Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:11:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 631375 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
kay-d
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2013.08.07 szerda, 13:38:34 »
Idézetet írta: komlosi01 - 2013.04.30 kedd, 22:46:33
Kérhetnék konkrét városi fogyasztási adatokat az automata váltós mk4 tdci 2.0-as típusú autóval rendelkező Mondeos kollégák tapasztalatai alapján? köszönöm.
Az enyém városban eszik rendesen, csúcsforgalomban 10-12 liter, külvárosi körülmények között nyugodt stílusban 6-7 liter között fogyaszt. Országúton 90-100 körüli tempóban viszont 5 liter körül megáll, 110-es egyenletes tempónál klímával kb 6 liter.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2013.08.07 szerda, 14:41:28 »
Idézetet írta: kay-d - 2013.08.07 szerda, 13:38:34
Az enyém városban eszik rendesen, csúcsforgalomban 10-12 liter, külvárosi körülmények között nyugodt stílusban 6-7 liter között fogyaszt. Országúton 90-100 körüli tempóban viszont 5 liter körül megáll, 110-es egyenletes tempónál klímával kb 6 liter.
állva eszik rendesen...!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2013.08.07 szerda, 15:03:42 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.07 szerda, 14:41:28
állva eszik rendesen...!
Állva Én is többet tudok enni...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2013.08.07 szerda, 15:09:27 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.08.07 szerda, 15:03:42
Állva Én is többet tudok enni...
...sőt!én még inni is!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2013.08.07 szerda, 15:10:35 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.07 szerda, 15:09:27
...sőt!én még inni is!
Na de te állva, meg ülve is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szabomail
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 13:25:21 »
Sziasztok kedves leendő márkatársak!
Új vagyok itt a fórumon, és a segítségetekre lenne szükségem. Autóvásárlás előtt állunk. Mindenképp egy MK4-es dízel Mondeo kombit szeretnénk.
A használtautón nézegetve elég sok a külföldről behozott leinformálhatatlan példány, és mi mindenképp olyat szeretnénk amelyiknek ismert az előélete, mert a korábbi autónkkal már sokat szívtunk, kiderült, hogy rommá volt törve, visszatekerve stb. Ebből is látszik, hogy nem vagyok egy nagy szakértő, hiszen nem vettem észre. Szóval egy barátom ismerőse családi okok miatt eladná az autóját, ami egy 2008-as 103 kW-os 2.0 Tdci automata és leinformálható, mert a szerelőm is ismeri az autót. (vidékiek vagyunk, itt mindenki ismer mindenkit
)
Szóval magának hozta be fél éve külföldről egy autókereskedő barátjával közösen, tehát jól átnézték, állítólag hibátlan állapotban van, nemrég szervizelték le, nekem is nagyon tetszik, gyakorlatilag újnak néz ki, pedig több, mint 200e km van benne. Az egyetlen problémám vele, ami nem is biztos, hogy probléma, hogy automata.
Még soha nem vezettem korábban automatát, és amikor kipróbáltam el voltam ájulva. Nekem nagyon tetszett.
Végigolvastam itt az összes hozzászólást, és mivel én 70%-ban vidéki kisvárosban 30%-ban országúton használnám, szerintem a fogyasztása sem lenne vészes, mert mióta megszületett a kislányom, hihetetlen nyugodt tempóban vezetek.
A kérdéseim a követezők lennének:
Korábban írtátok, hogy kétféle automata váltó létezik, azt is írtátok, hogy 2008-ban még nem volt powershift, de éreztem is, hogy mikor vált, szóval biztos, hogy a régebbi váltó van benne, de:
itt azt olvastam, hogy abben nem kell olajat cserélni, de ők lecserélték most a szervizen az összes szíjjal, szűrővel, mindennel együtt. Akkor most el lett rontva? Ismétlem, vidéken élünk, tehát simán kinézem bármelyik szerelőből, hogy nem ért hozzá csak simán lecseréli, akár szabad, akár nem.
Tényleg kibírja a váltó az autó élettartamát, és ha elromlik akkor tényleg egy vagyon megjavíttatni?
Van-e valamilyen módszer arra, hogy "leteszteljem" a váltót, vagy elég csak végigkapcsolgatni és ha megy akkor jó? Menet közben folyamatosan hallatszik egyfajta búgás, (mint amikor túl lapos a kerék), persze lehet, a gumi is, de ez lehet vajon váltóhibára utaló jel?
És még valami: persze lehet, hogy ezzel csak még hülyébbnek tettetem magam, de muszály megkérdeznem, szóval az automatában is van kettős tömegű lendkerék, amit gyakran kell cserélni?
És nem pont ide illik, de talán válaszoltok rá: ebben az autóban már van részecskeszűrő, és azok mennyit bírnak vajon?
