Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:51:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1557489 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
szoszo36
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 19:16:00 »

Köszönöm a gyors választ!

az a problémám hidegen, melegen nehezen indul. utána viszont jól működik, nehezen indul azt jelenti kb 10-15 mp indítózás teljes gázzal. valahol ereszt az adagoló? ezért le levegősödik a magasnyomású résznél? ill mk1 adagolóból át építhető mk2 adagolóba a szivattyúlapát rész?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 20:26:34 »

Köszönöm a gyors választ!

az a problémám hidegen, melegen nehezen indul. utána viszont jól működik, nehezen indul azt jelenti kb 10-15 mp indítózás teljes gázzal. valahol ereszt az adagoló? ezért le levegősödik a magasnyomású résznél? ill mk1 adagolóból át építhető mk2 adagolóba a szivattyúlapát rész?

Első körben az adagoló és a szűrő közt nézelődj. Ha a gyári van még, akkor indítás előtt próbáld felpumpálni, és ha akkor jól indul, akkor a szűrő visszaejt, amit akkor fel kell újítani. Izzítókat nézted? 1-2 rossz gyertyával elindul, de nehezen.
Naplózva
gabor0135
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



E-mail
« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 21:05:01 »

Köszönöm a gyors választ!

az a problémám hidegen, melegen nehezen indul. utána viszont jól működik, nehezen indul azt jelenti kb 10-15 mp indítózás teljes gázzal. valahol ereszt az adagoló? ezért le levegősödik a magasnyomású résznél? ill mk1 adagolóból át építhető mk2 adagolóba a szivattyúlapát rész?
Szerelj be egy hálós előszűrőt a gyári go szűrő elé.
Ezzel kiszűröd az esetleges nyagy koszokat, amik ki tudják támasztani az irány szelepeket. ( A pumpában vannak)
Ha átlátszó csövet is teszel a visszafolyó ágba, akkor már mindenütt látod hogy van-e levegő a go rendszerben.
Ha nincs szinte biztos hogy beállítási gondod van.
Naplózva

Mk II '97 kombi
szoszo36
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2018.08.04 szombat, 17:27:31 »

 az izzítókat még nem néztem. de pumpálás után valóban könnyebben indul. de ennek ellenére az adagolónál látok go folyást.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2018.08.04 szombat, 23:23:42 »

az izzítókat még nem néztem. de pumpálás után valóban könnyebben indul. de ennek ellenére az adagolónál látok go folyást.
Az adagoló kb 1000+1 helyen folyathat. A dízel amúgy nem hibás ilyenkor, csak megjelöli a területét  eplus2
Szerintem szépen mosd le az adagolót, zsírtalanítsd és ha már jó száraz, járasd és figyeld hol szivárog. Az előtöltés állító patron, a résolaj közösítő cső, a turbómembrán O gyűrüi a gumi résolajcsövek jellemző pontok.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2018.08.10 péntek, 15:14:48 »

Az izzítórelé tud olyan hibát produkálni, hogy keveset izzít?Ha 4-5 ször izzítok, szinte pöccre indul a kocsi hideg motorral.az izzítógyertyák újak, és az áramot felveszik.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2018.08.10 péntek, 16:06:17 »

Az izzítórelé tud olyan hibát produkálni, hogy keveset izzít?Ha 4-5 ször izzítok, szinte pöccre indul a kocsi hideg motorral.az izzítógyertyák újak, és az áramot felveszik.
Ilyent inkább a kompresszió tud.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2018.08.11 szombat, 11:55:10 »

Ilyent inkább a kompresszió tud.

ereje van, fürge, nem füstöl...ha többszöri izzításra jól indul, akkor nem értem a kompresszióval az összefüggést..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2018.08.11 szombat, 12:40:41 »

ereje van, fürge, nem füstöl...ha többszöri izzításra jól indul, akkor nem értem a kompresszióval az összefüggést..

