Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:53:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 83   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TD motor  (Megtekintve 1557490 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:53:54 »

TD motor.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.01 kedd, 10:22:09 »

Sziasztok!

Gondolom ez lenne a régi TD-s topik folytatása, szóval ide irok....

A gondom a következő:

Néhány héttel ezelött szétkaptam a gép elejét klimahűtő-kiszerelés miatt és, hogy jobban elférjek lekötöttem az adagolóról az egyik bovdent ami asszem az előtöltést állitja. Kicsit lazának tünt, ezért elkezdtem állitgatni, hogy feszesebb legyen (én hülye falbav)

A gondok itt kezdődtek azt hiszem. Kb azóta melegen néha elhal a motor, bekerepel és persze amikor ezt csinálja, szép kis füstgomolyagot húz magaután.

Már próbálgattam állitgatni rajta, valamivel jobb is lett, de még nem az igazi.
Először azt hittem a turbómembrán pusztult el, igy azt már kicseréltem, mintahogy az összes ehhez tartozó csövet és bilincset is. A hiba továbbra is él.

A kérdésem csak az lenne, hogy hogyan tudnám belőni pontosan a bovdent, vagy honnan tudom meg, hogy esetleg az mozgató-motor "elment-e borért"? (Ha gyújtásra teszem akkor mozgatja a motor, bár kicsit furcsán/hosszan)
Már kezd nagyon idegesiteni. Remélem van valami jó ötletetek...

Üdv Viktor
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.01 kedd, 10:26:30 írta viktorwrz » Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.01 kedd, 15:13:55 »

Sziasztok!
Gondolom ez lenne a régi TD-s topik folytatása, szóval ide irok....
A gondom a következő:
Néhány héttel ezelött szétkaptam a gép elejét klimahűtő-kiszerelés miatt és, hogy jobban elférjek lekötöttem az adagolóról az egyik bovdent ami asszem az előtöltést állitja. Kicsit lazának tünt, ezért elkezdtem állitgatni, hogy feszesebb legyen (én hülye falbav)
A gondok itt kezdődtek azt hiszem. Kb azóta melegen néha elhal a motor, bekerepel és persze amikor ezt csinálja, szép kis füstgomolyagot húz magaután.
Már próbálgattam állitgatni rajta, valamivel jobb is lett, de még nem az igazi.
Először azt hittem a turbómembrán pusztult el, igy azt már kicseréltem, mintahogy az összes ehhez tartozó csövet és bilincset is. A hiba továbbra is él.
A kérdésem csak az lenne, hogy hogyan tudnám belőni pontosan a bovdent, vagy honnan tudom meg, hogy esetleg az mozgató-motor "elment-e borért"? (Ha gyújtásra teszem akkor mozgatja a motor, bár kicsit furcsán/hosszan)
Már kezd nagyon idegesiteni. Remélem van valami jó ötletetek...
Üdv Viktor

valahol azt olvastam, hogy a bowden végénél 1mm "lógásnak" kell lenni üzemmeleg motornál.
de csodálkoznék, ha ilyen egyszerűen megoldódna a motor elhalás.
azért szurkolok  eljen
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.02 szerda, 22:05:29 »

No kipróbáltam amit mondtál. Eddig úgytűnik működik, bár hosszabb útra még nem mentem vele, de határozottan jobb lett   eljen Igaz a klima is kegyetlenül megfogja az autót, de azt legalább tudom "szabályozni"...

