Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:22:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
TD motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
43
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TD motor (Megtekintve 842202 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Tibibácsi
Vendég
Válasz: Kérdés:TD motor
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2010.01.29 péntek, 22:19:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.29 péntek, 22:11:46
ha immós, akkor egy nagy csatlakozóban fut össze minden szál, ami az adagolóból jön, és a mágnesszelep el van takarva.
A mágnesszelep az látszik,nincs letakarva semmivel.Ahol mérni akarok,az az adagolónál van ugye?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Kérdés:TD motor
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2010.01.29 péntek, 22:21:19 »
Idézetet írta: Tibibácsi - 2010.01.29 péntek, 22:19:15
A mágnesszelep az látszik,nincs letakarva semmivel.Ahol mérni akarok,az az adagolónál van ugye?
igen. az elején van egy jó nagy elektromágnes. a hűtő felé áll ki az adagolóból. annak van egy piros, és egy barna szála. itt kell ellenállást mérni 8-10 ohm
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tibibácsi
Vendég
Válasz: Kérdés:TD motor
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2010.01.29 péntek, 22:23:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.29 péntek, 22:21:19
igen. az elején van egy jó nagy elektromágnes. a hűtő felé áll ki az adagolóból. annak van egy piros, és egy barna szála. itt kell ellenállást mérni 8-10 ohm
Köszönöm!
Jóéjt!
Naplózva
Tibibácsi
Vendég
Válasz:TD motor
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2010.01.30 szombat, 14:59:29 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.29 péntek, 22:21:19
igen. az elején van egy jó nagy elektromágnes. a hűtő felé áll ki az adagolóból. annak van egy piros, és egy barna szála. itt kell ellenállást mérni 8-10 ohm
No méricskéltem:
-álló motornál piros+barna vezetékeken 8.4 ohm az ellenállás.
-járó motornál ugyanezen szálakon feszültség nincs.Igazából Te valami "középső" szálat+test írtál,de bátorkodtam ugyanott mérni.
Naplózva
avokado
Vendég
Válasz:TD motor
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2010.01.30 szombat, 15:32:44 »
Idézetet írta: Tibibácsi - 2010.01.30 szombat, 14:59:29
-járó motornál ugyanezen szálakon feszültség nincs.Igazából Te valami "középső" szálat+test írtál,de bátorkodtam ugyanott mérni.
Az egy masik alkatresz: gazkarpotmeter, adagolo tetejen a gazkaron, 3 szallal. Ott merj feszkot.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz:TD motor
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2010.01.30 szombat, 16:14:10 »
Idézetet írta: avokado - 2010.01.30 szombat, 15:32:44
Az egy masik alkatresz: gazkarpotmeter, adagolo tetejen a gazkaron, 3 szallal. Ott merj feszkot.
Így van! ha jó a mágnesed, akkor rendesen kell beállítani a potit. alapjáraton legyen 0.9 Volt, akkor működtetnie is kell a mágnest
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tibibácsi
Vendég
Válasz:TD motor
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2010.01.30 szombat, 16:32:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.30 szombat, 16:14:10
Így van! ha jó a mágnesed, akkor rendesen kell beállítani a potit. alapjáraton legyen 0.9 Volt, akkor működtetnie is kell a mágnest
Mostmár kezd összeállni kép.Holnap kimérem,és letámadom torx-kulccsal.
Köszönöm Nektek!
Naplózva
karaikrisz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2010.01.30 szombat, 20:18:58 »
Sziasztok!
Az én kis autom ha alapjáraton jár kb egy percig akkor elkezd az alapjárat kissé egyenletlen lenni, ilyenkor egy kicsit kéken füstöl is. Ezt csak meleg motornál csinálja. Mi lehet a gondja? Segitsetek!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 09:15:13 »
Idézetet írta: karaikrisz - 2010.01.30 szombat, 20:18:58
Sziasztok!
