Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:17:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Automata váltó
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
27
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Automata váltó (Megtekintve 630595 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
kofy
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 09:21:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.30 csütörtök, 08:41:22
Urak,
írjátok le pls mit tudtok a Powershiftekről.
Minden érdekelne, használat, szervíz, hasonlítás DSG-hez, hasonlítás hidrós A6-hoz.
Van pl AUTO-P benne mint a hetesekben?
D-N-R R-N-D között milyen gyorsan vált?
stb.
Most Powershift-es Mondeo-m van. Előtte hidrós Focus (4F27E). Amiben biztosan jobb: fogyasztás. Itt az adatsor:
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/596140.html
(2 hetente 2x160km autópálya, közte hétköznap 2x3km város). Anno az 1.6-os 100 lovas Focus hasonló utakon 8.3-at fogyasztott.
Amiben mégis visszasírom a hidrós váltót:
1. A kúszás funkció nem annyira meggyőző. Fényévekkel jobb ugyan, mint az asszony korábbi Durashift EST-s (robotizált) Fiestája, de nem annyira jó, mint a hidrósoknál. A focusnál anno éreztem a mechanikus kapcsolatot a motor és a kerék között a kúszásnál, míg a Mondinál ezt nem érzem. De attól még teszi a dolgát, jó. Van benne Hill Holder funkció is, nem gurul vissza.
2. R-D váltás lassú. Egyszer megtörtént, hogy kitolattam egy parkolóhelyről, de láttam, hogy jönnek, ezért gyorsan R-ből D-be váltottam hirtelen és már adni akartam a gázt. Volt kb. 1mp szünet, majd
egy nagy rántással kilőttem
egy nagyot rántott az autó és kipörgött a kerék (megj: hatszor fogalmaztam át ezt a mondatot, hogy a B-közép ne értelmezze félre
)
Mire vagy még kíváncsi?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.30 csütörtök, 09:25:07 írta kofy
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 09:28:27 »
Idézetet írta: kofy - 2014.01.30 csütörtök, 09:21:47
(megj: hatszor fogalmaztam át ezt a mondatot, hogy a B-közép ne értelmezze félre
)
Ne beszélj félre...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.30 csütörtök, 09:49:30 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 14:36:13 »
Idézetet írta: kofy - 2014.01.30 csütörtök, 09:21:47
Most Powershift-es Mondeo-m van. Előtte hidrós Focus (4F27E). Amiben biztosan jobb: fogyasztás. Itt az adatsor:
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/596140.html
(2 hetente 2x160km autópálya, közte hétköznap 2x3km város). Anno az 1.6-os 100 lovas Focus hasonló utakon 8.3-at fogyasztott.
Amiben mégis visszasírom a hidrós váltót:
1. A kúszás funkció nem annyira meggyőző. Fényévekkel jobb ugyan, mint az asszony korábbi Durashift EST-s (robotizált) Fiestája, de nem annyira jó, mint a hidrósoknál. A focusnál anno éreztem a mechanikus kapcsolatot a motor és a kerék között a kúszásnál, míg a Mondinál ezt nem érzem. De attól még teszi a dolgát, jó. Van benne Hill Holder funkció is, nem gurul vissza.
2. R-D váltás lassú. Egyszer megtörtént, hogy kitolattam egy parkolóhelyről, de láttam, hogy jönnek, ezért gyorsan R-ből D-be váltottam hirtelen és már adni akartam a gázt. Volt kb. 1mp szünet, majd
egy nagy rántással kilőttem
egy nagyot rántott az autó és kipörgött a kerék (megj: hatszor fogalmaztam át ezt a mondatot, hogy a B-közép ne értelmezze félre
)
Mire vagy még kíváncsi?
A kúszás része érdekelne.
Ha lelépsz a fékről, akkor kúszik, vagy Auto-P-s ?
