Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:56:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 88   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)  (Megtekintve 1672647 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:56:27 »

Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 19:01:49 »

Én írok elsőnek!Vagy másodiknak?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.11 péntek, 13:35:02 »

pont ezért csináltatok ismerőssel fém T-elemet és megtoldom csővel  eljen
Milyen átmérőjű a tömlő? Autósboltban párszáz forint egy műanyag T idom. Vagy az eredeti is műanyag? Nemtom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.11 péntek, 13:43:15 »

Milyen átmérőjű a tömlő? Autósboltban párszáz forint egy műanyag T idom. Vagy az eredeti is műanyag? Nemtom.
mondjuk az sem hülyeség, ha méretileg jó
az eredeti gumi(szerű), alapjáraton stabilnak néz ki, de nem az
4-5mm körül van, amennyire így visszaemlékszem rá

a kép alapján amúgy simán azt gondoltam, hogy kijavították és műanyag a belseje
az csak egy kupak, aminek nem tudom, mi értelme Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.11 péntek, 13:50:52 írta yooccoo » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.11 péntek, 13:51:33 »

mondjuk az sem hülyeség, ha méretileg jó
az eredeti gumi(szerű), alapjáraton stabilnak néz ki, de nem az
4-5mm körül van, amennyire így visszaemlékszem rá
Simán bírsz venni olyat autósboltban, én a 10es átmérőjűt vettem 400jmftért.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 10:07:39 »

Sziasztok!
Megállapítás/vélemény megerősítését kérem tőletek, ha tudtok nekem segíteni.
Igaz, hogy nincs motorfék a mondiban, vagy csak nekem romlott el valami?
Motorfék alatt azt értem, hogy haaldok kocsival 3500 rpm-nél, felengedem a gázt, és elkezd lassulni a kocsi, mert megfogja a motor. Viszont nekem nem lassul, csak gurul tovább, mintha a kuplungot is kinyomtam volna, és nem fogná vissza a motor a kocsit.
Az a tapasztalatom, hogy ilyenkor el kéne zárnia a benzint a motortól, hogy ne legyen hajtóanyag, adott rpm felett. Ha lelassult annyira a kocsi, hogy eléri ezt a fordulatszintet, akkor visszaengedi az üzemanyagot, hogy ne fulladjon le a motor. Előző autómnál így volt. És ez hasznos is lenne benzinspórolás miatt  Wink.
Nálam ilyen nincs. Másnál sincs?
Az autóm 1.8i kombi, '96-os, RKB/112LE motorral.
Ha másnál van, akkor mit kéne tennem, hogy nálam is legyen?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 10:43:14 »

Sziasztok!
Megállapítás/vélemény megerősítését kérem tőletek, ha tudtok nekem segíteni.
Igaz, hogy nincs motorfék a mondiban, vagy csak nekem romlott el valami?
Motorfék alatt azt értem, hogy haaldok kocsival 3500 rpm-nél, felengedem a gázt, és elkezd lassulni a kocsi, mert megfogja a motor. Viszont nekem nem lassul, csak gurul tovább, mintha a kuplungot is kinyomtam volna, és nem fogná vissza a motor a kocsit.
Az a tapasztalatom, hogy ilyenkor el kéne zárnia a benzint a motortól, hogy ne legyen hajtóanyag, adott rpm felett. Ha lelassult annyira a kocsi, hogy eléri ezt a fordulatszintet, akkor visszaengedi az üzemanyagot, hogy ne fulladjon le a motor. Előző autómnál így volt. És ez hasznos is lenne benzinspórolás miatt  Wink.
Nálam ilyen nincs. Másnál sincs?
Az autóm 1.8i kombi, '96-os, RKB/112LE motorral.
Ha másnál van, akkor mit kéne tennem, hogy nálam is legyen?

Köszi, Üdv, HegeGabi.

Ez nem normális, vmi gond van. Volt diag mostanság? Egyébként úgy kéne működnie, mint ahogy leírtad...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 15:06:59 »

Diagnosztika volt nemrég. Ott minek kellett volna kiderülnie? Csak mert mást néztünk ami nem volt jó, arra figyeltünk.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 15:10:19 »

Diagnosztika volt nemrég. Ott minek kellett volna kiderülnie? Csak mert mást néztünk ami nem volt jó, arra figyeltünk.

Egy érzékelő, jeladó, vmi magas árulkodó érték...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 17:45:00 »

Sziasztok!2.0 DOHC 16V évj:93 Most volt hengerfejes az autó,semmit nem cseréltek benne,csak sikoltatták,136.E-be kerrült,ami szerintem drága volt!Nem ez a gond,hanem 130-km van azóta az autóba,és elfogyott utközben az ereje! :rinya:megálltam,leállt!nem indult többet.... :falbav:kiment a motortérben az üzemanyagszivattyú biztije.kicseréltem nem indult,haver hazahuzott,vontatásra beröffent,de mintha csak 1 henger ment volna,és kerepelt...most szerelőnél van indítózott,de mint a legrosszabb diesel a legnagyobb fagyban kopogott..vezérlés ugorhatott át?vagy nem nyom az AC pumpa üzit,vagy az elektronika a bibi?Találkozott már valaki ilyennel????Vagy a szerelő csak egy palimadarat keresett???/és talált személyemben???/ help
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 17:57:56 »

