Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 00:14:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 100091 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
isim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 13:34:49 »
Elérkezett az idő, hogy én is csatlakozzak az automataváltós tulajok közzé.
Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, ha valami nincs rendbe egy PS váltóval, akkor milyen tünetei lehetnek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 14:48:07 »
Idézetet írta: isim - 2019.11.21 csütörtök, 13:34:49
Elérkezett az idő, hogy én is csatlakozzak az automataváltós tulajok közzé.
Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, ha valami nincs rendbe egy PS váltóval, akkor milyen tünetei lehetnek?
Észre fogod venni te azt magadtól is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2019.11.22 péntek, 06:28:57 »
Idézetet írta: isim - 2019.11.21 csütörtök, 13:34:49
Elérkezett az idő, hogy én is csatlakozzak az automataváltós tulajok közzé.
Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, ha valami nincs rendbe egy PS váltóval, akkor milyen tünetei lehetnek?
Welcome!
Ujonnan v használtan veszed a Mondeot?
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
isim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2019.11.22 péntek, 12:37:20 »
Idézetet írta: Vectron - 2019.11.22 péntek, 06:28:57
Welcome!
Ujonnan v használtan veszed a Mondeot?
Egyenlőre használtan, azért is kérdeztem, hogy lehet az esetlegesen haldokló váltót felismerni.
Naplózva
isim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2019.11.22 péntek, 17:04:22 »
A PS váltó sebesség váltásakor érezhető a váltás?
Mondjuk megy az ember 60km/h-val és tövig nyomja a gázt. Visszavált, majd mikor elérte a váltási sebességet, akkor enyhén ránt egyet váltáskor. (tövig nyomott gázpedállal)
Sport fokozatban minimálisan, de nagyobbat ránt.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2019.11.22 péntek, 17:34:03 »
Idézetet írta: isim - 2019.11.22 péntek, 17:04:22
A PS váltó sebesség váltásakor érezhető a váltás?
Mondjuk megy az ember 60km/h-val és tövig nyomja a gázt. Visszavált, majd mikor elérte a váltási sebességet, akkor enyhén ránt egyet váltáskor. (tövig nyomott gázpedállal)
Sport fokozatban minimálisan, de nagyobbat ránt.
Én is még csak kezdő automatás vagyok, de nekem nem tűnt fel üzem közben rántás, kivéve két esetet. Reggeli indításnál, D-be rakva érezni egy kis rántást, illetve emelkedőn gázelvétel és megállás esetén tűnt fel egyszer vagy kétszer, hogy van váltó az autóban.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2019.11.22 péntek, 17:49:09 »
Idézetet írta: isim - 2019.11.22 péntek, 17:04:22
A PS váltó sebesség váltásakor érezhető a váltás?
Mondjuk megy az ember 60km/h-val és tövig nyomja a gázt. Visszavált, majd mikor elérte a váltási sebességet, akkor enyhén ránt egyet váltáskor. (tövig nyomott gázpedállal)
Sport fokozatban minimálisan, de nagyobbat ránt.
Csak a CVT váltó esetén nem érezhető a váltás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
isim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2019.11.22 péntek, 18:37:48 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.22 péntek, 17:49:09
Csak a CVT váltó esetén nem érezhető a váltás.
Köszönöm a gyors válaszokat!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2019.11.23 szombat, 17:44:47 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.22 péntek, 17:49:09
Csak a CVT váltó esetén nem érezhető a váltás.
Niylván észrevenni, de úgy értettem, hogy nem ránt egyáltalán. Amúgy annyiban módosítom, hogy padlógáznál, azért ránt egy kicsit.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2019.11.25 hétfő, 19:00:26 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.11.23 szombat, 17:44:47
Niylván észrevenni, de úgy értettem, hogy nem ránt egyáltalán. Amúgy annyiban módosítom, hogy padlógáznál, azért ránt egy kicsit.
Amikor újonnan kihoztam a szalonbol, sima D-be is lehetett érezni h ránt a váltásokkor. Irta is a kezelési könyv h ez normális eleinte. Kb 2e km után ezek a váltások elsimultak azota nem venni észre csak a motor fordulatot mutato müszerröl.
S-be kicsit határozottabban vált, de ez a dolga!