Miben különbözik a hagyományos automatától még? Kickdown jól működik? Kell sport módba tenni? Érdemes ott kézzel váltogatni?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 14:55:40 »
Idézetet írta: kofy - 2014.01.30 csütörtök, 09:21:47
Most Powershift-es Mondeo-m van. Előtte hidrós Focus (4F27E). Amiben biztosan jobb: fogyasztás. Itt az adatsor:
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/596140.html
(2 hetente 2x160km autópálya, közte hétköznap 2x3km város). Anno az 1.6-os 100 lovas Focus hasonló utakon 8.3-at fogyasztott.
Amiben mégis visszasírom a hidrós váltót:
1. A kúszás funkció nem annyira meggyőző. Fényévekkel jobb ugyan, mint az asszony korábbi Durashift EST-s (robotizált) Fiestája, de nem annyira jó, mint a hidrósoknál. A focusnál anno éreztem a mechanikus kapcsolatot a motor és a kerék között a kúszásnál, míg a Mondinál ezt nem érzem. De attól még teszi a dolgát, jó. Van benne Hill Holder funkció is, nem gurul vissza.
2. R-D váltás lassú. Egyszer megtörtént, hogy kitolattam egy parkolóhelyről, de láttam, hogy jönnek, ezért gyorsan R-ből D-be váltottam hirtelen és már adni akartam a gázt. Volt kb. 1mp szünet, majd
egy nagy rántással kilőttem
egy nagyot rántott az autó és kipörgött a kerék (megj: hatszor fogalmaztam át ezt a mondatot, hogy a B-közép ne értelmezze félre
)
Mire vagy még kíváncsi?
a duplakuplungosnál tudtommal két hidro és egy fix kuplung van (bár lehet, hogy tévedek). Az érdekes, hogy míg a sima nyomatékváltónál a szolenoid szelepek kapcsolgatásából és a nyomás felépüléséből adódó időt kell megvárni, addig a duplakuplungosnál ez nincs és csak simán a robotika teszi a dolgát. Nem tudom, milyen mechanikus kapcsolatot éreztél és abban a fókában milyen váltó volt. Általában a konverternél kezdődik a hajtás aminél gáz az, ha mechanikus kapcsolatot érzel kúszás módban. A rántás azonban nagy gázadásnál normális, mert:
- a konverterben hirtelen nagy nyomás alakul ki, így a kúszási idő lecsökken
- a fix tengelykapcsoló gyorsan bekapcsol
- ha ez még egybeesik az indító fokozat utáni váltással (2-es), akkor az pláne tud ütni
A kerék kipörgés általában akkor történik már, amikor a fix kapcsoló már bekapcsol
Amúgy az automata váltó nem versenyzőknek való, ugyanakkor azért lehet ezzel is meglepetést okozni.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 15:21:33 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.30 csütörtök, 14:55:40
a duplakuplungosnál tudtommal két hidro és egy fix kuplung van (bár lehet, hogy tévedek). Az érdekes, hogy míg a sima nyomatékváltónál a szolenoid szelepek kapcsolgatásából és a nyomás felépüléséből adódó időt kell megvárni, addig a duplakuplungosnál ez nincs és csak simán a robotika teszi a dolgát. Nem tudom, milyen mechanikus kapcsolatot éreztél és abban a fókában milyen váltó volt. Általában a konverternél kezdődik a hajtás aminél gáz az, ha mechanikus kapcsolatot érzel kúszás módban. A rántás azonban nagy gázadásnál normális, mert:
- a konverterben hirtelen nagy nyomás alakul ki, így a kúszási idő lecsökken
- a fix tengelykapcsoló gyorsan bekapcsol
- ha ez még egybeesik az indító fokozat utáni váltással (2-es), akkor az pláne tud ütni
A kerék kipörgés általában akkor történik már, amikor a fix kapcsoló már bekapcsol
Amúgy az automata váltó nem versenyzőknek való, ugyanakkor azért lehet ezzel is meglepetést okozni.
A duplakuplungosnél két kuplung van, kuplungonként a páratlan és páros fokozatok.
Hidrós váltónál van egy nyomatékkonverter (hidro) de ennek is van "fix kuplung" funkciója, amikor egy stift összezárja a konverter 2 oldalát. Ez az overdrive. Ilyenkor a konverter nem csúszik. Nincs az olajnak nyírása, ami ugye az ellensége.
