Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 16:18:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5111600 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
TDDi motor
«
Dátum:
2009.08.30 vasárnap, 17:58:34 »
TDDi motor
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2009.09.01 kedd, 10:58:08 »
Sziasztok,na 1 picitt lemaradtam,errol a nagy valtozasrol.
Az lenne a kerdesem h a regi hozzaszolasokat meglehet e meg kapni valahol,mert ott voltak profi cikkek,amiket en biza hasznalnek neha neha.
Elso hozzaszolo vagyok
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2009.09.01 kedd, 11:05:05 »
Idézetet írta: szbela - 2009.09.01 kedd, 10:58:08
Sziasztok,na 1 picitt lemaradtam,errol a nagy valtozasrol.
Az lenne a kerdesem h a regi hozzaszolasokat meglehet e meg kapni valahol,mert ott voltak profi cikkek,amiket en biza hasznalnek neha neha.
Elso hozzaszolo vagyok
Van egy archívum rész, ott megtalálod a régi TDDi/TDCi topic-ot.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ofi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2009.09.01 kedd, 21:13:01 »
Sziasztok,
ha nem ide tartozik szóljatok, szóval 1-2 napja előjött problémáról van szó. Amikor gázt adok és 2000 fölé megy a fordulat a motor felől olyan süvítő hang jön, mintha sűrített levegő jönne valahonnan. Mivel fogalmam sincs miről van szó csak tippelni tudok a turbóra, mert energia sincs a gépben. Van ötletetek?
Köszi, Ofi
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2009.09.01 kedd, 21:32:28 »
Idézetet írta: ofi - 2009.09.01 kedd, 21:13:01
Sziasztok,
ha nem ide tartozik szóljatok, szóval 1-2 napja előjött problémáról van szó. Amikor gázt adok és 2000 fölé megy a fordulat a motor felől olyan süvítő hang jön, mintha sűrített levegő jönne valahonnan. Mivel fogalmam sincs miről van szó csak tippelni tudok a turbóra, mert energia sincs a gépben. Van ötletetek?
Köszi, Ofi
A turbócsövet kéne megvizsgálni!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ofi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2009.09.01 kedd, 21:51:22 »
köszi
az a baj, hogy nincsen ráírva
majd megmutatom valakinek valahol...
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2009.09.01 kedd, 22:26:34 »
Idézetet írta: ofi - 2009.09.01 kedd, 21:51:22
köszi
az a baj, hogy nincsen ráírva
majd megmutatom valakinek valahol...
Nem igazan szikseges megmutatni,hanem vegig tapogatod az osszes vastag,fekete csoveket,es keresed az olajas csovet
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2009.09.01 kedd, 22:27:08 »
Idézetet írta: ofi - 2009.09.01 kedd, 21:51:22
köszi
az a baj, hogy nincsen ráírva
majd megmutatom valakinek valahol...
Minden esetre, ha elviszed egy diagnosztikára, akkor tudnak mérni turbónyomást, és abból rögtön kiderül, hogy van e ott vmi bibi...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2009.09.02 szerda, 07:40:25 »
Idézetet írta: Joe - 2009.09.01 kedd, 22:27:08
Minden esetre, ha elviszed egy diagnosztikára, akkor tudnak mérni turbónyomást, és abból rögtön kiderül, hogy van e ott vmi bibi...
Tddi-t legtöbb esetben csak márkaszervíz tud diagnosztizálni!Meg 1-2 vérprofi.......Ilyen diagcucca nem sok szerelőnek van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
RoboGoD
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2009.09.02 szerda, 14:12:55 »
Idézetet írta: ofi - 2009.09.01 kedd, 21:51:22
köszi
az a baj, hogy nincsen ráírva
majd megmutatom valakinek valahol...
