Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:21:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2327891 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2014.01.08 szerda, 21:41:17 »

Üdv mindenkinek

Szükségem van a 2003/10 havi 2.0 TDCI  96KW 6seb. - BWY autóhoz kuplungszettre (kuplung, lendkerék, kinyomócsapágy, csavarok). A Lánghoz van egy kis kedvezményem...
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G&16454&9900255&9900260&-1&14&4&-1&~%2ffrmCarBrowser.aspx%3fIGCB%7c9%7c9%7c6%7c3
De nem vagyok képben, hogy miért van LUK és LUK között is különbség? Tudtok segíteni?
Úgy tudom érdemes ilyenkor váltóolajat is cserélni... Milyen tipusú olajat érdemes venni?

624 3136 09: csak tárcsa és szerkezet
624 3136 33: tárcsa, szerkezet, kinyomó, 5 sebességes váltóhoz
624 3136 34: tárcsa, szerkezet, kinyomó, 6 sebességes váltóhoz
600 0047 00: tárcsa, szerkezet, kinyomó, lendkerék, 5 sebességes váltóhoz, 2003.03-tól

Ha cseréled a kuplungot, akkor a szimeringeket is cseréld és a váltó sem fog megharagudni a friss olaj miatt Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 12:33:00 »

Sok véleményt hallottam már, hogy meddig bírja a gyári kuplung. Szerintetek mi az kb km ahol valószínűleg esedékes lesz a felújítás, csere?

Persze ez használattól, vezetési szokástól is függ, de nagyjából? 210e km-nél járok, még semmi baj nincs vele hál istennek(lekopogom)  laugh
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 14:34:35 »

Sok véleményt hallottam már, hogy meddig bírja a gyári kuplung. Szerintetek mi az kb km ahol valószínűleg esedékes lesz a felújítás, csere?

Persze ez használattól, vezetési szokástól is függ, de nagyjából? 210e km-nél járok, még semmi baj nincs vele hál istennek(lekopogom)  laugh

Tied benzines, azok olyan 250ezret kibírhatnak.
(Persze használat, vezetési stílus függő.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
petrusz86
Vendég
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 14:59:42 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémában szeretnéma tanácsotokat kérni amivel nem nagyon boldogulunk.
Édesapámnak van egy 2006/11. havi Mondeoja 2.0 TDCI (130LE) motorral, 6 sebességes manuális
váltóval.

Az elmúlt 2 hónap: kettőstömegű lendkerék széthullott. Szerelő javaslatára hagyományos
lendkerékkel lett felújítva a kuplung, kinyomócsapágy csere is megtörtént. Az autót javítás után
kipróbáltuk, tökéletesen működött, nagyon lágyan emelt ki a kuplung, az addigi zörgések teljesen
elmúltak. Mindenki nagyon boldog volt...

Körül belül 2 hete, a kuplungozás óta 1000 km megtétele után, kölcsönkértem a kocsit és egy érdekes
zörejre lettem figyelmes. Mintha egy szó szerint repedt fazék rázkódna! Először azt gondoltam, hogy
a kasztniba kapaszkodott bele a szél, de azért el kezdtem fülelni.
Pár kilóméter után észrevettem, hogy ezt a zörejt kb 1800-as fordulattól 2400-ig produkálja,
kizárólag 3-4-5-6. fokozatban. Próbaképpen kicsit odaléptem neki és gangolás közben nem engedtem
visszaesni 2500 alá és a hang nem is jött elő. Alapjárata stabil, húz annak rendje és módja szerint
mint a vadállat.

Visszavittem a szerelőhöz, megpróbáltuk levenni a haslemezt, hátha az csinálja....nem jött be a tipp.
Végignézett mindent turbócsö szépen egybe illesztések szorosak, nem repedt sehol. Semelyik cső
nem ér hozzá semmihez, minden át lett mozgatva semmi nem lötyög, müanyagok nem töröttek.
Hogy a hibát a műhelybe is produkálni tudjuk az autót felemeltük és harmadikba kicsit megpörgettük
a motort. Tapasztaltunk zörgést de ugye a féltengelyek lógása miatt is lehetett... ezen felbuzdulva a
szaki rávágta, hogy a nyeles tengely csapágyak mentek ki.

Hogy több „szakvélemény” is a birtokunkba legyen elvittük hivatalos márkaszervizbe. Elmondtuk,
hogy kuplungozva volt, annak lehetőségét, hogy a hagyományos lendkerék okozná a bajt kizárta,
viszont a nyelestengely csapágy hibára is legyintett, hogy hülyeség. Végignézett mindent a
motorban, illesztések, turbócső, nem ér hozzá valami valamihez, de nem talált semmit, már kínjában
a katalizátort ütögette, váltóbowdent vizsgálta, észrevette, hogy a bölcső kb 2-3 mmel odébb van,
stiftel helyrerakta, vidám volt, hogy nah meg is van a hiba. Elvitte próbakörre a zörgés épp úgy
megaradt. Több ötlete neki sem volt és abban maradtunk, hogy használjuk aztán ha majd erősödik a
zaj akkor majd jobban meg tudja mondani...hát kösz!

