Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 16:21:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 14438 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37274


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 10:12:42 »

Fék, ABS, ESP
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Jokepu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


n.a. n.a.
E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 00:39:08 »

Üdv mindenkinek!

Féktárcsákat és betéteket cseréltem. A hátsó tárcsaféknél nem ment minden papírforma szerint:
1.   Az EPB deaktiválásáról sok cikket és videókat is néztem. Nos, nálam nem működik. Arra gondolok, amikor pontos leírás szól arról, hogy a gázpedált kell lenyomni illetve a kézifék kapcsolót nyomva tartani, és közben a gyújtáskapcsolót ki-be kapcsolgatni. Az én kocsim rá sem bagózik. Szóval egyszerűen kiengedve hagytam az elektromos kéziféket és úgy végeztem el a betét cserét.
2.   A hátsó fék-munkahenger visszatolásáról azt olvastam, (pl. a motortalk.de-n) hogy nem kell forgatni visszatolás közben. Én viszont úgy találtam, hogy forgatás nélkül nem indult volna meg. Viszont forgatás mellett könnyedén ment vissza a dugattyú. Erre egy hagyományos, kereskedelmi fék-munkahenger visszaállító szerszámot használtam. Ide még csak annyit, hogy a forgás kb. 3-4 menet után megakadt, nem is erőltettem. Ezután már simán tudtam tovább tolni.

A teljességhez annyit, hogy a kocsim 2014. októberi, kombi. Lehet, hogy a későbbieknél már más a rendszer. 
 
Naplózva

Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2019.03.12 kedd, 18:25:08 »

Két év, 71ekm, két új első fékbetét (persze brembo).
PS: a régieket azért a taxisok még visszatették volna...  hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2019.12.09 hétfő, 16:47:57 »

Jól elvagyok itt magam... Így 92ekm után még húzom egy darabig (100ekm-ig) és az akkor esedékes olajcserével megejtek egy hátsó fékbetét cserét is. A bremboról tudom, hogy OK, most olvastam mk4 féknél, hogy Zimmenmann-al elégedett egy klubtárs. Gyorsan ránéztem, 3eFt-vel drágább, mint a brebo, remélem jobb is lesz. Próba, cseresznye.   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2019.12.11 szerda, 09:31:38 »

Tudom h optitunning a kérdés, de hátha...
Piros féknyereg létezik az MKV-höz vajon?
Vagy marad a piktorkodásos modszer?
:fejvakas:
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2020.03.26 csütörtök, 19:55:21 »

Jól elvagyok itt magam... Így 92ekm után még húzom egy darabig (100ekm-ig) és az akkor esedékes olajcserével megejtek egy hátsó fékbetét cserét is. A bremboról tudom, hogy OK, most olvastam mk4 féknél, hogy Zimmenmann-al elégedett egy klubtárs. Gyorsan ránéztem, 3eFt-vel drágább, mint a brebo, remélem jobb is lesz. Próba, cseresznye.   
100ekm/3év (van rá magyarázat, hogy miért nem 150e) és beépítésre került az új fékbetét hátra. A gyári beépítésű eddig bírta.  taps Ennek örömére:  pias pias
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2020.03.28 szombat, 13:39:30 »

100ekm/3év (van rá magyarázat, hogy miért nem 150e) és beépítésre került az új fékbetét hátra. A gyári beépítésű eddig bírta.  taps Ennek örömére:  pias pias

90e km nél csereltettem. Ate. Tárcsák +fekbetet.
Észre lehet venni a különbséget az utóbb beepitett javára.
A gyári 105e km t elment volna.
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2020.06.24 szerda, 13:03:23 »

Ma meg volt a 4év/60e km-es szerviz. Azt mondták, hogy az első betétek csereérettek. Nyilván megoldom magam, nem akartam azt is aranyárban megcsináltatni. (Így is 126e ft-omba fájt a történet  falbav gun) Milyen gyártású terméket javasoltok? Találtam több fajtát. LPR, A.B.S., Ferodo, Mapco, Metelli, Remsa, Cifam, Roadhouse, Febi bilstein, Delphi, Quaro, Tomex, Meyle, Vaico, Icer, Optimal, TRW, Bosch, Brembo, Zimmermann, Textar, Hella, Jurid) a sorrend ár szerint emelkedő. Mindegyikből van olcsóbb is drágább is. 8e- 24e-ig.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #8 Dátum: 2020.06.24 szerda, 13:36:52 »

