Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:37:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1672598 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2600 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:13:18 »

Na, ez a téma érdekel engem is. Generátorszíjat, vezető görgőt meg szervopumpát fogok cserélni, és gondoltam, ha már ezeket cserélem, akkor vízpumpát is, hisz az is a generátor szíjról van hajtva, nem a vezérműszíjról. Sőt, az ábra szerint a vezérléshez a vízpumpának semmi köze. Na most akkor hogy is van? Felejtsem el inkább a vízpumpa cserét, és majd csak a egyszer meggazdagszok és milliomos leszek, és lesz annyi pénzem hogy vezérlést cseréltessek, akkor legyen a vízpumpa csere is, különben tönkrevágom a motort vagy mi? egyáltalán, ha a vízpumpát a generátorszíj hajtja, akkor hogy tudom a cseréjével elugrasztani a vezérlést? Nem értem, bonyolult ez a téma nekem. Sad
lehet, hogy a generátorszíj hajtja, de a vezérlés mögött van a vízpumpa, tehát le kell bontani a vezérlést hozzá
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2601 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 14:04:35 »

lehet, hogy a generátorszíj hajtja, de a vezérlés mögött van a vízpumpa, tehát le kell bontani a vezérlést hozzá

Értem. Na, ez egy ábrán sincs rajta. falbav
Akkor elrakom félre - jó messzire - a vízpumpát, és maradok a vezető görgő + szervopumpa + generátorszíj cserénél. Akkor legalább annyi mindent nem is kell lebontani. Így már tisztább a kép. Vezérműszíj cserére meg még spórolok egy évet, és akkor megejtem a vízpumpa cserét is.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2602 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 09:10:02 »

sziasztok, meleg motornál hallom hogy ciripel a motor erősebb gyorsításnál. én trafócserét tippelnék, de jó lenne ha valaki tutira mondaná, mert nem olcsó az a cucc.

köszi szépen  integet2

Hali, tegnap jöttem pályán, és mondjuk 130nál kirakom üresbe, a fordulat marad 3500. miért nem esik le?  Shocked

köszi
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #2603 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 09:55:46 »

Hali, tegnap jöttem pályán, és mondjuk 130nál kirakom üresbe, a fordulat marad 3500. miért nem esik le?  Shocked

köszi

Valószínűleg ereszt valamelyik vákumcső.
Naplózva
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #2604 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 12:25:36 »

Hali, tegnap jöttem pályán, és mondjuk 130nál kirakom üresbe, a fordulat marad 3500. miért nem esik le?  Shocked

köszi

Hali !! szerintem az alapjárati szelepet(motort)meg kéne tisztítani amig nem lesz késő!!!!
Naplózva
IFR914
Vendég
« Új hozzászólás #2605 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 12:31:25 »

rinya
Sziasztok!Nekem a következő a gondom :- nehezen indul,vagy nem is indul
                                                       - sokat eszik
                                                       - ha le húzom a motor hőfok érzékelőt(termosztát felett)akkor tudok vele     
                                                          menni!Az jeladó jó!!
Én az alapjárati szelepre gondolok!! tudna valaki segíteni??   MONDI '95  1,6 90le


ÜDV:IFR914 rinya


PROBLÉMA MEGOLDVA!!! ( angel EGY FORDOS BARÁTOM ÁLTAL!  angel)Injektorokat cseréltünk! most O.K! smile
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #2606 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 12:41:47 »

Hali !! szerintem az alapjárati szelepet(motort)meg kéne tisztítani amig nem lesz késő!!!!
magas fordulaton meleg motornál nem játszik az alapjárati motor.Hideg motor vagy alapjárat,alacsony fordulat.De egyszerű,le kell húzni a csatiját,gyorsítás után gáz el.Ha marad a fordulat akkor más a ludas.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.08 vasárnap, 12:45:31 írta szuperhangya » Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2607 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 10:49:38 »

magas fordulaton meleg motornál nem játszik az alapjárati motor.Hideg motor vagy alapjárat,alacsony fordulat.De egyszerű,le kell húzni a csatiját,gyorsítás után gáz el.Ha marad a fordulat akkor más a ludas.

