Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:14:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
45
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0) (Megtekintve 948894 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #950 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:10:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.23 szerda, 19:53:22
ha a motorkód megegyezik, akkor kell egy adásvételi róla, berakatod, leműszakiztatod adatlapra onnan meg okmányiroda 2héten belül, forgalmi és törzskönyvcsere és kész
ha nem egyezik a motorkód akkor is le lehet papíroztatni hivatalosan?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #951 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:13:24 »
Idézetet írta: v.ivan - 2013.01.23 szerda, 19:58:28
A cseremotorom az illegalitás határait feszegeti.
az már a te dolgod, normális forrásból sem lett volna drágább
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #952 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:13:48 »
Idézetet írta: M.Márk - 2013.01.23 szerda, 20:10:52
ha nem egyezik a motorkód akkor is le lehet papíroztatni hivatalosan?
akkor már átépítési engedély meg nkh
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #953 Dátum:
2013.01.23 szerda, 20:14:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.23 szerda, 20:13:48
akkor már átépítési engedély meg nkh
Akkor értek mindent
Naplózva
Natrium
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #954 Dátum:
2013.01.23 szerda, 21:02:06 »
Köszi a gyors választ! Majd írok h mi lett a diagnózis, de valószínű, hogy tényleg csapágyas!
Naplózva
zetec1.8
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #955 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 17:56:13 »
Tisztelt Mondeo Club!
Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz, hogy 1997-es mondeomban az 1.8 zetec motor hengere, hengerfeje gallyra ment. Motorkódja RKD, amely igen ritka, nem is találtam hozzá. Kérdésem az lenne, hogy ha csak a blokk kellene a hengerrel, hengerfejjel együtt, de egyéb sallangok és váltó nem kell hozzá, milyen más motorkódú motort lehet beszerelni különösebb faragás nélkül? Javítás túl drága lenne.
Amennyiben tudtok ilyet kérlek irjatok. Ha lehet küldjetek el a telefonszamotok is.
Üdvözlettel
Kovács István
Naplózva
v.ivan
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #956 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 21:17:00 »
Idézetet írta: zetec1.8 - 2013.01.31 csütörtök, 17:56:13
Tisztelt Mondeo Club!
Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz, hogy 1997-es mondeomban az 1.8 zetec motor hengere, hengerfeje gallyra ment. Motorkódja RKD, amely igen ritka, nem is találtam hozzá. Kérdésem az lenne, hogy ha csak a blokk kellene a hengerrel, hengerfejjel együtt, de egyéb sallangok és váltó nem kell hozzá, milyen más motorkódú motort lehet beszerelni különösebb faragás nélkül? Javítás túl drága lenne.
Amennyiben tudtok ilyet kérlek irjatok. Ha lehet küldjetek el a telefonszamotok is.
Üdvözlettel
Kovács István
Ford klubon kaptál választ, gyakorlatilag bármelyik zetec jó. A bürokrácia már más kérdés......
Naplózva
krisz32
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #957 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 21:22:59 »
Idézetet írta: v.ivan - 2013.01.31 csütörtök, 21:17:00
Ford klubon kaptál választ, gyakorlatilag bármelyik zetec jó. A bürokrácia már más kérdés......
Ha tipusazonos a motor,nem nagyobb a teljesítménye és van róla papír,hogy nem loptad,akkor gond nélkül átírják műszakin.A legegyszerűbb trükk azonban az,hogy műszakin lejelenteted a NKH felé,hogy természetes elhasználódás miatt kikopott a motorszám,kap egy motorkódot és kész.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #958 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 21:25:05 »
Idézetet írta: v.ivan - 2013.01.31 csütörtök, 21:17:00
Ford klubon kaptál választ, gyakorlatilag bármelyik zetec jó. A bürokrácia már más kérdés......
ennyi.
anno én is azt csináltam, hogy motort kicseréltem, bontás előtt meg kivettem. közlekedés meg zökkenőmentesen megy a másik motorkódú motorral. ha nem akarod eladni a másik motorral, a kutyát nem érdekli, milyen motorral futkozol...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #959 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 21:26:30 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.01.31 csütörtök, 21:22:59
Ha tipusazonos a motor,nem nagyobb a teljesítménye és van róla papír,hogy nem loptad,akkor gond nélkül átírják műszakin.A legegyszerűbb trükk azonban az,hogy műszakin lejelenteted a NKH felé,hogy természetes elhasználódás miatt kikopott a motorszám,kap egy motorkódot és kész.
hát felénk nem érdekel senkit a műszakin a motorszám...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
krisz32
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #960 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 21:30:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.31 csütörtök, 21:26:30
hát felénk nem érdekel senkit a műszakin a motorszám...
