Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:12:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 631311 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #450 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 09:23:03 »

Sziasztok.
Valaki használt már powershiftbe "Fuchs Titan DCTF" olajat?
Külföldi oldalakon jókat írnak róla, de főleg az ára nagyon jó.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2015.08.18 kedd, 23:01:45 »

Sziasztok wave
Ma tisztítottam a motorteret és levettem a motort burkoló műanyagot is . Akkor láttam hogy van egy kb 5 mm átm kemény , müanyag cső szabadon végződve a motor és a légszűrő között . Kerestem honnan csúszott le de nem találtam Azt látom hogy a cső  váltó tetejéről jön Nekem úgy tűnik ez a váltó szellőzője. Lehetséges ez  :wow1:vagy vegyek szemüveget és keressek tovább A gép 2011 -es 2,0 ecoboost és powershift váltóval. 2000 km múlva viszem 120000 szervízre  Se váltóval se a géppel nem volt semmi gond . Köszi előre is az infókat  integet2


simán lehet
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #452 Dátum: 2015.08.18 kedd, 23:26:55 »

Sziasztok wave
Ma tisztítottam a motorteret és levettem a motort burkoló műanyagot is . Akkor láttam hogy van egy kb 5 mm átm kemény , müanyag cső szabadon végződve a motor és a légszűrő között . Kerestem honnan csúszott le de nem találtam Azt látom hogy a cső  váltó tetejéről jön Nekem úgy tűnik ez a váltó szellőzője. Lehetséges ez  :wow1:vagy vegyek szemüveget és keressek tovább A gép 2011 -es 2,0 ecoboost és powershift váltóval. 2000 km múlva viszem 120000 szervízre  Se váltóval se a géppel nem volt semmi gond . Köszi előre is az infókat  integet2




Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Syrius
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #453 Dátum: 2015.08.21 péntek, 22:39:22 »





 worship Köszi az infót és képet  Ez az a cső ami a váltó tetejéről jön Megnyugodtam Wink
Naplózva
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2015.10.06 kedd, 19:40:26 »

sziasztok!
faszbukon már kérdeztem, és onnan küldött ide egy tag, hátha itt tudtok segíteni...
van egy 163 le 2010-es mondeom poweshift váltóval, ami rendetlenkedik... tünetek: p-ből néha d-be, r-be rakra nagyot reccsen, pedig megvárom, hogy az elektronika működni tudjon, más, nem intenzív gyorsításnál érezni ahogy az elsőt váltja, a többinél nem, lassításnál, nem szépen rakja vissza, hanem érezni, ahogy visszavált....
elvittem két szakszervizbe Bp.-en, az egyikben azt mondták, hogy hidrodinamikus szivattyúcsere 2 db, a másikban váltóvezérléscsere és kuplung... az egyik alulról a másik felülről közelítette a 800-at.... iszonyatosan fáj, hogy egy 5 éves autóban ilyen hibák vannak 122000-nél, főleg, hogy szakszervizben volt szereltetve egész végig...
volt vkinek ilyen tapasztalata? vagy tud vki tanácsot adni, hogy hova tudok fordulni, hogy biztosan az legyen kicserélve, ami rossz?
köszönöm a válaszokat....
Zs
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.07 szerda, 07:20:00 írta sausa » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #455 Dátum: 2015.10.06 kedd, 21:09:25 »

sziasztok!
faszbukon már kérdeztem, és onnan küldött ide egy tag, hátha itt tudtok segíteni...
van egy 163 le 2010-es mondeom poweshift váltóval, ami rendetlenkedik... tünetek: p-ből néha d-be, r-be rakra nagyot reccsen, pedig megvárom, hogy az elektronika működni tudjon, más, nem intenzív gyorsításnál érezni ahogy az elsőt váltja, a többinél nem, lassításnál, nem szépen rakja vissza, hanem érezni, ahogy visszavált....
elvittem két szakszervizbe Bp.-en, az egyikben azt mondták, hogy hidrodinamikus szivattyúcsere 2 db, a másikban váltóvezérléscsere és kuplung... az egyik alulról a másik felülről közelítette a 800-at.... iszonyatosan fáj, hogy egy 5 éves autóban ilyen hibák vannak 122000-nél, főleg, hogy szakszervizben volt szereltetve egész végig...
volt vkinek ilyen tapasztalata? vagy tud vki tanácsot adni, hogy hova tudok fordulni, hogy biztosan az legyen kicserélve, ami rossz?
köszönöm a válaszokat....
Zs

(faszbuk? mindegy...)