Én tök hülye vagyok az autóhoz, de nekem is volt már lyukas turbócsövem. Nekem az akksi melletti vastag fekete cső volt lyukas, és ott olajos levegőt fúj ki, ami rárakódik a lyuk közelébe eső dolgokra. Nitrotom ki is cserélte nekem fél óra alatt, úgy, hogy még el is szaladt megvenni a csövet. Mellesleg a diagnosztika a szemében van, mert egy piskogáson belüli részideje volt, amíg felfedezte a lyukat.
Naplózva
ATA30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2009.09.02 szerda, 19:13:36 »
Idézetet írta: ofi - 2009.09.01 kedd, 21:13:01
Sziasztok,
ha nem ide tartozik szóljatok, szóval 1-2 napja előjött problémáról van szó. Amikor gázt adok és 2000 fölé megy a fordulat a motor felől olyan süvítő hang jön, mintha sűrített levegő jönne valahonnan. Mivel fogalmam sincs miről van szó csak tippelni tudok a turbóra, mert energia sincs a gépben. Van ötletetek?
Köszi, Ofi
Szia
100% turbócső repedés én is pont ebben a cipőben járók, de nekem, pl. ha szemből nézzük, a motort bal oldalt van a turbócső és hosszabb, mint amint nekem mutattak, és amíg nem lesz meg az új addig jól betekertem elzártam a repedést és háromnegyed óra alatt meg volt szóval kár lenne diagnosztikára meg autószerelőre költeni egy csomó pénzt, cuccot meg Wyctortol rendeld, meg jó áron megszerzi remélem valamit segítetem. Üdv
Naplózva
thevenin
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2009.09.03 csütörtök, 16:29:44 »
Sziasztok, ma reggel nem indult be a kocsi elsore. az elektornika rendben levonek tunt, minden lampa, minden villamos resz mukodott hibajelzes semmi, az onindito koszorult de nem indult el a motor.
kb. 10. alkalomra indult be tovig nyomott gazpedallal.(persze nem tudom van e osszefugges) Soha eddig semmifele ilyen jellegu gond nem volt, nincs valami otletetek mi lehet? Remelem soha tobbe nem cisnal ilyet de ki tudja...kellemetlen meglepetes volt, es ha ez valami bajnak az elojele azt szeretnem tudni.Koszi elore is, udv!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2009.09.04 péntek, 08:38:46 »
Idézetet írta: thevenin - 2009.09.03 csütörtök, 16:29:44
Sziasztok, ma reggel nem indult be a kocsi elsore. az elektornika rendben levonek tunt, minden lampa, minden villamos resz mukodott hibajelzes semmi, az onindito koszorult de nem indult el a motor.
kb. 10. alkalomra indult be tovig nyomott gazpedallal.(persze nem tudom van e osszefugges) Soha eddig semmifele ilyen jellegu gond nem volt, nincs valami otletetek mi lehet? Remelem soha tobbe nem cisnal ilyet de ki tudja...kellemetlen meglepetes volt, es ha ez valami bajnak az elojele azt szeretnem tudni.Koszi elore is, udv!
Csípőből cseréld a go szűrőt!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2009.09.04 péntek, 08:41:25 »
Idézetet írta: thevenin - 2009.09.03 csütörtök, 16:29:44
Sziasztok, ma reggel nem indult be a kocsi elsore. az elektornika rendben levonek tunt, minden lampa, minden villamos resz mukodott hibajelzes semmi, az onindito koszorult de nem indult el a motor.
kb. 10. alkalomra indult be tovig nyomott gazpedallal.(persze nem tudom van e osszefugges) Soha eddig semmifele ilyen jellegu gond nem volt, nincs valami otletetek mi lehet? Remelem soha tobbe nem cisnal ilyet de ki tudja...kellemetlen meglepetes volt, es ha ez valami bajnak az elojele azt szeretnem tudni.Koszi elore is, udv!