Felénk sem,de így tudja legalizálni és eredetvizsgán is átmegy.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #961 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 21:34:40 »
Idézetet írta: krisz32 - 2013.01.31 csütörtök, 21:30:48
Felénk sem,de így tudja legalizálni és eredetvizsgán is átmegy.
ugyan már...
szerinted ezeknek az autóknak van még jövőjük következő gazdánál?
a tied hol végezte?
ki akarja ezeket már eredet vizsgára vinni. használni akarjuk, míg szét nem dől a sheggünk alatt.
ha rám hallgat a panaszos, akkor leszharja a papírozást és belecuppant egy 2.0-ás mocit a gépbe, oszt szevasz. megy vele, míg ki nem szakad a padlólemez. akkor ki lelhet emelni belőle a 2.0-ás motort, a többi meg mehet a bontóba...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
krisz32
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #962 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 21:42:16 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.01.31 csütörtök, 21:34:40
ugyan már...
szerinted ezeknek az autóknak van még jövőjük következő gazdánál?
a tied hol végezte?
ki akarja ezeket már eredet vizsgára vinni. használni akarjuk, míg szét nem dől a sheggünk alatt.
ha rám hallgat a panaszos, akkor leszharja a papírozást és belecuppant egy 2.0-ás mocit a gépbe, oszt szevasz. megy vele, míg ki nem szakad a padlólemez. akkor ki lelhet emelni belőle a 2.0-ás motort, a többi meg mehet a bontóba...
Jó a szó tesó
Naplózva
zetec1.8
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #963 Dátum:
2013.02.01 péntek, 09:08:55 »
Kösz a válaszokat nagyon jól jött mert azonos motorkódút régóta nem találok. Ha van valakinek normális állapotú 1.8 zetecje, kérem irjon!
Üdv
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #964 Dátum:
2013.02.07 csütörtök, 18:22:40 »
sziasztok! 115 le 1.8i-ről milyen tapasztalatok vannak? 1998as mk2..
- mire kell figyelni vételkor?
- mennyit fogyaszt normál vegyes használatban? (chiptuningosok, sport kipufogós faszagyerekek, extrém userek, hegylakók erre kérem ne válaszoljanak
normál budapesti autó normál városi, vegyes, és városon kívüli fogyasztása lenne mérvadó
)
- lehetséges hibák? széria hibák?
köszi.
Naplózva
tomi781107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #965 Dátum:
2013.02.08 péntek, 12:59:36 »
Sziasztok!
Mondeonál van valami speciális ok amiért dadoghat az alapjárat, sőt hirtelen le is esik a fordulatszám, és leáll, vagy járjam végig a jól bevált lépéseket a pincétől a padlásig?
Naplózva
tomi781107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #966 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 20:59:08 »
Idézetet írta: tomi781107 - 2013.02.08 péntek, 12:59:36
Sziasztok!
Mondeonál van valami speciális ok amiért dadoghat az alapjárat, sőt hirtelen le is esik a fordulatszám, és leáll, vagy járjam végig a jól bevált lépéseket a pincétől a padlásig?
Ja azt nem mondtam, hogy 1.6 benzines.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #967 Dátum:
2013.02.11 hétfő, 21:00:43 »
Idézetet írta: tomi781107 - 2013.02.11 hétfő, 20:59:08
Ja azt nem mondtam, hogy 1.6 benzines.
a dolgon nem sokat változtat...
a szokásos listát kénytelen leszel végig bogarászni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
tomi781107
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #968 Dátum:
2013.02.12 kedd, 21:57:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.11 hétfő, 21:00:43
a dolgon nem sokat változtat...
a szokásos listát kénytelen leszel végig bogarászni...
hű de jó nekem
Naplózva
Makos
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #969 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 13:13:01 »
Sziasztok! 2.0 mondeóm van 11,3 11,5 a fogyasztás. és nem tudom lejjebb vinni. Cseréltem egy szenzort ami a termosztát házon van, akkor lement 10 liter alá. De ez az állapot nem tartott sokáig.
Végig olvastam a rossz alapjáratló szóló könyvet, ki pucoltam mindent, amit ott írtak.
De pl. nekem a tüzfalon nincs semmilyen vákumos szenzor, sem EGR szelepre hasonlító akármi.
Alamda szonda komputer szerint jó.
Segítsetek légyszives!!
Naplózva
'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko
patya55
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #970 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 18:50:26 »
Üdv.
Mennyire bonyolult az 1.6-os motor helyett 2.0 literest beépíteni? Nem a papírozás a lényeg!
Köszi előre is!