Kérdezz rá Istvánra: http://www.avaltos.hu/
Ha jól emlékszem DSG-ket javítottak már többet. DCT, DCT.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:16:53 »

(faszbuk? mindegy...)

Kérdezz rá Istvánra: http://www.avaltos.hu/
Ha jól emlékszem DSG-ket javítottak már többet. DCT, DCT.


Kösz a segítséget...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:22:18 »

sziasztok!
faszbukon már kérdeztem, és onnan küldött ide egy tag, hátha itt tudtok segíteni...
van egy 163 le 2010-es mondeom poweshift váltóval, ami rendetlenkedik... tünetek: p-ből néha d-be, r-be rakra nagyot reccsen, pedig megvárom, hogy az elektronika működni tudjon, más, nem intenzív gyorsításnál érezni ahogy az elsőt váltja, a többinél nem, lassításnál, nem szépen rakja vissza, hanem érezni, ahogy visszavált....
elvittem két szakszervizbe Bp.-en, az egyikben azt mondták, hogy hidrodinamikus szivattyúcsere 2 db, a másikban váltóvezérléscsere és kuplung... az egyik alulról a másik felülről közelítette a 800-at.... iszonyatosan fáj, hogy egy 5 éves autóban ilyen hibák vannak 122000-nél, főleg, hogy szakszervizben volt szereltetve egész végig...
volt vkinek ilyen tapasztalata? vagy tud vki tanácsot adni, hogy hova tudok fordulni, hogy biztosan az legyen kicserélve, ami rossz?
köszönöm a válaszokat....
Zs
Xarok a powershiftek..     Én is avaltost mondanám
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2015.10.06 kedd, 22:55:19 »

Xarok a powershiftek..     Én is avaltost mondanám

Bone bácsi jó és érdemes megkérdezni, de nem csak ő jó. Azért fussál több kört. Nekem földim és alapvetően jó ember.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #459 Dátum: 2015.10.06 kedd, 23:01:51 »

Xarok a powershiftek..     Én is avaltost mondanám

miért szharok szted?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2015.10.06 kedd, 23:10:16 »

Xarok a powershiftek..     Én is avaltost mondanám

szerintem nem szarok, nekem is minden gond nélkül működött.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #461 Dátum: 2015.10.06 kedd, 23:18:26 »

sziasztok!
faszbukon már kérdeztem, és onnan küldött ide egy tag, hátha itt tudtok segíteni...
van egy 163 le 2010-es mondeom poweshift váltóval, ami rendetlenkedik... tünetek: p-ből néha d-be, r-be rakra nagyot reccsen, pedig megvárom, hogy az elektronika működni tudjon, más, nem intenzív gyorsításnál érezni ahogy az elsőt váltja, a többinél nem, lassításnál, nem szépen rakja vissza, hanem érezni, ahogy visszavált....
elvittem két szakszervizbe Bp.-en, az egyikben azt mondták, hogy hidrodinamikus szivattyúcsere 2 db, a másikban váltóvezérléscsere és kuplung... az egyik alulról a másik felülről közelítette a 800-at.... iszonyatosan fáj, hogy egy 5 éves autóban ilyen hibák vannak 122000-nél, főleg, hogy szakszervizben volt szereltetve egész végig...
volt vkinek ilyen tapasztalata? vagy tud vki tanácsot adni, hogy hova tudok fordulni, hogy biztosan az legyen kicserélve, ami rossz?
köszönöm a válaszokat....
Zs



olajat cseréltél bene??? mert ugye a powershiftesben kell. érdekes ennyi(Huh?) km nél van nálam is egy közel 300 zal ami hibátlan, havernak meg volt focus közel 400 zal szintén hibátlan...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2015.10.07 szerda, 07:16:36 »

olajat cseréltél bene??? mert ugye a powershiftesben kell. érdekes ennyi(Huh?) km nél van nálam is egy közel 300 zal ami hibátlan, havernak meg volt focus közel 400 zal szintén hibátlan...
Jaja, cseréltem benne, minden kötelező szervizt megcsináltattam...
Kérdés az, hogy kicserélték-e....
Már kezdek hinni benne, hogy nem....
Ma felhívom a srácot, hátha tud segíteni...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2015.10.07 szerda, 07:39:47 »

miért szharok szted?

