Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:59:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2326292 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1350 Dátum:
2011.07.23 szombat, 19:23:00 »
Idézetet írta: bonisz - 2011.07.23 szombat, 19:07:44
Szevasztok!
MTX75 váltó nyelestengelyt vagy csapágyat külön mennyi pízért lehet venni?És hol?
Üdv,
Bonisz
cromax biztos ad egy zsák pénzért. bontott nem jó? van komplett váltóm is 2 db bowdenes, és 2 rudazatos mtx, ez 1.8 td hez volt, a háza nem biztos, hogy jó neked, de alkatrtésznek esetleg lehet. de tudok adni külön nyelestengelyt is, csapágyat viszont nem érdemes csak újat venni. azt szám alapján bármelyik csapágyboltban kapsz. ha van kérdésed, vagy kell valami keress meg privátban, vagy a 20/3106928-on !
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1351 Dátum:
2011.07.23 szombat, 20:26:33 »
Idézetet írta: bonisz - 2011.07.23 szombat, 19:07:44
Szevasztok!
MTX75 váltó nyelestengelyt vagy csapágyat külön mennyi pízért lehet venni?És hol?
Üdv,
Bonisz
Szia!
Csapágy árban ez a legjobb (ha nekem is kelleni fog, akkor itt szerzem be, keresd Zolka4 itt:
http://www.fotauto.hu/index.php?show_aux_page=2
):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1626.msg570424#msg570424
Naplózva
bonisz
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1352 Dátum:
2011.07.23 szombat, 20:36:59 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.07.23 szombat, 20:26:33
Szia!
Csapágy árban ez a legjobb (ha nekem is kelleni fog, akkor itt szerzem be, keresd Zolka4 itt:
http://www.fotauto.hu/index.php?show_aux_page=2
):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1626.msg570424#msg570424
Köszi szépen
Naplózva
ringer
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1353 Dátum:
2011.07.29 péntek, 22:19:33 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni kormányművel kapcsolatban. Hirtelen erősen elkezdett folyni az olaj belőle. Eddig néha csöpögött aztán abbahagyta. Mire számíthatok mi fog történni, javítási költség? Járhatok vele?
Várom a hozzászólásokat.
Köszi T. Peti
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1354 Dátum:
2011.07.30 szombat, 09:50:00 »
Idézetet írta: ringer - 2011.07.29 péntek, 22:19:33
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni kormányművel kapcsolatban. Hirtelen erősen elkezdett folyni az olaj belőle. Eddig néha csöpögött aztán abbahagyta. Mire számíthatok mi fog történni, javítási költség? Járhatok vele?
Várom a hozzászólásokat.
Köszi T. Peti
nem szerencsés így használni.A szivattyú ha szárazon jár-mert annyi elcsöpög, akkor annak is lőttek.Minél hamarabb javíttasd meg!
http://www.kormanymu.hu/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1355 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 18:25:10 »
Sziasztok!
Sajna ma emelőn rekedt a mondeom. Csak egy váltó szimering cserének indult, de a féltengely megvezető csapágyam nagyon rossz állapotban van és, hogy ne keljen 2x bontani, úgy döntöttem elkezdhetik szétkapni a csapágy beszerzéséig. Zolka4-el már felvettem a kapcsolatot.
Középső csuklót is átnézik, takarítás, újrazsírzás. És ellenőriztük a hosszúszíj görgőit, mert onnét is van egy egyre erősődő surrogó hang - egy görgő csereérett, amihez a legszarabb hozzáférni és ami a tavalyi "majd minden cserekor" kimaradt.
Emiatt a minire sem tudok kimenni, bocs
Üdv:
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1356 Dátum:
2011.08.06 szombat, 22:49:49 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.04 csütörtök, 18:25:10
Sziasztok!