Bocsánat, ha túl hosszú voltam, de hosszú távra vennénk az autót és szeretném a lehető legjobb döntést meghozni, persze ehhez szükségem volna a ti tapasztalatokra, segítségetekre.
Szóval tisztelettel megköszönném a válaszokat
Szép napot mindenkinek!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 13:34:40 »
Idézetet írta: szabomail - 2013.08.08 csütörtök, 13:25:21
Sziasztok kedves leendő márkatársak!
Új vagyok itt a fórumon, és a segítségetekre lenne szükségem. Autóvásárlás előtt állunk. Mindenképp egy MK4-es dízel Mondeo kombit szeretnénk.
A használtautón nézegetve elég sok a külföldről behozott leinformálhatatlan példány, és mi mindenképp olyat szeretnénk amelyiknek ismert az előélete, mert a korábbi autónkkal már sokat szívtunk, kiderült, hogy rommá volt törve, visszatekerve stb. Ebből is látszik, hogy nem vagyok egy nagy szakértő, hiszen nem vettem észre. Szóval egy barátom ismerőse családi okok miatt eladná az autóját, ami egy 2008-as 103 kW-os 2.0 Tdci automata és leinformálható, mert a szerelőm is ismeri az autót. (vidékiek vagyunk, itt mindenki ismer mindenkit
)
Szóval magának hozta be fél éve külföldről egy autókereskedő barátjával közösen, tehát jól átnézték, állítólag hibátlan állapotban van, nemrég szervizelték le, nekem is nagyon tetszik, gyakorlatilag újnak néz ki, pedig több, mint 200e km van benne. Az egyetlen problémám vele, ami nem is biztos, hogy probléma, hogy automata.
Még soha nem vezettem korábban automatát, és amikor kipróbáltam el voltam ájulva. Nekem nagyon tetszett.
Végigolvastam itt az összes hozzászólást, és mivel én 70%-ban vidéki kisvárosban 30%-ban országúton használnám, szerintem a fogyasztása sem lenne vészes, mert mióta megszületett a kislányom, hihetetlen nyugodt tempóban vezetek.
A kérdéseim a követezők lennének:
Korábban írtátok, hogy kétféle automata váltó létezik, azt is írtátok, hogy 2008-ban még nem volt powershift, de éreztem is, hogy mikor vált, szóval biztos, hogy a régebbi váltó van benne, de:
itt azt olvastam, hogy abben nem kell olajat cserélni, de ők lecserélték most a szervizen az összes szíjjal, szűrővel, mindennel együtt. Akkor most el lett rontva? Ismétlem, vidéken élünk, tehát simán kinézem bármelyik szerelőből, hogy nem ért hozzá csak simán lecseréli, akár szabad, akár nem.
Tényleg kibírja a váltó az autó élettartamát, és ha elromlik akkor tényleg egy vagyon megjavíttatni?
Van-e valamilyen módszer arra, hogy "leteszteljem" a váltót, vagy elég csak végigkapcsolgatni és ha megy akkor jó? Menet közben folyamatosan hallatszik egyfajta búgás, (mint amikor túl lapos a kerék), persze lehet, a gumi is, de ez lehet vajon váltóhibára utaló jel?
És még valami: persze lehet, hogy ezzel csak még hülyébbnek tettetem magam, de muszály megkérdeznem, szóval az automatában is van kettős tömegű lendkerék, amit gyakran kell cserélni?
És nem pont ide illik, de talán válaszoltok rá: ebben az autóban már van részecskeszűrő, és azok mennyit bírnak vajon?
Bocsánat, ha túl hosszú voltam, de hosszú távra vennénk az autót és szeretném a lehető legjobb döntést meghozni, persze ehhez szükségem volna a ti tapasztalatokra, segítségetekre.
Szóval tisztelettel megköszönném a válaszokat
Szép napot mindenkinek!
Nagy általánosságban:
Az olajcsere tudomásom szerint sose árt az autónak, ha megfelelő minőségűt öntik bele. Kettőstömegű lendkerék nincs benne, minek is lenne (amúgy azt sem kell azért annyira sűrűn cserélgetni, ha nem úgy indul el az illető, hogy leszáll a kuplungról). Ha a váltó elromlik, akkor valóban nem olcsó a javíttatása, de ezek elég nehezen tudnak elromlani. Sok fórumtagnak van MKIII-asa automata váltóval és még ők sem nagyon panaszkodtak, hogy elromlott volna. (nyilván voltak kivételek). A búgást be tudod határolni, hogy honnan jön? Lehet az kerékagy csapágy, lehet az gumi "fűrészfogasra" kopás miatt is például.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.08 csütörtök, 14:07:28 írta Lacika71
»
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 22:34:28 »
Szabomail:
A 2008as az sima automata, nem duplakuplungos. Nem kell benne olajat cserélni, mert nem is lehet belőle az összes olajat leengedni(ahhoz szét kellene vágni a hidrodinamikus nyomatekvaltot benne).
az olajra csak ra kell tölteni, ha kell, de általában nem kell. Bizonyos esetekben (nagy futasteljesitmeny) már nem is szabad olajat "cserélni" (ha több info kell, a v8cars vonatkozó topikjaban találsz).
