Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 04:51:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 482959 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #600 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:34:00 »

amit annak rendje és módja szerint az olajleválasztónak lekellene választania a szelepfedélben,mielőtt kijön onnan és a szívóoldalba lép. vigyor3

Igen, ez az elmélet.
De a gyakorlat nem ez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #601 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:34:50 »

Igen, ez az elmélet.
De a gyakorlat nem ez.
és mit írtam?  http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964636#msg964636  vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #602 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:36:59 »


Részletesen azt -miután én írtam-, hogy valami nincs rendben.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #603 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:40:33 »

Részletesen azt -miután én írtam-, hogy valami nincs rendben.  wave
akkor köszönöm,hogy felhívtad a figyelmemet,hogy valami nincs rendben! poigneemain uglystupid2 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #604 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:44:48 »

akkor köszönöm,hogy felhívtad a figyelmemet,hogy valami nincs rendben! poigneemain uglystupid2 nevetes1

Akkor köszönöm, hogy leírtad bővebben azt, amit én összefoglaltam azzal, hogy valami nincs rendben.  poigneemain uglystupid2 nevetes1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #605 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:50:09 »

Akkor köszönöm, hogy leírtad bővebben azt, amit én összefoglaltam azzal, hogy valami nincs rendben.  poigneemain uglystupid2 nevetes1
látom ám hogy mi a problémád.Ugyanúgy mint KöviKamilla,szeretted volna megtartani magadnak az információt,és most,hogy kiteregettem a lapokat,már szeretnél te is egy kis szeletet abból a hatalmas elismerésből ami megillet engem a hiba lehetőségének a kitalálásáért. laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #606 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:52:42 »

látom ám hogy mi a problémád.Ugyanúgy mint KöviKamilla,szeretted volna megtartani magadnak az információt,és most,hogy kiteregettem a lapokat,már szeretnél te is egy kis szeletet abból a hatalmas elismerésből ami megillet engem a hiba lehetőségének a kitalálásáért. laugh

 2funny

Minek nekem torta szelet..... mikor cukrász vagyok?   uglystupid2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #607 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:56:45 »

2funny

Minek nekem torta szelet..... mikor cukrász vagyok?   uglystupid2
  2funny

te is olyan jó szakember vagy mint Kövi barátunk? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #608 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:58:41 »

  2funny

te is olyan jó szakember vagy mint Kövi barátunk? eplus2

Azt gondolsz, amit akarsz..... neked lehet barátod lett, nekem még nem. Csak a magad nevében.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #609 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:01:28 »

Azt gondolsz, amit akarsz..... neked lehet barátod lett, nekem még nem. Csak a magad nevében.  wave
Cheesy sértődj meg!regelj le!de minimum ugrás a félemeletről. beka3  laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #610 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:02:33 »

Cheesy sértődj meg!regelj le!de minimum ugrás a félemeletről. beka3  laugh

 uglystupid2

Majd ha lesz okom rá.  Cool
De ahhoz nagyon kevés összetevő van itt....is  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #611 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:03:16 »

uglystupid2

Majd ha lesz okom rá.  Cool
De ahhoz nagyon kevés összetevő van itt....is  hehe
mit tudnék tenni az ügy érdekében? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #612 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:32:01 »

mit tudnék tenni az ügy érdekében? eplus2

Ha átülsz a smaxi helyett egy benzinesbe, esküszöm leregelek!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #613 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:42:58 »

Ha átülsz a smaxi helyett egy benzinesbe, esküszöm leregelek!  eplus2
most sarokba szorítottál.inkább elviselem ezt a terhet,mint egy halálraítélt üzemanyagfelhasználású gépjárműbe feccöljek saját részre.... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #614 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:46:22 »

most sarokba szorítottál.inkább elviselem ezt a terhet,mint egy halálraítélt üzemanyagfelhasználású gépjárműbe feccöljek saját részre.... Grin

