Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:35:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
272
273
274
275
276
277
278
[
279
]
280
281
282
283
284
285
286
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5108299 alkalommal)
0 Felhasználó és 228 vendég van a témában
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13900 Dátum:
2015.05.16 szombat, 23:15:13 »
Sziasztok!
2 hete vagyok mondeo tulaj és reggeli első indításnál szépen indul viszont, ha hidegebb az idő akkor hallható "fura porszívó" hang ami pár km után megszűnik. Adagolónál van valami dúsító vagy valami? Vagy milyen hiba lehet ez?
Üdv
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13901 Dátum:
2015.05.16 szombat, 23:56:55 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.16 szombat, 23:15:13
Sziasztok!
2 hete vagyok mondeo tulaj és reggeli első indításnál szépen indul viszont, ha hidegebb az idő akkor hallható "fura porszívó" hang ami pár km után megszűnik. Adagolónál van valami dúsító vagy valami? Vagy milyen hiba lehet ez?
Üdv
Nem autómata klímás mert annak van egy kis vetillátora a kormány alatt ami a hőfokszenzort táplálja levegővel. Más nem nagyon tud porszívózni benne!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13902 Dátum:
2015.05.17 vasárnap, 08:11:22 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.05.16 szombat, 23:56:55
Nem autómata klímás mert annak van egy kis vetillátora a kormány alatt ami a hőfokszenzort táplálja levegővel. Más nem nagyon tud porszívózni benne!
Szia!
Nem, sima manuális klímás. Vagy ha nem is porszívó, de magas frekvenciás elektromos "zaj".
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13903 Dátum:
2015.05.17 vasárnap, 12:30:23 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.17 vasárnap, 08:11:22
Szia!
Nem, sima manuális klímás. Vagy ha nem is porszívó, de magas frekvenciás elektromos "zaj".
Szellőztető motor?
Turbó? Nekem az fütyül hidegen, de már melegen is.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13904 Dátum:
2015.05.18 hétfő, 10:58:42 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.05.17 vasárnap, 12:30:23
Szellőztető motor?
Turbó? Nekem az fütyül hidegen, de már melegen is.
Szia!
Gondolom csak turbo csere orvosolja a dolgot? Vagy egy alapos takarítás segíthet neki? Mindenesetre megnézetem majd úgyis jobban a gépet. Alkatrész rendelésnél vannak bevált márkák, cégek, beszállítók? Komplett szíjcseréhez mi kell a két szíjjon, feszítőkön,vezetőkön kívűl? Milyen márkát ajánlotok? Dayco, Contitech stb ?
Üdv: Tomi
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
sziloka
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13905 Dátum:
2015.05.18 hétfő, 12:15:32 »
Az lenne a kérdésem hogy turbót cseréltünk az auto mon tddi 115 ló és csere után sem lett jobb az autóm állítólag *** volt a turbo.sszerrlom azt mondta ez ennyit tud ez az autó de én nem hiszem hogy egy 1.4 és régi póló 130 nal lenyom az autópályán. Mi lehet a gond egr szelep?lehúzás a csatlakozót róla semmi különbséget nem észlelés ugyan olyan gyenge a vas pedig már ji is tisztitottam
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13906 Dátum:
2015.05.19 kedd, 09:03:30 »
Idézetet írta: sziloka - 2015.05.18 hétfő, 12:15:32
Az lenne a kérdésem hogy turbót cseréltünk az auto mon tddi 115 ló és csere után sem lett jobb az autóm állítólag *** volt a turbo.sszerrlom azt mondta ez ennyit tud ez az autó de én nem hiszem hogy egy 1.4 és régi póló 130 nal lenyom az autópályán. Mi lehet a gond egr szelep?lehúzás a csatlakozót róla semmi különbséget nem észlelés ugyan olyan gyenge a vas pedig már ji is tisztitottam
Kipufogórendszer, katalizátor lehet eltömődve, vagy akár a porlasztóid is odalehetnek.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13907 Dátum:
2015.05.19 kedd, 10:41:45 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.05.19 kedd, 09:03:30
Kipufogórendszer, katalizátor lehet eltömődve, vagy akár a porlasztóid is odalehetnek.
Lehet turbócső repedés, eltömődött üzemanyag rendszer, rosszalkodó adagoló, stb stb stb
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13908 Dátum:
2015.05.19 kedd, 16:59:34 »
De lehet akármi is...
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13909 Dátum:
2015.05.20 szerda, 21:44:27 »
Sziasztok!
