Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:17:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1558980 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
zsoktsinka
Vendég
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2013.12.25 szerda, 20:18:35 »

merre laksz? én megnézem neked szívesen, lehet, hogy csak valami apróság. a lényeg, hogy hidegen-melegen könnyen induljon, a többi javítható olcsón
Szekszárdi vagyok. A kocsi hidegen, melegen pöcc-röff, azzal semmi gond nincs.
Viló kolléga is azt mondta, hogy valami apróság lesz, és ránéz, de sajna nem tudtunk egyeztetni időpontot, most meg ugye karácsonyt miatt nem szeretném zaklatni ezzel.

Jut eszembe Cheesy Kellemes ünnepeket! Cheesy És nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2013.12.25 szerda, 23:07:31 »

Szekszárdi vagyok. A kocsi hidegen, melegen pöcc-röff, azzal semmi gond nincs.
Viló kolléga is azt mondta, hogy valami apróság lesz, és ránéz, de sajna nem tudtunk egyeztetni időpontot, most meg ugye karácsonyt miatt nem szeretném zaklatni ezzel.

Jut eszembe Cheesy Kellemes ünnepeket! Cheesy És nagyon szépen köszönöm a segítséget.

Jól van, itt vagy akkor egy köpésre. Ha Vilóval nem juttok dűlőre, keres meg! Ő tudja a számomat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsoktsinka
Vendég
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2013.12.25 szerda, 23:59:24 »

Jól van, itt vagy akkor egy köpésre. Ha Vilóval nem juttok dűlőre, keres meg! Ő tudja a számomat
Nagyon szépen köszönöm! Rendesek vagytok!
Naplózva
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 16:50:52 »

Srácok!

motor szétszedéséhez milyen mérető torxok kellenek?
Illetve hol vannak torx csavarok a hengerfejen kívül?
Mekkora szivás leszedni a hengerfejet motorkivétel nélkül? Szelepem görbült 1 tutira ... állapotfelmérés jön most ...
(Szakadt a vezérműszíj ....)
Thx All!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 17:27:55 »

Srácok!

motor szétszedéséhez milyen mérető torxok kellenek?
Illetve hol vannak torx csavarok a hengerfejen kívül?
Mekkora szivás leszedni a hengerfejet motorkivétel nélkül? Szelepem görbült 1 tutira ... állapotfelmérés jön most ...
(Szakadt a vezérműszíj ....)
Thx All!
40-es 70-es
motort kivenni nem kell. torx a motor kiemelőnél van, talán máshol nincs, csak a hengerfejnél a nagy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2013.12.27 péntek, 12:29:27 »

Következő kérdésem az  lenne, hogy mennyire normális dolog hogy az intercooler, turbo nem kicsit olajos? (belül)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2013.12.27 péntek, 13:43:59 »

Következő kérdésem az  lenne, hogy mennyire normális dolog hogy az intercooler, turbo nem kicsit olajos? (belül)

az nem normális, de lehet a tubó megfáradása miatt is, meg a motor nem túl jó állapota miatt is. a kartergáz a turbó elé van visszavezetve a szívócsőbe, és a kartergáz olaját már tolja is vissza a turbó a motorba. túl nagy jelentősége nincsen egyébként, szinte mindegyik kocsinál ilyen valamilyen szintig
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2013.12.27 péntek, 18:10:43 »

Nah végre lent a hengerfej!
Szelepek görbültek kis mértékben, most fogom szétszedni jobban. viszont a turbó tengelyének mennyire lehet oldal irányú játéka?
Van egy olyan sejtésem hogy a turbóm némi felújítást fog kérni... így értelemszerűen az intercooler-ben lévő olaj honnan eredése is indokolt lenne egyből..
Amint van fejlemény jelzem és kérem a hozzáfőzéseiteket osszátok meg velem Smiley

Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2013.12.28 szombat, 11:28:14 »

No 4 db kipufogó szelep sérült semmi más, de még a fészek sem:)
Kérdés olasz szelepeket mennyire szabad beletenni?
Tapasztalat valakinél?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
Atis76
Vendég
« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 06:45:34 »