A duplakuplungos autó általában egyszerre két fokozatban van, csak az egyik kuplungja az még nem zárt, csak a következp fokozat van előkészítve. Ezért vált gyorsan, mikor meg eza kuplung zár, a másik nyit, s akkor az készíti a következő fokozatot.
Egyébként megjegyzem a hagyományos hidrós váltó is pont a váltás pillanatában egyszerre több fokozatban van, sőt végtelen számú fokozatban van a 2 váltandó áttétel között a bolygókerékmű kialakítása miatt. Mert ugye minél lassabban fékezi az egyik fékszalag a váltandó/elhagyandó fokozatot, s eközben ugyanennyire finoman engedi a másik fékszalag rá a váltandő/következő fokozatot annál finomabb lesz a váltás. A hagyományos automatáknak ez a része programozható, tehát, hogy mennyire legyen finom (firm) a váltás. Minél finomabb a váltás, annál jobban csúszik váltásonként a 2 érintett fékszalag. Ezért ilyenkor jobban is melegszik a váltó.
Ezért is szoktak shift-kit-eket rakni a váltókba, amik megakadályozzák a hosszú idejú csúszást.
Viszont így rántós lesz a fokozatok közötti váltás. Erős motornál ez jampi (megpörög a kerék még 3.ban is; s nem is melegszik annyira a váltó, így 2 legyet lehet egyszerre ütni.
Ezt sokan nem tudják. Ha vki sportosan vezet, a hagyományos automatájába a shift-kitet rakassa be legelőször.
A mechanikus kapcsolat érzete alatt gondolom a kúszást érti a kolléga, tehát ahogy kezd lelépni a fékről, az autó már szépen elkezd csorogni.
Viszont ezt valóban nem hívhatjuk mechanikus kapcsolatnak, mert kúszáskor csak az olaj viszi át az erőt.
S valóban a hidrós is ránt indulásnál, én az offnál pont tesztelgetem, miként tud 2,5 tonna keresztbe menni kikanyarodáskor
S valóban: kettesbe is jampin ugrik.
Az automata váltó pont versenyzőknek való
, ugyanis a nyomaték átvitel szempontjából sokkal jobb, többet tud, mint egy mechanikus, vagy powershift. A nagy és erős bivaly gépek csak hidrós automatával léteznek (vagy végső esetben teherautó kuplunggal...pl rodok).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kofy
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 15:21:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.30 csütörtök, 14:36:13
A kúszás része érdekelne.
Ha lelépsz a fékről, akkor kúszik, vagy Auto-P-s ?
Miben különbözik a hagyományos automatától még? Kickdown jól működik? Kell sport módba tenni? Érdemes ott kézzel váltogatni?
Vízszintes úton kúszik. Kis emelkedőn is még próbál kúszni, de pl. a garázsfelhajtómon a Focus még szépen lassan kúszott, addig ez már áll és kis gázt kell adni, hogy meginduljon. Hál'Istennek lehet "érzéssel" adagolni a gázt, úgyhogy nem bakkecskézik ekkor (mint a Fiesta robotika anno).
Kickdown működik, de a dinamikus vezetéshez Sport módba kell rakni. 50-nél egyenletes haladásnál pl. 1300-1400 között tartja a fordulatot, aminél már érzem, hogy kevés, főleg ha van egy kis emelkedő. Vagyis alaphelyzetben inkább a kényelem és az alacsonyabb fogyasztás volt a cél, a dinamizmoshoz ott az S.
Anno a Focust az M1-en "kamionmögülkielőzök" szituban mindig Manuálba tettem és váltottam kézzel, addig ezt csak Sportba rakom és már vált is vissza az esetek többségében és magasabb fordulaton tartja.
Naplózva
kofy
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 15:27:09 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.30 csütörtök, 15:21:33
A mechanikus kapcsolat érzete alatt gondolom a kúszást érti a kolléga, tehát ahogy kezd lelépni a fékről, az autó már szépen elkezd csorogni.
