Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:58:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1677502 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
petti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1350 Dátum:
2010.11.03 szerda, 13:55:37 »
Hát srácok...!
az a helyzet egyre inkább kezdd elegem leni ezekből a találgatásokból....van valaki aki megnézi nekem?
És ért is hozzá mint a fene??
Már unom az olyan szerelőket aki" jé ezen mennyi cső van" beszólással akar neki állni a kocsimnak és az olyanokból is elegem van akik"cseréljük ki ezt hát ha ez a baja de ha nem akkor ez már tutira jó lesz".....
az a helyzet egyre jobban gondolkodom öreg diesel passatom feltámasztásán mert ez nem nekem való idegeskedés(pedig nagyon szereti a család Mondit)ezen 1 csomó olyan kacat meg kütyü van ami nem tudom mi , mi célt szolgál, és hogyan kellene vagy kell müködnie...
lehet belefáradtam. Vagy meggyógyul vagy nem de muszály menni vele...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1351 Dátum:
2010.11.03 szerda, 14:36:48 »
Idézetet írta: petti - 2010.10.30 szombat, 13:46:48
ja bocsi azt is cseréltem mind a kettőt bontottban, de semmi
egyébként olyat is produkált hogy ha valamit kicseréltem pl alapjárati motort vagy injektorsort akkor megjavult az autó kb 2-3 napra estetleg 1 hétre és ujra kezdte az egészet
bontott lambdát nem biztos, hogy érdemes, ki tudja, mennyit ment előtte
10e alatt van utángyártott lambda, amit többen használnak már megelégedéssel
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1352 Dátum:
2010.11.03 szerda, 17:51:26 »
Idézetet írta: petti - 2010.11.03 szerda, 13:55:37
Hát srácok...!
az a helyzet egyre inkább kezdd elegem leni ezekből a találgatásokból....van valaki aki megnézi nekem?
És ért is hozzá mint a fene??
Már unom az olyan szerelőket aki" jé ezen mennyi cső van" beszólással akar neki állni a kocsimnak és az olyanokból is elegem van akik"cseréljük ki ezt hát ha ez a baja de ha nem akkor ez már tutira jó lesz".....
az a helyzet egyre jobban gondolkodom öreg diesel passatom feltámasztásán mert ez nem nekem való idegeskedés(pedig nagyon szereti a család Mondit)ezen 1 csomó olyan kacat meg kütyü van ami nem tudom mi , mi célt szolgál, és hogyan kellene vagy kell müködnie...
lehet belefáradtam. Vagy meggyógyul vagy nem de muszály menni vele...
akkor vidd el dunakeszire.
Arva Andras mester
70 7030556
hivatkozhatsz a mondeo forumra.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Janika13
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1353 Dátum:
2010.11.05 péntek, 21:25:13 »
hello.csak annyit kérdeznék hogy ha sport légszűrőt veszek a mondimra akkor azt elég csak rátenni oda ahol a normalis szűrő van és csinál valami különöset az auto teljesítményével vagy csak ott van és jol néz ki?
Naplózva
petti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1354 Dátum:
2010.11.06 szombat, 19:19:39 »
Idézetet írta: gravitydave - 2010.11.03 szerda, 17:51:26
akkor vidd el dunakeszire.
Arva Andras mester
70 7030556
hivatkozhatsz a mondeo forumra.
köszönöm szépen megpróbálom felvenni vele a kapcsolatot...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1355 Dátum:
2010.11.06 szombat, 20:07:36 »
Idézetet írta: Janika13 - 2010.11.05 péntek, 21:25:13
hello.csak annyit kérdeznék hogy ha sport légszűrőt veszek a mondimra akkor azt elég csak rátenni oda ahol a normalis szűrő van és csinál valami különöset az auto teljesítményével vagy csak ott van és jol néz ki?