Mikor fizetés után a szerviz udvarán elinditottam a kocsit, indításkor nem nyomtam be a kuplungot
(benzines kocsim van nincs megszokva) és akkor is valami erős zörgést lehetett hallani. Az önindítót
teljesen kizártuk mert a hang nem onnan jött és nem is olyan volt mint amikor elcsúszik, ráadásul
benyomott kuplungnál nem produkálta, viszont kuplung nélkül mindig.
Gyorsan visszagördültem a szakihoz, benyúlt rátette a kezét a váltóra és akkor már határozottam
mondta, hogy onnan jöhet a zaj, viszont továbbra is abban maradtunk, hogy kivárásra játszunk.

Nem szeretnénk megvárni, hogy még esetlegesen valami komolyabb baja legyen, viszont teljesen
tanácstalanok vagyunk, mert azért azt meg nem szeretnénk, hogy úgy álljanak neki keresni a hibát,
hogy szépen lassan mindent lebontanak és hátha megtalálják.

Remélem tudtok segíteni! Üdv, Peti!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 15:07:17 »

624 3136 09: csak tárcsa és szerkezet
624 3136 33: tárcsa, szerkezet, kinyomó, 5 sebességes váltóhoz
624 3136 34: tárcsa, szerkezet, kinyomó, 6 sebességes váltóhoz
600 0047 00: tárcsa, szerkezet, kinyomó, lendkerék, 5 sebességes váltóhoz, 2003.03-tól

Ha cseréled a kuplungot, akkor a szimeringeket is cseréld és a váltó sem fog megharagudni a friss olaj miatt Smiley

És annak mi a száma, hogy "tárcsa, szerkezet, kinyomó, kettős tömegű lendkerék 6 sebességes váltóhoz"? 2.0 ill. 2.2 TDCi-hez (már ha az utóbbi eltér egyáltalán)?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 16:03:39 »

És annak mi a száma, hogy "tárcsa, szerkezet, kinyomó, kettős tömegű lendkerék 6 sebességes váltóhoz"? 2.0 ill. 2.2 TDCi-hez (már ha az utóbbi eltér egyáltalán)?

AndyA

Most passz, este megnézem Tecdocban. Ezeket a számokat a Láng Webshopjából írtam (ami linket a kérdező írt), az ott lévő információk alapján.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 18:19:44 »

624 3136 09: csak tárcsa és szerkezet
624 3136 33: tárcsa, szerkezet, kinyomó, 5 sebességes váltóhoz
624 3136 34: tárcsa, szerkezet, kinyomó, 6 sebességes váltóhoz
600 0047 00: tárcsa, szerkezet, kinyomó, lendkerék, 5 sebességes váltóhoz, 2003.03-tól

Ha cseréled a kuplungot, akkor a szimeringeket is cseréld és a váltó sem fog megharagudni a friss olaj miatt Smiley
Ajjaj Akkor viszont már nem jó az ára. Abban reménykedtem, hogy már a 33 is ehhez az autóhoz van. A szimeringek kódját tudod?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 18:27:50 »

Ajjaj Akkor viszont már nem jó az ára. Abban reménykedtem, hogy már a 33 is ehhez az autóhoz van. A szimeringek kódját tudod?

A 34-es készlet eBay-en 300 Euro. De ehhez a kettős tömegű még 200 körül van...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 18:30:27 »

A 34-es készlet eBay-en 300 Euro. De ehhez a kettős tömegű még 200 körül van...

AndyA
Ezek szerint, ha jól számolok, az anyagot nem tudom megúszni 150 alatt???
Az Ebaynál aggódok a gari miatt... ha valami galiba lenne, nem sok esély van rá, hogy kicseréltessem, vagy visszafizessék az árát.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 19:06:48 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémában szeretnéma tanácsotokat kérni amivel nem nagyon boldogulunk.
Édesapámnak van egy 2006/11. havi Mondeoja 2.0 TDCI (130LE) motorral, 6 sebességes manuális
váltóval.

Az elmúlt 2 hónap: kettőstömegű lendkerék széthullott. Szerelő javaslatára hagyományos
lendkerékkel lett felújítva a kuplung, kinyomócsapágy csere is megtörtént. Az autót javítás után
kipróbáltuk, tökéletesen működött, nagyon lágyan emelt ki a kuplung, az addigi zörgések teljesen
elmúltak. Mindenki nagyon boldog volt...

Körül belül 2 hete, a kuplungozás óta 1000 km megtétele után, kölcsönkértem a kocsit és egy érdekes
zörejre lettem figyelmes. Mintha egy szó szerint repedt fazék rázkódna! Először azt gondoltam, hogy
a kasztniba kapaszkodott bele a szél, de azért el kezdtem fülelni.
Pár kilóméter után észrevettem, hogy ezt a zörejt kb 1800-as fordulattól 2400-ig produkálja,
kizárólag 3-4-5-6. fokozatban. Próbaképpen kicsit odaléptem neki és gangolás közben nem engedtem
visszaesni 2500 alá és a hang nem is jött elő. Alapjárata stabil, húz annak rendje és módja szerint
mint a vadállat.

Visszavittem a szerelőhöz, megpróbáltuk levenni a haslemezt, hátha az csinálja....nem jött be a tipp.
Végignézett mindent turbócsö szépen egybe illesztések szorosak, nem repedt sehol. Semelyik cső
nem ér hozzá semmihez, minden át lett mozgatva semmi nem lötyög, müanyagok nem töröttek.
Hogy a hibát a műhelybe is produkálni tudjuk az autót felemeltük és harmadikba kicsit megpörgettük
a motort. Tapasztaltunk zörgést de ugye a féltengelyek lógása miatt is lehetett... ezen felbuzdulva a
szaki rávágta, hogy a nyeles tengely csapágyak mentek ki.

