Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:02:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Manuális váltó, kuplung
Oldalak:
1
...
87
88
89
90
91
92
93
[
94
]
95
96
97
98
99
100
101
...
130
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Manuális váltó, kuplung (Megtekintve 2330891 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
vzoli
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4650 Dátum:
2014.11.25 kedd, 22:20:11 »
Sokkal többre menne finom váltásokkal.
Naplózva
Reppa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4651 Dátum:
2014.11.25 kedd, 23:12:37 »
Sziasztok
Érdekelne hogy valaki rakott e már 6 sebességes tdci váltót tddi mondeóra? Elsősorban az érdekelne hogy viselkedik vele az autó,dinamika,fogyasztás?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4652 Dátum:
2014.11.25 kedd, 23:23:18 »
Idézetet írta: Reppa - 2014.11.25 kedd, 23:12:37
Sziasztok
Érdekelne hogy valaki rakott e már 6 sebességes tdci váltót tddi mondeóra? Elsősorban az érdekelne hogy viselkedik vele az autó,dinamika,fogyasztás?
A váltó ugyan olyan jó mindegyikre.Valakinek jó és megy vele nagyon valaki vissza tette az 5-t mert nem húzott.Bunyek fórumtársnak is TDDI-n van fent igaz neki még CHIP is van rajta és jó.Nekem is van fent 5-s helyett 6-os váltó az enyém alapból TDCI,és nagyon jó.Már nagyon bánom nem előbb tettem fel rá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4653 Dátum:
2014.11.25 kedd, 23:31:41 »
Szerintem ne spórolj rajta. Én most cseréltettem kuplung&kinyomó&lendkerék&főtengely-szimeringeket egyben, így érdemes. Ajánlom a xenixautó-t, LUK szettet jó árban adják.
Idézetet írta: A Nagy Levin - 2014.11.25 kedd, 16:40:05
Sziasztok,
Szeretnem segitsegeteket kerni.
Megszolalt az mk3 mondeom kinyomo csapagya.
Megnezettem egy fordos szerelo ismerosommel, aki ezt megerositette.
Azt mondta, hogy kuplung kemeny, azt is kell cserelni.
A kettostomegu az valszeg jo, de majd a bontas utan lehet biztosat mondani.
Egy masik szerelo ismerosom javasolta a kettostomegu felujitasat, ezzel lehetne 100 k-t sporolni.
Mit gondoltok, szabad kettostomegut felujitani? A neten lattam ajanlatokat.
Illetve mit erdemes meg csereltetni, ha kiveszik a valtot?
Elore is koszi.
Levin
Naplózva
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4654 Dátum:
2014.11.26 szerda, 07:09:56 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.11.25 kedd, 23:31:41
Szerintem ne spórolj rajta. Én most cseréltettem kuplung&kinyomó&lendkerék&főtengely-szimeringeket egyben, így érdemes. Ajánlom a xenixautó-t, LUK szettet jó árban adják.
Tényleg elég jók az áraik. buypartsbuy-t néztem, és onnan sem jönne meg olcsóbban (postaköltséggel együtt legalábbis).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4655 Dátum:
2014.11.26 szerda, 08:41:58 »
Idézetet írta: Reppa - 2014.11.25 kedd, 23:12:37
Sziasztok
Érdekelne hogy valaki rakott e már 6 sebességes tdci váltót tddi mondeóra? Elsősorban az érdekelne hogy viselkedik vele az autó,dinamika,fogyasztás?
Azt tartsd szem előtt, hogy ha van tempomatod, akkor 6.-ban nem lesz.
A hűtő csövezését át kell alakítani, illetve meg kell oldani a sebesség jeladót.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4656 Dátum:
2014.11.26 szerda, 11:48:40 »
Úgyis kértem tőlük árat ismét, rákérdezek nincs-e kedvük mondeo klubos kedvezmény osztogatáshoz.
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.26 szerda, 07:09:56
Tényleg elég jók az áraik. buypartsbuy-t néztem, és onnan sem jönne meg olcsóbban (postaköltséggel együtt legalábbis).