Sziasztok!
Autóvásárlás előtt járok, és a Mondeokat is nézegetek 96-2000-ig gyártottakat és 1.8 td-ket. Néztem egy oldalt, ahol írnak pár adatot az autóról, és a városi fogyasztásnak 9.1 litert írnak. Ez valós adat ez a 9.1 liter? Mert én kicsit sokallom. Mennyi ezeknek a városi (miskolc) fogyasztása? És persze normális körülmények között.
Válaszotokat előre is köszönöm!

http://katalogus.hasznaltauto.hu/ford/mondeo_1.8_td_glx-1070590
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 10:51:08 »

Sziasztok!
Autóvásárlás előtt járok, és a Mondeokat is nézegetek 96-2000-ig gyártottakat és 1.8 td-ket. Néztem egy oldalt, ahol írnak pár adatot az autóról, és a városi fogyasztásnak 9.1 litert írnak. Ez valós adat ez a 9.1 liter? Mert én kicsit sokallom. Mennyi ezeknek a városi (miskolc) fogyasztása? És persze normális körülmények között.
Válaszotokat előre is köszönöm!

http://katalogus.hasznaltauto.hu/ford/mondeo_1.8_td_glx-1070590

9,1-et sosem fog fogyasztani. nekem a kombi 7-et eszik bárhogyan is nyomom neki. páromnál 6,2-t nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:05:06 »

Sziasztok!
Autóvásárlás előtt járok, és a Mondeokat is nézegetek 96-2000-ig gyártottakat és 1.8 td-ket. Néztem egy oldalt, ahol írnak pár adatot az autóról, és a városi fogyasztásnak 9.1 litert írnak. Ez valós adat ez a 9.1 liter? Mert én kicsit sokallom. Mennyi ezeknek a városi (miskolc) fogyasztása? És persze normális körülmények között.
Válaszotokat előre is köszönöm!

http://katalogus.hasznaltauto.hu/ford/mondeo_1.8_td_glx-1070590

7.4 nél sose evett még többet.
Naplózva
toms 77
Vendég
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 16:37:15 »

Sziasztok egy nagyon komoly kérdéssel fordulok hozzátok adagolót cseréltünk a gépen mert a régivel nagyon nehezen indult sajnos ismét lucas került fel,de nem tudjuk indítani az immo miatt mit tehetünk kérlek segítsetek
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 17:13:23 »

Sziasztok egy nagyon komoly kérdéssel fordulok hozzátok adagolót cseréltünk a gépen mert a régivel nagyon nehezen indult sajnos ismét lucas került fel,de nem tudjuk indítani az immo miatt mit tehetünk kérlek segítsetek
mikori az autó? ha kezdeti mk2, akkor az adagoló hátulján lévő fekete kis panel az immo. az nem az adagoló alkatrésze, hanem a kocsié, tehát a sajátja kell. az újabbaknál ez az egység bele van építve a leállítószelepbe. ez szintúgy az kell, ami a kocsiban volt, nem ami a bontott adagolón
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 07:11:36 »

Sziasztok.
Biztos furcsán fog hangozni a kérdés,de kell gázt adni hidegben inditásnál a tádéknak?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Atis76
Vendég
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 07:20:37 »

Sziasztok!
Lenne még egy két kérdésem. Ezeknek az adagolóknak a felújítása zsebbe nyúlós nagyon? A porlasztó hibája esetén az egész porlasztót cserélni kell, vagy fel lehet újíttatni, vagy ezeken lehet csak csúcsot cserélni?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:32:19 »

Sziasztok.
Biztos furcsán fog hangozni a kérdés,de kell gázt adni hidegben inditásnál a tádéknak?
nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 08:33:50 »

Sziasztok!
Lenne még egy két kérdésem. Ezeknek az adagolóknak a felújítása zsebbe nyúlós nagyon? A porlasztó hibája esetén az egész porlasztót cserélni kell, vagy fel lehet újíttatni, vagy ezeken lehet csak csúcsot cserélni?
a porlasztóban elég csúcsot cserélni.
adagoló javítás attól függ, hogy az elosztófej kopott-e. ha az jó, akkor nem drága

nemj egy kört az autóval, jól melegítsd át, hogy az adagoló is meleg legyen. ha melegen is jól indul az autó, akkor javítható az adagoló
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.30 hétfő, 08:35:26 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 18:42:35 »

nem

Csak mert amit ismertem tádé autót,ott kellett. És sajna az asszony nem biztos hogy kellő érzékkel tudná adagolni... Lehet szétpergetné hidegen...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Rosco
Vendég
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 10:47:31 »

Sziasztok!

