Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:05:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
21
22
[
23
]
24
25
26
27
28
29
30
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2326424 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1100 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 12:44:06 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.03 csütörtök, 11:46:32
Ezért tettem fel föntebb azt a költői kérdést,mert szerintem ha határozottan baról jön a hang akkor inkább a te általad vázolt hibák a valószinübbek.
az se lesz ám olcsó móka... feszítő ~30 körül van szíj nem drága viszont a szíjtárcsa ha jól emléxem 50 körüli összegre rúg
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1101 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 12:59:19 »
Hali!
Köszi a szíjas tippet. Én nem értek az autók ezen részéhez, de a hang tényleg onnan jön
Szóval ha bent ülök a vezetőülésben, akkor jobb előlről, míg szemből bal oldlról. Hallgatózás után felemelték, és mondták, hogy mintha a váltóból jönne.
Mit gondoltok, melyik alkatrész zöröghet sokkal jobban hidegen, mint melegen? Ez stimmel vajon az említett szíjra? Nem tudom, hogy mennyire lehet köze a dologhoz, de amikor elindulok (hidegen) akkor kb. 30 cm gurulás után olyat lehet érezni, mintha az autó legyőzne valami kis ellenállást. Egy nagyon kicsi hangja is van. Mintha pl. egy kisebb kövön kéne átmenni, vagy ilyesmi.
Igazából remélem holnap kiderül, hogy mi a gond, de azért jó lenne, ha egy kicsit én is képben lennék.
Köszönöm még egyszer!
Üdv.: Sofi
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1102 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 13:07:03 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.03 csütörtök, 12:59:19
Hali!
Köszi a szíjas tippet. Én nem értek az autók ezen részéhez, de a hang tényleg onnan jön
Szóval ha bent ülök a vezetőülésben, akkor jobb előlről, míg szemből bal oldlról. Hallgatózás után felemelték, és mondták, hogy mintha a váltóból jönne.
Mit gondoltok, melyik alkatrész zöröghet sokkal jobban hidegen, mint melegen? Ez stimmel vajon az említett szíjra? Nem tudom, hogy mennyire lehet köze a dologhoz, de amikor elindulok (hidegen) akkor kb. 30 cm gurulás után olyat lehet érezni, mintha az autó legyőzne valami kis ellenállást. Egy nagyon kicsi hangja is van. Mintha pl. egy kisebb kövön kéne átmenni, vagy ilyesmi.
Igazából remélem holnap kiderül, hogy mi a gond, de azért jó lenne, ha egy kicsit én is képben lennék.
Köszönöm még egyszer!
Üdv.: Sofi
Ez igy egy kicsit érdekes
.Légyszives irdmeg,hogy mi a bánatot találtak.Köszi!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1103 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 13:14:41 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.03 csütörtök, 12:59:19
Hali!
Köszi a szíjas tippet. Én nem értek az autók ezen részéhez, de a hang tényleg onnan jön
Szóval ha bent ülök a vezetőülésben, akkor jobb előlről, míg szemből bal oldlról. Hallgatózás után felemelték, és mondták, hogy mintha a váltóból jönne.
Mit gondoltok, melyik alkatrész zöröghet sokkal jobban hidegen, mint melegen? Ez stimmel vajon az említett szíjra? Nem tudom, hogy mennyire lehet köze a dologhoz, de amikor elindulok (hidegen) akkor kb. 30 cm gurulás után olyat lehet érezni, mintha az autó legyőzne valami kis ellenállást. Egy nagyon kicsi hangja is van. Mintha pl. egy kisebb kövön kéne átmenni, vagy ilyesmi.
Igazából remélem holnap kiderül, hogy mi a gond, de azért jó lenne, ha egy kicsit én is képben lennék.
Köszönöm még egyszer!
Üdv.: Sofi
en sem tudom igy hirtelen, de azt igen, hogy ideje szerelot valtanod.
generator szabadonfuto, kettostomegu szijtarcsa, vagy a feszito lehet a gond.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1104 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 13:19:11 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.03 csütörtök, 12:59:19
Hali!
Köszi a szíjas tippet. Én nem értek az autók ezen részéhez, de a hang tényleg onnan jön
Szóval ha bent ülök a vezetőülésben, akkor jobb előlről, míg szemből bal oldlról. Hallgatózás után felemelték, és mondták, hogy mintha a váltóból jönne.
Mit gondoltok, melyik alkatrész zöröghet sokkal jobban hidegen, mint melegen? Ez stimmel vajon az említett szíjra? Nem tudom, hogy mennyire lehet köze a dologhoz, de amikor elindulok (hidegen) akkor kb. 30 cm gurulás után olyat lehet érezni, mintha az autó legyőzne valami kis ellenállást. Egy nagyon kicsi hangja is van. Mintha pl. egy kisebb kövön kéne átmenni, vagy ilyesmi.
Igazából remélem holnap kiderül, hogy mi a gond, de azért jó lenne, ha egy kicsit én is képben lennék.