Sajna ma emelőn rekedt a mondeom. Csak egy váltó szimering cserének indult, de a féltengely megvezető csapágyam nagyon rossz állapotban van és, hogy ne keljen 2x bontani, úgy döntöttem elkezdhetik szétkapni a csapágy beszerzéséig. Zolka4-el már felvettem a kapcsolatot.
Középső csuklót is átnézik, takarítás, újrazsírzás. És ellenőriztük a hosszúszíj görgőit, mert onnét is van egy egyre erősődő surrogó hang - egy görgő csereérett, amihez a leg***abb hozzáférni és ami a tavalyi "majd minden cserekor" kimaradt.
Emiatt a minire sem tudok kimenni, bocs
Üdv:
Újra van mondeóm, minden kész
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1357 Dátum:
2011.08.16 kedd, 23:13:30 »
Le vagyok törve mint a bili füle.
Ma mentem a városban, és egyszer csak a kuplungpedál nem jött fel csak félig, de rendesen kiemelt. Lábbal visszahúztam, utána nem jelentkezett a probléma, de sejtem, hogy nem marad ennyiben.
Ez mi lehet vajon? Kinyomócsapágy, vagy főmunkahenger?
A xart tetézi, hogy hazaérve a ház előtt kinyitottam a motorháztetőt hogy leellenőrizzem a fékfolyadék szintjét, és beejtettem a kupakot a motortérbe. Nem esett le az aszfaltra, valahol fennakadt, de egyszerűen nem látom.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1358 Dátum:
2011.08.17 szerda, 02:17:22 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.16 kedd, 23:13:30
Le vagyok törve mint a bili füle.
Ma mentem a városban, és egyszer csak a kuplungpedál nem jött fel csak félig, de rendesen kiemelt. Lábbal visszahúztam, utána nem jelentkezett a probléma, de sejtem, hogy nem marad ennyiben.
Ez mi lehet vajon? Kinyomócsapágy, vagy főmunkahenger?
A xart tetézi, hogy hazaérve a ház előtt kinyitottam a motorháztetőt hogy leellenőrizzem a fékfolyadék szintjét, és beejtettem a kupakot a motortérbe. Nem esett le az aszfaltra, valahol fennakadt, de egyszerűen nem látom.
a kuplunghoz nemtudok mit hozzátenni, de ott keresd a kupakod a kormányműnél szerintem
más nem tudja megtartani, feltéve ha hátra esett be! én mindent oda szoktam bedobálni ha úgyvan
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1359 Dátum:
2011.08.17 szerda, 02:20:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.17 szerda, 02:17:22
a kuplunghoz nemtudok mit hozzátenni, de ott keresd a kupakod a kormányműnél szerintem
más nem tudja megtartani, feltéve ha hátra esett be! én mindent oda szoktam bedobálni ha úgyvan
Meg persze az sem mindegy, hogy van-e also motortakaro lemez. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1360 Dátum:
2011.08.17 szerda, 02:43:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.17 szerda, 02:20:32
Meg persze az sem mindegy, hogy van-e also motortakaro lemez. :-)
AndyA
ja igen
De akkor könnyű a dolga
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1361 Dátum:
2011.08.17 szerda, 02:53:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.17 szerda, 02:43:29
ja igen
De akkor könnyű a dolga
Nem birsz aludni? Hajnal 3 ora van!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1362 Dátum:
2011.08.17 szerda, 03:11:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.17 szerda, 02:53:50
Nem birsz aludni? Hajnal 3 ora van!
AndyA
nem vesztegetem az időmet ilyen dolgokra mint az alvás
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1363 Dátum:
2011.08.17 szerda, 05:57:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.17 szerda, 02:53:50
Nem birsz aludni? Hajnal 3 ora van!
AndyA
Ezek szerint Te is éjszaka portyázol!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1364 Dátum:
2011.08.17 szerda, 08:35:32 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.08.17 szerda, 05:57:27
Ezek szerint Te is éjszaka portyázol!
