Scratch
|
|
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:53:54 » |
|
TD motor.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
viktorwrz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.01 kedd, 10:22:09 » |
|
Sziasztok! Gondolom ez lenne a régi TD-s topik folytatása, szóval ide irok.... A gondom a következő: Néhány héttel ezelött szétkaptam a gép elejét klimahűtő-kiszerelés miatt és, hogy jobban elférjek lekötöttem az adagolóról az egyik bovdent ami asszem az előtöltést állitja. Kicsit lazának tünt, ezért elkezdtem állitgatni, hogy feszesebb legyen (én hülye ) A gondok itt kezdődtek azt hiszem. Kb azóta melegen néha elhal a motor, bekerepel és persze amikor ezt csinálja, szép kis füstgomolyagot húz magaután. Már próbálgattam állitgatni rajta, valamivel jobb is lett, de még nem az igazi. Először azt hittem a turbómembrán pusztult el, igy azt már kicseréltem, mintahogy az összes ehhez tartozó csövet és bilincset is. A hiba továbbra is él. A kérdésem csak az lenne, hogy hogyan tudnám belőni pontosan a bovdent, vagy honnan tudom meg, hogy esetleg az mozgató-motor "elment-e borért"? (Ha gyújtásra teszem akkor mozgatja a motor, bár kicsit furcsán/hosszan) Már kezd nagyon idegesiteni. Remélem van valami jó ötletetek... Üdv Viktor
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.01 kedd, 10:26:30 írta viktorwrz »
|
Naplózva
|
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.01 kedd, 15:13:55 » |
|
Sziasztok! Gondolom ez lenne a régi TD-s topik folytatása, szóval ide irok.... A gondom a következő: Néhány héttel ezelött szétkaptam a gép elejét klimahűtő-kiszerelés miatt és, hogy jobban elférjek lekötöttem az adagolóról az egyik bovdent ami asszem az előtöltést állitja. Kicsit lazának tünt, ezért elkezdtem állitgatni, hogy feszesebb legyen (én hülye ) A gondok itt kezdődtek azt hiszem. Kb azóta melegen néha elhal a motor, bekerepel és persze amikor ezt csinálja, szép kis füstgomolyagot húz magaután. Már próbálgattam állitgatni rajta, valamivel jobb is lett, de még nem az igazi. Először azt hittem a turbómembrán pusztult el, igy azt már kicseréltem, mintahogy az összes ehhez tartozó csövet és bilincset is. A hiba továbbra is él. A kérdésem csak az lenne, hogy hogyan tudnám belőni pontosan a bovdent, vagy honnan tudom meg, hogy esetleg az mozgató-motor "elment-e borért"? (Ha gyújtásra teszem akkor mozgatja a motor, bár kicsit furcsán/hosszan) Már kezd nagyon idegesiteni. Remélem van valami jó ötletetek... Üdv Viktor valahol azt olvastam, hogy a bowden végénél 1mm "lógásnak" kell lenni üzemmeleg motornál. de csodálkoznék, ha ilyen egyszerűen megoldódna a motor elhalás. azért szurkolok
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
viktorwrz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.02 szerda, 22:05:29 » |
|
No kipróbáltam amit mondtál. Eddig úgytűnik működik, bár hosszabb útra még nem mentem vele, de határozottan jobb lett Igaz a klima is kegyetlenül megfogja az autót, de azt legalább tudom "szabályozni"... Nagyon köszi a segitséget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 10:14:24 » |
|
No kipróbáltam amit mondtál. Eddig úgytűnik működik, bár hosszabb útra még nem mentem vele, de határozottan jobb lett Igaz a klima is kegyetlenül megfogja az autót, de azt legalább tudom "szabályozni"... Nagyon köszi a segitséget. reméljük, akkor végleg sikerült a gondodat orvosolni. a klíma meg már csak ilyen nálunk (vagy az autó? )
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
viktorwrz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 10:18:37 » |
|
Ma mentem vele kicsit hosszabb úton (kb 30km). Úgy néz ki sikerült belőni. Az az 1 mm lógás tényleg kell neki. Igy tökéletes! Kicsit vicces, mert 3 autószerelő is látta már az autót, de mindenki azt mondta, hogy ettől nem csinálhatja. Kiakarták cseréltetni a MAF-szenzort, meg minden érzékelőt.... Már kompjúterre is volt dugva. Olyan tárolt hibaüzenetek voltak benne, hogy: pedálhelyzetérzékelőhiba meg folytószelephiba (tudtommal nincsenek is benne ) azt mondták ezeket is kikell cserélni. Ennyit az autószerelőkről...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.03 csütörtök, 20:19:18 » |
|
Ennyit az autószerelőkről...