Ma meg volt a 4év/60e km-es szerviz. Azt mondták, hogy az első betétek csereérettek. Nyilván megoldom magam, nem akartam azt is aranyárban megcsináltatni. (Így is 126e ft-omba fájt a történet  falbav gun) Milyen gyártású terméket javasoltok? Találtam több fajtát. LPR, A.B.S., Ferodo, Mapco, Metelli, Remsa, Cifam, Roadhouse, Febi bilstein, Delphi, Quaro, Tomex, Meyle, Vaico, Icer, Optimal, TRW, Bosch, Brembo, Zimmermann, Textar, Hella, Jurid) a sorrend ár szerint emelkedő. Mindegyikből van olcsóbb is drágább is. 8e- 24e-ig.
azt hiszem ATE a gyári.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2020.06.24 szerda, 15:22:38 »

azt hiszem ATE a gyári.

Nem ragaszkodok a gyárihoz. MK3-nál a delphi nekem bejött. A felsoroltak 70%-áról még csak nem is hallottam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10 Dátum: 2020.06.24 szerda, 15:37:24 »

Nem ragaszkodok a gyárihoz. MK3-nál a delphi nekem bejött. A felsoroltak 70%-áról még csak nem is hallottam.

Pedig a gyári akár olcsóbb is sok nem gyárinál.
Azért mert te nem hallottad, még nagyon sok éve léteznek és jelen vannak az autó iparban.  wave

Az, hogy mi volt az MK3-nál indifferens.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 782


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2020.12.11 péntek, 12:40:45 »

Ha jól gondolom hátsó fékbetét csere lesz aktuális a 70ekm-es Mondeónknál. Az autó AWD-s. Jelenség: tolatáskor a jobb hátsó keréknél nyikorgás hallatszik. A tárcsa szinte újnak tűnik, csak minimális pereme van.
Jól gondolom? MK5-nél ügye már nincs a kézifék beragadási probléma, mint az MK3-nál volt?
Milyen gyártmányú betétet ajánlatok?
https://www.autodoc.hu/remsa/8153373
https://www.autodoc.hu/valeo/10006222
Az MK4-nél a Textar vált be nálunk.
« Utoljára szerkesztve: 2020.12.11 péntek, 13:55:58 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Radvany_18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



« Új hozzászólás #12 Dátum: 2020.12.15 kedd, 11:31:26 »

Ha jól gondolom hátsó fékbetét csere lesz aktuális a 70ekm-es Mondeónknál. Az autó AWD-s. Jelenség: tolatáskor a jobb hátsó keréknél nyikorgás hallatszik. A tárcsa szinte újnak tűnik, csak minimális pereme van.
Jól gondolom? MK5-nél ügye már nincs a kézifék beragadási probléma, mint az MK3-nál volt?
Milyen gyártmányú betétet ajánlatok?
https://www.autodoc.hu/remsa/8153373
https://www.autodoc.hu/valeo/10006222
Az MK4-nél a Textar vált be nálunk.

Üdv Tibi!

Az előző hozzászólónak (MegGyőző barátunknak - aki a közelmúltat tekintve lehetne aktívabb is és szívesen olvasom a szakmai észrevételeit a Mondival kapcsolatban - tehát vissza a fedélzetre!) igaza van! Nézz körül a FORD környékén is, érdemes!

Én 2019. májusban cseréltem a komplett (betétek E-H + tárcsák E-H) fékgarnitúrát. Hogy pontosan melyik gyártó, azt sajna nem tudom (a pontos típus a számlán sincs rajta :-(), de a szerelőnél rákérdezhetek. Kikerestem a számlát és megnéztem az anyagárat (nettó), ami összesen 140.600,-HUF volt. A szerelőm a FORD-tól rendelte. Semmi gond velük, nagyon jól zenélnek eddig kb. 60.000km-t teljesítettek és még van bennük tartalék (ez természetesen nagyon sok mindentől függ).