Tddi alapjárat érdekelne hideg meleg motornál, mi az elfogadott érték? Generátor oldali szíjrendszer csere kb milyen árba van, van már, hogy indítás/leállás/nagyon alacsony fordulaton meg meg nyikkan a szíj.
Üdv: Tomi
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13910 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 09:58:38 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.20 szerda, 21:44:27
Sziasztok!
Tddi alapjárat érdekelne hideg meleg motornál, mi az elfogadott érték? Generátor oldali szíjrendszer csere kb milyen árba van, van már, hogy indítás/leállás/nagyon alacsony fordulaton meg meg nyikkan a szíj.
Üdv: Tomi
Emelt aalpjarat kb 950, normal 850 (ha jol emlékszem).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13911 Dátum:
2015.05.21 csütörtök, 14:17:59 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.20 szerda, 21:44:27
Sziasztok!
Tddi alapjárat érdekelne hideg meleg motornál, mi az elfogadott érték? Generátor oldali szíjrendszer csere kb milyen árba van, van már, hogy indítás/leállás/nagyon alacsony fordulaton meg meg nyikkan a szíj.
Üdv: Tomi
Tisztelt Fórumtárs!
Ha még csak meg meg nyikkan, ahogy írod a generátor oldal indításnál és leállításnál, akkor még rá érsz a felújítással. Mivel a generátor oldali felújításnak akkor van értelme, ha a teljes rendszer összes elemét egyszerre kicseréled. Ez bizony nem két fillér. Ha kicseréled a 3 db görgőt, a rezgéscsillapító hidraulikus rugót, a főtengely ékszíjtárcsát, és felteszel egy szabadonfutót, akkor minőségi alkatrészeket feltételezve ez eléri vagy meghaladja a 100 ezer Ft-ot, és még akkor neked kell beaplikálni az elemeket a helyére. Egyszer kell megcsinálni akkor viszont jól, és nagyon nem mindegy milyen alkatrészeket építesz be. Nem rég cseréltem generátor oldali neve nincs utána gyártott görgőket, 5 ezer Km futás után. Ne tudd meg milyen lógása volt a csapágyaknak. Jó, hogy szét nem estek. Inkább kezd el spórolni a rávalót és valóban minőségi alkatrészeket építs be. Nem az az olcsó ami elsőre annak tűnik.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sodro344
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13912 Dátum:
2015.05.22 péntek, 10:49:31 »
üdv kérdésem az alul az interkuller csővel szemben van valami amin két vékony vákum cső van +egy vastagabb gumicső ami a levegöszürö oldalára megy a gumicső érdekelne mert nekem mem volt feldugva a levegőszüröre ennek mi a feladata vagy milyen hibát produkálhat következő kérdés a turbo belépését lehet e valahogy kicsit lejjebb hozni mert nekem többnyire 2000 felett kezd dolgozni de ha finomabban nyomom neki akár 2800 3000 körül kezd dolgozni a turbo lyuk 2000-nél és nagyon érezhető
a válaszokat köszönöm
mk3 tddi kombi 2001
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13913 Dátum:
2015.05.22 péntek, 11:10:38 »
Idézetet írta: sodro344 - 2015.05.22 péntek, 10:49:31
üdv kérdésem az alul az interkuller csővel szemben van valami amin két vékony vákum cső van +egy vastagabb gumicső ami a levegöszürö oldalára megy a gumicső érdekelne mert nekem mem volt feldugva a levegőszüröre ennek mi a feladata vagy milyen hibát produkálhat következő kérdés a turbo belépését lehet e valahogy kicsit lejjebb hozni mert nekem többnyire 2000 felett kezd dolgozni de ha finomabban nyomom neki akár 2800 3000 körül kezd dolgozni a turbo lyuk 2000-nél és nagyon érezhető
a válaszokat köszönöm
mk3 tddi kombi 2001
vákumcsövek.egr,turbó(ha vgt-s).megkell nézni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13914 Dátum:
2015.05.22 péntek, 21:47:27 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.21 csütörtök, 09:58:38
Emelt aalpjarat kb 950, normal 850 (ha jol emlékszem).
Szia,
Köszi, nálam is hasonló, azt hittem 750 körüli melegen, de akkor ez ilyen
Üdv: Tomi
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13915 Dátum:
2015.05.22 péntek, 21:53:02 »
Idézetet írta: László - 2015.05.21 csütörtök, 14:17:59
Tisztelt Fórumtárs!