Igazából hangosabb lesz,több levegőt enged be és kevesebb lesz a fogyasztás.De ha nyomod neki,akkor meg több...Kell beszerelhető készlet?A piros autómé még megvan,egy új levegőszűrő,csövek,új tisztítókészlet,karterszűrő.A képen látható helyett másik van,ezt eladtam,mert nagy volt a motorhoz.
http://kepfeltoltes.hu/100119/sport2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez meg a legutolsó videjó róla.
http://www.youtube.com/watch?v=xcOvlAI5270
Naplózva
Janika13
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1356 Dátum:
2010.11.06 szombat, 23:23:31 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.06 szombat, 20:07:36
Igazából hangosabb lesz,több levegőt enged be és kevesebb lesz a fogyasztás.De ha nyomod neki,akkor meg több...Kell beszerelhető készlet?A piros autómé még megvan,egy új levegőszűrő,csövek,új tisztítókészlet,karterszűrő.A képen látható helyett másik van,ezt eladtam,mert nagy volt a motorhoz.
http://kepfeltoltes.hu/100119/sport2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez meg a legutolsó videjó róla.
http://www.youtube.com/watch?v=xcOvlAI5270
mennyiért adod?tehát csövek nélkül ha csak a szüröt teszem rá akkor semmi sem változik?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1357 Dátum:
2010.11.07 vasárnap, 07:48:30 »
Idézetet írta: Janika13 - 2010.11.06 szombat, 23:23:31
mennyiért adod?tehát csövek nélkül ha csak a szüröt teszem rá akkor semmi sem változik?
nemigen,mert a doboz a fojtószelep tetején elnyeli a plusz levegőt és azt plusz nyomást,amit a szűrő létrehoz.Én annak idején mindenféle variációt kipróbáltam,a legjobb az volt,amikor egyenes az autó tengelyében előre raktam be a szűrőt,nagyjából a blokk és a hűtő között.Viszont itt útban volt a gyújtáskábel teteje,ki is dörzsölte az egyik gumiharangot.Bár az sem megoldhatatlan dolog én ráhagytam.Lehet trükközni,a szebb hang,jobb gyorsulás érdekében,én általában ez utóbbi mellett maradtam meg.A többit priviben.
Naplózva
drpoco
Vendég
alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1358 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 02:57:47 »
Sziasztok !
2006 ban vettem egy 1993as 1,6i 16 szelepes mondeot amivel az a problémám hogy még nem sikerült levinnem a fogyasztását 100km/10l alá csak autópályán és amíg hideg a motor egyszerűen leesik az alapjárat majd megáll. A következők lettek benne cserélve: automata alapjárat szabályzó motor, légtömegmérő, lambda szonda 2X, gyertyák, injektorok, beáramló levegő hőmérő ,a vákum csövek és az üzemanyag nyomás vizsgálata megvolt és a computeres vizsgálaton is átment. Nem rég volt egy vezérműszíj szakadásom ezért kapott egy komplett hengerfej felújítást meg 16 új szelepet.A helyzet csak rosszabb lett, zöldkártyánál derült ki hogy a Co-ja 6-os.
Elvittem egy mondeo specialistához aki azt mondta szerinte vagy a vezérlés lett félre pakolva vagy a hengerfej felújítás nem sikerült vagy az elektromos gyújtásszabályzója nem jó. Utóbbit több bontóból is próbáltam beszerezni de ehhez a típushoz pont nem találtam. A szerelő szerint a katalizátor sem lehet ennyire rossz.Most jöttek ezek a hidegek és már 12 körül eszik nem beszélve arról hogy min 5 percig járatnom kell hogy ne álljon le a motor. Ha tudtok adjatok valami tanácsot.Előre is köszönöm!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1359 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 08:08:13 »
Idézetet írta: drpoco - 2010.11.08 hétfő, 02:57:47
Sziasztok !
2006 ban vettem egy 1993as 1,6i 16 szelepes mondeot amivel az a problémám hogy még nem sikerült levinnem a fogyasztását 100km/10l alá csak autópályán és amíg hideg a motor egyszerűen leesik az alapjárat majd megáll. A következők lettek benne cserélve: automata alapjárat szabályzó motor, légtömegmérő, lambda szonda 2X, gyertyák, injektorok, beáramló levegő hőmérő ,a vákum csövek és az üzemanyag nyomás vizsgálata megvolt és a computeres vizsgálaton is átment. Nem rég volt egy vezérműszíj szakadásom ezért kapott egy komplett hengerfej felújítást meg 16 új szelepet.A helyzet csak rosszabb lett, zöldkártyánál derült ki hogy a Co-ja 6-os.
Elvittem egy mondeo specialistához aki azt mondta szerinte vagy a vezérlés lett félre pakolva vagy a hengerfej felújítás nem sikerült vagy az elektromos gyújtásszabályzója nem jó. Utóbbit több bontóból is próbáltam beszerezni de ehhez a típushoz pont nem találtam. A szerelő szerint a katalizátor sem lehet ennyire rossz.Most jöttek ezek a hidegek és már 12 körül eszik nem beszélve arról hogy min 5 percig járatnom kell hogy ne álljon le a motor. Ha tudtok adjatok valami tanácsot.Előre is köszönöm!
gyertyakábel, gyújtótrafó, gumi T-elem?
a fogyasztása városban minden további nélkül lehet ennyi sajnos
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1360 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 09:57:18 »
Idézetet írta: drpoco - 2010.11.08 hétfő, 02:57:47
Sziasztok !
