Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:08:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2325128 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2050 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 07:47:45 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.17 csütörtök, 05:10:28
És ez a megoldás mennyivel olcsóbb mint a DMF? Miért lenne ez jobb nekem?
Nekem 110 volt komplett 3-4 éve....majdnem fele a kéttömegűnek akkor....érzésre semmi különbség.
Itt max kuplungtárcsát kell cserélni ezután meg kinyomót.....ami jóval olcsóbb.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2051 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 07:56:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 07:47:45
Nekem 110 volt komplett 3-4 éve....majdnem fele a kéttömegűnek akkor....érzésre semmi különbség.
Itt max kuplungtárcsát kell cserélni ezután meg kinyomót.....ami jóval olcsóbb.
Legközelebb kipróbálom, komolyan mondom. A kéttömegű szett annyit drágult a múlt hónapban, hogy 140e Ft-ért tudtam csak megszerezni a komplett szettet (kinyomóval, csavarokkal, stb).
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2052 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 08:50:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 07:47:45
Nekem 110 volt komplett 3-4 éve....majdnem fele a kéttömegűnek akkor....érzésre semmi különbség.
Itt max kuplungtárcsát kell cserélni ezután meg kinyomót.....ami jóval olcsóbb.
Akkor egyértelmű, hogy ha valakinek elmegy a kuplungja vagy a lendkereket, akkor ilyet kell beszereltetnie?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2053 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 15:21:41 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.17 csütörtök, 08:50:09
Akkor egyértelmű, hogy ha valakinek elmegy a kuplungja vagy a lendkereket, akkor ilyet kell beszereltetnie?
Dehogy egyértelmű...mindenki azt csinál amit akar...ez egy alternativ lehetőség....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2054 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 15:23:30 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.17 csütörtök, 07:56:56
Legközelebb kipróbálom, komolyan mondom. A kéttömegű szett annyit drágult a múlt hónapban, hogy 140e Ft-ért tudtam csak megszerezni a komplett szettet (kinyomóval, csavarokkal, stb).
Ahogy nálam a 6-os váltó és felrakjuk én leszek az első aki fix szetthez feltesz 6-os váltót 5-ös helyére elvileg....
Csak lenne már nálam...
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2055 Dátum:
2012.05.17 csütörtök, 23:27:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 15:21:41
Dehogy egyértelmű...mindenki azt csinál amit akar...ez egy alternativ lehetőség....
De miért? Ezzel sok kényelmetlenséget spórolnánk meg magunknak, ráadásul még olcsóbb is mint egy komplett LUK szett nem? Ezek után nem lenne probléma a lendkerék, jól gondolom?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2056 Dátum:
2012.05.18 péntek, 12:48:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.16 szerda, 22:59:35
835020 a cikkszáma
Igen, oda van írva. Csak a linkeken nem találsz róla semmit.
De inkább hagyjuk.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2057 Dátum:
2012.05.18 péntek, 13:24:12 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.17 csütörtök, 23:27:27
De miért? Ezzel sok kényelmetlenséget spórolnánk meg magunknak, ráadásul még olcsóbb is mint egy komplett LUK szett nem? Ezek után nem lenne probléma a lendkerék, jól gondolom?
Azért mert nem mindenki hiszi el hogy jó és inkább megveszi a gyári kéttömegűt....
a fix lendkerékkel nemsok probléma lehet, egy vasdarab..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2058 Dátum:
2012.05.18 péntek, 13:26:19 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.05.18 péntek, 12:48:01
Igen, oda van írva. Csak a linkeken nem találsz róla semmit.
De inkább hagyjuk.
nemértem mi bajod van? kaptál egy gyári cikkszámot, beirod a gugliba és kiad 100.000 oldalt ahol megnézheted....a gyári oldalát én spec még az életbe nem nézem meg....
vagy nem tudom mit szeretnél tudni róla, ugyanolyan mint a többi gyakorlatilag....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2059 Dátum:
2012.05.18 péntek, 13:30:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.18 péntek, 13:26:19
nemértem mi bajod van? kaptál egy gyári cikkszámot, beirod a gugliba és kiad 100.000 oldalt ahol megnézheted....a gyári oldalát én spec még az életbe nem nézem meg....
vagy nem tudom mit szeretnél tudni róla, ugyanolyan mint a többi gyakorlatilag....
http://www.valeoservice.com/html/unitedkingdom/en/produits.technicalinfodetail.php?wid=1454179621480CCE8585BCA
Alulról a negyedik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2060 Dátum:
2012.05.18 péntek, 13:34:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.18 péntek, 13:30:07
http://www.valeoservice.com/html/unitedkingdom/en/produits.technicalinfodetail.php?wid=1454179621480CCE8585BCA
Alulról a negyedik.