A sarokba szorítás helyett kitalálhatnál valami mást, mert még elkezdenek fantáziálni a többiek....   Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #615 Dátum: 2014.12.30 kedd, 18:54:06 »

A sarokba szorítás helyett kitalálhatnál valami mást, mert még elkezdenek fantáziálni a többiek....   Wink
ne aggódj,ettől még utállak! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #616 Dátum: 2014.12.30 kedd, 20:24:36 »

ne aggódj,ettől még utállak! eplus2

Ezt bóknak veszem.....de nem gondolj bele többet!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BÉKA
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2015.02.07 szombat, 23:26:10 »

Bocs, hogy még nincs kész, emlékszem, mire gondolsz. Éppen ma néztem meg a sajátomat egy munkatársammal, akinek 2005-ös van és többek közt neki is elfolyt a benzinje az ominózus csatlakozón. Hát még meglátni és megmutatni sem egyszerű, nem, hogy lefényképezni. A nagynyomású szivattyú felől jön egy fém üa cső bele a -valszeg- "injector railbe". Merőleges cső, ami lapkában végződik, amit 2 Torx fejű csavar tart a blokkon.  Ezek a csavarok jöttek ki, ami által az O-gyűrű kitüremkedett és folyatott a benzin. Az egész ott van a pillangószelep-ház mögött, javításhoz a szívótorok levevős... A srácnak az egyik csavarja lógott, a másik már el is veszett. Pótolták másmilyen fejű csavarral (Ford ajánlás ha jól emlékszem), azóta neki jó. Na, most az én 2006-osomban még ránézésre Torx csavar van, a km-em bőven több mint, amikor a többieknek a hiba előjött, mégis szemmel láthatóan helyén van a látható csavar. Kép nélkül kicsit nehézkes, ígérem a héten lesz az is.
     bocss.had kérdezzem már meg volt valami jele a benzin folyásnak a többlet fogyasztáson kívül pl;remegő motor ?
Naplózva
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2015.03.14 szombat, 18:59:12 »

Elvileg az SCI motoros MK3- as mondeókat csak  Ghia felszereléssel hozták forgalomba, a kilépőfényt szolgáló
fényforrást nem találom a visszapillantó alján. Más: a fedcomp. használatához van valami itiner?
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2015.03.14 szombat, 19:06:37 »

Elvileg az SCI motoros MK3- as mondeókat csak  Ghia felszereléssel hozták forgalomba, a kilépőfényt szolgáló
fényforrást nem találom a visszapillantó alján. Más: a fedcomp. használatához van valami itiner?

Tükör (pocsolya) világítás nem mindig van.
Fedcomp
Indexkar végén nyomogatod az info gombot és láthatod a megtehtő km-t, átlag fogyasztást és külső hőmérsékletet. 

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2015.03.14 szombat, 19:25:27 »

Elvileg az SCI motoros MK3- as mondeókat csak  Ghia felszereléssel hozták forgalomba, a kilépőfényt szolgáló
fényforrást nem találom a visszapillantó alján. Más: a fedcomp. használatához van valami itiner?

Nem 131 ló, ahogy az aláírásodban van, hanem 130.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2015.03.14 szombat, 20:36:39 »

Nem 131 ló, ahogy az aláírásodban van, hanem 130.
Köszi, javítottam!
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.15 vasárnap, 16:54:08 írta Bipis » Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 08:00:41 »

Nem 131 ló, ahogy az aláírásodban van, hanem 130.
http://kepfeltoltes.hu/view/150315/1_enyim__b_www.kepfeltoltes.hu_.png
Én ebből indultam ki.    ( ez a vas különben! )
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.15 vasárnap, 14:10:50 írta Bipis » Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 21:04:24 »

Köszi, javítottam!

