Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:24:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 43   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 842204 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:34:54 »

nagyon szép a mondid  eljen

látnád a hátulját...nem rakok be képet,mert gyerekek is megnézhetik és a rémülettől még visszamaradnak a fejlődésben...
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 12:59:08 »

az is....csak identitászavaros dízel tulaj vagyok (és még csak nem is mk1...)  idiota
A dizliből nekem csak a hűtőrács jutott... Wink

ilyen lököst szeretnék én is de 50-60 ezerért nem lesz.  szomoru1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 14:11:21 »

ilyen lököst szeretnék én is de 50-60 ezerért nem lesz.  szomoru1
nekem csak egy ködlámpa kellene bele...jelenlegi elképzelésem szerint visszaalakítanám simára...
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 14:24:36 »

nekem csak egy ködlámpa kellene bele...jelenlegi elképzelésem szerint visszaalakítanám simára...
gyári lökháritot akarod vissza?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 14:47:44 »

gyári lökháritot akarod vissza?
hát ja.Egyelőre ez még a távlati elképzelés,a lökhárítókkal tavasznál hamarabb nemigen akarok vacakolni vagy,ha már minden más kész (kipuf,szélvédő,kerékíek,ajtók...)
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:05:13 »

hát ja.Egyelőre ez még a távlati elképzelés,a lökhárítókkal tavasznál hamarabb nemigen akarok vacakolni vagy,ha már minden más kész (kipuf,szélvédő,kerékíek,ajtók...)
és ezt a lököst nekem adod  rinya   eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #606 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:13:35 »

és ezt a lököst nekem adod  rinya   eplus2
drof bejelentette igényét,de amilyen tempóban halad ez az autó sose lesz kész...hamarabb kap mk2-nél ezüstöket mint ezeket a zöldeket...ja,ködlámpa 25-45e ft/db.Bontottan ebay...ide nem küldi (magyarország...)
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:20:18 »

.ja,ködlámpa 25-45e ft/db.Bontottan ebay...ide nem küldi (magyarország...)
és lopottan?  eplus2 igaz az is bontott.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.31 hétfő, 15:22:43 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #608 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:44:06 »

és lopottan?  eplus2 igaz az is bontott.
szerinted honnan?felénk én erről az egyetlenegy st-s mk2-ről tudok...illetve egy van/volt eladó valamelyik faluban.Na,ott meg kapásból agyonvernek mint idegent...
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 17:27:55 »

Népszerű leszel ezen a fórumon, ha már most (huszonegynéhány hozzászólás után) fikázni kezded a Zetec motort.
(Zacci már csak tudja) eplus2

Na a ZETEC motort senki ne szidja, mert az egy igen nyűhetetlen darab. Érződik rajta a precíz hozzáértő mérnöki munka, De lehet hogy csak az enyémmel nincs baj.....  eplus2
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 17:39:54 »

Na a ZETEC motort senki ne szidja, mert az egy igen nyűhetetlen darab. Érződik rajta a precíz hozzáértő mérnöki munka, De lehet hogy csak az enyémmel nincs baj.....  eplus2
dizlisek most vigyorognak a td topikban szidják a benyásokat  taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Black
Vendég
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 17:51:45 »

dizlisek most vigyorognak a td topikban szidják a benyásokat  taps
Nem baj. Még csak ezután jönnek a reggeli hidegek. Majd akkor átvesszük újra a kérdést. Wink
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 18:19:46 »

Nem baj. Még csak ezután jönnek a reggeli hidegek. Majd akkor átvesszük újra a kérdést. Wink
  vigyor3 én már felkészültem  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 19:00:41 »

Tegye mindenki a szívére a kezét(nem ki tud kisebbet mondani verseny)..de kinél mennyit eszik az 1.8 TD???
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #614 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 19:38:57 »

