Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 16:19:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2329954 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6400 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:05:44 »

Sziasztok!
2.0 Tddi 90le 5seb váltóhoz melyik Castrol olaj lenne a jobb?

1: CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W-90 - 1L

A Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 a hagyományos API GL-4 besorolású hajtóműolajoknál mgasabb szintű EP adalékcsomagot tartalmazó, kedvezőbb szinkronizációt eredményező teljesen szintetikus hajtóműolaj. A VW 501.50 jóváhagyást megkövetelő gépkocsik mellett számos egyéb API GL-4 besorolású hajtóműolajat igénylő kézi kapcsolású sebességváltóhoz, osztóműhöz és véglehajtáshoz is alkalmazható.

2: Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 1L termékről

A Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 az API GL-3 és GL-4 besorolású kenőanyagot igénylő kézi kapcsolású váltók széles köréhez alkalmazható teljesen szintetikus hajtóműolaj.
Számos modell esetében kifogástalan megoldást nyújt a hidegen észlelhető kapcsolási nehézségek enyhítésére.
API GL-3/ GL-4, Ford WSD-M2C200-C, MB-Approval 235.72
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6401 Dátum: 2019.09.25 szerda, 20:42:45 »

Sziasztok!
2.0 Tddi 90le 5seb váltóhoz melyik Castrol olaj lenne a jobb?

1: CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W-90 - 1L

A Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 a hagyományos API GL-4 besorolású hajtóműolajoknál mgasabb szintű EP adalékcsomagot tartalmazó, kedvezőbb szinkronizációt eredményező teljesen szintetikus hajtóműolaj. A VW 501.50 jóváhagyást megkövetelő gépkocsik mellett számos egyéb API GL-4 besorolású hajtóműolajat igénylő kézi kapcsolású sebességváltóhoz, osztóműhöz és véglehajtáshoz is alkalmazható.

2: Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 1L termékről

A Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 az API GL-3 és GL-4 besorolású kenőanyagot igénylő kézi kapcsolású váltók széles köréhez alkalmazható teljesen szintetikus hajtóműolaj.
Számos modell esetében kifogástalan megoldást nyújt a hidegen észlelhető kapcsolási nehézségek enyhítésére.
API GL-3/ GL-4, Ford WSD-M2C200-C, MB-Approval 235.72
A Castrol javaslata az Ön Ford (EU) Mondeo, MK III (2001-2007)

Syntrans Multivehicle 75W-90
Kézi kapcsolású sebességváltó
 
CASTROL SYNTRANS MULTIVEHICLE 75W-90 A Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 az API GL-4 besorolású kenőanyagot igénylő kézi kapcsolású váltók széles köréhez alkalmazható teljesen szintetikus hajtónűolaj. Számos modell esetében kifogástalan megoldást nyújt a hidegen észlelhető kapcsolási nehézségek enyhítésére. Minősítések és jóváhagyások: API GL-4; Ford WSD-M2C200-C; MB-Approval 235.72
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6402 Dátum: 2019.09.29 vasárnap, 18:58:23 »

Üdv, új váltószoknyája (fekete bőr) nincs valakinek felesleges?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #6403 Dátum: 2019.09.29 vasárnap, 19:25:06 »

Üdv, új váltószoknyája (fekete bőr) nincs valakinek felesleges?
Cs12-öt keresd
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6404 Dátum: 2019.10.02 szerda, 22:32:57 »

 worship
Cs12-öt keresd
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Karkarosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #6405 Dátum: 2019.11.18 hétfő, 08:48:23 »

Sziasztok,

Olyan jelenséget tapasztalok, hogy sebességváltásnál felengedem a kuplungot, de a lábam ott marad a pedál felett (mert például 1-esbe rakom, majd 2, 3 Smiley ) és azt érzem hogy 1-2 másodperccel az után, hogy én felengedtem a lábamat, a kuplung pedál "megüti" a talpam. Tehát a pedál nem jön fel a lábammal, csak kicsit később. Ezt leginkább csak hidegen csinálja az autó.
Szerintetek mi lehet a dolog forrása?
Naplózva

MK3 2003 2.0/131 LE TDCI GHIA Ferdehátú
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6406 Dátum: 2019.11.18 hétfő, 19:30:47 »

Sziasztok!

Kérdésem: kuplungcseréhez kell az alábbi szerszám:



vagy elég egy ilyen sima központosító:



aki esetleg elsiklana felette, nekem még a 230mm-es első generációs kuplungom van, nem is vagyok benne biztos, hogy önállítós.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6407 Dátum: 2019.11.20 szerda, 16:00:48 »

Mi a fene senki nem szerelt még kuplungot?  hehe Vagy csak senki nem akar nekem válaszolni?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6408 Dátum: 2019.11.20 szerda, 16:50:33 »

Mi a fene senki nem szerelt még kuplungot?  hehe Vagy csak senki nem akar nekem válaszolni?