Sok elromlik idő előtt. Jó párat tudok ami cseres lett mert rangatott és hasonlók.   
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.07 szerda, 07:42:23 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2015.10.07 szerda, 07:40:49 »

szerintem nem szarok, nekem is minden gond nélkül működött.
A tiéd nem power volt
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2015.10.07 szerda, 09:57:10 »

A tiéd nem power volt

igaz Cheesy
Naplózva
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2015.10.09 péntek, 21:27:06 »

Jaja, cseréltem benne, minden kötelező szervizt megcsináltattam...
Kérdés az, hogy kicserélték-e....
Már kezdek hinni benne, hogy nem....
Ma felhívom a srácot, hátha tud segíteni...
hát beszéltem Aváltóssal....
elkeserített, azt mondta, hogy javíthatatlan a váltó, csere, mert két kis *** dugattyúház kikopik és nem lehet külön kapni őket.... hidroszivattyúcserés....
azt mondta, hogy 110-135000-nél jön elő a hiba, beszéltem az egyik munkatársammal is, akinek 2012-es a mondeoja, és ugyan ez a probléma kezdődik nála, az övében 130000 van....
akinek nem jött elő szerencséje... ma voltam egy hosszabb úton és már emelkedőnek gyorsításnál olyan későn váltott, hogy majdnem belenyúltam, pedig nem nyomultam nagyon...
hát ez van....
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #467 Dátum: 2015.10.09 péntek, 22:24:43 »

hát beszéltem Aváltóssal....
elkeserített, azt mondta, hogy javíthatatlan a váltó, csere, mert két kis *** dugattyúház kikopik és nem lehet külön kapni őket.... hidroszivattyúcserés....
azt mondta, hogy 110-135000-nél jön elő a hiba, beszéltem az egyik munkatársammal is, akinek 2012-es a mondeoja, és ugyan ez a probléma kezdődik nála, az övében 130000 van....
akinek nem jött elő szerencséje... ma voltam egy hosszabb úton és már emelkedőnek gyorsításnál olyan későn váltott, hogy majdnem belenyúltam, pedig nem nyomultam nagyon...
hát ez van....

"I've read on US forums about the Focus Powershift; if you reset the TCM adaptation by removing the battery for 10 minutes and then drive to a certain style immediately afterwards, you can solve various things like shuddering when taking off and harsh shifts."

Próbáld meg ezt az akksisaru leszedést. Hátha...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2015.10.10 szombat, 08:52:30 »

"I've read on US forums about the Focus Powershift; if you reset the TCM adaptation by removing the battery for 10 minutes and then drive to a certain style immediately afterwards, you can solve various things like shuddering when taking off and harsh shifts."

Próbáld meg ezt az akksisaru leszedést. Hátha...
kösz megpróbálom.... bajom nem lehet belőle Smiley
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #469 Dátum: 2015.10.10 szombat, 09:31:53 »

hát beszéltem Aváltóssal....
elkeserített, azt mondta, hogy javíthatatlan a váltó, csere, mert két kis *** dugattyúház kikopik és nem lehet külön kapni őket.... hidroszivattyúcserés....
azt mondta, hogy 110-135000-nél jön elő a hiba, beszéltem az egyik munkatársammal is, akinek 2012-es a mondeoja, és ugyan ez a probléma kezdődik nála, az övében 130000 van....
akinek nem jött elő szerencséje... ma voltam egy hosszabb úton és már emelkedőnek gyorsításnál olyan későn váltott, hogy majdnem belenyúltam, pedig nem nyomultam nagyon...
hát ez van....
Akkor az egész váltó cserés, vagy "csak" a hidroszivattyú?
Ha tudják mi a hibás és nem lehet külön kapni, miért nem gyártatják le?
Nem hiszem, hogy nem érné meg.
Egyszer nekem is reccsent már, mélygarázsból jöttem felfelé 2-ben forgott kb 2000-et. Mikor felértem elvettem a gázt és pont rakott volna egy hármast, aztán mégse. Kicsit fájt...
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2015.10.10 szombat, 22:02:34 »