hali, próbálok még pár észrevételt megosztani. városban nincs gond az alapjárattal, bár időnként meleg motornál van hogy 1200 körüli, de jellemzően 850. viszont hidegen jobban megy, egyből gyorsul, melegen viszont tétovázik, hirtelen padlógáznál olyan mintha kicsit fuldokolna, de utána elindul. valamint mintha motorféken rángatna, elképzelhető hogy motorféken is ad valamelyik injektor benzint időnként? meg ugye megvan még ez a ciripelés is. vákuumcsöveket átnéztem ahogy tudtam, nem találtam semmi lyukat, a T elemet betekertem szigetelőszalaggal rendesen, hátha de nem.

érdekes.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #2608 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 19:48:29 »


PROBLÉMA MEGOLDVA!!! ( angel EGY FORDOS BARÁTOM ÁLTAL!  angel)Injektorokat cseréltünk! most O.K! smile

 taps taps Örülök, hogy tudtam segíteni!  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2609 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 22:12:30 »

hali, próbálok még pár észrevételt megosztani. városban nincs gond az alapjárattal, bár időnként meleg motornál van hogy 1200 körüli, de jellemzően 850. viszont hidegen jobban megy, egyből gyorsul, melegen viszont tétovázik, hirtelen padlógáznál olyan mintha kicsit fuldokolna, de utána elindul. valamint mintha motorféken rángatna, elképzelhető hogy motorféken is ad valamelyik injektor benzint időnként? meg ugye megvan még ez a ciripelés is. vákuumcsöveket átnéztem ahogy tudtam, nem találtam semmi lyukat, a T elemet betekertem szigetelőszalaggal rendesen, hátha de nem.

érdekes.

nem szív farsot az injektoroknál? nekem is ez van! cserélnem kellene a tömítéseket a közös befecskendező ház tömítéseit! Fújjál oda féktisztítót és ha felpörög, akkor megvan a hiba! Ja!! Még valami! Magyarországon nem lehet kapni ilyen tömítést!! A cromax is csak rendelni tud külföldről!!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
glaccer
Vendég
« Új hozzászólás #2610 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 22:19:49 »

Üdv mindenkinek! Tudna nekem valaki segiteni,hogy hogyan tudnám nullára állitani a motorvezérlést ?(94' dohc 1.6 16v motorkód: L1F)  Szerintem nem nullponton van. Halkan kopog alapjáraton(vizpumpa csere óta).Elöre is köszönöm!
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2611 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 22:37:53 »

Üdv mindenkinek! Tudna nekem valaki segiteni,hogy hogyan tudnám nullára állitani a motorvezérlést ?(94' dohc 1.6 16v motorkód: L1F)  Szerintem nem nullponton van. Halkan kopog alapjáraton(vizpumpa csere óta).Elöre is köszönöm!


Szelepfedél le, vezérműtengelyek ékelve a hengerfejjel egyvonalba, főtengely jeladó ki, egyes dugattyú felső holtpontra( ekkor egy éket tudsz betenni a főtengely jeladó helyére, olyan mint a flexen, amikor gombbal kell rögzíteni, hogy le tudd venni a vágókorongot) szíj felhelyez, a hűtő felöli oldal legyen feszes, feszítő meghúz és kész! éket kivenni( vez.tengely+ főtengely) 1x 2x átteker krovával, ha vissza áll jelre akkor visszapakolni mindent és indíthatod!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2612 Dátum: 2012.07.11 szerda, 13:50:44 »

Egy régi problémát küszöböltünk ki a tegnap-ma.

Nagy adag tünetegyüttes szűnt meg azáltal. hogy a motortéri kábelköteget és a központi vezérlő egységet cseréltük. Az automata váltó kézire való cseréje alkalmával nem cseréltek elektronikát, ezt oldottuk meg Danjóval (azaz Ő dolgozott én néztem). Kösz mégegyszer  integet2!
A megszűnt tünetek: motor rángatása, kihagyása gyorsításkor; alacsony alapjárat; alapjáraton néha egy finom kihagyás; terheletlen állapotban a fordulatszám leszabályozása.

