Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 16:19:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
122
123
124
125
126
127
128
[
129
]
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2329954 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Mondeoápoló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6400 Dátum:
2019.09.25 szerda, 14:05:44 »
Sziasztok!
2.0 Tddi 90le 5seb váltóhoz melyik Castrol olaj lenne a jobb?
1: CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W-90 - 1L
A Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 a hagyományos API GL-4 besorolású hajtóműolajoknál mgasabb szintű EP adalékcsomagot tartalmazó, kedvezőbb szinkronizációt eredményező teljesen szintetikus hajtóműolaj. A VW 501.50 jóváhagyást megkövetelő gépkocsik mellett számos egyéb API GL-4 besorolású hajtóműolajat igénylő kézi kapcsolású sebességváltóhoz, osztóműhöz és véglehajtáshoz is alkalmazható.
2: Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 1L termékről
A Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 az API GL-3 és GL-4 besorolású kenőanyagot igénylő kézi kapcsolású váltók széles köréhez alkalmazható teljesen szintetikus hajtóműolaj.
Számos modell esetében kifogástalan megoldást nyújt a hidegen észlelhető kapcsolási nehézségek enyhítésére.
API GL-3/ GL-4, Ford WSD-M2C200-C, MB-Approval 235.72
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6401 Dátum:
2019.09.25 szerda, 20:42:45 »
Idézetet írta: Mondeoápoló - 2019.09.25 szerda, 14:05:44
Sziasztok!
2.0 Tddi 90le 5seb váltóhoz melyik Castrol olaj lenne a jobb?
1: CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W-90 - 1L
A Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 a hagyományos API GL-4 besorolású hajtóműolajoknál mgasabb szintű EP adalékcsomagot tartalmazó, kedvezőbb szinkronizációt eredményező teljesen szintetikus hajtóműolaj. A VW 501.50 jóváhagyást megkövetelő gépkocsik mellett számos egyéb API GL-4 besorolású hajtóműolajat igénylő kézi kapcsolású sebességváltóhoz, osztóműhöz és véglehajtáshoz is alkalmazható.
2: Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 1L termékről
A Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 az API GL-3 és GL-4 besorolású kenőanyagot igénylő kézi kapcsolású váltók széles köréhez alkalmazható teljesen szintetikus hajtóműolaj.
Számos modell esetében kifogástalan megoldást nyújt a hidegen észlelhető kapcsolási nehézségek enyhítésére.
API GL-3/ GL-4, Ford WSD-M2C200-C, MB-Approval 235.72
A Castrol javaslata az Ön Ford (EU) Mondeo, MK III (2001-2007)
Syntrans Multivehicle 75W-90
Kézi kapcsolású sebességváltó
CASTROL SYNTRANS MULTIVEHICLE 75W-90 A Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 az API GL-4 besorolású kenőanyagot igénylő kézi kapcsolású váltók széles köréhez alkalmazható teljesen szintetikus hajtónűolaj. Számos modell esetében kifogástalan megoldást nyújt a hidegen észlelhető kapcsolási nehézségek enyhítésére. Minősítések és jóváhagyások: API GL-4; Ford WSD-M2C200-C; MB-Approval 235.72
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6402 Dátum:
2019.09.29 vasárnap, 18:58:23 »
Üdv, új váltószoknyája (fekete bőr) nincs valakinek felesleges?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6403 Dátum:
2019.09.29 vasárnap, 19:25:06 »
Idézetet írta: ezsolt - 2019.09.29 vasárnap, 18:58:23
Üdv, új váltószoknyája (fekete bőr) nincs valakinek felesleges?
Cs12-öt keresd
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6404 Dátum:
2019.10.02 szerda, 22:32:57 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.09.29 vasárnap, 19:25:06
Cs12-öt keresd
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Karkarosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6405 Dátum:
2019.11.18 hétfő, 08:48:23 »
Sziasztok,
Olyan jelenséget tapasztalok, hogy sebességváltásnál felengedem a kuplungot, de a lábam ott marad a pedál felett (mert például 1-esbe rakom, majd 2, 3
) és azt érzem hogy 1-2 másodperccel az után, hogy én felengedtem a lábamat, a kuplung pedál "megüti" a talpam. Tehát a pedál nem jön fel a lábammal, csak kicsit később. Ezt leginkább csak hidegen csinálja az autó.