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #971 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 20:25:50 »
Idézetet írta: Makos - 2013.02.28 csütörtök, 13:13:01
Sziasztok! 2.0 mondeóm van 11,3 11,5 a fogyasztás. és nem tudom lejjebb vinni. Cseréltem egy szenzort ami a termosztát házon van, akkor lement 10 liter alá. De ez az állapot nem tartott sokáig.
Végig olvastam a rossz alapjáratló szóló könyvet, ki pucoltam mindent, amit ott írtak.
De pl. nekem a tüzfalon nincs semmilyen vákumos szenzor, sem EGR szelepre hasonlító akármi.
Alamda szonda komputer szerint jó.
Segítsetek légyszives!!
Egy 2.0-ás Fordnak szerintem nem is rossz a 11,5 télen.
Én az 1,6-ost nyáron sem tudom 12 alá vinni. Most télen futóval 23, üresen 18 liternél tartok.
Lassan másfél éve sz...pok vele. szinte minden jeladót, lambdát meg egyéb vacakot lecseréltem, kipucoltam, kimértem, de eredmény semmi. Én már kezdem egy életre.....
Szeretem ezt a fórumot, ezért rosszat nem akarok írni, jót pedig nem tudok.
( a komputer olyan mint a politikus, nem mindig mond igazat.)
Ha lehúzod a lambda csatiját vagy kiveszed a 13-as számú biztosítékot és nem változik semmit, akkor valóban rossz lehet a szonda.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #972 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 22:26:59 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2013.02.28 csütörtök, 20:25:50
Egy 2.0-ás Fordnak szerintem nem is rossz a 11,5 télen.
Én az 1,6-ost nyáron sem tudom 12 alá vinni. Most télen futóval 23, üresen 18 liternél tartok.
Lassan másfél éve sz...pok vele. szinte minden jeladót, lambdát meg egyéb vacakot lecseréltem, kipucoltam, kimértem, de eredmény semmi. Én már kezdem egy életre.....
Szeretem ezt a fórumot, ezért rosszat nem akarok írni, jót pedig nem tudok.
( a komputer olyan mint a politikus, nem mindig mond igazat.)
Ha lehúzod a lambda csatiját vagy kiveszed a 13-as számú biztosítékot és nem változik semmit, akkor valóban rossz lehet a szonda.
Nem tudom azt hogy csinalod. Nekem 7liter az atlagom, igaz max 100-al megyek. Majdnem egy hete lehuzott maf csatival jarok es igy is 8,3 fele nem ment, pedig ebben aranylag most sok a varos. Lehet az ecud szhar? Vagy egy frissites kellene neki.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #973 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 22:42:23 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2013.02.28 csütörtök, 20:25:50
Egy 2.0-ás Fordnak szerintem nem is rossz a 11,5 télen.
Én az 1,6-ost nyáron sem tudom 12 alá vinni. Most télen futóval 23, üresen 18 liternél tartok.
Lassan másfél éve sz...pok vele. szinte minden jeladót, lambdát meg egyéb vacakot lecseréltem, kipucoltam, kimértem, de eredmény semmi. Én már kezdem egy életre.....
Szeretem ezt a fórumot, ezért rosszat nem akarok írni, jót pedig nem tudok.
( a komputer olyan mint a politikus, nem mindig mond igazat.)
Ha lehúzod a lambda csatiját vagy kiveszed a 13-as számú biztosítékot és nem változik semmit, akkor valóban rossz lehet a szonda.
ez nem azt jelenti, hogy az jó a 2.0-nak.
8l-el jártam télen a 6m-es utánfutómmal a 2.0-val...tele vas anyaggal.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #974 Dátum:
2013.02.28 csütörtök, 22:43:05 »
Idézetet írta: patya55 - 2013.02.28 csütörtök, 18:50:26
Üdv.
Mennyire bonyolult az 1.6-os motor helyett 2.0 literest beépíteni? Nem a papírozás a lényeg!
Köszi előre is!
semennyire. ecu-motor-váltókipu ki, a másik be.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #975 Dátum:
2013.03.01 péntek, 11:35:39 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.02.28 csütörtök, 22:26:59
Nem tudom azt hogy csinalod. Nekem 7liter az atlagom, igaz max 100-al megyek. Majdnem egy hete lehuzott maf csatival jarok es igy is 8,3 fele nem ment, pedig ebben aranylag most sok a varos. Lehet az ecud szhar? Vagy egy frissites kellene neki.
Frissítést már többször csináltam, eredmény semmi. Ecut még nem cseréltem, mert nem tudom hogy milyen hatással van a lopásgátlóra.