Köszönöm még egyszer!
Üdv.: Sofi
Szia!
Ha a hajtáslácban is érzékelsz ellenállást, akkor a kuplung szerkezet, kéttömegű lendkerék is számításba jöhet. Amit itt többen is javasoltak nézesd meg mással is, mert bármelyik is lesz a hibás elég sokba kerül. A szíj és alkatrészei is 100 ezer körüliek, a kuplungrendszer javítása munkadíjjal együtt, pedig alúlról közelíti a 200 ezer forintot.
Merre felé laksz? Ha csak bejelőlnéd a térképen, vagy megadnád a várost konkrétabban lehetne szerelőt is ajánlani
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 13:21:51 írta V.Tamás
»
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1105 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 14:03:26 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.03 csütörtök, 13:19:11
Szia!
Ha a hajtáslácban is érzékelsz ellenállást, akkor a kuplung szerkezet, kéttömegű lendkerék is számításba jöhet. Amit itt többen is javasoltak nézesd meg mással is, mert bármelyik is lesz a hibás elég sokba kerül. A szíj és alkatrészei is 100 ezer körüliek, a kuplungrendszer javítása munkadíjjal együtt, pedig alúlról közelíti a 200 ezer forintot.
Merre felé laksz? Ha csak bejelőlnéd a térképen, vagy megadnád a várost konkrétabban lehetne szerelőt is ajánlani
Hali,
Veszprémben lakom. Az autót a Mészáros autó szervizbe vittem Várpalotára. Az tőlem 25 km-re van. Az egyik kollégám ajánlotta, tesója dolgozik ott. Továbbá egész sok fúrumban és népítéletben olvastam, hogy sokan hordják oda még Pestről is.
AndyA ajánlotta Veszprémben az Auto Brand Kft-t, de nem látogattam még meg. Csak összehasonlításképpen, ez a márka független szerviz hasonló ár ajánlatot adott a kuplung alkatrészekre, mint a Kauf-er. Szerelésre szintén. De minden képen szívesen fogadom az ajánlataitokat! Viszont egyenlőre csak tapogatóznak és találgatnak
Amúgy Kauf-fernél ezek az aktuális ajánlatok az én autómhoz:
kuplung klt:35000 Ft
hidro csapágy:28000 Ft
lendkerék: 65000 Ftt
beszerelés: 20-25000 Ft
Köszi mindent!
Üdv.: Sofi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1106 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:58:22 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.03 csütörtök, 14:03:26
Hali,
Veszprémben lakom. Az autót a Mészáros autó szervizbe vittem Várpalotára. Az tőlem 25 km-re van. Az egyik kollégám ajánlotta, tesója dolgozik ott. Továbbá egész sok fúrumban és népítéletben olvastam, hogy sokan hordják oda még Pestről is.
AndyA ajánlotta Veszprémben az Auto Brand Kft-t, de nem látogattam még meg. Csak összehasonlításképpen, ez a márka független szerviz hasonló ár ajánlatot adott a kuplung alkatrészekre, mint a Kauf-er. Szerelésre szintén. De minden képen szívesen fogadom az ajánlataitokat! Viszont egyenlőre csak tapogatóznak és találgatnak
Amúgy Kauf-fernél ezek az aktuális ajánlatok az én autómhoz:
kuplung klt:35000 Ft
hidro csapágy:28000 Ft
lendkerék: 65000 Ftt
beszerelés: 20-25000 Ft
Köszi mindent!
Üdv.: Sofi
Nem a váltó és társai a gond!Azt kizártad magad a zaj helyének a meghatározásakor!
1 értelmű,hogy a generátorszíjrendszerben van valami kórság!
A csörgést adhatja a kéttömegű szíjtárcsa is és a klímacsapágya is.
A legegyszerűbb hibakeresési módszer a te esetedben,ha ledobják a szíjat a generátor rendszerről,és elindítják a mocit szíj nélkül!
Ha megszűnik a hang,akkor 100%,hogy ott lesz a bibi!
Aztán már csak píz kérdése,de érdemes mindent kicserélni azon az oldalon:
2tömegű szíjtárcsa 25e ft-tól
automata feszítő kb 32 eft
a görgők 1-1 db 5-5e ft
szíj kb 4e ft
+ szabadonfutó a generátorra kb 12 e ft-tól
A klímakuplung csapágyát is érdemes ellenőrizni,de cserélni csak ha kell!
Bocs,most olvasom,hogy benyás,de akkor is a szíjrendszert kell átnézni,és a hibakeresési módszer is stimmel!És még hozzátenném a generátor csapágyak ellenőrzését is!
Ja,és szíjfeszítőd neked is van,kicsit más,de az is lehet csapágyas!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 20:03:06 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1107 Dátum:
2011.02.04 péntek, 08:18:52 »
A klímakuplung csapágyát is érdemes ellenőrizni,de cserélni csak ha kell!