Hogy több „szakvélemény” is a birtokunkba legyen elvittük hivatalos márkaszervizbe. Elmondtuk,
hogy kuplungozva volt, annak lehetőségét, hogy a hagyományos lendkerék okozná a bajt kizárta,
viszont a nyelestengely csapágy hibára is legyintett, hogy hülyeség. Végignézett mindent a
motorban, illesztések, turbócső, nem ér hozzá valami valamihez, de nem talált semmit, már kínjában
a katalizátort ütögette, váltóbowdent vizsgálta, észrevette, hogy a bölcső kb 2-3 mmel odébb van,
stiftel helyrerakta, vidám volt, hogy nah meg is van a hiba. Elvitte próbakörre a zörgés épp úgy
megaradt. Több ötlete neki sem volt és abban maradtunk, hogy használjuk aztán ha majd erősödik a
zaj akkor majd jobban meg tudja mondani...hát kösz!

Mikor fizetés után a szerviz udvarán elinditottam a kocsit, indításkor nem nyomtam be a kuplungot
(benzines kocsim van nincs megszokva) és akkor is valami erős zörgést lehetett hallani. Az önindítót
teljesen kizártuk mert a hang nem onnan jött és nem is olyan volt mint amikor elcsúszik, ráadásul
benyomott kuplungnál nem produkálta, viszont kuplung nélkül mindig.
Gyorsan visszagördültem a szakihoz, benyúlt rátette a kezét a váltóra és akkor már határozottam
mondta, hogy onnan jöhet a zaj, viszont továbbra is abban maradtunk, hogy kivárásra játszunk.

Nem szeretnénk megvárni, hogy még esetlegesen valami komolyabb baja legyen, viszont teljesen
tanácstalanok vagyunk, mert azért azt meg nem szeretnénk, hogy úgy álljanak neki keresni a hibát,
hogy szépen lassan mindent lebontanak és hátha megtalálják.

Remélem tudtok segíteni! Üdv, Peti!
Nem rég pont ilyen hibával volt nálam egy autó, levettem a váltót, és fordítva volt belerakva a kuplungtárcsa..... wow1 szerinted? Néztem ki a fejemből rendesen.. wow1 meg volt a számla melyik hivatalos ford márkaszervízben !!!!!!kuplungozták de az mindegy is...kinyomott kuplungnál csendben volt, ha felengedtük kerregett... (beleért a tárcsa a kinyomóba) pedig hát meg volt írva a tárcsa, hogy melyik a getribe seite mégis fordítva került bele ilyen elit helyen... falbav
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 19:21:40 »

Tegnap este tapasztaltam a következőt:

Hideg indítás után elmentem a páromért ~5km-t a HÉV megállóhoz.
Ott vártam, motor jár, kocsi üresben, pedálokat nem nyomom, kéziféket nem használom. Befut a HÉV, érkezik az asszony, gondoltam kinyomom a kuplungot, hogy tudjam egybe kapcsolni ha beszáll a kedves.
Abban a pillanatban, hogy kinyomtam a kuplungot, elkezdett gurulni a kocsi előre, mintha eddig fogta volna valami fék. Váltókarhoz nem nyúltam.
Illetve olyanok is vannak, hogy kiállok a kertből hátrafelé, kiveszem hátramenetből, üresben jár, amíg becsukom a kaput, majd visszaszállva nem tudom újra hátramenetbe tenni, de ha beteszem egyesbe akkor meggurul előre a kocsi. Nem engedem fel a kuplungot, nem csinálok semmit, csak kinyomott kuplungnál rángatom a váltókart! Gurulás után már veszi a hátramenetet.
Illetve hidegen nehezen kapcsolható a váltó, valamint egyesből-kettesbe váltásnál az esetek 40%-ban reccsen egyet a váltó. De elég hangosan, biztos mazsolának néznek!
Erre varjatok gombot! Valakinek valami 5let, hogy mit csinálok rosszul. Asszem már feldobtam ezt a témát valamikor de akkor elsikkadt.
Illetve akkor nem volt ez a történet elején leírt jelenség, hogy üresben mintha fogná valami fék ami kinyomott kuplungnál enged...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 19:36:02 »

Tegnap este tapasztaltam a következőt:

Hideg indítás után elmentem a páromért ~5km-t a HÉV megállóhoz.
Ott vártam, motor jár, kocsi üresben, pedálokat nem nyomom, kéziféket nem használom. Befut a HÉV, érkezik az asszony, gondoltam kinyomom a kuplungot, hogy tudjam egybe kapcsolni ha beszáll a kedves.
Abban a pillanatban, hogy kinyomtam a kuplungot, elkezdett gurulni a kocsi előre, mintha eddig fogta volna valami fék. Váltókarhoz nem nyúltam.
Illetve olyanok is vannak, hogy kiállok a kertből hátrafelé, kiveszem hátramenetből, üresben jár, amíg becsukom a kaput, majd visszaszállva nem tudom újra hátramenetbe tenni, de ha beteszem egyesbe akkor meggurul előre a kocsi. Nem engedem fel a kuplungot, nem csinálok semmit, csak kinyomott kuplungnál rángatom a váltókart! Gurulás után már veszi a hátramenetet.
Illetve hidegen nehezen kapcsolható a váltó, valamint egyesből-kettesbe váltásnál az esetek 40%-ban reccsen egyet a váltó. De elég hangosan, biztos mazsolának néznek!
Erre varjatok gombot! Valakinek valami 5let, hogy mit csinálok rosszul. Asszem már feldobtam ezt a témát valamikor de akkor elsikkadt.
Illetve akkor nem volt ez a történet elején leírt jelenség, hogy üresben mintha fogná valami fék ami kinyomott kuplungnál enged...

