Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 05:09:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 100501 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2018.08.28 kedd, 14:58:08 »

Cserélt már valaki Ecoboost automatában olajat? Hány liter jön le a váltóból, mennyit vegyek? Ha jól látom "Ford Mercon LV" specifikus olaj jó bele.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #51 Dátum: 2018.08.28 kedd, 18:54:34 »

használd egészséggel ugyan azzal az olajjal akkor vigyor3 nyes
Nem tervezem. Sőt már márkaszervízben is hallottam, hogy 100-150 e km után cserélik ők is.
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #52 Dátum: 2018.08.31 péntek, 22:06:51 »

Cserélt már valaki Ecoboost automatában olajat? Hány liter jön le a váltóból, mennyit vegyek? Ha jól látom "Ford Mercon LV" specifikus olaj jó bele.



ezt nézd meg és választ kapsz mindenre   https://www.youtube.com/watch?v=M4WtZUhf7kM
Az olaj amit kinéztél nem powershift dsg váltóba való
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.31 péntek, 22:22:12 írta Syrius » Naplózva
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2018.09.18 kedd, 16:11:03 »



ezt nézd meg és választ kapsz mindenre   https://www.youtube.com/watch?v=M4WtZUhf7kM
Az olaj amit kinéztél nem powershift dsg váltóba való

Mert nem is PowerShift van benne Smiley

Ha már váltó: Akinek Ecoboost automatája van: Eddigi autóimnál ha féket nyomva álltam, pár másodperc után megszüntette a hajtást a váltó ("kitette magát üresbe"), de ez az autó nem. Ez normális, vagy kéne vele foglalkozni? Amúgy minden tökéletes a váltóval.
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2018.09.19 szerda, 06:34:15 »

Mert nem is PowerShift van benne Smiley

Ha már váltó: Akinek Ecoboost automatája van: Eddigi autóimnál ha féket nyomva álltam, pár másodperc után megszüntette a hajtást a váltó ("kitette magát üresbe"), de ez az autó nem. Ez normális, vagy kéne vele foglalkozni? Amúgy minden tökéletes a váltóval.
Ez nem teszi ki magát üresbe.
Ha van Start/Stop és aktiv, + nagyon nyomod a féket a kocsi állo helyzetében akkor leállitja a motort, ha minden ok.(motor hömerseklet, Akku töltöttség, klima höfok is egal)
Én visszateszem N-be ha sokat kell elöreláthatólag várni, kézifék, motor leáll automatikusan.
Ha indulni kell, D-be a váltó, motor indul, azt go.

Most a nyáron 2x kicsit megmelegedett a váltó olaj, lett is teljesitmény korlátozás rögvest. Igaz, meg lett kergetve kicsit a verda. 44e km van most benne.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
podani
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2018.09.19 szerda, 07:53:48 »

Ez nem teszi ki magát üresbe.
Ha van Start/Stop és aktiv, + nagyon nyomod a féket a kocsi állo helyzetében akkor leállitja a motort, ha minden ok.(motor hömerseklet, Akku töltöttség, klima höfok is egal)
Én visszateszem N-be ha sokat kell elöreláthatólag várni, kézifék, motor leáll automatikusan.
Ha indulni kell, D-be a váltó, motor indul, azt go.

Most a nyáron 2x kicsit megmelegedett a váltó olaj, lett is teljesitmény korlátozás rögvest. Igaz, meg lett kergetve kicsit a verda. 44e km van most benne.

Ahogy látom neked dizel-powershift váltós van. A benzin-hagyományos váltós érdekelne hogy másnál milyen Smiley
Naplózva

Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
leri16
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



« Új hozzászólás #56 Dátum: 2018.09.19 szerda, 12:52:10 »

Honnan tudom milyen automata váltó van az autómban, sima vagy powershift?
Naplózva

Ford Mondeo mk5 tdci 180ps(pferdestärke)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #57 Dátum: 2018.09.19 szerda, 12:56:38 »

Honnan tudom milyen automata váltó van az autómban, sima vagy powershift?
alvázszám,etis.
privátban írd meg a vázszámot,küldöm a felszereltéget.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #58 Dátum: 2018.09.19 szerda, 13:16:36 »

Honnan tudom milyen automata váltó van az autómban, sima vagy powershift?
úgy tudom, hogy csak a 2.0 ecoboosthoz van sima automata, a tdci-khez PS van
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2018.11.14 szerda, 17:53:35 »