AndyA
ezt nem neki akartad irni?
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2061 Dátum:
2012.05.18 péntek, 13:49:37 »
És van ilyen vajon a 6 sebességes MK3 130Le TDCi-hez is? Mert ahogy nézegettem a neten, a 835020-as cikkszám az a TDDI-khez jó csak. Olyat meg nem találtam, amihez adnák még a tárcsa és a szerkezet mellé a fix lendkereket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2062 Dátum:
2012.05.18 péntek, 13:51:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.18 péntek, 13:34:46
ezt nem neki akartad irni?
A legutolsó levélre válaszoltam, úgy általában mindenkinek szól, aki itt vitatkozik a témáról. Volt vagy 15 másodperc megtalálni amúgy...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2063 Dátum:
2012.05.18 péntek, 14:09:32 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.18 péntek, 13:49:37
És van ilyen vajon a 6 sebességes MK3 130Le TDCi-hez is? Mert ahogy nézegettem a neten, a 835020-as cikkszám az a TDDI-khez jó csak. Olyat meg nem találtam, amihez adnák még a tárcsa és a szerkezet mellé a fix lendkereket.
Ez alapján sincs sajnos
http://www.lewysco.com/catalogue/22494d%20kits%20Ford.pdf
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2064 Dátum:
2012.05.19 szombat, 03:52:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.17 csütörtök, 15:23:30
Ahogy nálam a 6-os váltó és felrakjuk én leszek az első aki fix szetthez feltesz 6-os váltót 5-ös helyére elvileg....
Csak lenne már nálam...
Ha tudsz jövő csütörtökig várni... nem sokat kell már aludni addig.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2065 Dátum:
2012.05.19 szombat, 07:08:00 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.19 szombat, 03:52:25
Ha tudsz jövő csütörtökig várni... nem sokat kell már aludni addig.
persze tudok...de felmegyek érte ugy intéztem a dolgot...majd hivj.....
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2066 Dátum:
2012.05.19 szombat, 07:44:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.19 szombat, 07:08:00
persze tudok...de felmegyek érte ugy intéztem a dolgot...majd hivj.....
Szuper! Eddig vagy szerda,vagy csütörtök lesz.
Időben szólok.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
KNT85
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2067 Dátum:
2012.05.26 szombat, 22:59:43 »
S.O.S.
Behalt a kuplungom:(
Egy ideje hidegen járò motornál néha nehezen vette az 1est
2hete valami nyikorgást lehetett hallani 1-2 be váltásnál, ma intezìv gyorsulásnák beragadt a kuplung pedál nagynehezen egyesben haza hozott... most hogy kihűlt visszajött a pedál de érezhetően nem kemény.Àllò motornál kapcsolhatò minden fokozat.
Ha jár a motor nem tudom sebességbe rakni.Há állò motor mellet rakom egyesbe és indìtok rángat, darálna úgyhogy hagytam inkább.. Mi mehetett szét?! És kb. mire szàmìtsak alkatrész+szerelés? Nem akarok komplett cserét és bontott is jò!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2068 Dátum:
2012.05.27 vasárnap, 09:53:20 »
Idézetet írta: KNT85 - 2012.05.26 szombat, 22:59:43
S.O.S.
Behalt a kuplungom:(
Egy ideje hidegen járò motornál néha nehezen vette az 1est
2hete valami nyikorgást lehetett hallani 1-2 be váltásnál, ma intezìv gyorsulásnák beragadt a kuplung pedál nagynehezen egyesben haza hozott... most hogy kihűlt visszajött a pedál de érezhetően nem kemény.Àllò motornál kapcsolhatò minden fokozat.