Ill. nem lehet,hogy szivárog valahol a gázolaj?Szűrőnél,csúcsok körül,adagolónál.Lehet hogy nincs meg a megfelelő üza nyomás a rendszerben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
thevenin
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2009.09.05 szombat, 13:11:29 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.04 péntek, 08:41:25
Ill. nem lehet,hogy szivárog valahol a gázolaj?Szűrőnél,csúcsok körül,adagolónál.Lehet hogy nincs meg a megfelelő üza nyomás a rendszerben.
Szivargas nincs azt megneztem, valaki azt javasolta huzassam ki (menjen csak 4000 fole a fordulat), hat lehet hogy ezt is megprobalom nalam ritkam emelkedik 2500fole a fordulatszam.
De valoszinoleg a gazolajszurocsere dologban igazad lesz. Evente csereltetem, de most "elfelejtettek" abban a szervizben ahova hordani szoktam.Termeszetesen soha tobbe nem is viszem oda.
Naplózva
dagobert
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 21:07:41 »
Üdvözlök,mindenkit!Lehet,hogy nem jó helye írok... Sajna,csőstül jönnek a bajok mostanában nálam,ebbe a mondeom is beletartozik.A motor gyenge,kormozó füstöt nyom,ill.rángat is.Az alapjárat Egyenletes,de nem lágy,hanem a motor reszket a helyén,de periódikusan.Gázra reagál,a fordulatot veszi.A szervíz műszer azt írta,hogy az adagoló NEM JÓ HELYEN ÁLL,valószínűleg a legutolsó levételnél rosszul lett visszatéve?!-levéve soha nem volt.Létezik-e,hogy a vezérmű lánc átugrott egy fogat?Néha úgy indul be,mint ha nem a rendes forgásirányban kezdene forogni a főtengely,ilyenkor hihetetlen rossz hangja van,elvileg ilyenkor el tud ugrani...
-mellesleg folyamatos teljesítménycsökkenést vettem rajta észre,és az első rángatás kb.egy hete jött elő rajta,de menet közben.Utána még használható volt,de mostmár nagyon gáz.Nos,az adagolós is első körben a jelöléseket mondta,de szerintetek lehet adagolós is?Válaszaitokat előre is köszönöm.Még talán annyit,hogy van hangja a duplatömegű istenverésének is leállításkor,de ez ennyire tudná befolyásolni a jeladón keresztül a befecskendezést?Remélem,valkinek van már ilyen irányú tapasztalata,és kellő képpen el tud majd szomorítani.
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2009.09.11 péntek, 09:40:01 »
szia!
Focus TDDI-m van most vettem, rángatódzott a motor nálam is sőt egyszer le is állt! Főtengely helyzetérzékelő jeladó gondom volt(ill számitógép szerint és épp tegnap este cseréltem ma jön a teszt) lehet még vezérműtengely helyzetérzékelő jeladó probléma is, nekem a diagnostika kimutatta...
más: bocs hogy idepofátlankodok a mondeosok közé, kérdésem a következő: EGR szelepet szeretnék falazni 1.8 TDDI motorban! lehetséges ez valahogy ugy, hogy az elaktronika is át legyen verve? a guruktól kérdezem: Focus és Mondeo 1.8 TDDI-je ugyanaz(90 LE)
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2009.09.11 péntek, 10:13:22 »
Idézetet írta: henki - 2009.09.11 péntek, 09:40:01
szia!
Focus TDDI-m van most vettem, rángatódzott a motor nálam is sőt egyszer le is állt! Főtengely helyzetérzékelő jeladó gondom volt(ill számitógép szerint és épp tegnap este cseréltem ma jön a teszt) lehet még vezérműtengely helyzetérzékelő jeladó probléma is, nekem a diagnostika kimutatta...
