Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:16:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
88
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 1674287 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1500 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 18:09:05 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.09 vasárnap, 18:05:29
hátul inkább a rugótól
nekem volt ilyen, se elöl, se hátul nem ért bele
is...
nekem jó a rugóm(kombi, ezért még légrugóval is erősített), viszont a felni et-je nem passzol a mondeohoz ezért ér bele terhelés alatt...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petyi
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1501 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 18:16:54 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.09 vasárnap, 18:05:29
hátul inkább a rugótól
nekem volt ilyen, se elöl, se hátul nem ért bele
Legjobb ha holnap lecserélem, aztán majd meglátom
Jó lenne ha rámenne probléma nélkül, 20e-ért adja a srác a 4db-ot
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1502 Dátum:
2011.01.09 vasárnap, 20:16:54 »
Idézetet írta: petyi - 2011.01.09 vasárnap, 18:16:54
Legjobb ha holnap lecserélem, aztán majd meglátom
Jó lenne ha rámenne probléma nélkül, 20e-ért adja a srác a 4db-ot
a felniről lehet valamit tudni? milyen kocsin volt? et szám?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lóri2i
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1503 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 13:29:05 »
Idézetet írta: petyi - 2011.01.09 vasárnap, 17:24:31
kösszi. még egykérdés, tudnék venni 16colos alufelnit felgumizva (205/55), elfér még vagy felejtős?
kösz bejött.
Naplózva
petyi
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1504 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 21:21:01 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.09 vasárnap, 20:16:54
a felniről lehet valamit tudni? milyen kocsin volt? et szám?
Fiaton volt, belső nagy furat 63-as, de kicsi az osztókőr szóval majd lesz valami más
De kösszi a helpet!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1505 Dátum:
2011.01.10 hétfő, 21:51:20 »
Idézetet írta: petyi - 2011.01.10 hétfő, 21:21:01
Fiaton volt, belső nagy furat 63-as, de kicsi az osztókőr szóval majd lesz valami más
De kösszi a helpet!
ha érdekel 15-ös gyári ford, akkor nekem van eladó, igaz, gumi nélkül
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1506 Dátum:
2011.01.11 kedd, 10:39:36 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.10 hétfő, 21:51:20
ha érdekel 15-ös gyári ford, akkor nekem van eladó, igaz, gumi nélkül
Kép? Ár?
Jöhet akár pü-ben is.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1507 Dátum:
2011.01.11 kedd, 10:54:55 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.01.11 kedd, 10:39:36
Kép? Ár?
Jöhet akár pü-ben is.
ilyen-e
csak nincs rajta gumi, viszont vadi új kupak van hozzá
ára? mondjuk 30
pár kisebb leütés van rajta, de nem vészes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1508 Dátum:
2011.01.11 kedd, 16:47:26 »
1.6 b-hez keresek MAF-ot.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.01.11 kedd, 17:43:19 írta astor72
»
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1509 Dátum:
2011.01.11 kedd, 17:06:56 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.11 kedd, 16:47:26
1.8 b-hez keresek MAF-ot.
Nekem van ird meg a számát
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1510 Dátum:
2011.01.11 kedd, 17:43:51 »
Idézetet írta: lacus3 - 2011.01.11 kedd, 17:06:56
Nekem van ird meg a számát
bocsi...elírtam. 1.6-hoz kellene.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1511 Dátum:
2011.01.11 kedd, 18:34:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.11 kedd, 17:43:51
bocsi...elírtam. 1.6-hoz kellene.
Az is van
Naplózva
Miamidade
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1512 Dátum:
2011.01.11 kedd, 20:11:16 »
Sziasztok ilyen felnit keresek akár gumi nélkül.... tudtok árat vagy helyet???
http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://i5.photobucket.com/albums/y155/Andrew_mk6/P5220155.jpg&imgrefurl=http://www.inetgiant.co.uk/AdDetails/Ford-Rs-7-Spoke-alloy-wheels--complete-with-tyres/2479620&usg=__qjO2SLwi2IVJVrU1p_S4LLmC0CU=&h=600&w=800&sz=56&hl=hu&start=3&zoom=1&tbnid=WAAQtMRwkJ0dWM:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dford%2Brs%2Bwheels%26um%3D1%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26biw%3D1357%26bih%3D570%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1
Naplózva
petyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1513 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 20:30:13 »
Szépnapot!
Ma végre sikerült sort keríteni vezérműszíjcserémre és láss csodát, jobb lett a hangja, nincs traktor ütem és nem áll le indittás után 2 perc múlva.
A gépezett ismétt erőre kapott.
Mivel le lett eresztve a víz kicseréltem a hőmérőgombát is, és szépen ahogy kell, a mutató elindult felfelé.
Végre egy jó vasárnap. Apropó, valaki meg tudná nekem mondani hogy hány literes lehet a gépezetem tankja?