2006 ban vettem egy 1993as 1,6i 16 szelepes mondeot amivel az a problémám hogy még nem sikerült levinnem a fogyasztását 100km/10l alá csak autópályán és amíg hideg a motor egyszerűen leesik az alapjárat majd megáll. A következők lettek benne cserélve: automata alapjárat szabályzó motor, légtömegmérő, lambda szonda 2X, gyertyák, injektorok, beáramló levegő hőmérő ,a vákum csövek és az üzemanyag nyomás vizsgálata megvolt és a computeres vizsgálaton is átment. Nem rég volt egy vezérműszíj szakadásom ezért kapott egy komplett hengerfej felújítást meg 16 új szelepet.A helyzet csak rosszabb lett, zöldkártyánál derült ki hogy a Co-ja 6-os.
Elvittem egy mondeo specialistához aki azt mondta szerinte vagy a vezérlés lett félre pakolva vagy a hengerfej felújítás nem sikerült vagy az elektromos gyújtásszabályzója nem jó. Utóbbit több bontóból is próbáltam beszerezni de ehhez a típushoz pont nem találtam. A szerelő szerint a katalizátor sem lehet ennyire rossz.Most jöttek ezek a hidegek és már 12 körül eszik nem beszélve arról hogy min 5 percig járatnom kell hogy ne álljon le a motor. Ha tudtok adjatok valami tanácsot.Előre is köszönöm!
Sztem rosszul csinálod. Miért kellett cserélni a fenti alkatrészeket? Először meg kell bizonyosodni, és csak aztán cserélni...
Egy két cikk, amit nézz, illetve csinálj végig első lépésben:
www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/levego_rendszer_karbantartasa.pdf
www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/maf_szenzor_tisztitas.pdf
És végül, de ami a legfontosabb:
www.eckjoe.atw.hu/cikkek/hibakodkiolvasas.pdf
Milyen hibakódjaid voltak?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drpoco
Vendég
Válasz: Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1361 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 11:55:09 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.11.08 hétfő, 08:08:13
gyertyakábel, gyújtótrafó, gumi T-elem?
a fogyasztása városban minden további nélkül lehet ennyi sajnos
köszönöm de ezekkel kezdte a szerelőm a gyertyakábel köteget ki is cserélte egyből bár bontottra, a T-elem rendben volt.
Naplózva
drpoco
Vendég
Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1362 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 12:20:07 »
Idézetet írta: Joe - 2010.11.08 hétfő, 09:57:18
Sztem rosszul csinálod. Miért kellett cserélni a fenti alkatrészeket? Először meg kell bizonyosodni, és csak aztán cserélni...
Egy két cikk, amit nézz, illetve csinálj végig első lépésben:
www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/levego_rendszer_karbantartasa.pdf
www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/maf_szenzor_tisztitas.pdf
És végül, de ami a legfontosabb:
www.eckjoe.atw.hu/cikkek/hibakodkiolvasas.pdf
Milyen hibakódjaid voltak?
Azért csináltam így mert zöldfülű voltam amikor vettem és olyan szerelőket találtam meg vele akik nem nagyon értettek hozzá és közel voltak a munkahelyemhez -az a rohadt kényelem
. Ezek az alkatrészek három év alatt lettek kicserélve rajta. A fenti linkeket már végig zongoráztam mint
kezdő hibafeltáró
és meg is csináltam amiket javasoltak bennük. A hibakódra azt mondta a szerelőm hogy csak a lambda szondát írta ki mert cserélve lett. Meg a vízhőmérséklet mérőt de az csak kontaktos volt.Szeretném kipróbálni még a gyújtás vezérlő elektronikát de még nem találtam hozzá. Jó lenne már ha lenne valami megoldás
Azért köszönöm a türelmet és a jó tanácsokat
további jó fórumozást
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1363 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 13:03:54 »
Idézetet írta: drpoco - 2010.11.08 hétfő, 11:55:09
köszönöm de ezekkel kezdte a szerelőm a gyertyakábel köteget ki is cserélte egyből bár bontottra, a T-elem rendben volt.
kábelt bontottra biztos nem cseréltem volna ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1364 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 13:54:40 »
Idézetet írta: drpoco - 2010.11.08 hétfő, 11:55:09
köszönöm de ezekkel kezdte a szerelőm a gyertyakábel köteget ki is cserélte egyből bár bontottra
Ez is rossz ötlet volt.