Sziasztok!2.0 DOHC 16V évj:93 Most volt hengerfejes az autó,semmit nem cseréltek benne,csak sikoltatták,136.E-be kerrült,ami szerintem drága volt!Nem ez a gond,hanem 130-km van azóta az autóba,és elfogyott utközben az ereje! :rinya:megálltam,leállt!nem indult többet.... :falbav:kiment a motortérben az üzemanyagszivattyú biztije.kicseréltem nem indult,haver hazahuzott,vontatásra beröffent,de mintha csak 1 henger ment volna,és kerepelt...most szerelőnél van indítózott,de mint a legrosszabb diesel a legnagyobb fagyban kopogott..vezérlés ugorhatott át?vagy nem nyom az AC pumpa üzit,vagy az elektronika a bibi?Találkozott már valaki ilyennel????Vagy a szerelő csak egy palimadarat keresett???/és talált személyemben???/ help

Még az is lehet, hogy vmit elkötött az a szerelő...
De akár a síkoltatás sem sikerült, ezért komoly falsot szív, nincs kompresszió, ... Vidd vissza, és csinálja meg gariban!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:24:31 »

Sziasztok!2.0 DOHC 16V évj:93 Most volt hengerfejes az autó,semmit nem cseréltek benne,csak sikoltatták,136.E-be kerrült,ami szerintem drága volt!Nem ez a gond,hanem 130-km van azóta az autóba,és elfogyott utközben az ereje! :rinya:megálltam,leállt!nem indult többet.... :falbav:kiment a motortérben az üzemanyagszivattyú biztije.kicseréltem nem indult,haver hazahuzott,vontatásra beröffent,de mintha csak 1 henger ment volna,és kerepelt...most szerelőnél van indítózott,de mint a legrosszabb diesel a legnagyobb fagyban kopogott..vezérlés ugorhatott át?vagy nem nyom az AC pumpa üzit,vagy az elektronika a bibi?Találkozott már valaki ilyennel????Vagy a szerelő csak egy palimadarat keresett???/és talált személyemben???/ help
Olcsóbban kijött volna egy motorcsere...motor kb 60e,maszek kb. egy óra alatt kicseréli,olyan 10e,márkaszervízben-bármelyik jó,ahol van ismerős-kb. 10e a műbizonylat.Vizsgadíj az NKH-nál 4e,új törzskönyv 6e,zk. 8e. Havernak aki húzogat ide-oda egy karton sör...Összesen kb. 100-110e.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.14 hétfő, 18:30:22 írta misi107 » Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:27:13 »

Még az is lehet, hogy vmit elkötött az a szerelő...
De akár a síkoltatás sem sikerült, ezért komoly falsot szív, nincs kompresszió, ... Vidd vissza, és csinálja meg gariban!
MOST OTT VAN DE AZZAL ETET,HOGY NINCS ÜZEMANYAGNYOMÁS,ÉS AZÉRT KOPOG...SZERINTEM HÜLYÉNEK NÉZ....
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:28:11 »

Olcsóbban kijött volna egy motorcsere...
PONT AZON GONDOLKOZTAM MÁR ÉN IS...
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:32:24 »

PONT AZON GONDOLKOZTAM MÁR ÉN IS...


nyomd meg a kepszlok gombot! Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:50:36 »

nyomd meg a kepszlok gombot! Wink
A MILYEN GOMBOT?KÉRLEK FEJTSD KI BŐVEBBEN,KORÁN KELTEM NAGYON..
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:53:03 »

nyomd meg a kepszlok gombot! Wink
leesett!bocsi,MSN-ezek azért van így...
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 18:53:30 »

leesett!bocsi,MSN-ezek azért van így...

eljen pias
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 21:09:05 »

Jó nagyot szoptam a generátor szíjjal.Ugye a motor az autóban nem az eredeti.Megadtam a cromaxban a hozzátartozó alvázszámot-a régi autómét-merthogy kétféle szíj van.A régi 95.08-ig gyártottakhoz 4 cm-rel rövidebb kell(ene) gyárilag az ez utániakhoz hosszabb.Hát nekem a hosszabb kell.Rendben,megvettem fel lett rakva.Itt kezdődtek a gondok.Ugyanis utána (ez még júliusban volt) a motor elinduláskor csörömpölt.Mi lehet?Gyanú-szíjfeszítő.Vettem bontottat az ismerőstől,kicserélte a görgő csapágyát.Betettük-ugyanaz.Megállapítás,biztos a szíj feszül,majd nyúlik.Eltelt augusztus,mi lett?Semmi....Nekiláttam és figyeltem.Hár épp az ellenkezője történt.A szíj megfeszült ugyan elinduláskor csak épp ez volt a baj.Ugyanis elinduláskor kellene a feszítőnek dolgozni csak a hosszú szíj miatt nem tudott utána állítani mert elérte a felső állásban a max. kitérést.Emiatt a mozgó rész hozzáütődött a házhoz és ez volt a csörömpölés oka.Anyád.Vettem a régihez való rövidebb szíjat,vasárnap a szerelővel lecseréltük és voilá!Minden jó lett...Ha kell valakinek egy Meyle kb. 800 km-t futott generátorszíj-ami állítólag-95.08-98.05. között gyártott benzines,klímás,kézi váltós autókhoz jó,az szóljon és az övé.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 08:29:43 »