További szép napot!
Naplózva
Préti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 617
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1514 Dátum:
2011.01.16 vasárnap, 20:50:12 »
Idézetet írta: petyi - 2011.01.16 vasárnap, 20:30:13
Apropó, valaki meg tudná nekem mondani hogy hány literes lehet a gépezetem tankja?
61,5 liter, ha nem 4x4-es a gépezeted.
Naplózva
02'11
Mondeo Kombi
2.0 TDDI, Ghia+
Múlt:
96'03
Mondeo kombi
1.6, CLX
petyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1515 Dátum:
2011.01.17 hétfő, 14:35:12 »
Idézetet írta: Préti - 2011.01.16 vasárnap, 20:50:12
61,5 liter, ha nem 4x4-es a gépezeted.
nem 4x4-es, szóval kösszi!
Naplózva
Janika13
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1516 Dátum:
2011.01.18 kedd, 17:01:10 »
sziasztok!Lenne egy problémám,az autom csinál olyat hogy nyomom a gázt ,padlógázt és amíg 2000 fordulat alatt van addíg döcög ,dadog és nem akar menni.nem volt ilyen baja most kezdte el!!! :rinya:mi lehet a baj? 1994 1.8i 16v mk1 es mondi
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1517 Dátum:
2011.01.18 kedd, 18:55:39 »
Idézetet írta: Janika13 - 2011.01.18 kedd, 17:01:10
sziasztok!Lenne egy problémám,az autom csinál olyat hogy nyomom a gázt ,padlógázt és amíg 2000 fordulat alatt van addíg döcög ,dadog és nem akar menni.nem volt ilyen baja most kezdte el!!! :rinya:mi lehet a baj? 1994 1.8i 16v mk1 es mondi
lambda...vagy katalizátor eltömődött.Keress egy helyet némi padlógázos gyorsításhoz,segíthet valamennyit.De nem kizárt egy üa. szűrő csere sem.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1518 Dátum:
2011.01.19 szerda, 11:28:50 »
Idézetet írta: Janika13 - 2011.01.18 kedd, 17:01:10
sziasztok!Lenne egy problémám,az autom csinál olyat hogy nyomom a gázt ,padlógázt és amíg 2000 fordulat alatt van addíg döcög ,dadog és nem akar menni.nem volt ilyen baja most kezdte el!!! :rinya:mi lehet a baj? 1994 1.8i 16v mk1 es mondi
Csak padlógáz esetén csinál ilyet?
Mert nálam pont az volt a probléma, hogy nem padlógázas gyorsítás esetén rángatott ugyanúgy, ahogy neked. Cseréltem gyertya és gyújtókábel szettet, és tutti lett.
Kérjél kölcsön valakitől jó kábelt, próba, és ha megjavul, akkor itt az idő beruházni rá. És természetesen a gyertyákra is, ha nem mostanában voltak cserélve.
Szerintem.
Naplózva
Janika13
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1519 Dátum:
2011.01.19 szerda, 18:27:23 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.01.19 szerda, 11:28:50
Csak padlógáz esetén csinál ilyet?
Mert nálam pont az volt a probléma, hogy nem padlógázas gyorsítás esetén rángatott ugyanúgy, ahogy neked. Cseréltem gyertya és gyújtókábel szettet, és tutti lett.
Kérjél kölcsön valakitől jó kábelt, próba, és ha megjavul, akkor itt az idő beruházni rá. És természetesen a gyertyákra is, ha nem mostanában voltak cserélve.
Szerintem.
igen csak ha lepadlózom.gyergyat most cseréltem(gyari motorcraftos 4000/db)
de lehet hogy a kabel a gond akkor!!!
meg méég egy érdekesség: ceréltettem a fezérművet szíj görgök,vízpumpa új szíjtárcsa mert az ék kiesett a régiből valahogy és szétverte!Na de az érdekesség az hogy a szerelö összerakta úgy ahogy minden más mondit meg ahogy a nagykönyvbe megvan írva és nem indult el az auto.Fel hív hogy menjek már át mutat valamit.
Látom rajzok tömkelege meg telefonos segítség minden volt de a ludas az volt hogy ha mindent a jelekre rakot ,szíjtárcsát,fogastárcsát akkor nem indult.
Úgy indult pöcre ha egy 3cm van az eredeti poziciohoz képest visszaállítva!!!!Szörnyűűű de ez normális jelenség!
A szerelő nem találkozott még iennel soha pedíg nem most kezdte és nem holmi othoni szerelőő na meg hát jol ismerem!!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1520 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 09:43:58 »
Idézetet írta: Janika13 - 2011.01.19 szerda, 18:27:23
igen csak ha lepadlózom.gyergyat most cseréltem(gyari motorcraftos 4000/db)
de lehet hogy a kabel a gond akkor!!!
meg méég egy érdekesség: ceréltettem a fezérművet szíj görgök,vízpumpa új szíjtárcsa mert az ék kiesett a régiből valahogy és szétverte!Na de az érdekesség az hogy a szerelö összerakta úgy ahogy minden más mondit meg ahogy a nagykönyvbe megvan írva és nem indult el az auto.Fel hív hogy menjek már át mutat valamit.