Szerintetek mi lehet a dolog forrása?
Naplózva
MK3 2003 2.0/131 LE TDCI GHIA Ferdehátú
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6406 Dátum:
2019.11.18 hétfő, 19:30:47 »
Sziasztok!
Kérdésem: kuplungcseréhez kell az alábbi szerszám:
vagy elég egy ilyen sima központosító:
aki esetleg elsiklana felette, nekem még a 230mm-es első generációs kuplungom van, nem is vagyok benne biztos, hogy önállítós.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6407 Dátum:
2019.11.20 szerda, 16:00:48 »
Mi a fene senki nem szerelt még kuplungot?
Vagy csak senki nem akar nekem válaszolni?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagol
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6408 Dátum:
2019.11.20 szerda, 16:50:33 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.11.20 szerda, 16:00:48
Mi a fene senki nem szerelt még kuplungot?
Vagy csak senki nem akar nekem válaszolni?
A kuplungtárcsát kell központosítani, ezért szerintem elég egy sima központosító, főleg ha a lendkerék nincs leszerelve. Tárcsa cseréjénél nem is szükséges a lendkereket leszerelni. Használni szokták még a váltó nyeles tengelyét is, ha van használt, felesleges kéznél.
Üdv: László
Naplózva
1998-as MK-2 2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6409 Dátum:
2019.11.20 szerda, 17:00:35 »
Idézetet írta: Vagol - 2019.11.20 szerda, 16:50:33
A kuplungtárcsát kell központosítani, ezért szerintem elég egy sima központosító, főleg ha a lendkerék nincs leszerelve. Tárcsa cseréjénél nem is szükséges a lendkereket leszerelni. Használni szokták még a váltó nyeles tengelyét is, ha van használt, felesleges kéznél.
Üdv: László
Sok autónál, Fordoknál is olyan a kialakítás, hogy nincs megtámasztva a nyelestengely a főtengely végében.
Ilyen esetben a "donor" nyelestengely haszontalan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6410 Dátum:
2019.11.20 szerda, 18:48:23 »
Idézetet írta: Vagol - 2019.11.20 szerda, 16:50:33
A kuplungtárcsát kell központosítani, ezért szerintem elég egy sima központosító, főleg ha a lendkerék nincs leszerelve. Tárcsa cseréjénél nem is szükséges a lendkereket leszerelni. Használni szokták még a váltó nyeles tengelyét is, ha van használt, felesleges kéznél.
Üdv: László
Köszönöm a választ. Lesz cserélve kettőstömegű is. És csak azért kérdezem mert a LuK dobozra rá van írva, hogy mindenképp kell az első képen lévő "előterhelő" kütyüt használni, viszont az én nyomólapomon nincsennek azok a kis rugók amik dízeleknél vagy egyes későbbi modelleknél vannak. Szerintem is elég kell legyen a központosító, csak biztosra akarok menni.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6411 Dátum:
2019.11.20 szerda, 19:14:30 »
Idézetet írta: Bleky - 2019.11.20 szerda, 18:48:23
Köszönöm a választ. Lesz cserélve kettőstömegű is. És csak azért kérdezem mert a LuK dobozra rá van írva, hogy mindenképp kell az első képen lévő "előterhelő" kütyüt használni, viszont az én nyomólapomon nincsennek azok a kis rugók amik dízeleknél vagy egyes későbbi modelleknél vannak. Szerintem is elég kell legyen a központosító, csak biztosra akarok menni.
van olyan önbeálló is amin nem látszik a kis rugó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6412 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 06:02:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.11.20 szerda, 19:14:30
van olyan önbeálló is amin nem látszik a kis rugó
Értem, köszönöm. Akkor most kell az a szerkezet, vagy menni fog anélkül is?