Nagyon köszi a segitséget.  worship
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 10:14:24 »

No kipróbáltam amit mondtál. Eddig úgytűnik működik, bár hosszabb útra még nem mentem vele, de határozottan jobb lett   eljen Igaz a klima is kegyetlenül megfogja az autót, de azt legalább tudom "szabályozni"...
Nagyon köszi a segitséget.  worship

reméljük, akkor végleg sikerült a gondodat orvosolni.
a klíma meg már csak ilyen nálunk (vagy az autó?  eplus2)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
viktorwrz
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 10:18:37 »

Ma mentem vele kicsit hosszabb úton (kb 30km). Úgy néz ki sikerült belőni. Az az 1 mm lógás tényleg kell neki. Igy tökéletes!
Kicsit vicces, mert 3 autószerelő is látta már az autót, de mindenki azt mondta, hogy ettől nem csinálhatja. Kiakarták cseréltetni a MAF-szenzort, meg minden érzékelőt.... gun Már kompjúterre is volt dugva. Olyan tárolt hibaüzenetek voltak benne, hogy: pedálhelyzetérzékelőhiba meg folytószelephiba (tudtommal nincsenek is benne Grin) azt mondták ezeket is kikell cserélni.

Ennyit az autószerelőkről...
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 20:19:18 »

Ennyit az autószerelőkről...
Túl sokan nézik az embert fejős tehénnek.   boxer
Naplózva
vszabcsi
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.04 péntek, 17:03:43 »

Hali ALL!

A következő a hibajelenség: 1750-2000 fodulatig 3,4,5 sebességfokozatban közepes gáznál a motor rángat. Padlógáznál nem rángat. /tudom járjak padlógázzal  hehe/ Eddigi javítások: Komplett kuplung és szerkezet csere. Mind a négy gumibak okés. Adagoló BOSCH, semmi elektronika! Ötlet?
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.05 szombat, 13:44:31 »

Hali ALL!

A következő a hibajelenség: 1750-2000 fodulatig 3,4,5 sebességfokozatban közepes gáznál a motor rángat. Padlógáznál nem rángat. /tudom járjak padlógázzal  hehe/ Eddigi javítások: Komplett kuplung és szerkezet csere. Mind a négy gumibak okés. Adagoló BOSCH, semmi elektronika! Ötlet?

Nemlehet h elvagy dugulva valahol? nemkapsz elég üzemanyagot. csak gyorsításoknál megy bele a cucc de sebességtartásnál már nemkap annyit.

(5let)
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.05 szombat, 15:30:09 »

Nemlehet h elvagy dugulva valahol? nemkapsz elég üzemanyagot. csak gyorsításoknál megy bele a cucc de sebességtartásnál már nemkap annyit.

(5let)
Mondjuk a go szűrő ill. a levegő szűrő.Ezeket kapásból..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 13:32:04 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg445621#msg445621
itt azt írjátok, hogy a visszafolyóhoz is érdemes átlátszó csövet rakni. ott elvileg nem lenne "normális" hogy vannak buborékok? attól, hogy a szűrőből levegőmentes go jön, még az adagolóban lelevegősödhet?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.09 szerda, 21:35:10 »

gondolom ez itt a régi td rovat folytatása: levegősödés ügyben a következőre jutottam: kapott a gép egy vadonatúj komplett gázolajszűrőházat membránostol(13800 Ft) aztán kicseréltem a gyári gyorscsatikat 8 mm es üzicső meg bilincs kombóra: legalábbis az előmelegitőröl a szűrőre és a szőrőröl az adagolóra menet csak a visszafolyófelét hagytam egyelőre meg: sajnos a levegősödés tünet továbbra sem mult el teljesen! kérdésem a következő: elvilleg a résolajcsövek felöli végén(tehát a visszafolyóágon) nem tud lelevegősödni ugye? vagy cseréljem le azt is kompletten a tankig?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.09 szerda, 22:02:53 »

gondolom ez itt a régi td rovat folytatása: levegősödés ügyben a következőre jutottam: kapott a gép egy vadonatúj komplett gázolajszűrőházat membránostol(13800 Ft) aztán kicseréltem a gyári gyorscsatikat 8 mm es üzicső meg bilincs kombóra: legalábbis az előmelegitőröl a szűrőre és a szőrőröl az adagolóra menet csak a visszafolyófelét hagytam egyelőre meg: sajnos a levegősödés tünet továbbra sem mult el teljesen! kérdésem a következő: elvilleg a résolajcsövek felöli végén(tehát a visszafolyóágon) nem tud lelevegősödni ugye? vagy cseréljem le azt is kompletten a tankig?