Jó nagyot ***tam a generátor szíjjal.Ugye a motor az autóban nem az eredeti.Megadtam a cromaxban a hozzátartozó alvázszámot-a régi autómét-merthogy kétféle szíj van.A régi 95.08-ig gyártottakhoz 4 cm-rel rövidebb kell(ene) gyárilag az ez utániakhoz hosszabb.Hát nekem a hosszabb kell.Rendben,megvettem fel lett rakva.Itt kezdődtek a gondok.Ugyanis utána (ez még júliusban volt) a motor elinduláskor csörömpölt.Mi lehet?Gyanú-szíjfeszítő.Vettem bontottat az ismerőstől,kicserélte a görgő csapágyát.Betettük-ugyanaz.Megállapítás,biztos a szíj feszül,majd nyúlik.Eltelt augusztus,mi lett?Semmi....Nekiláttam és figyeltem.Hár épp az ellenkezője történt.A szíj megfeszült ugyan elinduláskor csak épp ez volt a baj.Ugyanis elinduláskor kellene a feszítőnek dolgozni csak a hosszú szíj miatt nem tudott utána állítani mert elérte a felső állásban a max. kitérést.Emiatt a mozgó rész hozzáütődött a házhoz és ez volt a csörömpölés oka.Anyád.Vettem a régihez való rövidebb szíjat,vasárnap a szerelővel lecseréltük és voilá!Minden jó lett...Ha kell valakinek egy Meyle kb. 800 km-t futott generátorszíj-ami állítólag-95.08-98.05. között gyártott benzines,klímás,kézi váltós autókhoz jó,az szóljon és az övé.

El kell tenni a donorok alvázszámát! és midig a megfelelő géphez rendelni a cuccokat. Esetleg keresni valami azonos Clubos gépet és annakalvázszámára rendelni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 09:10:48 »

El kell tenni a donorok alvázszámát! és midig a megfelelő géphez rendelni a cuccokat. Esetleg keresni valami azonos Clubos gépet és annakalvázszámára rendelni
Az eredeti autóé lett megadva,azt én sem felejtettem el....és mégsem volt jó.Ez van.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 12:11:52 »

Jó nagyot ***tam a generátor szíjjal.Ugye a motor az autóban nem az eredeti.Megadtam a cromaxban a hozzátartozó alvázszámot-a régi autómét-merthogy kétféle szíj van.A régi 95.08-ig gyártottakhoz 4 cm-rel rövidebb kell(ene) gyárilag az ez utániakhoz hosszabb.Hát nekem a hosszabb kell.Rendben,megvettem fel lett rakva.Itt kezdődtek a gondok.Ugyanis utána (ez még júliusban volt) a motor elinduláskor csörömpölt.Mi lehet?Gyanú-szíjfeszítő.Vettem bontottat az ismerőstől,kicserélte a görgő csapágyát.Betettük-ugyanaz.Megállapítás,biztos a szíj feszül,majd nyúlik.Eltelt augusztus,mi lett?Semmi....Nekiláttam és figyeltem.Hár épp az ellenkezője történt.A szíj megfeszült ugyan elinduláskor csak épp ez volt a baj.Ugyanis elinduláskor kellene a feszítőnek dolgozni csak a hosszú szíj miatt nem tudott utána állítani mert elérte a felső állásban a max. kitérést.Emiatt a mozgó rész hozzáütődött a házhoz és ez volt a csörömpölés oka.Anyád.Vettem a régihez való rövidebb szíjat,vasárnap a szerelővel lecseréltük és voilá!Minden jó lett...Ha kell valakinek egy Meyle kb. 800 km-t futott generátorszíj-ami állítólag-95.08-98.05. között gyártott benzines,klímás,kézi váltós autókhoz jó,az szóljon és az övé.
Szia
Ugyanigy jartam en is mikor csereltem...ugyanaz a hang...3 szijat tettem fel mire a harmadik jo lett (mas gyarto)...az elso keto gates volt, az ami jo lett meg dayco...es mas vol a merete, a ket gates kozotti ertek, gatesbol meg ilyen erteku nincs vigyor3
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 12:52:12 »

Szia
Ugyanigy jartam en is mikor csereltem...ugyanaz a hang...3 szijat tettem fel mire a harmadik jo lett (mas gyarto)...az elso keto gates volt, az ami jo lett meg dayco...es mas vol a merete, a ket gates kozotti ertek, gatesbol meg ilyen erteku nincs vigyor3
Az előző is meyle volt,ugyanott vettem stb.Akkor is kellett alvázszám és mégse lett jó.Az a kár,hogy a lecserélt ki lett dobva így nem tudtam megnézni a számát.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 18:01:00 »

Én csak gyári szíjakat használnék. Az utángyártott nekem elég rövid idő után gajra ment...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 18:49:23 »

Én csak gyári szíjakat használnék. Az utángyártott nekem elég rövid idő után gajra ment...
Ha a cromax ezt forgalmazza...Végeredményben 15e km-t ledolgozott gond nélkül.Valaki 100e alatt sem cseréli...(de az nem én vagyok...)
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 18:59:34 »

Sziasztok!járt -e már valaki ugy hogy szétolvadnak a gyujtótrafói?Mi lehet az oka?kb 1 km.-ert jött el a szerelötöl a kocsiés megállt!Tultölthet a generátorom?Huh? help :falbav:Tele a hócipőm!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.18 péntek, 01:41:05 »

Sziasztok!járt -e már valaki ugy hogy szétolvadnak a gyujtótrafói?Mi lehet az oka?kb 1 km.-ert jött el a szerelötöl a kocsiés megállt!Tultölthet a generátorom?Huh? help :falbav:Tele a hócipőm!
Ha túltölt attól szerintem nem lesz ilyen.A gyújtásmodulnak kellene először szétmennie.Ha meg az elszáll akkor vele megy az egész eec...Van a trafó előtt egy elenállás v. mifene,az be van kötve?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.18 péntek, 08:06:45 »

Ha túltölt attól szerintem nem lesz ilyen.A gyújtásmodulnak kellene először szétmennie.Ha meg az elszáll akkor vele megy az egész eec...Van a trafó előtt egy elenállás v. mifene,az be van kötve?

