Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 12:39:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 481409 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2016.12.06 kedd, 14:56:42 »

Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat!  smile
2005.12. havi gyártmányról van egyébként szó.

Látom, kicsit megoszlanak a vélemények. Én is bizonytalan vagyok még. "Feleslegesen" nem szeretném cserélni a termosztátot, mert elég drága a gyári, és a szerelése sem egy leányálom. Szeretnék minél tisztábban látni, mielőtt nekiesek a szerelésnek.

@Rilll: milyen termosztátot vettél, ami nem a gyári és működik is?

@Marcell: nem adom ilyen könnyen magam, engem egyszerűen nem hagy nyugodni a dolog... Smiley

Most kaptam egy olyan "tippet" is, hogy lehet nincsen baj a termosztáttal, de azért melegedik lassan, mert elkormolódott a rendszer. ~160e km-nél járok, tehát ez is egy körbejárandó téma.



Az enyém volt szívócsatorna, ill. EGR tisztításon, de józan ésszel is belátható, hogy ennek semmi köze hozzá.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2016.12.06 kedd, 16:51:39 »

Hmm, mondjuk SCi-ben nem tudom, hogy változtattak-e a termosztáton 2004-ben. lehet mégis fűtött. De akkor is jóval gyorsabban kéne melegednie szerintem.
Csak fűtött termóval találkoztam és ezzel az évjárattal: 2003.06. - 2007.08.
de a tutit a  Ford eCat megmondja.
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.07 szerda, 18:44:54 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
bigdee888
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2016.12.06 kedd, 21:31:39 »

Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat!
Beszéltem Ivanicsékkal, lekérdeztem melyik való az enyémbe, és a fűtött lesz a befutó. Több helyen is utánajártam, így kezdek biztos lenni benne. Cserébe mivel fűtöttről van szó, az eredeti Ford termosztát 34e Ft a Cromax-nál.
Akinek már.volt cserélve: szükséges az eredetit venni, vagy jó az utángyártott is? Mert utángyártott már van 20e Ft-tól...
Naplózva
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #803 Dátum: 2016.12.06 kedd, 21:42:16 »

Sziasztok! Köszönöm a hozzászólásokat!
Beszéltem Ivanicsékkal, lekérdeztem melyik való az enyémbe, és a fűtött lesz a befutó. Több helyen is utánajártam, így kezdek biztos lenni benne. Cserébe mivel fűtöttről van szó, az eredeti Ford termosztát 34e Ft a Cromax-nál.
Akinek már.volt cserélve: szükséges az eredetit venni, vagy jó az utángyártott is? Mert utángyártott már van 20e Ft-tól...
 

Megnéztem az enyémbe mahle került, és teljessen jó bele. Ezúton is köszi Borianm ezt még tőled vettem worship  
A cikkszáma btm 17 98 bárdinál kedvezménnyel 20 körűl van
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.06 kedd, 21:48:11 írta Rilll » Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #804 Dátum: 2016.12.06 kedd, 21:58:00 »

Nekem is kifújt, mikor tavaly megvettem. Novothék meghegesztették, úgy tudom, hogy az EGR visszavezetés volt letörve/elrepedve valamelyik csatlakozásnál.

Itt látszik a kipufogógáz visszavezetés vékony fémcsöve:
http://www.ebay.co.uk/itm/182250594359?clk_rvr_id=1080798151221&rmvSB=true

Borianm nem tudod esetleg mivel hegeszteték még a csövet?  Mert az enyém is kifúj aztán a szereleőm megpróbálta megeszteni, de azt mondta nem sikerült neki. Úgy hogy bekente azt hiszem loctite fém ragasztóval, de ez csak ideiglenes megoldás lett, mert megint ki fúj. Jó lenne tudni, hogy milyen hegesztőt keressek hozzá.
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
bigdee888
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2016.12.06 kedd, 22:04:11 »

 

Megnéztem az enyémbe mahle került, és teljessen jó bele. Ezúton is köszi Borianm ezt még tőled vettem worship  
A cikkszáma btm 17 98 bárdinál kedvezménnyel 20 körűl van

Köszi Rilll!
Nekem nincs kedvezményem a Bárdinál, így 39e Ft-ra hoza. Az egy kissé erős, akkor már olcsóbb az eredeti.