más: bocs hogy idepofátlankodok a mondeosok közé, kérdésem a következő: EGR szelepet szeretnék falazni 1.8 TDDI motorban! lehetséges ez valahogy ugy, hogy az elaktronika is át legyen verve? a guruktól kérdezem: Focus és Mondeo 1.8 TDDI-je ugyanaz(90 LE)
Szerintem abban még vákumos az egr!Ha jól tudom a 2003vagy 2004 utáni ci-kben dob hiba jelet.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2009.09.11 péntek, 11:23:42 »
utánanézek, először is egy EGR takaritás mert megint rángatott
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2009.09.11 péntek, 13:03:12 »
Idézetet írta: dagobert - 2009.09.10 csütörtök, 21:07:41
Üdvözlök,mindenkit!Lehet,hogy nem jó helye írok... Sajna,csőstül jönnek a bajok mostanában nálam,ebbe a mondeom is beletartozik.A motor gyenge,kormozó füstöt nyom,ill.rángat is.Az alapjárat Egyenletes,de nem lágy,hanem a motor reszket a helyén,de periódikusan.Gázra reagál,a fordulatot veszi.A szervíz műszer azt írta,hogy az adagoló NEM JÓ HELYEN ÁLL,valószínűleg a legutolsó levételnél rosszul lett visszatéve?!-levéve soha nem volt.Létezik-e,hogy a vezérmű lánc átugrott egy fogat?Néha úgy indul be,mint ha nem a rendes forgásirányban kezdene forogni a főtengely,ilyenkor hihetetlen rossz hangja van,elvileg ilyenkor el tud ugrani...
-mellesleg folyamatos teljesítménycsökkenést vettem rajta észre,és az első rángatás kb.egy hete jött elő rajta,de menet közben.Utána még használható volt,de mostmár nagyon gáz.Nos,az adagolós is első körben a jelöléseket mondta,de szerintetek lehet adagolós is?Válaszaitokat előre is köszönöm.Még talán annyit,hogy van hangja a duplatömegű istenverésének is leállításkor,de ez ennyire tudná befolyásolni a jeladón keresztül a befecskendezést?Remélem,valkinek van már ilyen irányú tapasztalata,és kellő képpen el tud majd szomorítani.
átugrani akkor tud ha megnyúlott a lánc vagy letörött egy fog,ilyenkor a vezérlés álltalában azonnal elmegy és szétver mindent...nyilik a buksza
ha rosszl teszik össze, akkor elsem indul, vagy ha beindul akkor azt azonnal hallani hogy gáz van....
amiket leirtál plussz a lendkerék is, hát akkor az nem lessz olcsó buli, kérdés megéri e még egyáltalán, vagy ha megcsinálod nem olcsó pénzért, akkor viszont lessz egy jó autód hosszútávon aminek tudod legalább tutira az előéletét...
keress egy normális szerelőt, nézze meg a láncot meg a fogazást, esetleg én levennén az adagolót és beméretném, de akkor már ha igy szétburitottátok akkor a lendkereket is érdemes kicsrélni egyúttal, de ehhez persze pénz kell....
De semmiképp nem használnám , mert még nagyobb összeg lehet belőle!!!!!!
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2009.09.11 péntek, 13:54:32 »
Idézetet írta: henki - 2009.09.11 péntek, 11:23:42
utánanézek, először is egy EGR takaritás mert megint rángatott
nos ugynézem válkuumos az EGR em annyi az össz elektronika hogy magára a szelepre megy egy csati 3 vezetékkel de még a környékén sincs semmi szonda meg ilyenek: szoval magpróbáljam a dugót a gégecsőnél ahol jön bele az anyag a szivócsőbe(egy sima vakömitéssel) vagy maradjon csak a takaritás? mondi TDDI 2000évj. körüliben csinált vki dugózást? nem dobott hibát?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2009.09.11 péntek, 14:46:22 »
Idézetet írta: henki - 2009.09.11 péntek, 13:54:32
nos ugynézem válkuumos az EGR em annyi az össz elektronika hogy magára a szelepre megy egy csati 3 vezetékkel de még a környékén sincs semmi szonda meg ilyenek: szoval magpróbáljam a dugót a gégecsőnél ahol jön bele az anyag a szivócsőbe(egy sima vakömitéssel) vagy maradjon csak a takaritás? mondi TDDI 2000évj. körüliben csinált vki dugózást? nem dobott hibát?
nyugodtan dugózd le nem lessz semmi baja....max jobb lessz...