Az én kis autom ha alapjáraton jár kb egy percig akkor elkezd az alapjárat kissé egyenletlen lenni, ilyenkor egy kicsit kéken füstöl is. Ezt csak meleg motornál csinálja. Mi lehet a gondja? Segitsetek!
Azért mert nincs neki elég előtöltése. Hidegben picit több kell, mint meleg autónál, ezért van rajta egy szerkentyű, ami előrébbállítja. ha ez nem jó, vagy nincs megfelelően vezérelve, akkor nem teszi meg, és reggel indítás után dadog. Ha minden rendesen működik, és mégis ezt csinálja, akkor egyszerűen nincs jól beállítva. Olvass vissza pár hsz-t leírtam hogyan ellenőrizhetők. Az adagoló elején lévő nagy krumpli a hidegindító mágnes, ennek 60 fokos vízig kell kb működnie, és a működését a gázkar potméter befojásolja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
karaikrisz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 10:21:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.31 vasárnap, 09:15:13
Azért mert nincs neki elég előtöltése. Hidegben picit több kell, mint meleg autónál, ezért van rajta egy szerkentyű, ami előrébbállítja. ha ez nem jó, vagy nincs megfelelően vezérelve, akkor nem teszi meg, és reggel indítás után dadog. Ha minden rendesen működik, és mégis ezt csinálja, akkor egyszerűen nincs jól beállítva. Olvass vissza pár hsz-t leírtam hogyan ellenőrizhetők. Az adagoló elején lévő nagy krumpli a hidegindító mágnes, ennek 60 fokos vízig kell kb működnie, és a működését a gázkar potméter befojásolja
Tehát hogy jol értem-e, hidegen kap annyi elötöltést hogy egyenletesen járjon, de amint üzemmeleg a motor, ez a szerkentyü vesz el az elötöltéséböl és azért jár egyenletlenül. Jol értem? Reggel a minuszokba nincs vele gond, indul és jár is egyenletesen, csak ha bemelegszik.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 10:26:29 »
Idézetet írta: karaikrisz - 2010.01.31 vasárnap, 10:21:03
Tehát hogy jol értem-e, hidegen kap annyi elötöltést hogy egyenletesen járjon, de amint üzemmeleg a motor, ez a szerkentyü vesz el az elötöltéséböl és azért jár egyenletlenül. Jol értem? Reggel a minuszokba nincs vele gond, indul és jár is egyenletesen, csak ha bemelegszik.
akkor maga az előtöltésed van rossz helyen, nem a patron rosz. akkor le kell venni a szervó ékszíjtárcsát( klímásnál nem egyszerű), alatta van az adagoló bordáskereke, ott lehet állítani, előrébb kell tekerni a tengelyt a mostanihoz képest, ekkor előbb lesz a befecskendezés ideje. De óvatosan, mert itt mm-ek is nagyon sokat számítanak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
karaikrisz
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 10:32:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.31 vasárnap, 10:26:29
akkor maga az előtöltésed van rossz helyen, nem a patron rosz. akkor le kell venni a szervó ékszíjtárcsát( klímásnál nem egyszerű), alatta van az adagoló bordáskereke, ott lehet állítani, előrébb kell tekerni a tengelyt a mostanihoz képest, ekkor előbb lesz a befecskendezés ideje. De óvatosan, mert itt mm-ek is nagyon sokat számítanak
Köszönöm a gyors segitséget!
Megyek és probálkozok!
Naplózva
Tibibácsi
Vendég
Válasz:TD motor
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 15:37:24 »
Idézetet írta: Tibibácsi - 2010.01.30 szombat, 16:32:44
Mostmár kezd összeállni kép.Holnap kimérem,és letámadom torx-kulccsal.
Köszönöm Nektek!
Sikerült kimérnem a potit,a piros+test párost mértem/úgy vélem erre gondoltatok/:
-hidegindítás után 127mV,
-állitás után 927mV.
Ez volt a legközelebbi érték,ami fagyott ujjal összejött(langyos szelepfedél,hmmm...