Az automatavaltoban olajszintet ellenőrizni járó motornal kell (sok szerelő meg ezt sem tudja).
Az autó elettartamat a váltó elvileg kibírja, kérdés, hogyan hajtottak addig. Bár 200E km felett elojohetnek már dolgok, de kb fel millaert felújítják úgy, hogy kap meg egy shift kit-et is, s akkor nem fog annyira melegedni a továbbiakban.
(ezt Ford szerviz sztem nem rakja be)
Teszt:
D-ben a fék felengedese után az autónak kusznia kell, ha nem akar, az már utal az előrehaladott állapotra. Próbáld végig a fokozatokat, gyorsitsz kb1/4 gázzal, meg gyorsits kb 3/4 gázzal, máshol kell váltania elvileg. Teszteld le a kickdown-t, kb 70nel padlozd le, 2 fokozatot vissza kell váltania. Működni kell az overdrive-nak is, magasabb sebességnél, kis gaznal be kell állnia alacsonyabb fordulatra. Teszteld, hogyan viselkedik forszirozaskor, hirtelen terhelesvaltaskor. Ha néha visito hangot hallassz, az nem jó (fekszalag, stb hiba).
bugast passzolom.
kettostomegu nincs az automataban (ebben a "kuplung" az egy hidrodinamikus nyomatekvalto).
dpf az hasznalatfuggo, van akiknek 160E km-t már nem bír ki. A kiirtása olcsóbb, mint a javítása...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szabomail
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2013.08.10 szombat, 22:48:26 »
Köszönöm szépen a gyors válaszokat és a sok értékes infót!!!
Kipróbálom még egyszer az autót meg a váltót a tanácsoltak szerint, és még megpróbálom megbeszélni a tulajjal, hogy azért egy Ford szervizben még nézessük át, rakják gépre.
Remélem, hogy minden rendben lesz, és márkatársak leszünk, mert annyira szép az az autó!
Még egyszer köszönöm szépen!
Naplózva
tyavi
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 09:24:14 »
Sziasztok
A kovetkezot vettem eszre, amikor fekezek es megy a vissza valtogatas, mikor kettesbe teszi akkor rant egyett, es minel intenzivebben fekezek annal nagyobbat. Sot szerintem attol is fugg hogy hideg e vagy meleg mar a kocsi.
A kocsiba garantaltan 85e km van. Mi lehet ez, volt mar vkinek ilyen gondja? Kezd nagyon idegesiteni es aggasztani a dolog!
Koszi
Naplózva
gostee
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2013.09.02 hétfő, 15:19:16 »
Sziasztok!
Barátom MK4-es mondeo - ja péntek óta szinte folyamatosan vész üzembe kapcsol a P1719-es dobja (már amit én ki tudok olvasni).
2.0 TDCI a 6 fokozatú nyomaték váltóval. A hiba utána olvasgatása után a váltóra vagy valamilyen nyomatékérzékelőre terelődött a gyanú.
Ha valakinek bármi ötlete van mi lehet kérem ne tartsa magában, és előre is köszönöm.
Naplózva
tyavi
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2013.09.03 kedd, 21:16:11 »
Idézetet írta: tyavi - 2013.09.01 vasárnap, 09:24:14
Sziasztok
A kovetkezot vettem eszre, amikor fekezek es megy a vissza valtogatas, mikor kettesbe teszi akkor rant egyett, es minel intenzivebben fekezek annal nagyobbat. Sot szerintem attol is fugg hogy hideg e vagy meleg mar a kocsi.
A kocsiba garantaltan 85e km van. Mi lehet ez, volt mar vkinek ilyen gondja? Kezd nagyon idegesiteni es aggasztani a dolog!
Koszi
Nincs ötlet?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2013.09.11 szerda, 01:09:48 »
Idézetet írta: tyavi - 2013.09.01 vasárnap, 09:24:14
Sziasztok
A kovetkezot vettem eszre, amikor fekezek es megy a vissza valtogatas, mikor kettesbe teszi akkor rant egyett, es minel intenzivebben fekezek annal nagyobbat. Sot szerintem attol is fugg hogy hideg e vagy meleg mar a kocsi.
A kocsiba garantaltan 85e km van. Mi lehet ez, volt mar vkinek ilyen gondja? Kezd nagyon idegesiteni es aggasztani a dolog!
Koszi
Szia,
bocsi a késői reakcióért. A sima nyomatékváltónál ez nem probléma. Az intenzív fékezésnél az olaj nyomása sem szépen lassan esik, hanem sokkal jobban, ezért egy picit döcögősen vált vissza.