Ha még csak meg meg nyikkan, ahogy írod a generátor oldal indításnál és leállításnál, akkor még rá érsz a felújítással. Mivel a generátor oldali felújításnak akkor van értelme, ha a teljes rendszer összes elemét egyszerre kicseréled. Ez bizony nem két fillér. Ha kicseréled a 3 db görgőt, a rezgéscsillapító hidraulikus rugót, a főtengely ékszíjtárcsát, és felteszel egy szabadonfutót, akkor minőségi alkatrészeket feltételezve ez eléri vagy meghaladja a 100 ezer Ft-ot, és még akkor neked kell beaplikálni az elemeket a helyére. Egyszer kell megcsinálni akkor viszont jól, és nagyon nem mindegy milyen alkatrészeket építesz be. Nem rég cseréltem generátor oldali neve nincs utána gyártott görgőket, 5 ezer Km futás után. Ne tudd meg milyen lógása volt a csapágyaknak. Jó, hogy szét nem estek. Inkább kezd el spórolni a rávalót és valóban minőségi alkatrészeket építs be. Nem az az olcsó ami elsőre annak tűnik.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Köszönöm válaszát, én is hasonló összegre gondoltam, ahogy az alkatrész árakat elnéztem. Akkor még hagyom picit.Esetleg jó forrás van erre? Az mitől lehet, hogy ha éjszaka megyek és mikor fékezek minimálisat halványul a világítás: generátor szénkefe?
Üdv: Tomi
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13916 Dátum:
2015.05.23 szombat, 07:09:17 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.22 péntek, 21:53:02
Tisztelt Fórumtárs!
Tisztelettel megkérlek, ha legközelebb válaszolsz, mindig a quote után írj. Így megfelelően elkülönül a válaszod. A kérdéseddel kapcsolatban annyit. Egy megfelelően stabil villamos rendszernek nem szabad észre vennie az esetleges terhelésváltozásokat. Ha mégis van ilyen jelenség, akkor vagy töltetlen,haldokló akkumulátorral, vagy kisebb nagyobb generátor problémával kell számolni. Mindenesetre, legelőszőr érdemes az összes testkábelt beleértve az akkusarukat is, alaposan ellenőrizni és kifogástalanul megtisztítani. Egy nagy ellenállású csatlakozás okozhat ilyen meglepetéseket.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13917 Dátum:
2015.05.23 szombat, 09:17:33 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.22 péntek, 21:47:27
Szia,
Köszi, nálam is hasonló, azt hittem 750 körüli melegen, de akkor ez ilyen
Üdv: Tomi
DI-nek kicsit magasabb az alapjárata. TDCI-k vannak 750 környékén.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13918 Dátum:
2015.05.23 szombat, 21:20:00 »
Idézetet írta: László - 2015.05.23 szombat, 07:09:17
Tisztelt Fórumtárs!
Tisztelettel megkérlek, ha legközelebb válaszolsz, mindig a quote után írj. Így megfelelően elkülönül a válaszod. A kérdéseddel kapcsolatban annyit. Egy megfelelően stabil villamos rendszernek nem szabad észre vennie az esetleges terhelésváltozásokat. Ha mégis van ilyen jelenség, akkor vagy töltetlen,haldokló akkumulátorral, vagy kisebb nagyobb generátor problémával kell számolni. Mindenesetre, legelőszőr érdemes az összes testkábelt beleértve az akkusarukat is, alaposan ellenőrizni és kifogástalanul megtisztítani. Egy nagy ellenállású csatlakozás okozhat ilyen meglepetéseket.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Igen tudom, csak bénáztam telefonról..
Köszönöm a tanácsot, testkábelt, sarukat megpucolom, generátortól félek, az 3 éve kapott felújítottatt még Olaszországban, "potom" 500euroért, plussz új akksit 110-ert elöző tulaj nagy örömére, nyaraláson voltunk előttünk rakták be. Majd autóvillamossági szakival ráméretek.
Üdv: Tomi
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13919 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 06:37:37 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.23 szombat, 21:20:00
Tisztelt László!
Igen tudom, csak bénáztam telefonról..
Köszönöm a tanácsot, testkábelt, sarukat megpucolom, generátortól félek, az 3 éve kapott felújítottatt még Olaszországban, "potom" 500euroért, plussz új akksit 110-ert elöző tulaj nagy örömére, nyaraláson voltunk előttünk rakták be. Majd autóvillamossági szakival ráméretek.
Üdv: Tomi
Kedves Tomi!