Kis segítség kéne sűrgősen!

Szerencsére ritkán kell felnyitnom a motorháztetőt, legutóbb az izzítógyertyákat csréltem pár hónapja, akkor minden rendben volt. A héten felnyitottam és fura látvány fogadott. A szelepfedélen, ahol az olajbetöltó nyílás van a bal oldalon, ott a jobb oldalon van (volt) egy kör alakú fém zárófedál. Nos, ez a fedél eltűnt és most egy gumi membrán féleség látszódik ki a helyén. Csütörtökön hosszabb (4 napos) útra indulok vele. Így neki lehet-e vágni? Mi baja lehet a gépnek így? Hogyan tudom házilag megjavítani? Természetesen tartósan és a legalacsonyabb költséggel.
Előre is 1000 köszönet. worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 11:51:48 »

Sziasztok!

Kis segítség kéne sűrgősen!

Szerencsére ritkán kell felnyitnom a motorháztetőt, legutóbb az izzítógyertyákat csréltem pár hónapja, akkor minden rendben volt. A héten felnyitottam és fura látvány fogadott. A szelepfedélen, ahol az olajbetöltó nyílás van a bal oldalon, ott a jobb oldalon van (volt) egy kör alakú fém zárófedál. Nos, ez a fedél eltűnt és most egy gumi membrán féleség látszódik ki a helyén. Csütörtökön hosszabb (4 napos) útra indulok vele. Így neki lehet-e vágni? Mi baja lehet a gépnek így? Hogyan tudom házilag megjavítani? Természetesen tartósan és a legalacsonyabb költséggel.
Előre is 1000 köszönet. worship
ne nagyon mászkálj vele így, mert a membránt le tudja dobni, aztán egyszer csak kifolyik az olajad, és annyi a motornak. keresd meg nincs-e valahova leesve, vagy szerezz egy másik szelepfedelet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 18:09:21 »

Sziasztok kérdésem az lenne hogy hidegben nem állít semmit az előtöltés állító motorom a kis motor jó ami húzgálja akart az adagolón betettem másik autóba és gyönyörűen működik kérdésem mi vezérli a mozgását hol keressem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 18:52:35 »

Sziasztok kérdésem az lenne hogy hidegben nem állít semmit az előtöltés állító motorom a kis motor jó ami húzgálja akart az adagolón betettem másik autóba és gyönyörűen működik kérdésem mi vezérli a mozgását hol keressem?
nézd meg a gázkar tetején lévő érzékelőt! ha az nem működik, a motor sem fog működni, ami ráadásul nem előtöltés álító motor, csak alapjárati motor. középső szál, és test közt kell alapjáraton 0,6V körül  lenni, és folyamatosan megy felfelé, teljes gázállásnál 4,2 ig
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 21:03:05 »

nézd meg a gázkar tetején lévő érzékelőt! ha az nem működik, a motor sem fog működni, ami ráadásul nem előtöltés álító motor, csak alapjárati motor. középső szál, és test közt kell alapjáraton 0,6V körül  lenni, és folyamatosan megy felfelé, teljes gázállásnál 4,2 ig
megmértem ott a 0.6 és szépen felmegy 4,2 ig a motor mégsem mozdul
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 21:08:20 »

megmértem ott a 0.6 és szépen felmegy 4,2 ig a motor mégsem mozdul
azt sem csinálja, hogy indításkor behúz picit, és ottmarad? még a víz hőmérő szokott baj lenni termosztátházból jobbra kiálló cucc
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2014.01.07 kedd, 21:21:41 »