AndyA
Naplózva
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4657 Dátum:
2014.11.26 szerda, 11:53:28 »
A tempomatot nem lehet átprogramozni valahogy ilyen váltó cserénél? Mert nekem 6 sebességes és tempomatos gyárilag.
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.26 szerda, 08:41:58
Azt tartsd szem előtt, hogy ha van tempomatod, akkor 6.-ban nem lesz.
A hűtő csövezését át kell alakítani, illetve meg kell oldani a sebesség jeladót.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4658 Dátum:
2014.11.26 szerda, 11:54:17 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.11.26 szerda, 11:53:28
A tempomatot nem lehet átprogramozni valahogy ilyen váltó cserénél? Mert nekem 6 sebességes és tempomatos gyárilag.
Nem lehet.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4659 Dátum:
2014.11.26 szerda, 15:07:22 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.11.26 szerda, 11:53:28
A tempomatot nem lehet átprogramozni valahogy ilyen váltó cserénél? Mert nekem 6 sebességes és tempomatos gyárilag.
Tied TDCI, abból létezett gyárilag 6 sebességes váltóval szerelt változat, ezért a szoftver kezeli a 6. sebességet tempomattal.
TDDI-ből csak 5 sebességes van gyárilag, ezért nincs rá olyan szoftver, ami ismeri a 6. sebességet.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4660 Dátum:
2014.11.26 szerda, 16:31:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.25 kedd, 21:44:34
Indítás, leállítás mindig kinyomott kuplunggal. Indítás azért, hogy a váltó tömegével is kevesebbet kelljen az indítómotornak átforgatni, leállítás meg ugyanezért, csak a kettős tömegű kímélése végett.
AndyA
Tökéletesen egyetértek.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4661 Dátum:
2014.11.26 szerda, 16:41:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.11.25 kedd, 23:23:18
A váltó ugyan olyan jó mindegyikre.Valakinek jó és megy vele nagyon valaki vissza tette az 5-t mert nem húzott.Bunyek fórumtársnak is TDDI-n van fent igaz neki még CHIP is van rajta és jó.Nekem is van fent 5-s helyett 6-os váltó az enyém alapból TDCI,és nagyon jó.Már nagyon bánom nem előbb tettem fel rá.
Az enyém pont most sz@rt be...pont azon agyalok mi legyen...vissza 5-ös(ami felé hajlok leginkább) vagy vegyek egy másik 6-ost.
Naplózva
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4662 Dátum:
2014.11.26 szerda, 17:29:13 »
Idézetet írta: malay - 2014.11.04 kedd, 11:13:54
Ebben a témában nem vagyok valami spiler... Egyest sokunknak veszi be nehezen, erről a Faq-ban val leírás. Ha a kettest nehezen veszi, szerintem sokmindentől lehet, rossz beállítás, kulissza, nem emel ki rendesen a kinyomó, kopott szinkron...
Remélem az állítási lehetőségeket valami hozzáértő hamar megírja neked. Én is kiváncsi vagyok, bár most a kocsin ilyen gondok nincsennek, de az ismeret még jól jöhet egyszer.
Az előző héten váltókulisszát cseréltem és nekem is bejött az a hiba ,hogy nehezen vette az egyest.A váltókaron a szoknyát felhúzva lehetett látni,hogy az a gond hogy nem lehetett eléggé balra elhúzni a kart.Úgy próbáltam ki ,hogy a felhúzógyürüt kicsit felhúzva könnyedén be tudtam tenni egyesbe.A beállítás a következő volt:kiszereltem a légszűröházat,így könnyen hozzáfértem a bowden állítható végéhez.A bowdent a dióról könnyen le lehet akasztani/a gombot kell a végén benyomni és már lent is van/Ezután az állítórészből a rögzítőfulet ÓVATOSAN nyomd ki de nem kell teljesen.Ezután egy vagy kettő menettel rövidebre kell venni a bowden hosszát.Ezután mindent visszaszerelsz .