Akkor az egész váltó cserés, vagy "csak" a hidroszivattyú?
Ha tudják mi a hibás és nem lehet külön kapni, miért nem gyártatják le?
Nem hiszem, hogy nem érné meg.
Egyszer nekem is reccsent már, mélygarázsból jöttem felfelé 2-ben forgott kb 2000-et. Mikor felértem elvettem a gázt és pont rakott volna egy hármast, aztán mégse. Kicsit fájt...
az egyik ford szerviz szerint csak azok...
hogy miért nem? mert így ennyit lehet leszedni  "madarakról"....
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #471 Dátum: 2015.10.10 szombat, 23:41:00 »

hát beszéltem Aváltóssal....
elkeserített, azt mondta, hogy javíthatatlan a váltó, csere, mert két kis *** dugattyúház kikopik és nem lehet külön kapni őket.... hidroszivattyúcserés....
azt mondta, hogy 110-135000-nél jön elő a hiba, beszéltem az egyik munkatársammal is, akinek 2012-es a mondeoja, és ugyan ez a probléma kezdődik nála, az övében 130000 van....
akinek nem jött elő szerencséje... ma voltam egy hosszabb úton és már emelkedőnek gyorsításnál olyan későn váltott, hogy majdnem belenyúltam, pedig nem nyomultam nagyon...
hát ez van....

dízeled van?
A munkatársadnak is?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2015.10.11 vasárnap, 08:35:02 »

dízeled van?
A munkatársadnak is?

dízel, az enyém 163, a másik 140 Le...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 11:55:28 »

hát beszéltem Aváltóssal....
elkeserített, azt mondta, hogy javíthatatlan a váltó, csere, mert két kis *** dugattyúház kikopik és nem lehet külön kapni őket.... hidroszivattyúcserés....
azt mondta, hogy 110-135000-nél jön elő a hiba, beszéltem az egyik munkatársammal is, akinek 2012-es a mondeoja, és ugyan ez a probléma kezdődik nála, az övében 130000 van....
akinek nem jött elő szerencséje... ma voltam egy hosszabb úton és már emelkedőnek gyorsításnál olyan későn váltott, hogy majdnem belenyúltam, pedig nem nyomultam nagyon...
hát ez van....

mondom, hogy ne csak az István véleményében bizzál. Nem István javítja a váltókat, Ő az eddigi tapasztalatai alapján mond valamit.

http://www.autvalt.hu/index.php?id=kapcsolat

Én a Bártfaiékról hallottam jókat
http://www.automatavalto.hu/

Meg a váltódokiról is jókat hallottam és vele beszéltem is annó (eléggé sokat tudott a váltókról és Ő foglalkozik vele, nem az egyik embere)
http://www.valtodoktor.hu/

Én mondjuk előbb vinném a váltódokihoz mint máshova.

Naplózva
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2015.10.12 hétfő, 18:56:45 »

mondom, hogy ne csak az István véleményében bizzál. Nem István javítja a váltókat, Ő az eddigi tapasztalatai alapján mond valamit.

http://www.autvalt.hu/index.php?id=kapcsolat

Én a Bártfaiékról hallottam jókat
http://www.automatavalto.hu/

Meg a váltódokiról is jókat hallottam és vele beszéltem is annó (eléggé sokat tudott a váltókról és Ő foglalkozik vele, nem az egyik embere)
http://www.valtodoktor.hu/

Én mondjuk előbb vinném a váltódokihoz mint máshova.