)
Ismét egy kérdés:
Nézegettem az Etzold-könyvet,de nem talátam erről részegységről leírást.
Mekkora holtjáték kell bowdennek?
Nálam most a viaszpatron bowdene tartja a kart,a másik kb6-8mmre van tőle.
Elnézést kérek,hogy sokat írok.és értetlenkedek.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz:TD motor
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 15:44:07 »
Idézetet írta: Tibibácsi - 2010.01.31 vasárnap, 15:37:24
Sikerült kimérnem a potit,a piros+test párost mértem/úgy vélem erre gondoltatok/:
-hidegindítás után 127mV,
-állitás után 927mV.
Ez volt a legközelebbi érték,ami fagyott ujjal összejött(langyos szelepfedél,hmmm...
)
Ismét egy kérdés:
Nézegettem az Etzold-könyvet,de nem talátam erről részegységről leírást.
Mekkora holtjáték kell bowdennek?
Nálam most a viaszpatron bowdene tartja a kart,a másik kb6-8mmre van tőle.
Elnézést kérek,hogy sokat írok.és értetlenkedek.
amikor már elengedi a viaszpatron, akkor kell 1-2 mm, a másk meg akkor van érintőre
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tibibácsi
Vendég
Válasz:TD motor
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 15:54:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.31 vasárnap, 15:44:07
amikor már elengedi a viaszpatron, akkor kell 1-2 mm, a másk meg akkor van érintőre
Naplózva
szell.n
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2010.03.02 kedd, 18:51:20 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy most kezdte a Mondim azt csinálni, hogy indítás után az olajszürő felöl folydogál az olaj, ha megyek vele egy kicsit teljesen megál a csöpögés, a szűrő jól rá van húzva...
(((
Szerintetek, azon a részen (szürő felett) máshol is csöpöghet??? szürőt cseréljek, vagy merre induljak el...
Naplózva
Mr.Windd
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2010.03.03 szerda, 18:55:56 »
Idézetet írta: szell.n - 2010.03.02 kedd, 18:51:20
Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy most kezdte a Mondim azt csinálni, hogy indítás után az olajszürő felöl folydogál az olaj, ha megyek vele egy kicsit teljesen megál a csöpögés, a szűrő jól rá van húzva...
(((
Szerintetek, azon a részen (szürő felett) máshol is csöpöghet??? szürőt cseréljek, vagy merre induljak el...
Szűrő felett a generátor, felette a culer. Vagy a szűrő, vagy a culer.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2010.03.06 szombat, 12:04:43 »
Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
igabor
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2010.03.06 szombat, 19:35:38 »
Idézetet írta: Csimbió - 2010.03.06 szombat, 12:04:43
Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.
Szia!
Neked a forgalmiban a környezetvédelmi besorolás hányas?
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2010.03.06 szombat, 20:08:17 »
Idézetet írta: igabor - 2010.03.06 szombat, 19:35:38
Szia!
Neked a forgalmiban a környezetvédelmi besorolás hányas?
A forgalmiban 4
A zöldkártyán 3
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 02:38:01 »
Idézetet írta: Csimbió - 2010.03.06 szombat, 12:04:43
Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.
zöldnek kéne
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
igabor
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 10:03:55 »
Idézetet írta: Csimbió - 2010.03.06 szombat, 12:04:43
Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.
Tényleg, elméletben a forgalmi szerint nézik és az akkor zöld kellene, hogy legyen. Az azért érdekes, hogy a zk. miért 3.
Naplózva
igabor
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 10:15:34 »
Idézetet írta: Csimbió - 2010.03.06 szombat, 12:04:43
Nektek a zöldkártyás milyen színű matricát szokott a rendszámtáblára ragasztani?
Mert nekem most sárga van rajta, de előtte zöld volt.
" 2010.02.21. 07:49 - Autódoktor
.... A 2010. január 1-től érvényes rendszer más határokkal dolgozik, és ismét négy kategóriát ismer:
Fekete színű plakett - korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.