Látom rajzok tömkelege meg telefonos segítség minden volt de a ludas az volt hogy ha mindent a jelekre rakot ,szíjtárcsát,fogastárcsát akkor nem indult.
Úgy indult pöcre ha egy 3cm van az eredeti poziciohoz képest visszaállítva!!!!Szörnyűűű de ez normális jelenség!
A szerelő nem találkozott még iennel soha pedíg nem most kezdte és nem holmi othoni szerelőő na meg hát jol ismerem!!
hol a bánatban vettél ennyiért gyertyát?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42174322&termek_al_id=3791&katnev=1.6,%201.8,%202.0%20Zetec
A nagyautónál meg még olcsóbb.Tuti jó van benne?
Naplózva
Janika13
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1521 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 18:30:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.20 csütörtök, 09:43:58
hol a bánatban vettél ennyiért gyertyát?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42174322&termek_al_id=3791&katnev=1.6,%201.8,%202.0%20Zetec
A nagyautónál meg még olcsóbb.Tuti jó van benne?
na látod nem itt néztem..... :falbav:autosbolt móron
Naplózva
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1522 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 18:35:45 »
H át nembiztos hogy mondeóba valók kb 1éve egy ford szervizben 2500-/ db áron nekem is adtak gyertyát a mondihoz motokraft meg minden platinum teljesen egyenetlenül járt vele keresgéltem miért rángat kábel csere meg minden ugyan az a jelenség gondoltam eggyet visszaraktam a lecserélt gertyákat és lám tökéletes lett. a szám alapján a gyertya amit vettem minden fordhoz hozzárendelte a gép kivéve a mondeóhoz hát ez van
Naplózva
Janika13
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1523 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:16:26 »
Idézetet írta: lacus3 - 2011.01.20 csütörtök, 18:35:45
H át nembiztos hogy mondeóba valók kb 1éve egy ford szervizben 2500-/ db áron nekem is adtak gyertyát a mondihoz motokraft meg minden platinum teljesen egyenetlenül járt vele keresgéltem miért rángat kábel csere meg minden ugyan az a jelenség gondoltam eggyet vis***aktam a lecserélt gertyákat és lám tökéletes lett. a szám alapján a gyertya amit vettem minden fordhoz hozzárendelte a gép kivéve a mondeóhoz hát ez van
nekem tuti bele való mentem vele pár ezer km már és nem volt gond ,most kezdte el a dadogást kicsit!pl hollandia 4 x az csak 5600 km 1 honapba plusz a meloba járás napi 80 km!!!
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRUIccZA1rLv7f621fNGg68FBNS6HMkq-qMrl55gHJJwmr6FCAgJw
ez van benne amugy
Naplózva
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1524 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:44:31 »
Nekem ami nem volt hozzá való: motocraft platinum AYFS 22PP
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1525 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:46:04 »
Idézetet írta: lacus3 - 2011.01.20 csütörtök, 20:44:31
Nekem ami nem volt hozzá való: motocraft platinum AYFS 22PP
gyulabá levelét megkaptad?
mit diagnosztizáltál nála?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1526 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:55:26 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.01.20 csütörtök, 20:46:04
gyulabá levelét megkaptad?
mit diagnosztizáltál nála?
Megkaptam lehet hogy maff de az is lehet hogy kompresszió hiányos annyi hibát elmondott én nem hiszem hogy egy maff megoldja a problémát de azért szurkolok neki . a csere után többet tudunk majd ha még kell neki valami a javitáshoz azt felajánlom na persze nem komplett motorra gondolok
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1527 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 20:59:45 »
Idézetet írta: lacus3 - 2011.01.20 csütörtök, 20:55:26
Megkaptam lehet hogy maff de az is lehet hogy kompresszió hiányos annyi hibát elmondott én nem hiszem hogy egy maff megoldja a problémát de azért szurkolok neki . a csere után többet tudunk majd ha még kell neki valami a javitáshoz azt felajánlom na persze nem komplett motorra gondolok
azért kezdtem én is bele a gyüjtögetésbe, mert kilátástalan volt a helyzete ezzel a sok panasszal...
így legalább a maf ki lesz pipálva....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
lacus3
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1528 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 21:45:22 »
Hát igen jólesik segíteni de miért is ne tennénk ha módunk és lehetőségünk van rá
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1529 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 21:48:46 »
Idézetet írta: lacus3 - 2011.01.20 csütörtök, 21:45:22
Hát igen jólesik segíteni de miért is ne tennénk ha módunk és lehetőségünk van rá
ez így van
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BluElite
Vendég
Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1530 Dátum:
2011.01.20 csütörtök, 23:17:27 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, és egyben meg is osztanám a saját tapasztalataimat. Akinek más a véleménye, nyugodtan vitatkozzon velem, ossza meg saját nézeteit, szívesen venném.
