakaira állítja.

(Következő téma majd az lesz, hogy több fokozatú-e az automata fényszóró lednél.)

 vigyor3
Igy van, 2 fokozata van.
Rövid alagutaknál megfigyeltem, hogy nem mindig kapcsolja be a tompitott világitást. Van mikor uo igen, van mikor meg nem. Fényviszonyoktol függöen.

Amit még észrevettem, ha direkt bekapcsolom a tompitott fényt(balra egyet vissza a forgokapcsolon)nincs kanyarkövetés.
+ ha igy marad ha le akarom állitani a kocsit(gyujtás ki)akkor bimbammol a figyelmeztetés.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2019.09.20 péntek, 09:23:13 »

Igy van, 2 fokozata van.
Rövid alagutaknál megfigyeltem, hogy nem mindig kapcsolja be a tompitott világitást. Van mikor uo igen, van mikor meg nem. Fényviszonyoktol függöen.

Amit még észrevettem, ha direkt bekapcsolom a tompitott fényt(balra egyet vissza a forgokapcsolon)nincs kanyarkövetés.
+ ha igy marad ha le akarom állitani a kocsit(gyujtás ki)akkor bimbammol a figyelmeztetés.

Én meg azt tapasztaltam, ha automata állásban belenyúlok a távfényvezérlésbe, onnantól a tompított - távolságit nem kapcsolgatja, viszont a kanyarfényszóró továbbra is mükszik
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2019.09.20 péntek, 13:15:03 »

Igy van, 2 fokozata van.
Rövid alagutaknál megfigyeltem, hogy nem mindig kapcsolja be a tompitott világitást. Van mikor uo igen, van mikor meg nem. Fényviszonyoktol függöen.

Amit még észrevettem, ha direkt bekapcsolom a tompitott fényt(balra egyet vissza a forgokapcsolon)nincs kanyarkövetés.
+ ha igy marad ha le akarom állitani a kocsit(gyujtás ki)akkor bimbammol a figyelmeztetés.

nekem az tűnt fel, hogy a visszajelző piktogramokon is látszik ez. Én csak automatában használom és nagyon gyenge szürkületben már felkapcsolja a tompítottat (így már a hátsó lámpák is világítanak) majd később amikor sötétedik vagy sötétebb helyre keveredek, akkor az automata világítás piktogramja is feltűnik és ezzel együtt a tompított is bekapcsol.
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #872 Dátum: 2019.09.20 péntek, 13:57:27 »

Még egy hatalmas (seggre)pacsi a Fordnak!  vigyor3

Kedves ........!

Köszönjük az érdeklődését!

Sajnos azzal a rossz hírrel kell szolgálnom a Ford márka kapcsán, hogy ők nem implementálták a magyar szolgáltatást eddig még. Ezért  hiába TMC képes a készüléke nem működik a szolgáltatás  itt az országban.

Ami segítség lehet a továbbiakban, hogy ha jelzi a Ford ügyfélszolgálatán ezt a hiányosságot, mert csak az autógyár tudja megrendelni tőlünk azt, egyéni ügyfelek sajnos nem.

Köszönöm a megértését!

Üdvözlettel:
......
irodavezető
 TrafficNav Kft.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #873 Dátum: 2019.09.20 péntek, 13:58:48 »

nekem az tűnt fel, hogy a visszajelző piktogramokon is látszik ez. Én csak automatában használom és nagyon gyenge szürkületben már felkapcsolja a tompítottat (így már a hátsó lámpák is világítanak) majd később amikor sötétedik vagy sötétebb helyre keveredek, akkor az automata világítás piktogramja is feltűnik és ezzel együtt a tompított is bekapcsol.

elsőre nem a helyzetjelzőt akartad írni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2019.09.20 péntek, 14:47:24 »

elsőre nem a helyzetjelzőt akartad írni?

de, igaz, arra gondoltam!
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2019.09.20 péntek, 15:22:58 »

elsőre nem a helyzetjelzőt akartad írni?
Helyzetjelzó MK5-ben? Miről beszéltek? A DRL mindig világít.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #876 Dátum: 2019.09.20 péntek, 16:42:19 »

Helyzetjelzó MK5-ben? Miről beszéltek? A DRL mindig világít.

De helyzetjelő funkcióban csökkentett fényerővel. Illetve akkor felkapcsol a hátsó lámpa is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #877 Dátum: 2019.09.20 péntek, 16:47:20 »

Helyzetjelzó MK5-ben? Miről beszéltek? A DRL mindig világít.