Piros színű plakett - korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.
Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.
Zöld színű plakett - korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9 és az e fölöttiek.... "
Ezek után már csak az a kérdés, hogy neked honnan bányásztak elő sárga matricát és az most mit is jelent?
Amúgy a forgalmid szerint kék, a zk. szerint fekete lenne a logikus. De én úgy tudom, hogy a forgalmit kellene nézni, de lehet, hogy rosszul tudom.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 11:32:59 »
Idézetet írta: igabor - 2010.03.07 vasárnap, 10:03:55
Tényleg, elméletben a forgalmi szerint nézik és az akkor zöld kellene, hogy legyen. Az azért érdekes, hogy a zk. miért 3.
Akkor nekem a zöldkártyások elkurták, nem kicsit.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 11:35:26 »
Idézetet írta: igabor - 2010.03.07 vasárnap, 10:15:34
" 2010.02.21. 07:49 - Autódoktor
.... A 2010. január 1-től érvényes rendszer más határokkal dolgozik, és ismét négy kategóriát ismer:
Fekete színű plakett - korszerűtlen, nem környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.
Piros színű plakett - korszerűtlen, kevésbé környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2.
Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8.
Zöld színű plakett - korszerű, kiemelten környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9 és az e fölöttiek.... "
Ezek után már csak az a kérdés, hogy neked honnan bányásztak elő sárga matricát és az most mit is jelent?
Amúgy a forgalmid szerint kék, a zk. szerint fekete lenne a logikus. De én úgy tudom, hogy a forgalmit kellene nézni, de lehet, hogy rosszul tudom.
2009-ben kaptam a sárga matricát, akkor még volt ilyen.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
igabor
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 13:50:21 »
Idézetet írta: Csimbió - 2010.03.07 vasárnap, 11:35:26
2009-ben kaptam a sárga matricát, akkor még volt ilyen.
Akkor még tényleg, de akkor meg zöldet kellett volna kapjál.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 16:52:38 »
Idézetet írta: igabor - 2010.03.07 vasárnap, 13:50:21
Akkor még tényleg, de akkor meg zöldet kellett volna kapjál.
Igen,züldet.
Azért érdekes a szín, mert a budapesti szmogrendelet ki akarja tiltani a sárgákat. De ha uj színek vannak, akkor nem tud senkit, csak engem.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2010.03.07 vasárnap, 17:30:31 »
Idézetet írta: Csimbió - 2010.03.07 vasárnap, 16:52:38
Igen,züldet.
Azért érdekes a szín, mert a budapesti szmogrendelet ki akarja tiltani a sárgákat. De ha uj színek vannak, akkor nem tud senkit, csak engem.
hát akkor te így jártál
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2010.03.09 kedd, 17:47:06 »
Tudja valaki, hogy lehet tádé-nak üzenetet küldeni?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2010.03.09 kedd, 19:35:37 »
Idézetet írta: Csimbió - 2010.03.09 kedd, 17:47:06
Tudja valaki, hogy lehet tádé-nak üzenetet küldeni?
e-mail, sms
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2010.03.10 szerda, 10:59:13 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.09 kedd, 19:35:37
e-mail, sms
Kösz, most vettem észre a PÜ-t.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
dorko
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 14:13:16 »
Heló!
Kérdezni szeretnék a nálam hozzáértöbbektől!
Nem hallom a turbómat Fütyülni,úgy mint eddig,pontosabban ha kipörgetem,csak az alsó tartományban hallom.
Nem is úgy megy mint régebben. Illetve még annyit próbáltam,ha lehúzom a légtömegmérő csatiját, semmi különbség.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 14:42:50 »
Idézetet írta: dorko - 2010.03.11 csütörtök, 14:13:16
Heló!
Kérdezni szeretnék a nálam hozzáértöbbektől!
Nem hallom a turbómat Fütyülni,úgy mint eddig,pontosabban ha kipörgetem,csak az alsó tartományban hallom.