Nos egyre nagyobb problémám van a benzin árával, ami szigorúan monoton növekvő tendenciát mutat. Én eddig is igyekeztem, mint a mondeó, mint a régi skodám esetében ellensúlyozni a takarékos vezetéssel, úgy tűnik sikerrel. Az iránt érdeklődöm, nektek mi a módszeretek a takarékos vezetés terén? Lépjünk most át azon hogy karbantartott autó kell hozzá, normális guminyomás, ilyenek, inkább a technikátok érdekelne.
A magam részéről országúton:
- nem közlekedek 130-al, meg ilyenek, 90-100 közötti tempó a kb 2500-ös fordulaton, kis gázzal kényelmesen tartható, szép hangja is van ilyenkor.
- próbálok előre látó lenni, és ha látom hogy lassítani kell, igyekszem használni a motorféket. Kizárólag motorféküzemben (teljesen kiengedett gáznál), ha jól sejtem, elméletileg nem kap naftát a motor, ugye?
- továbbá a hosszú, nyújtott lejtőkön sokszor kirakom üresbe, ha így szabadon gurulva tudja tartani a sebességet. Persze nem hóban és jégen, hanem normális útviszonyok között.
- ha pl. kanyar után kell kigyorsítani, igyekszem viszonylag kis gázzal végezni a gyorsítást, nem parkettázom padlóig.
És városban:
- szintén igyekszem használni a motorféket, vagy hagyom kigurulni a gépet, ha nem akadályozok senkit
- nem durrantok ki a lámpánál, hanem nyugodtan, kb fél gázzal gyorsítok.
És egy kérdés:
- Az előbb kérdeztem: ha jól sejtem motorfék üzemben nem kap benzint a motor, ugye? Vagy ha kap, mennyit? Esetleg fordulatszám függő? Mert azt el tudom képzelni, hogy viszonlag kis fordulaton, mondjuk 1500 körül már rászabályoz a computer és ad némi anyagot neki. Vagy marhaságot írtam most?
Végül az eredmény: Bár lehet hogy a tavaly nyári gyűrűzés is megtette a magáét, 10000km alatt a min-max szint közötti olajszint 1/3-át ette csak meg, utántöltés nélkül. Ez mennyi lehet? Kb 2-3 deci. Gondolom a tisztább égés is közrejátszik, hogy a fogyasztás sem 8-9-10 liter mint anno, hanem országúton jó körülmények között kb 6.5-et is mértem már!!!!! A városi közlekedés erős nyolc, inkább nyolc és fél. Hiába, az 1200-1300kg-ot valaminek meg kell mozdítania. Mindezt tiszta 95-el, etanol nélkül. Az a véleményem, hogy a felesbe tankolt etanolnál bő 1 literrel megy feljebb a fogyi, de lehet hogy kettővel. Érezhetően gyengébb vele a masina.
Örülnék ha megosztanátok Ti is a tapasztalataitokat, érdekelne a véleményetek. Ja, és a gépem '93.as 1.6B
Tisztelettel, BluElite
Naplózva
Gabro
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1531 Dátum:
2011.01.21 péntek, 08:38:09 »
Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani az 1995-ös Ford Mondeo 1.8-as és 2.0-ás Zetec motor EURO besorolását?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1532 Dátum:
2011.01.21 péntek, 09:12:37 »
Idézetet írta: BluElite - 2011.01.20 csütörtök, 23:17:27
...országúton jó körülmények között kb 6.5-et is mértem már!!!!! A városi közlekedés erős nyolc, inkább nyolc és fél. Hiába, az 1200-1300kg-ot valaminek meg kell mozdítania.
...
Örülnék ha megosztanátok Ti is a tapasztalataitokat, érdekelne a véleményetek. Ja, és a gépem '93.as 1.6B
Ejha! Ez igencsak jó érték. Ennyit jelent a jó karban levő gép.
Más meg panaszkodik, hogy városban 10 fölött eszik az 1.6-osa, és úgy vagyunk vele, hogy ekkora kasztni mozgatásához ilyen kis motornak kell ennyi nafta. De akkor nem kell, csak jól fel kell csinálni a motort (már ha van rá keret).
És szerintem ezt nem fogod tudni lejjebb vinni, ez már egy nagyon jó fogyi.
