Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 09:58:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2330431 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2010.05.14 péntek, 11:03:50 »
ÜdV All!
Átesett a gép a komplett kuplung, lendkerék, kinyomó cseréjén. Megkapta a LÜK szettet, amit alig hittek el mennyibe került a szervizben a srácok. Végül Ford szervizben csináltattam, elég nagy munka és ha bármi mást is kell cserélni az ott rögtön van is raktáron. Még kellett cserélni bal oldali féltengely simmeringet is, ami akkor derült ki. Végignéztem az egészet, ráment egy napom, de leglább tényleg rendben van, 1 dolgot leszámítva. Azóta nincs tolatólámpám.
gondolom valamit eljfelejtett visszadugni a srác. Esetleg tippje van valakinek mit nézzek meg?
Ezen felül rendben volt minden, szinte rutinból csinálta a srác, és megdicsérték a vasat többen is, hogy milyen szép állapotban van. Közben szereztem egy talicskát amire rátettem a dagadó mályamat
A régi lendkerék a vizsgálatkor meglepően rossz állapotban volt. Lötyögött minden oldalról még horizontálisan is. Ehhez képest menet közben nem volt szinte semmi hangja, se alapjáraton, csak kuplung nélküli leállításkor. A kinyomó ahonnan indult az egész nagyon kivolt, a kuplung viszont szinte alig volt kopott az újhoz képest is.
Volt még váltóolaj csere (gyári) és komplett fékolaj csere is.
Merőben más lett az autó. Nagyon finom lett a kuplungja és a sebességeket (1-es, lükverc) hibátlanul veszi még hidegen is - erre nem számítottam.
Még aznap este kicseréltem az olajat, összes szűrőt úgyhogy most mosolyog a dög.
Szép napot Mindenkinek!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2010.05.14 péntek, 11:07:08 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2010.05.14 péntek, 11:03:50
ÜdV All!
Átesett a gép a komplett kuplung, lendkerék, kinyomó cseréjén. Megkapta a LÜK szettet, amit alig hittek el mennyibe került a szervizben a srácok. Végül Ford szervizben csináltattam, elég nagy munka és ha bármi mást is kell cserélni az ott rögtön van is raktáron. Még kellett cserélni bal oldali féltengely simmeringet is, ami akkor derült ki. Végignéztem az egészet, ráment egy napom, de leglább tényleg rendben van, 1 dolgot leszámítva. Azóta nincs tolatólámpám.
gondolom valamit eljfelejtett visszadugni a srác. Esetleg tippje van valakinek mit nézzek meg?
Ezen felül rendben volt minden, szinte rutinból csinálta a srác, és megdicsérték a vasat többen is, hogy milyen szép állapotban van. Közben szereztem egy talicskát amire rátettem a dagadó mályamat
A régi lendkerék a vizsgálatkor meglepően rossz állapotban volt. Lötyögött minden oldalról még horizontálisan is. Ehhez képest menet közben nem volt szinte semmi hangja, se alapjáraton, csak kuplung nélküli leállításkor. A kinyomó ahonnan indult az egész nagyon kivolt, a kuplung viszont szinte alig volt kopott az újhoz képest is.
Volt még váltóolaj csere (gyári) és komplett fékolaj csere is.
Merőben más lett az autó. Nagyon finom lett a kuplungja és a sebességeket (1-es, lükverc) hibátlanul veszi még hidegen is - erre nem számítottam.
Még aznap este kicseréltem az olajat, összes szűrőt úgyhogy most mosolyog a dög.
Szép napot Mindenkinek!
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2010.05.14 péntek, 11:28:24 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2010.05.14 péntek, 11:03:50
ÜdV All!
Átesett a gép a komplett kuplung, lendkerék, kinyomó cseréjén. Megkapta a LÜK szettet, amit alig hittek el mennyibe került a szervizben a srácok. Végül Ford szervizben csináltattam, elég nagy munka és ha bármi mást is kell cserélni az ott rögtön van is raktáron. Még kellett cserélni bal oldali féltengely simmeringet is, ami akkor derült ki. Végignéztem az egészet, ráment egy napom, de leglább tényleg rendben van, 1 dolgot leszámítva. Azóta nincs tolatólámpám.
gondolom valamit eljfelejtett visszadugni a srác. Esetleg tippje van valakinek mit nézzek meg?