Bocs,most olvasom,hogy benyás,de akkor is a szíjrendszert kell átnézni,és a hibakeresési módszer is stimmel!És még hozzátenném a generátor csapágyak ellenőrzését is!
Ja,és szíjfeszítőd neked is van,kicsit más,de az is lehet csapágyas!
[/quote]
Szia Alf!
Köszönöm szépen, ott leszek az átnézésnél, majd feltétlenül szóba hozom.
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1108 Dátum:
2011.02.05 szombat, 21:00:51 »
Sziasztok!
Gondoltam megírom, hogy mi a fejlemény a kerregéses dologgal.
Tegnap előtt otthagytam a szerviz parkolójában a kocsit, hogy másnap igazán hideg állapotban tudják meghallgatni, mert úgy a leghangosabb. Én is odamentem aznap, hogy együtt füleljünk, meg nagyon kíváncsi is voltam. Elindítottuk a kocsit, és csodák-csodájára semmi zaj. Az éjszaka nem volt túl hideg, amikor pedig próbáltuk, már 4-5°C volt, így nem jött elő a hang. Egy kis beszélgetés után viszont meghallottam és kezdődött a vizsgálgatás. Több szerelő is osztotta a felvetést (köszi Alf!), hogy a generátor ékszíj is lehet a ludas. Le is szerelték az ékszíjat, majd indítás, de a hang fenn állt továbbra is. Amikor leállítottuk a kocsit, arra lett figyelmes az egyik szerelő, hogy ami után leáll a motor, még egyet kotyog és üt az a valami... A szerelők most a kettős tömegű lendkerékre gyanakszanak, de úgy fogalmaztak, hogy csak 60% -ban biztosak benne. Ezért azt javasolták, hogy menjek még a kocsival, hogy kiforrjon a hiba. Szerintük kár (ennél nagyobb) nem keletkezik a kocsiban addig. Nem örülök, hogy ennyire nem tudják, hogy mi lehet a gond, lehet meg kéne mutatnom másnak is.
Öröm az ürömben, hogy lendkerék + kuplung + kinyomó + szerelésre 125.000 Ft-os ajánlatot kaptam, ha LUK szettet rendelek. Valeora 15.000 Ft-al drágább.
Köszi minden eddigi segítséget!
Üdv.: Sofi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1109 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 09:25:44 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.05 szombat, 21:00:51
Sziasztok!
Gondoltam megírom, hogy mi a fejlemény a kerregéses dologgal.
Tegnap előtt otthagytam a szerviz parkolójában a kocsit, hogy másnap igazán hideg állapotban tudják meghallgatni, mert úgy a leghangosabb. Én is odamentem aznap, hogy együtt füleljünk, meg nagyon kíváncsi is voltam. Elindítottuk a kocsit, és csodák-csodájára semmi zaj. Az éjszaka nem volt túl hideg, amikor pedig próbáltuk, már 4-5°C volt, így nem jött elő a hang. Egy kis beszélgetés után viszont meghallottam és kezdődött a vizsgálgatás. Több szerelő is osztotta a felvetést (köszi Alf!), hogy a generátor ékszíj is lehet a ludas. Le is szerelték az ékszíjat, majd indítás, de a hang fenn állt továbbra is. Amikor leállítottuk a kocsit, arra lett figyelmes az egyik szerelő, hogy ami után leáll a motor, még egyet kotyog és üt az a valami... A szerelők most a kettős tömegű lendkerékre gyanakszanak, de úgy fogalmaztak, hogy csak 60% -ban biztosak benne. Ezért azt javasolták, hogy menjek még a kocsival, hogy kiforrjon a hiba. Szerintük kár (ennél nagyobb) nem keletkezik a kocsiban addig. Nem örülök, hogy ennyire nem tudják, hogy mi lehet a gond, lehet meg kéne mutatnom másnak is.
Öröm az ürömben, hogy lendkerék + kuplung + kinyomó + szerelésre 125.000 Ft-os ajánlatot kaptam, ha LUK szettet rendelek. Valeora 15.000 Ft-al drágább.
Köszi minden eddigi segítséget!
Üdv.: Sofi
ez nem jó hír.És igen,nincs több variácó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1110 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:32:41 »
Szakértő urak!
TDCi MMT6-os váltóval. Jellemzően 4. fokozatban 1200-1500-as fordulat között gázadásnál vagy motorfék üzemben enyhe síró hang hallható. Nyáron erősebb. Mi okozhatja?
Üresben gurulva vagy terheletlenül nincs hang, más fokozatban azonos sebességen vagy azonos fordulaton nem jellemző ez a hang (azért nem írom, hogy nem jellemző, mert eleve van egy érdekes hangja ezeknek a TDCiknek, és nehezen megkülönböztethető, de 4.-ben kivehető.) Olajszint rendben.
