Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 22:19:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2324580 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:46:32 »

Manuális váltó, kuplung.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.09 szerda, 20:11:14 »

Sziasztok.a féken kivül van még ujjabban egy olyan baja gépnek h 1ik percröl a másikra nem engedte berakni semmilyen sebességbe.ilyenkor leálit 1es indit és igy indultam.aztán menet közben is.néha nem engedte vissza.elmentem szerelőhöz ott semmi .viszont észrevette h a fékolaj fele hiányzik de alul semmi folyás.aztán még néha csinálta h nem vette de elmult ,most az a része jó.tegnap ota néha a kupl pedál holtpontnál enyhén remegő karistolo érzést ad .na ez mi lehet?tárcsa vagy kinyomó csapágy?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.09 szerda, 20:57:15 »

Sziasztok.a féken kivül van még ujjabban egy olyan baja gépnek h 1ik percröl a másikra nem engedte berakni semmilyen sebességbe.ilyenkor leálit 1es indit és igy indultam.aztán menet közben is.néha nem engedte vissza.elmentem szerelőhöz ott semmi .viszont észrevette h a fékolaj fele hiányzik de alul semmi folyás.aztán még néha csinálta h nem vette de elmult ,most az a része jó.tegnap ota néha a kupl pedál holtpontnál enyhén remegő karistolo érzést ad .na ez mi lehet?tárcsa vagy kinyomó csapágy?
A kinyomó biztosan lehalt,de ha le lesz bontva,lehet,hogy lesz ott még más is avétos.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.09 szerda, 21:01:38 »

Sziasztok .
Még új vagyok a mondeosok közt  ezért lenne egy kérdésem
Van egy kis problémám a kuplongot ha alapjáraton benyomom kolompol viszont ha fordulatot adok már nem mi ez?
köszi a választ és a segitséget
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.11 péntek, 21:52:10 »

Valszeg szerintem lendkerék!nem??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.11 péntek, 21:54:51 »

Sziasztok .
Még új vagyok a mondeosok közt  ezért lenne egy kérdésem
Van egy kis problémám a kuplongot ha alapjáraton benyomom kolompol viszont ha fordulatot adok már nem mi ez?
köszi a választ és a segitséget
Kinyomócsapágyra tippelnék. Az alkatrész relatv nem drága (3x ezer Ft,) de a szerelés nem olcsó, és illik pár dolgot vele együtt cserélve.
NGabó most csinált ilyesmit, vhol 120e környéke volt a számla vége...

szerk.
ITT van a hozzászólása
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.11 péntek, 21:58:12 írta tádé » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.12 szombat, 15:39:49 »

Az szerintem is lendkerék lessz, mert ha benyomod a kuplungot akkor van tehermentesitve és azért kolompol-zörög-csattog mert szétvan hullva...
a kinyomócsapágy álltalában ciripelni szokott...de ha csere akkor mindent egybe érdemes......
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 12:19:56 »

Az szerintem is lendkerék lessz, mert ha benyomod a kuplungot akkor van tehermentesitve és azért kolompol-zörög-csattog mert szétvan hullva...
a kinyomócsapágy álltalában ciripelni szokott...de ha csere akkor mindent egybe érdemes......

Szasztok!

Hát ***ki, feljöttem, hogy megkérdezzelek Titeket, hogy mi van akkor, ha a kuplunk holtpontnál kerepelő hangot ad (mintha valami rezonálna).
De ahogy látom nem egyedi a problémám...
Tegnap épp azon imátkoztam, hogy ne a lendkerék legyen, mert az fáááááj SadSad
Tudtok abban segíteni, hogy melyik szervízbe vigyem a gépet? Valszeg nagygenerál is kéne rá, mert motorikusan nemigazán volt hozzányúlva a géphez a gyár óta. Most tartok 175e km-nél...

Köszönöm szépen!
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.13 vasárnap, 12:40:51 írta Kisber » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 12:42:20 »

Szasztok!