Indítás után kb fél percre annyi benzint kap a motor hogy néha csak két-három henger megyen. Szó szerint érzik a motoron hogy fuldoklik a sok üzemanyagtól. 2-3 km után kitisztul a járása, nem áll le alapjáraton sem és megyen rendesen.
Jóval 100 alatt járok mivel a futómű romokban hever, de a motor miatt nem áll szándékomba javítani. Ha lejár a műszaki nagy esélye van a méh telepre.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #976 Dátum:
2013.03.01 péntek, 11:39:56 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.28 csütörtök, 22:42:23
ez nem azt jelenti, hogy az jó a 2.0-nak.
8l-el jártam télen a 6m-es utánfutómmal a 2.0-val...tele vas anyaggal.
Nekem nincs ilyen szerencsém. lassan már a 18l is jónak számít.
Lehet hogy sikerült megvennem az ország legszharabb mondeóját???
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #977 Dátum:
2013.03.01 péntek, 11:46:06 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2013.03.01 péntek, 11:35:39
Frissítést már többször csináltam, eredmény semmi. Ecut még nem cseréltem, mert nem tudom hogy milyen hatással van a lopásgátlóra.
Indítás után kb fél percre annyi benzint kap a motor hogy néha csak két-három henger megyen. Szó szerint érzik a motoron hogy fuldoklik a sok üzemanyagtól. 2-3 km után kitisztul a járása, nem áll le alapjáraton sem és megyen rendesen.
Jóval 100 alatt járok mivel a futómű romokban hever, de a motor miatt nem áll szándékomba javítani. Ha lejár a műszaki nagy esélye van a méh telepre.
szerintem lambda
Naplózva
patya55
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #978 Dátum:
2013.03.01 péntek, 11:52:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.02.28 csütörtök, 22:43:05
semennyire. ecu-motor-váltókipu ki, a másik be.
Köszi!
Előre szólok, hogy nem értek hozzá, nem is én akarom csinálni csak egyelőre érdeklődöm, hogy bele tudjuk-e tenni!
Egy kicsit részletesebben az ecu-?? - mi az
Gondolom a motor az a motor kompletten!
Váltókipu-?? - ez sem egyértelmű?
Válaszodat előre is köszönöm!
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #979 Dátum:
2013.03.01 péntek, 12:05:50 »
Idézetet írta: yooccoo - 2013.03.01 péntek, 11:46:06
szerintem lambda
Először két bontottal próbálkoztam, utána vettem bele új ngk-sat.
Ennek ellenére teljesen mindegy neki hogy összedugom a csatit vagy széthúzom. Semmit sem változik. Mértem a vezetékeit multiméterrel, a fűtőszál kap áramot a jelet is leadja, mindegyik vezetéken mutat valamit. (Azt még nem néztem hogy a jel eljut e az ecu-ig.) Elméletileg ennek jónak kellene lenni.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #980 Dátum:
2013.03.01 péntek, 13:06:50 »
Idézetet írta: patya55 - 2013.03.01 péntek, 11:52:48
Köszi!
Előre szólok, hogy nem értek hozzá, nem is én akarom csinálni csak egyelőre érdeklődöm, hogy bele tudjuk-e tenni!
Egy kicsit részletesebben az ecu-?? - mi az
Gondolom a motor az a motor kompletten!
Váltókipu-?? - ez sem egyértelmű?
Válaszodat előre is köszönöm!
az ecu a motor vezérlő. a váltó az a váltó, a kipu pedig a kipufogó.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
patya55
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #981 Dátum:
2013.03.01 péntek, 13:31:31 »
Idézetet írta: astor72 - 2013.03.01 péntek, 13:06:50
az ecu a motor vezérlő. a váltó az a váltó, a kipu pedig a kipufogó.
Köszönöm, szépen!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #982 Dátum:
2013.03.01 péntek, 23:03:37 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2013.03.01 péntek, 11:35:39
Frissítést már többször csináltam, eredmény semmi. Ecut még nem cseréltem, mert nem tudom hogy milyen hatással van a lopásgátlóra.
Indítás után kb fél percre annyi benzint kap a motor hogy néha csak két-három henger megyen. Szó szerint érzik a motoron hogy fuldoklik a sok üzemanyagtól. 2-3 km után kitisztul a járása, nem áll le alapjáraton sem és megyen rendesen.
Jóval 100 alatt járok mivel a futómű romokban hever, de a motor miatt nem áll szándékomba javítani. Ha lejár a műszaki nagy esélye van a méh telepre.