az adagoló és a szűrő közé ugye átlátszó csövet raktál? mert akkor pikk-pakk kiderül, hogy az új szűrőd nincs jól összerakva (esetleg az előmelegítőnél van valami gond) vagy sajnos mégis az adagoló környékén kell keresni a levegőt.
így szakaszosan tudsz hibát feltárni.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 10:09:04 »

ide süssetek a résolaj csőbe álltalában felhabosodott gázolaj kerül ezrt nem mindegy milyet tankolsz kisérletezétek ki melyik gázolaj a legjobb a gépeteknek
vegyétek figyelembe hogy a kénmentes gázolajhoz adalék kell mert nem jó a kenése
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 11:03:26 »

ide süssetek a résolaj csőbe álltalában felhabosodott gázolaj kerül ezrt nem mindegy milyet tankolsz kisérletezétek ki melyik gázolaj a legjobb a gépeteknek
vegyétek figyelembe hogy a kénmentes gázolajhoz adalék kell mert nem jó a kenése

Nekem most egesz hetvegen kannan volt a lukacs. En is azt figyeltem meg, hogy folyamatosan van minimalis habzas a visszatero agban, akkor is ha a szuro felol nem kap buborekot. Ezek szerint ettol nem kell megijedni?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 11:05:52 »

Nekem most egesz hetvegen kannan volt a lukacs. En is azt figyeltem meg, hogy folyamatosan van minimalis habzas a visszatero agban, akkor is ha a szuro felol nem kap buborekot. Ezek szerint ettol nem kell megijedni?
ez a normális a tökéletest én se tudtam elérni valamennyi habzás marad de minimalizálni lehet.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 19:40:38 »

vegyétek figyelembe hogy a kénmentes gázolajhoz adalék kell mert nem jó a kenése
A kén nem ken semmit. az adagolókat mindig a gázolaj kente eddig is és ezután is. Összekevered az ólommentes benzinnel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.11 péntek, 21:44:23 »

Joy,

Kormolok nagyon?  eplus2
Naplózva
ReaperGopher
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.12 szombat, 08:02:43 »

A kén nem ken semmit. az adagolókat mindig a gázolaj kente eddig is és ezután is. Összekevered az ólommentes benzinnel
Sajnos ez tévedés. A kén kenőanyag volt régen a gázolajokban. A benzinnél amivel te kevered régen tetraetil-ólom vagy tetrametil-ólom adalékanyagot használtak ami ma már tilos helyette van ólommentes kenőanyagként az MTBE (Kaliforniába már ezt is kezdik mérgezőnek tartani , már én is láttam kúton figyelmeztető feliratot az MTBE tartamra)
A gázolajnál egyre szigorodó szabványok határozzák a kéntartalmat ami régen 50-80 ppm felett is volt. Na az még alkalmas volt kenésre. csak  a baj az hogy a kén katalizátor gyilkos, ráadásul savas esőt okoz. A mostani gázolajokat a kéntartalom hiánya miatt kell adalékolni mert önmagában a gázolajnak elégtelen a kenése, mondjuk úgy hogy inkább hűtésre jó.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.12 szombat, 08:07:55 »

Joy,

Kormolok nagyon?  eplus2
igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vszabcsi
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.12 szombat, 12:59:19 »

Hali ALL!

A következő a hibajelenség: 1750-2000 fodulatig 3,4,5 sebességfokozatban közepes gáznál a motor rángat. Padlógáznál nem rángat. /tudom járjak padlógázzal  hehe/ Eddigi javítások: Komplett kuplung és szerkezet csere. Mind a négy gumibak okés. Adagoló BOSCH, semmi elektronika! Ötlet?