Hát ***ki, feljöttem, hogy megkérdezzelek Titeket, hogy mi van akkor, ha a kuplunk holtpontnál kerepelő hangot ad (mintha valami rezonálna).
De ahogy látom nem egyedi a problémám...
Tegnap épp azon imátkoztam, hogy ne a lendkerék legyen, mert az fáááááj SadSad
Tudtok abban segíteni, hogy melyik szervízbe vigyem a gépet? Valszeg nagygenerál is kéne rá, mert motorikusan nemigazán volt hozzányúlva a géphez a gyár óta. Most tartok 175e km-nél...

Köszönöm szépen!
Attól függ mi van közel. De ha már szétment  a lendkerék akkor egy munkadíj alatt vár rád egy kuplung csere is.
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 13:33:14 »

Attól függ mi van közel. De ha már szétment  a lendkerék akkor egy munkadíj alatt vár rád egy kuplung csere is.

Pesten igazából bárhova elvinném, ahol nem vágnának át... Smiley
Egy szívósortisztítást is be kéne üzemelni... meg még amit kell... Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 14:03:34 »

Pesten igazából bárhova elvinném, ahol nem vágnának át... Smiley
Egy szívósortisztítást is be kéne üzemelni... meg még amit kell... Smiley
Szerintem keresd Vik-et a forumon.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:23:07 »

Lassan majd ha lessz időm elkezdem a fix lendkerék dolgot is TDCI-hez ha valakit érdekel....

Saját tapasztalatom: kb 3000km-t toltam bele elég keményen és nem finomkodva egy eléggé meghúzott chippes mocival....és tökéletes!

Olvastam az okos hozzászólásokat ehhez a dologhoz, de inkább nem kommentálnám....nincs értelme.


Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:49:33 »

Lassan majd ha lessz időm elkezdem a fix lendkerék dolgot is TDCI-hez ha valakit érdekel....

Saját tapasztalatom: kb 3000km-t toltam bele elég keményen és nem finomkodva egy eléggé meghúzott chippes mocival....és tökéletes!

Olvastam az okos hozzászólásokat ehhez a dologhoz, de inkább nem kommentálnám....nincs értelme.
Hát 3000km az még elég vékony. Szerintem majd olyan 70ekm után érdemes lesz megint visszatérni rá. Egyébként meglepő de  a chippes motoroknak simább a karekterisztika így a chip inkább segít rajtad ebben is. Ez főleg az Euro IV-eseknél jön elő azért hogy tudják tartani a környezetvédelmi határértékeket állandóan megy a leszabályzás. E-miatt meg olyan tüskés a jelleggőrbe mint egy sündisznó háta  szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:52:59 »

Hát 3000km az még elég vékony. Szerintem majd olyan 70ekm után érdemes lesz megint visszatérni rá. Egyébként meglepő de  a chippes motoroknak simább a karekterisztika így a chip inkább segít rajtad ebben is. Ez főleg az Euro IV-eseknél jön elő azért hogy tudják tartani a környezetvédelmi határértékeket állandóan megy a leszabályzás. E-miatt meg olyan tüskés a jelleggőrbe mint egy sündisznó háta  szomoru1
Hát ,Bunyeké tddi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 19:01:03 »

Szasztok!

Hát ***ki, feljöttem, hogy megkérdezzelek Titeket, hogy mi van akkor, ha a kuplunk holtpontnál kerepelő hangot ad (mintha valami rezonálna).
De ahogy látom nem egyedi a problémám...
Tegnap épp azon imátkoztam, hogy ne a lendkerék legyen, mert az fáááááj SadSad
Tudtok abban segíteni, hogy melyik szervízbe vigyem a gépet? Valszeg nagygenerál is kéne rá, mert motorikusan nemigazán volt hozzányúlva a géphez a gyár óta. Most tartok 175e km-nél...

Köszönöm szépen!