Tegye mindenki a szívére a kezét(nem ki tud kisebbet mondani verseny)..de kinél mennyit eszik az 1.8 TD???
nálam 6,5, asszonynál csak 6
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 19:42:21 »

nálam 6,5, asszonynál csak 6

akkor ez nagyon szürcsöl...6.5L-8L/100km között...
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 19:46:42 »

akkor ez nagyon szürcsöl...6.5L-8L/100km között...
nekem lucassal 5.2 volt most még nem tudom.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 19:57:32 »

nekem lucassal 5.2 volt most még nem tudom.
És az hogyan... wow1 wow1
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:02:35 »

És az hogyan... wow1 wow1
szépen kell vele menni máshogy nem lehet,és minél többet hosszu távon egyenletes tempoval.bosch-val még nem tudom mi lehet az alsó határ
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #619 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:35:17 »

Tegye mindenki a szívére a kezét(nem ki tud kisebbet mondani verseny)..de kinél mennyit eszik az 1.8 TD???
most be csokiztok  vigyor3 nekme 5 alá is megy ha odafigyelek.igaz úgy lett beállítva hogy takarékos legyen de azért menjen is
az is igaz én nagyon szigoruan oda figyelek mindenre minden ből a legjobbat neki  Wink
az igaz legtöbször egyedül ülök benn meg a feleségem de ő csak 57 kiló én meg 95 kiló
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:48:48 »

szépen kell vele menni máshogy nem lehet,és minél többet hosszu távon egyenletes tempoval.bosch-val még nem tudom mi lehet az alsó határ

Hát nem tudom én sehogy se tudom ~7 alá vinni...pedig nem vagyok vadállat sofőr...érdemes lenne valamit  ,illetve  lehet valamit állitani ad adagolón ,hogy takarékosabb legyen?? vagy csak padon lehet ezt állogatni?


Amúgy miben másabb a Bosch adagoló??
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #621 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:52:09 »

Hát nem tudom én sehogy se tudom ~7 alá vinni...pedig nem vagyok vadállat sofőr...érdemes lenne valamit  ,illetve  lehet valamit állitani ad adagolón ,hogy takarékosabb legyen?? vagy csak padon lehet ezt állogatni?


Amúgy miben másabb a Bosch adagoló??
nekem lucas adagolóm van.a legutolsó beállításnál a turbo mebránt lőtte be a PÁndics Sárváron tökéletesre.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 21:38:40 »

Hát nem tudom én sehogy se tudom ~7 alá vinni...pedig nem vagyok vadállat sofőr...érdemes lenne valamit  ,illetve  lehet valamit állitani ad adagolón ,hogy takarékosabb legyen?? vagy csak padon lehet ezt állogatni?


Amúgy miben másabb a Bosch adagoló??
7 litert sietössen evett vagy csak városba rövid távokonn.bosch-rol kérdezd GinJoy-t
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2011.11.01 kedd, 10:58:19 »

Sziasztok!
Van valaki Zalaegerszegről vagy környékéről aki vállalna Lucas adagoló beállítást?
Kösz!
Más: Hogyan lehet képet beszúrni a hozzászólásba?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2011.11.01 kedd, 12:01:43 »

Sziasztok!

Más: Hogyan lehet képet beszúrni a hozzászólásba?
http://www.kephost.com/
ezen keresztül is tudsz képet felrakni.feltöltöd a képer és az utánna kapott url cimet bemásolod a hozzászolásba.  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2011.11.01 kedd, 20:17:38 »

http://www.kephost.com/
ezen keresztül is tudsz képet felrakni.feltöltöd a képer és az utánna kapott url cimet bemásolod a hozzászolásba.  integet2
Köszönöm!
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #626 Dátum: 2011.11.02 szerda, 05:43:40 »

Sziasztok!
Van valaki Zalaegerszegről vagy környékéről aki vállalna Lucas adagoló beállítást?
Kösz!
Más: Hogyan lehet képet beszúrni a hozzászólásba?
Sárváron a Pándics
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2011.11.02 szerda, 15:32:22 »

Sárváron a Pándics
Kösz. Esetleg telószámot nem tudsz?
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 18:14:06 »

Szakik...