Én mielőtt szerelőhöz vinném a gépet, az akkumulátort lekapcsolva a kocsiról teljesen feltölteném. Majd néhány órás pihentetés után beszerelve, kipróbálnám a különböző nagy fogyasztók bekapcsolását a kocsiba. A változást a műszervilágítás fényerején lehet a legjobban észlelni. Egy pillanatnyi fényerő csökkenés nem jelent problémát, ha utána normalizálódik a rendszer. Nagyobb probléma akkor kezdődik, ha a műszervilágítás fényereje elkezd vibrálni. Ez kopott szénkefére utal. Mindezt azért írom mert nagyon kevés szerelő van felszerelve megfelelő műszerezettséggel a generátor üzem közbeni ellenőrzésére. Természetesen ha van valamilyen használható kézi műszered, érdemes az akkumulátor kapocsfeszültséget a terhelés ki-be kapcsolgatása közben mérni. A feszültség nem változhat jelentősen a 14.4 V-hoz képest, ha a töltésrendszer hibátlanul működik. Érdemes mindezt végig nézni mielőtt megszabadítanak egy kis "apró" pénztől.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.24 vasárnap, 06:39:44 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tobik75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13920 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 10:37:07 »
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni!
Adott lett a napokban egy olyan probléma, hogy a szervoszivattyú tetejére csatlakozó cső
http://kepfeltoltes.hu/view/150524/IMG_20150524_101324_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
csatlakozásánál folyik, vagyis ereszt a hidraulikaolaj. Már próbáltam jobban ráhúzni, de nem segített...
Ezért szeretném a véleményeteket kérni, hogy mit tehetek?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13921 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 10:43:51 »
Idézetet írta: tobik75 - 2015.05.24 vasárnap, 10:37:07
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni!
Adott lett a napokban egy olyan probléma, hogy a szervoszivattyú tetejére csatlakozó cső
http://kepfeltoltes.hu/view/150524/IMG_20150524_101324_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
csatlakozásánál folyik, vagyis ereszt a hidraulikaolaj. Már próbáltam jobban ráhúzni, de nem segített...
Ezért szeretném a véleményeteket kérni, hogy mit tehetek?
A tegnapi szemlém alapján ez engem is érdekel!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13922 Dátum:
2015.05.26 kedd, 11:28:49 »
Idézetet írta: László - 2015.05.24 vasárnap, 06:37:37
Kedves Tomi!
Én mielőtt szerelőhöz vinném a gépet, az akkumulátort lekapcsolva a kocsiról teljesen feltölteném. Majd néhány órás pihentetés után beszerelve, kipróbálnám a különböző nagy fogyasztók bekapcsolását a kocsiba. A változást a műszervilágítás fényerején lehet a legjobban észlelni. Egy pillanatnyi fényerő csökkenés nem jelent problémát, ha utána normalizálódik a rendszer. Nagyobb probléma akkor kezdődik, ha a műszervilágítás fényereje elkezd vibrálni. Ez kopott szénkefére utal. Mindezt azért írom mert nagyon kevés szerelő van felszerelve megfelelő műszerezettséggel a generátor üzem közbeni ellenőrzésére. Természetesen ha van valamilyen használható kézi műszered, érdemes az akkumulátor kapocsfeszültséget a terhelés ki-be kapcsolgatása közben mérni. A feszültség nem változhat jelentősen a 14.4 V-hoz képest, ha a töltésrendszer hibátlanul működik. Érdemes mindezt végig nézni mielőtt megszabadítanak egy kis "apró" pénztől.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Hál' Istennek nem vibrál a műszerfal világítás, egy pillanatra csökken a fényerő és kész, feltöltök, rámérek, megtakarítok mindent.
Elkezdtem nézelődni a generátor oldali szíjrendszer alkatrészei között: Gates szíjszett 40000 huf körül, Gates szíjtárcsa 30000 huf körül ( Swag márkájú 20000 huf ) van meg még ehhez egy generátor szabadonfutó meg egy szervó szivattyú szíj plussz csapágy és akkor jó is lenne? Mármint ennyi alkatrész kell hozzá és akkor mindkét szíjrendszer cserélve lenne? Olvastam valahol, hogy van fix ékszíjtárcsa is közel féláron, az mennyire befolyásolja a rendszer működését (gondolok itt nagyobb terhelésre). Ez a Gates márka megfelelő? Vagy tud valaki ajánlani biztos beszerzési forrást? Külföld is érdekel.