Most, az eddigiekhez nem hasonlítható módon pörög a kocsi, gyorsul, lassul, suhan stb. Csodás!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2613 Dátum: 2012.07.11 szerda, 14:03:57 »

Egy régi problémát küszöböltünk ki a tegnap-ma.

Nagy adag tünetegyüttes szűnt meg azáltal. hogy a motortéri kábelköteget és a központi vezérlő egységet cseréltük. Az automata váltó kézire való cseréje alkalmával nem cseréltek elektronikát, ezt oldottuk meg Danjóval (azaz Ő dolgozott én néztem). Kösz mégegyszer  integet2!
A megszűnt tünetek: motor rángatása, kihagyása gyorsításkor; alacsony alapjárat; alapjáraton néha egy finom kihagyás; terheletlen állapotban a fordulatszám leszabályozása.

Most, az eddigiekhez nem hasonlítható módon pörög a kocsi, gyorsul, lassul, suhan stb. Csodás!
sejtettem, hogy ilyesmi gond lesz vele ...
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2614 Dátum: 2012.07.11 szerda, 14:36:14 »

sejtettem, hogy ilyesmi gond lesz vele ...
...és ilyenkor arra gondolok, hogy ezt a cserét akkor is elvégezhették volna, vagy én is megtehettem volna sokkal korábban és akkor nem gyötrődöm annyit ...

Most nem akarok kiszállni a kocsiból, csak nyomnám neki.  Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2615 Dátum: 2012.07.11 szerda, 14:38:00 »

...és ilyenkor arra gondolok, hogy ezt a cserét akkor is elvégezhették volna, vagy én is megtehettem volna sokkal korábban és akkor nem gyötrődöm annyit ...

Most nem akarok kiszállni a kocsiból, csak nyomnám neki.  Cheesy
te nem tudhattad, mert nem értesz hozzá
nekik meg kellene érteni hozzá ...
szervízben lett csinálva vagy valami sufniban?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2616 Dátum: 2012.07.11 szerda, 14:51:41 »

te nem tudhattad, mert nem értesz hozzá
nekik meg kellene érteni hozzá ...
szervízben lett csinálva vagy valami sufniban?
Sufni volt a tett helyszíne.
A szomorú az, hogy az innen onnan összeszedett információm halmaza a váltócserével kapcsolatban most már nagyobb és pontosabb , mint a szerelőé aki akkor elvégezte a cserét. A mechanikát többé-kevésbé összerakta, de azt már nem tudta, hogy nem csak abból áll a világ. Pedig akkor, az autó szétszedett állapotában, gyerekjáték lett volna a donorautó elektronikáját átrakni.
Naplózva
glaccer
Vendég
« Új hozzászólás #2617 Dátum: 2012.07.11 szerda, 17:41:00 »


Szelepfedél le, vezérműtengelyek ékelve a hengerfejjel egyvonalba, főtengely jeladó ki, egyes dugattyú felső holtpontra( ekkor egy éket tudsz betenni a főtengely jeladó helyére, olyan mint a flexen, amikor gombbal kell rögzíteni, hogy le tudd venni a vágókorongot) szíj felhelyez, a hűtő felöli oldal legyen feszes, feszítő meghúz és kész! éket kivenni( vez.tengely+ főtengely) 1x 2x átteker krovával, ha vissza áll jelre akkor visszapakolni mindent és indíthatod!
A vezérmütengely oké. De a fötengely jeladót még nem leltem meg. De azért nem adom fel. Köszönöm a választ Smiley
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #2618 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:56:26 »

A vezérmütengely oké. De a fötengely jeladót még nem leltem meg. De azért nem adom fel. Köszönöm a választ Smiley
Az ott fekszil pedig legalol a termosztat haz alatt joval,ossze lehet keverni.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2619 Dátum: 2012.07.11 szerda, 21:56:51 »

A vezérmütengely oké. De a fötengely jeladót még nem leltem meg. De azért nem adom fel. Köszönöm a választ Smiley

főtengely jeladó, ha szembe állsz a motorral, alúl fogod megtalálni a motor és a váltó találkozásánál a termosztátház alsó jeladójával kb egy magasságba van. alulról fogod látni jobban, ha aláfekszel! a motor elejével merőlegesen megy be a váltó irányába!itt tudod megnézni!! FHP jeladó!!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Arnold87
Vendég
« Új hozzászólás #2620 Dátum: 2012.07.18 szerda, 19:18:52 »