Attól függ melyik mondiról beszélünk.Ha a bosch adagolósról akkor mivel nincs bekötve a dúsító ezért hideg motornál több izzítás kell.Lehet variálni az előtöltés állítással hogy könnyen induljon hidegen is de akkor nagyon kopogós hangja lesz.Nekem sincs bekötve , melegen pöccre indul de mondjuk télen -10 fokban kell 8-10 izzítás meg kb jó sok tekerés hogy elkapja , de mindig beindult az 5 év alatt...meg már megszoktam.  hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2018.08.11 szombat, 13:46:35 »

Attól függ melyik mondiról beszélünk.Ha a bosch adagolósról akkor mivel nincs bekötve a dúsító ezért hideg motornál több izzítás kell.Lehet variálni az előtöltés állítással hogy könnyen induljon hidegen is de akkor nagyon kopogós hangja lesz.Nekem sincs bekötve , melegen pöccre indul de mondjuk télen -10 fokban kell 8-10 izzítás meg kb jó sok tekerés hogy elkapja , de mindig beindult az 5 év alatt...meg már megszoktam.  hehe
Gyárilag bosh adagolós mondi nincsen.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2018.08.11 szombat, 13:50:08 »

ereje van, fürge, nem füstöl...ha többszöri izzításra jól indul, akkor nem értem a kompresszióval az összefüggést..
Ha kevés a kompót, hidegen (is)kisebb a sürítési végnyomás, emiatt a hőmérséklet is kisebb, tehát nehezebben gyujt be.
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2018.08.11 szombat, 18:01:32 »

Gyárilag bosh adagolós mondi nincsen.


Ok viszont neki 2 mondija van és az egyik bosch adagolós , ezért írtam.  Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2018.08.11 szombat, 19:57:16 »

Ok viszont neki 2 mondija van és az egyik bosch adagolós , ezért írtam.  Smiley

Vágom. De ezt nem tudhattam Wink
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 11:33:59 »

Attól függ melyik mondiról beszélünk.Ha a bosch adagolósról akkor mivel nincs bekötve a dúsító ezért hideg motornál több izzítás kell.Lehet variálni az előtöltés állítással hogy könnyen induljon hidegen is de akkor nagyon kopogós hangja lesz.Nekem sincs bekötve , melegen pöccre indul de mondjuk télen -10 fokban kell 8-10 izzítás meg kb jó sok tekerés hogy elkapja , de mindig beindult az 5 év alatt...meg már megszoktam.  hehe

Igen, a bosch adagolósról van szó. A másik sajna hengerfejes, de az szinte pöccre indult. De az nemsokára eladó lesz, ha lesz egy kis időm rá.Lehet hogy ezen megpróbálok még a dúsítóval játszani, de gondolom csak a tényleg hideg motornál van értelme, mert melegen okés. A téli indítását még nem próbáltam, egy hónapja az enyém.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 11:36:50 »

Ha kevés a kompót, hidegen (is)kisebb a sürítési végnyomás, emiatt a hőmérséklet is kisebb, tehát nehezebben gyujt be.

ezt nem kellene érezni a menetteljesítményeken is?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2018.08.12 vasárnap, 16:49:37 »

ezt nem kellene érezni a menetteljesítményeken is?

nem feltétlenül, ha a turbó jól megfújja nem érzed.
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 11:34:46 »

nem feltétlenül, ha a turbó jól megfújja nem érzed.

na most jól beletetted a bogarat a fülembe...méretek valahol kompressziót asszem.Köszi a tippet!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 17:14:38 »

na most jól beletetted a bogarat a fülembe...méretek valahol kompressziót asszem.Köszi a tippet!
Alap. Ha az rendben lehet tovább menni.
Naplózva
szoszo36
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 21:46:35 »

lucas adagolónál a szivattyúlapát kopott indulhat nehezen a motor hidegen melegen egyaránt?
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 13:28:20 »

Sziasztok!

Mk2 td mondeonál a hűtőventillátor lassú fokozatát mi kapcsolja, és mikor? Ugyanaz a kapcsolója, mint a gyors fokozatnak, vagy van egy külön kapcsolója, illetve esetleg egy reléje? Úgy tünik, mintha csak a gyors kapcsolna, az "M" betű végénél.

Sajnos az elektromos dolgoknál nem jött válasz..Sad(
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 19:14:09 »

Sziasztok!

Mk2 td mondeonál a hűtőventillátor lassú fokozatát mi kapcsolja, és mikor? Ugyanaz a kapcsolója, mint a gyors fokozatnak, vagy van egy külön kapcsolója, illetve esetleg egy reléje? Úgy tünik, mintha csak a gyors kapcsolna, az "M" betű végénél.