Pedig lendkerék lesz az! Illik kinyomócsapággyal és kuplungszerkezettel együtt cserélni!
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 19:55:37 »

Pedig lendkerék lesz az! Illik kinyomócsapággyal és kuplungszerkezettel együtt cserélni!

Meddig lehet így menni vele?
Csak a kérdés, hogy kibír még pár hetet, vagy félő, hogy széthullik a retekbe...
Még durva hangja nincs... de a szuperhallásom már kiszúrta... Smiley

Ja, és kb mennyibe fáj? Már melyik tétel durván mennyi? Fox esetleg tud ilyenbe segíteni? Mert ha igen felcsörgöm...

Az a Vik, akire ti gondoltok melyik Vik? Smiley Hol van amúgy az "ő szervíze"?
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.13 vasárnap, 20:06:20 írta Kisber » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 20:24:06 »

Hát 3000km az még elég vékony. Szerintem majd olyan 70ekm után érdemes lesz megint visszatérni rá. Egyébként meglepő de  a chippes motoroknak simább a karekterisztika így a chip inkább segít rajtad ebben is. Ez főleg az Euro IV-eseknél jön elő azért hogy tudják tartani a környezetvédelmi határértékeket állandóan megy a leszabályzás. E-miatt meg olyan tüskés a jelleggőrbe mint egy sündisznó háta  szomoru1

tranzitokba nem véletlenül cserélik mind fix-re akinek van esze és még tolnak bele vagy 500.000-et legalább gond nékül....
meg innentől kezdve mitől menne tönkre?Huh? max kuplung, kinyomó, de az meg ugye jóval olcsóbb buli. taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 21:01:07 »

Meddig lehet így menni vele?
Csak a kérdés, hogy kibír még pár hetet, vagy félő, hogy széthullik a retekbe...
Még durva hangja nincs... de a szuperhallásom már kiszúrta... Smiley

Ja, és kb mennyibe fáj? Már melyik tétel durván mennyi? Fox esetleg tud ilyenbe segíteni? Mert ha igen felcsörgöm...

Az a Vik, akire ti gondoltok melyik Vik? Smiley Hol van amúgy az "ő szervíze"?
Vik-kartárs:
Könyves Kálmán krt, a Lurdyval szemben,Auto Fort
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 21:54:40 »

Szasztok!

Egy kérdésem lenne: ha váltó tetején folyik az olaj (valószínű, hogy a kulisszánál) akkor ott valami szimering van és azt kell cserélni? Vagy tömités, vagy izé, vagy mifene van vele? Válaszotokat köszönöm előre is.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
alkonya
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 12:50:27 »

Manuális váltó, kuplung.
Sziasztok Mondeósok!!!Kuplungal kapcsolatban csak annyit szeretnék írni,hogy kb másfél éve kiment a kinyomócsapányam,rohantam a szerelőhöz ő mondta ne cseréljük   majd kuplunggal eggyütt.A így járkáltam vele 1,5 évet semmi baja nem volt csak csörgött mikor engettem fel a kuplungott.Mentem vele úgy 35000 Km!Vagy két napja érzem azt,hogy egyesben csúszik egy kicsit,a lényeg az hogy nyugottan használd míg az egész tönkre nem megy.Amúgy elég borsos az ára úgy szereléssel együtt 100-120e forint.Ha valakinek kérdése van bármivel nyugottan kérdezhet van pár tapasztalatom 3 éve van nálam és mentem vele 110000Km-t
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 12:53:56 »

Sziasztok Mondeósok!!!Kuplungal kapcsolatban csak annyit szeretnék írni,hogy kb másfél éve kiment a kinyomócsapányam,rohantam a szerelőhöz ő mondta ne cseréljük   majd kuplunggal eggyütt.A így járkáltam vele 1,5 évet semmi baja nem volt csak csörgött mikor engettem fel a kuplungott.Mentem vele úgy 35000 Km!Vagy két napja érzem azt,hogy egyesben csúszik egy kicsit,a lényeg az hogy nyugottan használd míg az egész tönkre nem megy.Amúgy elég borsos az ára úgy szereléssel együtt 100-120e forint.Ha valakinek kérdése van bármivel nyugottan kérdezhet van pár tapasztalatom 3 éve van nálam és mentem vele 110000Km-t

naja hasznald amig tonkre nem megy. Es miutan lerohadtal az ut szelen, hivj trelert+csere az egesz. Jo moka ha mindez nyaralas elott/alatt csinazza...szerencsed volt... wave
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:48:31 »

zacci!