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4663 Dátum:
2014.11.26 szerda, 18:39:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.26 szerda, 16:41:45
Az enyém pont most sz@rt be...pont azon agyalok mi legyen...vissza 5-ös(ami felé hajlok leginkább) vagy vegyek egy másik 6-ost.
mi történt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4664 Dátum:
2014.11.26 szerda, 19:46:32 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.26 szerda, 18:39:00
mi történt?
40-től terhelésen elég durva hangja van...gondolom valamelyik csapágy....ettől tartottam mikor feltettük,hát beis jött...gondolom fix lendkerék is odab@szott neki plusszba...de hát 1,5 év alatt? aszem megy vissza 5-ös az legalább birja konstrukció....
De sok agytröszt ugyis megtudná magyarázni mitől ment szét,meg mi lehetett...
Van másik 6-os is de nincs kedvem kettőből összrakni egyet, vagy csapágyakat cserélgetni....tököm az....csere azt jóvan....de szétfogom kapni mi ment szét az biztos...azt kuka.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4665 Dátum:
2014.11.26 szerda, 19:50:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.26 szerda, 19:46:32
40-től terhelésen elég durva hangja van...gondolom valamelyik csapágy....ettől tartottam mikor feltettük,hát beis jött...gondolom fix lendkerék is odab@szott neki plusszba...de hát 1,5 év alatt? aszem megy vissza 5-ös az legalább birja konstrukció....
De sok agytröszt ugyis megtudná magyarázni mitől ment szét,meg mi lehetett...
Van másik 6-os is de nincs kedvem kettőből összrakni egyet, vagy csapágyakat cserélgetni....tököm az....csere azt jóvan....de szétfogom kapni mi ment szét az biztos...azt kuka.
Tegyél fel 5-ös váltót kettős tömegűvel, oszt jó lesz.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4666 Dátum:
2014.11.26 szerda, 19:52:35 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.26 szerda, 19:50:09
Tegyél fel 5-ös váltót kettős tömegűvel, oszt jó lesz.
Kell a kutyának a kéttömegű..
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4667 Dátum:
2014.11.26 szerda, 19:55:46 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.26 szerda, 19:50:09
Tegyél fel 5-ös váltót kettős tömegűvel, oszt jó lesz.
Még ha kell egy váltót venni, akkor is olcsóbb, mint egy kéttömegű
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4668 Dátum:
2014.11.26 szerda, 20:00:48 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.26 szerda, 19:55:46
Még ha kell egy váltót venni, akkor is olcsóbb, mint egy kéttömegű
csak ha egy használtat hasonlítasz össze egy újjal
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4669 Dátum:
2014.11.26 szerda, 20:03:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.26 szerda, 20:00:48
csak ha egy használtat hasonlítasz össze egy újjal
Of course.
(Btw, egy tizenéves autóra nem túl valószínű, hogy bárki is új váltót fog venni, kb az autó értékének áráért.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4670 Dátum:
2014.11.26 szerda, 20:05:13 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.26 szerda, 20:03:03
Of course.
(Btw, egy tizenéves autóra nem túl valószínű, hogy bárki is új váltót fog venni, kb az autó értékének áráért.)
így van.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Levin
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4671 Dátum:
2014.11.26 szerda, 22:21:22 »
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.11.25 kedd, 23:31:41
Szerintem ne spórolj rajta. Én most cseréltettem kuplung&kinyomó&lendkerék&főtengely-szimeringeket egyben, így érdemes. Ajánlom a xenixautó-t, LUK szettet jó árban adják.
Koszonom a valaszt.
A fotengelyszimeingen kivul nincs mas ajanlott csere/javitas?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4672 Dátum:
2014.11.26 szerda, 22:35:09 »
Idézetet írta: A Nagy Levin - 2014.11.26 szerda, 22:21:22
Koszonom a valaszt.
A fotengelyszimeingen kivul nincs mas ajanlott csere/javitas?