Üdv: Tomi
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.26 kedd, 11:46:42 írta szucstamas20
»
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13923 Dátum:
2015.05.26 kedd, 13:15:17 »
Idézetet írta: szucstamas20 - 2015.05.26 kedd, 11:28:49
Tisztelt László!
Hál' Istennek nem vibrál a műszerfal világítás, egy pillanatra csökken a fényerő és kész, feltöltök, rámérek, megtakarítok mindent.
Elkezdtem nézelődni a generátor oldali szíjrendszer alkatrészei között: Gates szíjszett 40000 huf körül, Gates szíjtárcsa 30000 huf körül ( Swag márkájú 20000 huf ) van meg még ehhez egy generátor szabadonfutó meg egy szervó szivattyú szíj plussz csapágy és akkor jó is lenne? Mármint ennyi alkatrész kell hozzá és akkor mindkét szíjrendszer cserélve lenne? Olvastam valahol, hogy van fix ékszíjtárcsa is közel féláron, az mennyire befolyásolja a rendszer működését (gondolok itt nagyobb terhelésre). Ez a Gates márka megfelelő? Vagy tud valaki ajánlani biztos beszerzési forrást? Külföld is érdekel.
Üdv: Tomi
Kedves Tomi!
Az előzőekben pontosan leírtam, mi minden kell a teljes generátor oldali felújításhoz. A felsorolásodból hiányoznak a generátor oldali görgők. A Gates márka már elfogadható. Ékszíjak, főtengely ékszíjtárcsa, és görgők vonatkozásában egyaránt. A Swag tárcsákkal volt gond mostanában. A fix tárcsát meg felejtsd el, ha nem akarsz idő előtti komoly problémákat a géppel. A szervó oldali teljes felújítás, szíj és a csapágy csere nincs 10 ezer Ft. Ezért mindenképp javallott ez az átalakítás, illetve a csere. A szabadonfutó tekintetében a gyári INA, vagy Relhist fórumtárstól a Japán szabadonfutó a javasolt. Ha a műszervilágítás nem vibrál, és egy pillanat alatt stabilizálódik a rendszer az egy nagyon jó hír.
Ettől függetlenül a csatlakozók tisztítását mindenképp érdemes megejteni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tobik75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13924 Dátum:
2015.05.26 kedd, 20:53:28 »
Egy gyors kérdés
Ha alapjáraton melegszik a hidraulikusszivattyúhoz vezető cső, akkor esélyes hogy behalt a szivattyú ? :/
Illetve érdekelne, hogy lehet-e szimeringeket, vagy javítószettet szerezni hozzá..
Előre is köszi!!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.26 kedd, 21:06:19 írta tobik75
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13925 Dátum:
2015.05.26 kedd, 22:01:38 »
Idézetet írta: tobik75 - 2015.05.26 kedd, 20:53:28
Egy gyors kérdés
Ha alapjáraton melegszik a hidraulikusszivattyúhoz vezető cső, akkor esélyes hogy behalt a szivattyú ? :/
Illetve érdekelne, hogy lehet-e szimeringeket, vagy javítószettet szerezni hozzá..
Előre is köszi!!
Sose fogdostam még a szervócsöveket, hogy mennyire melegek, de az biztos, hogy az, hogy melegszik az olaj, az normális.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tobik75
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13926 Dátum:
2015.05.26 kedd, 22:56:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.26 kedd, 22:01:38
Sose fogdostam még a szervócsöveket, hogy mennyire melegek, de az biztos, hogy az, hogy melegszik az olaj, az normális.
Ha ereszt(milyen kicsit) a szivattyú, akkor szimering vagy tömítés szállhatott el benne? Cserélhetőek?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13927 Dátum:
2015.05.27 szerda, 06:57:16 »
Idézetet írta: tobik75 - 2015.05.26 kedd, 22:56:05
Ha ereszt(milyen kicsit) a szivattyú, akkor szimering vagy tömítés szállhatott el benne? Cserélhetőek?
Hol ereszt?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tobik75
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13928 Dátum:
2015.05.27 szerda, 15:25:20 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.05.27 szerda, 06:57:16
Hol ereszt?
Hát, először a fölülről jövő cső csatlakozásánál(ami közvetlen felül van a szivattyún) ezt a problémát megpróbáltuk orvosolni tömítőpasztával(próbáltuk ráhúzni is de az nem jött be), a pasztás módszer jónak is tűnt, de most mintha a szivattyú mögül jönne ki az olaj...