Még egy hibaolvasást megérdemelne szerintem. Ami még esetleg eszembe jutna, hogy az egyik befecskendező becsorgat, vagy nem tudom, a hőgombát mérted már a ami a termosztát tetején van? attól is eltud dúsulni a keverék, ha hibás jelet továbbit.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #983 Dátum:
2013.03.01 péntek, 23:18:26 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.03.01 péntek, 23:03:37
Még egy hibaolvasást megérdemelne szerintem. Ami még esetleg eszembe jutna, hogy az egyik befecskendező becsorgat, vagy nem tudom, a hőgombát mérted már a ami a termosztát tetején van? attól is eltud dúsulni a keverék, ha hibás jelet továbbit.
Viszont ekkora túlfogyasztáshoz már nagyon komoly hiba kell. Ha az enyém enne ennyit én már rég kicseréltem volna a komplett motort ECU-vel együtt. Mennyi lehet az, 50e?
Ekkora túlfogyasztásnál 2-3 hónap alatt vissza is jön.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #984 Dátum:
2013.03.02 szombat, 00:32:17 »
Idézetet írta: drof - 2013.03.01 péntek, 23:18:26
Viszont ekkora túlfogyasztáshoz már nagyon komoly hiba kell. Ha az enyém enne ennyit én már rég kicseréltem volna a komplett motort ECU-vel együtt. Mennyi lehet az, 50e?
Ekkora túlfogyasztásnál 2-3 hónap alatt vissza is jön.
Na igen. tavaly cserélt benne szelepeket ha jól rémlik. Vajon ott a hiba? De én még adnék neki egy esélyt, főleg hogy ennyit pöcsölt már vele.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #985 Dátum:
2013.03.02 szombat, 09:09:26 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.03.02 szombat, 00:32:17
Na igen. tavaly cserélt benne szelepeket ha jól rémlik. Vajon ott a hiba? De én még adnék neki egy esélyt, főleg hogy ennyit ***ölt már vele.
Persze, nem azt mondom, hogy nem érdemes foglalkozni vele.
Viszont saját bőrömön tapasztaltam, hogy eljön az a szint a hibakeresésben, amikor érdemes befejezni és komplett motort cserélni. Mert a bizonyos szint felett az ember könnyen megutálja az egész márkát és csalódottan emlékezik majd vissza.
Emlékeim szerint Fmondeo magának bütyköl, gondolom egy helycserés támadás se okozna neki gondot. Ezért vetettem fel.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #986 Dátum:
2013.03.02 szombat, 19:16:16 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2013.03.01 péntek, 23:03:37
Még egy hibaolvasást megérdemelne szerintem. Ami még esetleg eszembe jutna, hogy az egyik befecskendező becsorgat, vagy nem tudom, a hőgombát mérted már a ami a termosztát tetején van? attól is eltud dúsulni a keverék, ha hibás jelet továbbit.
Hibaolvasás kétszer is volt, egyik sem jelzett semmit sem. Hőgombát mértem, ahogy melegszik úgy csökken az érték. De a biztonság kedvéért ezt is lecseréltem, meg az injektorsort is. Igaz hogy egy 1,6-os escortról volt levéve az injektor. Nem bírt 100-nál többet menni vele ezért visszaraktam a sajátját.
Kösz a próbálkozást, sosem lehet tudni hogy mikor jön be.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #987 Dátum:
2013.03.02 szombat, 20:23:50 »
Idézetet írta: drof - 2013.03.02 szombat, 09:09:26
Persze, nem azt mondom, hogy nem érdemes foglalkozni vele.
Viszont saját bőrömön tapasztaltam, hogy eljön az a szint a hibakeresésben, amikor érdemes befejezni és komplett motort cserélni. Mert a bizonyos szint felett az ember könnyen megutálja az egész márkát és csalódottan emlékezik majd vissza.
Emlékeim szerint Fmondeo magának bütyköl, gondolom egy helycserés támadás se okozna neki gondot. Ezért vetettem fel.
Nagyon vág az eszed doki.
Nemhiába tanultál annyi évig.
Ha csak 5 liter túlfogyasztassál számolok 11000 km-t az kb 550 liter benzin, ami kb 230000 pénz.
Én ezen eddig lazán átsiklottam.
A motorcsere nekem is megfordult a fejemben, de sok értelmét nem látom. A kompresszió mérve volt, szinte a gyári új értéket mutatta. Ez azt jelenti hogy hüvely, dugó, gyűrű, hengerfej tökéletes. Olajat 11000 alatt nem kellett után tölteni, tehát a motor ok.
Valamilyen apró kis szharság lehet a vétkes szerintem.
Nagyon igazad van abban, hogy az ember hamar eljut arra a bizonyos szintre, amikor ha nehezen is de kimondja hogy soha a büd.........életbe stb.