Ezen felül rendben volt minden, szinte rutinból csinálta a srác, és megdicsérték a vasat többen is, hogy milyen szép állapotban van. Közben szereztem egy talicskát amire rátettem a dagadó mályamat
A régi lendkerék a vizsgálatkor meglepően rossz állapotban volt. Lötyögött minden oldalról még horizontálisan is. Ehhez képest menet közben nem volt szinte semmi hangja, se alapjáraton, csak kuplung nélküli leállításkor. A kinyomó ahonnan indult az egész nagyon kivolt, a kuplung viszont szinte alig volt kopott az újhoz képest is.
Volt még váltóolaj csere (gyári) és komplett fékolaj csere is.
Merőben más lett az autó. Nagyon finom lett a kuplungja és a sebességeket (1-es, lükverc) hibátlanul veszi még hidegen is - erre nem számítottam.
Még aznap este kicseréltem az olajat, összes szűrőt úgyhogy most mosolyog a dög.
Szép napot Mindenkinek!
Az akku alatt van a váltón a lüki csatija,azt nem tették vissza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2010.05.14 péntek, 11:58:48 »
Az akku alatt van a váltón a lüki csatija,azt nem tették vissza.
[/quote]
Köszönöm!
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
tanos.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2010.05.14 péntek, 12:01:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.14 péntek, 11:28:24
Az akku alatt van a váltón a lüki csatija,azt nem tették vissza.
Naplózva
tanos.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2010.05.14 péntek, 13:02:57 »
Idézetet írta: tanos.zsolt - 2010.05.14 péntek, 12:01:18
Naplózva
Doki
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2010.05.14 péntek, 17:25:00 »
Sziasztok!Egy 2003-as TDCI Ford mondeóm van komplett kuplung, lendkerék, kinyomó csere kellene mennyibe lenne ez nekem!kb.Köszi a válaszokat!
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2010.05.14 péntek, 22:13:06 »
Idézetet írta: Doki - 2010.05.14 péntek, 17:25:00
Sziasztok!Egy 2003-as TDCI Ford mondeóm van komplett kuplung, lendkerék, kinyomó csere kellene mennyibe lenne ez nekem!kb.Köszi a válaszokat!
Szevasz Doki!
Első körben kérj árat tőlük:
http://www.kauffer.hu/
(utángyártott LUK, de ez a gyártó a gyári beszállító, frankó, minőségi cucc)
Egy srác tőlük regisztrált az oldalon, őt keresd:
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=7640
Innen pedig kérhetsz árat gyári cuccra (alvázszámot add meg):
http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.200
+ munkadíj 30 ... 50 eHUF körül valahol.
Üdv
Sz
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2010.05.15 szombat, 15:55:21 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2010.05.14 péntek, 11:03:50
ÜdV All!
Átesett a gép a komplett kuplung, lendkerék, kinyomó cseréjén. Megkapta a LÜK szettet, amit alig hittek el mennyibe került a szervizben a srácok. Végül Ford szervizben csináltattam, elég nagy munka és ha bármi mást is kell cserélni az ott rögtön van is raktáron. Még kellett cserélni bal oldali féltengely simmeringet is, ami akkor derült ki. Végignéztem az egészet, ráment egy napom, de leglább tényleg rendben van, 1 dolgot leszámítva. Azóta nincs tolatólámpám.
gondolom valamit eljfelejtett visszadugni a srác. Esetleg tippje van valakinek mit nézzek meg?
Ezen felül rendben volt minden, szinte rutinból csinálta a srác, és megdicsérték a vasat többen is, hogy milyen szép állapotban van. Közben szereztem egy talicskát amire rátettem a dagadó mályamat
A régi lendkerék a vizsgálatkor meglepően rossz állapotban volt. Lötyögött minden oldalról még horizontálisan is. Ehhez képest menet közben nem volt szinte semmi hangja, se alapjáraton, csak kuplung nélküli leállításkor. A kinyomó ahonnan indult az egész nagyon kivolt, a kuplung viszont szinte alig volt kopott az újhoz képest is.
Volt még váltóolaj csere (gyári) és komplett fékolaj csere is.
Merőben más lett az autó. Nagyon finom lett a kuplungja és a sebességeket (1-es, lükverc) hibátlanul veszi még hidegen is - erre nem számítottam.
Még aznap este kicseréltem az olajat, összes szűrőt úgyhogy most mosolyog a dög.
Szép napot Mindenkinek!