Csakis gyári újnak van értelme. Ráadásul elérhető az ára... És mindezt együtt cserélni a gyertyákkal. Így sokáig nem kell azokkal foglalkozni...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1365 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 13:57:35 »
Idézetet írta: drpoco - 2010.11.08 hétfő, 12:20:07
A hibakódra azt mondta a szerelőm hogy csak a lambda szondát írta ki mert cserélve lett.
Ezt nem értem!? Azért mert cserélve lett még nem kerül be hibakódként. Ha még most is benne van, de a csere rég megtörtént, akkor annak el kéne tűnnie, ha megjavult. X indításonként törlődnek a hibakódok. Mondjuk ez nem 10-es nagyságrendű szám...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Csocso
Vendég
Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1366 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 14:28:35 »
Idézetet írta: Joe - 2010.11.08 hétfő, 13:57:35
Ezt nem értem!? Azért mert cserélve lett még nem kerül be hibakódként. Ha még most is benne van, de a csere rég megtörtént, akkor annak el kéne tűnnie, ha megjavult. X indításonként törlődnek a hibakódok. Mondjuk ez nem 10-es nagyságrendű szám...
kiveve, ha azota ismet rossz...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1367 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 15:58:04 »
Idézetet írta: Csocso - 2010.11.08 hétfő, 14:28:35
kiveve, ha azota ismet rossz...
Hát persze...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
lacus3
Vendég
Válasz: Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1368 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 21:09:17 »
Elósször szerintem kompressziót kéne méretni. az én régi motorom is hasonló problémával küzdöt a két belső hengerben aligvolt némi szusz a motorcseremellett döntöttem azért mert a felujitásról azt tapasztaltam általában hogy jobbvolt mint lett . később a régi motort darabokra szedtem és kiderült a rengeteg bosszuságot 2 db szétégett szelep okozta . cseréltem én is minden
alkatrészt a motoron de mint utóbb kiderült feleslegesen
( a képet remélem jól linkeltem)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.09 kedd, 08:25:54 írta Joe
»
Naplózva
drpoco
Vendég
Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1369 Dátum:
2010.11.09 kedd, 00:17:35 »
Idézetet írta: Csocso - 2010.11.08 hétfő, 14:28:35
kiveve, ha azota ismet rossz...
az eredeti lambda szonda ki lett cserélve egy japánra és már nem írt ki hibakódot, majd rá két évre egy másikra
ami sz.tem rosszabb volt
egy olasz univerzálisra bár a lábain mért ellenállás értékek jók voltak. A második lambda szonda csere egybeesett a hengerfej felújítással így nem tudnám megmondani minek volt köszönhető az erőteljesebb fogyasztás és alapjárat ingadozás.
Naplózva
drpoco
Vendég
Válasz: Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1370 Dátum:
2010.11.09 kedd, 00:22:34 »
Idézetet írta: Joe - 2010.11.08 hétfő, 13:54:40
Ez is rossz ötlet volt.
Csakis gyári újnak van értelme. Ráadásul elérhető az ára... És mindezt együtt cserélni a gyertyákkal. Így sokáig nem kell azokkal foglalkozni...
most már ezt is tudom "tanulópénz"
Naplózva
drpoco
Vendég
Válasz: Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1371 Dátum:
2010.11.09 kedd, 00:33:03 »
Idézetet írta: lacus3 - 2010.11.08 hétfő, 21:09:17
Elósször szerintem kompressziót kéne méretni. az én régi motorom is hasonló problémával küzdöt a két belső hengerben aligvolt némi szusz a motorcseremellett döntöttem azért mert a felujitásról azt tapasztaltam általában hogy jobbvolt mint lett . később a régi motort darabokra szedtem és kiderült a rengeteg bosszuságot 2 db szétégett szelep okozta . cseréltem én is mindenhttp://kepfeltoltes.hu/101108/LPIC1006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg alkatrészt a motoron de mint utóbb kiderült feleslegesen
( a képet remélem jól linkeltem)
Hát igen, ezt ajánlotta nekem a szerelőm is de én már annyira reménytelennek láttam az egészet
, sok időt pénzt és energiát öltem bele, ráadásul le is nulláztam a tartalékaimat hogy elnapoltam egy kicsit a dolgot bár tudtam hogy valamikor muszáj lesz ezt is megcsinálni, talán most jött el az idő erre a műveletre.