A féltengely kihajtás szimeringeket is érdemes cserélni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Levin
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4673 Dátum:
2014.11.26 szerda, 22:50:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.26 szerda, 07:09:56
Tényleg elég jók az áraik. buypartsbuy-t néztem, és onnan sem jönne meg olcsóbban (postaköltséggel együtt legalábbis).
AndyA
Nekem ez az elso hasznalt autom es ezert olvasom csodalkozva,hogy ti itt meg ott megveszitek az alkatreszt.
Es akkor odaviszitek egy szerelohoz, hogy na akkor mennyiert szereled?
Es vigyazzatok, hogy tenyleg azt teszi-e be?
Ha sokat vesztek,visszaviszitek a boltba?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4674 Dátum:
2014.11.26 szerda, 22:56:55 »
Idézetet írta: A Nagy Levin - 2014.11.26 szerda, 22:50:40
Nekem ez az elso hasznalt autom es ezert olvasom csodalkozva,hogy ti itt meg ott megveszitek az alkatreszt.
Es akkor odaviszitek egy szerelohoz, hogy na akkor mennyiert szereled?
Es vigyazzatok, hogy tenyleg azt teszi-e be?
Ha sokat vesztek,visszaviszitek a boltba?
Mi azzal a gond, ha a megfelelő alkatrészt megveszed és odaviszed, hogy ezt szerelje be?
Naplózva
Reppa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4675 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 00:21:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.26 szerda, 19:46:32
40-től terhelésen elég durva hangja van...gondolom valamelyik csapágy....ettől tartottam mikor feltettük,hát beis jött...gondolom fix lendkerék is odab@szott neki plusszba...de hát 1,5 év alatt? aszem megy vissza 5-ös az legalább birja konstrukció....
De sok agytröszt ugyis megtudná magyarázni mitől ment szét,meg mi lehetett...
Van másik 6-os is de nincs kedvem kettőből összrakni egyet, vagy csapágyakat cserélgetni....tököm az....csere azt jóvan....de szétfogom kapni mi ment szét az biztos...azt kuka.
Miért van fix lendkereked? Szedtem már le sok hibás 6os váltót a rossz lendkerékkel megtett 10-15000 kilóméter után,az 5ös jobban viseli a rossz lendkereket. Focusnál is látszik a különbség,tddi re eladok 10 váltót mig tdci re 2őt,ezt mindig elmagyarázom azoknak akik fix lendkereket akarnak ráapplikálni. Bár az új lendkerék árából kijön 3 használt váltó
Naplózva
Levin
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4676 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 00:33:59 »
Idézetet írta: és mindjárt törlik is: vzoli - 2014.11.26 szerda, 22:56:55
Mi azzal a gond, ha a megfelelő alkatrészt megveszed és odaviszed, hogy ezt szerelje be?
Nem azt mondanam, hogy gond, csak csodalkozom.
A szerelok mit szolnak hozza, imadjak?
Ez a modszer nagyon elterjedt?
Ez olyan, elmegyek a vendeglobe, es viszem az alapanyagot, tessek ezt fozzetek meg
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4677 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 06:52:34 »
Idézetet írta: Reppa - 2014.11.27 csütörtök, 00:21:43
Miért van fix lendkereked? Szedtem már le sok hibás 6os váltót a rossz lendkerékkel megtett 10-15000 kilóméter után,az 5ös jobban viseli a rossz lendkereket. Focusnál is látszik a különbség,tddi re eladok 10 váltót mig tdci re 2őt,ezt mindig elmagyarázom azoknak akik fix lendkereket akarnak ráapplikálni. Bár az új lendkerék árából kijön 3 használt váltó
a puding próbája az evés.senki nem hiszi el,amíg a saját bőrén nem tapasztalja,hogy kell oda az a kéttömegű.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4678 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 07:18:49 »
Idézetet írta: A Nagy Levin - 2014.11.27 csütörtök, 00:33:59
Nem azt mondanam, hogy gond, csak csodalkozom.