130 ló, majd átszámolják kW-ba, kerekítenek, így lesz 131 és 132.
Ha nem vigyázol, a sok kerekítgetésnek köszönve hamar ST-d lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 12:38:49 »

Motordadogás:
P0300  gyújtáskimaradás ( több, mint 2 henger )  felismert
P0301  gyújtáskimaradás 1. henger                      felismert
P2097  NOx tárolós katalizátor                             katalizátor telítve
P0302  gyújtáskimaradás 2. henger
P0263  befecskendezett mennyiség                      egyenetlen

Gyertyák cserélve motorcraft gyárira, szűrők, motorolaj (gyári), szervóolaj, 1-4 henger gyújtótrafója felcserélve, - maradt a 300, 301, 302-es hibakód.
Ezek után injektortisztító - 4 ezres fordulat 30 km, jobb lett, de hidegen csak 2-3 hengerrel indul, ha megemelem
az alapjáratot 2 - 2.5k-re, akkor megy a 4 henger. Egy - két perc múlva kisimultan jár a motor, esetleg sebváltáskor ránt egyet.
Még azt figyeltem meg, ha hagyom hogy dadogjon - kiírja a hibát, akkor melegen se megy a 4 henger, de ha újraindítom, akkor igen.
Siófok környékén nem tudtok ajánlani vkit, akinek sok tapasztalata van az sci motor javításában?
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2015.03.27 péntek, 08:05:50 »

     bocss.had kérdezzem már meg volt valami jele a benzin folyásnak a többlet fogyasztáson kívül pl;remegő motor ?

[B/quote]
Béka neked megoldódott a motorrángatási problémád?
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 19:47:23 »

Motordadogás:
P0300  gyújtáskimaradás ( több, mint 2 henger )  felismert
P0301  gyújtáskimaradás 1. henger                      felismert
P2097  NOx tárolós katalizátor                             katalizátor telítve
P0302  gyújtáskimaradás 2. henger
P0263  befecskendezett mennyiség                      egyenetlen

Gyertyák cserélve motorcraft gyárira, szűrők, motorolaj (gyári), szervóolaj, 1-4 henger gyújtótrafója felcserélve, - maradt a 300, 301, 302-es hibakód.
Ezek után injektortisztító - 4 ezres fordulat 30 km, jobb lett, de hidegen csak 2-3 hengerrel indul, ha megemelem
az alapjáratot 2 - 2.5k-re, akkor megy a 4 henger. Egy - két perc múlva kisimultan jár a motor, esetleg sebváltáskor ránt egyet.
Még azt figyeltem meg, ha hagyom hogy dadogjon - kiírja a hibát, akkor melegen se megy a 4 henger, de ha újraindítom, akkor igen.
Siófok környékén nem tudtok ajánlani vkit, akinek sok tapasztalata van az sci motor javításában?
Akár Budapesten.
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2015.04.04 szombat, 13:14:57 »

Ez a rángatás engem is az őrületbe kerget. Alapjárat eléggé egyenetlen, egyenletes tempónál is érezhetően megtorpan néha, illetve 90-100 km után villog és utána világít a csekkendzsin lámpa, nem megy, olyan mintha valami vészüzembe kapcsolna, de leállítás és újraindítás után megszűnik és megy tovább. Híbakódtároló meg üres. A fogyasztás is magas. Mi lehet ez, és miért nincs semmi a hibatárolóban?
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #628 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 09:57:16 »

Ez a rángatás engem is az őrületbe kerget. Alapjárat eléggé egyenetlen, egyenletes tempónál is érezhetően megtorpan néha, illetve 90-100 km után villog és utána világít a csekkendzsin lámpa, nem megy, olyan mintha valami vészüzembe kapcsolna, de leállítás és újraindítás után megszűnik és megy tovább. Híbakódtároló meg üres. A fogyasztás is magas. Mi lehet ez, és miért nincs semmi a hibatárolóban?

nemlehet üres.mivel diagoltok?Javaslm Forscan+ laptop-elm327-el.