Lofaxt, csokolom, dolgoztam.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1365 Dátum:
2011.08.17 szerda, 09:51:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.17 szerda, 02:20:32
Meg persze az sem mindegy, hogy van-e also motortakaro lemez. :-)
AndyA
Hát persze hogy nincs, miért is lenne?
Akkor könnyű lenne, mert óvatosan el tudnék valahová, ahol fel tudom emeltetni az autót. De így leginkább annak van esélye, hogy kiesik az első kanyarban aztán baxhatom...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1366 Dátum:
2011.08.17 szerda, 12:55:17 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.16 kedd, 23:13:30
Le vagyok törve mint a bili füle.
Ma mentem a városban, és egyszer csak a kuplungpedál nem jött fel csak félig, de rendesen kiemelt. Lábbal visszahúztam, utána nem jelentkezett a probléma, de sejtem, hogy nem marad ennyiben.
Ez mi lehet vajon? Kinyomócsapágy, vagy főmunkahenger?
A xart tetézi, hogy hazaérve a ház előtt kinyitottam a motorháztetőt hogy leellenőrizzem a fékfolyadék szintjét, és beejtettem a kupakot a motortérbe. Nem esett le az aszfaltra, valahol fennakadt, de egyszerűen nem látom.
Tud valaki valami okosat, hogy mi lehet ez a kuplunggal?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1367 Dátum:
2011.08.17 szerda, 14:18:51 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.17 szerda, 12:55:17
Tud valaki valami okosat, hogy mi lehet ez a kuplunggal?
kinyomócsapágy....valszeg
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1368 Dátum:
2011.08.17 szerda, 19:41:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.17 szerda, 14:18:51
kinyomócsapágy....valszeg
Azt mondod? Mióta megvan a gép, nem emel rendesen ki a kuplung (sebességbe téve az autót rándul egyet), de ilyet most csinált először...
A kupakot meg nem találtam meg, de szerencsére Motorcraftnak van néhány raktáron.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1369 Dátum:
2011.08.17 szerda, 20:45:53 »
Nekem is csinálta párszor, mig kinem cseréltem lendkerekestől fix-re...azóta penge.
De lehet a pedálsor munkahengere rottyant meg....de nem jellemző az.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1370 Dátum:
2011.08.17 szerda, 21:21:06 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.16 kedd, 23:13:30
Le vagyok törve mint a bili füle.
Ma mentem a városban, és egyszer csak a kuplungpedál nem jött fel csak félig, de rendesen kiemelt. Lábbal visszahúztam, utána nem jelentkezett a probléma, de sejtem, hogy nem marad ennyiben.
Ez mi lehet vajon? Kinyomócsapágy, vagy főmunkahenger?
A xart tetézi, hogy hazaérve a ház előtt kinyitottam a motorháztetőt hogy leellenőrizzem a fékfolyadék szintjét, és beejtettem a kupakot a motortérbe. Nem esett le az aszfaltra, valahol fennakadt, de egyszerűen nem látom.
Fogyott a fékfolyadékból?
Légtelenítsd le, ha még nem tetted meg, és lehet megszűnik a sebességbe rakáskor a rándulás is.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1371 Dátum:
2011.08.17 szerda, 23:29:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.08.17 szerda, 21:21:06
Fogyott a fékfolyadékból?
Légtelenítsd le, ha még nem tetted meg, és lehet megszűnik a sebességbe rakáskor a rándulás is.
A légtelenítést már próbáltam, de nem lett se jobb se rosszabb. A fékfolyadékból nem fogyott szerintem egy csepp se, mert maxin van. Rick magyarázott valamit, hogy valami eltörik kuplungban, aztán nem tud kiemelni rendesen, de nem egészen fogtam, hogy mi...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Titánium X
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1372 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 23:23:14 »
Sziasztok Forumtársak!