Ja, egyébként nálad hogyan működik a motorfék? Nyomod a gázt, rpm 3500-on, felengeded a gázt, érezhetően megfogja a motor a kocsit, majd ha kinyomod a kuplungot, akkor könnyebbé válik a gurulás? Csak mert a régi autómon ezt tapasztaltam - ott tényleg elzárta a benzin útját az elektronika -, de a Mondin sehogy sem jön elő ez az érzés. Arra gyanakszom, hogy nem zárja el a benzint, és nem tudom, hogyan lehet erről meggyőződni.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1533 Dátum:
2011.01.21 péntek, 10:30:36 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.01.21 péntek, 09:12:37
Ejha! Ez igencsak jó érték. Ennyit jelent a jó karban levő gép.
Más meg panaszkodik, hogy városban 10 fölött eszik az 1.6-osa, és úgy vagyunk vele, hogy ekkora kasztni mozgatásához ilyen kis motornak kell ennyi nafta. De akkor nem kell, csak jól fel kell csinálni a motort (már ha van rá keret).
És szerintem ezt nem fogod tudni lejjebb vinni, ez már egy nagyon jó fogyi.
Ja, egyébként nálad hogyan működik a motorfék? Nyomod a gázt, rpm 3500-on, felengeded a gázt, érezhetően megfogja a motor a kocsit, majd ha kinyomod a kuplungot, akkor könnyebbé válik a gurulás? Csak mert a régi autómon ezt tapasztaltam - ott tényleg elzárta a benzin útját az elektronika -, de a Mondin sehogy sem jön elő ez az érzés. Arra gyanakszom, hogy nem zárja el a benzint, és nem tudom, hogyan lehet erről meggyőződni.
3500 fölött zárja el, alatta alapjárati fordulatnak megfelelő fogyasztást produkál
Naplózva
Csocso
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1534 Dátum:
2011.01.21 péntek, 10:43:08 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.01.21 péntek, 09:12:37
Ejha! Ez igencsak jó érték. Ennyit jelent a jó karban levő gép.
Más meg panaszkodik, hogy városban 10 fölött eszik az 1.6-osa, és úgy vagyunk vele, hogy ekkora kasztni mozgatásához ilyen kis motornak kell ennyi nafta. De akkor nem kell, csak jól fel kell csinálni a motort (már ha van rá keret).
És szerintem ezt nem fogod tudni lejjebb vinni, ez már egy nagyon jó fogyi.
Ja, egyébként nálad hogyan működik a motorfék? Nyomod a gázt, rpm 3500-on, felengeded a gázt, érezhetően megfogja a motor a kocsit, majd ha kinyomod a kuplungot, akkor könnyebbé válik a gurulás? Csak mert a régi autómon ezt tapasztaltam - ott tényleg elzárta a benzin útját az elektronika -, de a Mondin sehogy sem jön elő ez az érzés. Arra gyanakszom, hogy nem zárja el a benzint, és nem tudom, hogyan lehet erről meggyőződni.
Udv Mindenkinek!
Az en paripam 2000-es es a varosi fogyasztasa eves atlagban 9 liter korul van. Az eves atlagot ugy ertem, hogy telen-nyaron, klimaval-klima nelkul. Nyaron ertelemszeruen kisse kevesebb, olyan 8-8,5 liter, telen pedig olyan 9,5-10 liter, de 10-et csak a rettento hidegekben fogyaszt.
Az orszaguti fogyasztas olyan 8 liter korul alakul, bar en egy kicsit gyorsabban megyek, torekszem az allando 130-as tempora, ekkor 3500-at porog a motor.
Az en modszerem, kb. 300ezer km tapasztalata:
Autopalyan, orszaguton a lenyeg, hogy egyenletesen tartsd azt a tempot, amit eldontottel magadnak, ne legyen benne hirtelen fekezes es visszagyorsitas, emelkedo elott ne nyomd jobban, hogy gyorsabban menjel neki, hanem tartsd azon a sebessegen, ahogy nekimesz. Lejton csak annyira vedd vissza a gazt, hogy ne lassitson a motorfek. A ket literes motornak van annyi ereje es nyomateka, hogy gyakorlatilag 5-ben, visszavaltas nelkul mindenhol el tudsz menni vele, ez jelentosen csokkenti a fogyasztast is.
Varosban pedig egyszeruen csak nyugodtan kell menni, nem versenyezni lampatol lampaig. Lehetoseg szerint minel kevesebbet fekezni, hagyni a motorfeket dolgozni, egyenletesen gyorsitani, valtasokra odafigyelni, hogy mindig a helyzetnek megfelelo tartomanyban legyen a fordulatszam (nyomatekgorben pontosan meg lehet nezni).
Annyit tennek hozza BluElite kollega irasahoz, hogy en altalaban sohasem hagyom uresben gurulni az autot, mert sztem az balesetveszelyes. Mindig sebessegben megyek, mert ebben az esetben akar egy hirtelen kormanymozdulat soran is sokkal jobban kezben lehet tartani az autot mondjuk egy helyes gazadassal, mint ha uresben gurulva meg sebessegbe is kene rakni. Ez persze nem kotekedes reszemrol, mert ha valaki elorelatoan vezet, az nem fog olyan helyzetbe kerulni, hogy ezt kelljen tennie...