A szerelok mit szolnak hozza, imadjak?
Ez a modszer nagyon elterjedt?
Ez olyan, elmegyek a vendeglobe, es viszem az alapanyagot, tessek ezt fozzetek meg
Azért nem pont olyan, mert ezesetben mindenévben új téli gumit kéne venned pl.
A szerviz egy szolgáltatás, megcsinálják amit te nem tudsz vagy nem akarsz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4679 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 07:26:17 »
Idézetet írta: A Nagy Levin - 2014.11.26 szerda, 22:50:40
Nekem ez az elso hasznalt autom es ezert olvasom csodalkozva,hogy ti itt meg ott megveszitek az alkatreszt.
Es akkor odaviszitek egy szerelohoz, hogy na akkor mennyiert szereled?
Es vigyazzatok, hogy tenyleg azt teszi-e be?
Ha sokat vesztek,visszaviszitek a boltba?
Elég gyakran elég sokkal olcsóbb, ha magunk vesszük, nem fizetjük ki a szerelő árrését is az alkatrészen. Nem minden szerelő vállalja így el, de azért lehet olyat találni, aki igen.
Ha valami mégsem kell vagy nem passzos, a nem használt (értsd: kifogástalan állapotú, simán újra eladható) alkatrészt vissza szokta venni vagy becseréli az alkatrészbolt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4680 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 07:27:03 »
Idézetet írta: és mindjárt törlik is: vzoli - 2014.11.27 csütörtök, 07:18:49
Azért nem pont olyan, mert ezesetben mindenévben új téli gumit kéne venned pl.
A szerviz egy szolgáltatás, megcsinálják amit te nem tudsz vagy nem akarsz.
A kajás dolog is szolgáltatás. Ugyanúgy megcsinálják amit nem tudsz, nem akarsz. De valóban oda nem viheted az alapanyagot.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 07:35:41 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4681 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 07:57:33 »
Idézetet írta: Reppa - 2014.11.27 csütörtök, 00:21:43
Miért van fix lendkereked? Szedtem már le sok hibás 6os váltót a rossz lendkerékkel megtett 10-15000 kilóméter után,az 5ös jobban viseli a rossz lendkereket. Focusnál is látszik a különbség,tddi re eladok 10 váltót mig tdci re 2őt,ezt mindig elmagyarázom azoknak akik fix lendkereket akarnak ráapplikálni. Bár az új lendkerék árából kijön 3 használt váltó
Mert jobb...5-ös váltómmal 5 évig gyönyörűen ment, és most másik kocsiban megy szerintem vigan tovább az a váltó.
kb 10 év alatt 5-ös váltóból kb 1-et láttam, 6-ost meg egy raklappal....és mind kéttömegű lendkerékkel...tehát nem a fix miatt ment tönkre, de legyen rátett egy lapáttal elfogadom, de igazából nemis...6-os gyengébb konstrukció többek szerint is.
passatokon is megdöglik szinte mindegyik 6-os amelyiket egytömegűsitik, 5-ösel meg kimegy a világból...ez van.
Érdekes akit énismerek és egytömegűsitettek, álltalam közvetve vagy közvetlen, egyiknek sincs semmi baja....és becumiztam, ez van..valszeg valami volt a váltóval mert akitől vettem azis levette és lecseréltette annó,meg nem kevés km volt már benne mikor megvettem....ez van nem kell ezt túlragozni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4682 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 08:25:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 07:57:33
Mert jobb...5-ös váltómmal 5 évig gyönyörűen ment, és most másik kocsiban megy szerintem vigan tovább az a váltó.
kb 10 év alatt 5-ös váltóból kb 1-et láttam, 6-ost meg egy raklappal....és mind kéttömegű lendkerékkel...tehát nem a fix miatt ment tönkre, de legyen rátett egy lapáttal elfogadom, de igazából nemis...6-os gyengébb konstrukció többek szerint is.
passatokon is megdöglik szinte mindegyik 6-os amelyiket egytömegűsitik, 5-ösel meg kimegy a világból...ez van.