Szerinted én hol tarthatok már?
A motoron kívül az ajtózárak visznek a sírba. Ha sikerül bezárni nem tudom kinyitni ha mégis kinyílt valahogy akkor meg nem akart bezáródni. A csomagtartóra már kétszer akartam flexxel lyukat vágn, de utána egy kicsit "megberheltem" az elektronikát és most már aránylag működik mindegyik.
A küszöböm egy év alatt teljesen eltűnt alul. A hátsó szilentek meg a lengéscsillapító elment nyugdíjba, elkísérte őket az egyik első kerékcsapágy meg a kormányösszekötő rúdfej.
Ja és van egy törött első toronyrugóm. (így vettem)
A hab a tortán az hogy ahol beleba..ták a 10W 40-es olajat, "mert az jobb mint a gyári Ford"
( végül is igaz, mert így minden reggel ellenőrizhetem hogy megvan e mindegyik hidrotőke)
Szóval a szerelő úr levegős kulccsal istentelenül meghúzta az olajleeresztő csavart, amit az én hatszögletes crovám vidáman lesarkalt. Igaz akkorát fogtam rajta hogy majdnem magamra borítottam az autót.
Ezek után ahelyett hogy simán felgyújtanám, vettem alá egy garnitúra téli gumit. Meg megint bele akarok ölni egy rakás pénzt a motorba hátha most eltalálom a kínját.
Nem vagyok teljesen normális. Szerencsére erről a fórumról ezért nem zárnak ki.
Naplózva
koridor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #988 Dátum:
2013.03.02 szombat, 20:44:29 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.02.07 csütörtök, 18:22:40
sziasztok! 115 le 1.8i-ről milyen tapasztalatok vannak? 1998as mk2..
- mire kell figyelni vételkor?
- mennyit fogyaszt normál vegyes használatban? (chiptuningosok, sport kipufogós faszagyerekek, extrém userek, hegylakók erre kérem ne válaszoljanak
normál budapesti autó normál városi, vegyes, és városon kívüli fogyasztása lenne mérvadó
)
- lehetséges hibák? széria hibák?
köszi.
Az én romom 100%-os városlakó (vidékre max a gyáli piacig) 9,5l eszik.
13 éves, 6.5 éve van nálam, a fogyokon kivül idáig csak a generátorra költöttem.
Naplózva
2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Makos
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #989 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:23:49 »
Köszönöm! Kipróbálom 13 biztosíték!
Naplózva
'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko
Makos
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 104
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #990 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:28:15 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2013.03.02 szombat, 20:23:50
Nagyon vág az eszed doki.
Nemhiába tanultál annyi évig.
Ha csak 5 liter túlfogyasztassál számolok 11000 km-t az kb 550 liter benzin, ami kb 230000 pénz.
Én ezen eddig lazán átsiklottam.
A motorcsere nekem is megfordult a fejemben, de sok értelmét nem látom. A kompresszió mérve volt, szinte a gyári új értéket mutatta. Ez azt jelenti hogy hüvely, dugó, gyűrű, hengerfej tökéletes. Olajat 11000 alatt nem kellett után tölteni, tehát a motor ok.
Valamilyen apró kis szharság lehet a vétkes szerintem.
Nagyon igazad van abban, hogy az ember hamar eljut arra a bizonyos szintre, amikor ha nehezen is de kimondja hogy soha a büd.........életbe stb.
Szerinted én hol tarthatok már?
A motoron kívül az ajtózárak visznek a sírba. Ha sikerül bezárni nem tudom kinyitni ha mégis kinyílt valahogy akkor meg nem akart bezáródni. A csomagtartóra már kétszer akartam flexxel lyukat vágn, de utána egy kicsit "megberheltem" az elektronikát és most már aránylag működik mindegyik.
A küszöböm egy év alatt teljesen eltűnt alul. A hátsó szilentek meg a lengéscsillapító elment nyugdíjba, elkísérte őket az egyik első kerékcsapágy meg a kormányösszekötő rúdfej.
Ja és van egy törött első toronyrugóm. (így vettem)
A hab a tortán az hogy ahol beleba..ták a 10W 40-es olajat, "mert az jobb mint a gyári Ford"
( végül is igaz, mert így minden reggel ellenőrizhetem hogy megvan e mindegyik hidrotőke)
Szóval a szerelő úr levegős kulccsal istentelenül meghúzta az olajleeresztő csavart, amit az én hatszögletes crovám vidáman lesarkalt. Igaz akkorát fogtam rajta hogy majdnem magamra borítottam az autót.