A kuplungtárcsát kell központosítani, ezért szerintem elég egy sima központosító, főleg ha a lendkerék nincs leszerelve. Tárcsa cseréjénél nem is szükséges a lendkereket leszerelni. Használni szokták még a váltó nyeles tengelyét is, ha van használt, felesleges kéznél.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6409 Dátum: 2019.11.20 szerda, 17:00:35 »

A kuplungtárcsát kell központosítani, ezért szerintem elég egy sima központosító, főleg ha a lendkerék nincs leszerelve. Tárcsa cseréjénél nem is szükséges a lendkereket leszerelni. Használni szokták még a váltó nyeles tengelyét is, ha van használt, felesleges kéznél.

Üdv: László

Sok autónál, Fordoknál is olyan a kialakítás, hogy nincs megtámasztva a nyelestengely a főtengely végében.
Ilyen esetben a "donor" nyelestengely haszontalan.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6410 Dátum: 2019.11.20 szerda, 18:48:23 »

A kuplungtárcsát kell központosítani, ezért szerintem elég egy sima központosító, főleg ha a lendkerék nincs leszerelve. Tárcsa cseréjénél nem is szükséges a lendkereket leszerelni. Használni szokták még a váltó nyeles tengelyét is, ha van használt, felesleges kéznél.

Üdv: László

Köszönöm a választ. Lesz cserélve kettőstömegű is. És csak azért kérdezem mert a LuK dobozra rá van írva, hogy mindenképp kell az első képen lévő "előterhelő" kütyüt használni, viszont az én nyomólapomon nincsennek azok a kis rugók amik dízeleknél vagy egyes későbbi modelleknél vannak. Szerintem is elég kell legyen a központosító, csak biztosra akarok menni.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6411 Dátum: 2019.11.20 szerda, 19:14:30 »

Köszönöm a választ. Lesz cserélve kettőstömegű is. És csak azért kérdezem mert a LuK dobozra rá van írva, hogy mindenképp kell az első képen lévő "előterhelő" kütyüt használni, viszont az én nyomólapomon nincsennek azok a kis rugók amik dízeleknél vagy egyes későbbi modelleknél vannak. Szerintem is elég kell legyen a központosító, csak biztosra akarok menni.
van olyan önbeálló is amin nem látszik a kis rugó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6412 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 06:02:02 »

van olyan önbeálló is amin nem látszik a kis rugó

Értem, köszönöm. Akkor most kell az a szerkezet, vagy menni fog anélkül is?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Karkarosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #6413 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 07:50:47 »

Sziasztok,

Olyan jelenséget tapasztalok, hogy sebességváltásnál felengedem a kuplungot, de a lábam ott marad a pedál felett (mert például 1-esbe rakom, majd 2, 3 Smiley ) és azt érzem hogy 1-2 másodperccel az után, hogy én felengedtem a lábamat, a kuplung pedál "megüti" a talpam. Tehát a pedál nem jön fel a lábammal, csak kicsit később. Ezt leginkább csak hidegen csinálja az autó.
Szerintetek mi lehet a dolog forrása?

Erre esetleg ötlet?
Naplózva

MK3 2003 2.0/131 LE TDCI GHIA Ferdehátú
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #6414 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 21:22:43 »

Erre esetleg ötlet?
Az enyém is ilyen volt. Az előző tulaj cserélt rajta kuplungot, kettőstömegű lendkereket.
Nekem bajom nem volt vele, így vettem, így adtam el.
Engem is "zavart", de annyira nem, hogy foglalkozzak vele.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #6415 Dátum: 2019.11.22 péntek, 05:43:15 »

Erre esetleg ötlet?

Esetleg egy légtelenítést meglehetne próbálni, nem szorult-e be egy kicsi buborék
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #6416 Dátum: 2019.11.22 péntek, 05:56:29 »

Esetleg egy légtelenítést meglehetne próbálni, nem szorult-e be egy kicsi buborék
Én is cseréltettem kompletten mindent,nekem is ilyen volt.Utána légtelenítve volt,kb 5000 km ig tökéletesen működött,aztán olyan lett,mint elötte.Azóta már nem folalkozom a jelenséggel,megszoktam így is.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Karkarosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #6417 Dátum: 2019.11.22 péntek, 08:13:57 »

Hű..
Ez a légtelenítés mennyire bonyolult dolog? Mezei autószerelőnek megy?
Naplózva

MK3 2003 2.0/131 LE TDCI GHIA Ferdehátú
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6418 Dátum: 2019.11.22 péntek, 08:51:48 »

Hű..
Ez a légtelenítés mennyire bonyolult dolog? Mezei autószerelőnek megy?

ha nem, akkor oda többet ne vidd.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6419 Dátum: 2019.11.22 péntek, 08:52:46 »

Hű..
Ez a légtelenítés mennyire bonyolult dolog? Mezei autószerelőnek megy?