Unixnál hoz még egyet 10e Ft-ért, na az nem tudom milyen lehet.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=a1d80a06546c36967e4efd6395d16038&cMegnNr=3997
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #806 Dátum: 2016.12.06 kedd, 22:05:47 »

Borianm nem tudod esetleg mivel hegeszteték még a csövet?  Mert az enyém is kifúj aztán a szereleőm megpróbálta megeszteni, de azt mondta nem sikerült neki. Úgy hogy bekente azt hiszem loctite fém ragasztóval, de ez csak ideiglenes megoldás lett, mert megint ki fúj. Jó lenne tudni, hogy milyen hegesztőt keressek hozzá.
rozsdamentes.savállo.avival hegesztik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2016.12.06 kedd, 23:06:34 »

Köszi Rilll!
Nekem nincs kedvezményem a Bárdinál, így 39e Ft-ra hoza. Az egy kissé erős, akkor már olcsóbb az eredeti.

Unixnál hoz még egyet 10e Ft-ért, na az nem tudom milyen lehet.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=a1d80a06546c36967e4efd6395d16038&cMegnNr=3997

Vagy gyári, (vagy esetleg ami másnak már bejött). Amúgy csak szenvedés van a nem gyárival, olvass vissza a benzines topikban.
Naplózva
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #808 Dátum: 2016.12.06 kedd, 23:38:41 »

rozsdamentes.savállo.avival hegesztik.

Köszönöm, akkor ilyenre képes hegesztőt keresek majd. worship
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
bigdee888
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2016.12.06 kedd, 23:40:57 »

Vagy gyári, (vagy esetleg ami másnak már bejött). Amúgy csak szenvedés van a nem gyárival, olvass vissza a benzines topikban.

Köszi a tanácsot, belátom, igazad/igazatok van.
Naplózva
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2016.12.07 szerda, 10:01:43 »

Borianm nem tudod esetleg mivel hegeszteték még a csövet?  Mert az enyém is kifúj aztán a szereleőm megpróbálta megeszteni, de azt mondta nem sikerült neki. Úgy hogy bekente azt hiszem loctite fém ragasztóval, de ez csak ideiglenes megoldás lett, mert megint ki fúj. Jó lenne tudni, hogy milyen hegesztőt keressek hozzá.
Nem tudom sajnos mivel csinálták, annyit tudok, hogy a szervizből is egy kipufogós szakműhelybe vitték el.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2016.12.07 szerda, 10:13:03 »

   

Hali!

A hőmérsékletet elnézve, nekem is kicsit lassúnak tűnik a melegedés. Nálam is hasonló volt a jelenség ami inkább a hideg időben jelentkezet. Először csak lassan melegedet aztán már egy 20km szakaszon is csak alig érte el az üzemi hőfokot, ha pedig fűtteni is próbáltam,akkor el sem érte. Termosztát csere megoldotta,most már néhány utca alatt be áll szépen középre. Én mondjuk nem gyárira cseréltem,de így is jó lett. A fogyasztás pedig nekem is hasonló mint amit írtál, szóval vagy teljessen normális,vagy az enyém sem jó hehe
Ja és igen 98° - on nyit.

Szia Rill!
Ez most komoly, hogy pár utca után bemelegszik a motor? 1.6 focusban láttam ilyet, de nem tudom elképzelni, hogy az én kocsimból kiszedett termosztát nálad másképp működjön.
Ugye én tök ugyanolyanra mahle-ra cseréltem és nem is vettem észre semmi változást a csere után.
Marcell
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #812 Dátum: 2016.12.07 szerda, 19:34:11 »

Szia Rill!
Ez most komoly, hogy pár utca után bemelegszik a motor? 1.6 focusban láttam ilyet, de nem tudom elképzelni, hogy az én kocsimból kiszedett termosztát nálad másképp működjön.
Ugye én tök ugyanolyanra mahle-ra cseréltem és nem is vettem észre semmi változást a csere után.
Marcell

Igen ez komoly. Ilyen hidegben is nagyon hamar bemelegszik. Nem akarok hülyeséget mondani de kb 2-3 km és eléri az üzemit. De ha érdekel pontosan, mérek egy km idő intervalumot.
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
bigdee888
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2016.12.07 szerda, 20:40:02 »

Igen ez komoly. Ilyen hidegben is nagyon hamar bemelegszik. Nem akarok hülyeséget mondani de kb 2-3 km és eléri az üzemit. De ha érdekel pontosan, mérek egy km idő intervalumot.