Segítséget kérnék 3napja vettem észre a következőt ha a kuplung elkezd kiemelni karistoló súrlódó hangot hallok teljesen kinyomom megszűnik ha engedem fel a pedált ezen a ponton újra megszólal én kinyomó csapágyra gyanakszom. Vélemény? Esetleg egy megbízható szaki aki ért is hozzá és nem aranyárba dolgozik? Ja és meddig lehet így használni mielőtt nagyobb baj lenne??
Előre is kösz! Krísz
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1373 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 00:41:16 »
Idézetet írta: Titánium X - 2011.08.21 vasárnap, 23:23:14
Sziasztok Forumtársak!
Segítséget kérnék 3napja vettem észre a következőt ha a kuplung elkezd kiemelni karistoló súrlódó hangot hallok teljesen kinyomom megszűnik ha engedem fel a pedált ezen a ponton újra megszólal én kinyomó csapágyra gyanakszom. Vélemény? Esetleg egy megbízható szaki aki ért is hozzá és nem aranyárba dolgozik? Ja és meddig lehet így használni mielőtt nagyobb baj lenne??
Előre is kösz! Krísz
A leírtak szerint ez szerintem is kinyomócsapágy - nekem is ilyen volt. Hogy meddig lehet így használni? Én sokáig nem mertem.
Mivel a cseréjéhez le kell venni a váltót, ilyenkor szokták javasolni a lendkerék, a kuplungtárcsa+szerkezet, a kinyomócsapágy esetleg a főtengely szimering és belső féltengely megvezető/tartócsapágy cseréjét is. Hát ez így mind munkadíjjal együtt ~ 200 ezer közelében
Naplózva
Titánium X
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1374 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 06:15:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.22 hétfő, 00:41:16
A leírtak szerint ez szerintem is kinyomócsapágy - nekem is ilyen volt. Hogy meddig lehet így használni? Én sokáig nem mertem.
Mivel a cseréjéhez le kell venni a váltót, ilyenkor szokták javasolni a lendkerék, a kuplungtárcsa+szerkezet, a kinyomócsapágy esetleg a főtengely szimering és belső féltengely megvezető/tartócsapágy cseréjét is. Hát ez így mind munkadíjjal együtt ~ 200 ezer közelében
Köszi most nem lettem boldog mivel a gépbe még csak 106 ezer van. Szerintem szétbont és kiderűl mit kell cserélni. Nem tudsz megbízható szerelőt Pesten?
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1375 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 13:40:24 »
Idézetet írta: Titánium X - 2011.08.22 hétfő, 06:15:32
Köszi most nem lettem boldog mivel a gépbe még csak 106 ezer van. Szerintem szétbont és kiderűl mit kell cserélni. Nem tudsz megbízható szerelőt Pesten?
Ennek a folyamatnak sztem az a hátránya, hogy ha ráböktek a hibás alkatrészre, akkor már nincs nagyon időd a legjobb (legolcsóbb) helyről beszerezni. Vagy, napokig szétbontva marad. 1-1 alkatrész árában több 10 eFt különbség is lehet. Plusz, a 2.2 alkatrészei nem éppen a 2.0 árában mennek, pl. lendkerék!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1376 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 13:49:26 »
Idézetet írta: teo - 2011.08.22 hétfő, 13:40:24
Ennek a folyamatnak sztem az a hátránya, hogy ha ráböktek a hibás alkatrészre, akkor már nincs nagyon időd a legjobb (legolcsóbb) helyről beszerezni. Vagy, napokig szétbontva marad. 1-1 alkatrész árában több 10 eFt különbség is lehet. Plusz, a 2.2 alkatrészei nem éppen a 2.0 árában mennek, pl. lendkerék!
2.2-hoz letezik fix lendkerek vagy az csak a 2.0-khoz van?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1377 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 13:59:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.22 hétfő, 13:49:26
2.2-hoz letezik fix lendkerek vagy az csak a 2.0-khoz van?