Váltó lenne? De abban mi? A 4. fokozat csapágya pont 4. fokozatban nem forog, ha jól sejtem.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1111 Dátum:
2011.02.09 szerda, 21:32:37 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.02.09 szerda, 19:32:41
Szakértő urak!
TDCi MMT6-os váltóval. Jellemzően 4. fokozatban 1200-1500-as fordulat között gázadásnál vagy motorfék üzemben enyhe síró hang hallható. Nyáron erősebb. Mi okozhatja?
Üresben gurulva vagy terheletlenül nincs hang, más fokozatban azonos sebességen vagy azonos fordulaton nem jellemző ez a hang (azért nem írom, hogy nem jellemző, mert eleve van egy érdekes hangja ezeknek a TDCiknek, és nehezen megkülönböztethető, de 4.-ben kivehető.) Olajszint rendben.
Váltó lenne? De abban mi? A 4. fokozat csapágya pont 4. fokozatban nem forog, ha jól sejtem.
Egészen biztosan a váltó az!! Nem a csapágy szól, ha sír, hanem a foghézag nagyobb annál a kapcsolatnál, és nyáron azért hangosabb, mert vékonyabb az olaj a melegtől, és még kevésbé tömíti a foghézagot.
Még használod így egy 3-400 ezer kilométert, aztán kiforrja magát....szóval aggódnod nem kell..
Egy olajcsere a váltóban viszont sosem árt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1112 Dátum:
2011.02.09 szerda, 21:45:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.09 szerda, 21:32:37
Egészen biztosan a váltó az!! Nem a csapágy szól, ha sír, hanem a foghézag nagyobb annál a kapcsolatnál, és nyáron azért hangosabb, mert vékonyabb az olaj a melegtől, és még kevésbé tömíti a foghézagot.
Még használod így egy 3-400 ezer kilométert, aztán kiforrja magát....szóval aggódnod nem kell..
Egy olajcsere a váltóban viszont sosem árt.
Elkopott volna? Mitől? Metabondot adtam neki, de halottnak a csók. Egy váltós szaki azt mondta, hogy 15w40 motorolajat bele, mert a 75w90-es olaj vékony
120k van benne, és max fél évig volt az autó olyan embernél, akiért nem tenném tűzbe a kezem. Ebből gondolom, hogy sokkal több nem lehet benne.
Kicsit zavar, szeretném megcsináltatni. Bontott váltó vagy javítás vagy spéci olaj?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1113 Dátum:
2011.02.09 szerda, 22:05:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.02.09 szerda, 21:45:34
Elkopott volna? Mitől? Metabondot adtam neki, de halottnak a csók. Egy váltós szaki azt mondta, hogy 15w40 motorolajat bele, mert a 75w90-es olaj vékony
120k van benne, és max fél évig volt az autó olyan embernél, akiért nem tenném tűzbe a kezem. Ebből gondolom, hogy sokkal több nem lehet benne.
Kicsit zavar, szeretném megcsináltatni. Bontott váltó vagy javítás vagy spéci olaj?
Lehet a váltóban már gyárilag két szélső tűréses kerék került a 4.-hez ezért kisebb kopástól is már jelentkezik a sírás...de hozzá nem nyúlnék ez miatt!
A 15w-40-es olaj valóban halkabbá teszi , de nem sokkal....én maradnék a gyári 75W-90-nél
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1114 Dátum:
2011.02.09 szerda, 22:14:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.09 szerda, 22:05:01
Lehet a váltóban már gyárilag két szélső tűréses kerék került a 4.-hez ezért kisebb kopástól is már jelentkezik a sírás...de hozzá nem nyúlnék ez miatt!
A 15w-40-es olaj valóban halkabbá teszi , de nem sokkal....én maradnék a gyári 75W-90-nél
Mit kockáztatok a 15w40-nel?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1115 Dátum:
2011.02.09 szerda, 22:22:35 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.02.09 szerda, 22:14:53
Mit kockáztatok a 15w40-nel?
1-2 dl gázolajat 100km-ként, mást nem....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1116 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 11:06:53 »
Sziasztok!
nekem meg valami csapágy gyanús hangja van, főleg olyan 80-as tempónál hallom, 4. és 5. fokozatban, olyan ifás búgós hang. Ha kinyomom a kuplungot azonnal elhallgat, es ahogy engedem vissza, meg nem teljesen kapcsol a tárcsa (fordulat még alapjáraton) de már hallani. Mi a fakka ez? Kinyomó? leszharjam, vagy mi legyen?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1117 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 12:05:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.10 csütörtök, 11:06:53
Sziasztok!
nekem meg valami csapágy gyanús hangja van, főleg olyan 80-as tempónál hallom, 4. és 5. fokozatban, olyan ifás búgós hang. Ha kinyomom a kuplungot azonnal elhallgat, es ahogy engedem vissza, meg nem teljesen kapcsol a tárcsa (fordulat még alapjáraton) de már hallani. Mi a fakka ez? Kinyomó? leszharjam, vagy mi legyen?