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2020.03.03 kedd, 13:36:15 »
Idézetet írta: Bozsigeri - 2020.03.03 kedd, 13:33:36
Sziasztok,
Ma reggel hoztam el egy kereskedésből az új Mondeom, Kombi 2.0 tdci 2017-es Automata - Powershift váltós autómat.
Mikor kipróbáltam akkor is P-be rakáskor ugrott és reccsent kicsit. Most mikor lecseréltettem a váltóolajat akkor is ugyanezt csinálja de már -R-be rakáskor is.
Kérdésem a következő:
Ez normális dolog lehet, hogy reccsen és ugrik egy két éves 60.000Km-es autó váltáskor? Hiba üzenetet nem ír de az olajcsere szervízben azt mondták, h azonnal vigyem vissza.
Mik a tapasztalatok?
UI: Elvileg van 3 napom mindenféle indok nélkül visszavinni az autót és visszakérni az árát, mégha hiteles is. Ez is igaz?
Válaszokat előre is köszönöm....
Nem normalis.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2020.03.05 csütörtök, 20:16:55 »
Idézetet írta: Bozsigeri - 2020.03.03 kedd, 13:33:36
Sziasztok,
Ma reggel hoztam el egy kereskedésből az új Mondeom, Kombi 2.0 tdci 2017-es Automata - Powershift váltós autómat.
Mikor kipróbáltam akkor is P-be rakáskor ugrott és reccsent kicsit. Most mikor lecseréltettem a váltóolajat akkor is ugyanezt csinálja de már -R-be rakáskor is.
Kérdésem a következő:
Ez normális dolog lehet, hogy reccsen és ugrik egy két éves 60.000Km-es autó váltáskor? Hiba üzenetet nem ír de az olajcsere szervízben azt mondták, h azonnal vigyem vissza.
Mik a tapasztalatok?
UI: Elvileg van 3 napom mindenféle indok nélkül visszavinni az autót és visszakérni az árát, mégha hiteles is. Ez is igaz?
Válaszokat előre is köszönöm....
Nem normális. Az adásvételin feltüntettétek ezt a jelenséget? Azt már nem firtatom, hogy ezt miért vásárlás után és nem előtt kérdezed.
Naplózva
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 10:55:26 »
Sziasztok,
Mondeo MK5 185500 Km.
Eddigi problémák:
1 hűtő csere
2 szélvédő csere 2x (1x a műszerfal miatt)
3 bőr üléskárpit elől hátul csere
4 kormány csere
5 garanciális fényezés a csomagtartónál, rozsdásodás miatt
6 összes kerékenya csere
7 komplett motor csere
8 generátor csere
9 bal jobb tükörlap leesett magáról 2x garanciális, 1x fizetős csere
10
? Tegnap M0 autopálya felhajtónál sebességet kidobta, motor leáll, szervizlámpa kigyullad. Kocsi (illetve a motor) indítózásra éktelenül rángatózik és nem indul. Második indítózásra pöcc röff, ma reggel szintén leáll, kezdődött előről. 12-re viszem a szervizbe, még 1 hétig garanciális.
Várom a tippeket, most épp mi a szent *** baja lehet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 19:41:00 »
Idézetet írta: haniboy - 2020.04.16 csütörtök, 10:55:26
Sziasztok,
Mondeo MK5 185500 Km.
Eddigi problémák:
1 hűtő csere
2 szélvédő csere 2x (1x a műszerfal miatt)
3 bőr üléskárpit elől hátul csere
4 kormány csere
5 garanciális fényezés a csomagtartónál, rozsdásodás miatt
6 összes kerékenya csere
7 komplett motor csere
8 generátor csere
9 bal jobb tükörlap leesett magáról 2x garanciális, 1x fizetős csere
10
? Tegnap M0 autopálya felhajtónál sebességet kidobta, motor leáll, szervizlámpa kigyullad. Kocsi (illetve a motor) indítózásra éktelenül rángatózik és nem indul. Második indítózásra pöcc röff, ma reggel szintén leáll, kezdődött előről. 12-re viszem a szervizbe, még 1 hétig garanciális.