AndyA
Igen, van az ebay-en. Pl.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-NEW-SOLID-CLUTCH-FLYWHEEL-2-2-TD-6-SPEED-/280679634272?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4159cf5560#ht_1713wt_1139
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1378 Dátum:
2011.08.22 hétfő, 22:15:42 »
Idézetet írta: Titánium X - 2011.08.22 hétfő, 06:15:32
Köszi most nem lettem boldog mivel a gépbe még csak 106 ezer van. Szerintem szétbont és kiderűl mit kell cserélni. Nem tudsz megbízható szerelőt Pesten?
Németh Viktor Autó Fort a Lurdyval szemben a K.K.körúton!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
magmih
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1379 Dátum:
2011.08.24 szerda, 21:41:32 »
Sziasztok,
Azt szeretném megtudni, hogy amennyiben egyesben még álló helyzetben kattog és zakatol (meg mindenféle rendellenes hangot ad ki) a kuplung, akkor kezdjek el barátkozni a kuplungszett (kinyomócsapágy, lendkerék, stb) csere költségeivel?
Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1380 Dátum:
2011.08.24 szerda, 21:43:08 »
Idézetet írta: magmih - 2011.08.24 szerda, 21:41:32
Sziasztok,
Azt szeretném megtudni, hogy amennyiben egyesben még álló helyzetben kattog és zakatol (meg mindenféle rendellenes hangot ad ki) a kuplung, akkor kezdjek el barátkozni a kuplungszett (kinyomócsapágy, lendkerék, stb) csere költségeivel?
Köszi
Allo helyzetben, uresben kuplungkinyomasra mit csinal? Ha mar sebessegben van, felengedted a kuplungot es haladsz, a kulonbozo fokozatokban mit csinal - ill. menet kozben csak egyesben csattog? Ha uresben leallitod a motort, hallod csattanni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
magmih
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1381 Dátum:
2011.08.31 szerda, 20:10:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.24 szerda, 21:43:08
Allo helyzetben, uresben kuplungkinyomasra mit csinal? Ha mar sebessegben van, felengedted a kuplungot es haladsz, a kulonbozo fokozatokban mit csinal - ill. menet kozben csak egyesben csattog? Ha uresben leallitod a motort, hallod csattanni?
AndyA
Üresben kuplungkinyomásra semmi, egyesben csattog, felengedés után és a többi fokozatban semmi. Leállításkor nem csattan.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1382 Dátum:
2011.08.31 szerda, 21:17:39 »
Hello,
kuplung kiengedés közben kattog, olyan, mintha a szőnyeg beleakadna, de nem az és egy kis kattanás is van,
mi lehet ez?
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1383 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 09:54:40 »
Idézetet írta: polgab - 2011.08.31 szerda, 21:17:39
Hello,
kuplung kiengedés közben kattog, olyan, mintha a szőnyeg beleakadna, de nem az és egy kis kattanás is van,
mi lehet ez?
Volt valakinek hasonló? Fékcsere előtt állok lehet összefüggés, hogy kopott a tárcsa/betét?
Másik, hogy indulásánál ráadásul rángat, jól gondolom, hogy ez egérszelep lesz?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1384 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 10:15:21 »
Idézetet írta: polgab - 2011.09.01 csütörtök, 09:54:40
Volt valakinek hasonló? Fékcsere előtt állok lehet összefüggés, hogy kopott a tárcsa/betét?
Másik, hogy indulásánál ráadásul rángat, jól gondolom, hogy ez egérszelep lesz?
Csekkold le, hogy van-e elég fékfolyadékod a tartályban. Egyébként nem lehet összefüggés...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1385 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 10:39:14 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.01 csütörtök, 10:15:21
Csekkold le, hogy van-e elég fékfolyadékod a tartályban. Egyébként nem lehet összefüggés...