Hello mindenkinek kene nekem egy kis segitseg vagy egy ford mondeom es vagy ketnapja nem tudok ra joni a bajara a motorja 1.6 16v 90 lovas es doch motorvan bene a hejzet az hogy a 3 madik henger nem megy es hiaba cserletem ki bene a gyertyat nem megy le mertem mero muszerel hogy az ijector kap aramot de meg vanneki az aram es a kocsi meg is csak 3 hengerbe megy bejul csak reszket mi lehet a baj segitseget kerek toletek neagyon szepen koszonom elore is hello mindenkinek
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #2621 Dátum: 2012.07.18 szerda, 19:25:09 »

Hello mindenkinek kene nekem egy kis segitseg vagy egy ford mondeom es vagy ketnapja nem tudok ra joni a bajara a motorja 1.6 16v 90 lovas es doch motorvan bene a hejzet az hogy a 3 madik henger nem megy es hiaba cserletem ki bene a gyertyat nem megy le mertem mero muszerel hogy az ijector kap aramot de meg vanneki az aram es a kocsi meg is csak 3 hengerbe megy bejul csak reszket mi lehet a baj segitseget kerek toletek neagyon szepen koszonom elore is hello mindenkinek
gyújtáskábel?trafó?
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2622 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:32:33 »

Sziasztok! 1.6 90LE DOCH motoros MK1 Mondom van. Kb egy hónapja lett rajta légtömegmérő illetve gyertyák cserélve. Rá egy hétre elkezdte szegényem azt csinálni hidegen (kizárólag teljesen hideg motornál), hogy indításkor le akar állni a motor esik a fordulatszám, nincs alapjárat, az üzemanyag nyomás pedig ingadozik, és akár 2,9 bar-ig is felmegy. Majd 1-2 perc járatás után játszva a gázzal, hogy le ne fulladjon elmúlik a hiba és onnantól pöpec minden. Ergo melegen nincs baj,alapjárat egyenletes. Aztán ,ha nem hagyom kihűlni teljesen a motort, 2-3 óra múlva is szépen indul.
Szerelőm szerint fúvókák rendben vannak, üzemanyagszűrőt cseréltünk most, de nem segített.
Nincs valami ötletetek mi lehet a gondja?
Szóba került pár hete,hogy autót kéne cserélnem, szerintem meghallotta és megsértődött Cheesy.

Köszi előre is!!
Üdv.:
Virág Zoli
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2623 Dátum: 2012.07.24 kedd, 18:07:55 »

Sziasztok! 1.6 90LE DOCH motoros MK1 Mondom van. Kb egy hónapja lett rajta légtömegmérő illetve gyertyák cserélve. Rá egy hétre elkezdte szegényem azt csinálni hidegen (kizárólag teljesen hideg motornál), ...
Helló!

Próbáld meg az újratanítást.
Ha még mindig lesz problémád, nézünk más eshetőséget is.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2624 Dátum: 2012.07.24 kedd, 19:55:57 »

Helló!

Próbáld meg az újratanítást.
Ha még mindig lesz problémád, nézünk más eshetőséget is.

Üdv, HegeGabi.
Szia! Egyszer olvastam róla,de nem tudok ezzel bajt csinálni? Endéesen találok róla ugye?
Esetleg alapjárati motor?
Naplózva
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2625 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:18:16 »

Helló!

Próbáld meg az újratanítást.
Ha még mindig lesz problémád, nézünk más eshetőséget is.

Üdv, HegeGabi.

Szia!

Még egy kérdés: Az EGR szelep ledugózottsága okozhatja ezt?
A hibakód kivillogatásos cikkben volt egy ilyen hibakód, hogy alapjárati keverék túl szegény -> kartelgáz visszavezető szelep hiba...

Kb egy éve ledugóztam a visszavezetőt.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #2626 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:26:18 »

Szia! Egyszer olvastam róla,de nem tudok ezzel bajt csinálni? Endéesen találok róla ugye?
Esetleg alapjárati motor?