Naplózva
Csocso
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1535 Dátum:
2011.01.21 péntek, 11:07:21 »
Idézetet írta: Gabro - 2011.01.21 péntek, 08:38:09
Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani az 1995-ös Ford Mondeo 1.8-as és 2.0-ás Zetec motor EURO besorolását?
Szia,
Euro4-es a besorolas, azonban ezt sztem mar a jelenleg forgalomban levo autok 95%-a nem teljesiti. Gondolok itt tobbek kozott (jo magyar szokasok alapjan) csak a kimaradt katalizator cserekre. Tehat, elmeletileg minden Zetec motoros Mondeonak zold plakett kellene diszelegjen a hatso rendszamon.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1536 Dátum:
2011.01.21 péntek, 12:45:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.21 péntek, 10:30:36
3500 fölött zárja el, alatta alapjárati fordulatnak megfelelő fogyasztást produkál
Olyan magasan?
Én kicsit alacsonyabbra venném szívem szerint ki az aki 1-esben szokott 70km/h-val gurulni/motorfékezni?
A motorfék alkalmazása részemről: haladunk 4.-ben 60km/h-val, közeledik a lámpa ami még piros, elveszem a gázt a lábamról, a motor visszafogja az autó haladását, hogy lassuljon, és ha esetleg még pirosnál érnék a lámpához, akkor fékezek, ha pedig megállás előtt vált zöldre, akkor csak simán rálépek a gázra, haladok/visszagyorsítok 60-ra.
Szerintem.
Jó, ez biztos azért van, merthogy klíma meg szervó meg mindenféle kutyafüle, ami kell az autó könnyenkezelhetőségéhez. De ha a kerék hajtja a motort, akkor az hajtja a mindegyik pumpát meg tárcsát. Úh. nem értem miért kell ilyen magasan lennie.
Előző kocsimnál 1500 rpm-nél volt a határ. Az sokkal jobban tetszett.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1537 Dátum:
2011.01.21 péntek, 12:47:21 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.01.21 péntek, 12:45:57
Olyan magasan?
Én kicsit alacsonyabbra venném szívem szerint ki az aki 1-esben szokott 70km/h-val gurulni/motorfékezni?
A motorfék alkalmazása részemről: haladunk 4.-ben 60km/h-val, közeledik a lámpa ami még piros, elveszem a gázt a lábamról, a motor visszafogja az autó haladását, hogy lassuljon, és ha esetleg még pirosnál érnék a lámpához, akkor fékezek, ha pedig megállás előtt vált zöldre, akkor csak simán rálépek a gázra, haladok/visszagyorsítok 60-ra.
Szerintem.
Jó, ez biztos azért van, merthogy klíma meg szervó meg mindenféle kutyafüle, ami kell az autó könnyenkezelhetőségéhez. De ha a kerék hajtja a motort, akkor az hajtja a mindegyik pumpát meg tárcsát. Úh. nem értem miért kell ilyen magasan lennie.
Előző kocsimnál 1500 rpm-nél volt a határ. Az sokkal jobban tetszett.
opelnál is akörül volt
ezt fedcomp mondja és általában nem szokott sokat hazudni, tehát elhiszem neki
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1538 Dátum:
2011.01.21 péntek, 13:08:13 »
Idézetet írta: Csocso - 2011.01.21 péntek, 11:07:21
Szia,
Euro4-es a besorolas, azonban ezt sztem mar a jelenleg forgalomban levo autok 95%-a nem teljesiti. Gondolok itt tobbek kozott (jo magyar szokasok alapjan) csak a kimaradt katalizator cserekre. Tehat, elmeletileg minden Zetec motoros Mondeonak zold plakett kellene diszelegjen a hatso rendszamon.
95-ös ford mondeo? Sztm biztosan nem euro 4-es, de lehet, hogy rosszul tudom...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BluElite
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1539 Dátum:
2011.01.21 péntek, 13:16:48 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.21 péntek, 12:47:21
opelnál is akörül volt
ezt fedcomp mondja és általában nem szokott sokat hazudni, tehát elhiszem neki
Lenne még egy kérdésem!
Szerintetek mi gazdaságosabb? lakott területen, egyenletes 50-60-as tempónál 5-ben kis fordulaton küsztetni, vagy visszarakni neki a 4-et? Akkor is csak 2000 körül ha jár. Nem vagyok benne biztos ugyanis hogy 50-nél 5-ben nem fogyaszt többet mint ha visszaraknám 4-be. Ráadásul azt vettem észre, hogy ha sokat hagyom menni 5-be relative kisebb fordulaton, akkor elkezd egy idő után rendetlenkedni az alapjárat. Ekkor országúton 3-ban tisztességesen megzavarom, aztán észhez tér a drága.