Kinyomó akkor szól, ha nyomod a kuplungot, az nem lehet...valamelyik csapágy lehet, nézz olajszintet a váltóban, vagy cseréld le...a csapágyat ez nem javítja meg, de talán nem durvul tovább a dolog.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1118 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 12:43:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.10 csütörtök, 12:05:20
Kinyomó akkor szól, ha nyomod a kuplungot, az nem lehet...valamelyik csapágy lehet, nézz olajszintet a váltóban, vagy cseréld le...a csapágyat ez nem javítja meg, de talán nem durvul tovább a dolog.
...vagy akkor hallgat el, mert a terheles osszeszoritja, ami addig szabadon remegett. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1119 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:12:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.10 csütörtök, 12:05:20
Kinyomó akkor szól, ha nyomod a kuplungot, az nem lehet...valamelyik csapágy lehet, nézz olajszintet a váltóban, vagy cseréld le...a csapágyat ez nem javítja meg, de talán nem durvul tovább a dolog.
a valto olajat 2 honapja cserelte VIK, de a regi is szinten volt, csak redvas volt. A tunet pedig volt/van
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1120 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 20:00:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.10 csütörtök, 12:43:04
...vagy akkor hallgat el, mert a terheles osszeszoritja, ami addig szabadon remegett. :-)
AndyA
Az egy nyomcsapágy, amikor rálépsz a koplungra akkor forog terhelésen és ha rossz akkor szól...
Ha nem lépsz rá, akkor a csapágy része áll...de lehet hogy remegnek benn a golyók, de azt nem hallod..
Ervin
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1121 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 20:19:36 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.10 csütörtök, 15:12:19
a valto olajat 2 honapja cserelte VIK, de a regi is szinten volt, csak redvas volt. A tunet pedig volt/van
Igen, ezért is írtam, hogy meg nem javítja, csak tovább fog működni.
Ha nem túl durva a hang, ne foglalkozz vele, még egy pár százezret búgjon ilyen halkan, aztán majd kiforrja magát..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1122 Dátum:
2011.02.11 péntek, 11:50:53 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.02.09 szerda, 21:45:34
Elkopott volna? Mitől? Metabondot adtam neki, de halottnak a csók. Egy váltós szaki azt mondta, hogy 15w40 motorolajat bele, mert a 75w90-es olaj vékony
120k van benne, és max fél évig volt az autó olyan embernél, akiért nem tenném tűzbe a kezem. Ebből gondolom, hogy sokkal több nem lehet benne.
Kicsit zavar, szeretném megcsináltatni. Bontott váltó vagy javítás vagy spéci olaj?
Ha még metabondot is tettél bele akkor ne cseréld le újra az olajat. Azzal hosszú időre kitoltad a váltó javítását! Mennyit mentél a váltóolaj csere óta?
A 15w40-es olajjal meg ragadós lenne a váltás, sőt mínuszokban a sűrű olajjal nem is tudnál váltani!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1123 Dátum:
2011.02.11 péntek, 16:26:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.10 csütörtök, 20:19:36
Igen, ezért is írtam, hogy meg nem javítja, csak tovább fog működni.
Ha nem túl durva a hang, ne foglalkozz vele, még egy pár százezret búgjon ilyen halkan, aztán majd kiforrja magát..
ok, akkor marad a zene feljebbhangosit uzemmod
Naplózva
ice850303
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1124 Dátum:
2011.02.12 szombat, 17:10:36 »
Hello
Kérdésem a következő lenne, CSAK visszaváltáskor, egy furcsa hang jön elő a motor felől, olyan mintha egy szíj csuszna meg, viszont felfele váltáskor semmi hangja nincs, valakinek valami ötlet?
sebességet simán veszi mindig minden körülmények között
és ha engedem rá a kuplungot akkor adja rövid ideig, valamikor csak egy nyikkanás valamikor kettő rövid. Köszi a válaszokat
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1125 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 16:45:44 »
tegnap megpróbáltam megnézni a váltóolaj szintet, de nem láttam semmit.
Kicsavartam a bal első keréknél a csavart, de nem jött belőle semmi, majd a jobb kerékkel felálltam egy téglára, de még igy sem folyt ki semmi.
Le akartam már úgy is cserélni az olajat Ford váltó olajra, de így viszont, hogy tudom kevés az olaj a váltóban, nem szívesen várok addig míg pestre megyek Ford olajért, ezért itt Siófokon venném meg az olajat.
Mit gondoltok, hogy ha Ford helyett valami más fajta (pl.: castrol) 75w90-es olajat veszek bele az jó lesz bele? vagy vegyek bele inkább mégis Fordot?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1126 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 17:04:53 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.13 vasárnap, 16:45:44
tegnap megpróbáltam megnézni a váltóolaj szintet, de nem láttam semmit.
Kicsavartam a bal első keréknél a csavart, de nem jött belőle semmi, majd a jobb kerékkel felálltam egy téglára, de még igy sem folyt ki semmi.