Csak egy megjegyzés, javítsatok ki, ha tévedek:
Az MK4 PS váltója 6DCT450 az MK5 pedig 6DCT451. A régebbi modellnél a rezonátor (=kettőstömegű lendkerék ~200gramm) egy gyűrű, műanyag betétekkel és rugókkal, szokott egy vájatott vésni a külső burokba, ami excentricitáshoz vezet ami olajfolyásban nyilvánul meg. A javítás a duplakuplung cseréje (ebben a kitben van benne, külön nincs!) bő félmillás mutatvány. A 451-esben ezt másképp oldották meg, az már nem nyírja az oldalfalat. Volt-e valakinek már ilyen váltója valami miatt javítva, láttátok-e szétborítva? Elvégre 4 éve a piacon van.
A 60ekm olajcsere periódust, meg célszerű rövidíteni, akár 30e-re is a nyugalom kedvéért, az alapanyag kb 47e, plusz munkadíj, össz-vissz kevesebb mint 60 Mátyás márkaszervizben. Más márkák melyek ugyancsak PS váltót használnak levitték az ajánlást 40e, illetve 30ekm-re.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #60 Dátum: 2018.11.28 szerda, 18:34:32 »

Sziasztok!

Még új vagyok automata váltóban, ez lesz az első telünk. Hagyományos durashift-em van.
Pont emiatt kérdezek: a hideg reggeli elinduláskor Ti hogyan melegítitek a motort? Arra a kb fél-egy percre, amíg el nem indulok, hol tartsam a váltót?
D-ben végig kinyomott fékkel nem hiszem, hogy jó.
Pben, N-ben?
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 06:53:54 »

Sziasztok!

Még új vagyok automata váltóban, ez lesz az első telünk. Hagyományos durashift-em van.
Pont emiatt kérdezek: a hideg reggeli elinduláskor Ti hogyan melegítitek a motort? Arra a kb fél-egy percre, amíg el nem indulok, hol tartsam a váltót?
D-ben végig kinyomott fékkel nem hiszem, hogy jó.
Pben, N-ben?

Sztem ne foglalkozz vele addig amig hideg motor/válto val nem utánfutot max terheléssel vontatsz mindjárt az elsö elindulással.
Ne terheld agyon, ne csapj vele gyorsulási versenyt.
Elveg a váltó olaj minösége tudja a dolgát.
Viszont ezt illik cserélni 60e km ként.
Van vhol tyub vidio odinyolcas sosenemkelleneolajat cserelni, azt mégis...csak elkéstek vele picit.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.29 csütörtök, 06:56:06 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
maximi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #62 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 20:43:21 »

Sztem ne foglalkozz vele addig amig hideg motor/válto val nem utánfutot max terheléssel vontatsz mindjárt az elsö elindulással.
Ne terheld agyon, ne csapj vele gyorsulási versenyt.
Elveg a váltó olaj minösége tudja a dolgát.
Viszont ezt illik cserélni 60e km ként.
Van vhol tyub vidio odinyolcas sosenemkelleneolajat cserelni, azt mégis...csak elkéstek vele picit.
Kösz, de nem Powershiftem van. Nem nálam van a 60ezres ciklus. Én ráérek majd később, de kösz. smile

Viszont ami jobban érdekelt volna, hogy ha D-ben kinyomott fékkel állok indítás után, az nem az igazi. N-be rakosgatni szintén nem az igazi. Tartsam P-ben?

Ti hogyan csináljátok?
Naplózva

2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2018.11.29 csütörtök, 21:05:08 »

Kösz, de nem Powershiftem van. Nem nálam van a 60ezres ciklus. Én ráérek majd később, de kösz. smile

Viszont ami jobban érdekelt volna, hogy ha D-ben kinyomott fékkel állok indítás után, az nem az igazi. N-be rakosgatni szintén nem az igazi. Tartsam P-ben?

Ti hogyan csináljátok?

Én beindítom az autót, öv becsatol, telefon tartóba betesz, waze indít, váltó R/D-be húz és indulok. Az elején finoman terhelve, nem taposva.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
serlock
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2019.01.09 szerda, 15:09:25 »