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Karkarosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6413 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 07:50:47 »
Idézetet írta: Karkarosz - 2019.11.18 hétfő, 08:48:23
Sziasztok,
Olyan jelenséget tapasztalok, hogy sebességváltásnál felengedem a kuplungot, de a lábam ott marad a pedál felett (mert például 1-esbe rakom, majd 2, 3
) és azt érzem hogy 1-2 másodperccel az után, hogy én felengedtem a lábamat, a kuplung pedál "megüti" a talpam. Tehát a pedál nem jön fel a lábammal, csak kicsit később. Ezt leginkább csak hidegen csinálja az autó.
Szerintetek mi lehet a dolog forrása?
Erre esetleg ötlet?
Naplózva
MK3 2003 2.0/131 LE TDCI GHIA Ferdehátú
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6414 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 21:22:43 »
Idézetet írta: Karkarosz - 2019.11.21 csütörtök, 07:50:47
Erre esetleg ötlet?
Az enyém is ilyen volt. Az előző tulaj cserélt rajta kuplungot, kettőstömegű lendkereket.
Nekem bajom nem volt vele, így vettem, így adtam el.
Engem is "zavart", de annyira nem, hogy foglalkozzak vele.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6415 Dátum:
2019.11.22 péntek, 05:43:15 »
Idézetet írta: Karkarosz - 2019.11.21 csütörtök, 07:50:47
Erre esetleg ötlet?
Esetleg egy légtelenítést meglehetne próbálni, nem szorult-e be egy kicsi buborék
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6416 Dátum:
2019.11.22 péntek, 05:56:29 »
Idézetet írta: rstwingo - 2019.11.22 péntek, 05:43:15
Esetleg egy légtelenítést meglehetne próbálni, nem szorult-e be egy kicsi buborék
Én is cseréltettem kompletten mindent,nekem is ilyen volt.Utána légtelenítve volt,kb 5000 km ig tökéletesen működött,aztán olyan lett,mint elötte.Azóta már nem folalkozom a jelenséggel,megszoktam így is.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Karkarosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6417 Dátum:
2019.11.22 péntek, 08:13:57 »
Hű..
Ez a légtelenítés mennyire bonyolult dolog? Mezei autószerelőnek megy?
Naplózva
MK3 2003 2.0/131 LE TDCI GHIA Ferdehátú
vzoli
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6418 Dátum:
2019.11.22 péntek, 08:51:48 »
Idézetet írta: Karkarosz - 2019.11.22 péntek, 08:13:57
Hű..
Ez a légtelenítés mennyire bonyolult dolog? Mezei autószerelőnek megy?
ha nem, akkor oda többet ne vidd.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6419 Dátum:
2019.11.22 péntek, 08:52:46 »
Idézetet írta: Karkarosz - 2019.11.22 péntek, 08:13:57
Hű..
Ez a légtelenítés mennyire bonyolult dolog? Mezei autószerelőnek megy?
Neked is megy, csak ketten kellesz hozzá lenni.
A légtelenítőcsavart megtalálod a váltó fölött, a kinyomó környékén. Csövet rá, valaki meg benn nyomkodja a pedált, ennyi. Legyen elég fékfolyadék a tartályban, arra ügyelj, de amúgy nem nagy varázslat az egész.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6420 Dátum:
2019.11.22 péntek, 10:31:28 »
Idézetet írta: Karkarosz - 2019.11.21 csütörtök, 07:50:47
Erre esetleg ötlet?