A trafó közvetlen az ECU-ra van csatlakoztatva - 2 vezetékkel -  a középső láb van egy kondival testre kötve - lehet a kondi a bűnös zárlatos, vagy a kábel sérült és letestel!
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 17:01:42 »

Sziasztok!

Szombaton voltam először minitalin, és nagyon jó volt!
Köszönöm a sok segítséget!

Többekkel beszéltünk a hideg motoros alapjárati problémámról, sokan mondták, hogy esetleg a termoszát környékén lehet a probléma. Tegnap este haza fele menvén megnéztem a hőmérőt és a skála alján feküdt, és elkezdett az autó dadogni...Arra gondolok, hogy lehet ,hogy tényleg a termosztát lehet a ludas.(csak hidegben csinálja)
Nektek mi a véleményetek..mi előtt még hozzá nyúlnék?

Üdv:Pepe
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.05 hétfő, 08:45:17 írta Joe » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 17:50:16 »


Találsz leírást a főoldalon az alapjárati problémák lehetséges okairól,azokat otthon is meg tudod nézni.
Naplózva
kozo
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 22:40:01 »

Sziasztok!

96-os 1.8 TD-m van. Amikor kicsit nagyobb gázzal indulok leginkább 1-esben olyan mintha szét akrna szakadni a kuplungpedál, remeg az egész, majdnem recseg. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, ez normális?
Naplózva
kozo
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.10.07 szerda, 00:12:42 »

Bocs az előzőért, asszem eltévedtem egy kicsit.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 23:23:07 »

A trafó közvetlen az ECU-ra van csatlakoztatva - 2 vezetékkel -  a középső láb van egy kondival testre kötve - lehet a kondi a bűnös zárlatos, vagy a kábel sérült és letestel!
egyenlőre  ugy néz ki,hogy az injektor csati,és ami alatta van csatlakozó a hengerfejen fel volt cserélve,köszi az infókat,bővebben leirtam az elektromos dolgokban,ha érdekel.Azért még parázok,nehogy gond legyen!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
solo
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.10.24 szombat, 15:07:50 »

Sziasztok Smiley

Új tag lennék itt közöttetek, sajnos csak a napokban ötlött be, hogy itt kéne segitséget kérnem, mert ahogy elnézem van itt pár rutinos mondeos honfitársam.
A promlémám sajnos nem egyszerü, kb 5 honapja van egy 93" 1,6 benzines mondeom, eleinte tökéletesem ment minden szépen dolgozott a motor, a kasztni kicsit zörgött de az tulélném, a gond a motor körül van, kb 1 honapja elkezdett dadogni, és visszapuffogni  a motor ,(régi ladák karburátorja csinálta) majd elvittem egy computer olvasásra, ami sajnos nem segitett, a szaki szerint nem elektromos a probléma ezért nem tudta kiolvasni, majd kimérettem a kábelsort, elvileg az rendben, tettünk bele uj gyertyát, kifujtam contactal a légtömegméröt is, de semmi változás... Mostanra egyre csunyábban dadog és puffog, hirtelen padlogáznál nem pörög fel rendesen, lassu gáznyomásnál szépen ketyeg, valamint  fékezésnél leesik az alapjárat, és ingadozik, néha le is áll, ujabban már kanyarban is leállt, kezd veszélyes lenni... és mintha az egyik henger nem is dolgozna néha... most már ott tartok hogy elözni sem merek vele, és emelkedön szinte kinlodás menni vele, ugy puffog és dadog...
Megkérdeztem már pár embert hogy kb merre kéne indulnom, egyik lambdaszondát mondott, másik katalizátort, harmadik computert, negyedik légtömegméröt, stb...
Hozzá tenném nem vagyok vmi nagy zseni autoszerelésben, sajnos nem nagyon értek hozzá  Embarrassed
Ha valakinek van valami ötlete esetleg hasonlo tapasztalata, és tudna ajánlani valami olcso megoldást vagy probálkozást, azt nagyon megköszönném, jolenne ha nem kéne kicserélnem 5 - 6 alkatrészt, hogy megjavuljon a vasam!
További jo forumozást mkinek! Tisztelettel : Solo
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.10.24 szombat, 18:55:14 »

Sziasztok Smiley

Nézz körül a cikkek között! Találsz cikket a levegőrendszer karbantartásáról, a komputeres hibakódok kiolvasásáról, és még egy két alapjárattal foglalkozó cikkről. Ha ezekkel kapcsolatban kérdésed van, akkor szívesen állunk rendelkezésedre, akár pü-ben is.
Ezen kívül mi is csak találgatni tudunk, neki kell állni kiszűrni a lehetséges hibaforrásokat, ebben a cikkek segítségedre lesznek.

És nagyon fontos a MAF szenzort nem kontaktoljuk, ott arra nincs szükség, hanem kizárólag karburátor tisztítóval tisztítjuk(STP, WYNNS), amiről a főoldalon szintén találsz megoldást!!!