Ezeknek a nyomatékváltóknak a sleepje hangolható. Nagyobb sleep = több komfort, rosszabb gyorsulás, lassabb indulás. Ezt hivatott kiváltani a Sport fokozat, ahol kisebb a sleep és magasabb fordulatszámon vált ugyan akkora gázállásnál.
//idén picit el vagyok havazva, ezért néha csak nézem a forumot. Most is hajnali egykor tudok írni
//
Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2013.09.11 szerda, 01:16:16 »
Idézetet írta: gostee - 2013.09.02 hétfő, 15:19:16
Sziasztok!
Barátom MK4-es mondeo - ja péntek óta szinte folyamatosan vész üzembe kapcsol a P1719-es dobja (már amit én ki tudok olvasni).
2.0 TDCI a 6 fokozatú nyomaték váltóval. A hiba utána olvasgatása után a váltóra vagy valamilyen nyomatékérzékelőre terelődött a gyanú.
Ha valakinek bármi ötlete van mi lehet kérem ne tartsa magában, és előre is köszönöm.
nem tűnik pozitív dolognak:
P1719 Skip Shift Solenoid Circuit
-- P1719 Incorrect Shifting Detected --
//http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=OBD-II_-_Fault_Codes//
Keresnék egy automata szakértőt és elkezdenék félrerakni havonta minél több lóvét.
Nekem B omegában (bár az nem írt ki semmit annó) volt az, hogy néha-néha megcsúszott, egészen addig, amig már el sem indította az autót. 280eHuf volt a javítása (2002 környékén).
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2013.09.11 szerda, 20:49:12 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.09.11 szerda, 01:09:48
Szia,
bocsi a késői reakcióért. A sima nyomatékváltónál ez nem probléma. Az intenzív fékezésnél az olaj nyomása sem szépen lassan esik, hanem sokkal jobban, ezért egy picit döcögősen vált vissza.
Ezeknek a nyomatékváltóknak a sleepje hangolható. Nagyobb sleep = több komfort, rosszabb gyorsulás, lassabb indulás. Ezt hivatott kiváltani a Sport fokozat, ahol kisebb a sleep és magasabb fordulatszámon vált ugyan akkora gázállásnál.
//idén picit el vagyok havazva, ezért néha csak nézem a forumot. Most is hajnali egykor tudok írni
//
Üdv
Csaba
Ezt én is tanúsíthatom.
Velem is megesik, de ültem egy zsír új nissan navarrában is, amiben aztán van nyomaték, hasonló tüneteket azzal is tudtam produkálni, ha nem figyeltem oda a finom váltásokra.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
tyavi
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2013.09.12 csütörtök, 19:50:28 »
Köszönöm,megnyugtattál
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.09.11 szerda, 01:09:48
Szia,
bocsi a késői reakcióért. A sima nyomatékváltónál ez nem probléma. Az intenzív fékezésnél az olaj nyomása sem szépen lassan esik, hanem sokkal jobban, ezért egy picit döcögősen vált vissza.
Ezeknek a nyomatékváltóknak a sleepje hangolható. Nagyobb sleep = több komfort, rosszabb gyorsulás, lassabb indulás. Ezt hivatott kiváltani a Sport fokozat, ahol kisebb a sleep és magasabb fordulatszámon vált ugyan akkora gázállásnál.
//idén picit el vagyok havazva, ezért néha csak nézem a forumot. Most is hajnali egykor tudok írni
//
Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2013.09.13 péntek, 00:16:52 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.09.11 szerda, 01:16:16
nem tűnik pozitív dolognak:
P1719 Skip Shift Solenoid Circuit
-- P1719 Incorrect Shifting Detected --
//http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=OBD-II_-_Fault_Codes//
Keresnék egy automata szakértőt és elkezdenék félrerakni havonta minél több lóvét.
Nekem B omegában (bár az nem írt ki semmit annó) volt az, hogy néha-néha megcsúszott, egészen addig, amig már el sem indította az autót. 280eHuf volt a javítása (2002 környékén).
Erre annyi jutott eszembe, ha esetleg el kezd csúszni, akkor van egy nagyon rizikós megoldás, de akár be is jöhet. Ez pedig az olaj+olajszűrő csere a váltóban. Mivel az olajnyomás nagyon fontos a nyomatékváltóban, ezért elképzelhető, hogy ha kevés, vagy nem jó minősségű már az olaj, akkor vacakol (mondjuk az azt is jelenti, hogy kb 500eKM van az autóban). A drága váltójavítás előtt ezt még meg lehet lépni. A veszélye az, ha a váltó ***, akkor az autó nem fog utána mozdulni, mert az esetlegesen még tömítő reszelékek kikerülnek a rendszerből. Szóval ez rulett, de bejöhet. Én biztos megpróbálnám, mert max előrébb hozza a váltó javításának idejét, esetleg egy bontóból lehet szerezni másik váltót, ha nem jön be.