Várom a tippeket, most épp mi a szent *** baja lehet
szerintem a motorral lesz gond...úgyértem nem a váltóval.De hibakódolvasás után kiderül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2020.04.17 péntek, 09:42:40 »
Idézetet írta: haniboy - 2020.04.16 csütörtök, 10:55:26
Sziasztok,
Mondeo MK5 185500 Km.
Eddigi problémák:
1 hűtő csere
2 szélvédő csere 2x (1x a műszerfal miatt)
3 bőr üléskárpit elől hátul csere
4 kormány csere
5 garanciális fényezés a csomagtartónál, rozsdásodás miatt
6 összes kerékenya csere
7 komplett motor csere
8 generátor csere
9 bal jobb tükörlap leesett magáról 2x garanciális, 1x fizetős csere
10
? Tegnap M0 autopálya felhajtónál sebességet kidobta, motor leáll, szervizlámpa kigyullad. Kocsi (illetve a motor) indítózásra éktelenül rángatózik és nem indul. Második indítózásra pöcc röff, ma reggel szintén leáll, kezdődött előről. 12-re viszem a szervizbe, még 1 hétig garanciális.
Várom a tippeket, most épp mi a szent *** baja lehet
Pffff.
Mikori gyártás?
Újonnan van nálad?
Ez a műszerfal miatti szélvédő csere mi volt?
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2020.04.17 péntek, 09:53:04 »
Idézetet írta: Vectron - 2020.04.17 péntek, 09:42:40
Pffff.
Mikori gyártás?
Újonnan van nálad?
Ez a műszerfal miatti szélvédő csere mi volt?
az elsők között vette...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2020.04.17 péntek, 10:28:14 »
Idézetet írta: Vectron - 2020.04.17 péntek, 09:42:40
Pffff.
Mikori gyártás?
Újonnan van nálad?
Ez a műszerfal miatti szélvédő csere mi volt?
Behorpad a műszerfal, mindenkinek, és azt úgy tudják javítani, ha kiveszik az egészet, amihez ki kel venni a szélvédőt. Tudomásom szerint nem cserélik ki újra, hanem a régit ragasztják vissza. Én ezért sem csináltatom meg.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Vectron
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 547
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2020.04.17 péntek, 17:02:39 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.04.17 péntek, 10:28:14
Behorpad a műszerfal, mindenkinek, és azt úgy tudják javítani, ha kiveszik az egészet, amihez ki kel venni a szélvédőt. Tudomásom szerint nem cserélik ki újra, hanem a régit ragasztják vissza. Én ezért sem csináltatom meg.
Értem.
Én nem vettem észre az enyémen ezt a műszerfal behorpadást.
Lehet akkor módosították a technológiát és azért nem horpad.
Mielőtt vettem akkor volt pont vmi módosítás.
Naplózva
Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line, 5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi, Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2020.04.21 kedd, 12:44:09 »
Idézetet írta: Vectron - 2020.04.17 péntek, 09:42:40
Pffff.
Mikori gyártás?
Újonnan van nálad?
Ez a műszerfal miatti szélvédő csere mi volt?
Igen, újonnan vettem. Egy rakat sz a r az egész
Naplózva
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2020.04.21 kedd, 12:45:03 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.16 csütörtök, 19:41:00
szerintem a motorral lesz gond...úgyértem nem a váltóval.De hibakódolvasás után kiderül.
A jelen állás szerint nagynyomású szivattyú és 4 db befecskendező csere. Mindezt motorcsere után. Hát no comment...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2020.04.21 kedd, 12:50:05 »
Idézetet írta: haniboy - 2020.04.21 kedd, 12:45:03
A jelen állás szerint nagynyomású szivattyú és 4 db befecskendező csere. Mindezt motorcsere után. Hát no comment...
és ez már nem is garis.?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2020.04.21 kedd, 13:31:56 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.21 kedd, 12:50:05
és ez már nem is garis.?
Azt írta, még egy hétig garis.
Lehet, hogy itt már érdemes lenne ügyvédet fogadni, és valamiféle kártérítést kérni, mert ez túl van egy bizonyos határon.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2020.04.21 kedd, 13:36:21 »
Idézetet írta: haniboy - 2020.04.21 kedd, 12:45:03
A jelen állás szerint nagynyomású szivattyú és 4 db befecskendező csere. Mindezt motorcsere után. Hát no comment...