Sajnos az elektromos dolgoknál nem jött válasz..Sad(

A motortéri biztositék dobozban 2 db. relé van, amelyek kapcsolják a ventillátor gyors és vagy lassú fokozatát. A kapcsolást a motorvezérlő ( ECU ) vezérli. Ha jól emlékszem akkor zöld szinű relé. A kezelési könyvében meg lehet nézni. A reléket le lehet ellenőrizni, továbbá a ventillátorokat is ha direkt áramot adsz nekik.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2018.10.11 csütörtök, 21:48:50 »

A motortéri biztositék dobozban 2 db. relé van, amelyek kapcsolják a ventillátor gyors és vagy lassú fokozatát. A kapcsolást a motorvezérlő ( ECU ) vezérli. Ha jól emlékszem akkor zöld szinű relé. A kezelési könyvében meg lehet nézni. A reléket le lehet ellenőrizni, továbbá a ventillátorokat is ha direkt áramot adsz nekik.

Üdv: László

Köszi! Duplaventillátoros, és ha jól emléxem a gyors fokozat mindkettőben megy, csak a lassú nem műxik egyikben se. Megnézem a reléket, hátha csak avval van a gond.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2018.10.12 péntek, 15:51:16 »

A motortéri biztositék dobozban 2 db. relé van, amelyek kapcsolják a ventillátor gyors és vagy lassú fokozatát. A kapcsolást a motorvezérlő ( ECU ) vezérli. Ha jól emlékszem akkor zöld szinű relé. A kezelési könyvében meg lehet nézni. A reléket le lehet ellenőrizni, továbbá a ventillátorokat is ha direkt áramot adsz nekik.

Üdv: László

Csak 1 relé van benne, ami  leírás szerint a hűtőszellőzést vezérli:Sad(Esetleg nincs valahol leírás, melyik láb mit csinál rajta?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
orojan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2018.10.16 kedd, 10:14:16 »

Üdv Mesterek.
Szerintetek Citroenben lévő Bosch Ve adagoló jó a mondeoba be lehet szerelni?
Naplózva
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2018.11.09 péntek, 09:25:42 »

Sziasztok!

Van valaki, aki képről felismeri, milyen adagoló van a kocsin?Annyi feliratot találtam rajta, hogy Bosch, de semmi többet, és mintha nem úgy nézne ki, mint amikről láttam itt szerelési képeket.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 08:51:30 »

Sziasztok!
'99 1,8TD LUcas adagoló.
Tömítés készletet keresek, ehhez kellene az adagoló pontos típusa. Vagy ha tudjátok honnan lehet rendelni az is jó.
A mellékelt készség környékén csöpög: készítettem képet de nem tudom beszúrni, linket meg nem enged.
Szóval a turbomembrán alatti gyűrűnél.
Vagy ha besétálok egy csapágyboltba ott is lehetnek megfelelő méretű tömítések? Van tapasztalatotok a témában?
Köszönöm a figyelmet.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.25 vasárnap, 09:04:54 írta Black » Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2018.12.20 csütörtök, 11:42:49 »

Sziasztok!
'99 1,8TD LUcas adagoló.
Tömítés készletet keresek, ehhez kellene az adagoló pontos típusa. Vagy ha tudjátok honnan lehet rendelni az is jó.
A mellékelt készség környékén csöpög: készítettem képet de nem tudom beszúrni, linket meg nem enged.
Szóval a turbomembrán alatti gyűrűnél.
Vagy ha besétálok egy csapágyboltba ott is lehetnek megfelelő méretű tömítések? Van tapasztalatotok a témában?
Köszönöm a figyelmet.

Csapágyboltban méret szerint adnak, de ahoz kellenek a méretek.
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Turcsanmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2019.01.19 szombat, 18:48:07 »

Sziasztok!

Új vagyok még a fórumon, fél éve vagyok a tulajdonosa egy mk2 1.8 TD kombinak. Hála Nektek sikerült pár problémát megoldani az autón.
A kérdésem az lenne hogy tudom kiszerelni az önindítót? Mert elromlott sajnos, cserélni kellene.

Üdv.

Miki
Naplózva

Mondeo MkII 1.8TD kombi 1998
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2019.01.19 szombat, 21:05:48 »

Sziasztok!

Új vagyok még a fórumon, fél éve vagyok a tulajdonosa egy mk2 1.8 TD kombinak. Hála Nektek sikerült pár problémát megoldani az autón.
A kérdésem az lenne hogy tudom kiszerelni az önindítót? Mert elromlott sajnos, cserélni kellene.

Üdv.