Ha jár a motor nem tudom sebességbe rakni.Há állò motor mellet rakom egyesbe és indìtok rángat, darálna úgyhogy hagytam inkább.. Mi mehetett szét?! És kb. mire szàmìtsak alkatrész+szerelés? Nem akarok komplett cserét és bontott is jò!
Kinyomócsapágy... lehet, hogy csak levegős (nem valószínű). Nézd meg a féket, van-e benne elég olaj. Ha nincs, akkor van esély, hogy némi levegőztetés árán megúszod.
Valószínűbb, hogy meghat a kinyomócsapágyad. De az, hogy darál, nem jó hír. Lehet, hogy szétment a szerkezet is...
Van mindenből bontott.
Miért nem tudod járó motornál sebességbe rakni? Darálja a váltót (nem emeli ki a kuplungot rendesen)?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KNT85
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2069 Dátum:
2012.05.28 hétfő, 11:47:08 »
most kezd fincsi lenni a dolog!! elöző tulaj szerint 30 ezer km el ez elött volt teljesen gyári kuplung csere a kocsiban amikor a blokkot cserélték?!khm...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.28 hétfő, 12:07:39 írta KNT85
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2070 Dátum:
2012.05.28 hétfő, 12:51:51 »
Idézetet írta: KNT85 - 2012.05.28 hétfő, 11:47:08
most kezd fincsi lenni a dolog!! elöző tulaj szerint 30 ezer km el ez elött volt teljesen gyári kuplung csere a kocsiban amikor a blokkot cserélték?!khm...
csak kuplung?
lendkerék, kinyomó, stb?
Naplózva
KNT85
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2071 Dátum:
2012.05.28 hétfő, 13:02:08 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.05.28 hétfő, 12:51:51
csak kuplung?
lendkerék, kinyomó, stb?
egész szett! 200ezret számláztak érte..
Naplózva
sodomy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2072 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 10:42:38 »
Kéttömegű vs fix...
Nem könnyű eldönteni mi lenne a jó....
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/feljunk-e_a_kettomegu_lendkerektol-6043
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2073 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 19:41:52 »
Idézetet írta: sodomy - 2012.06.03 vasárnap, 10:42:38
Kéttömegű vs fix...
Nem könnyű eldönteni mi lenne a jó....
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/feljunk-e_a_kettomegu_lendkerektol-6043
..nagy dilemma.........
....még a benzines 1.8-as benzines is kettőstömegűvel van szerelve??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2074 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 20:31:37 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.06.03 vasárnap, 19:41:52
..nagy dilemma.........
....még a benzines 1.8-as benzines is kettőstömegűvel van szerelve??
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2075 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 21:53:53 »
Sziasztok,
hogy lehet eldönteni, hogy lendkerék vagy szijtárcsa csattog-e?
gyorulás közben csinálja, illetve 5. 1500nál jön elő hangosan,
én szijtárcsára gondolok, de feleslegesen nem cserélném.
Köszi.
Gábor
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2076 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 22:34:33 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.04 hétfő, 21:53:53
Sziasztok,
hogy lehet eldönteni, hogy lendkerék vagy szijtárcsa csattog-e?
gyorulás közben csinálja, illetve 5. 1500nál jön elő hangosan,
én szijtárcsára gondolok, de feleslegesen nem cserélném.
Köszi.
Gábor
Hááát, kicsit más hangjuk van
A lendkerék benyomott kuplungal csöndben van, a szíjtárcsa meg akkor kezdi amikor Te is hallod.Ha meg nagyon oda van a bazár akkor alapjáraton is remeg a szíj.De ott a feszítő is halódik. Egybe érdemes cserélni mindent+szabadonfutót a generátorra.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2077 Dátum:
2012.06.05 kedd, 06:42:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.04 hétfő, 22:34:33
Hááát, kicsit más hangjuk van
A lendkerék benyomott kuplungal csöndben van, a szíjtárcsa meg akkor kezdi amikor Te is hallod.Ha meg nagyon oda van a bazár akkor alapjáraton is remeg a szíj.De ott a feszítő is halódik. Egybe érdemes cserélni mindent+szabadonfutót a generátorra.