Vegig ilyen volt az mk3mam. Teljes kuplungcsere elott es utan is. Sose tapasztaltam, hogy valami bajom lett volna belole.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6421 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 08:10:02 »
sziasztok! a kinyomó csapágyam cicereg egy ideje! tehát csere gondolom kuplungal együtt! oké! de tegnap ötből négybe vissza váltok valami koppanik nyekkenik alulról egyet! de csak ötből négybe hirtelen felengedésnél, mi lehet ez? kuplungal össze függésbe lehet a jelenség? tapasztalt már valaki ilyet? vagy váltó? köszi a válaszokat!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.14 vasárnap, 09:08:54 írta specnaze
»
Naplózva
2001 2.0 tddi
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6422 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 10:03:17 »
Idézetet írta: specnaze - 2020.06.14 vasárnap, 08:10:02
sziasztok! a kinyomó csapágyam cicereg egy ideje! tehát csere gondolom kuplungal együtt! oké! de tegnap ötből négybe vissza váltok valami koppanik nyekkenik alulról egyet! de csak ötből négybe hirtelen felengedésnél, mi lehet ez? kuplungal össze függésbe lehet a jelenség? tapasztalt már valaki ilyet? vagy váltó? köszi a válaszokat!
A kuplunggal együtt cserélni szokás a kettős tömegű lendkereket is és a nyelestengely csapágyat. Nem olcsó a munkadíja és a fél autót szét kell hozzá szedni. Nem annyira vicces 1-2 hónapon belül kétszer szétszedni, ha kuplungcsere után behal a csapágy vagy a lendkerék is. Akkor már a féltengely támcsapágyat is ki szokták cserélni. Szerintem te is írd be az autód adatait, mint nálam is látod és nem kell minden egyes alkalommal beírogatni, hogy milyen autód van, mert sokszor nem mindegy.
Naplózva
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6423 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 10:47:29 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.06.14 vasárnap, 10:03:17
A kuplunggal együtt cserélni szokás a kettős tömegű lendkereket is és a nyelestengely csapágyat. Nem olcsó a munkadíja és a fél autót szét kell hozzá szedni. Nem annyira vicces 1-2 hónapon belül kétszer szétszedni, ha kuplungcsere után behal a csapágy vagy a lendkerék is. Akkor már a féltengely támcsapágyat is ki szokták cserélni. Szerintem te is írd be az autód adatait, mint nálam is látod és nem kell minden egyes alkalommal beírogatni, hogy milyen autód van, mert sokszor nem mindegy.
2001es 2.0 tddi
Naplózva
2001 2.0 tddi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6424 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 11:10:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.06.14 vasárnap, 10:03:17
A
kuplunggal együtt cserélni szokás
a kettős tömegű lendkereket is és
a nyelestengely csapágyat
. Nem olcsó a munkadíja és a fél autót szét kell hozzá szedni. Nem annyira vicces 1-2 hónapon belül kétszer szétszedni, ha kuplungcsere után behal a csapágy vagy a lendkerék is. Akkor már a féltengely támcsapágyat is ki szokták cserélni. Szerintem te is írd be az autód adatait, mint nálam is látod és nem kell minden egyes alkalommal beírogatni, hogy milyen autód van, mert sokszor nem mindegy.
Nem, nem szokás.
Az váltó szétszereléssel jár és kuplungcserénél nem
szokás
a váltót darabokra szedni.
A kinyomócsapágyra gondoltál, nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6425 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 12:00:53 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.14 vasárnap, 11:10:30
Nem, nem szokás.
Az váltó szétszereléssel jár és kuplungcserénél nem
szokás
a váltót darabokra szedni.
A kinyomócsapágyra gondoltál, nem?
Nem, hanem a főtengely végén levőre. Lehet rosszul írtam a nevét. Szerintem tudod te, hogy mire gondoltam.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.14 vasárnap, 12:06:23 írta Lacika71
»
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6426 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 12:02:43 »
Idézetet írta: specnaze - 2020.06.14 vasárnap, 10:47:29
2001es 2.0 tddi
profil=>fórum profil információ=>aláírás
Ide írd be ezeket és akkor nem kell mindig külön begépelgetni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6427 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 12:14:54 »
Idézetet írta: specnaze - 2020.06.14 vasárnap, 08:10:02
sziasztok! a kinyomó csapágyam cicereg egy ideje! tehát csere gondolom kuplungal együtt! oké! de tegnap ötből négybe vissza váltok valami koppanik nyekkenik alulról egyet! de csak ötből négybe hirtelen felengedésnél, mi lehet ez? kuplungal össze függésbe lehet a jelenség? tapasztalt már valaki ilyet? vagy váltó? köszi a válaszokat!