Kösz, megpróbálom őket is elérni és kikérem a véleményüket...
Naplózva
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2015.10.13 kedd, 20:47:12 »

Kösz, megpróbálom őket is elérni és kikérem a véleményüket...
a háromból egy vette fel, és az is azt mondta, hogy dsgk-kel nem foglalkoznak.... momdom ez nem dsg.... az a vw-nél van... de akkor sem...
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2015.10.13 kedd, 21:30:43 »

a háromból egy vette fel, és az is azt mondta, hogy dsgk-kel nem foglalkoznak.... momdom ez nem dsg.... az a vw-nél van... de akkor sem...

melyik volt az?  A váltódokit és a Bártfait mindenképpen próbáld meg, de le merem fogadni, hogy van más is még. Amúgy mindegy, hogy DSG-nek vagy duplakuplungosnak nevezzük a koncepció ugyan az Smiley (nem is nagyon vágyom DSG-re)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2015.10.13 kedd, 22:27:34 »

hát beszéltem Aváltóssal....
elkeserített, azt mondta, hogy javíthatatlan a váltó, csere, mert két kis *** dugattyúház kikopik és nem lehet külön kapni őket.... hidroszivattyúcserés....
azt mondta, hogy 110-135000-nél jön elő a hiba, beszéltem az egyik munkatársammal is, akinek 2012-es a mondeoja, és ugyan ez a probléma kezdődik nála, az övében 130000 van....
akinek nem jött elő szerencséje... ma voltam egy hosszabb úton és már emelkedőnek gyorsításnál olyan későn váltott, hogy majdnem belenyúltam, pedig nem nyomultam nagyon...
hát ez van....
1 ismerosom multkor vett komplett váltót. Meg kérdezzem van e ahol vette?  Meg mennyi,milyen stb
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #478 Dátum: 2015.10.14 szerda, 17:36:48 »

Ma voltam a miskolci vagépben váltóolaj+szűrő cserén. Megcsinálták a cserét, minden oké volt, de mire hazaértem az autóval furcsa hang (klattyogás) jön a váltó felől, valamint remeg is elindulásnál.
Felhívtam a szervízt, hogy mi lehet, holnap vitethetem vissza trélerrel.  falbav
Érdekesnek is találtam, hogy úgy cserélték az olajat, hogy leengedték, kicserélték a szűrőt, beleborították a 6liter új olajat aztán ennyi. A manuál szerint kicsit bonyolultabb művelet, mondtam is a szervízesnek, de azt mondta jó lesz. Kapott még sw frissítést a PCM+TCM, de valamit nem sikerült a tcm programozás után lefuttatni, valami villa kalibrálást mondtak, ami ajánlott, de azt mondták jó lesz így is. Remélem túléli a váltó ezt a mutatványt és nem lesz baj.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #479 Dátum: 2015.10.14 szerda, 17:58:17 »

Ma voltam a miskolci vagépben váltóolaj+szűrő cserén. Megcsinálták a cserét, minden oké volt, de mire hazaértem az autóval furcsa hang (klattyogás) jön a váltó felől, valamint remeg is elindulásnál.
Felhívtam a szervízt, hogy mi lehet, holnap vitethetem vissza trélerrel.  falbav
Érdekesnek is találtam, hogy úgy cserélték az olajat, hogy leengedték, kicserélték a szűrőt, beleborították a 6liter új olajat aztán ennyi. A manuál szerint kicsit bonyolultabb művelet, mondtam is a szervízesnek, de azt mondta jó lesz. Kapott még sw frissítést a PCM+TCM, de valamit nem sikerült a tcm programozás után lefuttatni, valami villa kalibrálást mondtak, ami ajánlott, de azt mondták jó lesz így is. Remélem túléli a váltó ezt a mutatványt és nem lesz baj.