Azt még én is megköszönném, hogy legyen viszonyítási alapom. Smiley
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #814 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 11:12:26 »

Nekem mostanában olyan 6-7 km alatt ér a mutató középre. Újpest, de elég sok lámpa és megállás van. Ha pl. az M0-son megyek folyamatosan 100 körül, akkor nagyon lassan melegszik. Viszont azt vettem észre, hogy ha középre ér a mutató és egyből elkezdek fűteni (23 fokra állítva), akkor visszahűl. Viszont ha várok vele még 1-2 km-t, ugyan a mutató középen áll, de nyilván még melegszik és utána már nem hűl vissza. Egyszer néztem és ha jól emlékszem 75 C körül már középen van.
Egyébként mostanában Budapesten 10,5-11 litert fogyaszt. Valamiért egyre nagyobb dugók vannak. Jöhetne már némi hó, akkor jópáran lerakják az autót.  Wink
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2016.12.08 csütörtök, 13:55:31 »

Nekem mostanában olyan 6-7 km alatt ér a mutató középre. Újpest, de elég sok lámpa és megállás van. Ha pl. az M0-son megyek folyamatosan 100 körül, akkor nagyon lassan melegszik. Viszont azt vettem észre, hogy ha középre ér a mutató és egyből elkezdek fűteni (23 fokra állítva), akkor visszahűl. Viszont ha várok vele még 1-2 km-t, ugyan a mutató középen áll, de nyilván még melegszik és utána már nem hűl vissza. Egyszer néztem és ha jól emlékszem 75 C körül már középen van.
Egyébként mostanában Budapesten 10,5-11 litert fogyaszt. Valamiért egyre nagyobb dugók vannak. Jöhetne már némi hó, akkor jópáran lerakják az autót.  Wink


Nagyon hasonlóak a tapasztalataim.

Különösen az lepett meg engem is, hogy a fűtés mennyit számít.
Ugye nincs alsó motortartó burkolat és emiatt az egész motortér egy átjáróház.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
TommyHagen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2016.12.10 szombat, 17:20:34 »

Ugyan ebben a cipőben járok,  1.8 Sci motor.  Most télen így hogy hidegebb van,  gyakorlatilag nem tudok fűtést használni,  mert akkor nem melegszik fel a motor.  M0-n kb 35 kmt szoktam menni,  hát fűtés nélkül kb az út felére melegszik be a motor......  Ha megy a fűtés,  be se melegszik.  Mondjum nekem sztem termosztát hibám van......  Ha a mutató függőlegesbe áll,  és bekpcsolom a fűtést,  kb.  fél percre rá elkezd hűlni a motor erősen.

 Kiss
Nagyon hasonlóak a tapasztalataim.

Különösen az lepett meg engem is, hogy a fűtés mennyit számít.
Ugye nincs alsó motortartó burkolat és emiatt az egész motortér egy átjáróház.
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 SCi
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2016.12.10 szombat, 17:38:18 »

Nekem is volt termosztát hiba, ugyanezekkel a tünetekkel.
Csere után semmi bemelegedés/fűtés probléma nem volt.


Ugyan ebben a cipőben járok,  1.8 Sci motor.  Most télen így hogy hidegebb van,  gyakorlatilag nem tudok fűtést használni,  mert akkor nem melegszik fel a motor.  M0-n kb 35 kmt szoktam menni,  hát fűtés nélkül kb az út felére melegszik be a motor......  Ha megy a fűtés,  be se melegszik.  Mondjum nekem sztem termosztát hibám van......  Ha a mutató függőlegesbe áll,  és bekpcsolom a fűtést,  kb.  fél percre rá elkezd hűlni a motor erősen.

 Kiss
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2016.12.10 szombat, 17:47:14 »

Nálam 150E km átlaga 9,1 liter/100km volt, 80% autópálya, 20% Budapest.