Sziasztok,
tavaly szeptemberben vettem egy 2015-ös 2.0-s dízel Mondeo-t Powershift váltóval 113e km-rel (vagy ki tudja mennyivel). Azóta röviden a kálváriám: egy hónapig semmi gond, majd váltó és motorolaj csere + beállít a hideg idő. Autó hidegen beráz reggelente, Ford szervizben injektor bemérés, mind a 4 kicserélés. Rázás nem szűnt meg + előjött váltó hiba is véletlenszerűen ("Transmission malfunction, go to service”). Kettőstömegű kicserél másik szerelőnél, rázás jobb, de még mindig van valamennyi + váltóhiba maradt. Itt tartok most.
Közben kiderült annyi, hogy a váltóolaj cserekor nem gyári Ford olaj került bele, hanem azonos specifikációjú VW-es. (tanulság levonva)
Most el kellene döntenem, hogy legyen egy olajcsere gyárira, hátha megoldást hoz. Ha nem jön be, akkor pénzkidobás és mehet váltóshoz a kocsi, az meg fájni fog nagyon (és abban is lesz olajcsere). Hibakód ki lett olvasva kétszer is: „P284B, kapcsolóvilla C megragadt”. Kettesbe nem tudja betenni állítólag.
Esetleg valaki tudna javasolni valamit?
Egy jó váltóst, aki otthon van Powershift-ben?
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva

MK5 Mondeo 2.0 diesel Powershift, 2015

korábban:
MK4 Mondeo Ghia 2.0 petrol, 2007
MK3 Mondeo Trend 2.0 diesel
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2019.01.09 szerda, 19:51:03 »

Sziasztok,
tavaly szeptemberben vettem egy 2015-ös 2.0-s dízel Mondeo-t Powershift váltóval 113e km-rel (vagy ki tudja mennyivel). Azóta röviden a kálváriám: egy hónapig semmi gond, majd váltó és motorolaj csere + beállít a hideg idő. Autó hidegen beráz reggelente, Ford szervizben injektor bemérés, mind a 4 kicserélés. Rázás nem szűnt meg + előjött váltó hiba is véletlenszerűen ("Transmission malfunction, go to service”). Kettőstömegű kicserél másik szerelőnél, rázás jobb, de még mindig van valamennyi + váltóhiba maradt. Itt tartok most.
Közben kiderült annyi, hogy a váltóolaj cserekor nem gyári Ford olaj került bele, hanem azonos specifikációjú VW-es. (tanulság levonva)
Most el kellene döntenem, hogy legyen egy olajcsere gyárira, hátha megoldást hoz. Ha nem jön be, akkor pénzkidobás és mehet váltóshoz a kocsi, az meg fájni fog nagyon (és abban is lesz olajcsere). Hibakód ki lett olvasva kétszer is: „P284B, kapcsolóvilla C megragadt”. Kettesbe nem tudja betenni állítólag.
Esetleg valaki tudna javasolni valamit?
Egy jó váltóst, aki otthon van Powershift-ben?
Előre is köszi a segítséget.

Együttérzek. :/
Powershift el az a baj, hogy javitása elég jelentös mivel csak födarab cserélhetö egy az egyben.
Mondanám hogy guglizz, vagy Vik szaktárs esetleg...

Én ujonnan vettem a kocsit, de lelkemre kötötték mikor elhoztam h a válto olajcsere nem játék vegyem komolyan.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #66 Dátum: 2019.01.09 szerda, 21:01:55 »

Sziasztok,
tavaly szeptemberben vettem egy 2015-ös 2.0-s dízel Mondeo-t Powershift váltóval 113e km-rel (vagy ki tudja mennyivel). Azóta röviden a kálváriám: egy hónapig semmi gond, majd váltó és motorolaj csere + beállít a hideg idő. Autó hidegen beráz reggelente, Ford szervizben injektor bemérés, mind a 4 kicserélés. Rázás nem szűnt meg + előjött váltó hiba is véletlenszerűen ("Transmission malfunction, go to service”). Kettőstömegű kicserél másik szerelőnél, rázás jobb, de még mindig van valamennyi + váltóhiba maradt. Itt tartok most.
Közben kiderült annyi, hogy a váltóolaj cserekor nem gyári Ford olaj került bele, hanem azonos specifikációjú VW-es. (tanulság levonva)
Most el kellene döntenem, hogy legyen egy olajcsere gyárira, hátha megoldást hoz. Ha nem jön be, akkor pénzkidobás és mehet váltóshoz a kocsi, az meg fájni fog nagyon (és abban is lesz olajcsere). Hibakód ki lett olvasva kétszer is: „P284B, kapcsolóvilla C megragadt”. Kettesbe nem tudja betenni állítólag.
Esetleg valaki tudna javasolni valamit?
Egy jó váltóst, aki otthon van Powershift-ben?
Előre is köszi a segítséget.