A led lámpával a következő van. Vagy egyből indítod a kocsit vagy gyújtás után megvárod míg beszintez, aztán indítasz rá. ( bár nem értem gyújtásra minek kapcsolja fel a tompitottat már ha auto módbba van) Szóval ellenkező esetben előfordul hogy nem megy az automata reflektor.
Csak auto módba van viszont kanyarkövetés. Ezen kívül a fényviszonyoknak megfelelően kapcsolja fel a tompitottat és dimmingeli a drl-t. ( egyébként csak elég sötétbe megy az automata reflektor is)

Bocs csak belepofátlankodtam a témába  email
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2019.09.20 péntek, 18:59:56 »

A led lámpával a következő van. Vagy egyből indítod a kocsit vagy gyújtás után megvárod míg beszintez, aztán indítasz rá. ( bár nem értem gyújtásra minek kapcsolja fel a tompitottat már ha auto módbba van) Szóval ellenkező esetben előfordul hogy nem megy az automata reflektor.
Csak auto módba van viszont kanyarkövetés. Ezen kívül a fényviszonyoknak megfelelően kapcsolja fel a tompitottat és dimmingeli a drl-t. ( egyébként csak elég sötétbe megy az automata reflektor is)

Bocs csak belepofátlankodtam a témába  email

Start-Stop al csak akkor van tompitott fény, ha a fényviszonyok indokolják. Amugy drl, és vakteszt.(mit Blending)
https://youtu.be/2nLRRvPwCAc
0:27mp nél látszik.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2019.09.21 szombat, 17:38:27 »

De helyzetjelő funkcióban csökkentett fényerővel. Illetve akkor felkapcsol a hátsó lámpa is.

Ezt tudom, de arról volt szó, hogy enyhe szürkületben felkapcsol a helyzetjelző.
Szerintem ebből sem az enyhe szürkületben felkapcsolás sem a helyzetjelző nem állja meg a helyét.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #880 Dátum: 2019.09.21 szombat, 18:10:12 »

Ezt tudom, de arról volt szó, hogy enyhe szürkületben felkapcsol a helyzetjelző.
Szerintem ebből sem az enyhe szürkületben felkapcsolás sem a helyzetjelző nem állja meg a helyét.

Pedig nekem is így működik.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2019.09.22 vasárnap, 07:16:06 »

Pedig nekem is így működik.
Hogyan?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #882 Dátum: 2019.09.22 vasárnap, 20:15:30 »

Sziasztok,

Sync3-at és térképeket csak usb/pendrive kombóval lehet frissíteni, vagy lehet wifihez csatlakozva neten keresztül is?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #883 Dátum: 2019.09.22 vasárnap, 20:17:29 »

Sziasztok,

Sync3-at és térképeket csak usb/pendrive kombóval lehet frissíteni, vagy lehet wifihez csatlakozva neten keresztül is?

Azt inkább hagyd ki.
Pendrive és úgy se kevés idő.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #884 Dátum: 2019.09.22 vasárnap, 20:19:37 »

Azt inkább hagyd ki.
Pendrive és úgy se kevés idő.

Igen, azt olvastam hogy 1 óra is lehet akár. De azért érdemes megcsinálni, ugye?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #885 Dátum: 2019.09.22 vasárnap, 21:19:44 »

Igen, azt olvastam hogy 1 óra is lehet akár. De azért érdemes megcsinálni, ugye?
igen.de wifin amúgy sem megy,csak usb-vel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 05:41:54 »

Igen, azt olvastam hogy 1 óra is lehet akár. De azért érdemes megcsinálni, ugye?
Igy van, nálam ennyi volt kb. Igaz ugy választottam a frissitést ö idötartalmilag, h amig gurultam a cél felé, addigra pont befejezte. Utána egy nyugtázás, és a kocsi ujrainditását kérte az Update lezárásához.(ha közben vmiert leállitod a kocsit, legközelebb kezdi elölröl)

De határozottan érdemes frissiteni(ha már van), ahol lakom a környéken több ut/vonal is felkerült ami 2 éve már ott volt, valojában csak a GPS nem látta.
Meg alakitottak a megjelenésen is(3D hatás), lett idönként rózsaszín re válto utvonal(nem tudom mi lehet, informatikus ismerösöm arra tippel, hogy fokozottan veszélyes utszakasz).

Sok sikert! Smiley
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #887 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 08:21:54 »

Még egy hatalmas (seggre)pacsi a Fordnak!  vigyor3

Kedves ........!

Köszönjük az érdeklődését!

Sajnos azzal a rossz hírrel kell szolgálnom a Ford márka kapcsán, hogy ők nem implementálták a magyar szolgáltatást eddig még. Ezért  hiába TMC képes a készüléke nem működik a szolgáltatás  itt az országban.

Ami segítség lehet a továbbiakban, hogy ha jelzi a Ford ügyfélszolgálatán ezt a hiányosságot, mert csak az autógyár tudja megrendelni tőlünk azt, egyéni ügyfelek sajnos nem.