Le akartam már úgy is cserélni az olajat Ford váltó olajra, de így viszont, hogy tudom kevés az olaj a váltóban, nem szívesen várok addig míg pestre megyek Ford olajért, ezért itt Siófokon venném meg az olajat.
Mit gondoltok, hogy ha Ford helyett valami más fajta (pl.: castrol) 75w90-es olajat veszek bele az jó lesz bele? vagy vegyek bele inkább mégis Fordot?
Szia!
Ezt a bal első keréknél pontosan hol érted? Mert szerintem ez inkább csak alúlról látszik, főleg ha van alsó motorburkolatod is, amit le is kell venni hozzá. Itt nézted?
http://kephost.hu/image-3166_4D580094.jpg
Ha biztosan cserélni akarsz, de alacsony a szint, akkor a cseréig szerintem megfelel bármilyen 75w90-es olaj
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1127 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 19:04:35 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.13 vasárnap, 17:04:53
Szia!
Ezt a bal első keréknél pontosan hol érted? Mert szerintem ez inkább csak alúlról látszik, főleg ha van alsó motorburkolatod is, amit le is kell venni hozzá. Itt nézted?
http://kephost.hu/image-3166_4D580094.jpg
Ha biztosan cserélni akarsz, de alacsony a szint, akkor a cseréig szerintem megfelel bármilyen 75w90-es olaj
így van.és egyben a betöltő nyílás és a nívó is!Addig kell tölteni azon a nyíláson amíg ott ki nem folyik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1128 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 21:09:29 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.13 vasárnap, 17:04:53
Szia!
Ezt a bal első keréknél pontosan hol érted? Mert szerintem ez inkább csak alúlról látszik, főleg ha van alsó motorburkolatod is, amit le is kell venni hozzá. Itt nézted?
http://kephost.hu/image-3166_4D580094.jpg
Ha biztosan cserélni akarsz, de alacsony a szint, akkor a cseréig szerintem megfelel bármilyen 75w90-es olaj
nincs alsó motorburkolatom, és nem csak utántölteni akarom, hanem lecserélni (nem ford) olajra.
Vagy lehetőség szerint inkább ford olajat használjak?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.13 vasárnap, 21:11:35 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1129 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 21:20:19 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.13 vasárnap, 21:09:29
nincs alsó motorburkolatom, és nem csak utántölteni akarom, hanem lecserélni (nem ford) olajra.
Vagy lehetőség szerint inkább ford olajat használjak?
A leeresztője ezzel ellentétesen a hátsó oldalon van, azt is megtaláltad?
A sebváltó olajra is van Ford specifikáció a kezelési 206. oldalán: FORD WSD-M2C-200-C, ha ezt megtalálod a másik olajon akkor megfelel a gyártó előírásainak is.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1130 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 12:14:08 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.13 vasárnap, 21:20:19
A leeresztője ezzel ellentétesen a hátsó oldalon van, azt is megtaláltad?
A sebváltó olajra is van Ford specifikáció a kezelési 206. oldalán: FORD WSD-M2C-200-C, ha ezt megtalálod a másik olajon akkor megfelel a gyártó előírásainak is.
A leeresztőt még nem találtam meg(még nem is kerestem) csak a betöltőt.
Találtam otthon egy kis 75W-90 olajat próbáltam is után tölteni (egy szilikon csövet dugtam bele) de kb.: 1dl után már folyt ki az olaj.
Szóval nem nagyon hiányzott belőle.
Ettől függetlenül lecserélem és gyári olajat veszek bele.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1131 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:19:03 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.14 hétfő, 12:14:08
A leeresztőt még nem találtam meg(még nem is kerestem) csak a betöltőt.
Találtam otthon egy kis 75W-90 olajat próbáltam is után tölteni (egy szilikon csövet dugtam bele) de kb.: 1dl után már folyt ki az olaj.
Szóval nem nagyon hiányzott belőle.
Ettől függetlenül lecserélem és gyári olajat veszek bele.
Akkor itt egy kép a leeresztés lehetőségéről is:
http://kephost.hu/image-B34A_4D592B82.jpg
(A váltót/motort tartó bak már hiányzik a fotón)
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1132 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:20:47 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.14 hétfő, 14:19:03
Akkor itt egy kép a leeresztés lehetőségéről is:
http://kephost.hu/image-B34A_4D592B82.jpg
(A váltót/motort tartó bak már hiányzik a fotón)
valami nagy mutet volt? latom a kipu sincs a helyen
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1133 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:31:49 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.14 hétfő, 14:20:47
valami nagy mutet volt? latom a kipu sincs a helyen
Kuplungozás volt
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1134 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 15:04:45 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.14 hétfő, 14:31:49
Kuplungozás volt
ehh
részvétem
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1135 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:58:36 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.14 hétfő, 14:19:03
Akkor itt egy kép a leeresztés lehetőségéről is:
http://kephost.hu/image-B34A_4D592B82.jpg
(A váltót/motort tartó bak már hiányzik a fotón)
Vazze nem néztem a képet amit linkeltél korábban(telefonról neteztem), ezért nem láttam, hogy neked 5 gangos váltód van!