Nem is úgy megy mint régebben. Illetve még annyit próbáltam,ha lehúzom a légtömegmérő csatiját, semmi különbség.
a lényeg, hogy menjen normálisan. fütyülni már akkor szokott, amikor kicsit kopottabb. mk1-nél légtömegmérő szinte csak dísz.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2010.03.11 csütörtök, 20:12:40 »
Azt olvastam, a gázolajszűrőből időnként le kell engedni a vizet. De hol van azon leengedőcsavar, és mi van, ha nincs?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2010.03.12 péntek, 05:03:41 »
Idézetet írta: Csimbió - 2010.03.11 csütörtök, 20:12:40
Azt olvastam, a gázolajszűrőből időnként le kell engedni a vizet. De hol van azon leengedőcsavar, és mi van, ha nincs?
a szűrőház alján van egy kis csavar. 8-as kulcs kell hozzá, csak éppen hozzáférhetetlen. ha rendszeresen van szűrő cserélve, akkor nincs jelentősége
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2010.03.15 hétfő, 20:17:49 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.12 péntek, 05:03:41
a szűrőház alján van egy kis csavar. 8-as kulcs kell hozzá, csak éppen hozzáférhetetlen. ha rendszeresen van szűrő cserélve, akkor nincs jelentősége
Kösz a választ és a PÜ-t is.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
kimi101
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2010.03.24 szerda, 07:11:03 »
Sziasztok. szeretnék venni egy td mondeo mk1-et az érdekelne, hogy motorikusan van-e valamilyen jellemző hibája? hengerfej birja? mekkora fogyasztásra számíthatok, és milyen szervízköltségei vannak?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2010.03.24 szerda, 17:50:29 »
Idézetet írta: kimi101 - 2010.03.24 szerda, 07:11:03
Sziasztok. szeretnék venni egy td mondeo mk1-et az érdekelne, hogy motorikusan van-e valamilyen jellemző hibája? hengerfej birja? mekkora fogyasztásra számíthatok, és milyen szervízköltségei vannak?
jellemző hiba max a kopása. általában sok kilométer van bennük
hengerfej öntöttvas, és elég robosztus szerkezet, nem szokott vele gond lenni. nekem 6,5 liter a fogyi átlagban, de ez 6.2-7 ig jön össze(kombi) párom tud 5.2-vel járni, én a 7-tel
adagolóval szokott probléma lenni, nagyon kényes a gázolajra, de az mk1-é még amúgy is az olcsóbban javítható, és állítható. ha megnézed a kocsit vigyél egy elektromos szaki havert, és nézzétek meg a hidegindítót hogy jó-e rajt, mert az drága. egyébiránt csak ajánlani tudom a gépet. nekem nagyon bevált, és minden tudok itthon javítani rajta
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kimi101
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 07:09:37 »
Köszönöm a választ.
Naplózva
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 10:57:59 »
Üdv mindenkinek!
Tudna valaki abban segíteni, hogy hol tudok szerezni egy szűrőház membránt? Csak a gumi kellene, ami mindegyiken rendszeresen átszakad. Lucas/cav adagoló Motorcraft.
Köszi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 20:31:43 »
Idézetet írta: Mikula - 2010.03.25 csütörtök, 10:57:59
Üdv mindenkinek!
Tudna valaki abban segíteni, hogy hol tudok szerezni egy szűrőház membránt? Csak a gumi kellene, ami mindegyiken rendszeresen átszakad. Lucas/cav adagoló Motorcraft.
Köszi!
nekem van egy, de igazából nem az szokot átszakadni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:03:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.25 csütörtök, 20:31:43
nekem van egy, de igazából nem az szokot átszakadni
Már kibeleztem a szűrőházat, és eléggé rojtos már benne...ha pumpáltam, folyton buborékos gázolaj jött belőle.
Köszi, jó lesz az még Neked tartalékba, azóta találtam elég sok keresgélés után:
http://www.kocsisimi.hu/contact.php
A legnagyobb autósboltokban nincs már ilyen...a cromaxnál meg 7000Ft...