egyik debreceni smax-os itt javíttatta: http://autovalto.hu/
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
serlock
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2019.01.11 péntek, 07:51:26 »

köszi
Naplózva

MK5 Mondeo 2.0 diesel Powershift, 2015

korábban:
MK4 Mondeo Ghia 2.0 petrol, 2007
MK3 Mondeo Trend 2.0 diesel
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2019.02.26 kedd, 21:51:33 »

Sziasztok,
Mostanában tervezek váltani MK4-ről MK5-re. Eddig manuális váltóm volt, de érdeklődöm a PS iránt. Itt a fórumon nagyon rosszat rosszat nem olvastam róla, de ma egy szerelő barátom mondta, hogy 150e km után már elég bajosak. gondolom itt annyira nem gyakori ekkora futásteljesítményű gép, ezért sincs ilyen jellegű tapasztalat megosztva, de hallottatok már ilyen panaszt?
Köszönöm!! worship
« Utoljára szerkesztve: 2019.02.26 kedd, 21:55:15 írta szemisun » Naplózva

Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2019.02.27 szerda, 06:04:47 »

Sziasztok,
Mostanában tervezek váltani MK4-ről MK5-re. Eddig manuális váltóm volt, de érdeklődöm a PS iránt. Itt a fórumon nagyon rosszat rosszat nem olvastam róla, de ma egy szerelő barátom mondta, hogy 150e km után már elég bajosak. gondolom itt annyira nem gyakori ekkora futásteljesítményű gép, ezért sincs ilyen jellegű tapasztalat megosztva, de hallottatok már ilyen panaszt?
Köszönöm!! worship
Hogy mikor bajos az automata válto, vagy meddig birja az a jövö kérdése.
Egy biztos, ha idöben megkapja azt a szervizt amikor kell, azt a minöségü olajat, szüröt,,tisztitást elvileg birnia kellene.
Nyilván egy olajcsere+szürö+tisztitás a váltoban mondjuk ki, nem pár fillér. Ha itt szeretne vki okosba megoldani a kiadásokbol az késöbb nagyon fájhat.
Amiket hallani, olvasni ezekröl nagyobbrészt ezek miatt volt.
Az valoban hátránya ennek a váltónak, hogy csak födarabok javithatoak/cserélhetö szemben a konkurencia DSG váltoival.

Nekem se volt ezelött automa váltos kocsim, ez az elsö. Utána olvasgattam mielött döntöttem, de idáig pozitiv tapasztalatom van. És van hatásos motorfék mondjuk lejtmenetben. Most jön a 60e-s elsö szervize a váltonak, olaj+szürö csere. Márkaszervizben. 86e HUF ot mondtak a szerviz pakk ra.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 12:56:51 »

Powershift szerviz:

https://youtu.be/M4WtZUhf7kM
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #71 Dátum: 2019.03.04 hétfő, 20:03:20 »

Hogy mikor bajos az automata válto, vagy meddig birja az a jövö kérdése.
Egy biztos, ha idöben megkapja azt a szervizt amikor kell, azt a minöségü olajat, szüröt,,tisztitást elvileg birnia kellene.
Nyilván egy olajcsere+szürö+tisztitás a váltoban mondjuk ki, nem pár fillér. Ha itt szeretne vki okosba megoldani a kiadásokbol az késöbb nagyon fájhat.
Amiket hallani, olvasni ezekröl nagyobbrészt ezek miatt volt.
Az valoban hátránya ennek a váltónak, hogy csak födarabok javithatoak/cserélhetö szemben a konkurencia DSG váltoival.

Nekem se volt ezelött automa váltos kocsim, ez az elsö. Utána olvasgattam mielött döntöttem, de idáig pozitiv tapasztalatom van. És van hatásos motorfék mondjuk lejtmenetben. Most jön a 60e-s elsö szervize a váltonak, olaj+szürö csere. Márkaszervizben. 86e HUF ot mondtak a szerviz pakk ra.

Nem kell az automatától annyira félni ennek a  passat 170le crtdi dsg-nek  még bontatlan a váltója (az üza rendszere is) ha csak felét bírná sokan azzal is kiegyeznének...
https://kepkuldes.com/image/6Tj0Gf
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.04 hétfő, 20:28:19 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2019.03.13 szerda, 15:43:06 »

Ma megvolt a 60.000. Km es bövitett szerviz.
Olajcsere(motor), levegö/pollen/üa/váltóolaj szürök csere, váltoolaj csere.
Opciosan kértem az elsö ablaktörö lapátok/gumi cserét.
Zusammen: 168502 Huf.
Még;
- fékbetétek kb félidösek
- kipuff alul rozsdásodik. Azt mondták, ha/amennyiben tartom a garanciális elöirásokat, 12 éven belül ha kilyukad garanciális csere. Különben meg ez “ilyen“.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2019.03.13 szerda, 15:46:50 »