Na ezért sem kell ps váltó...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2015.10.14 szerda, 18:07:30 »

1 ismerosom multkor vett komplett váltót. Meg kérdezzem van e ahol vette?  Meg mennyi,milyen stb
előre is köszönöm
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #481 Dátum: 2015.10.14 szerda, 18:11:07 »

Na ezért sem kell ps váltó...
10k+ km-t tettem az autóba, semmi baja nem volt a váltónak. Az, hogy valamit elbaxtak a szervízben nem a váltó hibája...
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2015.10.14 szerda, 18:13:44 »

melyik volt az?  A váltódokit és a Bártfait mindenképpen próbáld meg, de le merem fogadni, hogy van más is még. Amúgy mindegy, hogy DSG-nek vagy duplakuplungosnak nevezzük a koncepció ugyan az Smiley (nem is nagyon vágyom DSG-re)
váltódoki volt... eléggé csalódtam benne...
megpróbálom a többieket is....
ma bejelentkeztem a ford hoványhoz... szentendre...
elmondtam neki, hogy kettőnél már jártam, de nem mondom el mit mondtak, mert kíváncsi vagyok, hogy ők mit derítenek ki... azt mondta a munkafelvevő gyerek, hogy állnak a próba elé... jó fejnek tűnt....

Naplózva
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2015.10.14 szerda, 18:16:42 »

10k+ km-t tettem az autóba, semmi baja nem volt a váltónak. Az, hogy valamit elbaxtak a szervízben nem a váltó hibája...
azt mondták, hogy max 6 litert lehet leengedni a váltóból és cserélik a szűrőt... ezt a hivatalos ford nyialtkozza....
én a helyedben assistantba csináltatnám... nekem adtak a kötelező szervizhez és állnia kell a fordnak...
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #484 Dátum: 2015.10.14 szerda, 18:36:52 »

azt mondták, hogy max 6 litert lehet leengedni a váltóból és cserélik a szűrőt... ezt a hivatalos ford nyialtkozza....
én a helyedben assistantba csináltatnám... nekem adtak a kötelező szervizhez és állnia kell a fordnak...
Csak ez nem kötelező szervíz volt. Áprilisban vettem az autót, használtan.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2015.10.14 szerda, 18:42:25 »

előre is köszönöm

Holnap megkerdem.   Az a baj ezekkel a markaszervizekkel, h sokszor csak eloadjak, h persze jó lesz stb, és fogalmuk sincs róla..  Pedig azt hinne az ember, h ott biztos ertenek hozza.   Persze vannak kivételek.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2015.10.14 szerda, 19:43:03 »

Csak ez nem kötelező szervíz volt. Áprilisban vettem az autót, használtan.
én is márciusban vettem, de szervizkönyves Mo.-i volt, és rögtön megcsináltattam a fordban a 120-ast 105-nél, és adtak hozzá egy évi assistanst...
Naplózva
sausa
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2015.10.14 szerda, 19:43:50 »

Holnap megkerdem.   Az a baj ezekkel a markaszervizekkel, h sokszor csak eloadjak, h persze jó lesz stb, és fogalmuk sincs róla..  Pedig azt hinne az ember, h ott biztos ertenek hozza.   Persze vannak kivételek.
van ilyen meglátáson nekem is, de ha nem hozzájuk, akkor kihez?!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2015.10.14 szerda, 21:46:14 »

váltódoki volt... eléggé csalódtam benne...
megpróbálom a többieket is....
ma bejelentkeztem a ford hoványhoz... szentendre...
elmondtam neki, hogy kettőnél már jártam, de nem mondom el mit mondtak, mert kíváncsi vagyok, hogy ők mit derítenek ki... azt mondta a munkafelvevő gyerek, hogy állnak a próba elé... jó fejnek tűnt....



érdekes, mondjuk a dupla kuplungos javítása tovább tart és gondolom a családot el kell tartani. Próbálok pozitívan gondolkodni. Amikor a B omegámon váltót javíttattam, akkor az is két hét volt, pedig sima hagyományos váltó volt. Van még ebben az országban néhány jó váltós, bár márka szervízben nem javítanak, hanem cserélnek, szóval garantált a horror ár.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2015.10.14 szerda, 21:47:01 »

van ilyen meglátáson nekem is, de ha nem hozzájuk, akkor kihez?!
Szerintem ugyanúgy van ez mint a benzinkút: kerdezgetni kell az ismerősöket melyikkel nincs gond, mik a tapasztalatok stb.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2015.10.14 szerda, 21:54:28 »

Na ezért sem kell ps váltó...