Gyakran az egr szelep miatt van ilyen jelenség és a csekkendzsin lámpa is,de diaggal pontosan kideríthető.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 16:41:05 »

Továbblépés az ügyben: felcseréltük az 1-es, és a 4-es befecskendezőt, és a hibát átvitte a 4. hengerre.
A 2. henger hiba 302 maradt, tehát 2 db. befecskendezőt kell vennem. A cromax oldalán nem találok, valami ötlet?

http://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-mk-iii-saloon-b4y/17614/12899/befecskendezoe_szelep_fuevoeka_fuevoekasor_pde

Csak ezt találtam.
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #630 Dátum: 2015.04.09 csütörtök, 18:33:23 »

Továbblépés az ügyben: felcseréltük az 1-es, és a 4-es befecskendezőt, és a hibát átvitte a 4. hengerre.
A 2. henger hiba 302 maradt, tehát 2 db. befecskendezőt kell vennem. A cromax oldalán nem találok, valami ötlet?

http://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-mk-iii-saloon-b4y/17614/12899/befecskendezoe_szelep_fuevoeka_fuevoekasor_pde

Csak ezt találtam.
van a bárdinál is.46% okossággal pont ennyibe kerül.

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2006/1_8/BENZIN/uzemanyag-rendszer/egyeb-uzemanyagrendszer-alkatresz
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 20:01:25 »

Na nálam is megvan a hibakód, 2-es, 4-es henger gyújtáskimaradás, és 2-es henger befecskendező probléma.
Most felcseréltem a 1-2, 3-4 gyújtótrafókat, várom, hogy előjöjjön megint a hibajelzés.
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2015.05.15 péntek, 11:49:20 »

Két befecskendező cseréjével megszűnt a hidegindítási sántaság, meggyógyult a gép.
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #633 Dátum: 2015.06.23 kedd, 17:35:38 »

Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni, hátha valaki már találkozott ilyennel. Arról lenne szó hogy van egy Sci mondeom, nemrégiben haza felé jövet kivilant a hibakód lámpa. Elkezdett az autó rángatni és nem akart menni. Elvittem szerelőhöz kiolvasták a hiba kódot <nem tudom a pontos számot ,de ha szükséges utána kérdezek> 1 és 4 henger gyujtás kimaradás. Gyújtás trafó felcserélve hiba maradt a helyén. Alapjáraton a két henger le is állt. Gyertyákat cseréltünk gyári fordra, párpercig minden rendben volt aztán jött a hiba újra, de már csak az 1 hengernél. Kivittük az útra menet közben megy szépen jól húz, viszont alapjáraton a henger meg meg áll és jön a hibakód. Kompresszió mérés szerint 2-3 as henger 13bár 1-4 es 16bárt mutat. 1-4 hengerben valamiért olajos volt a dugattyú teteje és a gyertyák is. Van valakinek ötlete, hogy mivel probálkozzunk, mi lehet a gond?  help
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #634 Dátum: 2015.06.23 kedd, 19:02:58 »

Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni, hátha valaki már találkozott ilyennel. Arról lenne szó hogy van egy Sci mondeom, nemrégiben haza felé jövet kivilant a hibakód lámpa. Elkezdett az autó rángatni és nem akart menni. Elvittem szerelőhöz kiolvasták a hiba kódot <nem tudom a pontos számot ,de ha szükséges utána kérdezek> 1 és 4 henger gyujtás kimaradás. Gyújtás trafó felcserélve hiba maradt a helyén. Alapjáraton a két henger le is állt. Gyertyákat cseréltünk gyári fordra, párpercig minden rendben volt aztán jött a hiba újra, de már csak az 1 hengernél. Kivittük az útra menet közben megy szépen jól húz, viszont alapjáraton a henger meg meg áll és jön a hibakód. Kompresszió mérés szerint 2-3 as henger 13bár 1-4 es 16bárt mutat. 1-4 hengerben valamiért olajos volt a dugattyú teteje és a gyertyák is. Van valakinek ötlete, hogy mivel probálkozzunk, mi lehet a gond?  help