Egyébként az alapvető problémám az - amiért elkezdtem az egész "kutakodást", hogy nem tetszik a fogyasztás. Magas (legalábbis én annak tartom):
- autópályán (két személy, 140km/h-s tempó, kb. 3200-as fordulatszám): 8,5-9 l/100km,
- városban (rövid, napi 2x, kb 7km-es szakasz, max 60km/h): 10-11 l/100km,
- városon kívül, országúton (max 100km/h, akár megpakolva is): 6 l/100km (ezzel nincs is baj Smiley ).

Lehetett itt olyanokat is olvasni, hogy az autópályás ingázásokat meg lehet úszni kb. 7 l/100km-rel. Ehhez képest nekem a +2 liter egy kicsit nehezen emészthető.

Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
TommyHagen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2016.12.10 szombat, 23:24:40 »

És te gyárira cserélted,  vagy utángyártottra?


Nekem is volt termosztát hiba, ugyanezekkel a tünetekkel.
Csere után semmi bemelegedés/fűtés probléma nem volt.


Naplózva

Ford Mondeo 1.8 SCi
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2016.12.11 vasárnap, 09:25:16 »

Gyárira.
És te gyárira cserélted,  vagy utángyártottra?


Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Bundas88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 12:13:44 »

Sziasztok. Uj vagyok itt a klubban, nemreg vettem egy Mondeot, ez mar a masodik, nagyon szeretem.  2003-as 1.8 Sci motorral. A segitsegeteket kernem Gyertya ugyben, ugy hallottam, hogy rafinalt kis gepezet akarmivel nem megy.. Kaptam Beru gyertat viszonylag olcson, de csak egy program adta ezt, a tobbi mind Valami "iridiumos" gyertyatipust adott. Valaki cserelt mar es ha igen pontosan mit? A valaszokat elore is koszonom.
Naplózva
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #822 Dátum: 2016.12.15 csütörtök, 14:23:27 »

Sziasztok. Uj vagyok itt a klubban, nemreg vettem egy Mondeot, ez mar a masodik, nagyon szeretem.  2003-as 1.8 Sci motorral. A segitsegeteket kernem Gyertya ugyben, ugy hallottam, hogy rafinalt kis gepezet akarmivel nem megy.. Kaptam Beru gyertat viszonylag olcson, de csak egy program adta ezt, a tobbi mind Valami "iridiumos" gyertyatipust adott. Valaki cserelt mar es ha igen pontosan mit? A valaszokat elore is koszonom.

Ha rám hallgatsz csak a gyári.

https://cromax.hu/elektromos_rendszer/gyujtasrendszer/gyujtogyertya/gyujtogyertya_ford_mondeo_2000-2007_1_8_130_le_15579

Nem olcsó, de kényes rá a kicsike
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
Bundas88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2016.12.16 péntek, 17:27:29 »

Koszonon szepen a valaszt. Sajnos itthon nem kaptam ezt a tipusu gyertyat Sad  Erdelybol vagyok. Esetleg valami alternativ megoldas nem letezik ami meg j? vagy rendeljem meg a cromax oldalarol?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #824 Dátum: 2016.12.16 péntek, 17:32:34 »

Koszonon szepen a valaszt. Sajnos itthon nem kaptam ezt a tipusu gyertyat Sad  Erdelybol vagyok. Esetleg valami alternativ megoldas nem letezik ami meg j? vagy rendeljem meg a cromax oldalarol?
NGK-t nem lehet kapni? sok esetben a ford csomagolásban is NGK gyertya van.gyári beszállítója....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bundas88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2017.01.11 szerda, 13:33:35 »

Sziasztok. Van egy olyan problemam, hogy hidegben inditasnal pillog a check lampa, kozbe kozbe fenn is marad, olyankor rendszertelenul jar a motor. Testeren 2 hibakot van jelen. P0300- veletlenszeru gyujtaskimaradas, es a tegnap meg a 2-es hengernel gyujtas hiba, ez utan osszecsereltem a gyujtotrafot az 1-es es 2-es hengerek kozott, hogy szurjem ki az esetleges hibas trafot. Ma megint testerre tettem, a p0300 as hibakot megint elojott es melleje az 1-2-4 es hengerben gyujtas hiba. Kitorles utan megy rendesen. Kicsit talan dus a keverekem is. Valaki talalkozott hasonloval es ha igen ti mire gondoltok mi lehet a gond?
Naplózva
k_zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 11:34:40 »

Sziasztok!