Viszont ezt valóban nem hívhatjuk mechanikus kapcsolatnak, mert kúszáskor csak az olaj viszi át az erőt.
Így van, jól gondolod ezt értettem. Bocsánat, nem vagyok műszaki ember, de látom átjött a gondolatom.
A kúszásra és a kerék és motor közötti direktebb kapcsolatra gondoltam. A Mondeonál inkább "by-wire" kapcsolatot érzek, tudom ez is hülyeség, de nem tudom jobban megfogalmazni.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 15:38:06 »
Idézetet írta: kofy - 2014.01.30 csütörtök, 15:27:09
Így van, jól gondolod ezt értettem. Bocsánat, nem vagyok műszaki ember, de látom átjött a gondolatom.
A kúszásra és a kerék és motor közötti direktebb kapcsolatra gondoltam. A Mondeonál inkább "by-wire" kapcsolatot érzek, tudom ez is hülyeség, de nem tudom jobban megfogalmazni.
Azt a különbséget érzed, hogy hidrósnál álló helyzetben is minimálisan hajtva van a konverter motor felőli oldala, a kerék felőli pedig áll, tehát elinduláskor egy sokkal előfeszítettebb állapotból kezdi az olajat tolni a kihajtásra, mint ahogyan a powershites kezdi összeengedni a kuplungtárcsa két oldalát. A powershiftes csak akkor visz át már mindent, amikor teljesen összezárt. A hidrós meg a végtelenségig csúszhat, de mindeközben sok nyomatékot át tud vinni.
Így a kialakítás jellegénél fogva pont az elindulás pillanatában masszívabban viselkedik a hidrós.
Illetve a hidrósnál van még egy trükk, ami ezt befolyásolja: a két oldal között van egy állítható szögű terelőkerék, ami befolyásolja a kihajtó oldalra való olajterelés mértékét.
Nincs bywire!
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 15:42:09 »
Idézetet írta: kofy - 2014.01.30 csütörtök, 15:21:53
Vízszintes úton kúszik. Kis emelkedőn is még próbál kúszni, de pl. a garázsfelhajtómon a Focus még szépen lassan kúszott, addig ez már áll és kis gázt kell adni, hogy meginduljon. Hál'Istennek lehet "érzéssel" adagolni a gázt, úgyhogy nem bakkecskézik ekkor (mint a Fiesta robotika anno).
Kickdown működik, de a dinamikus vezetéshez Sport módba kell rakni. 50-nél egyenletes haladásnál pl. 1300-1400 között tartja a fordulatot, aminél már érzem, hogy kevés, főleg ha van egy kis emelkedő. Vagyis alaphelyzetben inkább a kényelem és az alacsonyabb fogyasztás volt a cél, a dinamizmoshoz ott az S.
Anno a Focust az M1-en "kamionmögülkielőzök" szituban mindig Manuálba tettem és váltottam kézzel, addig ezt csak Sportba rakom és már vált is vissza az esetek többségében és magasabb fordulaton tartja.
SzJani már szinte mindent elmondott én még annyit tennék hozzá, hogy az autó súlyából adódóan előfordúlhat, hogy egy adott meredekség után az autó nem kúszik, hanem áll egy könnyebb autóhoz képest. a másik a hill brake pont ilyen esetekre van kitalálva, hogy ne guruljon hátra. Van ilyen az autóban, mert az automatán működik.
Naplózva
kofy
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 15:52:11 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.30 csütörtök, 15:38:06
Nincs bywire!
Persze tudom, hogy nincs ilyen (max a gázpedál
).
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 10:29:24 »
Sziasztok.