Ezek után ahelyett hogy simán felgyújtanám, vettem alá egy garnitúra téli gumit. Meg megint bele akarok ölni egy rakás pénzt a motorba hátha most eltalálom a kínját.
Nem vagyok teljesen normális. Szerencsére erről a fórumról ezért nem zárnak ki.
Rendesen mér a kilométer óra? Mert nekem nem mindig működött, a számláló állt a benzin meg fogyott ez is egy pár liter. Nekem elektromos, nincs spirál, meg van fedkomp is
Naplózva
'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #991 Dátum:
2013.03.02 szombat, 23:36:59 »
Idézetet írta: F.Mondeo - 2013.03.02 szombat, 20:23:50
Nagyon vág az eszed doki.
Nemhiába tanultál annyi évig.
Ha csak 5 liter túlfogyasztassál számolok 11000 km-t az kb 550 liter benzin, ami kb 230000 pénz.
Én ezen eddig lazán átsiklottam.
A motorcsere nekem is megfordult a fejemben, de sok értelmét nem látom. A kompresszió mérve volt, szinte a gyári új értéket mutatta. Ez azt jelenti hogy hüvely, dugó, gyűrű, hengerfej tökéletes. Olajat 11000 alatt nem kellett után tölteni, tehát a motor ok.
Valamilyen apró kis szharság lehet a vétkes szerintem.
Nagyon igazad van abban, hogy az ember hamar eljut arra a bizonyos szintre, amikor ha nehezen is de kimondja hogy soha a büd.........életbe stb.
Szerinted én hol tarthatok már?
A motoron kívül az ajtózárak visznek a sírba. Ha sikerül bezárni nem tudom kinyitni ha mégis kinyílt valahogy akkor meg nem akart bezáródni. A csomagtartóra már kétszer akartam flexxel lyukat vágn, de utána egy kicsit "megberheltem" az elektronikát és most már aránylag működik mindegyik.
A küszöböm egy év alatt teljesen eltűnt alul. A hátsó szilentek meg a lengéscsillapító elment nyugdíjba, elkísérte őket az egyik első kerékcsapágy meg a kormányösszekötő rúdfej.
Ja és van egy törött első toronyrugóm. (így vettem)
A hab a tortán az hogy ahol beleba..ták a 10W 40-es olajat, "mert az jobb mint a gyári Ford"
( végül is igaz, mert így minden reggel ellenőrizhetem hogy megvan e mindegyik hidrotőke)
Szóval a szerelő úr levegős kulccsal istentelenül meghúzta az olajleeresztő csavart, amit az én hatszögletes crovám vidáman lesarkalt. Igaz akkorát fogtam rajta hogy majdnem magamra borítottam az autót.
Ezek után ahelyett hogy simán felgyújtanám, vettem alá egy garnitúra téli gumit. Meg megint bele akarok ölni egy rakás pénzt a motorba hátha most eltalálom a kínját.
Nem vagyok teljesen normális. Szerencsére erről a fórumról ezért nem zárnak ki.
Rendesen, megfelelő műszerekkel kellene diagnosztizálni.
(MAF szenzor, Lambda, hűtőfolyadék hőmérséklet jeladó..... ezek szólnak bele nagyon a befecskendezett mennyiségbe. Ha túl van dúsítva, akkor az látható ill. mérhető....akár egy mezei CO mérővel is, de szenzorok jeleiből kiolvasható.)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
koridor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #992 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 07:28:49 »
Pénteken hoztam el a kocsit a szerelötöl, most reggel vettem észre hogy nem fuj meleget csak hideg jön akárhogy állitom a fütést. A generátort javitották, mit ronthattak el?
Naplózva
2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
szuperhangya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #993 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 08:51:49 »
Idézetet írta: koridor - 2013.03.03 vasárnap, 07:28:49
Pénteken hoztam el a kocsit a szerelötöl, most reggel vettem észre hogy nem fuj meleget csak hideg jön akárhogy állitom a fütést. A generátort javitották, mit ronthattak el?
Valószínűleg valamelyik vákumcsövet elszakították.Keress meg a motor és a tűzfal között egy vékony szürke csövet.Általában azt törik el.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #994 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 14:54:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.02 szombat, 23:36:59
Rendesen, megfelelő műszerekkel kellene diagnosztizálni.
(MAF szenzor, Lambda, hűtőfolyadék hőmérséklet jeladó..... ezek szólnak bele nagyon a befecskendezett mennyiségbe. Ha túl van dúsítva, akkor az látható ill. mérhető....akár egy mezei CO mérővel is, de szenzorok jeleiből kiolvasható.)