A kettőnek nem sok köze van egymáshoz.
A motorcserében nincs benne a tüzelőanyag rendszer.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2020.04.21 kedd, 13:38:21 »
Idézetet írta: haniboy - 2020.04.21 kedd, 12:44:09
Igen, újonnan vettem. Egy rakat sz a r az egész
A 2-3x magasabb áron vásárolható egyéb márkák sem garantálnak semmit. Ez viszont nem került 2-3x annyiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2020.04.21 kedd, 21:26:05 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.21 kedd, 13:36:21
A kettőnek nem sok köze van egymáshoz.
A motorcserében nincs benne a tüzelőanyag rendszer.
Lehet, hogy okosabb vagy mint a szervizesek, én ezt nem vonom kétségbe. Mindenesetre nekem a következőt mondták. Motorcserénél a fúvókákat (lehet nem ez a neve) is cserélték, de a nagynyomású szétment, és a "spén" tönkretette a fúvókákat.
Ha neked van jobb tipped, akkor ne tartsd magadban, amíg garis a gép.
Naplózva
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2020.04.21 kedd, 21:32:09 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.04.21 kedd, 13:31:56
Azt írta, még egy hétig garis.
Lehet, hogy itt már érdemes lenne ügyvédet fogadni, és valamiféle kártérítést kérni, mert ez túl van egy bizonyos határon.
Ügyvéd sajnos semmit nem ér. Annyit tehetek csak, hogy egy életre elfelejtem a Fordokat. És a közvetlen ismerőseim közül is mindenki. De ég mindig ott van a probléma, hogy mit vegyek?
Opel Insignia - volt már, még rosszabb
Merci (bármelyik) - túlárazott és korántsem hibátlan
BMW - isten ments
VW - Arteon sajnos fapados és sok a hibája
Audi - brutál szervizköltségek
Japán - nem kell
Koreai - nem kell
Francia - nem kell
Dacia - nem kell
Alfa - sajnos kicsi, de egyébként jó lenne
Fiat - soha
Aston Martin - na ez jó lenne, de nincs rá pénzem
Kihagytam valamit?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2020.04.21 kedd, 21:43:10 »
Idézetet írta: haniboy - 2020.04.21 kedd, 21:26:05
Lehet, hogy okosabb vagy mint a szervizesek, én ezt nem vonom kétségbe. Mindenesetre nekem a következőt mondták. Motorcserénél a fúvókákat (lehet nem ez a neve) is cserélték, de a nagynyomású szétment, és a "spén" tönkretette a fúvókákat.
Ha neked van jobb tipped, akkor ne tartsd magadban, amíg garis a gép.
Hát ez hiba volt részükről!
A motorcserénél nem szükséges, de nem árt a a befecskendezők cseréje is. De ezzel egyidőben a nagynyomású pumpát be kell vizsgáltatni! Hiszen ha ott kopás van (ahogy nálad is) úgy a befecskendezők cseréje felesleges és értelmetlen volt! Ez simán elb@szta a szerviz, nem a megfelelő technológiával jártak el.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2020.04.21 kedd, 21:45:53 »
Idézetet írta: haniboy - 2020.04.21 kedd, 21:32:09
Ügyvéd sajnos semmit nem ér. Annyit tehetek csak, hogy egy életre elfelejtem a Fordokat. És a közvetlen ismerőseim közül is mindenki. De ég mindig ott van a probléma, hogy mit vegyek?
Opel Insignia - volt már, még rosszabb
Merci (bármelyik) - túlárazott és korántsem hibátlan
BMW - isten ments
VW - Arteon sajnos fapados és sok a hibája
Audi - brutál szervizköltségek
Japán - nem kell
Koreai - nem kell
Francia - nem kell
Dacia - nem kell
Alfa - sajnos kicsi, de egyébként jó lenne
Fiat - soha
Aston Martin - na ez jó lenne, de nincs rá pénzem
Kihagytam valamit?
Nem csak a Merci, egyik sem hibátlan!
Alfa jó lenne?