Sok sikert, gyere, ha tudunk segítünk!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.10.24 szombat, 19:26:20 »

Sziasztok Smiley

Új tag lennék itt közöttetek, sajnos csak a napokban ötlött be, hogy itt kéne segitséget kérnem, mert ahogy elnézem van itt pár rutinos mondeos honfitársam.
A promlémám sajnos nem egyszerü, kb 5 honapja van egy 93" 1,6 benzines mondeom, eleinte tökéletesem ment minden szépen dolgozott a motor, a kasztni kicsit zörgött de az tulélném, a gond a motor körül van, kb 1 honapja elkezdett dadogni, és visszapuffogni  a motor ,(régi ladák karburátorja csinálta) majd elvittem egy computer olvasásra, ami sajnos nem segitett, a szaki szerint nem elektromos a probléma ezért nem tudta kiolvasni, majd kimérettem a kábelsort, elvileg az rendben, tettünk bele uj gyertyát, kifujtam contactal a légtömegméröt is, de semmi változás... Mostanra egyre csunyábban dadog és puffog, hirtelen padlogáznál nem pörög fel rendesen, lassu gáznyomásnál szépen ketyeg, valamint  fékezésnél leesik az alapjárat, és ingadozik, néha le is áll, ujabban már kanyarban is leállt, kezd veszélyes lenni... és mintha az egyik henger nem is dolgozna néha... most már ott tartok hogy elözni sem merek vele, és emelkedön szinte kinlodás menni vele, ugy puffog és dadog...
Megkérdeztem már pár embert hogy kb merre kéne indulnom, egyik lambdaszondát mondott, másik katalizátort, harmadik computert, negyedik légtömegméröt, stb...
Hozzá tenném nem vagyok vmi nagy zseni autoszerelésben, sajnos nem nagyon értek hozzá  Embarrassed
Ha valakinek van valami ötlete esetleg hasonlo tapasztalata, és tudna ajánlani valami olcso megoldást vagy probálkozást, azt nagyon megköszönném, jolenne ha nem kéne kicserélnem 5 - 6 alkatrészt, hogy megjavuljon a vasam!
További jo forumozást mkinek! Tisztelettel : Solo

Helyileg merre lehet megtalálni?
Ne aggódj,a legutóbb azzal szembesültem,hogy a burczy nevű barátom kétezrese behalt.Nem ment,szarakodott.Beragadt az egr-e,ennyit tudott,ami rossz.Átnéztem,az alábbi hibákkal szembesült-ja és mindez kb. 3 év intenzív használat után,mialatt az összes munka a motortérben kimerült abban,hogy beszerelt a riasztóhoz kettő darab plusz szirénát és kicserélték neki a folytószelepházat,mert beletörte az egyik csavart...
-az összes vákumcső szét van szakadva
-a gumi "T" elem mint olyan el se ér a helyére ergo sosem volt felrakva
-amikor cseréltük volna a gyertyákat az első hengerben levőn valamelyik "gondos" szerelő rajtafelejtette a gyertyakulcs gumigyűrűjét,emiatt nem volt rendesen rádugva a gyertyakupak és rángatott már a kezdetektől de beletörődött,hogy ez ilyen....
Vett vákumcsöveket,adtam neki egr-t amit a gondos szerelő szfhul rakott fel,a kipuf.csőbe menő ágat félrecsavarozta,de legalább működik,kipiszkáltuk a gumit a gyertyáról és kicseréltük.OLLÉ!Mindjárt olyan lett mint egy kétezres....neked szerintem minden összejött.Ha nem vagy szerelő lélek,inkább keress meg itt egy klubtagot aki hozzád a legközelebb van és vedd fel vele a kapcsolatot.Az autód kézi v. automata váltós?
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.24 szombat, 19:28:10 írta misi107 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.10.24 szombat, 19:42:44 »

Sziasztok Smiley

Új tag lennék itt közöttetek, sajnos csak a napokban ötlött be, hogy itt kéne segitséget kérnem, mert ahogy elnézem van itt pár rutinos mondeos honfitársam.
A promlémám sajnos nem egyszerü, kb 5 honapja van egy 93" 1,6 benzines mondeom, eleinte tökéletesem ment minden szépen dolgozott a motor, a kasztni kicsit zörgött de az tulélném, a gond a motor körül van, kb 1 honapja elkezdett dadogni, és visszapuffogni  a motor ,(régi ladák karburátorja csinálta) majd elvittem egy computer olvasásra, ami sajnos nem segitett, a szaki szerint nem elektromos a probléma ezért nem tudta kiolvasni, majd kimérettem a kábelsort, elvileg az rendben, tettünk bele uj gyertyát, kifujtam contactal a légtömegméröt is, de semmi változás... Mostanra egyre csunyábban dadog és puffog, hirtelen padlogáznál nem pörög fel rendesen, lassu gáznyomásnál szépen ketyeg, valamint  fékezésnél leesik az alapjárat, és ingadozik, néha le is áll, ujabban már kanyarban is leállt, kezd veszélyes lenni... és mintha az egyik henger nem is dolgozna néha... most már ott tartok hogy elözni sem merek vele, és emelkedön szinte kinlodás menni vele, ugy puffog és dadog...
Megkérdeztem már pár embert hogy kb merre kéne indulnom, egyik lambdaszondát mondott, másik katalizátort, harmadik computert, negyedik légtömegméröt, stb...
Hozzá tenném nem vagyok vmi nagy zseni autoszerelésben, sajnos nem nagyon értek hozzá  Embarrassed
Ha valakinek van valami ötlete esetleg hasonlo tapasztalata, és tudna ajánlani valami olcso megoldást vagy probálkozást, azt nagyon megköszönném, jolenne ha nem kéne kicserélnem 5 - 6 alkatrészt, hogy megjavuljon a vasam!
További jo forumozást mkinek! Tisztelettel : Solo