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2009.09.11 péntek, 15:01:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.11 péntek, 14:46:22
nyugodtan dugózd le nem lessz semmi baja....max jobb lessz...
Mondok jobbat.
nyugodtan dugózd le nem lessz semmi baja....max jobb lessz... ha meg nem, kiszeded a dugót oszt' jónapot.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2009.09.11 péntek, 15:07:33 »
Idézetet írta: henki - 2009.09.11 péntek, 13:54:32
nos ugynézem válkuumos az EGR em annyi az össz elektronika hogy magára a szelepre megy egy csati 3 vezetékkel de még a környékén sincs semmi szonda meg ilyenek: szoval magpróbáljam a dugót a gégecsőnél ahol jön bele az anyag a szivócsőbe(egy sima vakömitéssel) vagy maradjon csak a takaritás? mondi TDDI 2000évj. körüliben csinált vki dugózást? nem dobott hibát?
Nekem is le van dugózva!Se jobb se rosszabb nem lett tőle.Talán kevesebb füst!?De nekem amúgy se nagyon füstőlt,mert rendesen ki van égetve.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2009.09.11 péntek, 22:00:18 »
Idézetet írta: tádé - 2009.09.11 péntek, 15:01:54
Mondok jobbat.
nyugodtan dugózd le nem lessz semmi baja....max jobb lessz... ha meg nem, kiszeded a dugót oszt' jónapot.
jjjjuuuuuuuujjjj de nagyon megmondtad a frankót....
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2009.09.11 péntek, 22:02:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.11 péntek, 22:00:18
jjjjuuuuuuuujjjj de nagyon megmondtad a frankót....
Bocs. Töröljem?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2009.09.11 péntek, 22:13:59 »
Idézetet írta: tádé - 2009.09.11 péntek, 22:02:03
Bocs. Töröljem?
lofaxt hadjad, adj egy BAN-t inkább...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2009.09.12 szombat, 13:26:59 »
nem szórakoztam ledogóztam, először csak ki akartam takaritani de mivel külön szét nem lehet szedni mert egybevan a szivócsővel ezért kapta a dugót: eredmény: semmi füst...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2009.09.12 szombat, 15:04:53 »
Idézetet írta: henki - 2009.09.12 szombat, 13:26:59
nem szórakoztam ledogóztam, először csak ki akartam takaritani de mivel külön szét nem lehet szedni mert egybevan a szivócsővel ezért kapta a dugót: eredmény: semmi füst...
akkor már megérte...
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2009.09.12 szombat, 19:57:55 »
jah...csak a rángatás problémám nem oldódott meg, továbbra is teljesen rendszertelenül jelentkezik...holnap minden létező csatit amit találok a motortérben szézhuzkodok és WD40 fürdőt kapnak...egyéb ötletem egyelőre nincs, tutira vmi elektronikai bizbasz hiba
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
dagobert
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2009.09.12 szombat, 20:44:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.11 péntek, 13:03:12
átugrani akkor tud ha megnyúlott a lánc vagy letörött egy fog,ilyenkor a vezérlés álltalában azonnal elmegy és szétver mindent...nyilik a buksza
ha rosszl teszik össze, akkor elsem indul, vagy ha beindul akkor azt azonnal hallani hogy gáz van....
amiket leirtál plussz a lendkerék is, hát akkor az nem lessz olcsó buli, kérdés megéri e még egyáltalán, vagy ha megcsinálod nem olcsó pénzért, akkor viszont lessz egy jó autód hosszútávon aminek tudod legalább tutira az előéletét...
keress egy normális szerelőt, nézze meg a láncot meg a fogazást, esetleg én levennén az adagolót és beméretném, de akkor már ha igy szétburitottátok akkor a lendkereket is érdemes kicsrélni egyúttal, de ehhez persze pénz kell....