Lassan megérett az idő egy váltó olaj cserére. Az MK3-on sk. szoktam cserélni motor olaj ,szervó olaj, hűtővíz stb. Mivel még csak ismerkedek a kocsival, kellene információ, hogy meg tudnám e itthon csinálni, vagy inkább szerviz. Motornál van fogalmam, hogy hogyan kell (ha van valami jó tanács, ide vele), de a váltó nagyon új nekem. Köszi.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 11:28:28 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.30 csütörtök, 15:42:09
SzJani már szinte mindent elmondott én még annyit tennék hozzá, hogy az autó súlyából adódóan előfordúlhat, hogy egy adott meredekség után az autó nem kúszik, hanem áll egy könnyebb autóhoz képest. a másik a hill brake pont ilyen esetekre van kitalálva, hogy ne guruljon hátra. Van ilyen az autóban, mert az automatán működik.
Ebben a hill brake-ben nekem az a furcsa, hogy a korábbi automatáim esetében (MB) mindig azt mondták, h ha már elkezd visszafelé gurulni a paripa, akkor gáz van. Nekem pl a legmeredekebb utcákban sem kellett a fékre lépnem, simán megtartotta az automata, a lankásabbakon pedig kúszott felfelé.
Naplózva
erazko
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 14:30:13 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, ha átváltok D- ből S-be, majd váltok kézzel (pl.5- bőé 6-dikba) ... utána hogy tudom visszatenni S-be a váltót, anélkül hgyo S-D-S-t váltanék?
Köszi
Erasko
Naplózva
Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
kotta_cs
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 20:56:18 »
Idézetet írta: erazko - 2014.02.24 hétfő, 14:30:13
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, ha átváltok D- ből S-be, majd váltok kézzel (pl.5- bőé 6-dikba) ... utána hogy tudom visszatenni S-be a váltót, anélkül hgyo S-D-S-t váltanék?
Köszi
Erasko
Sehogy
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:27:43 »
Csütörtökön megyek a váltóban olajat, meg szűrőt cseréltetni. Van valami, amire figyelni kell? Hogy történik a művelet?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2014.02.25 kedd, 17:42:59 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.25 kedd, 16:27:43
Csütörtökön megyek a váltóban olajat, meg szűrőt cseréltetni. Van valami, amire figyelni kell? Hogy történik a művelet?
Passz, de arra szeretnélek megkérni, hogy írd be ide a menetét.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2014.02.25 kedd, 18:08:27 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.25 kedd, 16:27:43
Csütörtökön megyek a váltóban olajat, meg szűrőt cseréltetni. Van valami, amire figyelni kell? Hogy történik a művelet?
Én eddig kettőt néztem végig... Elvileg semmi extra. Gyakorlatilag negyed literenként kell töltögetni egyfax helyen lévő betöltőnyiláson keresztül...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2014.02.25 kedd, 18:09:37 »
Idézetet írta: Homi Tomi - 2014.02.25 kedd, 18:08:27
Én eddig kettőt néztem végig... Elvileg semmi extra. Gyakorlatilag negyed literenként kell töltögetni egyfax helyen lévő betöltőnyiláson keresztül...
Ööö. Powershift vagy hagyományos automata?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2014.02.25 kedd, 18:25:16 »
Idézetet írta: Candle - 2014.02.25 kedd, 18:09:37
Ööö. Powershift vagy hagyományos automata?
Autómatában nem szabad olajat cserélni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2014.02.25 kedd, 22:29:43 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.25 kedd, 16:27:43
Csütörtökön megyek a váltóban olajat, meg szűrőt cseréltetni. Van valami, amire figyelni kell? Hogy történik a művelet?
A következő powershift infókat:
megtalálod ebben a pdf-ben:
http://data.hu/get/7459943/powershift.pdf
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2014.02.25 kedd, 22:53:37 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.25 kedd, 22:29:43
A következő powershift infókat:
megtalálod ebben a pdf-ben:
http://data.hu/get/7459943/powershift.pdf
Jani 1 kérdés. 2.0-ba és a 2.2-be ugyanaz a váltó van?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2014.02.26 szerda, 07:52:24 »
Idézetet írta: Candle - 2014.02.25 kedd, 17:42:59
Passz, de arra szeretnélek megkérni, hogy írd be ide a menetét.