Ha bejön, akkor viszont nagyot lehet vele nyerni. Kb 50% esély van rá.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2013.09.13 péntek, 00:17:43 »
Idézetet írta: tyavi - 2013.09.12 csütörtök, 19:50:28
Köszönöm,megnyugtattál
Szívesen, automata rajongó vagyok, pedig egyszer nagyon megszívtam egy B omegával. Ettől még folyamatosan automatát veszek.
Naplózva
Zsolt176
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 10:26:06 »
Sziasztok . Nekem van egy 2008-as mondeo MK.IV-es Durashift automataváltóval.Azt mondják több helyen is hogy duplakuplungos és hogy ezt a váltót javitani nem lehet. Nemrég vettem és kicsit néha hülye dolgokat csinál.Menet közben csinál olyat nagyritkán hogy elkezd bugni valami.Olyan hangja van mintha lenne a kocsiban egy 6.ezres motor, a kipúfogója is búg és kicsit rángat is a váltó alacsony fordulatszámon. Magasabb fordulaton viszont elmegy a bugás de alacsony fordulaton újra visszajön.De ezeket a jelenségeket van amikor egy hónapig nem csinálta. tegnap este menet közben kivillant a kipörgésgátló aztán a check engine lámpa és kiirta hogy váltó szerviz kell...TRANSMISSION SERVICE REGD... Aztán berakta a váltót vészüzemmódba. Megálltam vele , leállitottam a motort ,nyomkottam a gombokat aztán 5-10 perc útán megjavult. 5 óra mulva újra előjött a probléma de már kicsit nehezebben jött helyre. hozzáteszem taxizom a kocsival.Majd másnap kimentem dolgozni újra és újra csinálta aztán 2 óra meló útán megadta magát.Mostmár nem tünik el a hibakód ,ha beinditom világit a check engine lámpa ha elindulok 5-10 méter útán berakja vészüzemmódba a váltót és kicsit hülye hangja is van meg nehezen indul el álló helyzetből.
Naplózva
Zsolt176
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 10:54:46 »
Idézetet írta: tyavi - 2013.09.01 vasárnap, 09:24:14
Sziasztok
A kovetkezot vettem eszre, amikor fekezek es megy a vissza valtogatas, mikor kettesbe teszi akkor rant egyett, es minel intenzivebben fekezek annal nagyobbat. Sot szerintem attol is fugg hogy hideg e vagy meleg mar a kocsi.
A kocsiba garantaltan 85e km van. Mi lehet ez, volt mar vkinek ilyen gondja? Kezd nagyon idegesiteni es aggasztani a dolog!
Koszi
Szia. nekem ugyanez a problémám . Ha neked is DURAHSHIFT váltód van . Nekem a ford szervizes barátom azt mondta hogy ha ilyet csinál az nem jó jel de álltalában egy ujraprogramozással helyrejön. Vidd el egy ford szervizbe de ha javasolhatom akkor Bp IV ker. Váci út Megyeri sarkán van a ford. A DURAHSHIFT váltókat javittatni nem lehet. Csak a vezérlő panelt a duplakuplungot és mivel autómata váltórol beszélünk a te kocsid is vezérmü láncos és vezérmü szij is van benne amit cserélni kell. Nézesd meg azt is. Remélem hűlyeségeket nem irtam.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 12:35:21 »
Idézetet írta: Zsolt176 - 2013.09.15 vasárnap, 10:26:06
Sziasztok . Nekem van egy 2008-as mondeo MK.IV-es Durashift automataváltóval.Azt mondják több helyen is hogy duplakuplungos
...attól még nem az. Ez egy „sima” 6 sebességes, nyomatékváltós szerkezet. Ami nem baj, sőt.
A duplakuplungos neve powrshift, és kb 2010-től van. Persze az jobb, gyorsabban vált, meg ilyenek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 15:20:04 »
Idézetet írta: Zsolt176 - 2013.09.15 vasárnap, 10:26:06
Sziasztok . Nekem van egy 2008-as mondeo MK.IV-es Durashift automataváltóval.Azt mondják több helyen is hogy duplakuplungos és hogy ezt a váltót javitani nem lehet. Nemrég vettem és kicsit néha hülye dolgokat csinál.Menet közben csinál olyat nagyritkán hogy elkezd bugni valami.Olyan hangja van mintha lenne a kocsiban egy 6.ezres motor, a kipúfogója is búg és kicsit rángat is a váltó alacsony fordulatszámon. Magasabb fordulaton viszont elmegy a bugás de alacsony fordulaton újra visszajön.De ezeket a jelenségeket van amikor egy hónapig nem csinálta. tegnap este menet közben kivillant a kipörgésgátló aztán a check engine lámpa és kiirta hogy váltó szerviz kell...TRANSMISSION SERVICE REGD... Aztán berakta a váltót vészüzemmódba. Megálltam vele , leállitottam a motort ,nyomkottam a gombokat aztán 5-10 perc útán megjavult. 5 óra mulva újra előjött a probléma de már kicsit nehezebben jött helyre. hozzáteszem taxizom a kocsival.Majd másnap kimentem dolgozni újra és újra csinálta aztán 2 óra meló útán megadta magát.Mostmár nem tünik el a hibakód ,ha beinditom világit a check engine lámpa ha elindulok 5-10 méter útán berakja vészüzemmódba a váltót és kicsit hülye hangja is van meg nehezen indul el álló helyzetből.