Köszönöm a megértését!

Üdvözlettel:
......
irodavezető
 TrafficNav Kft.


Ebből a levélből számomra az derül ki, hogy még csak meg sem keresték őket a Ford-tól...

Kedves Uram!

Kérésére az alábbi információt tudom megosztani Önnel:

A magyarországi RDS szolgáltatásunkkal az online közlekedési információkhoz hasonló, de jóval olcsóbb és egyszerűbben implementálható szolgáltatást tud egy autógyár nyújtani a navigációt vásárló ügyfeleinek és a már piacon lévő készülékek is szoftverfrissítéssel aktiválhatók!
Szolgáltatásunk elérhető  több autógyár low-end navigációjában: Skoda, Opel,VW, Toyota, Lexus, Volvo. A TMC egy globális szabvány alapján működik, úgyhogy a TMC képes eszközök átkonfigurálásával aktiválható a magyarországi szolgáltatás. Ezt viszont a gyártó, csak a megrendelő autógyár kérésére teszi meg.
A TMC előnye, hogy további kommunikációs költség nélkül tudja az egyszerű navigációs eszközök számára az alapvető forgalmi adatokat biztosítani, tehát egy alacsony és egyszeri díjról beszélhetünk, amit rendszerint az autógyártók vállalnak fel és kötnek velünk szerződést előzetes megegyezés szerint.
Megközelítőleg, a többi és más jellegű „extra” tartozékok csoportjának árkategóriájának talán a legalsó határán van ez az összeg.

Remélem, sikerül az igényét jelezni a Ford ügyfélszolgálatán, ha javasolhatnám ne csak a magyar részen, hanem a központ felé is tegye meg! Mi nyitottak vagyunk bármelyik autógyárral megegyezni és együttműködni természetesen, akik megkeresnek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 09:29:00 »

Szerintetek érdemes ebbe belevágni?
Mi kellhet még ehhez?plusz érzékelö+sw-okositás?

http://quicklift.shop/Ford-mondeo-mk5-liftback-2014-2019-automatic-trunk-opener-p99
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #889 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 09:31:44 »

Szerintetek érdemes ebbe belevágni?
Mi kellhet még ehhez?plusz érzékelö+sw-okositás?

http://quicklift.shop/Ford-mondeo-mk5-liftback-2014-2019-automatic-trunk-opener-p99

Én nagyon szeretem, és nem fogom szeretni, mikor tönkremegy.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 09:45:08 »

Én nagyon szeretem, és nem fogom szeretni, mikor tönkremegy.  vigyor3
Nálam a hátso spoiler miatt nem volt gyárilag rendelhetö, pedig szerettem volna h legyen.


Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #891 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 09:47:51 »

Nálam a hátso spoiler miatt nem volt gyárilag rendelhetö, pedig szerettem volna h legyen.




Ez inkább valami töketlenkedés lehetett. Nekem is van spoiler, azt senkit nem zavar. Igazából egy érzékelőt kellet belefúrni alulról, ami szerintem mindenhova befúrható.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 09:52:20 »

Nálam a hátso spoiler miatt nem volt gyárilag rendelhetö, pedig szerettem volna h legyen.




Nekem van, de tudnék nélküle élni...
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2019.09.23 hétfő, 10:15:13 »

Szerintetek érdemes ebbe belevágni?
Mi kellhet még ehhez?plusz érzékelö+sw-okositás?

http://quicklift.shop/Ford-mondeo-mk5-liftback-2014-2019-automatic-trunk-opener-p99
Ez, amit linkeltél, ha jól látom akkor talán erősebb teleszkópokat ad egy kis rugóval, ami a nyitás pillanatában felpattintja a csomit, és onnan már a teleszkóp feltolja.
Én ilyet nem tennék bele, mk4-nél próbáltam már erősebb S-max teleszkópot, ami felpattintja a csomit az elejétől, de csukott állapotban is feszít rajta annyit, hogy a hézag már nem olyan lesz mint korábban.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
N0R31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Új hozzászólás #894 Dátum: 2019.09.24 kedd, 12:33:43 »

Hogyan?