Relhist pörgött rá hasonló témában erre... Részben akkor úgy zárult, hogy az mmt6 váltó ilyen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 20:43:06 »

Relhist pörgött rá hasonló témában erre... Részben akkor úgy zárult, hogy az mmt6 váltó ilyen...

Aha, akkor nem elsikkadt csak nem sikerült értelmes eredményre jutni...  worship
Azért ha van(volt) valakinek hasonló tapasztalata és valami beavatkozás hatására elmúlt, akkor az ne tartsa magában!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
petrusz86
Vendég
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:18:07 »

Nem rég pont ilyen hibával volt nálam egy autó, levettem a váltót, és fordítva volt belerakva a kuplungtárcsa..... wow1 szerinted? Néztem ki a fejemből rendesen.. wow1 meg volt a számla melyik hivatalos ford márkaszervízben !!!!!!kuplungozták de az mindegy is...kinyomott kuplungnál csendben volt, ha felengedtük kerregett... (beleért a tárcsa a kinyomóba) pedig hát meg volt írva a tárcsa, hogy melyik a getribe seite mégis fordítva került bele ilyen elit helyen... falbav

És amúgy a tünetek pont ugyan ilyenek, vagy legalább hasonlóak voltak mint az én esetemben? "Örülnék" ha valami kézzelfogható dolgot találnánk!

Valakinek esetleg még valami tapasztalata, tippje?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 21:25:20 »

Ezek szerint, ha jól számolok, az anyagot nem tudom megúszni 150 alatt???
Az Ebaynál aggódok a gari miatt... ha valami galiba lenne, nem sok esély van rá, hogy kicseréltessem, vagy visszafizessék az árát.

Ebay-ről veszel egytömegű szettet és ~60-ból az ajtódnál van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:02:54 »

Relhist pörgött rá hasonló témában erre... Részben akkor úgy zárult, hogy az mmt6 váltó ilyen...
.Most lett feltéve az MMT6-os váltó és nem ilyen.Amit TAKIATTI írt az nálam off autónál a kuplung végét jelentette.betettem 1-be padlóig volt nyomva a pedál és már indult is.És egyesbe könnyen megy a váltó.?
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.09 csütörtök, 22:07:51 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:05:15 »

És amúgy a tünetek pont ugyan ilyenek, vagy legalább hasonlóak voltak mint az én esetemben? "Örülnék" ha valami kézzelfogható dolgot találnánk!

Valakinek esetleg még valami tapasztalata, tippje?
ha ahogy írtad a bölcsőt ha jól olvastam rosszul tette fel a szerelőd,akkor nézesd meg már hátha a motortartóbakot és a vátótartót is roszul rögzítette,de nem biztos,hogy megúszod mégegyszer levenni a váltót.HA Ervinnek igaza lesz akkor a szerelőd fizet mindent.De ott legyél a javításnál és nehagyd magad.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.09 csütörtök, 22:08:38 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
petrusz86
Vendég
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:15:25 »

ha ahogy írtad a bölcsőt ha jól olvastam rosszul tette fel a szerelőd,akkor nézesd meg már hátha a motortartóbakot és a vátótartót is roszul rögzítette,de nem biztos,hogy megúszod mégegyszer levenni a váltót.HA Ervinnek igaza lesz akkor a szerelőd fizet mindent.De ott legyél a javításnál és nehagyd magad.

Az kihagytam a mesémből, hogy a váltótartó az odébb volt 2-3 mm-vel de már a helyére lett rakva mikor a bölcső is
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:25:18 »

Az kihagytam a mesémből, hogy a váltótartó az odébb volt 2-3 mm-vel de már a helyére lett rakva mikor a bölcső is
Na itt egy kicsit nem stimmel valami.... a bölcsőt vagy jól rakod fel, vagy sehogy...4 csavar fogja fel a vázhoz, csak egy pozícióban tudod felhúzni a helyére...vagy félre kapatták a csavart de akkor meg nem lehet teljesen felhúzni. (Lehet csak mondták, hogy megnyugodj.. vigyor3)
A váltótartó ki van nútolva azt lehet odébb tenni, de annak nincs jelentősége olyan szempontból amiket leírtál. Nem ott lesz a baj...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:25:35 »

És annak mi a száma, hogy "tárcsa, szerkezet, kinyomó, kettős tömegű lendkerék 6 sebességes váltóhoz"? 2.0 ill. 2.2 TDCi-hez (már ha az utóbbi eltér egyáltalán)?