Jól felszerelt műhelyben kötötték számítógépre az autót. Egyből légtömegmérőt kellett cserélni, majd még aznap a csere után újra rákötötték, ekkor jelzett lambda hibát, (túl dús keverék vagy valami hasonlót) de a csati akkor rosszul volt összedugva. Kontakttal lefújták, pici igazítás és következő mérés tökéletes volt. Mivel nem sokat változott két hét múlva visszamentem, de akkor már semmilyen hibát sem jelzett.
Co-t két műhelyben mértük, mindkét helyen azt mondták hogy ettől jobb értéket az újak sem nagyon tudnak. Amikor megvettem, 5000-ért akkoriban kaptam 11,6l benzint és ezt a közeli városig oda-vissza megette, 74km ( 16,5liter körüli átlag).
A légtömegmérő, lambda szonda (3x) vízhőfok jeladó, holtpont jeladók, injektorsor, gyertya, gyertyakábelek, meg a többi vackok cseréje után lement az átlagom országúton 10, helyben 12-re. Azt mondták a műhelyben hogy ilyen co-val ez lehetetlen.
A múlthónapban 12litert 50 km-re benyelt. (helyben) A következő 12-vek elment egészen 64km-t.
Itt tartok most.
Kapott egy garnitúra téli gumit (bridgestone-t ), nem hinném hogy emiatt ugrott ekkorát a fogyasztásom.
A kilométer órát összemérten a gps-szel, jól mér.
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #995 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 15:14:57 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.03.03 vasárnap, 08:51:49
Valószínűleg valamelyik vákumcsövet elszakították.Keress meg a motor és a tűzfal között egy vékony szürke csövet.Általában azt törik el.
Jelentem a vákuum csövek ellenőrizve, motortér telefújkálva féktisztítóval.
Amilyen tanácsokat adtatok az elmúlt másfél évben, én azokat szépen végigcsináltam.
Így utólag is köszönet érte mindenkinek, nagyon sok újat tanultam.
Nekem a motorvezérlős jeladós injektoros motorok eddig kínaiul voltak. Mostmár kezdek eligazodni a sok elektronika körül.
Erről jut eszembe. A motorvezérlőt hogy a p..csába lehet kipecázni a helyéről?
A másik kérdésem, hogy a műszerfalon pirosan villogó izét nem zavarja a motorvezérlő csere?
Naplózva
koridor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #996 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 16:00:10 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.03.03 vasárnap, 08:51:49
Valószínűleg valamelyik vákumcsövet elszakították.Keress meg a motor és a tűzfal között egy vékony szürke csövet.Általában azt törik el.
Van rá esély hogy ha csak ráadom a gyújtást és maxra veszem a fűtést meghallom hogy hol sziszeg a csö, vagy ne is próbálkozzak vele?
Naplózva
2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
F.Mondeo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #997 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 16:21:54 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2013.03.03 vasárnap, 08:51:49
Valószínűleg valamelyik vákumcsövet elszakították.Keress meg a motor és a tűzfal között egy vékony szürke csövet.Általában azt törik el.
Bocsi elbambultam, azt hittem nekem szól.
Naplózva
layzi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #998 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 17:57:54 »
helo.
egy kérdés. nem tudom ki tudja ki nem, tél előtt vettem a mondit, és egy kérdésem lenne. Normális a 8-9l-es fogyasztás? és elképzelhető hogy tavasszal, nyáron kevesebb lessz? Előző tulaj azt mondta 6l-el járt vele, de ezt én erősen kétlem. Egyébként tettem be direkt szűrőt, azt mit változtat a dolgon?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.6, 1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #999 Dátum:
2013.03.03 vasárnap, 18:33:51 »
Idézetet írta: layzi - 2013.03.03 vasárnap, 17:57:54
helo.
egy kérdés. nem tudom ki tudja ki nem, tél előtt vettem a mondit, és egy kérdésem lenne. Normális a 8-9l-es fogyasztás? és elképzelhető hogy tavasszal, nyáron kevesebb lessz? Előző tulaj azt mondta 6l-el járt vele, de ezt én erősen kétlem. Egyébként tettem be direkt szűrőt, azt mit változtat a dolgon?
Persze 6 litert evet..... de nem 100 km-en. Eladáskor csoda dolgokat mondanak az eladók.
A 8-9 liter teljesen reális és normális. Télen főleg.
A direkt szűrő rossz lépés volt. A MAF szenzor a szűrő fojtásához van kalibrálva és ha eddig nem volt hamarosan olajfogyasztás elé nézhetsz.
A direkt szűrő nem közúti autókba való, ahol sok 10-100e km a működési intervallum. Hidd el, akármennyire is tisztogatod, mosod..stb. ártasz vele a motornak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
45
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