T-elem  wave
hol laksz?
Naplózva
solo
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.10.25 vasárnap, 01:25:53 »

Üdv ismét

Na Igen már böngészgetem a forumot, ahogy nézem nagyon levagyok maradva van mit bepotolni, ugyhogy olvasgatok  Smiley
Örülök hogy végre ide keveredtem, ahogy látom tudás és segitség van itt böven, már csak idö, és pénz kell hogy rendbe szedjem a masinám.     
Köszönöm szépen a pozitiv visszajelzéseket,és a felajánlott személyes segitséget, Pesti vagyok, 2.-3. kerültbe lakom, és váltos az auto.

További jót mindenkinek : Solo

Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 15:04:14 »

Hali!
Elvileg minden autó váltós, itt csak az a kérdés, hogy a tied manuális avagy-e automata?  vigyor3 Ne vedd komolyan, csak poénkodom.
Amúgy kérdésem, ha már belekotnyeleskedem.
Az 1.8-as motort ki lehet-e cserélni 2.0-ásra? Minkettő természetesen benzines és Ford Zetec. Az 1.8-as egy '96-os autóban van, a 2.0-ás egy 93-as autóból lenne. A komplett motoron és a vezérlőkompóteren kívűl kell-e mást is átrakni (kábel, egyéb kütyü, mittomén)? Vagy a vez.comp.-ot sem kell cserélni? jó az 1.8-asé a 2.0-áshoz?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 16:42:07 »

Hali!
Elvileg minden autó váltós, itt csak az a kérdés, hogy a tied manuális avagy-e automata?  vigyor3 Ne vedd komolyan, csak poénkodom.
Amúgy kérdésem, ha már belekotnyeleskedem.
Az 1.8-as motort ki lehet-e cserélni 2.0-ásra? Minkettő természetesen benzines és Ford Zetec. Az 1.8-as egy '96-os autóban van, a 2.0-ás egy 93-as autóból lenne. A komplett motoron és a vezérlőkompóteren kívűl kell-e mást is átrakni (kábel, egyéb kütyü, mittomén)? Vagy a vez.comp.-ot sem kell cserélni? jó az 1.8-asé a 2.0-áshoz?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Át lehet,de ehhez engedélyt kell kérned az NKH-tól,mert nem típusazonos csere,hanem átalakítás.Ha akarsz rá forgalmit,máshogy nem megy.Műszakin meg  kivágják,ha nincs kipapírozva.Ha ezt akarod,akkor gondolkozz el inkább azon,hogy felfúratod kétezresre.Dugók,hengerfej,hajtókar,vezérlés,elektronika,kuplung az,ami nagyjából cserés.A kipuf leömlőben nem vagyok biztos,gyújtás,szívóoldal ugyanaz csak a folytószelep más-az egyébként jó az egynyócra is....
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.26 hétfő, 18:40:08 írta misi107 » Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 23:36:00 »

Sziasztok Smiley

Új tag lennék itt közöttetek, sajnos csak a napokban ötlött be, hogy itt kéne segitséget kérnem, mert ahogy elnézem van itt pár rutinos mondeos honfitársam.
A promlémám sajnos nem egyszerü, kb 5 honapja van egy 93" 1,6 benzines mondeom, eleinte tökéletesem ment minden szépen dolgozott a motor, a kasztni kicsit zörgött de az tulélném, a gond a motor körül van, kb 1 honapja elkezdett dadogni, és visszapuffogni  a motor ,(régi ladák karburátorja csinálta) majd elvittem egy computer olvasásra, ami sajnos nem segitett, a szaki szerint nem elektromos a probléma ezért nem tudta kiolvasni, majd kimérettem a kábelsort, elvileg az rendben, tettünk bele uj gyertyát, kifujtam contactal a légtömegméröt is, de semmi változás... Mostanra egyre csunyábban dadog és puffog, hirtelen padlogáznál nem pörög fel rendesen, lassu gáznyomásnál szépen ketyeg, valamint  fékezésnél leesik az alapjárat, és ingadozik, néha le is áll, ujabban már kanyarban is leállt, kezd veszélyes lenni... és mintha az egyik henger nem is dolgozna néha... most már ott tartok hogy elözni sem merek vele, és emelkedön szinte kinlodás menni vele, ugy puffog és dadog...
Megkérdeztem már pár embert hogy kb merre kéne indulnom, egyik lambdaszondát mondott, másik katalizátort, harmadik computert, negyedik légtömegméröt, stb...
Hozzá tenném nem vagyok vmi nagy zseni autoszerelésben, sajnos nem nagyon értek hozzá  Embarrassed
Ha valakinek van valami ötlete esetleg hasonlo tapasztalata, és tudna ajánlani valami olcso megoldást vagy probálkozást, azt nagyon megköszönném, jolenne ha nem kéne kicserélnem 5 - 6 alkatrészt, hogy megjavuljon a vasam!
További jo forumozást mkinek! Tisztelettel : Solo