értem, hogy ez a munkaeszközöd, de egyenlőre csak növeled a kárt. Mivel ez nem durashift lesz, hanem valószínűleg sima nyomaték és már egyébként is problémás, javaslom az olajcserét a váltóban. Ha mázlid van, akkor csak totálisan elhasználódott az olaj és nem tudja a megfelelő nyomást előállítani, valamint a hidrokuplungok csúsznak. Ha nincs szerencséd, akkor automata specialistához kell vinni és bizti, hogy 200-300e HUF között lesz.
Az olajcserével vagy teljesen helyrejön, vagy abszolute nem fog menni az autó.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 17:33:46 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.09.15 vasárnap, 15:20:04
Mivel ez nem durashift lesz, hanem valószínűleg sima nyomaték
A sima váltó a durashift. A duplakuplungos a powershift.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 19:34:11 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.15 vasárnap, 17:33:46
A sima váltó a durashift. A duplakuplungos a powershift.
igen, bocsi elgépeltem. sima nyomatékváltó, tehát durashift
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 20:44:52 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.15 vasárnap, 17:33:46
A sima váltó a durashift. A duplakuplungos a powershift.
És ugye jól rémlik, hogy ez a fajta powershift hiába duplakuplungos, még akkor sincs olyan jó, mint a DSG.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 20:58:59 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.09.15 vasárnap, 20:44:52
És ugye jól rémlik, hogy ez a fajta powershift hiába duplakuplungos, még akkor sincs olyan jó, mint a DSG.
Nehéz szívvel, de azt kell mondanom, így van. A dsg száraz kuplungos, emez meg olajos.
Cserébe a dsg-nél jóval hamarabb kell cserélni, a powernél meg csak olajat.
A múltkor beszélgettem az egyik fejlesztőmérnökkel, ők készítik az újabbnál újabb váltókat,
és ő aztán végképp másként látja. Szerinte a duplakuplungos zsákutca... na mind1, én nem értek egyet,
de hát így kerek a világ.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 21:06:14 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.09.15 vasárnap, 20:44:52
És ugye jól rémlik, hogy ez a fajta powershift hiába duplakuplungos, még akkor sincs olyan jó, mint a DSG.
a powershift majdnem olyan mint a DSG, amúgy én nem annyira csípem a DSG-t, de ez már az én bajom
Naplózva
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 21:23:05 »
Egy ilyet olvastam a múltkor (talán valamelyest segít a teljesen laikusoknak mint én, hogy mi fán teremnek az automata fajták):
http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/27/automata_vagy_kezi_valto_kell/
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2013.09.15 vasárnap, 23:39:25 »
Idézetet írta: developer - 2013.09.15 vasárnap, 21:23:05
Egy ilyet olvastam a múltkor (talán valamelyest segít a teljesen laikusoknak mint én, hogy mi fán teremnek az automata fajták):
http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/27/automata_vagy_kezi_valto_kell/
jó cikk, bár hiányolom benne a nyomatékváltók átlátható ábráit, az indító fokozatok (bolgyó, szíj...) meghajtásait, az olaj szerepét a nyomatékváltóban. Szóval inkább egy történelmi cikk, de legalább a sleep-re kitér.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 18:30:05 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.09.15 vasárnap, 21:06:14
a powershift majdnem olyan mint a DSG, amúgy én nem annyira csípem a DSG-t, de ez már az én bajom
és mi rosszat tudsz mondani a dsg-ről?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 19:20:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.16 hétfő, 18:30:05
és mi rosszat tudsz mondani a dsg-ről?
Én tudok!
Hogy nem lehet kapni mondeoba!
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 20:07:52 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.09.16 hétfő, 19:20:37
Én tudok!