Van valakinek elektronikus formában elérhető magyar vagy angol szerelési könyve ehhez a típushoz?
Naplózva
Feri Firefighter
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2017.01.27 péntek, 18:35:23 »

Sziasztok!
Tavaly decemberben vettem egy Sci Mondeo-t, évjárat 2004.Nemrégen kivillant a motorkontroll lámpa.Elvittem Ford szervízbe motor diagnosztikára.A motorhoz közelebb eső lambda szonda hibája jött ki.Tudna nekem valaki segíteni honnan tudnék beszerezni másikat?!A gyári állítólag horror pénzbe kerül,de hallottam valami Bosch gyártmányról 25-30E forintért ami viszont jelenleg nem kapható.Kérlek segítsetek!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #828 Dátum: 2017.01.28 szombat, 08:50:56 »

Sziasztok!
Tavaly decemberben vettem egy Sci Mondeo-t, évjárat 2004.Nemrégen kivillant a motorkontroll lámpa.Elvittem Ford szervízbe motor diagnosztikára.A motorhoz közelebb eső lambda szonda hibája jött ki.Tudna nekem valaki segíteni honnan tudnék beszerezni másikat?!A gyári állítólag horror pénzbe kerül,de hallottam valami Bosch gyártmányról 25-30E forintért ami viszont jelenleg nem kapható.Kérlek segítsetek!!
keresd Joe-t it a fórumon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #829 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 19:00:45 »

Hali.

Hol van az indítómotor ennél az "állatfajnál" ? Esetleg valaki már szerelte ki és be? Ugy tűnik kezd meghalni, szeretném kicserélni, de sehol semmi infó a hogyan továbbról....

Köszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 20:51:23 »

Hali.

Hol van az indítómotor ennél az "állatfajnál" ? Esetleg valaki már szerelte ki és be? Ugy tűnik kezd meghalni, szeretném kicserélni, de sehol semmi infó a hogyan továbbról....

Köszi

Ha szembe állsz az autóval, ott van a jobb oldalon elöl.
Naplózva
k_zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 21:09:48 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek.

2003 1.8 Sci CFBA motorkódhoz tudtok nekem pontos injektort mondani?
És ha esetleg valaki hozzáértő elmondaná kb-ra hogy egy db injektort és néhány benzin csövet mennyire macerás illetve drága kicserélni, azt nagyon szépen megköszönném.
Ugyanis olyan árat mondott a szerelő akinél jelenleg van a kocsi, hogy majdnem hanyatt estem... falbav

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 21:34:17 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek.

2003 1.8 Sci CFBA motorkódhoz tudtok nekem pontos injektort mondani?
És ha esetleg valaki hozzáértő elmondaná kb-ra hogy egy db injektort és néhány benzin csövet mennyire macerás illetve drága kicserélni, azt nagyon szépen megköszönném.
Ugyanis olyan árat mondott a szerelő akinél jelenleg van a kocsi, hogy majdnem hanyatt estem... falbav


Szia.
Húúú igy hirtelen ezt találtam,nagyon durva. wow1
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iii_b5y_2000_10_2007_03/17612/uzemanyag_ellatas/porlasztocsucs_befecskendezo_szelep/osszes_termek/-_1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
k_zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2017.02.02 csütörtök, 22:21:14 »


Hát tényleg nem rossz Smiley
De az 1000 euró, amit a szerelő mondott, még messze van Cheesy
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2017.02.03 péntek, 02:40:36 »

Hát tényleg nem rossz Smiley
De az 1000 euró, amit a szerelő mondott, még messze van Cheesy

Ezért a pénzért ajándék! Nekem 75e volt darabja!
Naplózva
k_zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2017.02.03 péntek, 12:45:44 »

Ezért a pénzért ajándék! Nekem 75e volt darabja!

És megkérdezhetem, hogy mennyiért cserélték neked?
Naplózva
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 12:09:10 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek.