Szia! hol csináltattad és mennyit kértek munkadíjra? már előre félek, hogy nálam is közeleg a napja...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.16 vasárnap, 10:31:08 írta sanyikabacsi
»
Naplózva
Doki
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2010.05.15 szombat, 19:36:44 »
Köszönöm a választ meg fogom érdeklődni!Jövö héten menne szervízbe arra lettem volna kiváncsi mennyibe lesz kb.Köszi mégegyszer a cimeket.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2010.05.15 szombat, 19:38:27 »
Idézetet írta: Doki - 2010.05.15 szombat, 19:36:44
Köszönöm a választ meg fogom érdeklődni!Jövö héten menne szervízbe arra lettem volna kiváncsi mennyibe lesz kb.Köszi mégegyszer a cimeket.
ha a szervíz szerzi be az alkatrészt az általában drágább(neked)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Doki
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 12:10:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.15 szombat, 19:38:27
ha a szervíz szerzi be az alkatrészt az általában drágább(neked)
Körülbelüli árat tudsz esetleg mondani??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 12:14:39 »
Idézetet írta: Doki - 2010.05.16 vasárnap, 12:10:15
Körülbelüli árat tudsz esetleg mondani??
hát ha jól emlékszem akkor a lendkerék 80k(sok-sok kedvezménnyel
) volt kb 1/2 éve
a többire nem emlékszem sajna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Doki
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 12:17:46 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2010.05.14 péntek, 11:03:50
ÜdV All!
Átesett a gép a komplett kuplung, lendkerék, kinyomó cseréjén. Megkapta a LÜK szettet, amit alig hittek el mennyibe került a szervizben a srácok. Végül Ford szervizben csináltattam, elég nagy munka és ha bármi mást is kell cserélni az ott rögtön van is raktáron. Még kellett cserélni bal oldali féltengely simmeringet is, ami akkor derült ki. Végignéztem az egészet, ráment egy napom, de leglább tényleg rendben van, 1 dolgot leszámítva. Azóta nincs tolatólámpám.
gondolom valamit eljfelejtett visszadugni a srác. Esetleg tippje van valakinek mit nézzek meg?
Ezen felül rendben volt minden, szinte rutinból csinálta a srác, és megdicsérték a vasat többen is, hogy milyen szép állapotban van. Közben szereztem egy talicskát amire rátettem a dagadó mályamat
A régi lendkerék a vizsgálatkor meglepően rossz állapotban volt. Lötyögött minden oldalról még horizontálisan is. Ehhez képest menet közben nem volt szinte semmi hangja, se alapjáraton, csak kuplung nélküli leállításkor. A kinyomó ahonnan indult az egész nagyon kivolt, a kuplung viszont szinte alig volt kopott az újhoz képest is.
Volt még váltóolaj csere (gyári) és komplett fékolaj csere is.
Merőben más lett az autó. Nagyon finom lett a kuplungja és a sebességeket (1-es, lükverc) hibátlanul veszi még hidegen is - erre nem számítottam.
Még aznap este kicseréltem az olajat, összes szűrőt úgyhogy most mosolyog a dög.
Szép napot Mindenkinek!
Helló csak érdekelne mennyibe jött ez neked?LÜK szett nélkül köszi a választ!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 12:22:44 »
Idézetet írta: Doki - 2010.05.16 vasárnap, 12:17:46
Helló csak érdekelne mennyibe jött ez neked?LÜK szett nélkül köszi a választ!!
LUK a márkája
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2010.05.22 szombat, 23:01:16 »
Mivel pár hónapja megvettem mindent a kuplungcseréhez(mert télen már nyüsszögött néha a kinyomó), ma úgygondoltam, hogy talán 3 nap elég lesz megkuplungozni az autót
...komplett minden szimering(főtengely is nem csak a váltón)+ a féltengelyvezető csapágy+lendkerék+szerkezet+tárcsa...elég jól állok, fent a váltó, holnap a gólyalábat, a féltengelyeket, meg a millió kábelt és csövet kell csak vis***aknom.
Egyik haverom segített, van vele meló, de azt mondom ezért kár szervízbe vinni, aki szeret szerelgetni...mindenféle barmolás és feszegetés nélkül kijön a váltó, "csak"
a segédalvázat kell leengedni.