De semmiképp nem használnám , mert még nagyobb összeg lehet belőle!!!!!!
Naplózva
dagobert
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2009.09.12 szombat, 20:46:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.11 péntek, 13:03:12
átugrani akkor tud ha megnyúlott a lánc vagy letörött egy fog,ilyenkor a vezérlés álltalában azonnal elmegy és szétver mindent...nyilik a buksza
ha rosszl teszik össze, akkor elsem indul, vagy ha beindul akkor azt azonnal hallani hogy gáz van....
amiket leirtál plussz a lendkerék is, hát akkor az nem lessz olcsó buli, kérdés megéri e még egyáltalán, vagy ha megcsinálod nem olcsó pénzért, akkor viszont lessz egy jó autód hosszútávon aminek tudod legalább tutira az előéletét...
keress egy normális szerelőt, nézze meg a láncot meg a fogazást, esetleg én levennén az adagolót és beméretném, de akkor már ha igy szétburitottátok akkor a lendkereket is érdemes kicsrélni egyúttal, de ehhez persze pénz kell....
De semmiképp nem használnám , mert még nagyobb összeg lehet belőle!!!!!!
Naplózva
kovaf
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2009.09.12 szombat, 21:45:47 »
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Múltkor a sógorom elkérte az autót, mert az övé épp szervizben volt. Kb. 100 km ment vele amikor azt tapasztalta,
hogy erősebb gázadásra fullad, rángat, nem akar menni. Bementek egy közeli szakszervizbe, ahol adagolóhibát írt ki a műszer. Azt mondtam, hogy ahhoz inkább ne nyúljanak ott a távolban, csak cseréljenek rajta üzemanyagszűrőt, hátha attól nem kap üzemanyagot. Kijöttek a szervízből és pár kilométer után
az auto le is állt, nem sikerült újra beindítani. Kb 20perces várakozás után beindult és szép lassan haza tudtak vele jönni, de közben többször kellett
pihentetni. Itthon egy amatőr szaki lelégtelenítette, ahol a szűrőből bemegy az adagolóba, és az autó megjavult. Egy hétig jártam vele(kb350km-t)
és semmi baja sem volt, szépen ment minden fordulatszámtartományban.
Ma jövök vele haza, és egy előzésnél megtorpant az autó, kb1700-as fordulat felett fullad rángat. Alapjárat szép egyenletes, kis fordulaton megy. 10 km-t
ment így majd teljesen leállt. 20 perc várakozás után nagynehezen beindult, de pár km után újból leállt, onnan nem is kisérleteztem vele tovább,
hanem hazahúzattam.
Most itt áll az udvaron, én meg tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a baja(adagolóhiba netán levegős üarendszer)
Előre is köszi a segítséget!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.12 szombat, 21:49:59 írta kovaf
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2009.09.12 szombat, 22:33:33 »
füst van?
ha nincs nagyon akkor én elmennék a boltba vennék bele teljesen uj gyári gázolajszürőt, és egy flakon Protec-et(TDDI-be sárga flakonos kell aszem)
teleraknám a tankot, go szürőt kicserélném és az egész flakont beletolnám a teli tankba majd pár óra múlva szólnék asszonynak hogy majd jövök és megküldeném a száját mig kinem ürül az a tank.....ha jó rendesen füstől a verda akkor az a jó és az volt a baja...ha nem akkor szerelő.