Neked is megy, csak ketten kellesz hozzá lenni. Smiley

A légtelenítőcsavart megtalálod a váltó fölött, a kinyomó környékén. Csövet rá, valaki meg benn nyomkodja a pedált, ennyi. Legyen elég fékfolyadék a tartályban, arra ügyelj, de amúgy nem nagy varázslat az egész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6420 Dátum: 2019.11.22 péntek, 10:31:28 »

Erre esetleg ötlet?

Vegig ilyen volt az mk3mam. Teljes kuplungcsere elott es utan is. Sose tapasztaltam, hogy valami bajom lett volna belole.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #6421 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 08:10:02 »

sziasztok! a kinyomó csapágyam cicereg egy ideje! tehát csere gondolom kuplungal együtt! oké! de tegnap ötből négybe vissza váltok valami koppanik nyekkenik  alulról egyet! de csak ötből négybe hirtelen felengedésnél, mi lehet ez? kuplungal össze függésbe lehet a jelenség? tapasztalt már valaki ilyet? vagy váltó? köszi a válaszokat!
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.14 vasárnap, 09:08:54 írta specnaze » Naplózva

2001   2.0 tddi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6422 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 10:03:17 »

sziasztok! a kinyomó csapágyam cicereg egy ideje! tehát csere gondolom kuplungal együtt! oké! de tegnap ötből négybe vissza váltok valami koppanik nyekkenik  alulról egyet! de csak ötből négybe hirtelen felengedésnél, mi lehet ez? kuplungal össze függésbe lehet a jelenség? tapasztalt már valaki ilyet? vagy váltó? köszi a válaszokat!

A kuplunggal együtt cserélni szokás a kettős tömegű lendkereket is és a nyelestengely csapágyat. Nem olcsó a munkadíja és a fél autót szét kell hozzá szedni. Nem annyira vicces 1-2 hónapon belül kétszer szétszedni, ha kuplungcsere után behal a csapágy vagy a lendkerék is. Akkor már a féltengely támcsapágyat is ki szokták cserélni. Szerintem te is írd be az autód adatait, mint nálam is látod és nem kell minden egyes alkalommal beírogatni, hogy milyen autód van, mert sokszor nem mindegy.
Naplózva
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #6423 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 10:47:29 »

A kuplunggal együtt cserélni szokás a kettős tömegű lendkereket is és a nyelestengely csapágyat. Nem olcsó a munkadíja és a fél autót szét kell hozzá szedni. Nem annyira vicces 1-2 hónapon belül kétszer szétszedni, ha kuplungcsere után behal a csapágy vagy a lendkerék is. Akkor már a féltengely támcsapágyat is ki szokták cserélni. Szerintem te is írd be az autód adatait, mint nálam is látod és nem kell minden egyes alkalommal beírogatni, hogy milyen autód van, mert sokszor nem mindegy.


2001es 2.0 tddi
Naplózva

2001   2.0 tddi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6424 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 11:10:30 »

A kuplunggal együtt cserélni szokás a kettős tömegű lendkereket is és a nyelestengely csapágyat. Nem olcsó a munkadíja és a fél autót szét kell hozzá szedni. Nem annyira vicces 1-2 hónapon belül kétszer szétszedni, ha kuplungcsere után behal a csapágy vagy a lendkerék is. Akkor már a féltengely támcsapágyat is ki szokták cserélni. Szerintem te is írd be az autód adatait, mint nálam is látod és nem kell minden egyes alkalommal beírogatni, hogy milyen autód van, mert sokszor nem mindegy.

Nem, nem szokás.
Az váltó szétszereléssel jár és kuplungcserénél nem szokás a váltót darabokra szedni.  wave
A kinyomócsapágyra gondoltál, nem?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6425 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 12:00:53 »

Nem, nem szokás.
Az váltó szétszereléssel jár és kuplungcserénél nem szokás a váltót darabokra szedni.  wave
A kinyomócsapágyra gondoltál, nem?