Üdv:
D.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2020.12.15 kedd, 20:11:53 »

Ha jól gondolom hátsó fékbetét csere lesz aktuális a 70ekm-es Mondeónknál. Az autó AWD-s. Jelenség: tolatáskor a jobb hátsó keréknél nyikorgás hallatszik. A tárcsa szinte újnak tűnik, csak minimális pereme van.
Jól gondolom? MK5-nél ügye már nincs a kézifék beragadási probléma, mint az MK3-nál volt?
Milyen gyártmányú betétet ajánlatok?
https://www.autodoc.hu/remsa/8153373
https://www.autodoc.hu/valeo/10006222
Az MK4-nél a Textar vált be nálunk.
Én a brembo-szet-re tettem a voksot mk4-es koromban. Most éppen elöl brembo betét van. Hátul Zimmermann. Majd kb. 140e körül (most 123ekm-nél tartok és a fckcvd miatt csak tavasszal mehetek síelni) kell elöl cserélni tárcsát+betétet. Lehet akkor is brembo lesz... Na de azt még me kell érni...
 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Jokepu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


n.a. n.a.
E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2022.01.16 vasárnap, 12:14:27 »

Üdv!

Kis segítséget kérek:
Szabad e mk5-nél a fékfolyadékot a "hagyományos" módon cserélni?

Értem ezalatt: állandó nyomás a fékfolyadék tartályra. Majd a kerekeknél a légtelenítő csavaron keresztül a folyadék kiengedése. 

Az ABS ESP egység nem érzékeny erre a műveletre?

Köszi.
Naplózva

Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2022.04.22 péntek, 08:00:20 »

Tegnapelőtt volt egy 160ekm szerviz.  Olajcsere+szűrők mellett hátsó fékbetét csere. Eddig bírta a Zimmermann vagyis 60ekm, már kopásjelzőn volt (ezt már egy taxis sem tenné be  Grin). A gyári 100ekm-et bírt. Most újra gyári került a helyére.
Elöl tárcsa+betét csere is volt. Visszaolvasva a brembo betét 90ekm-et bírt. Most brembo szett-et kapott előre.
Összegezve a gyári és a brembo vonal hozza a 70-90ekm körüli élettartamot, míg a Zimmermann betét 60ekm alatt egyérteműen lenullázódott.   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16 Dátum: 2022.04.22 péntek, 08:17:51 »

Tegnapelőtt volt egy 160ekm szerviz.  Olajcsere+szűrők mellett hátsó fékbetét csere. Eddig bírta a Zimmermann vagyis 60ekm, már kopásjelzőn volt (ezt már egy taxis sem tenné be  Grin). A gyári 100ekm-et bírt. Most újra gyári került a helyére.
Elöl tárcsa+betét csere is volt. Visszaolvasva a brembo betét 90ekm-et bírt. Most brembo szett-et kapott előre.
Összegezve a gyári és a brembo vonal hozza a 70-90ekm körüli élettartamot, míg a Zimmermann betét 60ekm alatt egyérteműen lenullázódott.   


Elvileg nem az fog jól, ami jól kopik? azaz "puha" a betét?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2022.04.23 szombat, 07:27:36 »

Elvileg nem az fog jól, ami jól kopik? azaz "puha" a betét?
A fékhatással nem is volt gond sose. Ezek csak a statisztikai adatok. Ami még érdekes, hogy elöl a gyári tárcsa két betétet használt el a 160ekm alatt és utána csere, addig a hátsó tárcsa már a (gyári-Zimmermann-gyári) harmadikat fogyasztja.
Lehet, hogy jó megoldás 45-50ekm után mindig "ilyen puha" betétet cserélni, csak akkor erre figyelni kell. Mostmár legalább gyári, Brembo és Zimmermann betétekkel is van tapasztalat. 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2022.05.26 csütörtök, 18:37:42 »

Megvettem jó nagy kedvezménnyel a TRW első tárcsákat+hozzávaló betéteket.
55 pénz volt. Kíváncsi vagyok mennyit bír majd, illetve, hogy fog "muzsikálni".
Csere jövő hétre várható.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #19 Dátum: 2022.11.19 szombat, 14:23:05 »

Sziasztok,

a hátsó féktárcsának van elektromos visszajelzője?