Majd figyelek.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2014.02.26 szerda, 07:59:17 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.25 kedd, 22:29:43
A következő powershift infókat:
megtalálod ebben a pdf-ben:
http://data.hu/get/7459943/powershift.pdf
Köszi Jani. Bár csak pár szót tudok angolul, ebben minden benne van.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
kofy
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2014.02.26 szerda, 08:06:01 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.02.25 kedd, 22:53:37
Jani 1 kérdés. 2.0-ba és a 2.2-be ugyanaz a váltó van?
Jani helyett:
A válasz: attól függ. A 2.2-eshez ugyanaz az Aisin AWF21 (normál hidrós) automata van, mint amit a facelift előtt a 2.0 TDCi-khez használtak. De ha a pillanatnyi állapotot nézzük, akkor a válasz nem. A 2.0 TDCi-hez a duplakuplungos jár, a 2.2-höz a hidrós automata.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2014.02.26 szerda, 09:04:08 »
Idézetet írta: kofy - 2014.02.26 szerda, 08:06:01
Jani helyett:
A válasz: attól függ. A 2.2-eshez ugyanaz az Aisin AWF21 (normál hidrós) automata van, mint amit a facelift előtt a 2.0 TDCi-khez használtak. De ha a pillanatnyi állapotot nézzük, akkor a válasz nem. A 2.0 TDCi-hez a duplakuplungos jár, a 2.2-höz a hidrós automata.
Akkor gondolom a 163 los nem power is ugyanez?!
Ez lehet a japán váltó?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2014.02.26 szerda, 09:45:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.02.26 szerda, 09:04:08
Akkor gondolom a 163 los nem power is ugyanez?!
Ez lehet a japán váltó?
Alapjaiban véve meg kell különböztetni a powershiftet a hagyományos automatától (AWF-21).
Továbbá.
A hagymányos automatából (AWF-21) már a fészlift előtt is 2 fajtát építettek be, ugyanis a 2.3-as benzinesben (SEBA motorkód) lévőnek más volt a végáttétele (3,75) a többihez képest (3,329).
A mostani fészliftes 2.2-ben is AWF-21 van, ha automatában kérik, viszont ennek már nem tudom a végáttételét...
A 163LE 2.0TDCi az powershift.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2014.02.26 szerda, 09:48:53 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.02.26 szerda, 09:04:08
Akkor gondolom a 163 los nem power is ugyanez?!
Ez lehet a japán váltó?
AWF21 a japán váltó:
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2014.02.26 szerda, 10:12:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.26 szerda, 09:45:16
Alapjaiban véve meg kell különböztetni a powershiftet a hagyományos automatától (AWF-21).
Továbbá.
A hagymányos automatából (AWF-21) már a fészlift előtt is 2 fajtát építettek be, ugyanis a 2.3-as benzinesben (SEBA motorkód) lévőnek más volt a végáttétele (3,75) a többihez képest (3,329).
A mostani fészliftes 2.2-ben is AWF-21 van, ha automatában kérik, viszont ennek már nem tudom a végáttételét...
A 163LE 2.0TDCi az powershift.
Annyi csavar van a dologban, h nem fordrol van szó hanem citromrol. De szerintem 1 kutya. Csipp miatt erdekel csak. Megcsinaltak de keves nekem. Ha ugyanaz valtom mint a 2.2 e akkor mehetne neki batrabban. Enyém 2.0 163 ló.
A szerelom azt mondta japan váltó. Az olajcserere viszont nemtudott hirtelen mitmondani. Arról tucc valamit?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.26 szerda, 10:37:05 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2014.02.26 szerda, 10:29:33 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.26 szerda, 09:48:53
AWF21 a japán váltó:
http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
Kossz! Sajnos nemigen értem. .
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 17:25:46 »
Idézetet írta: Candle - 2014.02.25 kedd, 17:42:59
Passz, de arra szeretnélek megkérni, hogy írd be ide a menetét.
Tehát.
Mire odaértem, kapcsolgattam minden állásba a fokozatokat, hogy átmozgassam az összes olajat a járatokban( SzJani-tól kapott dok. alapján).