AndyA

Tecdocban ezek a LUK cikkszámok vannak:

2.0 TDCI (FMBA, N7BA)
Készlet:
600 0047 00 (2003/03-tól, MTX75): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0168 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 33 (MTX75): kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 34 (MMT6): kinyomó (510 0125 10), kuplung készlet (624 3136 09)

Darab
624 3136 09 (MTX75, MMT6): kuplung készlet
510 0001 10 (MTX75): kinyomó
510 0125 10 (MMT6): kinyomó
411 0120 10: csavar készlet
415 0378 10 (2003/02-ig): lendkerék
415 0168 10 (2003/03-tól): lendkerék

2.0 TDDI/TDCI (D6BA, HJBA, HJBB, HJBC)
Készlet:
600 0047 00 (2002/10-től, MTX75): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0168 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 33 (MTX75): kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 34 (MMT6): kinyomó (510 0125 10), kuplung készlet (624 3136 09)

Darab
624 3136 09 (MTX75, MMT6): kuplung készlet
510 0001 10 (MTX75): kinyomó
510 0125 10 (MMT6): kinyomó
411 0120 10: csavar készlet
415 0181 10 (2002/09-ig): lendkerék
415 0168 10 (2002/10-től): lendkerék

2.0 TDDI (D5BA, SDBA)
600 0045 00 (D5BA, 2003/02-ig): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0179 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (623 3124 09)

600 0046 00 (D5BA, 2003/03-tól): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0238 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

600 0047 00 (SDBA): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0168 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 33 (D5BA 2003/03-tól, SDBA): kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3124 (D5BA 2003/02-ig): kuplung készlet

624 3136 09 (D5BA 2003/03-tól, SDBA): kuplung készlet

2.2 TDCI (QJBA, QJBB, QJBC, QJBD):
Készlet:
624 3318 33: kinyomó (510 0125 10), kuplung készlet (624 3318 09)

Darab:
624 3318 09: kuplung készlet
415 0427 10: lendkerék
411 0120 10: csavar készlet
510 0125 10: kinyomó


Tehát ha 2.0 TDCI, MMT6-hoz kell kompletten minden, akkor kell egy
624 3136 34
plusz gyártási évtől, motorkódtól függően lendkerék:
415 0378 10
415 0168 10
415 0181 10
plusz csavar készlet:
411 0120 10
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:29:26 »

Ebay-ről veszel egytömegű szettet és ~60-ból az ajtódnál van.
Egytomegurol nem jo pletykakat hallani.
Igazabol en meg nem talalkoztam olyannal aki egytomegure valtott volna. Ugy hallottam, hogy az szetrazza a valtot! Egy 6os valto meg valoszinuleg nem olcso mulatsag.
Azt gondolom, hogy ha azt kettostomegu lendkerekre terveztek a gyarban, akkor nem hiaba tettek azt bele a mernokok.
Van itt a forumon olyan, aki hatos valtoba egytomegu lendkereket rakott be?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:33:16 »

Tecdocban ezek a LUK cikkszámok vannak:

2.0 TDCI (FMBA, N7BA)
Készlet:
600 0047 00 (2003/03-tól, MTX75): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0168 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 33 (MTX75): kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 34 (MMT6): kinyomó (510 0125 10), kuplung készlet (624 3136 09)

Darab
624 3136 09 (MTX75, MMT6): kuplung készlet
510 0001 10 (MTX75): kinyomó
510 0125 10 (MMT6): kinyomó
411 0120 10: csavar készlet
415 0378 10 (2003/02-ig): lendkerék
415 0168 10 (2003/03-tól): lendkerék

2.0 TDDI/TDCI (D6BA, HJBA, HJBB, HJBC)
Készlet:
600 0047 00 (2002/10-től, MTX75): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0168 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 33 (MTX75): kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 34 (MMT6): kinyomó (510 0125 10), kuplung készlet (624 3136 09)

Darab
624 3136 09 (MTX75, MMT6): kuplung készlet
510 0001 10 (MTX75): kinyomó
510 0125 10 (MMT6): kinyomó
411 0120 10: csavar készlet
415 0181 10 (2002/09-ig): lendkerék
415 0168 10 (2002/10-től): lendkerék

2.0 TDDI (D5BA, SDBA)
600 0045 00 (D5BA, 2003/02-ig): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0179 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (623 3124 09)

600 0046 00 (D5BA, 2003/03-tól): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0238 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

600 0047 00 (SDBA): csavar készlet (411 0120 10), lendkerék (415 0168 10), kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3136 33 (D5BA 2003/03-tól, SDBA): kinyomó (510 0001 10), kuplung készlet (624 3136 09)

624 3124 (D5BA 2003/02-ig): kuplung készlet

624 3136 09 (D5BA 2003/03-tól, SDBA): kuplung készlet

2.2 TDCI (QJBA, QJBB, QJBC, QJBD):
Készlet:
624 3318 33: kinyomó (510 0125 10), kuplung készlet (624 3318 09)

Darab:
624 3318 09: kuplung készlet
415 0427 10: lendkerék
411 0120 10: csavar készlet
510 0125 10: kinyomó


Tehát ha 2.0 TDCI, MMT6-hoz kell kompletten minden, akkor kell egy
624 3136 34
plusz gyártási évtől, motorkódtól függően lendkerék:
415 0378 10
415 0168 10
415 0181 10
plusz csavar készlet:
411 0120 10

Koszi
Ugy latom az MMT6 koltseges dolog...
2003/10 MMT6 kombihoz melyik a jo lendkerek a 3 kozul?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:34:43 »