Egyébként egyetértek az előttem szóló egyik márkatárssal, hogy veszélyes kirakni üresbe, és gurulni hagyni. Én sem szeretem, nem is csinálom ha rosszak az útviszonyok, vagy nagy a forgalom, vagy ha vontatok, na meg nem a pályán. De ezzel még lehet spórolni. Egy érdekesség: egy hete megmérten, hogy a Kaposvár-Pécs távon oda-vissza, Szigetvár felé összesen jó 10km-t tudok gurulni üresben, ha minden körülmény passzol. Persze az itt megszerzett üzemanyagot el is tudom dolgozni, ha előzni kell egy 65-el vánszorgó pótkocsis Ifát
A karbantartásról annyit, hogy már részemről rendberakattam a gépet, motorikusan. Sajnos nekem kellett megfinanszírozni az előttem lévő tulajok hanyagságát. Nem volt olcsó, de már megy a gép, és motorikusan nincs is gondom. Csak a kábelek égnek néha szét
Tisztelettel: BluElite
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1540 Dátum:
2011.01.21 péntek, 13:26:52 »
Idézetet írta: BluElite - 2011.01.21 péntek, 13:16:48
Lenne még egy kérdésem!
Szerintetek mi gazdaságosabb? lakott területen, egyenletes 50-60-as tempónál 5-ben kis fordulaton küsztetni, vagy vis***akni neki a 4-et? Akkor is csak 2000 körül ha jár. Nem vagyok benne biztos ugyanis hogy 50-nél 5-ben nem fogyaszt többet mint ha vis***aknám 4-be.
Tisztelettel: BluElite
Az elmélet szerint a legjobb, ha a motort a lehető legalacsonyabb fordulaton üzemeltetjük, de fontos szempont, hogy még ne erőlködjön! Na ezt kell eltalálni
Tudom nem könnyű
Sok egyéb tényező is körejátszik természetesen, esetedben az autód valószínűleg jobban szereti a negyediket szvsz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1541 Dátum:
2011.01.21 péntek, 13:29:12 »
Idézetet írta: BluElite - 2011.01.21 péntek, 13:16:48
Csak a kábelek égnek néha szét
Tisztelettel: BluElite
sajnos a 95 előtti autóknál ez gyakori hiba, mert olyan vezetékeket használtak, amiknek idővel elöregedett a szigetelése. innen egyenes út vezet az oxidációhoz, vagy rosszabb esetben az égéshez.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1542 Dátum:
2011.01.21 péntek, 14:21:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.21 péntek, 10:30:36
3500 fölött zárja el, alatta alapjárati fordulatnak megfelelő fogyasztást produkál
Akkor azzal az autóval vmi gond van. Ha gurulsz vele, akkor lejjebb is elzárja, és csak akkor adja vissza, amikor már az alapjárathoz közeledsz. Eddig minden computeres Fordnál ezt tapasztaltam, kivéve egy Focusnál, amiben rövid idő múlva trafót kellett cserélni...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2552
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1543 Dátum:
2011.01.21 péntek, 14:26:52 »
Idézetet írta: BluElite - 2011.01.21 péntek, 13:16:48
Szerintetek mi gazdaságosabb? lakott területen, egyenletes 50-60-as tempónál 5-ben kis fordulaton küsztetni, vagy vis***akni neki a 4-et? Akkor is csak 2000 körül ha jár. Nem vagyok benne biztos ugyanis hogy 50-nél 5-ben nem fogyaszt többet mint ha vis***aknám 4-be. Ráadásul azt vettem észre, hogy ha sokat hagyom menni 5-be relative kisebb fordulaton, akkor elkezd egy idő után rendetlenkedni az alapjárat. Ekkor országúton 3-ban tisztességesen megzavarom, aztán észhez tér a drága.
Benzines 2000 alatt, dieselt 1500 alat kicsivel, igy kell járni szerintem. nyilván hegymenetben lejjebb kell kapcsolni.
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1544 Dátum:
2011.01.21 péntek, 14:27:22 »
Idézetet írta: BluElite - 2011.01.20 csütörtök, 23:17:27
Tisztelettel, BluElite
Hibátlan, egy dolgot én is kifogásolnék, az üresben gurulás semminek sem tesz jót. Azt elhagynám, inkább a motorfékkel gurulás, és néha rásegítesz, ha nagyon lassítana...