Naplózva
korcsillio
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1372 Dátum:
2010.11.09 kedd, 07:45:39 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne(Ford Escort cabrio 1.8zetec)hogy ha a légtömegmérőre rádugom a vezetéket leáll az autó.Anélkül tökéletesen működik csak sokat fogyaszt.Tettünk rá másikat(ami működő autóból lett kiszedve)és azzal is ugyanezt csinálja.Találkozottt már valaki ilyennnel?
Ui.:Nincs valakinek véletlenül eladó nívó pálcája?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.09 kedd, 07:47:37 írta korcsillio
»
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1373 Dátum:
2010.11.09 kedd, 08:28:35 »
Idézetet írta: korcsillio - 2010.11.09 kedd, 07:45:39
Sziasztok!
Olyan problémám lenne(Ford Escort cabrio 1.8zetec)hogy ha a légtömegmérőre rádugom a vezetéket leáll az autó.Anélkül tökéletesen működik csak sokat fogyaszt.Tettünk rá másikat(ami működő autóból lett kiszedve)és azzal is ugyanezt csinálja.Találkozottt már valaki ilyennnel?
Ui.:Nincs valakinek véletlenül eladó nívó pálcája?
Akkor ott a csati után lesz a probléma. Vizsgáld át a vezetékeket alaposan, ahogy csak tudod...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1374 Dátum:
2010.11.09 kedd, 08:30:25 »
Idézetet írta: drpoco - 2010.11.09 kedd, 00:17:35
az eredeti lambda szonda ki lett cserélve egy japánra és már nem írt ki hibakódot, majd rá két évre egy másikra
ami sz.tem rosszabb volt
egy olasz univerzálisra bár a lábain mért ellenállás értékek jók voltak. A második lambda szonda csere egybeesett a hengerfej felújítással így nem tudnám megmondani minek volt köszönhető az erőteljesebb fogyasztás és alapjárat ingadozás.
Ez egy kicsit több információ. Ha részletesebben írod, akkor mi sem kezdünk el csodálkozni.
Ha felsorolom, hogy mi minden lett cserélve az autón, majd utána teszem, hogy ez, és ez a probléma, akkor rögtön az jön le, hogy minden ki lett cserélve egy hét leforgása alatt meggondolás nélkül, de eredmény semmi.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1375 Dátum:
2010.11.09 kedd, 16:41:11 »
Idézetet írta: korcsillio - 2010.11.09 kedd, 07:45:39
Sziasztok!
Olyan problémám lenne(Ford Escort cabrio 1.8zetec)hogy ha a légtömegmérőre rádugom a vezetéket leáll az autó.Anélkül tökéletesen működik csak sokat fogyaszt.Tettünk rá másikat(ami működő autóból lett kiszedve)és azzal is ugyanezt csinálja.Találkozottt már valaki ilyennnel?
Ui.:Nincs valakinek véletlenül eladó nívó pálcája?
Egynyolchoz?Valahol kallódik egy a garázsban.A csatlakozó v. vezeték nincs megtörve?A csati milyen színű?Arany v. sima fém?A korai mondeokon hiba volt,hogy a MAF csatlakozóján nem ment át a fesz.Aztán kicserélték aranyozottra a hiba megszüntetése végett.
Naplózva
rajder73
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1376 Dátum:
2010.11.09 kedd, 17:27:09 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.10.29 péntek, 22:05:47
Sziasztok, újra igénybe venném a szakértelmeteket! A hidegmotornál tapasztal rángatás, valamint a melegmotornál történő alapjárati leállás a múlté, hála nektek.
. A MAF tisztítása után a gond megoldódott. Újabb hibakódolvasás sem mutatott gondot a MAF-nál. Viszont még mindig jelzi a Lambdaszonda hibáját, (keverék túl szegény) bár a fogyasztáson semmi drasztikus változást nem vettem észre. Emellett, "EGPD szenzor, vagy EGR mágnesszelep" hibát mutat. (Az EGR szelepet ledugóztam.) Valamint egy eddig nem tapasztalt a tárolt hibák között: "Sebesség jeladó". Ez mi?