Na itt egy kicsit nem stimmel valami.... a bölcsőt vagy jól rakod fel, vagy sehogy...4 csavar fogja fel a vázhoz, csak egy pozícióban tudod felhúzni a helyére...vagy félre kapatták a csavart de akkor meg nem lehet teljesen felhúzni. (Lehet csak mondták, hogy megnyugodj.. vigyor3)
A váltótartó ki van nútolva azt lehet odébb tenni, de annak nincs jelentősége olyan szempontból amiket leírtál. Nem ott lesz a baj...
Én arra gondoltam,hogy nem húzta meg rendesen a csavart.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:35:20 »

Na itt egy kicsit nem stimmel valami.... a bölcsőt vagy jól rakod fel, vagy sehogy...

tévedés! a bölcsőt ha a pozicionáló stiftekkel rakod fel akkor lehet egyféleképp feltenni. A rögzítő csavarok engednek egy nagyon keveset.
Szóval stift nélkül lehet 1-2mm elcsúszás
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:35:51 »

Egytomegurol nem jo pletykakat hallani.
Igazabol en meg nem talalkoztam olyannal aki egytomegure valtott volna. Ugy hallottam, hogy az szetrazza a valtot! Egy 6os valto meg valoszinuleg nem olcso mulatsag.
Azt gondolom, hogy ha azt kettostomegu lendkerekre terveztek a gyarban, akkor nem hiaba tettek azt bele a mernokok.
Van itt a forumon olyan, aki hatos valtoba egytomegu lendkereket rakott be?

Találkozzunk valamikor és akkor elmondhatod, hogy találkoztál olyannal Cheesy
(Igaz az enyémben csak 5-ös váltó van  vigyor3)
Vagyunk itt páran a fórumon, akinek egytömegű van az autóban és eddig még nem volt panasz. 5-ös váltót 20 környékén már lehet kapni. Ha még teszem azt egyszer cserélnem is kell, akkor se vagyok még egy komplett szett kettőstömegű áránál.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:39:36 »

Koszi
Ugy latom az MMT6 koltseges dolog...
2003/10 MMT6 kombihoz melyik a jo lendkerek a 3 kozul?

Ne csak az utolsó pár sort tessék elolvasni. Azért irtam le minden cikkszámot  rinya
415 0168 10 (2003/03-tól): lendkerék


Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:40:00 »

Találkozzunk valamikor és akkor elmondhatod, hogy találkoztál olyannal Cheesy
(Igaz az enyémben csak 5-ös váltó van  vigyor3)
Vagyunk itt páran a fórumon, akinek egytömegű van az autóban és eddig még nem volt panasz. 5-ös váltót 20 környékén már lehet kapni. Ha még teszem azt egyszer cserélnem is kell, akkor se vagyok még egy komplett szett kettőstömegű áránál.

Hmmm Smiley
Nem raz vagy reszket az auto? Nem erezni indulasnal?
Olyat esetleg tudsz aki hatos valtoba rakta?
Nem mintha sokat jelenthetne az a 15 loero, de megis csak mas tipusu alkatresszel szereltek gyarilag is. Nem?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:42:33 »

Ne csak az utolsó pár sort tessék elolvasni. Azért irtam le minden cikkszámot  rinya
415 0168 10 (2003/03-tól): lendkerék



upsz
Az a sok szam... megzavart. Nem vagyok a szamok embere  worship
Ez jo nekem: http://m.ebay.com/itm/280812483612?nav=SEARCH&sbk=1
Hianyzik valmi belole?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:42:57 »

Hmmm Smiley
Nem raz vagy reszket az auto? Nem erezni indulasnal?
Olyat esetleg tudsz aki hatos valtoba rakta?
Nem mintha sokat jelenthetne az a 15 loero, de megis csak mas tipusu alkatresszel szereltek gyarilag is. Nem?
Mért ezt javasolta,mert drága?Mialapján döntött a szerelőd ez mellett?Akkor meg vidd vissza és csinálja meg.VAn rá garancia a szerelésre meg az alkatrészre?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:44:37 »

Mért ezt javasolta,mert drága?Mialapján döntött a szerelőd ez mellett?Akkor meg vidd vissza és csinálja meg.VAn rá garancia a szerelésre meg az alkatrészre?
? Tessek?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:46:43 »

? Tessek?
Egyszeű:Miért tettél bele másik lendkereket,és mért mondta ezt a szerelőd így írtad?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:54:24 »

Hmmm Smiley
Nem raz vagy reszket az auto? Nem erezni indulasnal?
Olyat esetleg tudsz aki hatos valtoba rakta?
Nem mintha sokat jelenthetne az a 15 loero, de megis csak mas tipusu alkatresszel szereltek gyarilag is. Nem?

Néha éjszaka hallom reszketni egy kicsit, szegénykém fél a sötétben  nyes nyes

Nem, az ég világon semmi különbséget nem érezni. Egy kicsit talán direktebb, harapósabb a kuplung, de ezt úgy max 1-2 nap alatt megszokod. Ugyanolyan finoman lehet elindulni vele, mint kéttömegűvel.

Az enyém még csak fél éves, tizenezer km-rel, de pl Bunyeknak már régóta egytömegűje van (és neki 6-os váltó is van fent).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:56:18 »

upsz
Az a sok szam... megzavart. Nem vagyok a szamok embere  worship
Ez jo nekem: http://m.ebay.com/itm/280812483612?nav=SEARCH&sbk=1
Hianyzik valmi belole?