sokszor elpofáztam hogy teli tankhoz kell önteni úgy a legjobb, de senki nem fogadja meg.....ez van...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 05:39:18 »
Idézetet írta: kovaf - 2009.09.12 szombat, 21:45:47
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Múltkor a sógorom elkérte az autót, mert az övé épp szervizben volt. Kb. 100 km ment vele amikor azt tapasztalta,
hogy erősebb gázadásra fullad, rángat, nem akar menni. Bementek egy közeli szakszervizbe, ahol adagolóhibát írt ki a műszer. Azt mondtam, hogy ahhoz inkább ne nyúljanak ott a távolban, csak cseréljenek rajta üzemanyagszűrőt, hátha attól nem kap üzemanyagot. Kijöttek a szervízből és pár kilométer után
az auto le is állt, nem sikerült újra beindítani. Kb 20perces várakozás után beindult és szép lassan haza tudtak vele jönni, de közben többször kellett
pihentetni. Itthon egy amatőr szaki lelégtelenítette, ahol a szűrőből bemegy az adagolóba, és az autó megjavult. Egy hétig jártam vele(kb350km-t)
és semmi baja sem volt, szépen ment minden fordulatszámtartományban.
Ma jövök vele haza, és egy előzésnél megtorpant az autó, kb1700-as fordulat felett fullad rángat. Alapjárat szép egyenletes, kis fordulaton megy. 10 km-t
ment így majd teljesen leállt. 20 perc várakozás után nagynehezen beindult, de pár km után újból leállt, onnan nem is kisérleteztem vele tovább,
hanem hazahúzattam.
Most itt áll az udvaron, én meg tanácstalan vagyok, hogy mi lehet a baja(adagolóhiba netán levegős üarendszer)
Előre is köszi a segítséget!
Dugulás van az üzarendszerben!Gostrada kollégának beszippantott egy viziszörnyet az ac pumpa-alig bírta kinyomni.
Az ac pumpának 3-4 bart kell nyomnia.Ezt mérni is lehet diaggal.Ha nincs üza nyomás,ki kell tisztítani a rendszert.
Így viszont ne járj vele mert beáll az adagolód mint a szög!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 08:21:08 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 05:39:18
Dugulás van az üzarendszerben!Gostrada kollégának beszippantott egy viziszörnyet az ac pumpa-alig bírta kinyomni.
Az ac pumpának 3-4 bart kell nyomnia.Ezt mérni is lehet diaggal.Ha nincs üza nyomás,ki kell tisztítani a rendszert.
Így viszont ne járj vele mert beáll az adagolód mint a szög!
Valószínű az lesz az. Szépen mérhető is csak ne úgy csinálják hogy alapjáraton ketyeg a motor hanem terhelés alatt mert Di is annyira keveset eszik hogy a teknősbéka életkorát kell kivárni míg alapjáraton bejön valami.
Naplózva
kovaf
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 09:20:33 »
Én is dugulásra gyanakszok, csak tegnap a végén már be sem indult, így nem tudom hogy fogunk üzemanyagnyomást mérni.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 09:24:46 »
Idézetet írta: kovaf - 2009.09.13 vasárnap, 09:20:33
Én is dugulásra gyanakszok, csak tegnap a végén már be sem indult, így nem tudom hogy fogunk üzemanyagnyomást mérni.
Kompresszorral finoman nyomatsd meg visszafelé. Ha van dugesz, átmenetileg meg fog szűnni.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 09:33:19 »
Idézetet írta: kovaf - 2009.09.13 vasárnap, 09:20:33
Én is dugulásra gyanakszok, csak tegnap a végén már be sem indult, így nem tudom hogy fogunk üzemanyagnyomást mérni.
Diagnosztikával. Ha nincs nyomás már az is info. De akkor nyertél egy jó kis szutykos tank tisztítást is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 11:17:38 »
höj stealt! szasz.
azért irtam a protecet énis neki mert redvás a rendszer....
de ha besem indul, hátsó ülés felpattint, ott van egy aszem 3 csavarból álló kis lap és az alatt van a pumpa ki lehet venni és kipucolni, de odafigyeléssel.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 11:24:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.13 vasárnap, 11:17:38
höj stealt! szasz.
azért irtam a protecet énis neki mert redvás a rendszer....
de ha besem indul, hátsó ülés felpattint, ott van egy aszem 3 csavarból álló kis lap és az alatt van a pumpa ki lehet venni és kipucolni, de odafigyeléssel.