Előre is kösz minden véleményt.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1377 Dátum:
2010.11.09 kedd, 18:13:46 »
Idézetet írta: rajder73 - 2010.11.09 kedd, 17:27:09
Sziasztok, újra igénybe venném a szakértelmeteket! A hidegmotornál tapasztal rángatás, valamint a melegmotornál történő alapjárati leállás a múlté, hála nektek.
. A MAF tisztítása után a gond megoldódott. Újabb hibakódolvasás sem mutatott gondot a MAF-nál. Viszont még mindig jelzi a Lambdaszonda hibáját, (keverék túl szegény) bár a fogyasztáson semmi drasztikus változást nem vettem észre. Emellett, "EGPD szenzor, vagy EGR mágnesszelep" hibát mutat. (Az EGR szelepet ledugóztam.) Valamint egy eddig nem tapasztalt a tárolt hibák között: "Sebesség jeladó". Ez mi?
Előre is kösz minden véleményt.
A sebességjeladót a váltó tetején találod.Egy háromeres csati megy rá,a bowdenes sebességmérőnél az is ott megy.Nem hiszem,hogy baja lenne,mert akkor megbolondul az autó...nekem a szerelő elfelejtette visszadugni a csatiját,ergó folyamatosan világított az abs és nem ment a sebességmérő.A lambdahiba-ha nem cserélted-nem biztos,hogy okoz neked gondot.A vezérlés beáll a gyári alapra és annyi.Onnantól azzal számol.Ha régóta fennáll,akkor lehet,hogy már előttedis rossz volt.EGPD szelep max. eldugul,az egr ledugózva dobhat hibakódot.
Naplózva
korcsillio
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1378 Dátum:
2010.11.09 kedd, 18:25:30 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.09 kedd, 16:41:11
Egynyolchoz?Valahol kallódik egy a garázsban.A csatlakozó v. vezeték nincs megtörve?A csati milyen színű?Arany v. sima fém?A korai mondeokon hiba volt,hogy a MAF csatlakozóján nem ment át a fesz.Aztán kicserélték aranyozottra a hiba megszüntetése végett.
A csati és a vezeték épnek néz ki.Fekete csatlakozó van,szerintem fém(ezüst színü).Próbalámpával néztem,az A jelűnél van feszültség...
Naplózva
rajder73
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1379 Dátum:
2010.11.09 kedd, 20:45:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.09 kedd, 18:13:46
A sebességjeladót a váltó tetején találod.Egy háromeres csati megy rá,a bowdenes sebességmérőnél az is ott megy.Nem hiszem,hogy baja lenne,mert akkor megbolondul az autó...nekem a szerelő elfelejtette visszadugni a csatiját,ergó folyamatosan világított az abs és nem ment a sebességmérő.A lambdahiba-ha nem cserélted-nem biztos,hogy okoz neked gondot.A vezérlés beáll a gyári alapra és annyi.Onnantól azzal számol.Ha régóta fennáll,akkor lehet,hogy már előttedis rossz volt.EGPD szelep max. eldugul,az egr ledugózva dobhat hibakódot.
A sebességjeladó kapcsán semmilyen általad leírt tünetet nem tapasztalok. Minden tökéletesen működik, mármint a sebességmérőre gondolok. Lambdát nem cseréltem, így vettem. Az autó dinamikus, nincs gond a teljesítményével. Ezek szerint ne foglalkozzak komolyabban a hibákkal?.........de ha nincs baja a sebességjeladónak, miért dobhat hibakódot?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1380 Dátum:
2010.11.09 kedd, 21:21:05 »
Idézetet írta: rajder73 - 2010.11.09 kedd, 20:45:34
A sebességjeladó kapcsán semmilyen általad leírt tünetet nem tapasztalok. Minden tökéletesen működik, mármint a sebességmérőre gondolok. Lambdát nem cseréltem, így vettem. Az autó dinamikus, nincs gond a teljesítményével. Ezek szerint ne foglalkozzak komolyabban a hibákkal?.........de ha nincs baja a sebességjeladónak, miért dobhat hibakódot?
Egy évjáratot írj már légyszíves.
Naplózva
rajder73
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1381 Dátum:
2010.11.10 szerda, 05:06:13 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.09 kedd, 21:21:05
Egy évjáratot írj már légyszíves.
1993
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1382 Dátum:
2010.11.10 szerda, 08:12:06 »
Idézetet írta: rajder73 - 2010.11.10 szerda, 05:06:13
1993
A szegény keverék nem biztos, hogy labda. Nekem pl üa szivattyú lett belőle...