A legrosszabb állapotban a féltengelyvezető csapágy volt(már akadtak a golyók és bazi hangja volt) erre nem is számítottam mert üzem közben semmi jel nem utalt rá. A kinyomó is eléggé szanaszét volt, ellenben a tárcsa majdnem olyan mint az új, a lendkeréken sem vettem észre szinte semmi különbséget a gyári újhoz képest+ a szerkezeten sem, jóformán még koszosak sem voltak..
a szimeringeknél sem jött sehol az olaj, de ha már lent a váltó..
persze hogy cseréltem mindet
Holnap remélem elkészülök vele...csak szép nyugisan, precízen összerakódik....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.22 szombat, 23:05:03 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 08:55:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.05.22 szombat, 23:01:16
Mivel pár hónapja megvettem mindent a kuplungcseréhez(mert télen már nyüsszögött néha a kinyomó), ma úgygondoltam, hogy talán 3 nap elég lesz megkuplungozni az autót
...komplett minden szimering(főtengely is nem csak a váltón)+ a féltengelyvezető csapágy+lendkerék+szerkezet+tárcsa...elég jól állok, fent a váltó, holnap a gólyalábat, a féltengelyeket, meg a millió kábelt és csövet kell csak vis***aknom.
Egyik haverom segített, van vele meló, de azt mondom ezért kár szervízbe vinni, aki szeret szerelgetni...mindenféle barmolás és feszegetés nélkül kijön a váltó, "csak"
a segédalvázat kell leengedni.
A legrosszabb állapotban a féltengelyvezető csapágy volt(már akadtak a golyók és bazi hangja volt) erre nem is számítottam mert üzem közben semmi jel nem utalt rá. A kinyomó is eléggé szanaszét volt, ellenben a tárcsa majdnem olyan mint az új, a lendkeréken sem vettem észre szinte semmi különbséget a gyári újhoz képest+ a szerkezeten sem, jóformán még koszosak sem voltak..
a szimeringeknél sem jött sehol az olaj, de ha már lent a váltó..
persze hogy cseréltem mindet
Holnap remélem elkészülök vele...csak szép nyugisan, precízen összerakódik....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 22:05:54 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.23 vasárnap, 08:55:30
Kész lett!!
Nagyon jó...ez az újabb típusú kinyomó került bele(nem a zöld porvédős, hanem külsőre a 6-os váltósokéhoz hasonlít, csak a felfogatóhelyek az 5-ös váltóhoz passzolnak-LUK) 3 szor is kilégtelenítettem, mert azt hittem nem jó, olyan könnyű működtetni a pedált
Úgy veszi a fokozatokat mint a vaj!!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.23 vasárnap, 22:07:33 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 17:57:18 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2010.05.15 szombat, 15:55:21
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2010.05.14 péntek, 11:03:50
ÜdV All!
Szia! hol csináltattad és mennyit kértek munkadíjra? már előre félek, hogy nálam is közeleg a napja...
Ford Bercel Romhányi. 37.500 Ft volt a mdíj, úgy, hogy mindent vittem. 1 napos meló volt nekik.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 22:37:58 »
Sziasztok!
Mondeo III. Faceliftes autóm van, 2000ccm Tdci, 115LE. Futott km: 200.000 Évj: 2003.11. hó
Olvasom a kuplungos részt, mert én is azt vettem észre az utóbbi időben, hogy amikor benyomom a kuplungot akkor lehúzott ablaknál a motortér felől sípoló hangot hallok. Aztán amikor elkezdem felengedi a kuplung pedált (1-es fokozat) és mozgásba jön az autó akkor viszont olyan kopogó-remegő hangot ad. Elindul, 2-3ban nem csúszik, jól kapcsolhatóak a sebességi fokozatok. Minek lehet az előjele ez.
Illetve, a hét végén készülünk a nyári szabadságra. Külföldre utazunk. 1000 km az út oda, majd vissza, és ott kb 500 km-t fogunk autózni. Ki fogja bírni ezt az utat, vagy mindenképpen csináltassam meg előtte! Igazából már most nagyon nincs rá keret, de nem szeretném, hogy külföldön hagyjon cserbe.
Mit tegyek?
Köszönettel várom segítő válaszotokat!
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tanos.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 10:49:09 »
Szia!
Hát....lehet,hogy én túl óvatos vagyok,de azt mondanám, hogy ez kuplung és lendkerék csere.És én az út előtt megcsináltatnám, mert 2500 km nem kis távolság,és ha ez a hiba már ilyen fokú, akkor jobb itthon, m int külföldön szembenézni a javítással.
De nyilván többeknek lesz véleménye, és nálam rutinosabbaknak is.
Üdv
Zsolt
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 21:01:33 »
Idézetet írta: tamas - 2010.06.06 vasárnap, 22:37:58
Sziasztok!