Alul a leeresztő csavarokon kb 6 liter olaj jött le, a szűrőben is volt egy kicsi. A végén megmérve majdnem 6,5 liter volt.
Szűrő csere után csavarok vissza. A váltó tetején(SzJani doku.) van a betöltő nyílás. Tölcsérrel simán 6 liter belemegy.Csavar lezár. Motor beindít és végig kapcsolgatni a fokozatokat. Mindegyiknél 20 másodpercig járatni. Ha kész utána 2,5 dl utátöltés.N A féltengely mellett van a nívó nyílás csavarja, ott kell lesni,hogy mikor kezd csurogni a feltöltött olaj. Nekem még 1,5 dl lett rátöltve. Összesen 6,4 liter. Próba és
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
chrispooh
Vendég
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2014.04.18 péntek, 10:13:26 »
Sziasztok! Egy Ford Mondeo IV-es 2008-as 2.0-ás automata váltós autóm van. Pár hete elkezdte azt játszani, hogy lassításnál olyan 20km/h körül ránt egy kicsit. Ezt mindig csak lassításnál és kb. ennél a sebességnél csinálja. Volt már valakinek ilyen tapasztalata? Mi lehet?
Naplózva
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2014.04.23 szerda, 22:14:54 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.27 csütörtök, 17:25:46
Tehát.
Mire odaértem, kapcsolgattam minden állásba a fokozatokat, hogy átmozgassam az összes olajat a járatokban( SzJani-tól kapott dok. alapján).
Alul a leeresztő csavarokon kb 6 liter olaj jött le, a szűrőben is volt egy kicsi. A végén megmérve majdnem 6,5 liter volt.
Szűrő csere után csavarok vissza. A váltó tetején(SzJani doku.) van a betöltő nyílás. Tölcsérrel simán 6 liter belemegy.Csavar lezár. Motor beindít és végig kapcsolgatni a fokozatokat. Mindegyiknél 20 másodpercig járatni. Ha kész utána 2,5 dl utátöltés.N A féltengely mellett van a nívó nyílás csavarja, ott kell lesni,hogy mikor kezd csurogni a feltöltött olaj. Nekem még 1,5 dl lett rátöltve. Összesen 6,4 liter. Próba és
Kösz a leírást!
Az általad említett doksit elkérhetem?
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 20:46:00 »
Idézetet írta: Candle - 2014.04.23 szerda, 22:14:54
Kösz a leírást!
Az általad említett doksit elkérhetem?
Olvass egy kicsit vissza..
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 20:47:28 »
Itt van -pdf
http://mondeo.hu/index.php?topic=1443.msg870105#msg870105
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:08:02 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.04.24 csütörtök, 20:47:28
Itt van -pdf
http://mondeo.hu/index.php?topic=1443.msg870105#msg870105
Köszönöm.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:12:11 »
Idézetet írta: nagytomi - 2014.02.27 csütörtök, 17:25:46
Tehát.
Mire odaértem, kapcsolgattam minden állásba a fokozatokat, hogy átmozgassam az összes olajat a járatokban( SzJani-tól kapott dok. alapján).
Alul a leeresztő csavarokon kb 6 liter olaj jött le, a szűrőben is volt egy kicsi. A végén megmérve majdnem 6,5 liter volt.
Szűrő csere után csavarok vissza. A váltó tetején(SzJani doku.) van a betöltő nyílás. Tölcsérrel simán 6 liter belemegy.Csavar lezár. Motor beindít és végig kapcsolgatni a fokozatokat. Mindegyiknél 20 másodpercig járatni. Ha kész utána 2,5 dl utátöltés.N A féltengely mellett van a nívó nyílás csavarja, ott kell lesni,hogy mikor kezd csurogni a feltöltött olaj. Nekem még 1,5 dl lett rátöltve. Összesen 6,4 liter. Próba és
Jövő héten én is cserélem a dsg-ben...kész procedúra, vízszintbe állítani keresztbe-hosszába pontosan, megadott olajhőfok mellett a szintet beállítani járó motornál....