az a helyzet, hogy kb 25-30ekm előtt volt cserélve minden plusz szabadonfutó is lett a generátoron és most nem pont olyan hangja van, mint anno, mert most alapjáraton nem hallani, nem olyan szijcsattogás, (gondolom az a feszitő miatt lehetett), hanem mintha szelepzörgés lenne. Vittem szerelőhöz, persze akkor nem volt olyan hangos, azt mondta, hogy ez csak égészaj. Városban nem hangos, viszont 5.6.-ban hallani igazán, ja és alapjáraton nincs hang, ezért nehéz megállapitani. Ha be-kinyomom a kuplungot nem hallok semmi különöset alapjáraton és leállitáskor sem hallok csattanást, viszont a kuplungpedálom kicsit dobol.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2078 Dátum:
2012.06.05 kedd, 07:41:28 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.05 kedd, 06:42:15
az a helyzet, hogy kb 25-30ekm előtt volt cserélve minden plusz szabadonfutó is lett a generátoron és most nem pont olyan hangja van, mint anno, mert most alapjáraton nem hallani, nem olyan szijcsattogás, (gondolom az a feszitő miatt lehetett), hanem mintha szelepzörgés lenne. Vittem szerelőhöz, persze akkor nem volt olyan hangos, azt mondta, hogy ez csak égészaj. Városban nem hangos, viszont 5.6.-ban hallani igazán, ja és alapjáraton nincs hang, ezért nehéz megállapitani. Ha be-kinyomom a kuplungot nem hallok semmi különöset alapjáraton és leállitáskor sem hallok csattanást, viszont a kuplungpedálom kicsit dobol.
Égészaj... Jó hogy nem akart porlasztókat cseréltetni... Keress más valakit akinek jobb a füle, és nem akar lerázni
Turbócső fém része a bölcsőnél alul? Látatlanba csak találgatni lehet.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
busto
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2079 Dátum:
2012.06.05 kedd, 11:39:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.13 vasárnap, 20:24:06
tranzitokba nem véletlenül cserélik mind fix-re akinek van esze és még tolnak bele vagy 500.000-et legalább gond nékül....
meg innentől kezdve mitől menne tönkre?
max kuplung, kinyomó, de az meg ugye jóval olcsóbb buli.
Üdv!
Nagyon új vagyok, mi a tapasztalatod, 2001-es Tdci-k nagyjából mennyit mennek el a gyári váltóval/lendkerékkel? Amibe beleülnék, 230e-t futott (ez biztos), nagyrészt hosszú távokon. Ha behal a lendkerék, érdemes fixre cserélni? Azóta mi a tapasztalatod?
Köszi!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2080 Dátum:
2012.06.05 kedd, 12:48:38 »
Idézetet írta: busto - 2012.06.05 kedd, 11:39:28
Üdv!
Nagyon új vagyok, mi a tapasztalatod, 2001-es Tdci-k nagyjából mennyit mennek el a gyári váltóval/lendkerékkel? Amibe beleülnék, 230e-t futott (ez biztos), nagyrészt hosszú távokon. Ha behal a lendkerék, érdemes fixre cserélni? Azóta mi a tapasztalatod?
Köszi!
Őszintén...nem vennék tdci-t eleve...vagy csak úgy hogy motor szét átnéz bevizsgál minden(300.000 félretéve) és egy ideig jó....
Nekem 3-4 éve van benne és semmi bajom vele, sőt most rakom fel majd hozzá a 6-os váltót és igy kajak egyedi lessz a világon szerintem.
kéttömegű számomra nem játszik...ennyi.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2081 Dátum:
2012.06.05 kedd, 13:03:50 »
valaki körbe tudná irni, hogy a halódó lendkeréknek mik a jele? Milyen hangot ad, stb..
Köszönöm,
Gábor
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2082 Dátum:
2012.06.05 kedd, 13:09:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.05 kedd, 12:48:38
Őszintén...nem vennék tdci-t eleve...vagy csak úgy hogy motor szét átnéz bevizsgál minden(300.000 félretéve) és egy ideig jó....
Nekem 3-4 éve van benne és semmi bajom vele, sőt most rakom fel majd hozzá a 6-os váltót és igy kajak egyedi lessz a világon szerintem.
kéttömegű számomra nem játszik...ennyi.