Érdekes, hogy az Aston Martin esetében "csak" nincs rá pénzed. Szerinted annak a szervizköltsége alacsony? Mert az Audi-nál ez a problémád.
Pedig egy i40 kombival nem lőnél mellé.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2020.04.21 kedd, 21:50:42 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.21 kedd, 21:45:53
Nem csak a Merci, egyik sem hibátlan!
Alfa jó lenne?
Érdekes, hogy az Aston Martin esetében "csak" nincs rá pénzed. Szerinted annak a szervizköltsége alacsony? Mert az Audi-nál ez a problémád.
Pedig egy i40 kombival nem lőnél mellé.
Volt Alfám. Semmi baja nem volt, és imádtam. Ha egy Astonra lenne pénzem, nem érdekelne a szervizköltség. Míg az Audira lenne pénzem, ne nem egy full A8-ra
de szerintem vicc amit egy olajcseréért elkérnek.
Kombit pedig semmiképp nem vennék, mert valahogy sosem tetszett
Naplózva
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2020.04.21 kedd, 21:52:08 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.21 kedd, 21:43:10
Hát ez hiba volt részükről!
A motorcserénél nem szükséges, de nem árt a a befecskendezők cseréje is. De ezzel egyidőben a nagynyomású pumpát be kell vizsgáltatni! Hiszen ha ott kopás van (ahogy nálad is) úgy a befecskendezők cseréje felesleges és értelmetlen volt! Ez simán elb@szta a szerviz, nem a megfelelő technológiával jártak el.
Nem igazán értek hozzá, másrészt nem is nagyon ecsetelték, hogy mit és hogyan cseréltek. Egyébként is le akartam cserélni a kocsit, csak a vírushelyzet közbeszólt
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2020.04.21 kedd, 22:07:32 »
Idézetet írta: haniboy - 2020.04.21 kedd, 21:50:42
Volt Alfám. Semmi baja nem volt, és imádtam. Ha egy Astonra lenne pénzem, nem érdekelne a szervizköltség. Míg az Audira lenne pénzem, ne nem egy full A8-ra
de szerintem vicc amit egy olajcseréért elkérnek.
Kombit pedig semmiképp nem vennék, mert valahogy sosem tetszett
Annak az alfának...szerencsédre nem volt baja...MÉG!
Van sedan i40 is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
haniboy
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 468
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2020.04.21 kedd, 22:43:57 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.21 kedd, 22:07:32
Annak az alfának...szerencsédre nem volt baja...MÉG!
Van sedan i40 is.
[img]https://editorial.pxcrush.net/carsales/general/editorial/2020-hyundai-sonata_6.jpg?width=1024&height=683
És ez miért nincs a magyar képviselet kínálatában?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.21 kedd, 23:08:45 írta alf®
»
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2020.04.25 szombat, 07:21:22 »
Idézetet írta: haniboy - 2020.04.21 kedd, 22:43:57
És ez miért nincs a magyar képviselet kínálatában?
Mert itt nem forgalmazzák már. Kia Optima még van.
Naplózva
GPeti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2020.10.25 vasárnap, 19:51:23 »
Sziasztok!
Lehet, hogy kicsit amatőr a kérdés. MK5 automatában van kettős tömegű lendkerék? Kb. 5-6 ekm óta valaminek jön a hangja a motor felől. Amikor elvittem a szervízbe megmutatni, akkor (nyilván) nem. De most már elég erősen hallom, főleg amikor nincs terhelés alatt. A korábbi mondeom nem automata volt, de úgy emlékszem, hogy amikor ilyen hang jött belőle, akkor kellett kuplungot meg lendkereket cserélni….
Köszi
Peti
Naplózva
---------
MK3 2005 TDCI - Eladó
MK5 2015 TDCI
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2021.01.20 szerda, 14:15:40 »
A Hybrid Mondeo váltójáról eCVT valakinek van tapasztalata? 60ekm szerviz ennél a váltónál is javasolt, mennyibe kerül a Ford szervizben?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Miki4
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2021.01.24 vasárnap, 17:05:24 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.01.20 szerda, 14:15:40
A Hybrid Mondeo váltójáról eCVT valakinek van tapasztalata? 60ekm szerviz ennél a váltónál is javasolt, mennyibe kerül a Ford szervizben?