Mondeo III. Faceliftes autóm van, 2000ccm Tdci, 115LE. Futott km: 200.000 Évj: 2003.11. hó
Olvasom a kuplungos részt, mert én is azt vettem észre az utóbbi időben, hogy amikor benyomom a kuplungot akkor lehúzott ablaknál a motortér felől sípoló hangot hallok. Aztán amikor elkezdem felengedi a kuplung pedált (1-es fokozat) és mozgásba jön az autó akkor viszont olyan kopogó-remegő hangot ad. Elindul, 2-3ban nem csúszik, jól kapcsolhatóak a sebességi fokozatok. Minek lehet az előjele ez.
Illetve, a hét végén készülünk a nyári szabadságra. Külföldre utazunk. 1000 km az út oda, majd vissza, és ott kb 500 km-t fogunk autózni. Ki fogja bírni ezt az utat, vagy mindenképpen csináltassam meg előtte! Igazából már most nagyon nincs rá keret, de nem szeretném, hogy külföldön hagyjon cserbe.
Mit tegyek?
Köszönettel várom segítő válaszotokat!
Szia!
Mikor először hallottam, hogy sípolt a kinyomóm, kb 15-20 ezret még mentem vele, most nem rég cseréltem. Igaz elég ratyi volt, de még 10 ezret(vagy többet) simán így is lement volna szerintem.
Ha most kezdte nem rég a nyikorgást, akkor abban még 10-20 ezer simán van....
Inkább egy CMP jeladót tegyél a kesztyűtartóba, a kuplunggal nem lesz baj..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 22:46:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.06.07 hétfő, 21:01:33
Szia!
Mikor először hallottam, hogy sípolt a kinyomóm, kb 15-20 ezret még mentem vele, most nem rég cseréltem. Igaz elég ratyi volt, de még 10 ezret(vagy többet) simán így is lement volna szerintem.
Ha most kezdte nem rég a nyikorgást, akkor abban még 10-20 ezer simán van....
Inkább egy CMP jeladót tegyél a kesztyűtartóba, a kuplunggal nem lesz baj..
Szia Ervin!
Köszi a választ! Megnyugtattál, ám mi az a jeladó?
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2010.06.08 kedd, 19:31:06 »
Idézetet írta: tamas - 2010.06.07 hétfő, 22:46:13
Szia Ervin!
Köszi a választ! Megnyugtattál, ám mi az a jeladó?
Vezérműtengely helyzet jeladó...ha ez elszáll, akkor a TDCi megáll mint a szög...egy kb 6 ezer forintos alkatrészről van szó...rosszalkodó porlasztóval, ha szerencséd van, még haza lehet evickélni viszonylag nagyobb távolságból is, de ha a CMP bedöglik azt cserélni kell, addíg nem indul(vagy elindul, de leáll)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lorantgyula
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2010.06.10 csütörtök, 22:50:58 »
Mi lehet az oka, hogy menet közben váltásnál, ha kinyomom a kupplunkot, vagy ürebbe teszem, a motor fordulat nem esik vissza.
Álló helyzetbe gázelvételkor szépen visszaesik a fordulat. A kupplungom eléggé lent fog.
Naplózva
Nitroboy
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 10:37:06 »
Hi!
a 2002-es benyásba hidraulikus a kuplung?
Ha igen, hol lehet azt légteleníteni, ha egyáltalán kell.
Hétvégén fékolajat cseréztem, szépen kipumpálva a csövekből is
mindegyik keréknél, de a kuplungnál nem csináltam ilyet.
Sajna nekem is szarul veszi az 1.+R.-t.
Az asszony 2001-es DI-jébe meg olyan a váltó mint a vaj.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 15:18:24 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.06.14 hétfő, 10:37:06
Hi!
a 2002-es benyásba hidraulikus a kuplung?
Ha igen, hol lehet azt légteleníteni, ha egyáltalán kell.
Hétvégén fékolajat cseréztem, szépen kipumpálva a csövekből is
mindegyik keréknél, de a kuplungnál nem csináltam ilyet.
Sajna nekem is ***ul veszi az 1.+R.-t.
Az asszony 2001-es DI-jébe meg olyan a váltó mint a vaj.
Nem a légtelenítésre,hanem a nehéz váltásra:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg499536#msg499536
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sita
Vendég
Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2010.06.15 kedd, 00:17:00 »
Sziasztok.