Sziasztok,

Na szóval én arra gondoltam, hogy auto módban van a fényszóró. Szóval ha nappal van akkor oké minden, lehet van ez a vakteszt nem tudom. De pl mikor garázsból indulsz pl és a fényviszony olyan akkor ezen teszt (ami ilyenkor már nem vak teszt) közben indítasz rá a kocsira az bezavar a lámpa vezérlésnek és nem akar automata refizni. Én erre gondoltam. Viszont ha kuplung be egyből indítod akkor indítás után van a teszt. Vagy csak teszt után indítasz rá, akkor minden frankón működik. ( amúgy nem tudom ha ilyen érzékeny ez a dolog, akkor sima gyújtásra minek kapcsol fel a lámpa, vagy valami késleltetés kellene ebbe a tesztbe, vagy pedig újra teszt indítás után?) Elvileg van a lámpákra valami frissítés is, de nem reklámozzák a Fordba, lehet épp ezt oldaná meg, nem tudom.
Naplózva

Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le -  Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2019.09.24 kedd, 12:55:11 »

Sziasztok,

Na szóval én arra gondoltam, hogy auto módban van a fényszóró. Szóval ha nappal van akkor oké minden, lehet van ez a vakteszt nem tudom. De pl mikor garázsból indulsz pl és a fényviszony olyan akkor ezen teszt (ami ilyenkor már nem vak teszt) közben indítasz rá a kocsira az bezavar a lámpa vezérlésnek és nem akar automata refizni. Én erre gondoltam. Viszont ha kuplung be egyből indítod akkor indítás után van a teszt. Vagy csak teszt után indítasz rá, akkor minden frankón működik. ( amúgy nem tudom ha ilyen érzékeny ez a dolog, akkor sima gyújtásra minek kapcsol fel a lámpa, vagy valami késleltetés kellene ebbe a tesztbe, vagy pedig újra teszt indítás után?) Elvileg van a lámpákra valami frissítés is, de nem reklámozzák a Fordba, lehet épp ezt oldaná meg, nem tudom.

nekem indításra nem kapcsolja le a lámpát, ha előtte már felkapcsolta
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2019.09.24 kedd, 13:45:52 »

Sziasztok,

Na szóval én arra gondoltam, hogy auto módban van a fényszóró. Szóval ha nappal van akkor oké minden, lehet van ez a vakteszt nem tudom. De pl mikor garázsból indulsz pl és a fényviszony olyan akkor ezen teszt (ami ilyenkor már nem vak teszt) közben indítasz rá a kocsira az bezavar a lámpa vezérlésnek és nem akar automata refizni. Én erre gondoltam. Viszont ha kuplung be egyből indítod akkor indítás után van a teszt. Vagy csak teszt után indítasz rá, akkor minden frankón működik. ( amúgy nem tudom ha ilyen érzékeny ez a dolog, akkor sima gyújtásra minek kapcsol fel a lámpa, vagy valami késleltetés kellene ebbe a tesztbe, vagy pedig újra teszt indítás után?) Elvileg van a lámpákra valami frissítés is, de nem reklámozzák a Fordba, lehet épp ezt oldaná meg, nem tudom.

Nekem automata és gombos indítású, és még alig van tapasztalatom a világítással... Majd figyelek.

A "hogyan" kérdésem arra vonatkozott, hogy mi történik enyhe meg erős szürkületben. Mi az a "bekapcsol a helyzetjelző", ha olyan nincs is az autón. Vagy a tiéden helyzetjelző van és DRL nincs?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #897 Dátum: 2019.09.24 kedd, 14:04:07 »

Nekem automata és gombos indítású, és még alig van tapasztalatom a világítással... Majd figyelek.

A "hogyan" kérdésem arra vonatkozott, hogy mi történik enyhe meg erős szürkületben. Mi az a "bekapcsol a helyzetjelző", ha olyan nincs is az autón. Vagy a tiéden helyzetjelző van és DRL nincs?

Van helyzetjelző. Alapállásban drl 100% fényerővel csak az első ledek. Helyzetjelző 60% fényerővel az első ledek, és felkapcsol a hátsó lámpa. Tompított, a rendes ledek/halogén világít+ hátsó lámpa.
Van helyzetjelző állása is a kapcsolónak.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2019.09.24 kedd, 17:42:01 »

Van helyzetjelző. Alapállásban drl 100% fényerővel csak az első ledek. Helyzetjelző 60% fényerővel az első ledek, és felkapcsol a hátsó lámpa. Tompított, a rendes ledek/halogén világít+ hátsó lámpa.
Van helyzetjelző állása is a kapcsolónak.
"Helyzetjelző 60% fényerővel az első ledek, és felkapcsol a hátsó lámpa" Na, ez ami új nekem. Megyek is ki kipróbálni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2019.09.24 kedd, 17:54:14 »

"Helyzetjelző 60% fényerővel az első ledek, és felkapcsol a hátsó lámpa" Na, ez ami új nekem. Megyek is ki kipróbálni.
Valóban, helyzetjelző állásban ezt csinálja. Viszont automata módban nem sikerült ilyen állapotot elérni. Többször is próbáltam borzasztó lassan eltakarni a fényérzékelőt és minden esetben full DRL-ről közvetlenül tompítottba váltott. Majd még figyelem...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.