Nekem is van hasonlo gondom, kb 4 honapja, miota megvan a kocsim... Nem pontosan ez, de nekem is ingadozik az alapjarat, (CSAK meleg motornal) de nem mindig, csak ha 3000 felett kilokom mondjuk uresbe (van, amikor viszont nem csinalja, minden normalis :S ) ...leesik 500ra, majd vissza normal, aztan megint kicsit le, es ugy all be normalisra. Es neha nekem is leall (eddig 3szor). Gyertya, cabel, MAF tisztitas, computer reset, itt-ott tisztitas, hibakod olvasas (villogtatas) cabelek ellenorzese... megvolt! Alapjaraton mintha nekem sem menne az egyik henger, zoldkarin szurtak ki, de nem szoroztek. Nem kertem toluk javitast, mert nem ismerem oket, es nem akarom, hogy lehuzzanak. Ja, es a kipuffom (dupla csovu cromos) is ugy kormosodik, mintha dizel lenne, kb folyamatos 300 km utan tiszta fekete.
T-elemet meg nem csereltem, de ez lesz a kovetkezo  Wink (EGR, karter szuszogo szelep, stb. amik a rossz alapjarat kezikonyveben vannak irva, es bonyolultabb dolgok, nem nyultam hozza)
Ja, es meg valami... T elemet hol lehet beszerezni, mert korulneztem, de nem talaltam sehol  szomoru1

Solo, ha van valami valtozas, otlet, tapasztalat szivesen varom en is  nyes Es persze mastol is...  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.27 kedd, 03:32:55 írta StripeZ » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.10.27 kedd, 08:08:46 »

Nekem is van hasonlo gondom, kb 4 honapja, miota megvan a kocsim... Nem pontosan ez, de nekem is ingadozik az alapjarat, (CSAK meleg motornal) de nem mindig, csak ha 3000 felett kilokom mondjuk uresbe (van, amikor viszont nem csinalja, minden normalis :S ) ...leesik 500ra, majd vissza normal, aztan megint kicsit le, es ugy all be normalisra. Es neha nekem is leall (eddig 3szor). Gyertya, cabel, MAF tisztitas, computer reset, itt-ott tisztitas, hibakod olvasas (villogtatas) cabelek ellenorzese... megvolt! Alapjaraton mintha nekem sem menne az egyik henger, zoldkarin szurtak ki, de nem szoroztek. Nem kertem toluk javitast, mert nem ismerem oket, es nem akarom, hogy lehuzzanak. Ja, es a kipuffom (dupla csovu cromos) is ugy kormosodik, mintha dizel lenne, kb folyamatos 300 km utan tiszta fekete.
T-elemet meg nem csereltem, de ez lesz a kovetkezo  Wink (EGR, karter szuszogo szelep, stb. amik a rossz alapjarat kezikonyveben vannak irva, es bonyolultabb dolgok, nem nyultam hozza)
Ja, es meg valami... T elemet hol lehet beszerezni, mert korulneztem, de nem talaltam sehol  szomoru1

Solo, ha van valami valtozas, otlet, tapasztalat szivesen varom en is  nyes Es persze mastol is...  wave
A katalizátort megnézetted már?Ha eldugul,produkál ilyen hibákat.Én kb. 3 év kínlódás után,amikorra már minden ki lett cserélve,ez maradt.Raktak bele utángyártott bosal-t és ollé!fogyi esett 3 litert és megszűntek az ilyen jellegű hibák...nekem pozitív a tapasztalatom erről a kat-ról,de írt más rosszat is.Mérlegelni kell.Bontott gyári ugyanannyi mint ez újonnan,csak a beszerelése nehézkesebb,de saját példámat felhozva,nem lehetetlen.Az alapjárati hibák közt katalizátor nincs,de tekintettel arra,hogy kb. 100-150e km-t bírnak,valószínűleg sosem volt cserélve...Szerintem azt is nézesd meg.
ez meg amit keresel:
http://www.cromax.hu/?katid=35435114&termek_al_id=5886&katnev=1992.11.15-1996.08.15.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.27 kedd, 08:17:09 írta misi107 » Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.10.27 kedd, 21:57:58 »

Koszi szepen!!! A T elemet mindenkepp kicserelem, jo hogy ilyen olcso! A katalizatort is megnezetem majd, de azt hol tudom? Barmely szervizben, vagy kimondottan kipuffogo szervizben? Hat a fogyasztasom tenyleg eleg durva, es az az erdekes, hogy a hiba egy hosszabb ut utan jott elo, egyik pillanatrol a masikra...elindultam otthonrol, jottem 300 km-t, majd a koruton produkalta eloszor, akkor meg is allt  Undecided Kovetkezo heten el is viszem megnezetni
Megegyszer koszi!!! wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.10.28 szerda, 01:35:26 »

Koszi szepen!!! A T elemet mindenkepp kicserelem, jo hogy ilyen olcso! A katalizatort is megnezetem majd, de azt hol tudom? Barmely szervizben, vagy kimondottan kipuffogo szervizben? Hat a fogyasztasom tenyleg eleg durva, es az az erdekes, hogy a hiba egy hosszabb ut utan jott elo, egyik pillanatrol a masikra...elindultam otthonrol, jottem 300 km-t, majd a koruton produkalta eloszor, akkor meg is allt  Undecided Kovetkezo heten el is viszem megnezetni
Megegyszer koszi!!! wave
Igazából azt csak akkor tudják megnézni,ha leveszik az egész kipuffot.De ha meg már lent van akkor akár ki is cseréltetheted.Olyan 20e magasságában a bosal kat.,a beszerelés kb. 5-6e ft.Nálam annyi volt bár haveri alapon.Kell pluszba hozzá még egy tűzkarika,azt akkor is cserélni kell,ha csak leveszik a kipuf. rendszert.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.10.28 szerda, 21:39:44 »