A motor mennyit illetve mit bír??lehet emelni a gyári turbónyomáson?és  ha igen mennyit..

vagy esetleg bevált tipp arra ,hogy hogyan lehet megpöckölni(de minimális tuning érdekelne..nem akarom kifektetni a mocit)..vagy ne próbálkozzak  vele mert megbosszulja?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #629 Dátum: 2011.11.05 szombat, 07:23:59 »

Kösz. Esetleg telószámot nem tudsz?
Sárvár tel:06304954835
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #630 Dátum: 2011.11.05 szombat, 07:24:56 »

Szakik...

A motor mennyit illetve mit bír??lehet emelni a gyári turbónyomáson?és  ha igen mennyit..

vagy esetleg bevált tipp arra ,hogy hogyan lehet megpöckölni(de minimális tuning érdekelne..nem akarom kifektetni a mocit)..vagy ne próbálkozzak  vele mert megbosszulja?
szia lehet húzni feljebb a teljesítmányt de az nagyobb fogyi val jár  Sad
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:31:01 »

szia lehet húzni feljebb a teljesítmányt de az nagyobb fogyi val jár  Sad

Sokat autópályáztam vele..(~160km/h)..jött vissza le..sztem csak elvolt lustulva..úgyhogy nem kell már nagyon piszkálni

De viszont 1 kérdésem lenne még...olaj??!!

Milyen 15w vagy 10w legyen??és mennyi kell??
Az előző gazdája 15w40 javasolt...szerelőim 10w40et...
Abból is most néztem a liqui moly 10w40-st néztem bele..arról valakinek vélemény?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #632 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:31:21 »

Sokat autópályáztam vele..(~160km/h)..jött vissza le..sztem csak elvolt lustulva..úgyhogy nem kell már nagyon piszkálni

De viszont 1 kérdésem lenne még...olaj??!!

Milyen 15w vagy 10w legyen??és mennyi kell??
Az előző gazdája 15w40 javasolt...szerelőim 10w40et...
Abból is most néztem a liqui moly 10w40-st néztem bele..arról valakinek vélemény?
ha mk1 akkor 10w40 és gyári fordot  eljen  én csak azt rakom bele az való bele majdnem 5 liter
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.05 szombat, 21:38:18 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 22:39:59 »

Sziasztok!
Az baj, ha indításkor is 800 az alapjáratom és meleg motornál is?
Ha kormol a kipufogó, adagoló beállítással lehet valamit javítani rajta? Most vinném szerdán egy ilyen szervizbe beállíttatni, EGR-t ledugózni, stb.
A bajom még, hogy nem is igazán akar menni, talán a beállítás segít rajta, vagy van-e még valami, amit meg kellene nézetnem?
 Kösz
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2011.11.11 péntek, 01:29:45 »

Sokat autópályáztam vele..(~160km/h)..jött vissza le..sztem csak elvolt lustulva..úgyhogy nem kell már nagyon piszkálni

De viszont 1 kérdésem lenne még...olaj??!!

Milyen 15w vagy 10w legyen??és mennyi kell??
Az előző gazdája 15w40 javasolt...szerelőim 10w40et...
Abból is most néztem a liqui moly 10w40-st néztem bele..arról valakinek vélemény?

10w40, 4+1 liter, Ford, Motorcraft, Castrol. A többit nem javaslom. (főleg az ilyen Shell, vagy OMW vagy, "gazdaságos" olajat)
Ismerős volt egyszer egy olaj palackozó "üzemben", ugyanazt az olajat öntötték az összes kannába és : - Főnök, erre milyen matricát tegyek? ... szomoru1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2011.11.11 péntek, 01:44:35 »

Sziasztok!
Az baj, ha indításkor is 800 az alapjáratom és meleg motornál is?
Ha kormol a kipufogó, adagoló beállítással lehet valamit javítani rajta? Most vinném szerdán egy ilyen szervizbe beállíttatni, EGR-t ledugózni, stb.
A bajom még, hogy nem is igazán akar menni, talán a beállítás segít rajta, vagy van-e még valami, amit meg kellene nézetnem?
 Kösz