Ja a protect jó ha még kevésbé dzsuvás, de már láttam olyan "bentlako" tankszörnyet= szöszmöszös szmötyit, amihez már "hardware" kellett.
Megnéztem most a régebbi Di -s méréseimet szépen lehet látni az üzemanyag nyomást a visszafolyással egyetembena Di-nél is. Diagsnosztikai téren sincs a Di-vel semmi hiba csak kevésbé szokványos a protoklja (ugyanúgy mint a kora TDCi-knek) Nincs azzal géppel semmi hiba csak nem szabad engedni hogy a szervizes diagnoszta a CR nyomás hiányára hivatkozva akarjon adagolót cseréltetni a userrel
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.13 vasárnap, 11:32:33 írta stealt
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 11:53:50 »
Idézetet írta: stealt - 2009.09.13 vasárnap, 11:24:34
Ja a protect jó ha még kevésbé dzsuvás, de már láttam olyan "bentlako" tankszörnyet= szöszmöszös szmötyit, amihez már "hardware" kellett.
Megnéztem most a régebbi Di -s méréseimet szépen lehet látni az üzemanyag nyomást a visszafolyással egyetembena Di-nél is. Diagsnosztikai téren sincs a Di-vel semmi hiba csak kevésbé szokványos a protoklja (ugyanúgy mint a kora TDCi-knek) Nincs azzal géppel semmi hiba csak nem szabad engedni hogy a szervizes diagnoszta a CR nyomás hiányára hivatkozva akarjon adagolót cseréltetni a userrel
nem tudnál esetleg egy ilyen DI-s mérést átküldeni nekem ,megnézegetném....
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 12:01:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.13 vasárnap, 11:53:50
nem tudnál esetleg egy ilyen DI-s mérést átküldeni nekem ,megnézegetném....
Gmailes cimedre ment. Csináltam screenshootokat és beraktam egy ppt-be így program függetlenül lehet látni.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.13 vasárnap, 12:13:18 írta stealt
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 13:10:31 »
Idézetet írta: kovaf - 2009.09.13 vasárnap, 09:20:33
Én is dugulásra gyanakszok, csak tegnap a végén már be sem indult, így nem tudom hogy fogunk üzemanyagnyomást mérni.
És mindenképp új szűrőt neki a hardware-es tisztítás után!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:24:55 »
Idézetet írta: stealt - 2009.09.13 vasárnap, 12:01:16
Gmailes cimedre ment. Csináltam screenshootokat és beraktam egy ppt-be így program függetlenül lehet látni.
köszi megjött..
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:40:05 »
Gyerekek ,annak a protect tisztitto szernek van ,meg valami mas neve is,vagy a protect,elott ir valamit.vagy valami specifikuma,nem egyebert csak szeretnem en is beszereleni,es nem tudom h itt romaniaban ,megtudom e szerelni,de megkerem a google baratot h segitsen,de ehez kell meg 1 kis info
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:42:45 »
Errol van szo ugye?
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=termek&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:44:01 »
Idézetet írta: szbela - 2009.09.13 vasárnap, 18:42:45
Errol van szo ugye?
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=termek&submenu=a9nll9zmiwp37th9
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:47:38 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.13 vasárnap, 18:44:01
igen
oksa igy mar konyebben megszerzem a szukseges infokat.tudom en voltam kisse puhany ezzel az elhamarkodott kerdessel.Apam mindig azt mondta "fiam egyszer uss ,es utanna kerdezz",na en forditva csinaltam
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 18:51:04 »
Idézetet írta: szbela - 2009.09.13 vasárnap, 18:47:38
oksa igy mar konyebben megszerzem a szukseges infokat.tudom en voltam kisse puhany ezzel az elhamarkodott kerdessel.Apam mindig azt mondta "fiam egyszer uss ,es utanna kerdezz",na en forditva csinaltam
Hajrá!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