2003 1.8 Sci CFBA motorkódhoz tudtok nekem pontos injektort mondani?
És ha esetleg valaki hozzáértő elmondaná kb-ra hogy egy db injektort és néhány benzin csövet mennyire macerás illetve drága kicserélni, azt nagyon szépen megköszönném.
Ugyanis olyan árat mondott a szerelő akinél jelenleg van a kocsi, hogy majdnem hanyatt estem... falbav



Én másfél éve ötvenvalahányezret fizettem egy darabért. Akkor elég volt csak egyet cserélni, egyértelmű volt, hogy csak az a rossz. Mentem azóta 25 ekm-t, és OK a dolog.
Az a baj, hogy a szívórendszert le kell bontani ahhoz, hogy hozzá lehessen férni. -> sok munkaóra, nyugaton ugye inkább az dobja meg a számlát.

Szerintem a 4  db injektor németországban (ott vagy?) önmagában legalább 500€, de szervizben van az 6-700 is. Plusz a munkadíj.  Nagyon könnyen kijön az 1000€.
https://www.autoteile-teufel.de/FORD-MONDEO-III-Kombi-BWY/Einspritzventil/?vehicleId=17613&categoryId=6374

A kérdés az, hogy mi a hibajelenség, kell-e mind a négyet cserélni.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 12:19:29 »

Én annó ezt vettem ebből a boltból:
https://www.autoalkatreszek24.hu/bosch-657287.html

A csere macerás volt, ha jól emlékszem 6-8 óra munka.

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek.

2003 1.8 Sci CFBA motorkódhoz tudtok nekem pontos injektort mondani?
És ha esetleg valaki hozzáértő elmondaná kb-ra hogy egy db injektort és néhány benzin csövet mennyire macerás illetve drága kicserélni, azt nagyon szépen megköszönném.
Ugyanis olyan árat mondott a szerelő akinél jelenleg van a kocsi, hogy majdnem hanyatt estem... falbav


Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
k_zoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 20:19:34 »

Én másfél éve ötvenvalahányezret fizettem egy darabért. Akkor elég volt csak egyet cserélni, egyértelmű volt, hogy csak az a rossz. Mentem azóta 25 ekm-t, és OK a dolog.
Az a baj, hogy a szívórendszert le kell bontani ahhoz, hogy hozzá lehessen férni. -> sok munkaóra, nyugaton ugye inkább az dobja meg a számlát.

Szerintem a 4  db injektor németországban (ott vagy?) önmagában legalább 500€, de szervizben van az 6-700 is. Plusz a munkadíj.  Nagyon könnyen kijön az 1000€.
https://www.autoteile-teufel.de/FORD-MONDEO-III-Kombi-BWY/Einspritzventil/?vehicleId=17613&categoryId=6374

A kérdés az, hogy mi a hibajelenség, kell-e mind a négyet cserélni.

Igen, Németországban vagyok.
Ma kiderült hogy mi van pontosabban
Injektor 170 Euró
4 db nyimócső 440
Munkadíj 400  beka3

Nem rossz Sad
Naplózva
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2017.02.07 kedd, 10:15:56 »

Igen, Németországban vagyok.
Ma kiderült hogy mi van pontosabban
Injektor 170 Euró
4 db nyimócső 440
Munkadíj 400  beka3

Nem rossz Sad

Ezekről a nyomücsövekről nem tudok semmit. Esetleg valaki más?
A többi ottani viszonylatban okénak tűnik.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2017.02.11 szombat, 07:13:02 »

És megkérdezhetem, hogy mennyiért cserélték neked?

Bocs a késői válaszért. Nem cseréltettem végül. Ultrahangos tisztítás lett. Nem ígértek semmit, de azóta működik és nincs vele bajom. Keress rá  a neten, ha érdekel.
Naplózva
marini
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 16:11:43 »

Sziasztok.Ha valakinek szüksége lenne pár sci alkatrészre:magasnyomású szivattyú nyomásszabályzó szeleppel,1db gyujtótrafó,1db injektorvezérlő computer,1db injektor,1 db nyomásérzékelő rail csőre.Az alkatrészek hibakeresésből maradtak,tehát kipróbáltak.Sajnos nem ezekkel volt baj.Üdvözlet mindenkinek worship
Naplózva
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2017.03.02 csütörtök, 22:49:58 »

Sziasztok. Olyan kérdésem van hogy mi a külömbsés a 3s7a 12a650 af és a 3s7a 12a650 aj motorvezérlő közt? Az enyémben 3s7a 12a650 af van ami bedöglött jó lehet bele a 3s7a 12a650 aj cikkszámú?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2017.03.02 csütörtök, 22:52:52 »