Maga a motor szinte ugyanaz, nem? Miért kéne szétborítani? Ha tönkre is megy, akkor általában a befecskendezőrendszer...
A másik: a tiédre nem lehet azt mondani, hogy 3-4 éve hozzá sem nyúltál, mert sűrűn cserélődik a config. Vagy pl az adagolóhoz még nem nyúltál?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2083 Dátum:
2012.06.05 kedd, 13:13:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.05 kedd, 13:09:47
Maga a motor szinte ugyanaz, nem? Miért kéne szétborítani? Ha tönkre is megy, akkor általában a befecskendezőrendszer...
A másik: a tiédre nem lehet azt mondani, hogy 3-4 éve hozzá sem nyúltál, mert sűrűn cserélődik a config. Vagy pl az adagolóhoz még nem nyúltál?
Én pl még sosem, se adagoló, se porlasztók, a turbómat is csak egy tisztítás erejéig vettem le, de kutya baja, pedig gurult már sokat.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2084 Dátum:
2012.06.05 kedd, 13:13:34 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.05 kedd, 13:03:50
valaki körbe tudná irni, hogy a halódó lendkeréknek mik a jele? Milyen hangot ad, stb..
Köszönöm,
Gábor
Ha már jól oda van akkor alapjáraton csattog-zakatol. kb mintha szét akarna esni
Leállításnál pedig csattan mikor megáll. Benyomott kuplungnál ezek nincsenek. De ha jól emlékszem írtak itt már olyat is, h remeg-rezonál menet közben a "motor"
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
polgab
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2085 Dátum:
2012.06.05 kedd, 13:16:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.05 kedd, 13:13:34
Ha már jól oda van akkor alapjáraton csattog-zakatol. kb mintha szét akarna esni
Leállításnál pedig csattan mikor megáll. Benyomott kuplungnál ezek nincsenek. De ha jól emlékszem írtak itt már olyat is, h remeg-rezonál menet közben a "motor"
tehát ha alapjáraton ki-benyomott kuplunggal nincs hangzásbeli különbség és kinyomott kuplung leállitásnál nem hallok csattanást, akkor kizárva?
menet közben milyen hangja van?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2086 Dátum:
2012.06.05 kedd, 13:17:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.05 kedd, 12:48:38
Őszintén...nem vennék tdci-t eleve...vagy csak úgy hogy motor szét átnéz bevizsgál minden(300.000 félretéve) és egy ideig jó....
Nekem 3-4 éve van benne és semmi bajom vele, sőt most rakom fel majd hozzá a 6-os váltót és igy kajak egyedi lessz a világon szerintem.
kéttömegű számomra nem játszik...ennyi.
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/feljunk-e_a_kettomegu_lendkerektol-6043
Ebben van 1-2 érdekes dolog azért. Legalábbis számomra. Értem én, h fogyjon az alkatrész stb, de lehet nem véletlen van az benne.
De elhiszem, h neked eddig jó. Viszont kíváncsi lennék komolyabb km után mi lesz/lesz e valami.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2087 Dátum:
2012.06.05 kedd, 13:33:59 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.05 kedd, 13:03:50
valaki körbe tudná irni, hogy a halódó lendkeréknek mik a jele? Milyen hangot ad, stb..
Köszönöm,
Gábor
Amikor leállítod a motort, csörög.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2088 Dátum:
2012.06.05 kedd, 13:52:51 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.06.05 kedd, 13:17:17
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/feljunk-e_a_kettomegu_lendkerektol-6043
Ebben van 1-2 érdekes dolog azért. Legalábbis számomra. Értem én, h fogyjon az alkatrész stb, de lehet nem véletlen van az benne.
De elhiszem, h neked eddig jó. Viszont kíváncsi lennék komolyabb km után mi lesz/lesz e valami.