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13929 Dátum:
2015.05.29 péntek, 17:49:08 »
Sziasztok
Kellene eg kis segítség van egy kis problémám az autóval,mégpedig az hogy úgy indul be mint egy traktor :gun:de szó szerint mintha csak három henger indulna be s közbe füstől mint az állat kb fél percig s addig még a gázpedálra se reagál,gondolom hogy porlasztó probléma ,következtetem ezt abból is hogy 3 hónapja volt műszakin s panaszkodtak hogy nem igazán jó a co-ja az autónak.
Ma voltam egy bontóban porlasztót nézni találtam is 6hónap garanciával 250eu. a 4db.
Nem tudom ez elfogadható ár?Ha valakinek van valami tippje azt megköszönném sziasztok
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13930 Dátum:
2015.05.29 péntek, 18:04:59 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2015.05.29 péntek, 17:49:08
Sziasztok
Kellene eg kis segítség van egy kis problémám az autóval,mégpedig az hogy úgy indul be mint egy traktor :gun:de szó szerint mintha csak három henger indulna be s közbe füstől mint az állat kb fél percig s addig még a gázpedálra se reagál,gondolom hogy porlasztó probléma ,következtetem ezt abból is hogy 3 hónapja volt műszakin s panaszkodtak hogy nem igazán jó a co-ja az autónak.
Ma voltam egy bontóban porlasztót nézni találtam is 6hónap garanciával 250eu. a 4db.
Nem tudom ez elfogadható ár?Ha valakinek van valami tippje azt megköszönném sziasztok
kb reális kint, itthon bontóban azért olcsóbb. 10-15e/db. De ennél ki lehet fogni az olcsóbbat is itthon. láttam már 20e/4db is. Természetesen DIhez.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
knana
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13931 Dátum:
2015.05.31 vasárnap, 21:11:11 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok:
A Wiki cikkek között olvasva találtam egy turbó csővek cseréjéről illetve átalakításáról szólót (szilikon idomokkal és ALu csővekkel). Rögtön megörültem, mert már nekem is aktuális lesz a csőrendszer cseréje. Már majdnem elkezdtem a rendeléseket, mikor egy kicsit figyelmesebben elolvastam, hogy ot TDCI motorról volt szó nem TDDI-ről. Pedig nagyon tetszet, hogy szépen fotókkal, méretekkel végig van vezetve mind az öt típus.
A kérdésem az lenne, hogy van-e esetleg valakinek "rejtegetve" esetleg egy hasonló műve a TDDI rendszerről? Vagy van-e a birtokában egy már leszerelt, lukas stb.. (aminek már csak eszemei értéke van) csőrendszer amit lehetne mértékadásra használni. A sajátomat, mivel nem vagyok egy szerelő zseni, már csak a kész csere alaktrészek berakásákor szeretném szétszedni.
Minden véleményt illetve információt, internet címet szivesen veszek!
Köszönettel:
Nándor
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13932 Dátum:
2015.06.01 hétfő, 12:28:28 »
Idézetet írta: knana - 2015.05.31 vasárnap, 21:11:11
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok:
A Wiki cikkek között olvasva találtam egy turbó csővek cseréjéről illetve átalakításáról szólót (szilikon idomokkal és ALu csővekkel). Rögtön megörültem, mert már nekem is aktuális lesz a csőrendszer cseréje. Már majdnem elkezdtem a rendeléseket, mikor egy kicsit figyelmesebben elolvastam, hogy ot TDCI motorról volt szó nem TDDI-ről. Pedig nagyon tetszet, hogy szépen fotókkal, méretekkel végig van vezetve mind az öt típus.
A kérdésem az lenne, hogy van-e esetleg valakinek "rejtegetve" esetleg egy hasonló műve a TDDI rendszerről? Vagy van-e a birtokában egy már leszerelt, lukas stb.. (aminek már csak eszemei értéke van) csőrendszer amit lehetne mértékadásra használni. A sajátomat, mivel nem vagyok egy szerelő zseni, már csak a kész csere alaktrészek berakásákor szeretném szétszedni.
Minden véleményt illetve információt, internet címet szivesen veszek!
Köszönettel:
Nándor
Hogy TDCI vagy Di nem annyira érdekes, inkább csak az, hogy sajnos csak 6-os váltóval szerelt autóhoz lehet kapni cső szettet, mert az más, mint az 5 sebességesé. Di-ből meg nem volt gyárilag 6-os.