E kérdés engem is foglalkoztatott. Ezért bementem a Pertányiba, és kinézettem alvázszám alapján. 240 ekm első olajcsere, vagy 8 év. Azt követően 3 évente. Megnyugtatott, ez nem PS
Naplózva
Mondeo Vignale Hybrid
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2021.01.25 hétfő, 10:55:42 »
Idézetet írta: Miki4 - 2021.01.24 vasárnap, 17:05:24
E kérdés engem is foglalkoztatott. Ezért bementem a Pertányiba, és kinézettem alvázszám alapján. 240 ekm első olajcsere, vagy 8 év. Azt követően 3 évente. Megnyugtatott, ez nem PS
240? Érdekes, a japán CVT-kre 60 az előírás és ott is javasolják a gyakoribbat. Pedig CVT-ben a japánok nagyobb guruk bárkinél. Én nem merném 60 fölé engedni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2021.01.25 hétfő, 11:29:04 »
Idézetet írta: Carmaged - 2021.01.25 hétfő, 10:55:42
240? Érdekes, a japán CVT-kre 60 az előírás és ott is javasolják a gyakoribbat. Pedig CVT-ben a japánok nagyobb guruk bárkinél. Én nem merném 60 fölé engedni.
ford sorozatban felülbírálja a beszállítók előírásait, pl olaj, stb. hogy konkrétat mondjak egy 508as 2.0hdi euro6 140-150ekm a vezérlés csere, ford szerint 200
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Miki4
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2021.01.25 hétfő, 11:41:01 »
Idézetet írta: Carmaged - 2021.01.25 hétfő, 10:55:42
240? Érdekes, a japán CVT-kre 60 az előírás és ott is javasolják a gyakoribbat. Pedig CVT-ben a japánok nagyobb guruk bárkinél. Én nem merném 60 fölé engedni.
Ez nem a klasszikus CVT. Ez egy bolygómű. Leegyszerűsítve, fogaskerekek. Nem kuplungol, nem dörzsölődik benne semmi. Én elképzelhetőnek tartom, ha a 240-et magam is sokallom.
Naplózva
Mondeo Vignale Hybrid
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2021.01.25 hétfő, 15:25:00 »
Idézetet írta: Miki4 - 2021.01.25 hétfő, 11:41:01
Ez nem a klasszikus CVT. Ez egy bolygómű. Leegyszerűsítve, fogaskerekek. Nem kuplungol, nem dörzsölődik benne semmi. Én elképzelhetőnek tartom, ha a 240-et magam is sokallom.
mint a hybrid toyota/lexus. ott is kérik folyamatosan a cserét
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2021.01.26 kedd, 13:38:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.01.25 hétfő, 11:29:04
ford sorozatban felülbírálja a beszállítók előírásait, pl olaj, stb. hogy konkrétat mondjak egy 508as 2.0hdi euro6 140-150ekm a vezérlés csere, ford szerint 200
Ford.hu Hybrid Mondeonál ezek szerepel a Megnövelt intervallumú karbantartásoknál:
2 évente - Fékfolyadékot cserélni (LTS 12 154 4) -- Fék rendszer
10 évente - Leengedni, kiöblíteni és újból feltölteni bíborvörös Super Plus folyadékkal (LTS 24 122 4) -- Motorhűtés-rendszer
Első csere: 6 év vagy 160 000 km után. Az első csere után 3 évenként vagy 80 000 km-enként - Leengedni, átöblíteni és Super Plus-szal feltölteni (LTS 24 122 4) -- Elektromos hajtáslánc hűtőfolyadéka
200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9) -- Vezérműszij
200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5) -- Segédberendezés-ékszíjak
240.000 km-enként/12 évente - Folyadékcserét végezni - HF35, akkor azt külön bevatkozásként kell végrehajtani (LTS 17 115 5) -- Automata sebességváltó
Rákérdeztem a Ford szervizben, aol megerősítették a 240eKm-t.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Miki4
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2021.01.26 kedd, 18:22:24 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.01.26 kedd, 13:38:35
Ford.hu Hybrid Mondeonál ezek szerepel a Megnövelt intervallumú karbantartásoknál:
2 évente - Fékfolyadékot cserélni (LTS 12 154 4) -- Fék rendszer
10 évente - Leengedni, kiöblíteni és újból feltölteni bíborvörös Super Plus folyadékkal (LTS 24 122 4) -- Motorhűtés-rendszer
Első csere: 6 év vagy 160 000 km után. Az első csere után 3 évenként vagy 80 000 km-enként - Leengedni, átöblíteni és Super Plus-szal feltölteni (LTS 24 122 4) -- Elektromos hajtáslánc hűtőfolyadéka
200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9) -- Vezérműszij
200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5) -- Segédberendezés-ékszíjak
240.000 km-enként/12 évente - Folyadékcserét végezni - HF35, akkor azt külön bevatkozásként kell végrehajtani (LTS 17 115 5) -- Automata sebességváltó
Rákérdeztem a Ford szervizben, aol megerősítették a 240eKm-t.