Egyikben a rugó a lendkerékben, másikban meg a tárcsában...egyik kutya másik eb..a fixnél ha a tárcsában törik a rugó jobb esetben darál mindent a kuplungharangban, de a rugók kb ugyanannyi idő után a tárcsában is elfáradnak, és az is zörög -csattog. Kb 250 ezernél szállt el a kinyomóm, a lendkerék még ugyanolyan volt, mint az új ami ment a helyére..a régi azóta is hibátlanul megy egy másik autóban...amíg kb egy árban lehet kapni őket, addig olyan mindegy melyiket választja az ember, én maradtam a gyárinál..ha elmegy kb 300 ezret, (mint az előző vszleg el fog menni, vagy többet) akkor részemről nem látok értelmét az utángyártott verziónak.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2089 Dátum:
2012.06.05 kedd, 14:29:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.05 kedd, 13:52:51
Egyikben a rugó a lendkerékben, másikban meg a tárcsában...egyik kutya másik eb..a fixnél ha a tárcsában törik a rugó jobb esetben darál mindent a kuplungharangban, de a rugók kb ugyanannyi idő után a tárcsában is elfáradnak, és az is zörög -csattog. Kb 250 ezernél szállt el a kinyomóm, a lendkerék még ugyanolyan volt, mint az új ami ment a helyére..a régi azóta is hibátlanul megy egy másik autóban...amíg kb egy árban lehet kapni őket, addig olyan mindegy melyiket választja az ember, én maradtam a gyárinál..ha elmegy kb 300 ezret, (mint az előző vszleg el fog menni, vagy többet) akkor részemről nem látok értelmét az utángyártott verziónak.
Jó, de Téged nem lehet alapul venni ilyen és hasonló dolgokban
Amúgy a porlasztós részre gondoltam, de nemtom igaz lehet e.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.05 kedd, 16:59:29 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2090 Dátum:
2012.06.05 kedd, 21:51:39 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.05 kedd, 13:09:47
Maga a motor szinte ugyanaz, nem? Miért kéne szétborítani? Ha tönkre is megy, akkor általában a befecskendezőrendszer...
A másik: a tiédre nem lehet azt mondani, hogy 3-4 éve hozzá sem nyúltál, mert sűrűn cserélődik a config. Vagy pl az adagolóhoz még nem nyúltál?
Most én nem arra gondoltam hogy elemeire szedném a kocsit.....kicserélném a vezérlést,szijjakat,szürők,olajok kapásból, futóművet átnézetni,stb pikk-paKK megis van a 2-300.000ft....
Az adagolómhoz nem lett hozzányúlva......csak vettem kettőt(amiket eladtam) meg egy mechanikust csináltattam és aztis eladtam.
Nem véletlen azért hogy tele a net TDCI-vel TDDI-t meg szinte nemis találsz normálisat...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2091 Dátum:
2012.06.05 kedd, 21:54:35 »
Idézetet írta: polgab - 2012.06.05 kedd, 13:16:07
tehát ha alapjáraton ki-benyomott kuplunggal nincs hangzásbeli különbség és kinyomott kuplung leállitásnál nem hallok csattanást, akkor kizárva?
menet közben milyen hangja van?
félig benyomod a kuplungot és ott tartod....ha kerregést hallasz akkor lendkerék gatya.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2092 Dátum:
2012.06.05 kedd, 21:56:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.05 kedd, 21:51:39
Nem véletlen azért hogy tele a net TDCI-vel TDDI-t meg szinte nemis találsz normálisat...
kb 2 hete átnyálaztam a hahu-t, talán 2db DI-t láttam, amit érdemes lett volna megnézni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2093 Dátum:
2012.06.05 kedd, 22:36:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.05 kedd, 21:51:39
Most én nem arra gondoltam hogy elemeire szedném a kocsit.....kicserélném a vezérlést,szijjakat,szürők,olajok kapásból, futóművet átnézetni,stb pikk-paKK megis van a 2-300.000ft....
Az adagolómhoz nem lett hozzányúlva......csak vettem kettőt(amiket eladtam) meg egy mechanikust csináltattam és aztis eladtam.
Nem véletlen azért hogy tele a net TDCI-vel TDDI-t meg szinte nemis találsz normálisat...
Ja, értem... bár azt nem, minek kicserélni a vezérlést... 2-300e? annyi csak nem menne rá. Vagy ha igen, akármelyik használt autóra rámenne.
A tddi-t csak pár évig gyártották 2000-2002?. Hamar átvette a helyét a tdci. Sőt, ha azt nézed, a tdci-t már talán 2001-től kezdve árulják, 2007-ig.