mondjuk ez szerintem nem a váltó hibája, ha úgy nézzük, hogy a szervíz elbaszta. Az egy másik kérdés, hogy éppen a kuplung mechanikát nem sikerült kalibrálni esetleg és nem nyit az egyik pozícióból vagy éppen nem zár rendesen a másikban. Rühelem amikor fél munkát végeznek és persze az nem lehet gond. Mindig ez a szöveg van a márkaszervizben amig rá nem borítja az ember az asztalt.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2015.10.14 szerda, 21:56:21 »

Szerintem ugyanúgy van ez mint a benzinkút: kerdezgetni kell az ismerősöket melyikkel nincs gond, mik a tapasztalatok stb.

bizony és sajna előfordul, hogy az ember csak a 10-re fut bele olyanba aki jó. Ha gondolod megkérdezem a Jeep szerelőmet, hogy tud-e ajánlani automata javítóst.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #492 Dátum: 2015.10.14 szerda, 22:20:09 »

Na ezért sem kell ps váltó...

Itt a szerviz volt a hülye.
Váltóolajcserére én is a Petrányiékhoz viszem majd, mert megkérdeztem a srácot, aki foglalkozott az eddigi kocsimmal, hogy megy ez, s ahogy elmondta, úgy kell csinálni. Hiába van itthon 200m-re a privát szerelőm.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #493 Dátum: 2015.10.15 csütörtök, 15:28:07 »

Ma voltam a miskolci vagépben váltóolaj+szűrő cserén. Megcsinálták a cserét, minden oké volt, de mire hazaértem az autóval furcsa hang (klattyogás) jön a váltó felől, valamint remeg is elindulásnál.
Felhívtam a szervízt, hogy mi lehet, holnap vitethetem vissza trélerrel.  falbav
Érdekesnek is találtam, hogy úgy cserélték az olajat, hogy leengedték, kicserélték a szűrőt, beleborították a 6liter új olajat aztán ennyi. A manuál szerint kicsit bonyolultabb művelet, mondtam is a szervízesnek, de azt mondta jó lesz. Kapott még sw frissítést a PCM+TCM, de valamit nem sikerült a tcm programozás után lefuttatni, valami villa kalibrálást mondtak, ami ajánlott, de azt mondták jó lesz így is. Remélem túléli a váltó ezt a mutatványt és nem lesz baj.
Update.
Mégsem a váltóval volt probléma. 3-as henger tüzelő anyag befecskendezés kábel szakadt. Valami kontakt probléma lehetett, vagy a PCM sw update tett be neki, újratanították úgy néz ki jó lett.
Nagy kő esett le...
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2015.10.16 péntek, 09:35:37 »

Update.
Mégsem a váltóval volt probléma. 3-as henger tüzelő anyag befecskendezés kábel szakadt. Valami kontakt probléma lehetett, vagy a PCM sw update tett be neki, újratanították úgy néz ki jó lett.
Nagy kő esett le...

 afro1
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #495 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:06:20 »

Sziasztok. Megint én.
Kicsit csavarja az orrom, még mindig ez az olajcsere dolog.
Fentebb leírtam, hogy hogyan cserélték ki. Kihagytak két lépést a végéről. (A getrag-os pdf szerint)
Nemtudom későbbiekben ez okozhat-e problémát. Esetleg van valakinek ismerőse és utánna tud kérdezni?

Most valahogy igy lehet benne az olaj:

14. NOTE: If transmission fluid escapes it is not an indication that the fluid level is correct.
1. Main control chamber transmission fluid level.
2. Gear set and clutch chamber transmission fluid level.
3. Fluid level check bore.
https://drive.google.com/file/d/0B30l0bPXgplmOVVnVjhheGxYQUE/view

Pedig igy kellene lennie:
https://drive.google.com/file/d/0B30l0bPXgplmREJTaFZ5cnlqbzQ/view


+ az olajszűrő(ház) nem lett feltöltve olajjal mielőtt a helyére került.