Hali All! Megoldódott a fenti probléma!!! a Hátsó váltótartó gumibak volt ***. / kimozgott a gumi a házba / Köszi az egyéb tippeket.

« Utoljára szerkesztve: 2009.09.12 szombat, 14:57:53 írta vszabcsi » Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.12 szombat, 20:00:32 »

na megvan a levegősödésem oka: a gázolajszűrőházat ami öszefogja hosszú csavar annak a felső gumigyürüjénél kapta a levegőt...jó ez az átlátszó csöves dolog ajánlom mindenkinek akinek hasonló problémája van!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 08:46:30 »

na megvan a levegősödésem oka: a gázolajszűrőházat ami öszefogja hosszú csavar annak a felső gumigyürüjénél kapta a levegőt...jó ez az átlátszó csöves dolog ajánlom mindenkinek akinek hasonló problémája van!
eljen pias
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 20:39:41 »

Készültek ma képek Mk1-2 előtöltésállítás ügyben. Nemsoká megosztom őket...  eljen
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 20:56:11 »

Készültek ma képek Mk1-2 előtöltésállítás ügyben. Nemsoká megosztom őket...  eljen
eljen  taps
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 13:02:25 »

Előtöltés állítás képekben
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 13:41:10 »

Készültek ma képek Mk1-2 előtöltésállítás ügyben. Nemsoká megosztom őket...  eljen

Bocs, eddig nem ertem ra beszamolni. Szoval a reggeli inditas biztato eredmenyt hozott:
Egy hosszut izzitottam, nem poccent egybol, hanem csak 2-3 fordulat utan. Ez viszont nagy fegyverteny, ugyanis eddig 2 hosszu izzitassal lehetett ugyanezt -vagy meg ezt sem- produkalni. taps
Ha lesz egy kis idom vmelyik hetvegen, valoszinuleg meg allitok rajta.
Ezuton is koszonet TaDe-nak, nameg szuzek zsakszamra! worship worship worship
Naplózva
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 13:41:45 »


Kiraly lett. eljen
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 13:51:59 »

...Ha lesz egy kis idom vmelyik hetvegen, valoszinuleg meg allitok rajta....
Szerintem még jó 1 mm elfér, ha nagyon csattógós, inkább állíts vissza. A sok előtöltés dugót bír lukasztani.  szomoru1
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 14:23:23 »

Kiraly lett. eljen
Köszönöm a képeket hozzá!  worship taps eljen
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 14:33:35 »

igenszupi eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:57:54 »

Üdv!
milyen tipusú generátor van nektek a TD ben?? szijtárcsát akarok cserélni kellene a pontos tipus, alámásztam de seholsem látok cetlit vagy adattáblát róla...97.09.havi a gép tehát MKkII mondinak felel meg
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:34:20 »

szerintemeztökjólett  eljen  taps
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:35:26 »

szerintemeztökjólett  eljen  taps
Köcce.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:17:27 »

Üdv!
milyen tipusú generátor van nektek a TD ben?? szijtárcsát akarok cserélni kellene a pontos tipus, alámásztam de seholsem látok cetlit vagy adattáblát róla...97.09.havi a gép tehát MKkII mondinak felel meg

azt hiszem pont azon az oldalán van, ahol a feszszabályzó is. van motorcraft, meg lucas gyártmány gyárilag, de bosch-t is lehet kapni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:36:40 »

leszedtük nagynehezen...magnetti marelli...nem gondoltam vna
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:45:24 »

leszedtük nagynehezen...magnetti marelli...nem gondoltam vna
az a motorcraft néven futó, ha jól emlékszem. az mk2 önindító is az
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 09:33:22 »


csatlakozom az előttem szólókhoz: jó a leírás!  eljen
(bár egyedül még most sem állnék neki  Wink)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
avokado
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 10:23:50 »

csatlakozom az előttem szólókhoz: jó a leírás!  eljen
(bár egyedül még most sem állnék neki  Wink)