Egy kis baj van a gépemmel ez egy MK3-as 116 Le,4-ikbe mikor gyorsítok megtorpan elkezd villogni az izzítás majd megáll a motor,és akkor újraindítom megy tovább,és már egyre gyakrabban csinálja.Nagyobb fordulatnál kurvára füstöl ami előtte nem volt.A lendkerék is rossz már annyira,hogy alapjáraton rángatja a kocsit.Mondtak két hibalehetőséget magasnyomású szivattyú vagy befecskendezők.Ha valaki találkozott már ilyennel légyszíves válaszoljon.Előre is köszi.Várom a tanácsokat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2010.06.15 kedd, 00:31:36 »
autópályán 5. ben végiglőttem 2x110km-t. azt vettem észree, hogy ha nem használom a kuplungot, akkor bazira felkeményedik. ez mitől lehet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2010.06.15 kedd, 00:32:02 »
Idézetet írta: sita - 2010.06.15 kedd, 00:17:00
Sziasztok.
Egy kis baj van a gépemmel ez egy MK3-as 116 Le,4-ikbe mikor gyorsítok megtorpan elkezd villogni az izzítás majd megáll a motor,és akkor újraindítom megy tovább,és már egyre gyakrabban csinálja.Nagyobb fordulatnál kurvára füstöl ami előtte nem volt.A lendkerék is rossz már annyira,hogy alapjáraton rángatja a kocsit.Mondtak két hibalehetőséget magasnyomású szivattyú vagy befecskendezők.Ha valaki találkozott már ilyennel légyszíves válaszoljon.Előre is köszi.Várom a tanácsokat.
tdci topic
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 19:08:15 »
Szerbusztok!Segítsetek légyszíves.Ma mikor mentem a garázsba bevillogott a féklámpa vissza jelzője.Ez még nem is baj de mikor megnéztem a fékfolyadékot akkor a tartályban alig volt olaj!Alá mentem a gépesnek és szomorúan vettem tudomásul , hogy el fojtott a folyadékom.A karter takaró lemezen állt a fék olaj!Kérdésem a következő: Mi szállhatott el? Esetleg a kuplungon van valami elmenve?De működés szempontjából minden müködik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 20:00:11 »
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.06.20 vasárnap, 19:08:15
Szerbusztok!Segítsetek légyszíves.Ma mikor mentem a garázsba bevillogott a féklámpa vissza jelzője.Ez még nem is baj de mikor megnéztem a fékfolyadékot akkor a tartályban alig volt olaj!Alá mentem a gépesnek és szomorúan vettem tudomásul , hogy el fojtott a folyadékom.A karter takaró lemezen állt a fék olaj!Kérdésem a következő: Mi szállhatott el? Esetleg a kuplungon van valami elmenve?De működés szempontjából minden müködik.
a kinyomócsapágy csövezése ereszthet,vagy valahol a csőrendszer,vagy legrosszabb esetben a kinyomócsapágy hullott szét...
Ja.így ne használd,sőt,én csak trélerezném,mert végképp elszállhat a fék!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 20:04:33 »
manuális váltóson mennyi idő\km után illik cserélni az olajat.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 20:13:56 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.20 vasárnap, 20:00:11
a kinyomócsapágy csövezése ereszthet,vagy valahol a csőrendszer,vagy legrosszabb esetben a kinyomócsapágy hullott szét...
Ja.így ne használd,sőt,én csak trélerezném,mert végképp elszállhat a fék!
Köszönöm!Lehet hogy a kinyomó csapágy mert amikor elengedem a kuplungot az utóbbi időben valami kattanást hallottam.Ha leveszem a karter takarót láthatónak kellene lenni a dolognak?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 20:36:39 »
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.06.20 vasárnap, 20:13:56
Köszönöm!Lehet hogy a kinyomó csapágy mert amikor elengedem a kuplungot az utóbbi időben valami kattanást hallottam.Ha leveszem a karter takarót láthatónak kellene lenni a dolognak?
Nem, ahhoz le kell venni a váltót...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 10:48:58 »
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.06.20 vasárnap, 20:13:56
Köszönöm!Lehet hogy a kinyomó csapágy mert amikor elengedem a kuplungot az utóbbi időben valami kattanást hallottam.Ha leveszem a karter takarót láthatónak kellene lenni a dolognak?
ha valamelyik cső folyik akkor talán
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 11:38:09 »
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves !
1, KAUF-FER Kft -vel és az általuk forgalmazott LUK gyártmányú kuplung alkatrészekkel kapcsolatban
van valakinek tapasztalata?