Nekem MMT6, így nekem teljesen máshol van a betöltőm, leeresztőm.
A betöltő az a féltengely kihajtás mellett van, a leeresztő pedig alatta. Takarja a bölcső és 2cm hely sincs a csavar és a bölcső között, így egy rendes imbusszal nem is lehet hozzáférni. Vágtam egy kb 2cm-es darabot egy régi 8-as imbuszból azzal lazítottam meg.
Hozzá teszem nem volt eccerű, befújtam egy kis csavarlazítóval, de még így is rettegtem, hogy eltörik a 8-as csillagkulcsom.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 18:05:05 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1136 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 18:02:28 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.14 hétfő, 17:58:36
Vazze nem néztem a képet amit linkeltél korábban(telefonról neteztem), ezért nem láttam, hogy neked 5 gangos váltód van!
Nekem MMT6, így nekem teljesen máshol van a betöltőm, leeresztőm.
Akkor bocs
nem szerettelek volna megvezetni, ezt a különbséget nem tudtam. Csak a jó szándék vezérelt
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1137 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 18:06:20 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.14 hétfő, 18:02:28
Akkor bocs
nem szerettelek volna megvezetni, ezt a különbséget nem tudtam. Csak a jó szándék vezérelt
nem gond, csak csodálkoztam,h miért volt neked útba a motorburkolat.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1138 Dátum:
2011.02.15 kedd, 12:52:00 »
Sziasztok!
Egy pár napja a következő történik minden 4-5 óránál tovább tartó hidegben parkolás után: Beülök a kocsiba, indít, majd könnyedén beteszem 1-esbe, gurul az autó kb. 2-3m-t és alig bírom betenni másodikba. Mintha teljesen beakadna előtte. Aztán a 3. 4. 5.-ik simán megy. Ezt követően kereszteződés mondjuk kiló méterenként, ahol az 1-est is alig veszi, nagyon nehéz berakni. Kettessel szintúgy, majd kb. 3-4 km után megszűnik a probléma. Ha csak pár órát parkolok a hidegben, akkor megy simán a váltó. Meg reggel álló helyzetben is simán lehet pakolgatni, de mihelyst megyek egy picit a probléma fennáll.
Még korábban említettem, hogy kerregés hallható a váltó - kuplung környékéről, de a szervizben nem tudják hova tenni a dolgot bontás nélkül (Egyenlőre kettős tömegűre tippelnek). Arra gondoltam, hogy lehet összefüggés, és talán a váltóval van gond. Váltó olaj csere amúgy 2 hete volt.
Előre is hálás köszönet ha van valamilyen ötletetek, tippetek!
Üdv.: Sofi
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1139 Dátum:
2011.02.15 kedd, 13:12:13 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.15 kedd, 12:52:00
Sziasztok!
Egy pár napja a következő történik minden 4-5 óránál tovább tartó hidegben parkolás után: Beülök a kocsiba, indít, majd könnyedén beteszem 1-esbe, gurul az autó kb. 2-3m-t és alig bírom betenni másodikba. Mintha teljesen beakadna előtte. Aztán a 3. 4. 5.-ik simán megy. Ezt követően kereszteződés mondjuk kiló méterenként, ahol az 1-est is alig veszi, nagyon nehéz berakni. Kettessel szintúgy, majd kb. 3-4 km után megszűnik a probléma. Ha csak pár órát parkolok a hidegben, akkor megy simán a váltó. Meg reggel álló helyzetben is simán lehet pakolgatni, de mihelyst megyek egy picit a probléma fennáll.
Még korábban említettem, hogy kerregés hallható a váltó - kuplung környékéről, de a szervizben nem tudják hova tenni a dolgot bontás nélkül (Egyenlőre kettős tömegűre tippelnek). Arra gondoltam, hogy lehet összefüggés, és talán a váltóval van gond. Váltó olaj csere amúgy 2 hete volt.
Előre is hálás köszönet ha van valamilyen ötletetek, tippetek!
Üdv.: Sofi
kezdésnek megnézném a váltóban az olajat.. ha hidegben jön elő a dolog akkor lehet hogy nem megfelelő viszkozitású olaj van benne vagy esetleg hangos volt a váltó és keverték egy kis motor olajjal, hogy elfedjék a hibát
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1140 Dátum:
2011.02.15 kedd, 13:18:24 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.15 kedd, 13:12:13
kezdésnek megnézném a váltóban az olajat.. ha hidegben jön elő a dolog akkor lehet hogy nem megfelelő viszkozitású olaj van benne vagy esetleg hangos volt a váltó és keverték egy kis motor olajjal, hogy elfedjék a hibát
vagy a mechanikat taknyold meg wd40-nel a valto tetejen, ez mar sokaknak bevalt allitolag
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1141 Dátum:
2011.02.15 kedd, 13:49:41 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.15 kedd, 13:12:13
kezdésnek megnézném a váltóban az olajat.. ha hidegben jön elő a dolog akkor lehet hogy nem megfelelő viszkozitású olaj van benne vagy esetleg hangos volt a váltó és keverték egy kis motor olajjal, hogy elfedjék a hibát
Hali,
Az olajat az orrom előtt cserélték. 2 típus jöhetett szóba, a gyári és a nem gyári. Felhívtak egy Ford szervizt, ahol ajánlották, hogy nyugodtan jó lesz a nem gyári cucc.