Ma megvolt a 60.000. Km es bövitett szerviz.
Olajcsere(motor), levegö/pollen/üa/váltóolaj szürök csere, váltoolaj csere.
Opciosan kértem az elsö ablaktörö lapátok/gumi cserét.
Zusammen: 168502 Huf.
Még;
- fékbetétek kb félidösek
- kipuff alul rozsdásodik. Azt mondták, ha/amennyiben tartom a garanciális elöirásokat, 12 éven belül ha kilyukad garanciális csere. Különben meg ez “ilyen“.
Csak gumit cseréltek az ablaktörlőn, és nem az egészet?  Undecided
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2019.03.13 szerda, 16:50:27 »

Csak gumit cseréltek az ablaktörlőn, és nem az egészet?  Undecided
Lapát by Motorcraft. Sárga matricás.
Jahhh, FordClub 20% kedvezménnyel ca 11 ropi/pár.

De a váltora visszatérve az olajcsere jot tett neki elsö érzetre.
Kezdett picit rezonálni a kocsi az utobbi idöben, ez most megszünt.
Meg finomabban vált.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
KRISZNOEL
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Új hozzászólás #75 Dátum: 2019.03.30 szombat, 15:34:49 »

Powershift szerviz:

https://youtu.be/M4WtZUhf7kM


Az Mk5-ben is ugyanilyen váltó van? Ugyanigy kell olajatcserélni?
Naplózva

2018.MkV titanium 2.0tdci 180le frost white
2012. MkIV titanium 2.0tdci 163le black
GPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 14:18:42 »


Ez most mi ?!?!   falbav

https://kepkuldes.com/image/HTfjTg
Naplózva

---------
MK3 2005 TDCI  -  Eladó
MK5 2015 TDCI
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #77 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 14:57:57 »


Gomdolom valami powershift betegséhpg lesz sajnos szomoru1 szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #78 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 15:03:08 »

Aminek látszik, kiírja.

Váltó korlátozott funkcióban működik.
Sok oka lehet, műszeres hibatároló kiolvasás a következő lépés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #79 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 15:04:39 »

Gomdolom valami powershift betegséhpg lesz sajnos szomoru1 szomoru1

Egyáltalán nem biztos, hogy a váltóval van probléma.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GPeti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 20:33:47 »

Közben nézegettem a külföldi fórumokat, és a többen EGR problémával (is) találkoztak ilyen esetben.
Kiolvasva a hibakódokat talán nálam is ez lehet, bár én nem vagyok hozzáértő.
A lényeg, holnap el kell jussak valami szervizbe....

https://kepkuldes.com/image/HTgGZl


Naplózva

---------
MK3 2005 TDCI  -  Eladó
MK5 2015 TDCI
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #81 Dátum: 2019.05.26 vasárnap, 20:38:41 »

Közben nézegettem a külföldi fórumokat, és a többen EGR problémával (is) találkoztak ilyen esetben.
Kiolvasva a hibakódokat talán nálam is ez lehet, bár én nem vagyok hozzáértő.
A lényeg, holnap el kell jussak valami szervizbe....

https://kepkuldes.com/image/HTgGZl




Így van. Lehet más ok is. Ezért írtam, hogy műszeres hibatároló hóolvadás szükséges.
Másképp nem lehet megmondani az okot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2019.07.14 vasárnap, 16:23:08 »

Sziasztok,

Az általános topikban már újságoltam a kék ördögi masinámat.
Ez az első automata váltós autóm, és szeretném a tanácsotokat kérni a helyes, kímélő használattal kapcsolatban. Alapvetően a start-stopos az autó, de ez nagyon nem jön be, és ha csak eszembe jut kikapcsolom. Lámpánál még csak hagyján, de ha pl. várok egy körforgalomnál, hogy beférjek egy helyre, akkor ezt álló motorral tenni nekem nem tűnik egészségesnek.

Szóval járó motorral a lámpánál állva mi a jobb megoldás? Álljak a féken és közben csúszik/kopik(?) a kuplung vagy tegyem N-be?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2019.07.14 vasárnap, 21:51:27 »

Sziasztok,

Az általános topikban már újságoltam a kék ördögi masinámat.
Ez az első automata váltós autóm, és szeretném a tanácsotokat kérni a helyes, kímélő használattal kapcsolatban. Alapvetően a start-stopos az autó, de ez nagyon nem jön be, és ha csak eszembe jut kikapcsolom. Lámpánál még csak hagyján, de ha pl. várok egy körforgalomnál, hogy beférjek egy helyre, akkor ezt álló motorral tenni nekem nem tűnik egészségesnek.