Igazából azt csak akkor tudják megnézni,ha leveszik az egész kipuffot.De ha meg már lent van akkor akár ki is cseréltetheted.Olyan 20e magasságában a bosal kat.,a beszerelés kb. 5-6e ft.Nálam annyi volt bár haveri alapon.Kell pluszba hozzá még egy tűzkarika,azt akkor is cserélni kell,ha csak leveszik a kipuf. rendszert.
Koszi!
Gaz, hogy csak ugy tudjak megnezni, mert feleslegesen nem akarom kicsereltetni, eleg sokat koltottem mar ra (nekem sok), viszont nem tudom, hogy volt-e mar cserelve, ha igen mikor, de ugy latom, az lesz a legtisztabb, ha kicsereltetem, mert az ora 215.000-nel all... Ugyhogy megprobalom beutemezni mostanaban. Nezegettem Bosal cuccokat, es 2 fo fajtat talaltam: oval, es kerek testut  Undecided melyik megy bele? Illetve a ccm-ben 2100-ig van irva. Letezik 1.6-os is, vagy az elobbi jo lesz?
http://extremetrader.addel.hu/products.php?prcategory=5308
http://www.zsu.hu/index.php?page=category&catid=62
Sajna ezeken kivul nem talaltam mas adatokkal, vagyis igen, de az masik marka volt...
Koszi a segitseget!  integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.10.28 szerda, 21:56:51 »

Koszi!
Gaz, hogy csak ugy tudjak megnezni, mert feleslegesen nem akarom kicsereltetni, eleg sokat koltottem mar ra (nekem sok), viszont nem tudom, hogy volt-e mar cserelve, ha igen mikor, de ugy latom, az lesz a legtisztabb, ha kicsereltetem, mert az ora 215.000-nel all... Ugyhogy megprobalom beutemezni mostanaban. Nezegettem Bosal cuccokat, es 2 fo fajtat talaltam: oval, es kerek testut  Undecided melyik megy bele? Illetve a ccm-ben 2100-ig van irva. Letezik 1.6-os is, vagy az elobbi jo lesz?
http://extremetrader.addel.hu/products.php?prcategory=5308
http://www.zsu.hu/index.php?page=category&catid=62
Sajna ezeken kivul nem talaltam mas adatokkal, vagyis igen, de az masik marka volt...
Koszi a segitseget!  integet2
Az ovális kell,a kerek nem jó,mert nem fér el.Kell még pluszba valamennyi kipufogócső is-kb. 60 cm-de azt szerintem kipufogós ad hozzá.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.10.28 szerda, 22:15:05 »

Az ovális kell,a kerek nem jó,mert nem fér el.Kell még pluszba valamennyi kipufogócső is-kb. 60 cm-de azt szerintem kipufogós ad hozzá.
OK. Hu, bocsi az ertetlenkedesemert, de akkor megegy kerdes: Most nezem, hogy a 2 ovalnak a cso atmeroje kulonbozik. (58, 56) Melyik lenne az idealisab, vagy Te milyet vettel bele anno? A kipufogocsovet bizzam a kipuffogosra, hogy tesz bele amilyet tesz, vagy fontos, hogy rozsdamentesbol legyen???
http://extremetrader.addel.hu/detailproduct.php?productid=101253
http://www.zsu.hu/index.php?page=product&id=233
Bocs, hogy ennyi kerdessel  bombazlak, csak a jo cuccot akarom megvenni majd!
Ja, es a ccm adatokkal mi a helyzet? jo lesz a 2100-as ig, vagy az "nagy"?
Koszi szepen!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 07:54:14 »

OK. Hu, bocsi az ertetlenkedesemert, de akkor megegy kerdes: Most nezem, hogy a 2 ovalnak a cso atmeroje kulonbozik. (58, 56) Melyik lenne az idealisab, vagy Te milyet vettel bele anno? A kipufogocsovet bizzam a kipuffogosra, hogy tesz bele amilyet tesz, vagy fontos, hogy rozsdamentesbol legyen???
http://extremetrader.addel.hu/detailproduct.php?productid=101253
http://www.zsu.hu/index.php?page=product&id=233
Bocs, hogy ennyi kerdessel  bombazlak, csak a jo cuccot akarom megvenni majd!
Ja, es a ccm adatokkal mi a helyzet? jo lesz a 2100-as ig, vagy az "nagy"?
Koszi szepen!!!
Nálam 3000ccm-ig és 2 (2.5?) tonnáig beépíthető kat. van.Nálam azért lett ez,mert a vaterán vettem és másnak is kellett,ezért volt rá némi kedvezmény.Csőátmérőre már nem emlékszem,utánakerestem de nem találtam,de az előbbi alapján akkor 56mm.A 2100 ccm-es is jó Neked.A kipuf. cső a régi autóm kipufjából lett kipótolva.
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 12:59:57 »

Sziasztok!

Olaj csere előtt tartok, nektek mi az igazán bevált olaj egy benzines 1.8-as hoz?
Köszi!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 13:02:25 »

Sziasztok!

Olaj csere előtt tartok, nektek mi az igazán bevált olaj egy benzines 1.8-as hoz?
Köszi!
helló

ha van rá lehetőséged, akkor gyárit szerezz mondjuk cromaxban
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 88   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.