Ha nincs összefüggés, akkor miért kell csekkolni a szintet, mi történik, ha nincs elég benn,
sajnos most nem vagyok gépközelben
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1386 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 10:49:39 »
Idézetet írta: polgab - 2011.09.01 csütörtök, 10:39:14
Ha nincs összefüggés, akkor miért kell csekkolni a szintet, mi történik, ha nincs elég benn,
sajnos most nem vagyok gépközelben
Mert ugyanaz a fékolaj működteti mindkettőt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1387 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 10:52:55 »
Idézetet írta: polgab - 2011.09.01 csütörtök, 10:39:14
Ha nincs összefüggés, akkor miért kell csekkolni a szintet, mi történik, ha nincs elég benn,
sajnos most nem vagyok gépközelben
A kuplung hidraulikus és a fékfolyadékkal működik. Ennyi az összefüggés.
Ha a fékeid nagyon kopottak lennének, akkor több fékfolyadékra van szüksége a fékrendszernek, és ha alacsony volt már a fékfolyadék szintje, elképzelhető, hogy a kuplungba már nem jut elegendő, de ezt jelezné a fékfolyadék visszajelzője. Mindenesetre a szintet ellenőrizd és a kuplung légtelenítése ajánlott.
De ha már a fékfolyadéknál tartunk, leellenőrizheted a folyadék színét (víztartalmát) is. Ha nagyon barnás, akkor fékfolyadék csere.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.01 csütörtök, 12:36:10 írta gabe
»
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1388 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 10:56:44 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.01 csütörtök, 10:52:55
A kupplung hidraulikus és a fékfolyadékkal működik. Ennyi az összefüggés.
Ha a fékeid nagyon kopottak lennének, akkor több fékfolyadékra van szüksége a fékrendszernek, és ha alacsony volt már a fékfolyadék szintje, elképzelhető, hogy a kupplungba már nem jut elegendő, de ezt jelezné a fékfolyadék visszajelzője. Mindenesetre a szintet ellenőrizd és a kupplung légtelenítése ajánlott.
De ha már a fékfolyadéknál tartunk, leellenőrizheted a folyadék színét (víztartalmát) is. Ha nagyon barnás, akkor fékfolyadék csere.
Bocsi, komám, de már harmadszorra írod le 2 p-vel... de az valójában kuplung. Vagy tengelykapcsoló.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1389 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 10:59:14 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.01 csütörtök, 10:52:55
A kupplung hidraulikus és a fékfolyadékkal működik. Ennyi az összefüggés.
Ha a fékeid nagyon kopottak lennének, akkor több fékfolyadékra van szüksége a fékrendszernek, és ha alacsony volt már a fékfolyadék szintje, elképzelhető, hogy a kupplungba már nem jut elegendő, de ezt jelezné a fékfolyadék visszajelzője. Mindenesetre a szintet ellenőrizd és a kupplung légtelenítése ajánlott.
De ha már a fékfolyadéknál tartunk, leellenőrizheted a folyadék színét (víztartalmát) is. Ha nagyon barnás, akkor fékfolyadék csere.
Köszi az infót!
Hétfőn meg lesz ejtve a fék-fékfolyadék csere, remélem segit a kuplung kattanáson is.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1390 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 12:35:11 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.01 csütörtök, 10:56:44
Bocsi, komám, de már harmadszorra írod le 2 p-vel... de az valójában kuplung. Vagy tengelykapcsoló.
Hahh! Íme még egy helyesírás szakértő!
Azért kijavítottam...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #1391 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 18:05:37 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.01 csütörtök, 12:35:11
Hahh! Íme még egy helyesírás szakértő!
Azért kijavítottam...
Maxiköszi!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
csattogás...