"200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5) -- Segédberendezés-ékszíjak" - ez mi lehet?? Nem láttam benne egyszerű betekintéssel semmi szíjat.
Generátor nincs, klíma sincs....
Lehet, hogy vadat mondok, de emlékeim szerint lánc van a vezérlésnél.
Naplózva
Mondeo Vignale Hybrid
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2021.01.26 kedd, 18:59:39 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.01.26 kedd, 13:38:35
Ford.hu Hybrid Mondeonál ezek szerepel a Megnövelt intervallumú karbantartásoknál:
2 évente - Fékfolyadékot cserélni (LTS 12 154 4) -- Fék rendszer
10 évente - Leengedni, kiöblíteni és újból feltölteni bíborvörös Super Plus folyadékkal (LTS 24 122 4) -- Motorhűtés-rendszer
Első csere: 6 év vagy 160 000 km után. Az első csere után 3 évenként vagy 80 000 km-enként - Leengedni, átöblíteni és Super Plus-szal feltölteni (LTS 24 122 4) -- Elektromos hajtáslánc hűtőfolyadéka
200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 304 9) -- Vezérműszij
200.000 km-enként/10 évente - Kicserélni (LTS 21 567 5) -- Segédberendezés-ékszíjak
240.000 km-enként/12 évente - Folyadékcserét végezni - HF35, akkor azt külön bevatkozásként kell végrehajtani (LTS 17 115 5) -- Automata sebességváltó
Rákérdeztem a Ford szervizben, aol megerősítették a 240eKm-t.
ha van alvázszám, akkor bosch rendszerben meg tudom nézni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2021.01.26 kedd, 20:22:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.01.26 kedd, 18:59:39
ha van alvázszám, akkor bosch rendszerben meg tudom nézni
WF0DXXWPCHJL44422
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2021.01.26 kedd, 21:44:21 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.01.26 kedd, 20:22:33
WF0DXXWPCHJL44422
240ekm-nél írja. amiket szervizelek híbrid toyota/lexus (szintén bolygóműves), ott 60ekm az olajcsere, ami erőssen ajánlott is amúgy is kevés olaj kell bele szóval nem vészes az ár és tud csúnyán kinézni benne az olaj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2021.01.27 szerda, 07:38:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.01.26 kedd, 21:44:21
240ekm-nél írja. amiket szervizelek híbrid toyota/lexus (szintén bolygóműves), ott 60ekm az olajcsere, ami erőssen ajánlott is amúgy is kevés olaj kell bele szóval nem vészes az ár és tud csúnyán kinézni benne az olaj
Egy dízelben a motorolaj párszáz kilométer után is csúnyán néz ki. Tudom, hogy ez váltó, de ott sem a kinézet szabja meg a képességét. Sőt, régen sok automata esetében nem is javasolták a teljes olajcserét, hanem csak a frissitést.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2021.01.27 szerda, 13:26:17 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2021.01.27 szerda, 07:38:40
Egy dízelben a motorolaj párszáz kilométer után is csúnyán néz ki. Tudom, hogy ez váltó, de ott sem a kinézet szabja meg a képességét. Sőt, régen sok automata esetében nem is javasolták a teljes olajcserét, hanem csak a frissitést.