Semmilyen bajt nem tudsz okozni az újratanítással, ha véletlenül rosszul csinálsz valamit akkor a gyári program szerint kezd el működni.
A hibakód villogtatásnál természetesen jelzi a ledugózott ERG-t, mivel ez egy "rendellenes" működés.
Nem kell vele foglalkozni.
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2627 Dátum: 2012.07.28 szombat, 09:11:11 »

Sziasztok! 1.6 90LE DOCH motoros MK1 Mondom van. Kb egy hónapja lett rajta légtömegmérő illetve gyertyák cserélve. Rá egy hétre elkezdte szegényem azt csinálni hidegen (kizárólag teljesen hideg motornál), hogy indításkor le akar állni a motor esik a fordulatszám, nincs alapjárat, az üzemanyag nyomás pedig ingadozik, és akár 2,9 bar-ig is felmegy. Majd 1-2 perc járatás után játszva a gázzal, hogy le ne fulladjon elmúlik a hiba és onnantól pöpec minden. Ergo melegen nincs baj,alapjárat egyenletes. Aztán ,ha nem hagyom kihűlni teljesen a motort, 2-3 óra múlva is szépen indul.
Szerelőm szerint fúvókák rendben vannak, üzemanyagszűrőt cseréltünk most, de nem segített.
Nincs valami ötletetek mi lehet a gondja?
Szóba került pár hete,hogy autót kéne cserélnem, szerintem meghallotta és megsértődött Cheesy.

Köszi előre is!!
Üdv.:
Virág Zoli

szia!
hasonló gondokkal küzdöttem én is!! Nekem a benzinpumpa csatija adta meg magát a hátsó ülés alatt!! az egyik saru nem érintkezett rendesen+ egy fokot ugrott a vezérlésem! nézd meg ezeket is!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Z1
Vendég
« Új hozzászólás #2628 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 08:59:37 »

szia!
hasonló gondokkal küzdöttem én is!! Nekem a benzinpumpa csatija adta meg magát a hátsó ülés alatt!! az egyik saru nem érintkezett rendesen+ egy fokot ugrott a vezérlésem! nézd meg ezeket is!
köszi Uram,megnézem!
Naplózva
zolika711
Vendég
« Új hozzászólás #2629 Dátum: 2012.08.08 szerda, 15:58:07 »

Sziasztok!

Kellene nekem egy 1996-os évjáratú Ford Mondeo 16-szelepes benzines 1.8-as injektoros motor robbantott ábrája.
 A segítséget előre is köszi..
 V.zoli
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2630 Dátum: 2012.08.08 szerda, 23:58:38 »

Sziasztok!
Ma leszedtem a leömlőt, cserélem. Így kezembe került az impulzuslevegő szűrő doboza. Olvasgatva az Etzold féle könyvet, úgy döntöttem, hogy ha már a kéznél van, akkor ki is tisztítom. A könyv leírásában szerepel egy un. "Ford kellősítő olaj... (permetező olaj)..." amivel a dobozban található habosított szűrőt kell befújni miután kimostam benzinben. Mi ez a kellősítő olaj?

Másik kérdésem, hogy a régi leömlőről le tudtam húzni a tömítő gyűrűt, ami a katalizátorcső és a leömlő találkozásánál található. Kell-e azt cserélni, nincsen látható sérülés rajta, vagy visszatehetem?

Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2631 Dátum: 2012.08.11 szombat, 20:13:25 »

Sziasztok!

Nos, a tömítő gyűrűt, ami tűzkarika névre hallgat, visszaraktam. Szerintem jól tömít, bár nem hosszú távon próbáltam ki.

Az impulzuslevegő szűrő dobozában a habosított szűrő egy darab szivacs. Kellősítő olaj helyett kellő mennyiségű motorolajat kapott. A motor szépen jár, a szűrőt nem nehéz leszedni, majd tavasszal ellenőrzöm, ha tönkrement, akkor rendelek habosított szűrőt valamelyik boltból  vigyor3. Remélem fogják tudni, hogy miről van szó.
A kellősítő kifejezésre rákeresve, arra jutottam, hogy a kellősítő anyagok, lehet olaj, PU stb, azt a célt szolgálják, hogy bizonyos tapadást-vonzást hozzanak létre két-több anyag között. Ebben az esetben az olajhoz kell tapadjanak a szennyeződések, amik a nyíláson bejutnak. A sport légszűrőn is kellősítő olaj az olaj.