Én is így spórolok, és a Mondeommal simán csináltam sorozatosan 6l alatti fogyikat. Nem feltétlenül a tökéletes motor a nyitja, hanem inkább a nyugodtság, és a türelem. A Bátyám szerint az ő autója (MKI 2.0 kombi) nem tud 8l alá menni. Elmentem vele egyszer hosszabb útra, és rögtön 6.2 lett.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1545 Dátum:
2011.01.21 péntek, 14:33:46 »
Idézetet írta: BluElite - 2011.01.21 péntek, 13:16:48
Szerintetek mi gazdaságosabb? lakott területen, egyenletes 50-60-as tempónál 5-ben kis fordulaton küsztetni, vagy vis***akni neki a 4-et? Akkor is csak 2000 körül ha jár. Nem vagyok benne biztos ugyanis hogy 50-nél 5-ben nem fogyaszt többet mint ha vis***aknám 4-be. Ráadásul azt vettem észre, hogy ha sokat hagyom menni 5-be relative kisebb fordulaton, akkor elkezd egy idő után rendetlenkedni az alapjárat. Ekkor országúton 3-ban tisztességesen megzavarom, aztán észhez tér a drága.
Mindenképpen az adott helyzetben a legalacsonyabb fordulat. Viszont ha már egy enyhébb emelkedő közeleg, akkor egy visszaváltás a minimum, hogy ne erőlködjön. Erőlködés közben többet fogyaszt.
És néha, tényleg sokáig mész ilyen óvatoskodva, akkor egy katalizátor kiégetés, ahogy írtad nem árt. Ez kb azt jelenti, hogy 4-ben 4000-es fordulaton mész kb 5 percig...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1546 Dátum:
2011.01.21 péntek, 15:25:23 »
Idézetet írta: Joe - 2011.01.21 péntek, 14:21:47
Akkor azzal az autóval vmi gond van. Ha gurulsz vele, akkor lejjebb is elzárja, és csak akkor adja vissza, amikor már az alapjárathoz közeledsz. Eddig minden computeres Fordnál ezt tapasztaltam, kivéve egy Focusnál, amiben rövid idő múlva trafót kellett cserélni...
vagy az a gondja, hogy mk1-es pumpa van benne
de akkor az átlagfogyasztás miért jó benne?
Naplózva
Csocso
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1547 Dátum:
2011.01.21 péntek, 16:14:48 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.01.21 péntek, 15:25:23
vagy az a gondja, hogy mk1-es pumpa van benne
de akkor az átlagfogyasztás miért jó benne?
ez erdekes lenne, hogy a pumpa okozna, mert az enyemben gyari mk1-es pumpa van es kb. 1200-1500 kozott kezdi el visszaadni a benzint a motornak.
Naplózva
Csocso
Vendég
Válasz: Takarékos vezetés
«
Új hozzászólás #1548 Dátum:
2011.01.21 péntek, 16:24:32 »
Idézetet írta: BluElite - 2011.01.21 péntek, 13:16:48
Lenne még egy kérdésem!
Szerintetek mi gazdaságosabb? lakott területen, egyenletes 50-60-as tempónál 5-ben kis fordulaton küsztetni, vagy vis***akni neki a 4-et? Akkor is csak 2000 körül ha jár. Nem vagyok benne biztos ugyanis hogy 50-nél 5-ben nem fogyaszt többet mint ha vis***aknám 4-be.
Ezt igy sztem nem lehet egyertelmuen meghatarozni, mert ez mindig az adott helyzettol fugg. Ha pl. jon egy szembeszel, akkor mar lehet, hogy vissza kell kapcsolni, ha meg egy enyhebb emelkedo, akkor tuti, hogy vissza kell kapcsolni. Azonban, ha siman csak mesz es visszavaltas nelkul gyorsitasz, akkor lenyegesen tobb uzemanyag fog a motorba kerulni, mint amennyi optimalis lenne, ergo el is ment, amit megsporoltal. En rendszeresen jarok igy, amint lehet felvaltok 5-be, azonban rogton vissza is valtok, ha a helyzet ugy kivanja.
Ezert mondtam, hogy a nyomatekgorbe nagy segitseget jelent.
Naplózva
petyi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #1549 Dátum:
2011.01.21 péntek, 20:29:05 »
Szép napot!
Sajnos még mindig fent áll egyik problémám.
Ha hidegen beindítottam, 2-3 perc után 1500-as rpm-ről csökkent a fordulat és leállt a motor.
Hétvégén lett rajta csinálva vezérlés, és ezt sikerült kiküszöbölni.
Viszont fent maradt az a gond hogy;
Ha elindulok hideg motorral, megyek kb fél, 1 percet, oda érek a körforgalomhoz, lelassíttok, vissza váltok és mikor kinyomom a kuplungot a fordulatszámom 0-ra esik le
Ezt kb 1x max 2x csinálja meg és utána már helyre áll a fordulatszám.
Ma is megálltam de a zebránál és alig tudtam indittani :S
Ha valaki tapasztalt hasonlót, vagy ismerné a hiba okát kérem értesítsen!!!!
Előre is kösszönöm a segitségeteket!
További szép napot!
Naplózva
Oldalak:
1
...
24
25
26
27
28
29
30
[
31
]
32
33
34
35
36
37
38
...
88
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