azt sem csinálja, hogy indításkor behúz picit, és ottmarad? még a víz hőmérő szokott baj lenni termosztátházból jobbra kiálló cucc
kicsit se mozdul az a hőgomba a műszerfalra is küldi a jelet? mert akkor működik viszont ha nem akkor sanszos hogy meghalt
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2014.01.07 kedd, 21:33:07 »

kicsit se mozdul az a hőgomba a műszerfalra is küldi a jelet? mert akkor működik viszont ha nem akkor sanszos hogy meghalt
a műszerfalra a szembelévő küldi, a jobbos a computernek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hajjo
Vendég
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 09:54:44 »

Sziasztok Mesterek!
Valakinek nincs egy eladó, bontott, működőképes Lucas adagolója!
(esetleg felújított ócsó még jobb lenne)
Köszönöm szépen!
Üdv!
Naplózva
hajjo
Vendég
« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 15:06:53 »

Köszönöm szépen de az sajna most kicsit drága! A bontott mennyi lenne?
Illetve az egyik haveromnak  mk2 cooler hűtő is kellene?
Köszi a választ!
Naplózva
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2014.01.14 kedd, 22:05:44 »

Sziasztok.
nem túl rég szereztem be egy mondeo-t és nem vagyok kibékülve a fogyasztásával.ez egy 96-os év végi mk2 lucas adagolóval és úgy bevágja a 9l-t mint a szél,ha lassan megyek vele,ha gyorsan,ha városban,ha hosszú úton.fújja is a feketét de nem vészesen.a kérdésem az lenne,hogy ennek az adagolónak amivel szerelve van van-e olyan állítócsavarja,(füstcsavarja) amivel a fogyasztást lejjebb lehetne venni?én kerestem rajta de nem találtam,viszont az igazsághoz hozzátartozik,hogy először van fordom és lehet,hogy csak nem jó helyen kerestem.vagy ha valakinek bármilyen tanácsa van ezügyben azt szivesen fogadnám és megköszönném.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2014.01.15 szerda, 08:32:51 »

Sziasztok.
nem túl rég szereztem be egy mondeo-t és nem vagyok kibékülve a fogyasztásával.ez egy 96-os év végi mk2 lucas adagolóval és úgy bevágja a 9l-t mint a szél,ha lassan megyek vele,ha gyorsan,ha városban,ha hosszú úton.fújja is a feketét de nem vészesen.a kérdésem az lenne,hogy ennek az adagolónak amivel szerelve van van-e olyan állítócsavarja,(füstcsavarja) amivel a fogyasztást lejjebb lehetne venni?én kerestem rajta de nem találtam,viszont az igazsághoz hozzátartozik,hogy először van fordom és lehet,hogy csak nem jó helyen kerestem.vagy ha valakinek bármilyen tanácsa van ezügyben azt szivesen fogadnám és megköszönném.
Ha nem tudsz beszerezni egy pontos szerelési útmutatót a Lucashoz,akkor inkább ne babráld,mert cefetül el lehet állítani,és még Ginjoy is leizzad,mire helyrehozza.Szerintem keresd meg privátban,biztos,hogy olcsóbban és lelkiismeretesebben beállítja neked,mint bármelyik szervíz.
Naplózva
Kery
Vendég
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2014.01.15 szerda, 12:32:16 »

Sziasztok!

Hozzáértő kollegától szeretnék egy kis táv diagnózist kérni az alábbi hibára:

Adott egy 99-es 1.8 td mondi, 220 ezer km-el.
Pöcc röff mindig, viszont sokkal gyengébb, mint korábban, a fogyasztás is megemelkedett, és magasabb fordulatszámon igen csak kormol.

Hol kezdjem el szerintetek a hibakeresést? Mindjárt adagoló?

Köszi a választ előre is!