Túl sokan nézik az embert fejős tehénnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vszabcsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.04 péntek, 17:03:43 » |
|
Hali ALL! A következő a hibajelenség: 1750-2000 fodulatig 3,4,5 sebességfokozatban közepes gáznál a motor rángat. Padlógáznál nem rángat. /tudom járjak padlógázzal / Eddigi javítások: Komplett kuplung és szerkezet csere. Mind a négy gumibak okés. Adagoló BOSCH, semmi elektronika! Ötlet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Trigolasjaja
|
|
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.05 szombat, 13:44:31 » |
|
Hali ALL! A következő a hibajelenség: 1750-2000 fodulatig 3,4,5 sebességfokozatban közepes gáznál a motor rángat. Padlógáznál nem rángat. /tudom járjak padlógázzal / Eddigi javítások: Komplett kuplung és szerkezet csere. Mind a négy gumibak okés. Adagoló BOSCH, semmi elektronika! Ötlet? Nemlehet h elvagy dugulva valahol? nemkapsz elég üzemanyagot. csak gyorsításoknál megy bele a cucc de sebességtartásnál már nemkap annyit. (5let)
|
|
|
Naplózva
|
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.05 szombat, 15:30:09 » |
|
Nemlehet h elvagy dugulva valahol? nemkapsz elég üzemanyagot. csak gyorsításoknál megy bele a cucc de sebességtartásnál már nemkap annyit.
(5let)
Mondjuk a go szűrő ill. a levegő szűrő.Ezeket kapásból.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.07 hétfő, 13:32:04 » |
|
http://mondeo.hu/index.php?topic=11.msg445621#msg445621itt azt írjátok, hogy a visszafolyóhoz is érdemes átlátszó csövet rakni. ott elvileg nem lenne "normális" hogy vannak buborékok? attól, hogy a szűrőből levegőmentes go jön, még az adagolóban lelevegősödhet?
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.09 szerda, 21:35:10 » |
|
gondolom ez itt a régi td rovat folytatása: levegősödés ügyben a következőre jutottam: kapott a gép egy vadonatúj komplett gázolajszűrőházat membránostol(13800 Ft) aztán kicseréltem a gyári gyorscsatikat 8 mm es üzicső meg bilincs kombóra: legalábbis az előmelegitőröl a szűrőre és a szőrőröl az adagolóra menet csak a visszafolyófelét hagytam egyelőre meg: sajnos a levegősödés tünet továbbra sem mult el teljesen! kérdésem a következő: elvilleg a résolajcsövek felöli végén(tehát a visszafolyóágon) nem tud lelevegősödni ugye? vagy cseréljem le azt is kompletten a tankig?
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.09 szerda, 22:02:53 » |
|
gondolom ez itt a régi td rovat folytatása: levegősödés ügyben a következőre jutottam: kapott a gép egy vadonatúj komplett gázolajszűrőházat membránostol(13800 Ft) aztán kicseréltem a gyári gyorscsatikat 8 mm es üzicső meg bilincs kombóra: legalábbis az előmelegitőröl a szűrőre és a szőrőröl az adagolóra menet csak a visszafolyófelét hagytam egyelőre meg: sajnos a levegősödés tünet továbbra sem mult el teljesen! kérdésem a következő: elvilleg a résolajcsövek felöli végén(tehát a visszafolyóágon) nem tud lelevegősödni ugye? vagy cseréljem le azt is kompletten a tankig?
az adagoló és a szűrő közé ugye átlátszó csövet raktál? mert akkor pikk-pakk kiderül, hogy az új szűrőd nincs jól összerakva (esetleg az előmelegítőnél van valami gond) vagy sajnos mégis az adagoló környékén kell keresni a levegőt. így szakaszosan tudsz hibát feltárni.
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 10:09:04 » |
|
ide süssetek a résolaj csőbe álltalában felhabosodott gázolaj kerül ezrt nem mindegy milyet tankolsz kisérletezétek ki melyik gázolaj a legjobb a gépeteknek vegyétek figyelembe hogy a kénmentes gázolajhoz adalék kell mert nem jó a kenése
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
avokado
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 11:03:26 » |
|
ide süssetek a résolaj csőbe álltalában felhabosodott gázolaj kerül ezrt nem mindegy milyet tankolsz kisérletezétek ki melyik gázolaj a legjobb a gépeteknek vegyétek figyelembe hogy a kénmentes gázolajhoz adalék kell mert nem jó a kenése
Nekem most egesz hetvegen kannan volt a lukacs. En is azt figyeltem meg, hogy folyamatosan van minimalis habzas a visszatero agban, akkor is ha a szuro felol nem kap buborekot. Ezek szerint ettol nem kell megijedni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 11:05:52 » |
|
Nekem most egesz hetvegen kannan volt a lukacs. En is azt figyeltem meg, hogy folyamatosan van minimalis habzas a visszatero agban, akkor is ha a szuro felol nem kap buborekot. Ezek szerint ettol nem kell megijedni?