Érdekes akit énismerek és egytömegűsitettek, álltalam közvetve vagy közvetlen, egyiknek sincs semmi baja....és becumiztam, ez van..valszeg valami volt a váltóval mert akitől vettem azis levette és lecseréltette annó,meg nem kevés km volt már benne mikor megvettem....ez van nem kell ezt túlragozni.
végül is gyártasz hozzá egy ideológiát.
A 6ost tddi-n kettős tömegűvel volt már aki próbálta?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4683 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 08:39:28 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.27 csütörtök, 08:25:49
végül is gyártasz hozzá egy ideológiát.
A 6ost tddi-n kettős tömegűvel volt már aki próbálta?
Ellenben veled és itt a legtöbb ember az aki ideológiákat gyárt,és google király.....nekem van fix lendkerekem és gyakorlati tapasztalatom valamennyi és nem egy autóra, én úgy gondolom...te hány váltót szedtél le és kuplungoztál mondjuk mondeóra?
Én úgytudom Ervinnek 6-os van kéttömegűvel...meg van más is....mi a jelentősége?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4684 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 08:42:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 08:39:28
Ellenben veled és itt a legtöbb ember az aki ideológiákat gyárt,és google király.....nekem van fix lendkerekem és gyakorlati tapasztalatom valamennyi és nem egy autóra, én úgy gondolom...te hány váltót szedtél le és kuplungoztál mondjuk mondeóra?
Én úgytudom Ervinnek 6-os van kéttömegűvel...meg van más is....mi a jelentősége?
Ervinnek Passatja van DSG-vel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4685 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 08:42:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 08:39:28
Én úgytudom Ervinnek 6-os van kéttömegűvel...meg van más is....mi a jelentősége?
Talán érdekes lehet a tapasztalat. Mert ha neki jó, akkor nem biztos, hogy jó a mindegy hogy milyen lendkerék kerül bele elmélet.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4686 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 09:53:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 08:39:28
Ellenben veled és itt a legtöbb ember az aki ideológiákat gyárt,és google király.....nekem van fix lendkerekem és gyakorlati tapasztalatom valamennyi és nem egy autóra, én úgy gondolom...te hány váltót szedtél le és kuplungoztál mondjuk mondeóra?
Én úgytudom Ervinnek 6-os van kéttömegűvel...meg van más is....mi a jelentősége?
én nem gyártok ideológiát,hiszen egyetlen váltómat sem szereltem át egytömegűre!
A te tapasztalatod viszont engem igazol.
Nem jó a hatos váltóhoz az egytömegű lendkerék
.És ez nem ideológia.
Ezek alapján kár bárkinek is azt javasolni,hogy a 6-os váltóra egytömegűt szereljen.Legyen bármi is az oka,hogy tönkrement.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 09:55:36 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4687 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 09:57:49 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.27 csütörtök, 09:53:54
én nem gyártok ideológiát,hiszen egyetlen váltómat sem szereltem át egytömegűre!
A te tapasztalatod viszont engem igazol.
Nem jó a hatos váltóhoz az egytömegű lendkerék
.És ez nem ideológia.
Ezek alapján kár bárkinek is azt javasolni,hogy a 6-os váltóra egytömegűt szereljen.Legyen bármi is az oka,hogy tönkrement.
Ervin - lehet mondani, hozzáértő - véleménye szerint a 2.0 TDCi-hez meg kell venni a 2.2-es kettős tömegűjét, és azzal örök élet, meg egy nap, lévén jóval nagyobb igénybevételre tervezték.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4688 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 11:37:20 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.27 csütörtök, 09:53:54
én nem gyártok ideológiát,hiszen egyetlen váltómat sem szereltem át egytömegűre!
A te tapasztalatod viszont engem igazol.
Nem jó a hatos váltóhoz az egytömegű lendkerék
.És ez nem ideológia.
Ezek alapján kár bárkinek is azt javasolni,hogy a 6-os váltóra egytömegűt szereljen.Legyen bármi is az oka,hogy tönkrement.