2,amennyiben azt mondjátok , hogy megvehetem és nincs gond vele tudnátok egy megbízható szerelőt ajánlani a 3. kerület közelében.
Naponta 80 km autózom családban egy autó van igy valaki olyan kéne akinél nem áll heteket az autó.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Jasper
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 18:26:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.06.20 vasárnap, 20:36:39
Nem, ahhoz le kell venni a váltót.
Tehát ma meg néztem a dolgot!Sajnos a motor és a kuplung között csöppen a fék olaj!
Ma vettem is rögtön egy kinyomó csapágyat!Gondolom ez lehet a baj!Ha a csövezés az kívül van a házon!Már csak a légtelenítő miatt gondolom.Tehát 99% a kinyomó csapágy lesz a hunyó. :rinya:50ezer ft!lehetséges ez?
Naplózva
Alpha Dog
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 19:57:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.06.20 vasárnap, 20:36:39
Nem, ahhoz le kell venni a váltót.
Tehát ma meg néztem a dolgot!Sajnos a motor és a kuplung között csöppen a fék olaj!
Ma vettem is rögtön egy kinyomó csapágyat!Gondolom ez lehet a baj!Ha a csövezés az kívül van a házon!Már csak a légtelenítő miatt gondolom.Tehát 99% a kinyomó csapágy lesz a hunyó. :rinya:50ezer ft!lehetséges ez?
A Kauf-Fer-nél 53 körül adtak volna komplett kuplungszettet kinyomóval...legalábbis nekem ezt az árat küldték. Nemsokára nekem is aktuális lesz a csere.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.21 hétfő, 23:41:24 írta Alpha Dog
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 21:22:33 »
Idézetet írta: jasper - 2010.06.21 hétfő, 11:38:09
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves !
1, KAUF-FER Kft -vel és az általuk forgalmazott LUK gyártmányú kuplung alkatrészekkel kapcsolatban
van valakinek tapasztalata?
2,amennyiben azt mondjátok , hogy megvehetem és nincs gond vele tudnátok egy megbízható szerelőt ajánlani a 3. kerület közelében.
Naponta 80 km autózom családban egy autó van igy valaki olyan kéne akinél nem áll heteket az autó.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Jasper
Én ott vettem, náluk volt a legolcsóbb, minden bontatlan eredeti LUK, már beszereltem, hibátlan és vaj puha lett a kuplung kinyomása....mikor először behajoltam a kocsiba, és kézzel elkezdtem nyomkodni a pedált, azt hittem valami nem jó...még 2-szer rálégtelenítettem, mert majdnem olyan érzés volt, mintha ellenállás nélkül nyomkodnám a pedált
..de nem, ezzel az újabb típusú kinyomóval lényegesen könnyebb a kuplung
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 21:31:07 »
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.06.21 hétfő, 18:26:48
Tehát ma meg néztem a dolgot!Sajnos a motor és a kuplung között csöppen a fék olaj!
Ma vettem is rögtön egy kinyomó csapágyat!Gondolom ez lehet a baj!Ha a csövezés az kívül van a házon!Már csak a légtelenítő miatt gondolom.Tehát 99% a kinyomó csapágy lesz a hunyó. :rinya:50ezer ft!lehetséges ez?
Az lesz a baj... jó drágán vetted, én 125-ért mindent(kéttömegű lendk., kinyomó cs., kuplung tárcsa, kuplung szerkezet...mind LUK)
Elég nagy meló cserélni, de ha ügyes vagy egy szombatba belefér..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 22:20:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.06.21 hétfő, 21:22:33
Én ott vettem, náluk volt a legolcsóbb, minden bontatlan eredeti LUK, már beszereltem, hibátlan és vaj puha lett a kuplung kinyomása....mikor először behajoltam a kocsiba, és kézzel elkezdtem nyomkodni a pedált, azt hittem valami nem jó...még 2-szer rálégtelenítettem, mert majdnem olyan érzés volt, mintha ellenállás nélkül nyomkodnám a pedált
..de nem, ezzel az újabb típusú kinyomóval lényegesen könnyebb a kuplung
köszi a választ Kicsit megnyugtattál. "ezzel az újabb típusú kinyomóval lényegesen könnyebb a kuplung " Itt pontosan melyikre gondoltál?
Már csak egy jó szerelő kell hozzá
Üdv : Jasper
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 22:45:39 »
Idézetet írta: jasper - 2010.06.21 hétfő, 22:20:40
köszi a választ Kicsit megnyugtattál. "ezzel az újabb típusú kinyomóval lényegesen könnyebb a kuplung " Itt pontosan melyikre gondoltál?