Szóval járó motorral a lámpánál állva mi a jobb megoldás? Álljak a féken és közben csúszik/kopik(?) a kuplung vagy tegyem N-be?

Egyszerű: ha előrefele akarsz menni, akkor behúzod D-be. Ha hátrafele akarsz menni, akkor R-be. Ha nem akarsz menni, akkor N. Ha megérkeztél, akkor P. Egyébként meg nem nyúlkapiszka, hagyd, hogy tegye a dolgát.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 08:39:40 »

Sziasztok,

Az általános topikban már újságoltam a kék ördögi masinámat.
Ez az első automata váltós autóm, és szeretném a tanácsotokat kérni a helyes, kímélő használattal kapcsolatban. Alapvetően a start-stopos az autó, de ez nagyon nem jön be, és ha csak eszembe jut kikapcsolom. Lámpánál még csak hagyján, de ha pl. várok egy körforgalomnál, hogy beférjek egy helyre, akkor ezt álló motorral tenni nekem nem tűnik egészségesnek.

Szóval járó motorral a lámpánál állva mi a jobb megoldás? Álljak a féken és közben csúszik/kopik(?) a kuplung vagy tegyem N-be?
Én úgy vagyok vele, hogy azért vettem automata autót, hogy ő dolgozzon helyettem. Ha piszkálni akarom a váltót, akkor manuálisat veszek Smiley

Én akkor szoktam kitenni N-be, ha mondjuk főúton megyek, és pont előttem lesz piros a vasúti jelzőlámpa, mert akkor ott ácsorgok vagy 5-6 percet. Vagy ha autópályán dugóba kerülök, és egy helyben állunk percekig. De főleg városban, ahol folyamatos az elindul-megáll, én biztos nem kapcsolgatnám.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 08:41:01 »

Én úgy vagyok vele, hogy azért vettem automata autót, hogy ő dolgozzon helyettem. Ha piszkálni akarom a váltót, akkor manuálisat veszek Smiley

Én akkor szoktam kitenni N-be, ha mondjuk főúton megyek, és pont előttem lesz piros a vasúti jelzőlámpa, mert akkor ott ácsorgok vagy 5-6 percet. Vagy ha autópályán dugóba kerülök, és egy helyben állunk percekig. De főleg városban, ahol folyamatos az elindul-megáll, én biztos nem kapcsolgatnám.

 eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #86 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 09:23:16 »

Én úgy vagyok vele, hogy azért vettem automata autót, hogy ő dolgozzon helyettem. Ha piszkálni akarom a váltót, akkor manuálisat veszek Smiley

Én akkor szoktam kitenni N-be, ha mondjuk főúton megyek, és pont előttem lesz piros a vasúti jelzőlámpa, mert akkor ott ácsorgok vagy 5-6 percet. Vagy ha autópályán dugóba kerülök, és egy helyben állunk percekig. De főleg városban, ahol folyamatos az elindul-megáll, én biztos nem kapcsolgatnám.

Ha 5-6 percet ácsorogsz, akkor P és motor leállít.  Wink Kivéve -20 fok meg +50.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 10:05:37 »

Ha 5-6 percet ácsorogsz, akkor P és motor leállít.  Wink Kivéve -20 fok meg +50.
Egyébként igen.
De mondjuk vasúti átkelőnél nem mindig állítom le, mert többször volt, hogy pirosra váltott, megálltam, motor le, erre elhúz előttem a vonat, és már nyitják is fel. Meg ha előtte megkergetted a kocsit, akkor turbó hűljön kicsit, vagy ha autópályán átérek másik országba, és félreállok matricát venni, akkor is járni hagyom, amíg beszaladok matricáért. Szóval helyzet függő.