Nem, hanem a főtengely végén levőre. Lehet rosszul írtam a nevét. Szerintem tudod te, hogy mire gondoltam.
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.14 vasárnap, 12:06:23 írta Lacika71 » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6426 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 12:02:43 »


2001es 2.0 tddi


profil=>fórum profil információ=>aláírás
Ide írd be ezeket és akkor nem kell mindig külön begépelgetni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6427 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 12:14:54 »

sziasztok! a kinyomó csapágyam cicereg egy ideje! tehát csere gondolom kuplungal együtt! oké! de tegnap ötből négybe vissza váltok valami koppanik nyekkenik  alulról egyet! de csak ötből négybe hirtelen felengedésnél, mi lehet ez? kuplungal össze függésbe lehet a jelenség? tapasztalt már valaki ilyet? vagy váltó? köszi a válaszokat!

A kinyomó nekem 300 ezer km-t cicergett, és még akkor sem esett szét. Smiley

Esetleg a váltó alsó támasz szilentje adta meg magát? Az szokott visszaváltásnál koppanni. De akkor 4-3, 3-2-nél is kellene neki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6428 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 12:16:42 »

Nem, hanem a főtengely végén levőre. Lehet rosszul írtam a nevét. Szerintem tudod te, hogy mire gondoltam.

Nincs a főtengely végén semmi.......  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #6429 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 12:20:43 »

honnan érdemes rendelni, mondjuk szettet mik a jó márkák vagy habbal elmegy alapon!
Naplózva

2001   2.0 tddi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6430 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 14:12:59 »

honnan érdemes rendelni, mondjuk szettet mik a jó márkák vagy habbal elmegy alapon!

LUK-ot vegyél, cikkszámok a FAQ-ban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #6431 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 16:30:22 »

LUK-ot vegyél, cikkszámok a FAQ-ban.

AndyA

Köszi!!!
Naplózva

2001   2.0 tddi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #6432 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 16:34:29 »

Nincs a főtengely végén semmi.......  Roll Eyes

Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6433 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 17:47:10 »

Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)

Nem tudom miről beszélsz. Illetve a főtengely végén lévő nyelestengely csapágyról beszélsz....
Én értetlenkedem? Hát nem hinném. Te olyan dologról beszélsz, ami nincs. Nekem és másoknak honnan a fenéből kellene tudni, hogy mire gondolsz? Írd azt, amire gondolsz és ennyi az egész!  wave
De ahogy mondtam (még régen is), a nyelestengely csapágy a váltóban van. A főtengely végén nincs semmilyen csapágy és MK3-as Mondeo-ban sosem volt.
A főtengely hátsó szimmering egészen más dolog! Nem a megnevezés pontatlansága itt a probléma, hanem egész más volt megemlítve!  Cool
Szóval ami le van írva, az van leírva. Ha nem tudod a pontos nevét, inkább ne írj helyette mást... félrevezető.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.14 vasárnap, 17:52:06 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6434 Dátum: 2020.06.14 vasárnap, 22:17:02 »

Ismétlem, tudod te miről beszélek, csak direkt értetlenkedsz itt. Inkább mond meg, hogy mi az. (Na jó nem csapágy, hanem főtengely szimering.)

Azt biza' érdemes, ha már odáig szétborították az autót. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6435 Dátum: 2020.06.17 szerda, 12:59:10 »

Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6436 Dátum: 2020.06.17 szerda, 13:13:17 »

Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.

AndyA
tegyél hozzávalót.annyit már nem megy az az autó,ami azt kinyírja...mennyi? 15éves?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6437 Dátum: 2020.06.17 szerda, 13:36:39 »

Az N7BA motorhoz passzos a 2.2-es QJB... motorok kettős tömegűje? Az erősebb, tovább bírná a kiképzést, és annyival nem drágább.

AndyA
A 2.2-esben neked még gyári?
Csak azért kérdem, hogy mire számíthatok 339.000 km futás után.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6438 Dátum: 2020.06.17 szerda, 13:44:26 »

A 2.2-esben neked még gyári?
Csak azért kérdem, hogy mire számíthatok 339.000 km futás után.  vigyor3

498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6439 Dátum: 2020.06.17 szerda, 13:52:57 »

498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA


Tedd hozzá mindig, hogy a te felhasználási körülményed közel optimális volt.  wave
Egyáltalán semmi következtetést nem lehet levonni, hogy másnak....mennyit fog elmenni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6440 Dátum: 2020.06.17 szerda, 14:36:43 »

498500 km után cseréltettem. Akkor már azért nem volt egészen hibátlan, bár még messze volt a csörgős-zörgős totál haláltól is. Röhej, de készülve a dolgokra megvettem ninden hozzávalót már 2013-ban, azóta állt idén márciusig a garázs sarkába letámasztva, várva jobb sorsát.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Akkor jól bírta, köszi!  nyes
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6441 Dátum: 2020.06.17 szerda, 15:09:44 »

Akkor jól bírta, köszi!  nyes

115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.