láttad a képeimet?

kb énis 1,5 évig kinoztam hogy düljön már szét ,de nem sikerült rottyra....igaz én nyaralás előtt fixre lecseréltem a rendszert mert volt idő,pénz,kedv,stb..
Naplózva
alkonya
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 20:58:26 »

Manuális váltó, kuplung.
Lenne egy kérdésem azt honnan tudom meg ha lenkereket kell cserélnem mert nem nagyon szeretnék(nem nyíllik a buksza annyira szét)és ha nem cserélem ki akkor mi lessz???
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.15 kedd, 00:24:14 »

naja hasznald amig tonkre nem megy. Es miutan lerohadtal az ut szelen, hivj trelert+csere az egesz. Jo moka ha mindez nyaralas elott/alatt csinazza...szerencsed volt... wave

Igazából ki tudom várni, míg megdöglik, mert lévén asszonynak van cégesautója, minden nagyobb útra azzal megyünk (ingyen benya rlz Smiley ), szal ezzel csak 30-40km-t megyek naponta... szal nyugodtan meghalhat bármikor, behúzom egy szerelőhöz, oszt kész :-)
csak a kérdés az, hogy nem fog szétcseszni nekem mást? :-)

amúgy ma csendben halkan a garázsban teszteltem.
Ha már egy picit is hozzányúlok a kuplunghoz, hallom a halk nyöszörgést. És már nem csak a holtpontnál csinálja, hanem a kuplung teljes útján. tökik benyomva, meg holtjátékon is... kinyomó, vagy lendkerék... lendkerék, vagy kinyomó... induljon a licit :-)
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.15 kedd, 07:25:48 »

Igazából ki tudom várni, míg megdöglik, mert lévén asszonynak van cégesautója, minden nagyobb útra azzal megyünk (ingyen benya rlz Smiley ), szal ezzel csak 30-40km-t megyek naponta... szal nyugodtan meghalhat bármikor, behúzom egy szerelőhöz, oszt kész :-)
csak a kérdés az, hogy nem fog szétcseszni nekem mást? :-)

amúgy ma csendben halkan a garázsban teszteltem.
Ha már egy picit is hozzányúlok a kuplunghoz, hallom a halk nyöszörgést. És már nem csak a holtpontnál csinálja, hanem a kuplung teljes útján. tökik benyomva, meg holtjátékon is... kinyomó, vagy lendkerék... lendkerék, vagy kinyomó... induljon a licit :-)

A lendkerék az amit hallasz. Holtponton hangosabban, tökig kinyomva halkabban de fixen. Nekem így volt.
De teljesen mindegy, mert ha szétszeded/szedeted, úgyis hamar kiderül, hogy cserélni kell mindent.(lendkerék, kinyomó, kuplung) Bár ne legyen igazam...
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.15 kedd, 11:49:00 »

A lendkerék az amit hallasz. Holtponton hangosabban, tökig kinyomva halkabban de fixen. Nekem így volt.
De teljesen mindegy, mert ha szétszeded/szedeted, úgyis hamar kiderül, hogy cserélni kell mindent.(lendkerék, kinyomó, kuplung) Bár ne legyen igazam...

Okés, csak gondoltam, ha biztosan az a baj, akkor elindítom a beszerzési láncot...
Mert annak kell pár nap, míg megszerzik...