De a lényeg, hogy nem pakolgatom N-be minden megállás után. Szerintem - amíg ennek az ellenkezőjéről meg nem győz valaki - ezeket nem kell.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2019.07.16 kedd, 08:40:31 »

Ha 5-6 percet ácsorogsz, akkor P és motor leállít.  Wink Kivéve -20 fok meg +50.
Vagy D, kézifék, klima ki, motor automatikusan leáll.  smile
Azt nem küzdenek a lamellák.
De N-be is csak akkor teszem, ha megy a klima. Kímélve a hajtás rendszert.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2019.07.16 kedd, 08:45:46 »

Én úgy vagyok vele, hogy azért vettem automata autót, hogy ő dolgozzon helyettem. Ha piszkálni akarom a váltót, akkor manuálisat veszek Smiley
PS rulez!
Ha lusta vagyok, hagyom otomatában, ha sportosabb élményre vágyom akkor kézi kapcsolgatós.
Bár a biturbo val tulképp mindegy is, mert minden üzemmodban szedi a lábait. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.16 kedd, 08:48:33 írta Vectron » Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2019.07.16 kedd, 09:53:53 »

PS rulez!
Ha lusta vagyok, hagyom otomatában, ha sportosabb élményre vágyom akkor kézi kapcsolgatós.
Bár a biturbo val tulképp mindegy is, mert minden üzemmodban szedi a lábait. Wink
MK4-ben direkt nem PS váltósat kerestem, mert arról nem sok jót hallani. A következő csere még vagy 5-6 évig nem aktuális, majd akkor ráérek kitalálni, hogy kell-e nekem a PS. Bár akkor már úgyis fl-es MK5-öt veszek, az abban levő váltóról meg még nem sok tapasztalat van. De a 200db telivér az MK4-et is szépen viszi. MK5-ben egyelőre nekem is a 210-es biturbó tetszik, de odébb van az még, hogy ez csereérett legyen. Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2019.07.16 kedd, 11:04:18 »

MK4-ben direkt nem PS váltósat kerestem, mert arról nem sok jót hallani. A következő csere még vagy 5-6 évig nem aktuális, majd akkor ráérek kitalálni, hogy kell-e nekem a PS. Bár akkor már úgyis fl-es MK5-öt veszek, az abban levő váltóról meg még nem sok tapasztalat van. De a 200db telivér az MK4-et is szépen viszi. MK5-ben egyelőre nekem is a 210-es biturbó tetszik, de odébb van az még, hogy ez csereérett legyen. Wink
MKIV a 200 lova tutil jobbat megy sztem mint az 5-ös a 210-pacival.

Vezetted már a dizel ikerturbos verziot?

PS-re annyit mondtak, h az olajcserét ne otthon a garázssoron cseréltessem, meg inkább hamarabb mint késöbb a ciklus idö.
Meg állok vele ne nyomjam D-ben sokat a fékpedált mert hosszu távon nem tesz jot neki.
Városi röncögéshez lehet h kényelmes az automata, csak nem szereti.
Országut, otopálya a neki valo terep.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #92 Dátum: 2019.07.16 kedd, 12:16:22 »

MKIV a 200 lova tutil jobbat megy sztem mint az 5-ös a 210-pacival.

Vezetted már a dizel ikerturbos verziot?

PS-re annyit mondtak, h az olajcserét ne otthon a garázssoron cseréltessem, meg inkább hamarabb mint késöbb a ciklus idö.
Meg állok vele ne nyomjam D-ben sokat a fékpedált mert hosszu távon nem tesz jot neki.
Városi röncögéshez lehet h kényelmes az automata, csak nem szereti.
Országut, otopálya a neki valo terep.


Na de pont a városi röncögéshez jó. Autópályán váltasz 10-15 percenként, ha szerencsés vagy akkor óránként, azt bárki elviseli. De a városi araszolásnál kényelmes nagyon, mi is amiatt választottuk elsősorban. Igaz, nem PS.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2019.07.16 kedd, 12:58:11 »

MKIV a 200 lova tutil jobbat megy sztem mint az 5-ös a 210-pacival.

Vezetted már a dizel ikerturbos verziot?

PS-re annyit mondtak, h az olajcserét ne otthon a garázssoron cseréltessem, meg inkább hamarabb mint késöbb a ciklus idö.
Meg állok vele ne nyomjam D-ben sokat a fékpedált mert hosszu távon nem tesz jot neki.
Városi röncögéshez lehet h kényelmes az automata, csak nem szereti.
Országut, otopálya a neki valo terep.