Legalább 5x annyi van belőle a piacon. Tele a net tdci-vel? sokat hoztak be... van belőle egy csomó jó, meg egy csomó rossz.
A 2003 májusi katalógusban már nincs is tddi. Meg hát, tuningja se volt meggyőző.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.05 kedd, 22:37:43 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2094 Dátum:
2012.06.05 kedd, 22:41:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.05 kedd, 22:36:05
Ja, értem... bár azt nem, minek kicserélni a vezérlést... 2-300e? annyi csak nem menne rá. Vagy ha igen, akármelyik használt autóra rámenne.
A tddi-t csak pár évig gyártották 2000-2002?. Hamar átvette a helyét a tdci. Sőt, ha azt nézed, a tdci-t már talán 2001-től kezdve árulják, 2007-ig.
Legalább 5x annyi van belőle a piacon. Tele a net tdci-vel? sokat hoztak be... van belőle egy csomó jó, meg egy csomó rossz.
A 2003 májusi katalógusban már nincs is tddi. Meg hát, tuningja se volt meggyőző.
kedetektől volt facelift1ig 115le tddi, kezdetektől facelift2ig meg 90le tddi.
tuningos részt meg nem értem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2095 Dátum:
2012.06.05 kedd, 22:48:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.05 kedd, 22:41:37
kedetektől volt facelift1ig 115le tddi, kezdetektől facelift2ig meg 90le tddi.
Elméletileg... de több fehér holló van, mint akár f1-es tddi.
Mo-on 2003 elején már nem lehetett venni.
4x4-es mondeo is van... jó ritka. De van.
Válasz
tuningos részt meg nem értem
Mind1, nincs jelentősége.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2096 Dátum:
2012.06.05 kedd, 22:51:32 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.05 kedd, 22:48:26
Elméletileg... de több fehér holló van, mint akár f1-es tddi.
Mo-on 2003 elején már nem lehetett venni.
4x4-es mondeo is van... jó ritka. De van.
Mind1, nincs jelentősége.
klubbon belül is van faceliftes tddi, nem is 1.
az enyém a gyári 130le-s ci-vel az enyém simán együtt ment egy chiptől. akkor nem értem
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.05 kedd, 23:55:07 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2097 Dátum:
2012.06.05 kedd, 23:17:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.05 kedd, 22:51:32
klubbon belül is van faceliftes tddi, nem is 1.
a gyári 130le-s ci-vel az enyém simán együtt ment egy chiptől. akkor nem értem
Azt nem értem, hogy itt vagyunk egy fanklubban, miért kell a másik autóját lehúzni? Miért nem lehet elfogadni a másik döntését?
Akár dízel-benzin fronton, vagy esetleg ezen? Miért kell mindez?
Mind1, én ebből kiszállok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2098 Dátum:
2012.06.05 kedd, 23:56:38 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.05 kedd, 23:17:31
Azt nem értem, hogy itt vagyunk egy fanklubban, miért kell a másik autóját lehúzni? Miért nem lehet elfogadni a másik döntését?
Akár dízel-benzin fronton, vagy esetleg ezen? Miért kell mindez?
Mind1, én ebből kiszállok.
én senkit nem akarok lehúzni. az előzőből kimaradt 1 szó, pótoltam, tehát helyesen:
az enyém a gyári 130le-s ci-vel az enyém simán együtt ment egy chiptől. és teljesen füstmentes volt.
tehát még mindig várom, hogy miért is nem olyan meggyőző a di tuningja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
busto
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #2099 Dátum:
2012.06.06 szerda, 08:24:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.05 kedd, 12:48:38
Őszintén...nem vennék tdci-t eleve...vagy csak úgy hogy motor szét átnéz bevizsgál minden(300.000 félretéve) és egy ideig jó....
Nekem 3-4 éve van benne és semmi bajom vele, sőt most rakom fel majd hozzá a 6-os váltót és igy kajak egyedi lessz a világon szerintem.
kéttömegű számomra nem játszik...ennyi.
Ok, köszönöm a tanácsot. Bevizsgáltatom, aztán ha minden rendben megveszem, hátha sokáig bírja.
Naplózva
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