Anno valamikor még 400 Forint volt, most 1300.
Köszi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2010.03.25 csütörtök, 21:12:42 »
Idézetet írta: Mikula - 2010.03.25 csütörtök, 21:03:19
Már kibeleztem a szűrőházat, és eléggé rojtos már benne...ha pumpáltam, folyton buborékos gázolaj jött belőle.
Köszi, jó lesz az még Neked tartalékba, azóta találtam elég sok keresgélés után:
http://www.kocsisimi.hu/contact.php
A legnagyobb autósboltokban nincs már ilyen...a cromaxnál meg 7000Ft...
Anno valamikor még 400 Forint volt, most 1300.
Köszi!
én unix-os boltban szereztem tavaly
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2010.03.26 péntek, 06:26:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.25 csütörtök, 21:12:42
én unix-os boltban szereztem tavaly
És ott mennyi volt akkor? Csak a gumit adták?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2010.03.26 péntek, 19:00:40 »
Idézetet írta: Mikula - 2010.03.26 péntek, 06:26:23
És ott mennyi volt akkor? Csak a gumit adták?
2000 valamennyi gumi, valami műanyag lap, másik gumi, egy rugó, meg a kupak. ugyanaz, mint a cromaxos régi készlet, csak harmadáért
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mikulás74
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2010.03.26 péntek, 19:09:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.03.26 péntek, 19:00:40
2000 valamennyi gumi, valami műanyag lap, másik gumi, egy rugó, meg a kupak. ugyanaz, mint a cromaxos régi készlet, csak harmadáért
Köszi! Hívtam őket, de már komplett tápszivattyújuk sincs, nemhogy javítókészlet...marad a kocsisimi.hu
Ott a Star diesel féle olasz bigyót adják, ki tudja meddig bírja majd.
Naplózva
retro78
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2010.04.06 kedd, 03:02:54 »
Sziasztok! Adagolós szakikhoz szólnék. Az alapjáratommal van gond. 500-800 közt ingadozik, szép szabályosan. Kis idő múlva beáll 750-800-ra, de egy újabb gázadás után ismét ingadozik egy darabig, néha le is áll. Adagoló csere?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2010.04.06 kedd, 06:16:00 »
Idézetet írta: retro78 - 2010.04.06 kedd, 03:02:54
Sziasztok! Adagolós szakikhoz szólnék. Az alapjáratommal van gond. 500-800 közt ingadozik, szép szabályosan. Kis idő múlva beáll 750-800-ra, de egy újabb gázadás után ismét ingadozik egy darabig, néha le is áll. Adagoló csere?
először nézd meg tud-e szívni rendesen gázolajat. nyisd fel a gépháztetőt, és nézd meg járó motornál kézi pumpa gombját! ha picit beesik, vagy lötyög , vagy ugyanez hirtelen gázadáskor, akkor dugulásod van. csináltam nemrég ilyen kocsit, és az is csak kannából ment rendesen. ki kellett pucplni a csöveket a tank felől. mielőtt egyből adagolót akarnál cserélni, nézd ezeket a lahatőségeket végig. ha megakadsz valahol, akkor hívj fel: 06703388963
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
retro78
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2010.04.06 kedd, 13:07:41 »
azzal nincs gond, úgy tűnik. Nem szívja össze a pumpát. Korábban már megszabadultam a lucas szűrőtől, mert mindig gondom volt vele. most egy marokpumpa van felszerelve de ennek nincs hozzá köze, korábban nem volt vele gond. Ha rápumpálok, felmegy az alapjárat, valahogy úgy tűnik, mint ha nem tudna alapjáraton eleget szívni az adagoló.
Naplózva
retro78
Vendég
Válasz: TD motor
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2010.04.06 kedd, 13:09:57 »
meg akkor nem is menne normálisan, de ilyen gondom nincs, csak az alapjárat.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
43
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