Benne van minden.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 22:58:32 »

Egyszeű:Miért tettél bele másik lendkereket,és mért mondta ezt a szerelőd így írtad?
Nem tettem bele semmit. Meg szerelo sem latta.
Sot meg meg sincs az auto. Holnap veszem meg.
Honnan vetted, hogy barmit is belerakattam?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 23:01:45 »

Benne van minden.
Csak a magyar gari nem. Smiley
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
petrusz86
Vendég
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 23:04:50 »

tévedés! a bölcsőt ha a pozicionáló stiftekkel rakod fel akkor lehet egyféleképp feltenni. A rögzítő csavarok engednek egy nagyon keveset.
Szóval stift nélkül lehet 1-2mm elcsúszás

Így van! stift nélkül rakták fel, és tényleg ha bele tudjuk rakni a stiftet, kicsit feszíteni kellett a bölcsőn. Az egészben az fura nekem, hogy miért egy bizonyos fordulatszám tartományhoz kapcsolható leginkább a jelenség, illetve ha fordítva teszik fel a tárcsát akkor már egyből kellett volna szólnia az én véleményem szerint, de remélem megcáfoltok valamivel és a tárcsa tényleg jó nyom.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 23:09:18 »

Nem tettem bele semmit. Meg szerelo sem latta.
Sot meg meg sincs az auto. Holnap veszem meg.
Honnan vetted, hogy barmit is belerakattam?
Nem neked szerettem volna írni,elírtam.Bocs.Ezért van a félre értés.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 23:11:32 »

Így van! stift nélkül rakták fel, és tényleg ha bele tudjuk rakni a stiftet, kicsit feszíteni kellett a bölcsőn. Az egészben az fura nekem, hogy miért egy bizonyos fordulatszám tartományhoz kapcsolható leginkább a jelenség, illetve ha fordítva teszik fel a tárcsát akkor már egyből kellett volna szólnia az én véleményem szerint, de remélem megcáfoltok valamivel és a tárcsa tényleg jó nyom.
És mértnem viszed vissza,hogy orvosoljátok rendesen?Nem úszod meg lehet mégegyszer levenni a váltót,de akkor ha fordítva van berakva akkor a szerelő hibája.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 23:22:39 »

Csak a magyar gari nem. Smiley

Szerencsémre még nem kellett ilyen téren garanciát intéznem, de gondolom ahhoz, hogy érvényes legyen a gari, ahhoz szakszervizben kell beszereltetni, számla, km igazolás. Aztán ha baj van, akkor megint szét kell szedni, kivetetni, elküldeni bevizsgáltatni (amit valószinűleg nem sietnek el). Aztán jön az egymásra mutogatás a szerviz és a forgalmazó között. Aztán ha mondjuk már használod 9 hónapja, akkor ráfogják h helytelen használatból eredő hiba és fizethetsz minden után (szerelés, autó tárolása, bevizsgálási dij, új szett csilliókért, áfa, béfa). Pár hónap után talán vissza is kapod az autót.

Szóval nem vagyok meggyőződve arról, hogy olyan nagyon sokat jelent a magyar garancia.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2014.01.10 péntek, 06:37:59 »

Szerencsémre még nem kellett ilyen téren garanciát intéznem, de gondolom ahhoz, hogy érvényes legyen a gari, ahhoz szakszervizben kell beszereltetni, számla, km igazolás. Aztán ha baj van, akkor megint szét kell szedni, kivetetni, elküldeni bevizsgáltatni (amit valószinűleg nem sietnek el). Aztán jön az egymásra mutogatás a szerviz és a forgalmazó között. Aztán ha mondjuk már használod 9 hónapja, akkor ráfogják h helytelen használatból eredő hiba és fizethetsz minden után (szerelés, autó tárolása, bevizsgálási dij, új szett csilliókért, áfa, béfa). Pár hónap után talán vissza is kapod az autót.

Szóval nem vagyok meggyőződve arról, hogy olyan nagyon sokat jelent a magyar garancia.
Igazad lehet. Akkor ennek tukreben az ebay jol hangzik. Ettol olcsobbat nem talalni. Legalabbis en nem leltem.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2014.01.10 péntek, 08:00:35 »

.Most lett feltéve az MMT6-os váltó és nem ilyen.Amit TAKIATTI írt az nálam off autónál a kuplung végét jelentette.betettem 1-be padlóig volt nyomva a pedál és már indult is.És egyesbe könnyen megy a váltó.?

Ez Nekem pont fordítva van!
Járó motor, felengedett kuplung, üresben a váltó, nem gurul a kocsi.
Kinyomom a kuplungot, és már gurul is. Semmihez nem nyúlok, csak kinyomom a kuplungot.
Ha sebességben van monnyuk állok a lámpánál 1-esben, kinyomott kuplunggal semmi gond nincs, nem kúszik.
R-1-2-t nehezen veszi ilyenkor hidegben. Nyárra nem emlékszem, de szerintem akkor nem csinálta...
És ha mégis?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2014.01.10 péntek, 08:01:56 »

Benne van minden.

Talán a csavarok nincsenek, azt nem írja külön.