Értem....és akkor amelyik 6-os váltó kéttömegűvel tönkremegy mivel jó?
Én eddig sem ajánlottam vagy javasoltam senkinek hogy tegyen fel, max elmondtam a véleményem...
Akinek meg nemvolt ilyen meg nem tudja ,mi hogy van..ne ajánljon semmit....az ebből gyártott vélemény és okfejtés meg az ideológia.
Tetszik a 6-os váltó nagyon, de az 5-ös stabilabb szerintem...megy vissza..ennyi...és fix lendkerékkel lessz továbbra is.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 11:39:31 írta Bunyek
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4689 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 11:44:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.27 csütörtök, 09:57:49
Ervin - lehet mondani, hozzáértő - véleménye szerint a 2.0 TDCi-hez meg kell venni a 2.2-es kettős tömegűjét, és azzal örök élet, meg egy nap, lévén jóval nagyobb igénybevételre tervezték.
AndyA
de az ára is duplája
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4690 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 11:45:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 11:37:20
Értem....és akkor amelyik 6-os váltó kéttömegűvel tönkremegy mivel jó?
Én eddig sem ajánlottam vagy javasoltam senkinek hogy tegyen fel, max elmondtam a véleményem...
Akinek meg nemvolt ilyen meg nem tudja ,mi hogy van..ne ajánljon semmit....az ebből gyártott vélemény és okfejtés meg az ideológia.
Tetszik a 6-os váltó nagyon, de az 5-ös stabilabb szerintem...megy vissza..ennyi...és fix lendkerékkel lessz továbbra is.
Vegyél egy gyárilag hatos váltós TDCI-t!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4691 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 11:52:51 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.27 csütörtök, 11:44:10
de az ára is duplája
Ha nem is a duplája, de tény, hogy drágább. Viszont soha többé nem kell cserélni. Az is nagy szó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4692 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 11:52:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 11:37:20
Értem....és akkor amelyik 6-os váltó kéttömegűvel tönkremegy mivel jó?
Én eddig sem ajánlottam vagy javasoltam senkinek hogy tegyen fel, max elmondtam a véleményem...
Akinek meg nemvolt ilyen meg nem tudja ,mi hogy van..ne ajánljon semmit....az ebből gyártott vélemény és okfejtés meg az ideológia.
Tetszik a 6-os váltó nagyon, de az 5-ös stabilabb szerintem...megy vissza..ennyi...és fix lendkerékkel lessz továbbra is.
A gyártó által használ 6os váltó kéttömegűvel nem hiszem,hogy ideológia.Nyilván nem én ajánlom,hanem ezzel szerelik.
A te verziód alig bírt 2évet.A gyári verzió simán 12-13évesen is műkszik.Ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4693 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 12:01:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.27 csütörtök, 11:52:51
Ha nem is a duplája, de tény, hogy drágább. Viszont soha többé nem kell cserélni. Az is nagy szó.
AndyA
mi az hogy soha ? Ebben azért nem hinnék. Nekem per pill jo a lendkerekem. Ha cserélni kell veszek bele belevalot 75-ért. Valószínű mire beokadik nem lesz már meg a kocsi. Lehet hogy a másik jobban bírja de hogy az sosem megy tönkre azt kétlem. Erre sajna nem lesz bizonyíték se pro se kontra mivel soha nem lesz olyan hogy soha
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4694 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 12:07:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.27 csütörtök, 12:01:35
mi az hogy soha ? Ebben azért nem hinnék. Nekem per pill jo a lendkerekem. Ha cserélni kell veszek bele belevalot 75-ért. Valószínű mire beokadik nem lesz már meg a kocsi. Lehet hogy a másik jobban bírja de hogy az sosem megy tönkre azt kétlem. Erre sajna nem lesz bizonyíték se pro se kontra mivel soha nem lesz olyan hogy soha
Ezek elméleti kérdések. Anno gyárilag kellett volna csak a 2.2-es lendkerékkel szerelni az összes dízlit, oszt' szép lenne a világ.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4695 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 13:39:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.27 csütörtök, 09:53:54
én nem gyártok ideológiát,hiszen egyetlen váltómat sem szereltem át egytömegűre!