ez a normális a tökéletest én se tudtam elérni valamennyi habzás marad de minimalizálni lehet.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.10 csütörtök, 19:40:38 » |
|
vegyétek figyelembe hogy a kénmentes gázolajhoz adalék kell mert nem jó a kenése
A kén nem ken semmit. az adagolókat mindig a gázolaj kente eddig is és ezután is. Összekevered az ólommentes benzinnel
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.11 péntek, 21:44:23 » |
|
Joy, Kormolok nagyon?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ReaperGopher
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.12 szombat, 08:02:43 » |
|
A kén nem ken semmit. az adagolókat mindig a gázolaj kente eddig is és ezután is. Összekevered az ólommentes benzinnel
Sajnos ez tévedés. A kén kenőanyag volt régen a gázolajokban. A benzinnél amivel te kevered régen tetraetil-ólom vagy tetrametil-ólom adalékanyagot használtak ami ma már tilos helyette van ólommentes kenőanyagként az MTBE (Kaliforniába már ezt is kezdik mérgezőnek tartani , már én is láttam kúton figyelmeztető feliratot az MTBE tartamra) A gázolajnál egyre szigorodó szabványok határozzák a kéntartalmat ami régen 50-80 ppm felett is volt. Na az még alkalmas volt kenésre. csak a baj az hogy a kén katalizátor gyilkos, ráadásul savas esőt okoz. A mostani gázolajokat a kéntartalom hiánya miatt kell adalékolni mert önmagában a gázolajnak elégtelen a kenése, mondjuk úgy hogy inkább hűtésre jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.12 szombat, 08:07:55 » |
|
Joy, Kormolok nagyon? igen
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
vszabcsi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.12 szombat, 12:59:19 » |
|
Hali ALL! A következő a hibajelenség: 1750-2000 fodulatig 3,4,5 sebességfokozatban közepes gáznál a motor rángat. Padlógáznál nem rángat. /tudom járjak padlógázzal / Eddigi javítások: Komplett kuplung és szerkezet csere. Mind a négy gumibak okés. Adagoló BOSCH, semmi elektronika! Ötlet? Hali All! Megoldódott a fenti probléma!!! a Hátsó váltótartó gumibak volt ***. / kimozgott a gumi a házba / Köszi az egyéb tippeket.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.12 szombat, 14:57:53 írta vszabcsi »
|
Naplózva
|
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.12 szombat, 20:00:32 » |
|
na megvan a levegősödésem oka: a gázolajszűrőházat ami öszefogja hosszú csavar annak a felső gumigyürüjénél kapta a levegőt...jó ez az átlátszó csöves dolog ajánlom mindenkinek akinek hasonló problémája van!
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 08:46:30 » |
|
na megvan a levegősödésem oka: a gázolajszűrőházat ami öszefogja hosszú csavar annak a felső gumigyürüjénél kapta a levegőt...jó ez az átlátszó csöves dolog ajánlom mindenkinek akinek hasonló problémája van!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 20:39:41 » |
|
Készültek ma képek Mk1-2 előtöltésállítás ügyben. Nemsoká megosztom őket...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 20:56:11 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 13:02:25 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
avokado
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 13:41:10 » |
|
Készültek ma képek Mk1-2 előtöltésállítás ügyben. Nemsoká megosztom őket... Bocs, eddig nem ertem ra beszamolni. Szoval a reggeli inditas biztato eredmenyt hozott: Egy hosszut izzitottam, nem poccent egybol, hanem csak 2-3 fordulat utan. Ez viszont nagy fegyverteny, ugyanis eddig 2 hosszu izzitassal lehetett ugyanezt -vagy meg ezt sem- produkalni. Ha lesz egy kis idom vmelyik hetvegen, valoszinuleg meg allitok rajta. Ezuton is koszonet TaDe-nak, nameg szuzek zsakszamra!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
avokado
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 13:41:45 » |
|
Kiraly lett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 13:51:59 » |
|
...Ha lesz egy kis idom vmelyik hetvegen, valoszinuleg meg allitok rajta....