Hogy nem lehet kapni mondeoba!
hát max ennyi rossz tulajdonsága van. de jó a powestift is szerintem
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2013.09.16 hétfő, 23:40:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.16 hétfő, 20:07:52
hát max ennyi rossz tulajdonsága van. de jó a powestift is szerintem
a DSG vel még mindig melegedési gondok vannak. A jelenlegi hűtési mechanizmussal problémák vannak, ezért nyárin 40-fokban tökölés a városban nem tesz jót neki. A benne lévő olaj hűtése nem elégséges, így ha az előírt intervallumopkba cseréled csak az olajat, akkor megszívod
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2013.09.17 kedd, 09:05:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.09.16 hétfő, 23:40:52
a DSG vel még mindig melegedési gondok vannak. A jelenlegi hűtési mechanizmussal problémák vannak, ezért nyárin 40-fokban tökölés a városban nem tesz jót neki. A benne lévő olaj hűtése nem elégséges, így ha az előírt intervallumopkba cseréled csak az olajat, akkor megszívod
Nemhiszem h ez igaz. Nalunk a faluba van 1 ötös gti 210 los benzines. Kapja az ivet 5-6 éve es valto gond meg nem volt. De szervizelik is ahogy kell. Sőt tobb dsg is van/ volt ismerosoknek de senki nem mondott rosszat.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2013.09.17 kedd, 12:17:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.17 kedd, 09:05:21
Nemhiszem h ez igaz. Nalunk a faluba van 1 ötös gti 210 los benzines. Kapja az ivet 5-6 éve es valto gond meg nem volt. De szervizelik is ahogy kell. Sőt tobb dsg is van/ volt ismerosoknek de senki nem mondott rosszat.
pedig meg hir is volt errol a problemarol. a vw at akarja tervezni az uj valtokat es idojarasnak megfeleo valtzatokat akar gyartani. szoval skandinav import dsg-vel majd ovatosan :-)
Naplózva
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2013.09.17 kedd, 18:38:23 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2013.09.17 kedd, 12:17:07
pedig meg hir is volt errol a problemarol. a vw at akarja tervezni az uj valtokat es idojarasnak megfeleo valtzatokat akar gyartani. szoval skandinav import dsg-vel majd ovatosan :-)
Az egyik komán 2 seat után most W-t vásárolt DSG-vel, mindegyik tökéletes volt.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2013.09.17 kedd, 20:04:56 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.09.17 kedd, 18:38:23
Az egyik komán 2 seat után most W-t vásárolt DSG-vel, mindegyik tökéletes volt.
a hír sem arrl szólt, hogy az első 10 Km-en tönkremegy, ha +3C fok van. A hír arról szólt, hogy ha nagy a meleg (+35Cfok felett), az autó nem tud haladni normális tempóval, akkor túlhevül az olaj és ez károsodást okoz a váltóműben, mert a kenés nem lesz megfelelő. Nyilván nem 1000km-ről van szó, hanem mondjuk hiába cseréled ki 60eKm-nél az olajat, ha 50eKm-nél már nudli a viszkozitása.
Az infó alapján azt is ki lehet következtetni, hogy aki főleg vidélen használja, vagy ezekben a melegekben kevésbé (mondjuk éppen bringázik), akkor annak nem lesz gondja. Aki meg Bp-i taxis és vw DSG-t használ, annak az autóját meg nem szabad megvenni.
Naplózva
Jani111
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2013.09.18 szerda, 20:13:02 »
Sziasztok,
Új vagyok a topicban. Autócserén gondolkodom, és a kiszemelt modell egy benzines automata váltós Mondeo lenne kb a 2008-2009-es évjáratból. Végigolvastam a benzines és itt az automata topicot is de nem találtam ilyen hozzászólást. Tudnátok segíteni abban, hogy a benzinesekben milyen automata váltó van? mennyire megbízhatóak? vannak-e típushibái? Mit kell tudni róla?
Köszi a válaszaitokat előre is!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2013.09.18 szerda, 21:25:50 »
Összefújt a sors egy profi automata szerelő testvárpárral.
Olyanoknak érdemes, akik maszeknél szereltetnek, mert nekik csak a váltót kell odavinni. Ki-be nem szerelnek, csak váltót újítanak fel. Priviben küldöm vkinek, ha kell.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kofy
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2013.09.18 szerda, 21:49:48 »
Idézetet írta: Jani111 - 2013.09.18 szerda, 20:13:02
Sziasztok,
Új vagyok a topicban. Autócserén gondolkodom, és a kiszemelt modell egy benzines automata váltós Mondeo lenne kb a 2008-2009-es évjáratból. Végigolvastam a benzines és itt az automata topicot is de nem találtam ilyen hozzászólást. Tudnátok segíteni abban, hogy a benzinesekben milyen automata váltó van? mennyire megbízhatóak? vannak-e típushibái? Mit kell tudni róla?
Köszi a válaszaitokat előre is!
Ha 2008-2009, benzines és automata, akkor 2.3, AWF-21 váltóval. A váltó tehát ugyanaz, mint a TDCI-knél. A 2.3-as benzines motor Mazda eredetű láncos motor, sok Fordba is tették, főleg Európán kívül. Sok baj nincs vele, nem egy túlhúzott erőforrás. Néha egy-egy motor beadja a kulcsot, de ilyet eddig csak német fórumokon olvastam. Nem túl erős, de cserébe fogyaszt...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 21:14:40 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.15 vasárnap, 20:58:59
Nehéz szívvel, de azt kell mondanom, így van. A dsg száraz kuplungos, emez meg olajos.