Üdv: Ádám
Naplózva
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:33:32 »

Ha nem tudsz beszerezni egy pontos szerelési útmutatót a Lucashoz,akkor inkább ne babráld,mert cefetül el lehet állítani,és még Ginjoy is leizzad,mire helyrehozza.Szerintem keresd meg privátban,biztos,hogy olcsóbban és lelkiismeretesebben beállítja neked,mint bármelyik szervíz.
köszönöm a válaszod krisz de sajnos nem lettem vele okosabb. Sad  ginjoy több mint 200km-re lakik tőlem,ekkora fogyasztással nem megyek el hozzá egy beállításra. Smiley ha volna ilyen állítócsavar az adagolón akkor én is tudnék rajta állítani,ha meg nincs akkor ginjoy sem tud az adagoló szétszerelése nélkül.majd leszerelem és elviszem egy adagolóshoz aztán majd lesz vele valami.
viszont volna még egy kérdésem.ezeket a kocsikat (mk2 1.8td) szerelték különböző áttételű váltókkal is vagy csak egyfélével?itt arra gondolok,hogy létezhet,hogy a kombikat rövidebb váltóval látták el mint a nem kombikat?mert ha igen akkor valamennyi többletfogyasztást betudhatok annak is mivel az enyém kombi de a 9l.akkor is sok.a választ,válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:38:39 »

köszönöm a válaszod krisz de sajnos nem lettem vele okosabb. Sad  ginjoy több mint 200km-re lakik tőlem,ekkora fogyasztással nem megyek el hozzá egy beállításra. Smiley ha volna ilyen állítócsavar az adagolón akkor én is tudnék rajta állítani,ha meg nincs akkor ginjoy sem tud az adagoló szétszerelése nélkül.majd leszerelem és elviszem egy adagolóshoz aztán majd lesz vele valami.
viszont volna még egy kérdésem.ezeket a kocsikat (mk2 1.8td) szerelték különböző áttételű váltókkal is vagy csak egyfélével?itt arra gondolok,hogy létezhet,hogy a kombikat rövidebb váltóval látták el mint a nem kombikat?mert ha igen akkor valamennyi többletfogyasztást betudhatok annak is mivel az enyém kombi de a 9l.akkor is sok.a választ,válaszokat előre is köszönöm.

9l az nem sok, az rengeteg. nekem a kombi td eddig rekord 7.3 volt. hegyekben 5 személyel 40fokban klímával. a helyzetet max egy 3as ekével tudtuk volna csak fokozni. 6-6.5 körül meg kéne állnia a fogyinak. amúgy meg 200km még 10 literes fogyival se olyan sok...

Ellenőrizz le mindent, hogy működik e, a wikibeli leírás szerint lődd be az alapjáratot, nézd meg az adagoló elején, hogy a turbómembrán nem folyat e, nem esett e ki belőle a szabályzócsavar ( finom ).
 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 06:59:04 »

Sziasztok!

Hozzáértő kollegától szeretnék egy kis táv diagnózist kérni az alábbi hibára:

Adott egy 99-es 1.8 td mondi, 220 ezer km-el.
Pöcc röff mindig, viszont sokkal gyengébb, mint korábban, a fogyasztás is megemelkedett, és magasabb fordulatszámon igen csak kormol.

Hol kezdjem el szerintetek a hibakeresést? Mindjárt adagoló?

Köszi a választ előre is!

Üdv: Ádám
először nézesd meg a porlasztókat benne!
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 07:07:21 »