Naplózva
knana
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13933 Dátum:
2015.06.02 kedd, 07:36:03 »
Bocsi akkor lehet, hogy nem jól fogalmaztam. Én eredeti 5 sebességes turbócső rendszerre gondoltam, nem átalakítottra. Tehát eredeti lecserélt, lukas stb... jelzővel illethető, de a hossz és átmérő méreteket kiadó verzióra (vagy ezek méreteit tartalmazó dokumentációra, nem jogvédett kivitelben, természetesen). Akkor meg ezt lehet, hogy az adok - veszek részen kellett volna írni.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13934 Dátum:
2015.06.02 kedd, 23:17:06 »
Idézetet írta: knana - 2015.06.02 kedd, 07:36:03
Bocsi akkor lehet, hogy nem jól fogalmaztam. Én eredeti 5 sebességes turbócső rendszerre gondoltam, nem átalakítottra. Tehát eredeti lecserélt, lukas stb... jelzővel illethető, de a hossz és átmérő méreteket kiadó verzióra (vagy ezek méreteit tartalmazó dokumentációra, nem jogvédett kivitelben, természetesen). Akkor meg ezt lehet, hogy az adok - veszek részen kellett volna írni.
Pár sörért lehet, hogy lesz, aki leméricskéli őket
Naplózva
knana
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13935 Dátum:
2015.06.03 szerda, 11:13:31 »
Ezt a valuta formát ismerem.
Naplózva
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13936 Dátum:
2015.06.03 szerda, 22:03:59 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.04.19 vasárnap, 20:46:11
Sziasztok!
Egy ideje már észlelt hibával fordulnék hozzátok. A jelenség, hogy indítózásnál néha az önindító magában forog. Ilyenkor gyújtás le, majd vissza, izzítás megvár indít és pöcc röff. A jelenség nagyon ritkán jelentkezett eddig, viszont mostanában gyakoribb, plusz ma csak harmadikra indított rendesen.
Kérdés, hogy pontosan mi lehet a hiba? Én kopott fogaskerékre gondolok.
Tudom, hogy már rég megnézethettem volna, viszont csak most jutottam el odáig, hogy tényleg meg kéne, mielőtt nagyobb baj lesz és végleg nem indít.
Mennyire bonyolult az önindító levétele?
Kicsit megkésve, viszont a hétvégén megtörtént a bendix csere. A műtét rendben lezajlott, bár nem készültem rá, hogy ennyit kell vele pepecselni.
Tegnapig azt hittem, hogy a hiba megoldódott, de sajnos még mindig csinálja, mikor kedve tartja.
Esetleg valami ötlet még, hogy mitől lehet?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13937 Dátum:
2015.06.04 csütörtök, 06:17:29 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.06.03 szerda, 22:03:59
Kicsit megkésve, viszont a hétvégén megtörtént a bendix csere. A műtét rendben lezajlott, bár nem készültem rá, hogy ennyit kell vele pepecselni.
Tegnapig azt hittem, hogy a hiba megoldódott, de sajnos még mindig csinálja, mikor kedve tartja.
Esetleg valami ötlet még, hogy mitől lehet?
lendkerék nem lóg nagyot?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13938 Dátum:
2015.06.08 hétfő, 11:12:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.04 csütörtök, 06:17:29
lendkerék nem lóg nagyot?
Ezt most passzolnám.
Hogyan lehetne ellenőrizni?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13939 Dátum:
2015.06.08 hétfő, 11:33:29 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.06.08 hétfő, 11:12:02
Ezt most passzolnám.
Hogyan lehetne ellenőrizni?
amikor szét van szedve....és lenn van a lendkerék.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13940 Dátum:
2015.06.08 hétfő, 15:19:30 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.08 hétfő, 11:33:29
amikor szét van szedve....és lenn van a lendkerék.
Természetesen így értelemszerű, viszont nem lehet valahogy ezt megállapítani anélkül, hogy szétszednénk? Értem úgy, ha lóg, akkor nem produkál valami tünetet amiről megállapítható ?
Bocs, ha hülyeségeket kérdezek, vagy hülyén fogalmazok. :wawe:
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13941 Dátum:
2015.06.08 hétfő, 16:09:42 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.06.08 hétfő, 15:19:30
Természetesen így értelemszerű, viszont nem lehet valahogy ezt megállapítani anélkül, hogy szétszednénk? Értem úgy, ha lóg, akkor nem produkál valami tünetet amiről megállapítható ?