Üdv wave
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #2632 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:27:22 »

Sziasztok!

Mondeo MK1 1.8i 16v ZETEC motorral 1995-ös.(kombi)
Kb fél éve lett cserélve középső és hátsó dob. Észrevettem hogy aZ első dob (ha jól tudom az a katalizátor) Remeg és csörömpöl.
Drága mulatság annak a cseréje? Vagy esetleg más hiba lehet?
Ha elviszem szervízbe és kiderül hogy százezres tétel akkor meg sem csináltatom.
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2633 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:43:35 »

Sziasztok!

Mondeo MK1 1.8i 16v ZETEC motorral 1995-ös.(kombi)
Kb fél éve lett cserélve középső és hátsó dob. Észrevettem hogy aZ első dob (ha jól tudom az a katalizátor) Remeg és csörömpöl.
Drága mulatság annak a cseréje? Vagy esetleg más hiba lehet?
Ha elviszem szervízbe és kiderül hogy százezres tétel akkor meg sem csináltatom.

A legelső az, igen. Valszeg széttörtek benne a kerámia lapok azért csörög. Két lehetőség van, vagy csere, vagy levétel és "átütöd" a katit, azaz kiiktatod a belsejében lévő lamellákat. Az új nagyon drága, 100 fölött van (jóval), használtat itt a fórumon találsz biztos, olcsón. Gondolom. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2634 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:50:54 »

Sziasztok!

Mondeo MK1 1.8i 16v ZETEC motorral 1995-ös.(kombi)
Kb fél éve lett cserélve középső és hátsó dob. Észrevettem hogy aZ első dob (ha jól tudom az a katalizátor) Remeg és csörömpöl.
Drága mulatság annak a cseréje? Vagy esetleg más hiba lehet?
Ha elviszem szervízbe és kiderül hogy százezres tétel akkor meg sem csináltatom.
Szia! Ha jól emlékszem akkor a katalizátor végéig 1 darabból van és ha szervizbe viszed, bizony 120 000Ft körül van a gyári ára.
Amit én ajánlanék, az az lenne, hogy egy kipufogóval foglalkozó emberkéhez viszed és egy univerzális katalizátort, lehetőleg fémmagosat beszab a régi helyére, ezt a mutatványt 30000Ft környékén megúszhatod. Ugyanis a mostani katid nagy valószínűséggel kerámia betétes és az hullott szét benne, már sok ilyennel találkoztam és én is jártam már így. Ez tud olyant okozni, hogy egy darabja eltömíti a csövet és nem tud a kipuf.gáz távozni és a motort is lefolytja. Mondjuk itt  http://shop.szakalmetal.hu/#parts   van 27 377 Ft-t is.
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #2635 Dátum: 2012.08.15 szerda, 18:52:35 »

Szia! Ha jól emlékszem akkor a katalizátor végéig 1 darabból van és ha szervizbe viszed, bizony 120 000Ft körül van a gyári ára.
Amit én ajánlanék, az az lenne, hogy egy kipufogóval foglalkozó emberkéhez viszed és egy univerzális katalizátort, lehetőleg fémmagosat beszab a régi helyére, ezt a mutatványt 30000Ft környékén megúszhatod. Ugyanis a mostani katid nagy valószínűséggel kerámia betétes és az hullott szét benne, már sok ilyennel találkoztam és én is jártam már így. Ez tud olyant okozni, hogy egy darabja eltömíti a csövet és nem tud a kipuf.gáz távozni és a motort is lefolytja. Mondjuk itt  http://shop.szakalmetal.hu/#parts   van 27 377 Ft-t is.
Köszi a segítséget!
Holnap meg is támadom őket! Smiley
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2636 Dátum: 2012.08.15 szerda, 19:11:29 »

Köszi a segítséget!
Holnap meg is támadom őket! Smiley
Szóra sem érdemes. Sikeres vásárlást. integet2
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #2637 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 17:01:33 »

Sziasztok!
Ma leszedtem a leömlőt, cserélem.