Sziasztok. Olyan kérdésem van hogy mi a külömbsés a 3s7a 12a650 af és a 3s7a 12a650 aj motorvezérlő közt? Az enyémben 3s7a 12a650 af van ami bedöglött jó lehet bele a 3s7a 12a650 aj cikkszámú?
ki kell próbálni, nagy valószínűséggel jó lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #844 Dátum: 2017.03.03 péntek, 20:01:02 »

Sziasztok. Olyan kérdésem van hogy mi a külömbsés a 3s7a 12a650 af és a 3s7a 12a650 aj motorvezérlő közt? Az enyémben 3s7a 12a650 af van ami bedöglött jó lehet bele a 3s7a 12a650 aj cikkszámú?


A 3s7a-12A650af a motorvezérlő szofterét vagyis a programját jelenti. A 3s7a-12-A650aj számu azt jelenti, hogy a szofter frissitett változatát tartalmazza tehát a szofter az jó lesz. De ami a lényeges a motorvezérlőnél az a hardwer tipusa amelyet általában 3 betűvel és 3 számmal jelölnek. Pl.: DPC-202, tehát meg kell keresni a jelenlegi vezérlőn  egy hasonló jelölést mert ez a döntő. A hardwer- nek vagyis magának a vezérlő szerkezeti felépitésében, a lábkiosztásnak feltétlen meg kell egyezni. Tehát a két azonositónak egyezni kell. Továbbá még motorvezérlő csere esetén meg kell oldani az immobilizátor ( inditásgátló) problémáját is. Pl. az új vezérlő inditókulcsa, vagy a vezérlő PATS átkódolása.


Üdv.: László

Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2017.03.04 szombat, 17:46:15 »


A 3s7a-12A650af a motorvezérlő szofterét vagyis a programját jelenti. A 3s7a-12-A650aj számu azt jelenti, hogy a szofter frissitett változatát tartalmazza tehát a szofter az jó lesz. De ami a lényeges a motorvezérlőnél az a hardwer tipusa amelyet általában 3 betűvel és 3 számmal jelölnek. Pl.: DPC-202, tehát meg kell keresni a jelenlegi vezérlőn  egy hasonló jelölést mert ez a döntő. A hardwer- nek vagyis magának a vezérlő szerkezeti felépitésében, a lábkiosztásnak feltétlen meg kell egyezni. Tehát a két azonositónak egyezni kell. Továbbá még motorvezérlő csere esetén meg kell oldani az immobilizátor ( inditásgátló) problémáját is. Pl. az új vezérlő inditókulcsa, vagy a vezérlő PATS átkódolása.


Üdv.: László


Köszi a gyors választ. Ilyen jelölést nem találok rajta. Meg tudnád mondani melyik jelölést kell nézni. http://www.***/view.php?filename=423DSC_3377.jpg
Naplózva
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2017.03.04 szombat, 17:51:45 »

Köszi a gyors választ. Ilyen jelölést nem találok rajta. Meg tudnád mondani melyik jelölést kell nézni. http://www.***/view.php?filename=423DSC_3377.jpg
Megtaláltam a másik motorvezérlőt is. http://racingbazar.hu/alkatresz/gyujtas-gyertya-motorelektronika/sci_motorvezerlo_3s7a_12a650_aj_ford_mondeo_mk3_1_8_sci_motorvezerlo_immobiliser_chippel
Kompatibilisek?
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #847 Dátum: 2017.03.04 szombat, 19:11:38 »



Mivel minden azonositó adat egyezik, elméletileg és gyakorlatilag is jónak kell lenni. Sok szerencsét hozzá.


Üdv.: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2017.03.04 szombat, 19:22:14 »


Mivel minden azonositó adat egyezik, elméletileg és gyakorlatilag is jónak kell lenni. Sok szerencsét hozzá.


Üdv.: László
Köszönöm a segítséget.Smiley Ennél jobb hírt nem is kaphattam volna. Még egyszer köszi a segítséget.
Naplózva
degabor
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2017.03.24 péntek, 10:29:38 »

Sziasztok tudtok arról, hogy alapjáraton enyhén pislogó fényszóró ill belsö müszerfalvilágítás Sci típushiba lenne?
Köszi, G.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.