A kinyomó nekem 300 ezer km-t cicergett, és még akkor sem esett szét.
Esetleg a váltó alsó támasz szilentje adta meg magát? Az szokott visszaváltásnál koppanni. De akkor 4-3, 3-2-nél is kellene neki.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6428 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 12:16:42 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.06.14 vasárnap, 12:00:53
Nem, hanem a főtengely végén levőre. Lehet rosszul írtam a nevét. Szerintem tudod te, hogy mire gondoltam.
Nincs a főtengely végén semmi.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6429 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 12:20:43 »
honnan érdemes rendelni, mondjuk szettet mik a jó márkák vagy habbal elmegy alapon!
Naplózva
2001 2.0 tddi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6430 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 14:12:59 »
Idézetet írta: specnaze - 2020.06.14 vasárnap, 12:20:43
honnan érdemes rendelni, mondjuk szettet mik a jó márkák vagy habbal elmegy alapon!
LUK-ot vegyél, cikkszámok a FAQ-ban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6431 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 16:30:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.14 vasárnap, 14:12:59
LUK-ot vegyél, cikkszámok a FAQ-ban.
AndyA
Köszi!!!
Naplózva
2001 2.0 tddi
Lacika71
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6432 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 16:34:29 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.14 vasárnap, 12:16:42
Nincs a főtengely végén semmi.......
Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6433 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 17:47:10 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.06.14 vasárnap, 16:34:29
Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)
Nem tudom miről beszélsz. Illetve a főtengely végén lévő nyelestengely csapágyról beszélsz....
Én értetlenkedem? Hát nem hinném. Te olyan dologról beszélsz, ami nincs. Nekem és másoknak honnan a fenéből kellene tudni, hogy mire gondolsz? Írd azt, amire gondolsz és ennyi az egész!
De ahogy mondtam (még régen is), a nyelestengely csapágy a váltóban van. A főtengely végén nincs semmilyen csapágy és MK3-as Mondeo-ban sosem volt.
A főtengely hátsó szimmering egészen más dolog! Nem a megnevezés pontatlansága itt a probléma, hanem egész más volt megemlítve!
Szóval ami le van írva, az van leírva. Ha nem tudod a pontos nevét, inkább ne írj helyette mást... félrevezető.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.14 vasárnap, 17:52:06 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6434 Dátum:
2020.06.14 vasárnap, 22:17:02 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2020.06.14 vasárnap, 16:34:29
Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)
Azt biza' érdemes, ha már odáig szétborították az autót.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6435 Dátum:
2020.06.17 szerda, 12:59:10 »
Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6436 Dátum:
2020.06.17 szerda, 13:13:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 12:59:10
Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.
AndyA
tegyél hozzávalót.annyit már nem megy az az autó,ami azt kinyírja...mennyi? 15éves?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6437 Dátum:
2020.06.17 szerda, 13:36:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 12:59:10
Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.
AndyA
A 2.2-esben neked még gyári?
Csak azért kérdem, hogy mire számíthatok 339.000 km futás után.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6438 Dátum:
2020.06.17 szerda, 13:44:26 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.06.17 szerda, 13:36:39
A 2.2-esben neked még gyári?
Csak azért kérdem, hogy mire számíthatok 339.000 km futás után.
498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6439 Dátum:
2020.06.17 szerda, 13:52:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 13:44:26
498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.
AndyA
Tedd hozzá mindig, hogy a te felhasználási körülményed közel optimális volt.
Egyáltalán semmi következtetést nem lehet levonni, hogy másnak....mennyit fog elmenni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6440 Dátum:
2020.06.17 szerda, 14:36:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 13:44:26
498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.
AndyA
Akkor jól bírta, köszi!
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6441 Dátum:
2020.06.17 szerda, 15:09:44 »
Idézetet írta: xrobe - 2020.06.17 szerda, 14:36:43
Akkor jól bírta, köszi!
115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.
115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.
Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6442 Dátum:
2020.06.17 szerda, 15:29:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 15:09:44
115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.
115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.
Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.
AndyA
Ideálisan használtátok akkor.
Csak érdeklődtem, ha szétesik 2 hét múlva, akkor sem lövöm fejbe magam.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6443 Dátum:
2020.06.17 szerda, 16:27:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 15:09:44
115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.
115-137,5-ig TrekXC használta, szinte
kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason
.
Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.
AndyA
Tárnok, melyik részén van az M3-asnak?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6444 Dátum:
2020.06.17 szerda, 17:50:02 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.06.17 szerda, 16:27:56
Tárnok, melyik részén van az M3-asnak?
Mert szerinted Tárnokról Miskolcra merre vezet az űt? Az M7-esen?!?!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6445 Dátum:
2020.06.17 szerda, 19:23:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.06.17 szerda, 17:50:02
Mert szerinted Tárnokról Miskolcra merre vezet az űt? Az M7-esen?!?!
AndyA
Látom, értetted....
"kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason."
Elfelejtetted mit írtál?
Tárnok és Miskolc között nem kizárólag az M3-as van. Nem lehetséges kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason haladni.
Első lépés az M7-es, aztán M0-ás és úgy jön az M3.....
«
Utoljára szerkesztve: 2020.06.17 szerda, 19:25:36 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6446 Dátum:
2020.06.27 szombat, 19:27:14 »
A váltó teteje áll az olajban. Igaz, ez kb 10 éve így van.
Volt már pasztázva a kulissza teteje, de ugyanúgy folyt belőle utána is. Egészen lefolyik, oldalt a blokk oldalán is. Állítólag a "szuszogónál" dolgozza ki a felesleget, de hát ez már annyit kidolgozott hogy lassan már nincs is benne semmi.
Mit lehet ezzel csinálni?
https://kepkuldes.com/image/ZxqqJc
https://kepkuldes.com/image/ZxqXRu
https://kepkuldes.com/image/ZxqcV7
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6447 Dátum:
2020.06.27 szombat, 20:25:29 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2020.06.27 szombat, 19:27:14
A váltó teteje áll az olajban. Igaz, ez kb 10 éve így van.
Volt már pasztázva a kulissza teteje, de ugyanúgy folyt belőle utána is. Egészen lefolyik, oldalt a blokk oldalán is. Állítólag a "szuszogónál" dolgozza ki a felesleget, de hát ez már annyit kidolgozott hogy lassan már nincs is benne semmi.
Mit lehet ezzel csinálni?
https://kepkuldes.com/image/ZxqqJc
https://kepkuldes.com/image/ZxqXRu
https://kepkuldes.com/image/ZxqcV7
Így vettem, és így adtam tovább a Di-t, az elején még akartam vele foglalkozni, aztán elengedtem.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6448 Dátum:
2020.06.27 szombat, 20:36:00 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.06.27 szombat, 20:25:29
Így vettem, és így adtam tovább a Di-t, az elején még akartam vele foglalkozni, aztán elengedtem.
Mivel épp olajfolyásmegszüntetőprojekten vagyok, így gondoltam megcsinálom ezt is.
Plusz már mintha egyre jobban folyna.(vagy csak az évek alatt összegyűlt
) Azért nyilván nem ez a normál állapot, ha lehet megoldanám.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
villammagnes
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #6449 Dátum:
2020.07.11 szombat, 22:42:37 »
sziasztok.
2.0tddi....4. és 5.fokozatban mikor megjön a toltonyomas.... es kicsit jobban tiporva neki eszement módon raz gyorsítás közben.... a tengelykapcsoló benyomasajor a rázás megszunik.... lehet e a diferencialműből lévő kihajtás a probléma?
azaz lehet a féltengely a ludas? 1.2.3 ba nem csinalja csak 4.5.ben....mit gondoltok? olyan 120nál elhagyja a rázás.... 90től indul kb.
Naplózva
Mk III TDDI KOMBI
Oldalak:
1
...
122
123
124
125
126
127
128
[
129
]
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