Miki


Azt mondja hogy:
-Bakoljuk fel a járművet (vagy menjünk le aknába alá, tegyk csápos emelére, stb.)
-Szereljük le az alsó motorborítást
-Szereljük ki az első motorfelfüggesztést
Ekkor már hozzá lehet férni az önindítóhoz. Kábel le, két csavarját ki, aztán már kint is van.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Turcsanmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2019.01.19 szombat, 22:13:17 »

Akna, csápos emelő sajnos nincs. Motorburkolat (alsó nincs).
A felfüggesztés, amit írtál, a váltó felé található? (ott akadtam el a csavarokkal)
Naplózva

Mondeo MkII 1.8TD kombi 1998
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 08:45:13 »

Akna, csápos emelő sajnos nincs. Motorburkolat (alsó nincs).
A felfüggesztés, amit írtál, a váltó felé található? (ott akadtam el a csavarokkal)

Hmm... Olyasmi, de a legegyszerűbb úgy ráakadni, hogy ha szembe állsz az autóval, akkor a középvonaltól egy arasznyira jobbra, a bölcső felső részére van csavarozva. Kukkants be az autó alá (akár simán egy tükörrel, emelés nélkül), látni fogod valszeg, hogy mi van útban a szereléshez Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Turcsanmiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 10:49:17 »

Sikerült leszedni, köszi szépen a segítséget.  worship A Ford mérnökei biztos csuklanak, mert ennyire bonyolult hozzáférésű önindítóval még nem volt dolgom. Még egyszer köszi a segítséget.

Üdv.

Miki
Naplózva

Mondeo MkII 1.8TD kombi 1998
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2019.01.20 vasárnap, 12:05:48 »

Sikerült leszedni, köszi szépen a segítséget.  worship A Ford mérnökei biztos csuklanak, mert ennyire bonyolult hozzáférésű önindítóval még nem volt dolgom. Még egyszer köszi a segítséget.

Üdv.

Miki

Egs! Csuklanak ők állandóan, elég nehezen szerelhetőre csináltak meg rengeteg alkatrészt ezeken a Mondeokon.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Mondeós Öcsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2019.08.16 péntek, 09:00:15 »

Segítséget szeretnék kérni egy hozzáértőtől !

   Van egy 2001/4  Ford Mondeo Turnier 2000 DI  Trend kocsim.  Egyszer  (természetesen  Cheesy ) menet közben el kezdett szaggatni, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Nagy nehezen elgurúltam vele egy közeli szereldébe, ahol a mester közölte hogy ő adagoló hibára gyanakszik.  Pár napra rá kipróbáltuk és kb 1 km után szaggatott egyet és kilőtt fekete füstöt a kipufogó.  A szaggatás akkor van mikor váltok és kiengedem a kuplungot. Közben vettem egy 2003 ban gyártott TDCI-t , és ezt így ahogy van meghirdettem. Mikor le mentem hogy lefényképezzem a km órát, ráindítottam kb fél percig, és ez idő alatt a kipufogó alatt a betonon fekete korom gyűlt össze.
Ezek ismeretében ki mire gyanakszik Huh? Egy másik szerelő azt mondta hogy lehet hogy csak az üzemanyag szűrőt elég ha kicserélem, mert lehet hogy valami koszt szedett össze ! Előre is köszönöm a válaszokat !
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2019.08.17 szombat, 08:08:17 »

Segítséget szeretnék kérni egy hozzáértőtől !

   Van egy 2001/4  Ford Mondeo Turnier 2000 DI  Trend kocsim.  Egyszer  (természetesen  Cheesy ) menet közben el kezdett szaggatni, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Nagy nehezen elgurúltam vele egy közeli szereldébe, ahol a mester közölte hogy ő adagoló hibára gyanakszik.  Pár napra rá kipróbáltuk és kb 1 km után szaggatott egyet és kilőtt fekete füstöt a kipufogó.  A szaggatás akkor van mikor váltok és kiengedem a kuplungot. Közben vettem egy 2003 ban gyártott TDCI-t , és ezt így ahogy van meghirdettem. Mikor le mentem hogy lefényképezzem a km órát, ráindítottam kb fél percig, és ez idő alatt a kipufogó alatt a betonon fekete korom gyűlt össze.
Ezek ismeretében ki mire gyanakszik Huh? Egy másik szerelő azt mondta hogy lehet hogy csak az üzemanyag szűrőt elég ha kicserélem, mert lehet hogy valami koszt szedett össze ! Előre is köszönöm a válaszokat !