Szia,

csak egy gyors kerdes: mennyire egyszeruen jott le a leomlo? Nem szakadt be egy csavar sem?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #2638 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 19:07:08 »

Szia,

csak egy gyors kerdes: mennyire egyszeruen jott le a leomlo? Nem szakadt be egy csavar sem?
Szia!
Szerencsém volt, nem szakadt bele egy csavar sem, de a bal oldali (ha szembe állunk a kocsival) szélső nagyon megkínozott. Kb 2 órán keresztül áztak csavarlazítóban mielőtt nekiálltam.
Bármilyen kérdésed van csak írj, friss a dolog még a fejemben van.
Üdv
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #2639 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 15:31:52 »

Sziasztok!
Voltam ma motort mosatni alulrol, mert full olajsaras volt a motor es a valto alja. (felulrol is lecsapatta kicsit a srac, mert alulrol felverodott a mocsok, amikor mosta, ill. a vegen nagynyomasu levegovel kiszaritotta). Utana elinditottam, minden rendben is volt, majd hazafele az alapjarat beallt 1250 kore. A masik, hogy a fordulatszam joval lassabban esik vissza, mint elotte. Mentem vele azota 5-6 km-t, es ugyanaz a helyzet. Ezeken kivul mas nem valtozott, ez a magas alapjarat stabil, gyorsitasnal nem rangat, ugyanugy megy, mint elotte. Tudnatok segiteni, hogy mi lehet a problema?
(pont ma akartam menni MK3-ast nezni, de igy nem fogok...  falbav )
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2640 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 15:51:44 »

Sziasztok!
Voltam ma motort mosatni alulrol, mert full olajsaras volt a motor es a valto alja. (felulrol is lecsapatta kicsit a srac, mert alulrol felverodott a mocsok, amikor mosta, ill. a vegen nagynyomasu levegovel kiszaritotta). Utana elinditottam, minden rendben is volt, majd hazafele az alapjarat beallt 1250 kore. A masik, hogy a fordulatszam joval lassabban esik vissza, mint elotte. Mentem vele azota 5-6 km-t, es ugyanaz a helyzet. Ezeken kivul mas nem valtozott, ez a magas alapjarat stabil, gyorsitasnal nem rangat, ugyanugy megy, mint elotte. Tudnatok segiteni, hogy mi lehet a problema?
(pont ma akartam menni MK3-ast nezni, de igy nem fogok...  falbav )

Amikor egy hatalmas vihar volt és tengelyig állt a víz a kocsi alatt, nekem is ezt csinálta, de 35-40km után visszaállt normálisra.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2641 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 17:07:02 »

Sziasztok!
Voltam ma motort mosatni alulrol, mert full olajsaras volt a motor es a valto alja. (felulrol is lecsapatta kicsit a srac, mert alulrol felverodott a mocsok, amikor mosta, ill. a vegen nagynyomasu levegovel kiszaritotta). Utana elinditottam, minden rendben is volt, majd hazafele az alapjarat beallt 1250 kore. A masik, hogy a fordulatszam joval lassabban esik vissza, mint elotte. Mentem vele azota 5-6 km-t, es ugyanaz a helyzet. Ezeken kivul mas nem valtozott, ez a magas alapjarat stabil, gyorsitasnal nem rangat, ugyanugy megy, mint elotte. Tudnatok segiteni, hogy mi lehet a problema?
(pont ma akartam menni MK3-ast nezni, de igy nem fogok...  falbav )

Egyszer mostam le az MKI-esem magasnyomású mosóval előlről, utána nekem is egy darabig másképp dohogott a mondim mint előtte. Akkortájt olvastam, hogy valamelyik fórumtárs is hasonlóképp járt. Már nem emlékszem ki volt a válaszadó, de azt írta, hogy valamelyik elől, a hűtő környékén levő csatlakozó beázása okozza ilyenkor a problémát. Nem ide tartozik, de nekem pár évente  megesik, hogy 1-2 napos állás után nem indul rögtön a mondi (benzines 2000-es 95-ös) . Olyankor fogok egy 10-es dugó (cső) kulcsot és az ECU-ra menő csatlakozót (csak) fellazítom, megmozgatom, majd újra meghúzom a rögzítő csavarját és megoldva a probléma. Ronda hibaforrás szokott még lenni a másik tán 40-valahány  pólusú kocka alakú kábelcsatlakozó a légszűrő környékén.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #2642 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 17:53:37 »