nem az hogy nem javasolták, hanem a a váltóház belsejében van a szűrő és ropira kell szedni érte(mk3 jatco, mk4 aisin). powershift is olyan, hogy 40ekm-nél még van szine az olajnak, 60ekm-nél sötétszürke-fekete. az olajnak (motor/váltó) a kenésen kívül a szennyeződés keringetése is a feladata. ezt látod szemmel, hogy szineződik, a telítettségét nyílván nem tudod megállapítani, de amikor telítődik akkor jönnek a lerakódások amit majd az új felold, átmos olyan helyre, ahova nem kéne és a 100eft-os olajcseréből 400-800eft-os javítás lesz. felőlem mindenki azt csinál a kocsijának amit akar, én azt írom amit napi szinten látok. ja és egy atf pl *** hamar meg tud "égni", van olyan is ahol elő van írva, hogy x alkalommal y fok felett járt az olaj a váltóban és erre hibakódvan akkor instant csere, akkor is ha múlthéten cserélted legutoljára
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2021.01.27 szerda, 14:50:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.01.27 szerda, 13:26:17
nem az hogy nem javasolták, hanem a a váltóház belsejében van a szűrő és ropira kell szedni érte(mk3 jatco, mk4 aisin). powershift is olyan, hogy 40ekm-nél még van szine az olajnak, 60ekm-nél sötétszürke-fekete. az olajnak (motor/váltó) a kenésen kívül a szennyeződés keringetése is a feladata. ezt látod szemmel, hogy szineződik, a telítettségét nyílván nem tudod megállapítani, de amikor telítődik akkor jönnek a lerakódások amit majd az új felold, átmos olyan helyre, ahova nem kéne és a 100eft-os olajcseréből 400-800eft-os javítás lesz. felőlem mindenki azt csinál a kocsijának amit akar, én azt írom amit napi szinten látok. ja és egy atf pl *** hamar meg tud "égni", van olyan is ahol elő van írva, hogy x alkalommal y fok felett járt az olaj a váltóban és erre hibakódvan akkor instant csere, akkor is ha múlthéten cserélted legutoljára
Teljesen igazad van, de a FORD miért téveszti meg a vásárlóit, ezzel a 240ekm futásteljesítménykori váltóolajcserével?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2021.01.27 szerda, 16:18:57 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.01.27 szerda, 14:50:53
Teljesen igazad van, de a FORD miért téveszti meg a vásárlóit, ezzel a 240ekm futásteljesítménykori váltóolajcserével?
ezt úgy szoktuk mondani az "élettartam" olajnál, hogy szép dolog, jól hangzik, csak a gyártó nem közli, hogy mire gondoltak az élettartam alatt.
jobban beleolvasva, nem 1az1ben toyota váltó a hf35, csak licens-eltek át dolgokat, amúgy külön fejlesztés.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2021.01.27 szerda, 16:39:32 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.01.27 szerda, 14:50:53
Teljesen igazad van, de a FORD miért téveszti meg a vásárlóit, ezzel a 240ekm futásteljesítménykori váltóolajcserével?
Más is megtéveszti 120 ezerrel. Mert a flottás vásárlók 50-150 ezer kilométerre terveznek (minél magasabb kategória, annál kevesebb, lásd Jahreswagen), ahol egy ilyen szerviz érzékelhetően növeli a lízingdíjat. Láttam a saját céges autóm lízingkalkulációjat, csak fele szól a beszerzésről és értékvesztésről, a többi a biztosítás és a karbantartás. Ez utóbbiból egy 80 ezres olajcsere 60 ezrenként már 160 ezer 150 e km-nél autócserét feltételezve --> 4 évre ez havi 3 ezer.
Az autópiacokat pedig azok avásárlók húzzák Nyugat-Európában is, akik max 100-150e cserélnek. Őket nem érdekli, ha 150 után letérdel valami. (Itt jut mindig eszembe, hogy szidják a Fordot, mert 240e km-t kommunikált az 1,0 EcoBoost élettartamára, másutt alacsonyabb a tervezett élettartam, pont az előzőek miatt. Csak épp nem verik nagydobra.)
«
Utoljára szerkesztve: 2021.01.27 szerda, 16:46:06 írta Carmaged
»
Naplózva
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