Baj, legalább 950-1050-en kéne forognia hidegen, utána pedig 750-850 között. A kormolás és a lustaság az MK1-nél nem újkeletű, bár komolyabb kormolást csak idítás után, ill. tisztességes padlózásánál szabad tapasztalni, ha nincs fordulaton. (és erőlködik a motor)
Nézd meg a gázolaj előmelegítőt is, hogy jó-e. (az üzemanyag szűrőház után kapcsolódik be, onnan megy az adagoló felé)
Nagyon fontos a termosztát működése, ill. a légszűrő, ill. a MAF szenzor tisztasága is. (légtömegmérő, van a tisztításról párszáz infó erre felé Smiley )
Az adagoló okozhatja az alapjárati problémát, mindenképpen nézesd meg.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2011.11.11 péntek, 01:55:21 »

Szakik...

A motor mennyit illetve mit bír??lehet emelni a gyári turbónyomáson?és  ha igen mennyit..

vagy esetleg bevált tipp arra ,hogy hogyan lehet megpöckölni(de minimális tuning érdekelne..nem akarom kifektetni a mocit)..vagy ne próbálkozzak  vele mert megbosszulja?

A turbónyomást 0.8-0.9 bar-ig lehet emelni, de nem javaslom. Sokan csinálták régen, hogy lecserélték az adagolót Bosch-ra (Escort szívódízel adagoló, megdobva a TD-hez való működéshez), ill a turbót cserélték az Audi 80-asáéra. Nem emlékszem a típusszámra... De igazából én akkor jártam a "legjobban", mikor MK2-es motort kapott az öregem... ég és föld a két motor nyomatéka-teljesítménye. Pedig csak 2 ló a különbség... Cheesy (persze én sem cseréltem volna, de meghalt az enyém és jobbnak láttam egy picit korszerűbb motort belerakni... sok szívással... váltó, elektronika, stb...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2011.11.11 péntek, 02:15:17 »

Sziasztok!
Az baj, ha indításkor is 800 az alapjáratom és meleg motornál is?
Ha kormol a kipufogó, adagoló beállítással lehet valamit javítani rajta? Most vinném szerdán egy ilyen szervizbe beállíttatni, EGR-t ledugózni, stb.
A bajom még, hogy nem is igazán akar menni, talán a beállítás segít rajta, vagy van-e még valami, amit meg kellene nézetnem?
 Kösz

Jah, amit kihagytam: hidegindító patron ! Az is lehet ludas...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #638 Dátum: 2011.11.11 péntek, 07:11:55 »

Sziasztok!
Az baj, ha indításkor is 800 az alapjáratom és meleg motornál is?
Ha kormol a kipufogó, adagoló beállítással lehet valamit javítani rajta? Most vinném szerdán egy ilyen szervizbe beállíttatni, EGR-t ledugózni, stb.
A bajom még, hogy nem is igazán akar menni, talán a beállítás segít rajta, vagy van-e még valami, amit meg kellene nézetnem?
 Kösz
a kormolás a porlasztótol lesz elöször azt nézzék meg addig az adagolót ne engedd el állítani ha rossz ki kell cserélni újra és jobban is fog menni .
a hideg motornál az emelt fordulaot a hidegindítópatron szabályozza.
azt nézd meg ha hátrmenetbe rakod és jól hátul tartod a váltókart akkor meg kell kicsit emelkedni a fordulatszának meleg motornál.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #639 Dátum: 2011.11.11 péntek, 07:13:23 »

A turbónyomást 0.8-0.9 bar-ig lehet emelni, de nem javaslom. Sokan csinálták régen, hogy lecserélték az adagolót Bosch-ra (Escort szívódízel adagoló, megdobva a TD-hez való működéshez), ill a turbót cserélték az Audi 80-asáéra. Nem emlékszem a típusszámra... De igazából én akkor jártam a "legjobban", mikor MK2-es motort kapott az öregem... ég és föld a két motor nyomatéka-teljesítménye. Pedig csak 2 ló a különbség... Cheesy (persze én sem cseréltem volna, de meghalt az enyém és jobbnak láttam egy picit korszerűbb motort belerakni... sok szívással... váltó, elektronika, stb...)
GT17 turbot lehet rárakni de körülményes. viszont ha valaki megtudja jól csinálni itt kiemelném azt ,hogy JÓL akkor hajrá  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2011.11.11 péntek, 08:19:37 »