Cserébe a dsg-nél jóval hamarabb kell cserélni, a powernél meg csak olajat.
A múltkor beszélgettem az egyik fejlesztőmérnökkel, ők készítik az újabbnál újabb váltókat,
és ő aztán végképp másként látja. Szerinte a duplakuplungos zsákutca... na mind1, én nem értek egyet,
de hát így kerek a világ.
A 6-os dsg olajos kuplungos a 7-es meg száraz, de mindegyik csúcs..a héten egy crtdi dsg superbet hajtottam (6-os dsg) hibátlan, nem lehet belekötni, olyan érzése van az embernek, hogy ettől jobb már nem is lehetne...nagyon beletaláltak vw-nél ezzel a váltóval.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2013.10.31 csütörtök, 21:44:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.10.31 csütörtök, 21:14:40
A 6-os dsg olajos kuplungos a 7-es meg száraz, de mindegyik csúcs..a héten egy crtdi dsg superbet hajtottam (6-os dsg) hibátlan, nem lehet belekötni, olyan érzése van az embernek, hogy ettől jobb már nem is lehetne...nagyon beletaláltak vw-nél ezzel a váltóval.
áááá. ne fáradj, a mondeo a legjobb
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2013.11.01 péntek, 15:14:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.10.31 csütörtök, 21:14:40
A 6-os dsg olajos kuplungos a 7-es meg száraz, de mindegyik csúcs..a héten egy crtdi dsg superbet hajtottam (6-os dsg) hibátlan, nem lehet belekötni, olyan érzése van az embernek, hogy ettől jobb már nem is lehetne...nagyon beletaláltak vw-nél ezzel a váltóval.
Fura ez a 7 sebesség... kíváncsi vagyok, mikor jönnek ki 7 sebességes manuállal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10594
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2013.11.01 péntek, 21:26:28 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.01 péntek, 15:14:06
Fura ez a 7 sebesség... kíváncsi vagyok, mikor jönnek ki 7 sebességes manuállal.
Ha jól rémlik, akkor már van 8 sebességes is egyes offokban.
Naplózva
MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2013.11.01 péntek, 21:33:17 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.31 csütörtök, 21:44:47
áááá. ne fáradj, a mondeo a legjobb
Háts sajnos nem... Mikor bejött a powershift azt mondtam, olyan lesz a következő. Aztán olvastam róla ezt azt, meg láttam, hogy hogyan és mennyiért cserélik az olajat, meg szerelők meséltek hibákat... Szóval ilyen powershiftem tuti, hogy nem lesz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2013.11.01 péntek, 21:35:14 »
Idézetet írta: zsoel - 2013.11.01 péntek, 21:26:28
Ha jól rémlik, akkor már van 8 sebességes is egyes offokban.
A 8-10 sebességesek nem duplakuplungosok.
Manuálban én még nem láttam 7 sebességest... kivéve a traktort :-)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2013.11.01 péntek, 21:36:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.01 péntek, 21:33:17
Háts sajnos nem... Mikor bejött a powershift azt mondtam, olyan lesz a következő. Aztán olvastam róla ezt azt, meg láttam, hogy hogyan és mennyiért cserélik az olajat, meg szerelők meséltek hibákat... Szóval ilyen powershiftem tuti, hogy nem lesz.
Amikor még nem jött be, akkor én is ezt mondtam... aztán beszélgettem egy fordos tervezővel, aki az mondta, nagyon sok a baj vele.
Ezért először a fókában jelent meg, a mondeóban jóval később.
Mindegy, a mondeo manuális váltója jó, én szeretek váltani...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kofy
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2013.11.02 szombat, 07:18:30 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.01 péntek, 21:35:14
Manuálban én még nem láttam 7 sebességest... kivéve a traktort :-)
OFF Porsche 911
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2013.11.02 szombat, 09:45:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.01 péntek, 21:33:17
Háts sajnos nem... Mikor bejött a powershift azt mondtam, olyan lesz a következő. Aztán olvastam róla ezt azt, meg láttam, hogy hogyan és mennyiért cserélik az olajat, meg szerelők meséltek hibákat... Szóval ilyen powershiftem tuti, hogy nem lesz.
ezekről nem tudok semmit. csak lenne híre ha nem lenne jó?! de szerintem jól vált, még a durashift is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2013.11.17 vasárnap, 20:37:13 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.10 vasárnap, 21:16:59
te is megtudod! ;-)
www.etis.ford.com
Sziasztok!
Megnéztem az oldalt, de néhol téved. Van egy általam kinézett autó, aminek a DEKRA által történt bevizsgálása szerint kombi, a fényképeken kombi, az etis szerint 4 ajtós.
Üdv:
C.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