Vagy előbb inkább nézessem meg VIK-el, hogy az-e a baj, és csak azután szedjem össze hozzá az alkatrészeket? Fox-tól gondoltam beszerezni.
Neked ki segített a beszerzésben?
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.15 kedd, 14:52:47 »

Okés, csak gondoltam, ha biztosan az a baj, akkor elindítom a beszerzési láncot...
Mert annak kell pár nap, míg megszerzik...

Vagy előbb inkább nézessem meg VIK-el, hogy az-e a baj, és csak azután szedjem össze hozzá az alkatrészeket? Fox-tól gondoltam beszerezni.
Neked ki segített a beszerzésben?

Rákerestem az unix-nál, a cromaxnál, meg ilyen helyeken a kuplungszett-kinyomó-lendkerék trióra... Irtózatos... még unix-os -30%-al is 200 körül van Sad
Ááááá... Ráadásul nem is gyáriak ezek...

Ez tényleg ennyibe kerül, vagy azért lehet bizniszelni valahogy valakivel? :-)
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.15 kedd, 15:56:38 »

Okés, csak gondoltam, ha biztosan az a baj, akkor elindítom a beszerzési láncot...
Mert annak kell pár nap, míg megszerzik...

Vagy előbb inkább nézessem meg VIK-el, hogy az-e a baj, és csak azután szedjem össze hozzá az alkatrészeket? Fox-tól gondoltam beszerezni.
Neked ki segített a beszerzésben?

Én is "megnézettem" Vik-el (azért idézőjel, mert tulajdonképpen meghallgatta) és nem ment bele tippelésbe, hanem rögtön mondta, hogy egybe csere minden. Próbáltam rávenni, hogy nevezze meg vmelyik alkatrészt, de azt mondta tök mindegy, csere egyben mindent!

Alkatrész ügyben keresd Quest-et itt a fórumon! És mond hogy én küldtelek! Hátha legközelebb mégjobb kedvezményt kapok!  vigyor3 vigyor3
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.15 kedd, 18:54:32 »

Szasztok!

Egy kérdésem lenne: ha váltó tetején folyik az olaj (valószínű, hogy a kulisszánál) akkor ott valami szimering van és azt kell cserélni? Vagy tömités, vagy izé, vagy mifene van vele? Válaszotokat köszönöm előre is.

Itt megtalálod:

 Mondeo III. facelift
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2009.08.29 szombat, 10:50:30 »

( Nemtudom hogy lehet direkt linket a hozzászóláshoz rakni... vigyor3 )
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.15 kedd, 18:57:32 »

Itt megtalálod:

 Mondeo III. facelift
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2009.08.29 szombat, 10:50:30 »

( Nemtudom hogy lehet direkt linket a hozzászóláshoz rakni... vigyor3 )
http://mondeo.hu/index.php?topic=36.msg448449#msg448449  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.15 kedd, 19:23:59 »

Ezt hogykell? Írd már meg aztán töröljük, csakhogy ne offoljunk. vigyor3
A Válasz:xxxxxxx  részre kattintasz jobbal,parancsikon másolása,majd bemásolás! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:10:05 »

Itt megtalálod:

 Mondeo III. facelift
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2009.08.29 szombat, 10:50:30 »

( Nemtudom hogy lehet direkt linket a hozzászóláshoz rakni... vigyor3 )

Köszi a segítséget. Még kérdés: A kulisszát az a pár csavar tartja? azokat kell kitekerni csak?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:51:33 »

Köszi a segítséget. Még kérdés: A kulisszát az a pár csavar tartja? azokat kell kitekerni csak?

Asszem le kell engedni az egész váltót a bakról. Ha van szerelő ismerősöd, inkább vele csináltasd szerintem...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.16 szerda, 23:17:29 »

Asszem le kell engedni az egész váltót a bakról. Ha van szerelő ismerősöd, inkább vele csináltasd szerintem...