titta pont leírta, amit én akartam. Autópályán jobb esetben Bp-Mosonmagyaróvár távon hozzá sem nyúlok a váltóhoz. Városban tüttyögéshez jó az automata.
A 210 lovast nem vezettem, csak egy 150LE-set. De akkor még az MK3-am volt, ahhoz képest nyilván óriási ugrás volt minőségben előre, meg a 150 friss paci jobban szedte a lábát, mint az a 130, tizenéves ló. Azt nem tudom, hogy a 200 lovas MK4-hez képest mennyivel másabb a 210-es MK5. De ezt nagyon szeretem.
A PS meg... Igen, amit mondtál, azt mondják MK4-nél is a PS-re. Csak ha 5-6-7 évesen veszel egy 150e+ km-t futott autót, akkor ott lutri, hogy az előző tulaj(ok) betartotta-e a csereperiódust, vagy abban bízva, hogy talán 150e-ig úgysem adja meg magát, hagyta a bánatba, és majd neked fog széthullani 20e km után.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zsoltie30
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2019.08.19 hétfő, 18:33:29 »

Sziasztok! Lenne egy kis problémám az automata váltóval 2.0tdci powershift.
Amikor be melegszik a váltó minden 2 es fokozatba kigyorsitasnal a váltó felől csörgő hangot hallok egy pillanatra és mintha kicsit be is rezonalna ki gyorsitasnal de ez is csak 2esben . Hidegen ezt nem produkálja és más fokozatba sincs semmi probléma gyönyörűen vált, sebessegeket nem dobálja ki semmi felé más probléma nincs, elvileg 60 ezernél le cserélték a váltó olajat, benne van a könyvbe de sajnos nem tudom hogy ez valós e.
Valaki tapasztalt már ehez hasonlót?
Esetleg ötlet hogy mi lehet a probléma?
Válaszokat mindenkinek előre is köszönöm!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2019.08.19 hétfő, 20:33:35 »

Sziasztok! Lenne egy kis problémám az automata váltóval 2.0tdci powershift.
Amikor be melegszik a váltó minden 2 es fokozatba kigyorsitasnal a váltó felől csörgő hangot hallok egy pillanatra és mintha kicsit be is rezonalna ki gyorsitasnal de ez is csak 2esben . Hidegen ezt nem produkálja és más fokozatba sincs semmi probléma gyönyörűen vált, sebessegeket nem dobálja ki semmi felé más probléma nincs, elvileg 60 ezernél le cserélték a váltó olajat, benne van a könyvbe de sajnos nem tudom hogy ez valós e.
Valaki tapasztalt már ehez hasonlót?
Esetleg ötlet hogy mi lehet a probléma?
Válaszokat mindenkinek előre is köszönöm!

Keresd FB-n Katona Jácintot. Fehérvári srác, állítólag elég sok PS váltót javított már.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 15:41:17 »

Sziasztok! Lenne egy kis problémám az automata váltóval 2.0tdci powershift.
Amikor be melegszik a váltó minden 2 es fokozatba kigyorsitasnal a váltó felől csörgő hangot hallok egy pillanatra és mintha kicsit be is rezonalna ki gyorsitasnal de ez is csak 2esben . Hidegen ezt nem produkálja és más fokozatba sincs semmi probléma gyönyörűen vált, sebessegeket nem dobálja ki semmi felé más probléma nincs, elvileg 60 ezernél le cserélték a váltó olajat, benne van a könyvbe de sajnos nem tudom hogy ez valós e.
Valaki tapasztalt már ehez hasonlót?
Esetleg ötlet hogy mi lehet a probléma?
Válaszokat mindenkinek előre is köszönöm!
Nekem valos 72e km, és még nem volt panasz. 60e km For Top(Györ) cserélte az olajat.
Váltoolajat én márkaszervizbe cseréltetném. Azt akkor nem ugrik a gari+ha van gondja utána is, hivatkozhatsz az Asistance papirra amit kiállitanak ha egy éven belül probléma lenne utána.



Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2019.10.05 szombat, 14:27:08 »

Szaktársak,

Ez az MKV Powershift elve?
Vagy miben különbözik?

https://youtu.be/7vtpGEtBY3Q
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2019.10.05 szombat, 14:29:38 »

Még ez is:

https://youtu.be/0jgFEg2_zYQ
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2019.10.05 szombat, 15:40:13 »

Igen, tudtommal ez az elve.
Habár azt nem látom be, hogy lámpánál teli fékkel kevésbé csúsztatná a kuplungot, mintha csak épp leheletnyire nyomnám. A pillanatnyi fogyasztást szoktam nézni, abból gondolom, hogy ugyanakkora a motor terhelése. Én azért szoktam így fékezni időnként a lámpánál meg kereszteződésben, mert nem állítja le a motort mint teli féknél.

Ha elég hosszú a piros, akkor szeretem a start-stop megoldást, mert úgy biztosan nem csúszik a kuplung és N-be sem kell rakni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 [2] 3 4 5   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.