Már csak egy jó szerelő kell hozzá
Üdv : Jasper
Kinézetre a 6-os váltósokéra hasonlít nem arra, mint ami eredetileg az 5-ösben van, de a felfogatóhelyek az 5-öshöz passzolnak....szettben már Te is ilyet fogsz kapni (gondolom..)
Csak abban az esetben mondom, ha szerelő alkat vagy, és van aknád, meg szerszámaid....igazából semmi buktató nincs a dologban...időigényes a sok sallangot bontani, de picit több mint egy napomba került(9-től este 7-ig meg másnap egy kicsi), úgy hogy minden szimeringet és féltengelyvezető csapágyat is cseréltem...nyugisan feszegetés, barmolás nélkül, magam megcsináltam...(egyik haverom segített, a váltó lehúzásnál, meg a felrakásnál mindenképp kell még valaki)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 22:59:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.06.21 hétfő, 22:45:39
Kinézetre a 6-os váltósokéra hasonlít nem arra, mint ami eredetileg az 5-ösben van, de a felfogatóhelyek az 5-öshöz passzolnak....szettben már Te is ilyet fogsz kapni (gondolom..)
Csak abban az esetben mondom, ha szerelő alkat vagy, és van aknád, meg szerszámaid....igazából semmi buktató nincs a dologban...időigényes a sok sallangot bontani, de picit több mint egy napomba került(9-től este 7-ig meg másnap egy kicsi), úgy hogy minden szimeringet és féltengelyvezető csapágyat is cseréltem...nyugisan feszegetés, barmolás nélkül, magam megcsináltam...(egyik haverom segített, a váltó lehúzásnál, meg a felrakásnál mindenképp kell még valaki)
Sajnos nincs lehetőségem magam csinálni
mindenképpen szükségem lesz valakire.
Kaptam árat csapággyal együtt is kuplung szettre ebben már olyan lehet?
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 23:01:19 »
jah... 6 sebességes az autóm.
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2010.06.22 kedd, 09:31:58 »
Sziasztok!
Megtudná mondani valaki a méretét a szimeringnek ami a váltoba van a kuplung felöli oldalon??Itt a boltban nem tudják beuzonositani!Vagy VIN kodot ha tud valaki!!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2010.06.22 kedd, 12:20:52 »
Sziasztok!
Az a problémám lenne,hogy vasárnap aláfeküdtem a gép alá és némi olaj folyást tapasztaltam a váltó és a motor illesztése közt.A földre nem cseppen le még.A motorba nem tapasztaltam olaj fogyást valszeg a váltó folyik.Mekkora munka kicserélni a szimeringeket,vagy tönkre teheti a kuplungot?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2010.06.22 kedd, 14:07:25 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.22 kedd, 12:20:52
Sziasztok!
Az a problémám lenne,hogy vasárnap aláfeküdtem a gép alá és némi olaj folyást tapasztaltam a váltó és a motor illesztése közt.A földre nem cseppen le még.A motorba nem tapasztaltam olaj fogyást valszeg a váltó folyik.Mekkora munka kicserélni a szimeringeket,vagy tönkre teheti a kuplungot?
Kuplung/lendkerék cserénél érdemes főtengely szimmeringet is cserélni. Ennyi. Csak ezért nem érdemes levenni a váltót, mert kb. 5 óra a munkaigénye.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2010.06.22 kedd, 16:32:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.22 kedd, 14:07:25
Kuplung/lendkerék cserénél érdemes főtengely szimmeringet is cserélni. Ennyi. Csak ezért nem érdemes levenni a váltót, mert kb. 5 óra a munkaigénye.
Kuplung cserénél szentem nem cserélték ki a gonoszok T-bányán,de megkérdesztem egy szerelöt azt monda ha Fordot veszel vele jár,ha nem folyik nagyon nem érdemes szét szedni.Végül is nem csepen a földre,majd még alszom rá párat.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2010.06.22 kedd, 19:38:52 »
Idézetet írta: jasper - 2010.06.21 hétfő, 22:59:13
Sajnos nincs lehetőségem magam csinálni
mindenképpen szükségem lesz valakire.
Kaptam árat csapággyal együtt is kuplung szettre ebben már olyan lehet?
Szinte biztos, hogy olyan, csak a felfogató furatok vannak más helyen
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