Bocs, ha hülyeségeket kérdezek, vagy hülyén fogalmazok. :wawe:
rendszerint olyankor már nagyobb mennyiségű fémpor rakódik a harang belsejébe.ha kinn van az indítómotor,picit belehet kukucskálni.meg a fogaskereket úgy is meglehet cibálni-lökdösni,hogy mennyire lóg...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13942 Dátum:
2015.06.08 hétfő, 21:16:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.08 hétfő, 16:09:42
rendszerint olyankor már nagyobb mennyiségű fémpor rakódik a harang belsejébe.ha kinn van az indítómotor,picit belehet kukucskálni.meg a fogaskereket úgy is meglehet cibálni-lökdösni,hogy mennyire lóg...
Áhhá, kár hogy ezt az infót nem tudtam, még mielőtt összeraktam voona. Bár akkor még szentül hittem, hogy megoldottam a problémát.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
gege555
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13943 Dátum:
2015.06.09 kedd, 09:54:00 »
Sziasztok
Cserére szorul a külső üzemanyagszivattyú az autómon, mert nagyon kehes a hangja. (2001, 2.0 TDDI, 85KW)
Az volna a kérdésem, hogy szabad-e megvenni a Spanyol utángyártottat, ami ~19ezer forint, vagy csak drágábbal szabad kezdeni?
Erről lenne szó:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=8798&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=7&kereso_marka=Ford
köszi
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13944 Dátum:
2015.06.09 kedd, 10:10:41 »
Idézetet írta: gege555 - 2015.06.09 kedd, 09:54:00
Sziasztok
Cserére szorul a külső üzemanyagszivattyú az autómon, mert nagyon kehes a hangja. (2001, 2.0 TDDI, 85KW)
Az volna a kérdésem, hogy szabad-e megvenni a Spanyol utángyártottat, ami ~19ezer forint, vagy csak drágábbal szabad kezdeni?
Erről lenne szó:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=shop.flypage&product_id=8798&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=7&kereso_marka=Ford
köszi
AC ügyben őket szokták emlegetni:
http://www.ko-csi.hu/
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gege555
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13945 Dátum:
2015.06.09 kedd, 15:23:06 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.06.09 kedd, 10:10:41
AC ügyben őket szokták emlegetni:
http://www.ko-csi.hu/
Az rendben van, na, de ott is többfélét árulnak. Igazából az érdekel, hogy inkább költsek-e rá 15ezerrel többet és vegyek márkásabbat vagy jó az olcsóbb is.
Naplózva
grubi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13946 Dátum:
2015.06.09 kedd, 15:47:42 »
Idézetet írta: gege555 - 2015.06.09 kedd, 15:23:06
Az rendben van, na, de ott is többfélét árulnak. Igazából az érdekel, hogy inkább költsek-e rá 15ezerrel többet és vegyek márkásabbat vagy jó az olcsóbb is.
Sziasztok,
Ez engem is érdekelne, mert nálam is néha búgó hangon jelzi az AC, hogy csereérett.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Gyga
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13947 Dátum:
2015.06.11 csütörtök, 09:51:40 »
Embörök. Akinek hasonló verdája / tapasztalata van. Mondja már meg hogy a klíma mennyire fogja vissza a vasat induláskor? Mert nekem borzasztó vele indulni fel kell pörgetni mert olyan lassan indul mint egy csiga.
Naplózva
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13948 Dátum:
2015.06.11 csütörtök, 12:10:17 »
Idézetet írta: Gyga - 2015.06.11 csütörtök, 09:51:40
Embörök. Akinek hasonló verdája / tapasztalata van. Mondja már meg hogy a klíma mennyire fogja vissza a vasat induláskor? Mert nekem borzasztó vele indulni fel kell pörgetni mert olyan lassan indul mint egy csiga.
Hello!
Nekem is megfogja rendesen. Főleg amíg nem épül fel a turbónyomás . Furcsa volt először nekem is.
Pályán nem érezni annyira
Üdv!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13949 Dátum:
2015.06.11 csütörtök, 12:14:26 »
Idézetet írta: Gyga - 2015.06.11 csütörtök, 09:51:40
Embörök. Akinek hasonló verdája / tapasztalata van. Mondja már meg hogy a klíma mennyire fogja vissza a vasat induláskor? Mert nekem borzasztó vele indulni fel kell pörgetni mert olyan lassan indul mint egy csiga.
Városban eléggé lehet érezni a klímát. De cserébe egész napos tűző napon állás után is pár perc alatt lehűti az utasteret
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
272
273
274
275
276
277
278
[
279
]
280
281
282
283
284
285
286
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