Hát én szerelő volnék, csak egy kicsit nagyobbakat szerelgetek (kamion). Nincs véletlenül valakinek egy fotója  a váltó tetejéről? (MTX75)
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Kőmi
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 15:02:36 »

Sziasztok!
 Nekem lenne egy  olyan gondom, hogy ha meghajtom a kocsit (150-170) akkor be esik a kuplungom, ha leállok és várok vele egy kicsit kicsit hül, utána vissza tudom húzni és müködik rendesen! Ha nem megyek 130 fölé akkor nincs semmi gáz!
A szerelőm kicseréltette velem a felső kuplug munkahengert, lelégtelenitette, de még mindig csinálja!
Légyszi segitsetek mert a szerelőm ugy nézem csak vaktába találgat, és ez nem túl pénztálca kimélő! falbav
ja egy 2004-es 2000 tdci-m van!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 15:24:28 »

Sziasztok!
 Nekem lenne egy  olyan gondom, hogy ha meghajtom a kocsit (150-170) akkor be esik a kuplungom, ha leállok és várok vele egy kicsit kicsit hül, utána vissza tudom húzni és müködik rendesen! Ha nem megyek 130 fölé akkor nincs semmi gáz!
A szerelőm kicseréltette velem a felső kuplug munkahengert, lelégtelenitette, de még mindig csinálja!
Légyszi segitsetek mert a szerelőm ugy nézem csak vaktába találgat, és ez nem túl pénztálca kimélő! falbav
ja egy 2004-es 2000 tdci-m van!


Üdv a klubban!

Ugyan nem értek hozzá, de szerintem még mindig levegős!
Ha pesti vagy keresd Vik-et itt a fórumon, vagy privátban, Ő biztos tud segíteni.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Kőmi
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 15:48:51 »

Üdv a klubban!

Ugyan nem értek hozzá, de szerintem még mindig levegős!
Ha pesti vagy keresd Vik-et itt a fórumon, vagy privátban, Ő biztos tud segíteni.

Szeva! köszi!
Zalai vagyok de azért meg kérdem Vik-et hátha tud segiteni!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 16:16:53 »

Szeva! köszi!
Zalai vagyok de azért meg kérdem Vik-et hátha tud segiteni!


Hú az nem itt van a szomszédban!  Roll Eyes
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 17:08:30 »

Szeva! köszi!
Zalai vagyok de azért meg kérdem Vik-et hátha tud segiteni!


Akkor ugorj le kanizsára, ott is megtudják csinálni, jó szerelők vannak....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 23:28:13 »

Nemsokára irok egy pontosabb leirást a fix lendkerékről és a kéttömegűről és annak előnyeiről és hátrányairól ha van rá igény... nemtudom  Huh??
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 23:31:29 »

Nemsokára irok egy pontosabb leirást a fix lendkerékről és a kéttömegűről és annak előnyeiről és hátrányairól ha van rá igény... nemtudom  Huh??
Szerintem van
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.18 péntek, 07:41:59 »

Rendben,köszi..
Nagy részletekbe nem gondolom hogy belemegyek(fogszám,agyméret,stb.)mert fölös, a lényeget próbálom majd beleirkálni....
Kell majd kis idő hogy összeszedjem a gondolataimat.....
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.18 péntek, 08:46:58 »

Nemsokára irok egy pontosabb leirást a fix lendkerékről és a kéttömegűről és annak előnyeiről és hátrányairól ha van rá igény... nemtudom  Huh??

Van van,  worship worship nyes nyes taps taps integet2 integet2
Es montad volt ,h tobb mindent keltt meg lakittani,vagy kicserelni ahoz h ok-s legyen a 1tomegud.Esetleg azokrol is szep leirast ha tudnal az nagyon halas lenne,es lehet h publikaltatnam is:)))
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.18 péntek, 09:04:15 írta szbela » Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.18 péntek, 15:12:10 »

Van van,  worship worship nyes nyes taps taps integet2 integet2
Es montad volt ,h tobb mindent keltt meg lakittani,vagy kicserelni ahoz h ok-s legyen a 1tomegud.Esetleg azokrol is szep leirast ha tudnal az nagyon halas lenne,es lehet h publikaltatnam is:)))