115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.

Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6442 Dátum: 2020.06.17 szerda, 15:29:29 »

115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.

115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.

Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.

AndyA
Ideálisan használtátok akkor.
Csak érdeklődtem, ha szétesik 2 hét múlva, akkor sem lövöm fejbe magam.  vigyor3
 
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6443 Dátum: 2020.06.17 szerda, 16:27:56 »

115 ezerig a Tetrapack nagyfőnök cégautója volt, többnyire Magyarországon belül, hosszabb távokon, de nem mindig autópályán.

115-137,5-ig TrekXC használta, szinte kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason.

Azóta én járok vele, eleinte Bp-Bécs között oda-vissza, utóbb Bp-München között ugyanez. A nálam töltött több mint 350 ezerből nincs talán 10-20 ezer km összesen, ami nem pálya volt.

AndyA


Tárnok, melyik részén van az M3-asnak?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6444 Dátum: 2020.06.17 szerda, 17:50:02 »


Tárnok, melyik részén van az M3-asnak?  hehe

Mert szerinted Tárnokról Miskolcra merre vezet az űt? Az M7-esen?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6445 Dátum: 2020.06.17 szerda, 19:23:30 »

Mert szerinted Tárnokról Miskolcra merre vezet az űt? Az M7-esen?!?!

AndyA

Látom, értetted....  eplus2

"kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason."
Elfelejtetted mit írtál?  vigyor3

Tárnok és Miskolc között  nem kizárólag az M3-as van.  Nem lehetséges kizárólag Tárnok és Miskolc között az M3-ason haladni.  Cool
Első lépés az M7-es, aztán M0-ás és úgy jön az M3.....  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2020.06.17 szerda, 19:25:36 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6446 Dátum: 2020.06.27 szombat, 19:27:14 »

A váltó teteje áll az olajban. Igaz, ez kb 10 éve így van. vigyor3 Volt már pasztázva a kulissza teteje, de ugyanúgy folyt belőle utána is. Egészen lefolyik, oldalt a blokk oldalán is. Állítólag a "szuszogónál" dolgozza ki a felesleget, de hát ez már annyit kidolgozott hogy lassan már nincs is benne semmi. nyes Mit lehet ezzel csinálni?

https://kepkuldes.com/image/ZxqqJc https://kepkuldes.com/image/ZxqXRu https://kepkuldes.com/image/ZxqcV7

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #6447 Dátum: 2020.06.27 szombat, 20:25:29 »

A váltó teteje áll az olajban. Igaz, ez kb 10 éve így van. vigyor3 Volt már pasztázva a kulissza teteje, de ugyanúgy folyt belőle utána is. Egészen lefolyik, oldalt a blokk oldalán is. Állítólag a "szuszogónál" dolgozza ki a felesleget, de hát ez már annyit kidolgozott hogy lassan már nincs is benne semmi. nyes Mit lehet ezzel csinálni?

https://kepkuldes.com/image/ZxqqJc https://kepkuldes.com/image/ZxqXRu https://kepkuldes.com/image/ZxqcV7


Így vettem, és így adtam tovább a Di-t, az elején még akartam vele foglalkozni, aztán elengedtem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6448 Dátum: 2020.06.27 szombat, 20:36:00 »

Így vettem, és így adtam tovább a Di-t, az elején még akartam vele foglalkozni, aztán elengedtem.

Mivel épp olajfolyásmegszüntetőprojekten vagyok, így gondoltam megcsinálom ezt is. vigyor3 Plusz már mintha egyre jobban folyna.(vagy csak az évek alatt összegyűlt vigyor3 ) Azért nyilván nem ez a normál állapot, ha lehet megoldanám.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91



E-mail
« Új hozzászólás #6449 Dátum: 2020.07.11 szombat, 22:42:37 »

sziasztok.
2.0tddi....4. és 5.fokozatban mikor megjön a toltonyomas.... es kicsit jobban tiporva neki eszement módon raz gyorsítás közben.... a tengelykapcsoló benyomasajor a rázás megszunik.... lehet e a diferencialműből lévő kihajtás a probléma?  nyes
azaz lehet a féltengely a ludas? 1.2.3 ba nem csinalja csak 4.5.ben....mit gondoltok? olyan 120nál elhagyja a rázás.... 90től indul kb.
Naplózva

Mk III TDDI KOMBI
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.