gyertya,kábel,trafó.az elmondottak alapján csak ezek hibája miatt maradhat ki a gyújtás abban a 2 hengerben.
sötétben permetezzétek be a kábeleket rózsapermetezővel-vízzel,a villámok mentén húz le testre,ha a kábel xar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #635 Dátum: 2015.06.23 kedd, 20:46:08 »

gyertya,kábel,trafó.az elmondottak alapján csak ezek hibája miatt maradhat ki a gyújtás abban a 2 hengerben.
sötétben permetezzétek be a kábeleket rózsapermetezővel-vízzel,a villámok mentén húz le testre,ha a kábel xar.
Ha kábel alatt gyújtás kábelre gondolsz az nincs, hengerenként vannak gyújtás trafók, újak a gyertyák, trafók helye felcserélve és mint írtam az új gyertyák után már csak egy henger rakoncátlakodik. viszont a kompreszió különbséget és az olaj megjelenésére szerintem ez nem ad választ.
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2015.06.23 kedd, 20:59:28 »

Leveszed a trafókat és a gyertyák körül áll az olaj? -> szelepfedél tömítés
Szívósor hogy néz ki? Enyém ilyen volt 250E km után: http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964551#msg964551
Ha lent van érdemes még az EGR csövet is megnézni, ez is el tud dugulni rendesen. http://www.talkford.com/community/topic/218791-mondeo-18-sci-2005-potential-egr-issues/#entry2029715
Egy takarítás sokat segít. (habár ettől nem rángatott, inkább erőtlen volt)

Ha ez is megvan és még mindig rángat, akkor Wynns befecskendező tisztító lötyi a tele tankba. Ha ettől javul a dolog akkor valószínűleg a befecskendezők vacakolnak. Én most cseréltem mind a négyet és már kezd vállalható lenni...


Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni, hátha valaki már találkozott ilyennel. Arról lenne szó hogy van egy Sci mondeom, nemrégiben haza felé jövet kivilant a hibakód lámpa. Elkezdett az autó rángatni és nem akart menni. Elvittem szerelőhöz kiolvasták a hiba kódot <nem tudom a pontos számot ,de ha szükséges utána kérdezek> 1 és 4 henger gyujtás kimaradás. Gyújtás trafó felcserélve hiba maradt a helyén. Alapjáraton a két henger le is állt. Gyertyákat cseréltünk gyári fordra, párpercig minden rendben volt aztán jött a hiba újra, de már csak az 1 hengernél. Kivittük az útra menet közben megy szépen jól húz, viszont alapjáraton a henger meg meg áll és jön a hibakód. Kompresszió mérés szerint 2-3 as henger 13bár 1-4 es 16bárt mutat. 1-4 hengerben valamiért olajos volt a dugattyú teteje és a gyertyák is. Van valakinek ötlete, hogy mivel probálkozzunk, mi lehet a gond?  help

Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #637 Dátum: 2015.06.23 kedd, 21:19:59 »

Ha kábel alatt gyújtás kábelre gondolsz az nincs, hengerenként vannak gyújtás trafók, újak a gyertyák, trafók helye felcserélve és mint írtam az új gyertyák után már csak egy henger rakoncátlakodik. viszont a kompreszió különbséget és az olaj megjelenésére szerintem ez nem ad választ.
igazad van.benéztem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #638 Dátum: 2015.06.23 kedd, 23:40:46 »

Leveszed a trafókat és a gyertyák körül áll az olaj? -> szelepfedél tömítés
Szívósor hogy néz ki? Enyém ilyen volt 250E km után: http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964551#msg964551
Ha lent van érdemes még az EGR csövet is megnézni, ez is el tud dugulni rendesen. http://www.talkford.com/community/topic/218791-mondeo-18-sci-2005-potential-egr-issues/#entry2029715
Egy takarítás sokat segít. (habár ettől nem rángatott, inkább erőtlen volt)

Ha ez is megvan és még mindig rángat, akkor Wynns befecskendező tisztító lötyi a tele tankba. Ha ettől javul a dolog akkor valószínűleg a befecskendezők vacakolnak. Én most cseréltem mind a négyet és már kezd vállalható lenni...