Egyszer mostam le az MKI-esem magasnyomású mosóval előlről, utána nekem is egy darabig másképp dohogott a mondim mint előtte. Akkortájt olvastam, hogy valamelyik fórumtárs is hasonlóképp járt. Már nem emlékszem ki volt a válaszadó, de azt írta, hogy valamelyik elől, a hűtő környékén levő csatlakozó beázása okozza ilyenkor a problémát. Nem ide tartozik, de nekem pár évente  megesik, hogy 1-2 napos állás után nem indul rögtön a mondi (benzines 2000-es 95-ös) . Olyankor fogok egy 10-es dugó (cső) kulcsot és az ECU-ra menő csatlakozót (csak) fellazítom, megmozgatom, majd újra meghúzom a rögzítő csavarját és megoldva a probléma. Ronda hibaforrás szokott még lenni a másik tán 40-valahány  pólusú kocka alakú kábelcsatlakozó a légszűrő környékén.

Sajnos előfordul, hogy nekem áll 3-4 hetet is az autó amikor külföldre elutazom, de olyankor is 1 forgatásra pöccre indul.. :S
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #2643 Dátum: 2012.08.28 kedd, 22:46:01 »

Amikor egy hatalmas vihar volt és tengelyig állt a víz a kocsi alatt, nekem is ezt csinálta, de 35-40km után visszaállt normálisra.

Koszi a tippeket sracok, mentem kb 20 km-t azota, es mostmar minden a regi  smile
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2644 Dátum: 2012.08.28 kedd, 22:50:14 »

Koszi a tippeket sracok, mentem kb 20 km-t azota, es mostmar minden a regi  smile
azért mégsem, mert tiszta a motor Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #2645 Dátum: 2012.08.29 szerda, 06:26:47 »

azért mégsem, mert tiszta a motor Wink

valoban  vigyor3 mostmar csak egy vevot kell talalnom, vagy egy kereskedest, ahol adnak erte valami apropenzt...  szomoru1
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #2646 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:08:54 »

Tud valaki segíteni?
Vezérlést szeretném helyre tenni, de a vezérműtengelyekbe simán bemegy a laposvas, akkor is ha tekertem rajta 180 fokot...   rinya
Mit rontok el?
Visszaolvasva mindenkinek egyértelmű, hogy csak meg kell őket ékelni, nekem más lenne?
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #2647 Dátum: 2012.09.12 szerda, 17:57:15 »

Vezérműtengely kicserélve gyárira és minden simán ment.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2648 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 08:14:32 »

Vezérműtengely kicserélve gyárira és minden simán ment.
Shocked
Nem gyári vezérműtengely volt benne? Huh?
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #2649 Dátum: 2012.09.13 csütörtök, 08:51:28 »

Egyszer mostam le az MKI-esem magasnyomású mosóval előlről, utána nekem is egy darabig másképp dohogott a mondim mint előtte. Akkortájt olvastam, hogy valamelyik fórumtárs is hasonlóképp járt. Már nem emlékszem ki volt a válaszadó, de azt írta, hogy valamelyik elől, a hűtő környékén levő csatlakozó beázása okozza ilyenkor a problémát. Nem ide tartozik, de nekem pár évente  megesik, hogy 1-2 napos állás után nem indul rögtön a mondi (benzines 2000-es 95-ös) . Olyankor fogok egy 10-es dugó (cső) kulcsot és az ECU-ra menő csatlakozót (csak) fellazítom, megmozgatom, majd újra meghúzom a rögzítő csavarját és megoldva a probléma. Ronda hibaforrás szokott még lenni a másik tán 40-valahány  pólusú kocka alakú kábelcsatlakozó a légszűrő környékén.

Szia!

Elnézést hogy csak most írok. Én voltam az a fórumtárs  Wink
Nekem legalábbis annak a csatlakozónak a megtisztítása oldotta meg a gondomat..

Üdvözlettel: BluElite
Naplózva
Oldalak: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.