Szerintem még jó 1 mm elfér, ha nagyon csattógós, inkább állíts vissza. A sok előtöltés dugót bír lukasztani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 14:23:23 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 14:33:35 » |
|
igenszupi
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:57:54 » |
|
Üdv! milyen tipusú generátor van nektek a TD ben?? szijtárcsát akarok cserélni kellene a pontos tipus, alámásztam de seholsem látok cetlit vagy adattáblát róla...97.09.havi a gép tehát MKkII mondinak felel meg
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:34:20 » |
|
szerintemeztökjólett
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 19:35:26 » |
|
szerintemeztökjólett Köcce.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:17:27 » |
|
Üdv! milyen tipusú generátor van nektek a TD ben?? szijtárcsát akarok cserélni kellene a pontos tipus, alámásztam de seholsem látok cetlit vagy adattáblát róla...97.09.havi a gép tehát MKkII mondinak felel meg
azt hiszem pont azon az oldalán van, ahol a feszszabályzó is. van motorcraft, meg lucas gyártmány gyárilag, de bosch-t is lehet kapni
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:36:40 » |
|
leszedtük nagynehezen...magnetti marelli...nem gondoltam vna
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:45:24 » |
|
leszedtük nagynehezen...magnetti marelli...nem gondoltam vna
az a motorcraft néven futó, ha jól emlékszem. az mk2 önindító is az
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 09:33:22 » |
|
csatlakozom az előttem szólókhoz: jó a leírás! (bár egyedül még most sem állnék neki )
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
avokado
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 10:23:50 » |
|
csatlakozom az előttem szólókhoz: jó a leírás! (bár egyedül még most sem állnék neki ) Ahogy figyeltem a legrazosabb resze a muveletnek az esetlegesen tulhuzott csavarok kioldasa, nameg a szukos hely.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 10:30:19 » |
|
Ahogy figyeltem a legrazosabb resze a muveletnek az esetlegesen tulhuzott csavarok kioldasa, nameg a szukos hely. Ja én emiatt hagytam rá. (no meg jóvón egy normális korva készlet )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:06:55 » |
|
(no meg jóvón egy normális korva készlet ) már én is tudom, mit kérek karácsonyra más: volt már valakinek olyan, hogy hajtósabb szakasz után (pl. autópálya), benyomva a kuplungot, a fordulat leesik ahogy kell, de egy másodpercre felvillan az olajnyomás lámpa? aztán utána minden ok. hétvégén figyeltem meg országutazás meg autópályázás közben. olajszint rendben, azt megnéztem.
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:16:00 » |
|
már én is tudom, mit kérek karácsonyra más: volt már valakinek olyan, hogy hajtósabb szakasz után (pl. autópálya), benyomva a kuplungot, a fordulat leesik ahogy kell, de egy másodpercre felvillan az olajnyomás lámpa? aztán utána minden ok. hétvégén figyeltem meg országutazás meg autópályázás közben. olajszint rendben, azt megnéztem. Olajcsere mikor volt?
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:19:46 » |
|
Olajcsere mikor volt?
februárban, kb 5000km-rel ezelőtt. 5W-30 ford ment bele. azóta ezek voltak: vezérműszíj-csere, előtöltés állítás, go szűrő csere. ja és egy kicsit állítottam a hidegíndító patron bowdenjén.
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:22:54 » |
|
februárban, kb 5000km-rel ezelőtt. 5W-30 ford ment bele. azóta ezek voltak: vezérműszíj-csere, előtöltés állítás, go szűrő csere. ja és egy kicsit állítottam a hidegíndító patron bowdenjén.
8000-nél cseréled az olajat?
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:24:09 » |
|
februárban, kb 5000km-rel ezelőtt. 5W-30 ford ment bele. azóta ezek voltak: vezérműszíj-csere, előtöltés állítás, go szűrő csere. ja és egy kicsit állítottam a hidegíndító patron bowdenjén.
Olajcserét te csináltad? Ki lett mosva a motor? Olajszűrő volt cserélve?
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:25:46 » |
|
8000-nél cseréled az olajat? kb 10.000-re van belőve az ütemtervem szerint... szűrővel lett cserélve, mosva nem volt, előttem csinálták a marsoban. az előző periódusban nem volt ez a hibajelenség, csak ezen a héten jött elő.
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:27:41 » |
|
kb 10.000-re van belőve az ütemtervem szerint... szűrővel lett cserélve, mosva nem volt, előttem csinálták a marsoban. az előző periódusban nem volt ez a hibajelenség, csak ezen a héten jött elő.
Szerintem, vagy koszos az olaj , vagy haldoklik az olajszivattyu .
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:33:04 » |
|
Szerintem, vagy koszos az olaj , vagy haldoklik az olajszivattyu . nem 10/40-t raksz bele?
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:35:29 » |
|
Szerintem, vagy koszos az olaj , vagy haldoklik az olajszivattyu . akkor jobban kell figyelnem a dologra. gondolom ha majd minden fordulateséskor csinálja, városban is, gyűjthetek az utóbbira
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 20:38:14 » |
|
nem 10/40-t raksz bele?
télen is az utcán állok, nomeg a könyvében is az 5-30at javasolják, ezért rakok bele ilyet. eddig nem tapasztaltam, hogy valami nem stimmelne emiatt
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
|