Nem a gyertya körül áll az olaj hanem ami belül van a hengerben az a része olajos. Holnap felírom a pontos hiba kódot hátha azon könyebb elindulni. De mielött kidobta volna a hibát nem volt erőtlem nem dadogot szépen ment, aztán egyszer csak ez lett vele. Bár  a szivósorra kiváncsi vagyok én is hogy milyen álapotban lehet. 4 befecskendezöt cseréltél, az gondolom nem volt olcsó?
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2015.06.24 szerda, 11:29:31 »

Nem volt olcsó, meló is sok van vele, sok mindent le kell bontani, hogy hozzá lehessen férni.
Innen rendeltem: http://www.autoalkatreszonline24.hu/bosch/657287
Meg innen: http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2006/1_8/BENZIN/uzemanyag-rendszer/egyeb-uzemanyagrendszer-alkatresz

Nem a gyertya körül áll az olaj hanem ami belül van a hengerben az a része olajos. Holnap felírom a pontos hiba kódot hátha azon könyebb elindulni. De mielött kidobta volna a hibát nem volt erőtlem nem dadogot szépen ment, aztán egyszer csak ez lett vele. Bár  a szivósorra kiváncsi vagyok én is hogy milyen álapotban lehet. 4 befecskendezöt cseréltél, az gondolom nem volt olcsó?
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #640 Dátum: 2015.06.24 szerda, 19:52:17 »

Ma mentem egy pár kör az autóval, menet közben minden oké jól húz pörög ahogy kell neki, aztán ha megállok pár másodperc múlva alapjáraton jön a hibakód és hallani is lehet, hogy az egyik henger kihagy. Nem vagyok túl boldog, hogy nem jövünk rá mi lehet a baj.  rinya
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2015.06.24 szerda, 21:06:48 »

Ma mentem egy pár kör az autóval, menet közben minden oké jól húz pörög ahogy kell neki, aztán ha megállok pár másodperc múlva alapjáraton jön a hibakód és hallani is lehet, hogy az egyik henger kihagy. Nem vagyok túl boldog, hogy nem jövünk rá mi lehet a baj.  rinya
Én az olajos gyertyán indulnék el. Nem füstöl kéken amikor dadog?
Szelepszár szimeringre gondolnék. Nővéremnek vettünk egy VWPolót, hosszas alapjáraton járás után rettenet kéken füstölt. Megbontás után kiderült az egyik szimering hiányzott. Hova tűnt nem tudjuk.
Ha a kompresszió jó, akkor lentről nem jöhet fel olaj, ha jól gondolom.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zuzu2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2015.06.26 péntek, 19:02:52 »

Sziasztok! 2003as Mondeomban kipufogógáz hőmérséklet jeladó hiba miatt jelez a lámpa. Nem szeretném kicseréltetni, mert a 93 ezer forintot eléggé sokallom. Nincs valakinek valami megoldása erre a hibára? Esetleg nem tudja valaki, hogy milyen alap értéken (hány Ohm) dolgozik ez a jeladó vagy nincs valakinek egy bontott belőle?Huh??
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2015.06.26 péntek, 19:24:15 »

Sziasztok! 2003as Mondeomban kipufogógáz hőmérséklet jeladó hiba miatt jelez a lámpa. Nem szeretném kicseréltetni, mert a 93 ezer forintot eléggé sokallom. Nincs valakinek valami megoldása erre a hibára? Esetleg nem tudja valaki, hogy milyen alap értéken (hány Ohm) dolgozik ez a jeladó vagy nincs valakinek egy bontott belőle?Huh??