Ahogy figyeltem a legrazosabb resze a muveletnek az esetlegesen tulhuzott csavarok kioldasa, nameg a szukos hely. eljen
Naplózva
swatch
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 10:30:19 »

Ahogy figyeltem a legrazosabb resze a muveletnek az esetlegesen tulhuzott csavarok kioldasa, nameg a szukos hely. eljen
Ja én emiatt hagytam rá. Angry
(no meg jóvón egy normális korva készlet  rinya)
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:06:55 »

(no meg jóvón egy normális korva készlet  rinya)

már én is tudom, mit kérek karácsonyra  eplus2

más:
volt már valakinek olyan, hogy hajtósabb szakasz után (pl. autópálya), benyomva a kuplungot, a fordulat leesik  ahogy kell, de egy másodpercre felvillan az olajnyomás lámpa? aztán utána minden ok. hétvégén figyeltem meg országutazás meg autópályázás közben. olajszint rendben, azt megnéztem.

Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:16:00 »

már én is tudom, mit kérek karácsonyra  eplus2

más:
volt már valakinek olyan, hogy hajtósabb szakasz után (pl. autópálya), benyomva a kuplungot, a fordulat leesik  ahogy kell, de egy másodpercre felvillan az olajnyomás lámpa? aztán utána minden ok. hétvégén figyeltem meg országutazás meg autópályázás közben. olajszint rendben, azt megnéztem.


Olajcsere mikor volt?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:19:46 »

Olajcsere mikor volt?

februárban, kb 5000km-rel ezelőtt. 5W-30 ford ment bele.
azóta ezek voltak: vezérműszíj-csere, előtöltés állítás, go szűrő csere.
ja és egy kicsit állítottam a hidegíndító patron bowdenjén.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:22:54 »

februárban, kb 5000km-rel ezelőtt. 5W-30 ford ment bele.
azóta ezek voltak: vezérműszíj-csere, előtöltés állítás, go szűrő csere.
ja és egy kicsit állítottam a hidegíndító patron bowdenjén.
8000-nél cseréled az olajat? wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:24:09 »

februárban, kb 5000km-rel ezelőtt. 5W-30 ford ment bele.
azóta ezek voltak: vezérműszíj-csere, előtöltés állítás, go szűrő csere.
ja és egy kicsit állítottam a hidegíndító patron bowdenjén.
Olajcserét te csináltad? Ki lett mosva a motor? Olajszűrő volt cserélve?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:25:46 »

8000-nél cseréled az olajat? wave

kb 10.000-re van belőve az ütemtervem szerint...
szűrővel lett cserélve, mosva nem volt, előttem csinálták a marsoban.
az előző periódusban nem volt ez a hibajelenség, csak ezen a héten jött elő.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:27:41 »

kb 10.000-re van belőve az ütemtervem szerint...
szűrővel lett cserélve, mosva nem volt, előttem csinálták a marsoban.
az előző periódusban nem volt ez a hibajelenség, csak ezen a héten jött elő.
Szerintem, vagy koszos az olaj szomoru1, vagy haldoklik az olajszivattyu rinya.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:33:04 »

Szerintem, vagy koszos az olaj szomoru1, vagy haldoklik az olajszivattyu rinya.
nem 10/40-t raksz bele?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:35:29 »

Szerintem, vagy koszos az olaj szomoru1, vagy haldoklik az olajszivattyu rinya.

akkor jobban kell figyelnem a dologra. gondolom ha majd minden fordulateséskor csinálja, városban is, gyűjthetek az utóbbira Sad
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:38:14 »

nem 10/40-t raksz bele?

télen is az utcán állok, nomeg a könyvében is az 5-30at javasolják, ezért rakok bele ilyet.
eddig nem tapasztaltam, hogy valami nem stimmelne emiatt  szomoru1
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 83   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.