A 2.0 és a 2.2 között van különbség ilyen szinten? Ez a szett jó lehet 2.2-höz is?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2014.01.10 péntek, 08:17:37 »

Ez Nekem pont fordítva van!
Járó motor, felengedett kuplung, üresben a váltó, nem gurul a kocsi.
Kinyomom a kuplungot, és már gurul is. Semmihez nem nyúlok, csak kinyomom a kuplungot.
Ha sebességben van monnyuk állok a lámpánál 1-esben, kinyomott kuplunggal semmi gond nincs, nem kúszik.
R-1-2-t nehezen veszi ilyenkor hidegben. Nyárra nem emlékszem, de szerintem akkor nem csinálta...
És ha mégis?

Ez nem a hidegen sűrű olajtól van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2014.01.10 péntek, 09:34:55 »

Talán a csavarok nincsenek, azt nem írja külön.

A 2.0 és a 2.2 között van különbség ilyen szinten? Ez a szett jó lehet 2.2-höz is?

AndyA

Jogos! Csavarokra rá kell kérdezni.

Előző oldalon írtam a cikkszámokat. A 2.2-hez más kuplung készletet és lendkereket ír. A kinyomó és a csavarok ugyanazok.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2014.01.10 péntek, 09:40:33 »

Ez nem a hidegen sűrű olajtól van?

Mivel láma vagyok (ehhez is) ezért passzolom!
Lehet!
Váltóolajcsere gondolod megoldaná?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2014.01.10 péntek, 09:52:38 »

Mivel láma vagyok (ehhez is) ezért passzolom!
Lehet!
Váltóolajcsere gondolod megoldaná?

Segíthet. Vik nem mondott rá semmit?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2014.01.10 péntek, 09:58:48 »

Segíthet. Vik nem mondott rá semmit?

Szerintem odáig nem jutott el az ügy...
Meg mire odaérek hozz, már nem hideg a cucc, kivárni azt a 2-3órát amíg visszahűl, az annyira nem vicces ott a pincében...
Majd legfeljebb ott hagyom Neki valamikor.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2014.01.10 péntek, 15:08:13 »

  Sziasztok!

 Valaki meg tudná mondani, hogy milyen számjelű LUK kettőstömegű lendkerék való az autómba?
WF0WXXGBBW1D83083 az alvázszám. wave

Sziasztok!

Tegnap meg történt a kuplung-lendkerék csere. A kuplung már meg volt egy ideje, úgyhogy csak lendkerék kellett. A szerelőm meg is rendelte
a LUK 415 0378 10 számú lendkereket, amikor megjött autó szétszed régi lendkerék ki és meglepetés wow1 nem egyezik az újjal. A réginek a száma
Motorcraft 3s71 6477 fa. Ez LUK-ra átkonvertálva 415 0168 10 cikkszámot adott. Rendelés lead megjön az új lendkerék. Ez már úgy néz ki mint ami ki lett véve. A szerelő összerakta az autót és pöcc-röff tökéletesen indul. Azóta is gond nélkül teszi a dolgát, indul, megy. Fura
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2014.01.11 szombat, 12:20:50 »

Sziasztok!

Tegnap meg történt a kuplung-lendkerék csere. A kuplung már meg volt egy ideje, úgyhogy csak lendkerék kellett. A szerelőm meg is rendelte
a LUK 415 0378 10 számú lendkereket, amikor megjött autó szétszed régi lendkerék ki és meglepetés wow1 nem egyezik az újjal. A réginek a száma
Motorcraft 3s71 6477 fa. Ez LUK-ra átkonvertálva 415 0168 10 cikkszámot adott. Rendelés lead megjön az új lendkerék. Ez már úgy néz ki mint ami ki lett véve. A szerelő összerakta az autót és pöcc-röff tökéletesen indul. Azóta is gond nélkül teszi a dolgát, indul, megy. Fura

Az nagyon érdekes.  wow1
Alvázszám alapján Microcat 2S71 6477 FE (finis: 4555397) számú lendkereket ír, aminek a LUK megfelelője 415 0378 10.
A 415 0168 10 csak 2003/03-tól van.

Valami huncutság van a motorod környékén Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Pocok0011
Vendég
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2014.01.11 szombat, 17:45:42 »

Sziasztok!

Az autóm 2006/12-i TDCI MK3,6 seb. túl van a kettőstömegű,kuplung,kinyomó csapágy cserén.(nem újat,hanem pár ezer km-est kapott)
Hibajelenségem a csere óta:

Az autó heti 1-2x azt csinálja,hogy legtöbbször gyorsításnál,egy fémes csettenés,ránt egyet az autón,s megy simán tovább.Bosszantó de nem tudjuk mi okozhatja.(váltó?féltengely?)

Másik gondom:Csak hosszú távon,(tehát mikor nem használom a kuplungpedált,nagyon bekeményedik,s az első benyomás nehéz,utána megpuhul.Csak hoosszú távon,városban sosem.Reggel az első indításnál sem kemény.Többször volt légtelenítve(alul)de semmi levegő nem volt benne a szerelőm szerint.Ill. ezzel összefügghet,hogy a fékem nem tökéletes,s benyomáskor szépen kemény ,majd egyre jobban engedi befelé.(persze járó motornál)Főfékhengernél ereszthet,vagy ott levegősödhet?

Lszíves aki találkozott már ilyen jelenségekkel segítsen,vagy ha van ötlete.

Köszönöm,

Pocok
Naplózva
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.