Hívd fel mk2 fórumtársunk, hátha neki akad. Ha jól tudom bontott valamikor SCI-t. Ott a száma a profiljában. Ne itt írj neki, hanem hívd fel, mert ide nem jár.
Naplózva
zuzu2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2015.06.26 péntek, 19:28:07 »

Köszönöm szépen a tippet, máris keresem a számát!
Üdv.  worship
Naplózva
hehehun
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2015.07.06 hétfő, 10:34:08 »

Szia Uram!

Szeretném megköszönni, hogy megosztottad az EGR utáni cső tisztítási hibamegoldást, nekem is SCi Mondeóm van, check engine lámpa világított és ugyanazokat a tüneteket produkálta, mint neked is, alacsony EGR áramlás.
Márkaszervizben a szakmai felsőbbrendűség miatt nem szedték le a csövet megnézni, hiába kértem amikor bevittem éves szervizre, inkább azt hazudták, hogy leszedték, de csak kormos volt. Elvittem a saját szerelőmhöz, leszedte, megnéztük, a felére volt csökkenve a cső keresztmetszete, kitisztítottuk, azóta mentem 300km-t és nem jött vissza a hiba! Smiley
Egyszóval köszönöm, nagyon megkönnyítetted a dolgot, egy sörrel legalább jövök neked!!!  worship  taps  Wink


Én egyike voltam azoknak akik rossz szerelői tanácsra feleslegesen vettek EGR szelepet. A Ford szervizutasításban is benne van, hogy ennél a hibakódnál (0401) NE cseréljen azonnal alkatrészt. Az áramlás jellemzően nem a szelepen szűkül le, hanem azon a csőszakaszon, ami a szelep után bemegy a szívócsonkba. A szelep is elkokszosodik, de nem jelentősen. Az a kis cső az EGR szakasz végén viszont annyira eldugul a koksz és olajsár keverékétől, hogy a kb 10mm-es átmérőből jó ha 3-4 marad.
Szóval ha rám hallgatsz azzal a csővel kezdesz. Talán ahhoz még a vizet se kell leengedni. Ha kell tudok küldeni szerelési leírást PDF-ben.
EGR szelepet a legvégső esetben vegyél, amikor már minden be és kimenő csövet kipucoltál és az EGR-t is.
Naplózva

2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #646 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 19:22:22 »

hello

Ezt az autót néztem volna ki szerintetek mennyire reális az ára?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia__xenon-_dig.klima-_borbelso-9189389
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #647 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:00:10 »

hello

Ezt az autót néztem volna ki szerintetek mennyire reális az ára?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia__xenon-_dig.klima-_borbelso-9189389

Helló!
Szerintem egy kicsit sokat kérnek érte, bár az Sci-knek fent van az áruk és ez egy jól felszerelt model,de képek alpján biztos több kilométer van benne szerintem. Amúgy én nem javasolnám hogy Sci vegyél.
Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:12:24 »

Helló!
Szerintem egy kicsit sokat kérnek érte, bár az Sci-knek fent van az áruk és ez egy jól felszerelt model,de képek alpján biztos több kilométer van benne szerintem. Amúgy én nem javasolnám hogy Sci vegyél.
ezt miből sikerült megállapítani?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rilll
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #649 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 22:36:46 »

ezt miből sikerült megállapítani?

Csak meg tippeltem. Abbol kiindulva, hogy szerviz könyv alapján 4év alatt bele ment majd 80k km ami évi 20k azóta eltelt 6év szóval csak akkor lehet benne most 120 on pár ezer ha ezután ez a szám évi 8k körülire csökkent. Plusz a váltó gomb és a szoknya rosszabb állapotban van mint az enyémben pedig az 195k ír óra szerint. Bár ez nem bizonyít semmit, de én az ilyeneket mindig szemelött tartom. angel
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.07 hétfő, 22:39:29 írta Rilll » Naplózva

Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.