Ja-ja nyomjad Bunyek! Én is kiváncsi vagyok, h mi kellett még az átalakításhoz, mert én azt hittem, h a 4p-s Valeo szettet egy az egyben fel lehet rakni!

de addig is egy kérdés: alapjáraton nem lett remegősebb a motor? nem érezni jobban bent, h vibrál?
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.18 péntek, 15:13:55 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:13:58 »

Ja-ja nyomjad Bunyek! Én is kiváncsi vagyok, h mi kellett még az átalakításhoz, mert én azt hittem, h a 4p-s Valeo szettet egy az egyben fel lehet rakni!

de addig is egy kérdés: alapjáraton nem lett remegősebb a motor? nem érezni jobban bent, h vibrál?

Nem vibrál semmi....alapjáraton sokkal szebben jár és halkabb értelemszerűen...

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:15:21 »

akkor nekiállok majd valamikor, és megpróbálom képekkel illusztrálni...de rengeteg a melóm kell hozzá kis idő.....
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.19 szombat, 21:34:29 »

akkor nekiállok majd valamikor, és megpróbálom képekkel illusztrálni...de rengeteg a melóm kell hozzá kis idő.....
O nekunk van idonk,Csak nyugodtan amikor van idod  nyes
Mi nem megyunk sehova,sot remelyuk h addigra a kuplungunk sem  integet2 taps hehe
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.22 kedd, 15:17:36 »

Sziasztok,

Eddig passzív olvasója voltam a fórumnak, és úgy néz ki engem is utolér a Mondeo átok... Pontosabban májusban vettem egy 2006-os ST TDCI-it, 106.000 km, magyar szervízkönyv, ismert előélet stb... Bele is hajtottam röpke 15.000km-ert, és tegnap a következő hibajelenség tűnt fel nekem: 4.-ből elváltva akár fel, akárlefelé nehezen jön ki a kar a váltókulisszából, de csak akkor, ha fordulaton megy a motor, ha alapjáraton akkor nem.. Találkoztatok már hasonló problémával??? és ha igen, mi lehet a baj?

köszi előre is

L.
Naplózva
NGabó
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.23 szerda, 17:19:51 »

Rákerestem az unix-nál, a cromaxnál, meg ilyen helyeken a kuplungszett-kinyomó-lendkerék trióra... Irtózatos... még unix-os -30%-al is 200 körül van Sad
Ááááá... Ráadásul nem is gyáriak ezek...

Ez tényleg ennyibe kerül, vagy azért lehet bizniszelni valahogy valakivel? :-)
Szia!
Én kb 1hónapja cseréltem mindent, milyen alkatrész ár érdekel? egyébként én mindent Quest-től szereztem be full gyáriban. Ha kérdésed van írj.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.23 szerda, 18:05:33 »

Sziasztok,

Eddig passzív olvasója voltam a fórumnak, és úgy néz ki engem is utolér a Mondeo átok... Pontosabban májusban vettem egy 2006-os ST TDCI-it, 106.000 km, magyar szervízkönyv, ismert előélet stb... Bele is hajtottam röpke 15.000km-ert, és tegnap a következő hibajelenség tűnt fel nekem: 4.-ből elváltva akár fel, akárlefelé nehezen jön ki a kar a váltókulisszából, de csak akkor, ha fordulaton megy a motor, ha alapjáraton akkor nem.. Találkoztatok már hasonló problémával??? és ha igen, mi lehet a baj?

köszi előre is

L.

Váltó olajszint rendben? Váltó bowdenek kenése a csuklóknál, esetleg kicsit fáradt fékfolyadék - ugyanaz van a kuplungba is közös tartálybol táplálkoznak. Ereszt a felső munkahenger - a kormány alatt nézz körül. Ülés elállítódott? Olajcsere a váltóban 160ezer kmnél esedékes de elöbb sem árt.
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.