köszönöm a válaszod krisz de sajnos nem lettem vele okosabb. Sad  ginjoy több mint 200km-re lakik tőlem,ekkora fogyasztással nem megyek el hozzá egy beállításra. Smiley ha volna ilyen állítócsavar az adagolón akkor én is tudnék rajta állítani,ha meg nincs akkor ginjoy sem tud az adagoló szétszerelése nélkül.majd leszerelem és elviszem egy adagolóshoz aztán majd lesz vele valami.
viszont volna még egy kérdésem.ezeket a kocsikat (mk2 1.8td) szerelték különböző áttételű váltókkal is vagy csak egyfélével?itt arra gondolok,hogy létezhet,hogy a kombikat rövidebb váltóval látták el mint a nem kombikat?mert ha igen akkor valamennyi többletfogyasztást betudhatok annak is mivel az enyém kombi de a 9l.akkor is sok.a választ,válaszokat előre is köszönöm.
nincs többféle váltó, de a fogysztást ekkora mértékben az sem befolyásolná. Nekem elég jó erősre van állítva, de akkor is 7-ből megáll.
Adagolón a mennyiségállító csavar a belsejében van, de ehhez nem kell leszedni sem meg szétszedni sem. Viszont amíg azt sem tudod, hogy miért mit kell tekergetni, addig jobb is ha nem nyúlsz hozzá. Ráadásul nem biztos, hogy adagoló lesz a baja. Lehet elviszed, egy valag pénzt ráköltesz a "beállításra" aztán nem lesz változás. A komplett rendszert kell nézni először, abban meg nemsok tanácsot tudsz kapni, mert senki nem látja a kocsit. Első körben nézegesd át, amit Vzoli írt, aztán nézesd meg valakivel, aki ért hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
petoczp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 10:00:08 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni!Van egy 2000-es 1.8td-m ami nem indul(se hidegen se melegen)csak ha nyomom a gázpedált,akkor sem pöcre csak 2-3 másodperc után.
A másik problémám,hogy 11 litert eszik és nem tudom miért.

Köszönöm a válaszokat előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.17 péntek, 09:40:23 írta petoczp » Naplózva
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 12:57:58 »

nincs többféle váltó, de a fogysztást ekkora mértékben az sem befolyásolná. Nekem elég jó erősre van állítva, de akkor is 7-ből megáll.
Adagolón a mennyiségállító csavar a belsejében van, de ehhez nem kell leszedni sem meg szétszedni sem. Viszont amíg azt sem tudod, hogy miért mit kell tekergetni, addig jobb is ha nem nyúlsz hozzá. Ráadásul nem biztos, hogy adagoló lesz a baja. Lehet elviszed, egy valag pénzt ráköltesz a "beállításra" aztán nem lesz változás. A komplett rendszert kell nézni először, abban meg nemsok tanácsot tudsz kapni, mert senki nem látja a kocsit. Első körben nézegesd át, amit Vzoli írt, aztán nézesd meg valakivel, aki ért hozzá
Köszönöm a tanácsokat,a hétvégén kiszedem a porlasztókat és leellenörzöm őket miellőtt belemerülnék az adagolóba.a turbómembránt már cseréltem,ott úgy tünik,hogy minden rendben.sajnos nálam is tünet,hogy csak úgy szeret indulni,ha nyomom a gázt.hidegen pedig 2-3x átfordul a motor mielőtt elindulna.amikor gyújtásra teszem akkor a dúsítót nem ráhúzza hanem egy kicsit visszaengedi és ott marad.az alapjáratom is hidegen alacsonyabb egy kicsit.valamiért fordítva dolgozik de mivel indul ezért először a nagy fogyasztás okát akartam kideríteni.gondoltam arra,hogy esetleg azért fogyaszt sokat mert a dúsító folyamatosan rajta van de egy tőlem ,,okosabb''emberke azt mondta,hogy nem ad rá kaját csak a fordulatot emeli meg.?egy ideig kiakasztott bovdennel jártam de nem változott semmi. Sad  a váltóra azért gondoltam,hogy nem egyformák mert az enyém 120km óránál 3000-et,140-nél 3500-at forog.néztem egy videót a youtube-on ahol a mondeo ilyen sebességeknél 250-el kevesebbet forog.http://www.youtube.com/watch?v=MNbqYEDlCd8
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 16:58:23 »

a fordulatszám mérőre ne hagyatkozz. úgy sz@r ahogy van
Naplózva
Lui
Vendég
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 17:10:44 »

a fordulatszám mérőre ne hagyatkozz. úgy sz@r ahogy van
értem.és azt még meg tudná valaki mondani,hogy a porlasztóknak mekkora nyomáson kell porlasztaniuk?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 17:19:25 »

értem.és azt még meg tudná valaki mondani,hogy a porlasztóknak mekkora nyomáson kell porlasztaniuk?

az előkamrás motor nem érzékeny annyira a porlaszócsúcsokra, de mindjárt kijavít valaki.
Naplózva
hajjo
Vendég
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 07:56:08 »