«
Új hozzászólás #1392 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 23:19:42 »
ma kicseréltettem a hátsó motortartó bakot, mert terhelésváltáskor nagyokat csattan. Mivel nem sikerült utángyártottat szereznem, gyári került fel. A műtét sikerült, a csattogás megmaradt. Ebből az következik, hogy most van egy kvázi bontott, de még használható hátsó váltótartóm (kell valakinek?), illetve hogy a csattogás oka nem ez, hanem vagy a lendkerék vagy a váltóban valamelyik alkatrész.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1393 Dátum:
2011.09.02 péntek, 14:00:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.01 csütörtök, 23:19:42
ma kicseréltettem a hátsó motortartó bakot, mert terhelésváltáskor nagyokat csattan. Mivel nem sikerült utángyártottat szereznem, gyári került fel. A műtét sikerült, a csattogás megmaradt. Ebből az következik, hogy most van egy kvázi bontott, de még használható hátsó váltótartóm (kell valakinek?), illetve hogy a csattogás oka nem ez, hanem vagy a lendkerék vagy a váltóban valamelyik alkatrész.
hát ha ez megnyugtat akkor az enyém már 40e km-óta csattog ugyanúgy! Nem lett erősebb a csattogás még a chip után sem!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1394 Dátum:
2011.09.02 péntek, 20:20:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.01 csütörtök, 23:19:42
ma kicseréltettem a hátsó motortartó bakot, mert terhelésváltáskor nagyokat csattan. Mivel nem sikerült utángyártottat szereznem, gyári került fel. A műtét sikerült, a csattogás megmaradt. Ebből az következik, hogy most van egy kvázi bontott, de még használható hátsó váltótartóm (kell valakinek?), illetve hogy a csattogás oka nem ez, hanem vagy a lendkerék vagy a váltóban valamelyik alkatrész.
Vagy a féltengely csuklók (főleg belsők) döglöttek.(kikopik a ház, tök felesleges csak a görgőket cserélni)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1395 Dátum:
2011.09.02 péntek, 22:23:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.02 péntek, 20:20:25
Vagy a féltengely csuklók (főleg belsők) döglöttek.(kikopik a ház, tök felesleges csak a görgőket cserélni)
ha majd megint lesz felesleges pénzem, azt is kicserélem
Ez járhat olyannal, hogy a bal első keréknek kissé nagyobb a "holtjátéka" mint a jobbnak? értem ez alatt azt, hogy ha megemelem a kocsit, mennyit képes elfordulni sebességbe tett váltónál a kerék a tengelyen
kösz a tippet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1396 Dátum:
2011.09.02 péntek, 22:30:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.02 péntek, 22:23:53
ha majd megint lesz felesleges pénzem, azt is kicserélem
Ez járhat olyannal, hogy a bal első keréknek kissé nagyobb a "holtjátéka" mint a jobbnak? értem ez alatt azt, hogy ha megemelem a kocsit, mennyit képes elfordulni sebességbe tett váltónál a kerék a tengelyen
kösz a tippet.
Igen, járhat azzal....és azért csattan, mert van holtjátéka.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1397 Dátum:
2011.09.03 szombat, 10:41:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.02 péntek, 22:23:53
ha majd megint lesz felesleges pénzem, azt is kicserélem
Ez járhat olyannal, hogy a bal első keréknek kissé nagyobb a "holtjátéka" mint a jobbnak? értem ez alatt azt, hogy ha megemelem a kocsit, mennyit képes elfordulni sebességbe tett váltónál a kerék a tengelyen
kösz a tippet.
A váltónak is van holtjátéka... szerintem az érzed, nem a féltengelyét.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1398 Dátum:
2011.09.03 szombat, 14:54:19 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.03 szombat, 10:41:37
A váltónak is van holtjátéka... szerintem az érzed, nem a féltengelyét.
van itt mindennek holtjátéka, a kérdés a méret. Meg a csattanás forrása.
Mióta kicseréltem a váltótartót, kevesebb renzonancia van a kasztniban. Legalább ennyi előnye volt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: csattogás...
«
Új hozzászólás #1399 Dátum:
2011.09.03 szombat, 14:59:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.03 szombat, 14:54:19
van itt mindennek holtjátéka, a kérdés a méret. Meg a csattanás forrása.
Mióta kicseréltem a váltótartót, kevesebb renzonancia van a kasztniban. Legalább ennyi előnye volt.
szerintem simán a lendkerék csattan. kimegy végállásig
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