Lehet, hogy majd kijön vmi probléma, én még várnék...
Lambdát tudok 10e postával, 4 vezetékes német...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
petti
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1383 Dátum:
2010.11.10 szerda, 19:59:18 »
hy skacok
semmire nem jutottam mondival.....a fékem 1re szarabb lehet ott lesz a bajság az a gyanum....tegnap elfogyott a türelmem arángatásásval.megpróbáltam széthajtani me többször is ellenőriztem a teljesitményét közel álló helyzetben 1 fokozatban 7000 fordulat környékén....ott jol forog nem rángat(igaz mehetek venni előre gumikat mert alig tudtam vele hazajönni)....
de én még mindig nem tom mi az a maf........
nem kell valakinek a gép???eladó....van hozzá 1 autónyi alkatrész meg uj vezérlés és hoszzbordás dolgok
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1384 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 11:45:55 »
Idézetet írta: petti - 2010.11.10 szerda, 19:59:18
hy skacok
semmire nem jutottam mondival.....a fékem 1re ***abb lehet ott lesz a bajság az a gyanum....tegnap elfogyott a türelmem arángatásásval.megpróbáltam széthajtani me többször is ellenőriztem a teljesitményét közel álló helyzetben 1 fokozatban 7000 fordulat környékén....ott jol forog nem rángat(igaz mehetek venni előre gumikat mert alig tudtam vele hazajönni)....
de én még mindig nem tom mi az a maf........
nem kell valakinek a gép???eladó....van hozzá 1 autónyi alkatrész meg uj vezérlés és hoszzbordás dolgok
http://mondeo.hu/index.php?topic=1451.msg524098#msg524098
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1385 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 13:36:28 »
Idézetet írta: Joe - 2010.11.10 szerda, 08:12:06
A szegény keverék nem biztos, hogy labda. Nekem pl üa szivattyú lett belőle...
Lehet, hogy majd kijön vmi probléma, én még várnék...
Lambdát tudok 10e postával, 4 vezetékes német...
baráti ár.adok mellé szivattyút.5e...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1386 Dátum:
2010.11.11 csütörtök, 13:38:51 »
Idézetet írta: petti - 2010.11.10 szerda, 19:59:18
hy skacok
semmire nem jutottam mondival.....a fékem 1re ***abb lehet ott lesz a bajság az a gyanum....tegnap elfogyott a türelmem arángatásásval.megpróbáltam széthajtani me többször is ellenőriztem a teljesitményét közel álló helyzetben 1 fokozatban 7000 fordulat környékén....ott jol forog nem rángat(igaz mehetek venni előre gumikat mert alig tudtam vele hazajönni)....
de én még mindig nem tom mi az a maf........
nem kell valakinek a gép???eladó....van hozzá 1 autónyi alkatrész meg uj vezérlés és hoszzbordás dolgok
és akkor miért nem cserélsz ki egy-két dolgot?a maf a levegőszűrő utáni alkatrész.van benne 2 mérőellenállás.ha koszos v. szétégett,akkor a vezérlés nem kap jelet a beáramló levegő mennyiségéről.ergo nem tud rendesen keveréket szabályozni.
