Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.03.25 hétfő, 07:02:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2755 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36431


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:12:42 »

Fék, ABS, ESP
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Jokepu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


n.a. n.a.
E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 00:39:08 »

Üdv mindenkinek!

Féktárcsákat és betéteket cseréltem. A hátsó tárcsaféknél nem ment minden papírforma szerint:
1.   Az EPB deaktiválásáról sok cikket és videókat is néztem. Nos, nálam nem működik. Arra gondolok, amikor pontos leírás szól arról, hogy a gázpedált kell lenyomni illetve a kézifék kapcsolót nyomva tartani, és közben a gyújtáskapcsolót ki-be kapcsolgatni. Az én kocsim rá sem bagózik. Szóval egyszerűen kiengedve hagytam az elektromos kéziféket és úgy végeztem el a betét cserét.
2.   A hátsó fék-munkahenger visszatolásáról azt olvastam, (pl. a motortalk.de-n) hogy nem kell forgatni visszatolás közben. Én viszont úgy találtam, hogy forgatás nélkül nem indult volna meg. Viszont forgatás mellett könnyedén ment vissza a dugattyú. Erre egy hagyományos, kereskedelmi fék-munkahenger visszaállító szerszámot használtam. Ide még csak annyit, hogy a forgás kb. 3-4 menet után megakadt, nem is erőltettem. Ezután már simán tudtam tovább tolni.

A teljességhez annyit, hogy a kocsim 2014. októberi, kombi. Lehet, hogy a későbbieknél már más a rendszer. 
 
Naplózva

Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6127


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2019.03.12 kedd, 18:25:08 »

Két év, 71ekm, két új első fékbetét (persze brembo).
PS: a régieket azért a taxisok még visszatették volna...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon. Megsírattam, de a Klubban maradt
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.03 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.