Üdv.:
Sofi
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1142 Dátum:
2011.02.15 kedd, 13:50:38 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.15 kedd, 13:18:24
vagy a mechanikat taknyold meg wd40-nel a valto tetejen, ez mar sokaknak bevalt allitolag
Szia!
Ezt még ma feltétlenül kipróbálom. Ártani nem árthat.
Köszönöm!
Üdv.: Sofi
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1143 Dátum:
2011.02.15 kedd, 14:09:42 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.15 kedd, 13:18:24
vagy a mechanikat taknyold meg wd40-nel a valto tetejen, ez mar sokaknak bevalt allitolag
igaz a wd40 mindenre jó csak azért nem gondoltam ilyen jellegű problémára mert csak hidegen csinálja járatás után nem ez nem tudom hogy magában foglalja-e a váltogatást vagy csak a haladást... mert ha csak elindul majd 5.-ben megy 40 km-t majd megáll és nem akadozik a váltó akkor nem valószinű hogy a bowdenezésnek lenne baja.
persze láttunk már csodákat, a wd40 meg pláne képes csodákra és ki is kell próbálni minden házilag is elvégezhető megoldást
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1144 Dátum:
2011.02.15 kedd, 16:00:41 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.15 kedd, 14:09:42
igaz a wd40 mindenre jó csak azért nem gondoltam ilyen jellegű problémára mert csak hidegen csinálja járatás után nem ez nem tudom hogy magában foglalja-e a váltogatást vagy csak a haladást... mert ha csak elindul majd 5.-ben megy 40 km-t majd megáll és nem akadozik a váltó akkor nem valószinű hogy a bowdenezésnek lenne baja.
persze láttunk már csodákat, a wd40 meg pláne képes csodákra és ki is kell próbálni minden házilag is elvégezhető megoldást
nekem is akad hidegen, wd nálam megoldja, ha visszakerestek, akkor van képes leírás, hogy mit kell meglocsolni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1145 Dátum:
2011.02.15 kedd, 21:05:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.15 kedd, 16:00:41
nekem is akad hidegen, wd nálam megoldja, ha visszakerestek, akkor van képes leírás, hogy mit kell meglocsolni
Sziasztok,
Igen, el is kezdtem olvasni a váltós fórumot előröl, de ameddig jutottam még nem írt a wd40-ről. Most egy fél órája befújtam az illeszkedéseket a váltó szoknya alatt. Reggel meglátjuk mi a helyzet. Mindenesetre holnap megkeresem a képes leírást.
Engem is aggaszt, hogy pár km után meg jó. Gyanús, h nem a bovdenezés
Köszi a segítséget!
Üdv.: Sofi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1146 Dátum:
2011.02.15 kedd, 21:13:00 »
Idézetet írta: Sofi - 2011.02.15 kedd, 21:05:56
Sziasztok,
Igen, el is kezdtem olvasni a váltós fórumot előröl, de ameddig jutottam még nem írt a wd40-ről. Most egy fél órája befújtam az illeszkedéseket a váltó szoknya alatt. Reggel meglátjuk mi a helyzet. Mindenesetre holnap megkeresem a képes leírást.
Engem is aggaszt, hogy pár km után meg jó. Gyanús, h nem a bovdenezés
Köszi a segítséget!
Üdv.: Sofi
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg525484#msg525484
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sofi
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1147 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 10:31:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.15 kedd, 21:13:00
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg525484#msg525484
Hali,
Egy kicsivel talán jobb lett. Nem voltam túl alapos, mert ebédszünetben siettem ki a kocsihoz. Ma majd jobban meglocsolom. Köszi a tippet még egyszer!
Üdv.: Sofi
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1148 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 14:11:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.15 kedd, 21:13:00
http://mondeo.hu/index.php?topic=1438.msg525484#msg525484
zsír én is a váltó szoknya alatti részre gondoltam nem a váltó tetejére mondjuk nekem nem akad ... csak nem indul
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1149 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 16:09:42 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.17 csütörtök, 14:11:08
zsír én is a váltó szoknya alatti részre gondoltam nem a váltó tetejére mondjuk nekem nem akad ... csak nem indul
mivan??
ez a váltó tetején van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
16
17
18
19
20
21
22
[
23
]
24
25
26
27
28
29
30
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