...de megéri, elképesztő amit tud.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:21:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.04.24 csütörtök, 21:12:11
Jövő héten én is cserélem a dsg-ben...kész procedúra, vízszintbe állítani keresztbe-hosszába pontosan, megadott olajhőfok mellett a szintet beállítani járó motornál....
...de megéri, elképesztő amit tud.
Száraz, vagy olajos DSG?
(a száraz tényleg elképesztő, amit tud...
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:27:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.24 csütörtök, 21:21:31
Száraz, vagy olajos DSG?
(a száraz tényleg elképesztő, amit tud...
)
Tényleg, nem csak a Ford használ olajost?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:34:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.24 csütörtök, 21:21:31
Száraz, vagy olajos DSG?
(a száraz tényleg elképesztő, amit tud...
)
Szárazat nem szabad megvenni.
Ez olajos, (ez 400Nm-t is tud a száraz max 250-et) de ugyanúgy teszi a dolgát mint a száraz, csak nem kopnak el a tárcsák, mert olajban fut. Kellően erős motorral 0,1 sec-os váltásidővel eléggé hatásosnak tűnik..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:35:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.04.24 csütörtök, 21:34:49
Szárazat nem szabad megvenni.
Ez olajos, (ez 400Nm-t is tud a száraz max 250-et) de ugyanúgy teszi a dolgát mint a száraz, csak nem kopnak el a tárcsák, mert olajban fut. Kellően erős motorral 0,1 sec-os váltásidővel eléggé hatásosnak tűnik..
Én eddig csak a PDK-t próbáltam, de az brutál!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:51:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.24 csütörtök, 21:27:06
Tényleg, nem csak a Ford használ olajost?
Nem.
A fauvé dízelek azok 6 sebességes olajosok.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:52:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.04.24 csütörtök, 21:34:49
Szárazat nem szabad megvenni.
Ez olajos, (ez 400Nm-t is tud a száraz max 250-et) de ugyanúgy teszi a dolgát mint a száraz, csak nem kopnak el a tárcsák, mert olajban fut. Kellően erős motorral 0,1 sec-os váltásidővel eléggé hatásosnak tűnik..
Ja.
Sajnos ez miatt nem vettünk vw konszern DSG-st, mert mi benzinest kerestünk, s a benzineshez csak a 7 sebességes száraz van, ami kb 80E km-t bír...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 21:57:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.24 csütörtök, 21:35:44
Én eddig csak a PDK-t próbáltam, de az brutál!
Egy porscheban minden brutál..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:09:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.24 csütörtök, 21:52:36
Ja.
Sajnos ez miatt nem vettünk vw konszern DSG-st, mert mi benzinest kerestünk, s a benzineshez csak a 7 sebességes száraz van, ami kb 80E km-t bír...
Csak azoknál, akiknél a motor is csak 80-at bír...jóval többet elmegy a száraz is...de tény, hogy az olajos a kiforrottabb és tartósabb darab.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:12:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.24 csütörtök, 21:52:36
Ja.
Sajnos ez miatt nem vettünk vw konszern DSG-st, mert mi benzinest kerestünk, s a benzineshez csak a 7 sebességes száraz van, ami kb 80E km-t bír...
ezek mettől meddig vannak?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:13:03 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.24 csütörtök, 22:12:05
ezek mettől meddig vannak?
?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:15:17 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.24 csütörtök, 22:13:03
?
év. milyen évjárat
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:19:29 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.24 csütörtök, 22:15:17
év. milyen évjárat
http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:22:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.04.24 csütörtök, 22:19:29
http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
hát, nem lettem okosabb. de nem is érdekes annyira. itt a városban van 1 gti golf 5. nyúzzák sok éve, de váltó baja nem volt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Automata váltó
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 22:30:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.24 csütörtök, 22:22:44
hát, nem lettem okosabb. de nem is érdekes annyira. itt a városban van 1 gti golf 5. nyúzzák sok éve, de váltó baja nem volt.
Addig jó.
Amikor majd lesz, az lesz a szívás...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
27
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