Naplózva
drpoco
Vendég
Válasz: Válasz: alapjárat probléma
«
Új hozzászólás #1387 Dátum:
2010.11.17 szerda, 17:42:47 »
Idézetet írta: lacus3 - 2010.11.08 hétfő, 21:09:17
Elósször szerintem kompressziót kéne méretni. az én régi motorom is hasonló problémával küzdöt a két belső hengerben aligvolt némi szusz a motorcseremellett döntöttem azért mert a felujitásról azt tapasztaltam általában hogy jobbvolt mint lett . később a régi motort darabokra szedtem és kiderült a rengeteg bosszuságot 2 db szétégett szelep okozta . cseréltem én is minden alkatrészt a motoron de mint utóbb kiderült feleslegesen
( a képet remélem jól linkeltem)
Köszönöm a kompresszió mérés tippet. Most jövök a szerelőmtől, az eredmény: 1-es henger kb. 70%-os, 2-es kb. ua. 3-as kb. 40%-os
4-es kb.90%. Ezért csak azt tudnám ajánlani minden olyan társamnak aki hengerfej felújítást végeztet a motorján, hogy ne hozza ki a verdát a műhelyből amíg nem nézetet rajta kompressziót. Azért meg próbálom vissza vinni az előző helyre ahol elcseszték hát ha belátják a hibájukat és fél gariba megcsinálják, bár nem látok rá sok esélyt. Ráadásul a nem lehet szelepet állítani mert hidrótőkés, szoval maradt a gépműhely megint. Viszont már van valami haladás akkor is
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.18 csütörtök, 10:44:12 írta Joe
»
Naplózva
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1388 Dátum:
2010.11.17 szerda, 19:43:53 »
A legjobb megoldás szerintem egy bontott gyári hengerfej lesíkoltatni uj tömités és egy megbizható szerelő aki össszerakja. az elöző felujitás szerintem csak szijcserevolt semmimás .üdv laci
Naplózva
Tödi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1389 Dátum:
2010.11.20 szombat, 18:03:02 »
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban hogy 2.0-s motornál mekkora nyomatékkal kell lehúzni a kartel csavarokat? ugyan ez lenne a kérdésen a szelepfedélnél. Előre is köszi.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1390 Dátum:
2010.11.20 szombat, 19:36:45 »
Idézetet írta: lacus3 - 2010.11.17 szerda, 19:43:53
A legjobb megoldás szerintem egy bontott gyári hengerfej lesíkoltatni uj tömités és egy megbizható szerelő aki össszerakja. az elöző felujitás szerintem csak szijcserevolt semmimás .üdv laci
mi a biztosíték, hogy az a bontott hf nem repedt?
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1391 Dátum:
2010.11.20 szombat, 19:40:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2010.11.20 szombat, 19:36:45
mi a biztosíték, hogy az a bontott hf nem repedt?
Le kell nyomás próbázni.
Ha nem ok visszaviszed a bontóba.
Ha ok, mehet síkolni.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1392 Dátum:
2010.11.20 szombat, 20:03:35 »
Idézetet írta: Mobidik - 2010.11.20 szombat, 19:40:46
Le kell nyomás próbázni.
Ha nem ok visszaviszed a bontóba.
Ha ok, mehet síkolni.
az odáig rendben van, de drágább a nyomáspróba, mint a hf...
Naplózva
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1393 Dátum:
2010.11.20 szombat, 20:07:55 »
A benzinesre nemjellemző a gátrepedés !
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1394 Dátum:
2010.11.20 szombat, 20:37:21 »
Idézetet írta: lacus3 - 2010.11.20 szombat, 20:07:55
A benzinesre nemjellemző a gátrepedés !
/quote]jellemző, nem jellemző, én kifogtam..nekem hiába síkolták, kidobtam 70 rugót az ablakon...
Naplózva
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1395 Dátum:
2010.11.21 vasárnap, 09:35:12 »
Igen azért nemárt megbizható helyről beszerezni az ilyen dolgokat a legjobb ha még üzemképes az autó amiről származik .
Naplózva
lajkoka
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1396 Dátum:
2010.12.03 péntek, 21:02:14 »
Üdv!
olyan kérdésem lenne, h kaptam egy Eko-tak nevű fogyasztáscsökkentő kütyüt kipróbálásra, amit az üzemanyagcsőbe kellene iktatni a motor előtt.
támadt egy olyan gondom, h két üzemanyagcső megy a motorba, és egy kütyüm van
http://yfrog.com/n6img1113xj
http://www.elokatalizator.hu/
2.0 100Kw
Naplózva
Mk1 1994 2.0 Ghia
bartezz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1397 Dátum:
2010.12.03 péntek, 21:16:28 »
Sziasztok!
Ma derült ki,hogy *** a motor a kocsiban és olcsóbb lenne egy használtat venni és átrakni.
MIlyen árban van mk1 2.0 motor?CSak normális jöhet szóba.Merre vagy kitől nézzek?
Naplózva
lajkoka
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1398 Dátum:
2010.12.03 péntek, 21:32:06 »
Csak viszonyításképpen azt tudom, h 4 évvel ezelőtt cseréltem a motoromat akkor 60e volt (blokk dugók hajtókar olajteknő vezérműszíly feszítő)
Naplózva
Mk1 1994 2.0 Ghia
bartezz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1399 Dátum:
2010.12.03 péntek, 21:40:11 »
Idézetet írta: lajkoka - 2010.12.03 péntek, 21:32:06
Csak viszonyításképpen azt tudom, h 4 évvel ezelőtt cseréltem a motoromat akkor 60e volt (blokk dugók hajtókar olajteknő vezérműszíly feszítő)
másik motor+ezek az alkatrészek kerültek annyiba?
Naplózva
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