Illetve ha nem a gyári (Petrányi honlapon 50ezer Ft-ért láttam, kicsit soknak tűnik) akkor van "bevált" márka ami ajánlott?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20 Dátum: 2022.11.19 szombat, 15:39:12 »

Sziasztok,

a hátsó féktárcsának van elektromos visszajelzője?

Illetve ha nem a gyári (Petrányi honlapon 50ezer Ft-ért láttam, kicsit soknak tűnik) akkor van "bevált" márka ami ajánlott?

Elsőnek sincs. Nem lesz sokkal olcsóbb az utánhányott sem,
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #21 Dátum: 2022.11.19 szombat, 18:07:43 »

Elsőnek sincs. Nem lesz sokkal olcsóbb az utánhányott sem,

A feléért van kb Brembo, Textar, TRW, stb. De pl. a Valeo a negyede sincs.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #22 Dátum: 2022.11.19 szombat, 18:13:29 »

A feléért van kb Brembo, Textar, TRW, stb. De pl. a Valeo a negyede sincs.
Ebből csak a Brembo gyártó.
Az összes többi csak a legolcsóbbat "gyártatja" és a saját égisze alatt értékesíti.
A megbízhatóság szempontjából az a legjobb választás.Nem utolsó sorban talán minőségben a legjobb is.
Mi is gyártunk TRW,Textar és Bosch fékalkatrészeket...német minőség.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26653


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23 Dátum: 2022.11.19 szombat, 19:59:07 »

Ebből csak a Brembo gyártó.
Az összes többi csak a legolcsóbbat "gyártatja" és a saját égisze alatt értékesíti.
A megbízhatóság szempontjából az a legjobb választás.Nem utolsó sorban talán minőségben a legjobb is.
Mi is gyártunk TRW,Textar és Bosch fékalkatrészeket...német minőség.... hehe
Most akkor melyik a megbízható? A brembo?
Régebben sokan panaszkodtak rá.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #24 Dátum: 2022.11.19 szombat, 22:54:11 »

Most akkor melyik a megbízható? A brembo?
Régebben sokan panaszkodtak rá.

Én egy gyártót állítottam olyan "márkákkal" szembe,akik mindig másmás beszállítótól vásárolják össze a termékeiket.
Azt hiszem az autóinkon ATE van gyárilag.Talán a legdrágább most-ha kapható. Ehhez mérten a Brembo lehet jó választás.

De van olyan,amit sose  vennék,ilyen pl a Bosch.Liszenszeket ad el,és ugyan azt csinálja mint pl a Valeo vagy az Autoliv.
A legvagányabb,amikor a gyártott Bosch termékre rá lézergravírozzuk, hogy "Made in Germany". vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2022.11.20 vasárnap, 07:08:49 »

Én egy gyártót állítottam olyan "márkákkal" szembe,akik mindig másmás beszállítótól vásárolják össze a termékeiket.
Azt hiszem az autóinkon ATE van gyárilag.Talán a legdrágább most-ha kapható. Ehhez mérten a Brembo lehet jó választás.

De van olyan,amit sose  vennék,ilyen pl a Bosch.Liszenszeket ad el,és ugyan azt csinálja mint pl a Valeo vagy az Autoliv.
A legvagányabb,amikor a gyártott Bosch termékre rá lézergravírozzuk, hogy "Made in Germany". vigyor3
Azbesztmegb@szt… wow1
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #26 Dátum: 2022.11.20 vasárnap, 18:43:46 »

Ebből csak a Brembo gyártó.
Az összes többi csak a legolcsóbbat "gyártatja" és a saját égisze alatt értékesíti.
A megbízhatóság szempontjából az a legjobb választás.Nem utolsó sorban talán minőségben a legjobb is.
Mi is gyártunk TRW,Textar és Bosch fékalkatrészeket...német minőség.... hehe

A Textar csak csomagoltat, nem gyárt? merges2

Amúgy hátsó féknél nem tudom mennyire számít, persze hulladékot nem tennék bele.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.