Legjobb, ha elviszed egy rendes, diagnosztikában is jártas szervizbe. Lehet ez porlasztócsúcs, adagoló, EGR, akár turbó, ... Apropó, neked MK3-as Mondeo-d van, dobd be abba a fórumba (is) a kérdést, ott jobban értenek hozzá.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
sutyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2019.08.19 hétfő, 12:22:31 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék: (na jó, nagyot! Smiley )

Adott egy Lucas adagolós mondi, beálltunk vele a garázsba este, reggel már nem indult. Üzemanyag a szűrőig eljut, de az adagolóból már nem jön ki. Tankig a csövet megnéztem, visszafújtam/megszívtam ok, szűrőt áthidaltam, de úgy se jelenig meg a befecskendő csöveknél.
Akármennyire tekeri is az önindító, akárhányszor is izzítok előtte, meg se pöffen, ezért szerintem valami valahol elzárja a naftát.

Van valami ötletetek, hogy hol akadhat el a GO?

Naplózva
Kelemen Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2019.08.19 hétfő, 14:18:33 »

Halló.
Eladom nagyon jó állapotu td motoromat 97 es
290000 km.
Adagolóstul ,mindenestül,egyben papírokkal átiratható.
Viszont escortban van.
Cooler nélküli turbós.
Kipróbálható,az autó ajándék hozzá ugyanis úgy rohad az alja,hogy nem műszakizzák már le.
Házhoz viszem az autót egyben Bp környékén.
Majd te kikapod a mocit,meg ami kell.
20 327 37 27
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2019.08.20 kedd, 22:27:16 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék: (na jó, nagyot! Smiley )

Adott egy Lucas adagolós mondi, beálltunk vele a garázsba este, reggel már nem indult. Üzemanyag a szűrőig eljut, de az adagolóból már nem jön ki. Tankig a csövet megnéztem, visszafújtam/megszívtam ok, szűrőt áthidaltam, de úgy se jelenig meg a befecskendő csöveknél.
Akármennyire tekeri is az önindító, akárhányszor is izzítok előtte, meg se pöffen, ezért szerintem valami valahol elzárja a naftát.

Van valami ötletetek, hogy hol akadhat el a GO?


Valahol szivárog az üzemanyagcsöved, adagoló környékén érdemes körbenézni, hogy nincs-e kirepedve valamelyik, vagy valami bilincs lelazulva, átmozgatni mindent, hogy látszódjon. Nincs elzárva a rendszer, a dízel simán olyan, hogy ha az adagoló fellevegősödik, az magától nem tudja felszívni az üzemanyagot, dízelben nincs AC pumpa, mint egy benzinesben. Van viszont minden dízelben egy pumpa, amivel fel tudod tölteni az adagolót. A Mondeo TD-ben szemből nézve a motort a jobb oldalon az adagoló ferde "tetején" van egy fekete kör alakú műanyag bumszli (szívócső alatt kb.), azt kell nyomogatni, amíg fel nem keményedik eléggé. Nem kell benyomhatatlannak lennie, valahol 20-50 pumpálás közt lesz a szükséges mennyiség. Utána meg pöcc-röff.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
sutyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2019.08.20 kedd, 22:32:38 »

Köszi, pumpa az sajnos halott.
Csöveket már átnéztem, nem láttam szivárgást.

Pumpa nélkül valahogy fel tudom tölteni az adagolót? A lelazízom a befecskendőcsöveket és pörgetem izzítás nélkül (etzold leírás alapján) sajnos eredménytelen, nem jelenik meg a nafta.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2019.08.21 szerda, 22:44:46 »

Köszi, pumpa az sajnos halott.
Csöveket már átnéztem, nem láttam szivárgást.

Pumpa nélkül valahogy fel tudom tölteni az adagolót? A lelazízom a befecskendőcsöveket és pörgetem izzítás nélkül (etzold leírás alapján) sajnos eredménytelen, nem jelenik meg a nafta.

Hááát.. kéne venni legalább egy bontott működő egységet, nagyon jól tud jönni, ha működik. Valami nagyobb fecskendővel lehet próbálkozni talán, hogy azzal feltölteni. Üresen viszont ne tekerd sokáig, gázolaj nélkül az adagoló kenést se kap, ne menjen tönkre már emiatt.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
sutyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2019.08.23 péntek, 12:47:15 »

Köszi, majd megpróbálom, meg megcsinálom a pumpáját.
Önindítóval sikerült eltakarítom az aknáról, egyelőre marad a garázs mellett.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.