a kormolás a porlasztótol lesz elöször azt nézzék meg addig az adagolót ne engedd el állítani ha rossz ki kell cserélni újra és jobban is fog menni .
a hideg motornál az emelt fordulaot a hidegindítópatron szabályozza.
azt nézd meg ha hátrmenetbe rakod és jól hátul tartod a váltókart akkor meg kell kicsit emelkedni a fordulatszának meleg motornál.
Mennyibe fájna a hidegindító patron?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #641 Dátum: 2011.11.11 péntek, 08:51:15 »

Mennyibe fájna a hidegindító patron?
szeva  a cromax-ból szerzek be én mindent (majdnem) az oladlukon most nem tudok árat mondani mert nincs megadva  Sad
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2011.11.11 péntek, 09:53:57 »

Nem baj. Még csak ezután jönnek a reggeli hidegek. Majd akkor átvesszük újra a kérdést. Wink
Szia!
Meg tudnád mondani, hogy az EGR szelep ledugózásával mi fog változni?
Kösz
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2011.11.11 péntek, 09:57:52 »

Szia!
Meg tudnád mondani, hogy az EGR szelep ledugózásával mi fog változni?
Kösz
Amit régen úgy oldottunk meg, hogy a Zsigulinál a kartercsövet lehúztuk a légszűrőről és mellé dugtuk, azt most az EGR ledugózásával érjük el. (durva hasonlattal mondva)
Tehát az eseteleges kartergázt nem engeded vissza a motorba.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2011.11.11 péntek, 10:07:17 »

Amit régen úgy oldottunk meg, hogy a Zsigulinál a kartercsövet lehúztuk a légszűrőről és mellé dugtuk, azt most az EGR ledugózásával érjük el. (durva hasonlattal mondva)
Tehát az eseteleges kartergázt nem engeded vissza a motorba.
Oké, értem.
Ez milyen változást hozhat a motorban vagy teljesítményben?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2011.11.11 péntek, 10:30:56 »

Oké, értem.
Ez milyen változást hozhat a motorban vagy teljesítményben?
Csak jobb lehet. Nem tudnám elmagyarázni, hogy mit kell érezned. Semmit. Normális járást. Nyilván nem fogsz plusz lóerőket találni, mindössze egy nem kívánatos, motorba áramló dolgot szüntetsz meg. Szinte mindenkinek le van dugózva. Főleg dízelnél hasznos, de a benzinesnél sem árt.
Majd valami nálam okosabb elmagyarázza bővebben.
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2011.11.11 péntek, 10:38:21 »

Csak jobb lehet. Nem tudnám elmagyarázni, hogy mit kell érezned. Semmit. Normális járást. Nyilván nem fogsz plusz lóerőket találni, mindössze egy nem kívánatos, motorba áramló dolgot szüntetsz meg. Szinte mindenkinek le van dugózva. Főleg dízelnél hasznos, de a benzinesnél sem árt.
Majd valami nálam okosabb elmagyarázza bővebben.
Köszönöm!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:21:31 »

Mennyibe fájna a hidegindító patron?

Sajnos én sem tudom, hogy mennyi, de van egy használtam, ami működött rendesen. Persze még a roncsban, de ha gondolod kiszedhetem. Árat TE mondj, nem akarok összetűzésbe kerülni ismét... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:26:35 »

nagyon szép a mondid  eljen


Micsoda hűtőmaszk, meg micsoda fényszórók... vigyor3 honnan szerezted? loptad a közeli faluból?  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2011.11.11 péntek, 19:30:35 »

GT17 turbot lehet rárakni de körülményes. viszont ha valaki megtudja jól csinálni itt kiemelném azt ,hogy JÓL akkor hajrá  eljen

Hát igen, lézerrel szabni, meg hasonlók... nem egyszerű mutatvány, ahogyan mesélték. Smiley
(de szerintem fölösleges... újabb problémákat vethet fel)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 43   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.