Gyanítom nem véletlenül van kirészletezve ennyire a dolog...
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.19 csütörtök, 07:30:39 írta bviktr » Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2015.11.18 szerda, 20:56:25 »

Sziasztok. Megint én.
Kicsit csavarja az orrom, még mindig ez az olajcsere dolog.
Fentebb leírtam, hogy hogyan cserélték ki. Kihagytak két lépést a végéről. (A getrag-os pdf szerint)
Nemtudom későbbiekben ez okozhat-e problémát. Esetleg van valakinek ismerőse és utánna tud kérdezni?

Most valahogy igy lehet benne az olaj:

14. NOTE: If transmission fluid escapes it is not an indication that the fluid level is correct.
1. Main control chamber transmission fluid level.
2. Gear set and clutch chamber transmission fluid level.
3. Fluid level check bore.

https://drive.google.com/file/d/0B30l0bPXgplmOVVnVjhheGxYQUE/view

Pedig igy kellene lennie:

https://drive.google.com/file/d/0B30l0bPXgplmREJTaFZ5cnlqbzQ/view


+ az olajszűrő(ház) nem lett feltöltve olajjal mielőtt a helyére került.

Gyanítom nem véletlenül van kirészletezve ennyire a dolog...

az első kép nekem nem jön be. Leírnád, hogy mely lépéseket hagyták ki, mert nekem ebből a post-ból nem derül ki.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2015.11.18 szerda, 20:58:11 »

Sziasztok. Megint én.
Kicsit csavarja az orrom, még mindig ez az olajcsere dolog.
Fentebb leírtam, hogy hogyan cserélték ki. Kihagytak két lépést a végéről. (A getrag-os pdf szerint)
Nemtudom későbbiekben ez okozhat-e problémát. Esetleg van valakinek ismerőse és utánna tud kérdezni?

Most valahogy igy lehet benne az olaj:

14. NOTE: If transmission fluid escapes it is not an indication that the fluid level is correct.
1. Main control chamber transmission fluid level.
2. Gear set and clutch chamber transmission fluid level.
3. Fluid level check bore.

https://drive.google.com/file/d/0B30l0bPXgplmOVVnVjhheGxYQUE/view

Pedig igy kellene lennie:

https://drive.google.com/file/d/0B30l0bPXgplmREJTaFZ5cnlqbzQ/view


+ az olajszűrő(ház) nem lett feltöltve olajjal mielőtt a helyére került.

Gyanítom nem véletlenül van kirészletezve ennyire a dolog...


az első kép nekem nem jön be. Leírnád, hogy mely lépéseket hagyták ki, mert nekem ebből a post-ból nem derül ki.
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #498 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 07:25:15 »


az első kép nekem nem jön be. Leírnád, hogy mely lépéseket hagyták ki, mert nekem ebből a post-ból nem derül ki.
Nemértem miért nem jók a link-ek, tegnap többször módosítottam a hsz.-t mert nem akarta az igazságot. Most nekem így működik.
Na mindegy azért leírom.

1.
Az olajszint ellenörző csavaron a plusz olaj leengedése, majd az olajbetöltő nyíláson addig tölteni mig a szintellenörzőnél újra meg nem jelenik az olaj.

2.
Az olajszűrő(ház) nem lett feltöltve olajjal mielőtt a helyére került.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 14:07:27 »

Nemértem miért nem jók a link-ek, tegnap többször módosítottam a hsz.-t mert nem akarta az igazságot. Most nekem így működik.
Na mindegy azért leírom.

1.
Az olajszint ellenörző csavaron a plusz olaj leengedése, majd az olajbetöltő nyíláson addig tölteni mig a szintellenörzőnél újra meg nem jelenik az olaj.
Ennek melyik részét nem csinálták meg? Az szerintem nem gond, ha az elején ezt nem nyitották ki, de feltöltésnél szükségszerű

Válasz
2.
Az olajszűrő(ház) nem lett feltöltve olajjal mielőtt a helyére került.

Ha járt a váltó és utána leellenőrizték megint az olajszintet, akkor nem gond. Ha nem, akkor most kevesebb olaj van a váltóban, amennyit a szűrő elvisz. Két dolog miatt kell feltölteni a szűrőt:
1. még egy pillanatig se járjon olaj nélkül a váltó
2. ezt az X dl-t ne kelljen pótolni a végén
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.