Sziasztok Mesterek!
Nagyon köszönöm azoknak az embereknek a segítségét akik létrehozták és üzemeltetik ezt a fórumot ,rengeteg segítséget kaptam ahhoz ,hogy ne keljen adagolót cserélnem.Minden elismerésem azon Embereknek (Mestereknek) akik a válaszaikkal segítik mi kezdő td-sek (olykor bugyuta kérdéseinek megválaszolásával) hétköznapjait.(Arra azért még nem találtam segítséget ,hogy a nagyobbik turbómembránt miként tudnám lecserélni.)
Tisztelettel és Köszönettel:
Egy Kezdő TD-s  taps
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 07:58:09 »

Sziasztok Mesterek!
Nagyon köszönöm azoknak az embereknek a segítségét akik létrehozták és üzemeltetik ezt a fórumot ,rengeteg segítséget kaptam ahhoz ,hogy ne keljen adagolót cserélnem.Minden elismerésem azon Embereknek (Mestereknek) akik a válaszaikkal segítik mi kezdő td-sek (olykor bugyuta kérdéseinek megválaszolásával) hétköznapjait.(Arra azért még nem találtam segítséget ,hogy a nagyobbik turbómembránt miként tudnám lecserélni.)
Tisztelettel és Köszönettel:
Egy Kezdő TD-s  taps
mi az, hogy nagyobbik?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hajjo
Vendég
« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 12:44:11 »

mi az, hogy nagyobbik?
Szia GinJoy!
A 2db tányér közül a nagyobbik! Arany színű hengerek között beszorítva ! Nem tudom ,hogy menetes vagy csak összeszorult?!
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.19 vasárnap, 12:52:06 írta hajjo » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 13:22:40 »

Szia GinJoy!
A 2db tányér közül a nagyobbik! Arany színű hengerek között beszorítva ! Nem tudom ,hogy menetes vagy csak összeszorult?!
Köszi!
Rendes helyeken nem is adnak külön ilyen alkatrészt. csavar tartja össze az egészet, de ha jót akarsz, egyben veszel egy olyan szettet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hajjo
Vendég
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 13:44:14 »

Rendes helyeken nem is adnak külön ilyen alkatrészt. csavar tartja össze az egészet, de ha jót akarsz, egyben veszel egy olyan szettet
Nagyon szépen köszönöm!
De úgy néz ki csak az 'O' gyűrűk voltak kopottak!
Most már repül a sárkány !
Még egyszer  Köszönöm a segítséget!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 18:54:57 »

GinJoy:

Valamikor régebben említetted, hgoy tudod az előtöltésállító gumigyűrűinek a méretét. Most eljutottam odáig, hogy zavar, hogy onnan csöpög valami. Elmondanád a gumigyűrük méretét?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 19:35:03 »

GinJoy:

Valamikor régebben említetted, hgoy tudod az előtöltésállító gumigyűrűinek a méretét. Most eljutottam odáig, hogy zavar, hogy onnan csöpög valami. Elmondanád a gumigyűrük méretét?
17*2, ha jól emlékszem, de megnézem neked
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 20:29:51 »

17*2, ha jól emlékszem, de megnézem neked

köszi  worship
Naplózva
varazslo
Vendég
« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 17:43:12 »

 most vettem egy 2es mondit 1.8td 1998év kombi,
valami oknál fogva nem szívta fel a régi tulajnak az üzemanyagot a szerelője berakott neki egy benzines elektromos AC pumpát kihagyva a szűrőt.most pöc röf indul megy de nem húz az öreg akié volt azt mondta jobban ment előtte,én vissza szeretném állítani az eredeti állapotra nem érzem a turbó hatását!cseréljek adagolót vagy felújítani?+amit magamtól észre vettem folyik az adagolóbol a gázolaj valahol+a kézi pumpa előtt lennie kéne valami szerkezetnek amibe áram kábel is megy nem tudom a nevét de az 1es mondimban benne volt erre emlékszem.előre is köszönöm válaszod,esetleg megadhatnád a számod ha nem gond!üdv
Naplózva
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.