A te tapasztalatod viszont engem igazol.
Nem jó a hatos váltóhoz az egytömegű lendkerék
.És ez nem ideológia.
Ezek alapján kár bárkinek is azt javasolni,hogy a 6-os váltóra egytömegűt szereljen.Legyen bármi is az oka,hogy tönkrement.
Mi bizonyítja, hogy ha kettős tömegű van, akkor nem megy tönkre ugyanúgy
ugyanez
a váltó?
Válasz
A te verziód alig bírt 2évet.A gyári verzió simán 12-13évesen is műkszik.Ennyi.
2 évet... meg előtte kitudja hány évet, hány százezer km-t ment az a váltó már. A kérdés mint az előbb: honnan tudná bárki is, hogy ha kettős tömegű lett volna Bunyek autóján, akkor nem-e döglött volna-e ugyanúgy meg a váltó?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4696 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 13:42:43 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.27 csütörtök, 13:39:08
Mi bizonyítja, hogy ha kettős tömegű van, akkor nem megy tönkre ugyanúgy
ugyanez
a váltó?
2 évet... meg előtte kitudja hány évet, hány százezer km-t ment az a váltó már. A kérdés mint az előbb: honnan tudná bárki is, hogy ha kettős tömegű lett volna Bunyek autóján, akkor nem-e döglött volna-e ugyanúgy meg a váltó?
ez a kettős tömegű vs fix olyan mint a 2t vagy sem. Soha senki nem tudja bizonyítani az igazát egyik irányban sem.
sőt ide tartozhat még a benzin vs dízel fékhatás
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 13:44:36 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4697 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 14:19:35 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.27 csütörtök, 11:45:17
Vegyél egy gyárilag hatos váltós TDCI-t!
odáig süllyedjek le?
Lehet az lessz a vége...porlasztó pályám ugyis van mindig.....jobban járnék vele lehet.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4698 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 14:24:46 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.27 csütörtök, 11:52:58
A gyártó által használ 6os váltó kéttömegűvel nem hiszem,hogy ideológia.Nyilván nem én ajánlom,hanem ezzel szerelik.
A te verziód alig bírt 2évet.A gyári verzió simán 12-13évesen is műkszik.Ennyi.
Dehogy működik....rengeteg szétmegy...csak ti nem látjátok...én meg megyek kb 4-5 megyében és látom miket szerelnek,mik hullanak szét.
Ez valóban ennyit birt, ki tudja milyen előélettel mint irtam és leis cserélték valamiért....ez az egy széthullott alapján ,messzemenő következtetéseket nemigen vonnék le....mert nincs értelme....másik ilyenről meg nem tudok sehol...én legalább megpróbáltam és felraktam, más mit csinált?
Ezt becumiztam, ennyi..másikat nem rakok fel, vissza eredeti és kész...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Manuális váltó, kuplung
«
Új hozzászólás #4699 Dátum:
2014.11.27 csütörtök, 15:45:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.11.27 csütörtök, 14:24:46
Dehogy működik....rengeteg szétmegy...csak ti nem látjátok...én meg megyek kb 4-5 megyében és látom miket szerelnek,mik hullanak szét.
Ez valóban ennyit birt, ki tudja milyen előélettel mint irtam és leis cserélték valamiért....ez az egy széthullott alapján ,messzemenő következtetéseket nemigen vonnék le....mert nincs értelme....másik ilyenről meg nem tudok sehol...én legalább megpróbáltam és felraktam, más mit csinált?
Ezt becumiztam, ennyi..másikat nem rakok fel, vissza eredeti és kész...
a munkásságod mindenképp elismerésre méltó.sosem kérdőjeleztem meg....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
87
88
89
90
91
92
93
[
94
]
95
96
97
98
99
100
101
...
130
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